abonnement Unibet Coolblue
pi_96865051
Paar weken terug kansloos met 6-3 6-2 verloren van een jongen, waar m'n tegenstander van vandaag eerder met 6-3 6-2 van won. 3 x raden met welke cijfers ik vandaag van mijn tegenstander won 8)7
  zondag 15 mei 2011 @ 22:51:33 #252
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_96865129
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:50 schreef rhubarb het volgende:
Paar weken terug kansloos met 6-3 6-2 verloren van een jongen, waar m'n tegenstander van vandaag eerder met 6-3 6-2 van won. 3 x raden met welke cijfers ik vandaag van mijn tegenstander won 8)7
6-0 6-0.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_96865252
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:50 schreef rhubarb het volgende:
Paar weken terug kansloos met 6-3 6-2 verloren van een jongen, waar m'n tegenstander van vandaag eerder met 6-3 6-2 van won. 3 x raden met welke cijfers ik vandaag van mijn tegenstander won 8)7
6-3 6-2
pi_96867012
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:50 schreef rhubarb het volgende:
Paar weken terug kansloos met 6-3 6-2 verloren van een jongen, waar m'n tegenstander van vandaag eerder met 6-3 6-2 van won. 3 x raden met welke cijfers ik vandaag van mijn tegenstander won 8)7
0-6 0-5 0-40 opgave.
pi_96867086
We hebben nu drie keer geraden trouwens.
  maandag 16 mei 2011 @ 09:30:35 #256
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_96875528
Ik heb zowaar ook een keer redelijk goed gespeeld gisteren :)

Dagje begon al lekker met de wetenschap dat we tegen een team van 16 jarige moesten. Altijd fijn...... :{ (ik ben daar zo langzamerhand wel echt ff klaar mee)

Uiteindelijk moest ik enkelen. Eerste set kom ik gelijk met 4-0 voor. Ik sta echt geweldig te spelen. Elke bal erlangs. Dan gaat het ineens een stuk minder en wordt het nog een tie-break.
Hij komt 3-6 voor in de tie-break, maar uiteindelijk win ik hem met 12-10. :D

2de set ging gelijk op, hij 4-5 voor en ik verlies mijn service. 4-6.
begin 3de set gingen we gelijk op. Bij 3-2 voor mij moest ik even naar de wc. Ik kom buiten en het begint te regenen. Met mijn spel is het altijd heerlijk als het regend dus ging fantastisch :N.
Uiteindelijk verlies ik de set met 3-6
Wel jammer, maar ik heb een gedeelte heel goed gespeeld en een gedeelte redelijk. Dus ik ben ondanks het verlies toch redelijk tevreden over mijn spel. Jammer van de uitslag.

Daarna dubbelen. Hun 1ste heer stond alweer op de nederlandse ranglijst (speelt ook bij de bond) en die was in de single wel sterk. Desondanks won onze eerste heer wel van hem.
Die 2 in speelde ook in de bubbel tegen ons en die wonnen we heel makkelijk met 6-4 6-1.
Blijkt maar weer dat je voor goed dubbelen over het algemeen toch wat ouder moet zijn :)

Toen gebeurde het meest relaxte van de competitie tot nu toe. Mijn teamgenoten waren er wel klaar mee en we hebben de mixen verdeeld *O*
Uiteindelijk met 5-3 gewonnen *O*

Er hing sowieso weer een lekker bizar sfeertje over de hele dag.
Zaterdagavond had het hoofd van de TC onze captain gebeld met de mededeling dat onze beste dame maar 3 wedstrijden moest spelen en van de andere 2 moest er 1 maar 1 en de andere 2 wedstrijden spelen. Aangezien we onderaan staan moesten we maar in die opstelling gaan spelen.
Nu vraag ik je.... :{

Over het algemeen is ons team heel jong, dus er is maar naar geluisterd, maar je begrijpt natuurlijk wel dat het een lekkere stemming geeft op zo'n dag.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_96877728
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 09:30 schreef Komakie het volgende:
Ik heb zowaar ook een keer redelijk goed gespeeld gisteren :)

Dagje begon al lekker met de wetenschap dat we tegen een team van 16 jarige moesten. Altijd fijn...... :{ (ik ben daar zo langzamerhand wel echt ff klaar mee)

Uiteindelijk moest ik enkelen. Eerste set kom ik gelijk met 4-0 voor. Ik sta echt geweldig te spelen. Elke bal erlangs. Dan gaat het ineens een stuk minder en wordt het nog een tie-break.
Hij komt 3-6 voor in de tie-break, maar uiteindelijk win ik hem met 12-10. :D

2de set ging gelijk op, hij 4-5 voor en ik verlies mijn service. 4-6.
begin 3de set gingen we gelijk op. Bij 3-2 voor mij moest ik even naar de wc. Ik kom buiten en het begint te regenen. Met mijn spel is het altijd heerlijk als het regend dus ging fantastisch :N.
Uiteindelijk verlies ik de set met 3-6
Wel jammer, maar ik heb een gedeelte heel goed gespeeld en een gedeelte redelijk. Dus ik ben ondanks het verlies toch redelijk tevreden over mijn spel. Jammer van de uitslag.

Daarna dubbelen. Hun 1ste heer stond alweer op de nederlandse ranglijst (speelt ook bij de bond) en die was in de single wel sterk. Desondanks won onze eerste heer wel van hem.
Die 2 in speelde ook in de bubbel tegen ons en die wonnen we heel makkelijk met 6-4 6-1.
Blijkt maar weer dat je voor goed dubbelen over het algemeen toch wat ouder moet zijn :)

Toen gebeurde het meest relaxte van de competitie tot nu toe. Mijn teamgenoten waren er wel klaar mee en we hebben de mixen verdeeld *O*
Uiteindelijk met 5-3 gewonnen *O*

Er hing sowieso weer een lekker bizar sfeertje over de hele dag.
Zaterdagavond had het hoofd van de TC onze captain gebeld met de mededeling dat onze beste dame maar 3 wedstrijden moest spelen en van de andere 2 moest er 1 maar 1 en de andere 2 wedstrijden spelen. Aangezien we onderaan staan moesten we maar in die opstelling gaan spelen.
Nu vraag ik je.... :{

Over het algemeen is ons team heel jong, dus er is maar naar geluisterd, maar je begrijpt natuurlijk wel dat het een lekkere stemming geeft op zo'n dag.
Wat triest _O- :P

Wij 6-2 gewonnen, eindelijk naar behoren een goede dag gespeeld (lees: de dames hebben eindelijk de DD gewonnen *O*) En dat tegen de gedeeld nummer 2 (wij staan 1) dus nu hebben we goede zaken voor het kampioenschap gedaan! Zeker omdat onze concurrent 6-2 heeft gewonnen gister, en we tenminste op een 7-1 of 8-0 van ze hadden gerekend :) Ook meevaller! We hebben het in eigen hand.
Komende zondag wordt 99% zeker een 8-0 tegen de nummers #8 (pas 2 potten gewonnen) en dan moeten we tegen de andere gedeeld nummer 2 (die wss #1 staat na vandaag omdat ze ook tegen de #8 moesten..maar die moeten nog tegen de andere nu nummer 2 :P)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 16 mei 2011 @ 11:19:08 #258
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_96878777
4-2 verloren, waarbij de 2 punten voortkwamen uit een uitgevallen tegenstander. Hij viel uit in de eerste single en moest dus de eerste dubbel ook automatisch opgeven. We vullen doorgaans de wedstrijdindeling niet vooraf in, maar betekent dit scenario dus ook dat onze kopman zijn dubbel niet kon/mocht spelen omdat die dan zou zijn opgegeven? Of had hij bij het andere dubbelspel mogen invallen?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  maandag 16 mei 2011 @ 12:12:04 #259
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_96881039
Zo, dan....

Zaterdag mochten we aantreden tegen de nummer voorlaatst, we hadden problemen met de bezetting. De oma van de vriendin van 1 van de teamgenoten werd begraven, dus hij kon niet aanwezig zijn. Hemel en aarde bewogen om iemand te regelen. Na veel pijn en moeite, en gemail met KNLTB, dispensatie gekregen, en dus een 4e persoon.
Komen we daar om 11.00 uur aan, missen hun iemand. Dus 1 dubbel, en 1 single zouden niet gespeeld kunnen worden. Na veel bellen hadden ze iemand geregeld die wel kon dubbelen, maar dan moest er eerst gedubbelt worden. En halverwege de speeldag, hadden ze ook nog iemand weten te regelen om te enkelen.

Eerste single wonnen we in 2 sets, 2e single wonnen we in 3 sets (6-4 in de 3e) 3e single mocht ik voor mijn rekening nemen, en dat was dus tegen die invaller. Mijn oorspronkelijke tegenstander had zijn hamstring gescheurd tijdens het trainen. Ik dus tegen die invaller, was een oudere man, maar wel eentje die goed kon tennissen, vast als een huis, maar sloeg met behoorlijk wat snelheid. Was een spannende eerste set, relatief korte ralleys, omdat er stevig werd doorgetennist. 6-6 dus tie break, 2-4 achter in de tie break. word 3-4, en een lange ralley, grote spreiding. Bal die hij nooit meer bij kan, en toch liep hij erop. Pijnkreet. Grijpt naar de achterkant van zijn bovenbeen. Hij wou een grote tussenpas maken, en rekte daarmee zijn hamstring. Ik reflex spray aan hem gegeven, en hij spoot het erop. Maar hij kon niet verder. Dus opgave, en overwinning voor mij.
4e single winnen we overtuigend, en de dubbels winnen we met 6-1 6-4, en de dubbel waar ik aan meedeed met 6-3 6-0. Eind uitslag dus 6-0. en maar 1 set verloren.
Daarna shoarma eten en bier drinken, zoals het hoort...

Nu staan we dus bovenaan, met 1 punt voorsprong op de nummer 2 (4 gespeeld 19 punten om 4 gespeeld 18 punten). Volgende wedstrijd is thuis tegen de nummer 2. Daarna mogen zowel wij als hun, nog tegen de nummer laatst, en de nummer 4. Spannender kan het dus bijna niet.
pi_96881285
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 21:22 schreef luckass het volgende:
Chriz2k _O_.

Wat er trouwens bij de mix gebeurde was echt te schraal voor woorden, ik heb niet eens zin om het uit te typen :').
Ik mix niet vaak maar ik ben er nu ook wel weer klaar mee _O-.
Vertel :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 16 mei 2011 @ 12:40:59 #261
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_96882097
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 11:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
4-2 verloren, waarbij de 2 punten voortkwamen uit een uitgevallen tegenstander. Hij viel uit in de eerste single en moest dus de eerste dubbel ook automatisch opgeven. We vullen doorgaans de wedstrijdindeling niet vooraf in, maar betekent dit scenario dus ook dat onze kopman zijn dubbel niet kon/mocht spelen omdat die dan zou zijn opgegeven? Of had hij bij het andere dubbelspel mogen invallen?
Als je het wedstrijdformulier nog niet hebt ingevuld (ook niet die velletjes die je vooraf meestal doet) dan kun je natuurlijk doen wat je wilt, zolang het maar niet in strijd is met de speelsterktes.
Als bijvoorbeeld de eerste dubbel als een combi van 5/5 staat en de 2de dubbel is 4/5 waarbij jullie kopman de 4 is kun je die niet de 2de dubbel laten spelen. Ook al is die opgegeven.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_96896644
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:19 schreef Norrage het volgende:

[..]

Vertel :P
Laten we het er maar op houden dat vrouwen & tactiek geen goed huwelijk is.
pi_96896832
Iemand wisselen van team?

Ik moet steeds dubbelen terwijl ik liever mix.
pi_96896950
quote:
10s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:36 schreef Chriz2k het volgende:
Iemand wisselen van team?

Ik moet steeds dubbelen terwijl ik liever mix.
Ik vind mixen ook leuker / ben er beter in :Y
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_96896985
quote:
10s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:36 schreef Chriz2k het volgende:
Iemand wisselen van team?

Ik moet steeds dubbelen terwijl ik liever mix.
Is goed. Ik kan alleen maar serveren trouwens.
pi_96897136
quote:
10s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:36 schreef Chriz2k het volgende:
Iemand wisselen van team?

Ik moet steeds dubbelen terwijl ik liever mix.
Ik mix ook veel liever. Vooral als je een goede dame naast je hebt en die heb ik nu.
  maandag 16 mei 2011 @ 19:15:20 #267
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_96898905
quote:
10s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:36 schreef Chriz2k het volgende:
Iemand wisselen van team?

Ik moet steeds dubbelen terwijl ik liever mix.
Kom er bij ons bij. Mag jij enkelen en mixen. Speel ik mijn dubbeltjes wel :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_96928620
Ik heb een vrouw boos gemaakt na het mixen zondag :'). We stonden op 6-4 6-5 (2e set overigens teruggekomen van 3-5), en die kerel moest serveren. Ik heb mijn 3 returns gewoon snoeihard door het midden op die kerel z'n backhand, dus LANGS die snol aan het net geslagen, wordt ze me na de wedstrijd toch een partij boos :D. Hoorde haar tegen haar partner zeggen "ja en dat doe je toch niet, 3x op mij mikken". Een handje kon er nog net vanaf maar daarna gunde ze me geen blik waardig meer :D. Hilarisch.
pi_96928737
Het mooiste was nog na afloop bij het drinken met z'n allen. Ik zat ongeveer in het midden tegenover een tegenstandster aan tafel en voor ons lagen de toastjes. Dus wij een beetje toastjes smeren, vraagt die vrouw aan haar teamgenoot, wil je een toastje voor me maken? Ik was nog bezig met dat mes, dus ik zeg: ik maak hem wel voor je, wat wil je er op? Zegt ze direct: nee laat maar. :') Wil je echt niet? Nee, nee laat maar. :') :')
pi_96928866
:') vrouwen die klagen over te hard slaan :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 17 mei 2011 @ 10:00:50 #271
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_96929219
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 09:42 schreef Bak_Beest het volgende:
Ik heb een vrouw boos gemaakt na het mixen zondag :'). We stonden op 6-4 6-5 (2e set overigens teruggekomen van 3-5), en die kerel moest serveren. Ik heb mijn 3 returns gewoon snoeihard door het midden op die kerel z'n backhand, dus LANGS die snol aan het net geslagen, wordt ze me na de wedstrijd toch een partij boos :D. Hoorde haar tegen haar partner zeggen "ja en dat doe je toch niet, 3x op mij mikken". Een handje kon er nog net vanaf maar daarna gunde ze me geen blik waardig meer :D. Hilarisch.
Dan moet je er niet gaan staan. Gelukkig hebben wij dat probleem niet met de dames. Die blijven gewoon staan. Sterker nog, we hebben er 1 die hem dan gewoon weg volleert :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 17 mei 2011 @ 10:23:11 #272
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_96930034
Daarom heb ik een hekel aan mixen, altijd dat gemiep en geklaag. Vrouwen nemen het persoonlijk op als een bal een klein beetje te dicht in de buurt komt. Terwijl mannen erom lachen, en een keer hun schouders ophalen. (vaak althans)
Ik sla die bal op het lichaam om het punt te maken, niet omdat ik een hekel aan die persoon heb. Als je daar niet tegen kunt, moet je je niet binnen de lijnen begeven.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 11:29:04 #273
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_96932429
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 10:23 schreef tja77 het volgende:
Daarom heb ik een hekel aan mixen, altijd dat gemiep en geklaag. Vrouwen nemen het persoonlijk op als een bal een klein beetje te dicht in de buurt komt. Terwijl mannen erom lachen, en een keer hun schouders ophalen. (vaak althans)
Ik sla die bal op het lichaam om het punt te maken, niet omdat ik een hekel aan die persoon heb. Als je daar niet tegen kunt, moet je je niet binnen de lijnen begeven.
Klopt.
Ik vind het trouwens dan ook de taak van de heer om er voor te zorgen dat het niet kan. Zoals Bak_Beest zei dat hij zo hard kan returneren op de service van de heer, serveert de heer dus niet goed genoeg. De vrouw moet dus bij haar heer zijn en niet bij de tegenstander.
Ik speelde laatst met een dame die de bal met haar 2de service over het net piste, omdat ze daarvoor een paar dubbele fouten sloeg.
Dan zeg ik, sla die service maar gewoon door want ik ben een schietschijf aan het net. Het maakt me niet zo veel uit als ze rechtdoor slaan, maar het is toch wel fijn als ze ook nog een beetje moeite hebben om die bal rechtdoor te spelen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 17 mei 2011 @ 11:43:08 #274
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_96932966
Bij 1 van de verenigingen waar ik tennis, spelen ze iedere donderdagvond de zgn. mannenavond.
Pasjes worden gehutseld, en daaruit worden dubbels in elkaar geknutseld. Zo kan het dus gebeuren dat je tegen een 7tje moet dubbelen. Dan ga ik echt niet de bal vol op het lichaam pompen.

Mocht ik tijdens een wedstrijd waar het er echt om gaat tegen iemand staan die mijn niveau is, of beter, dan maak het punt, hoe dan ook. Ik kan altijd nog uit beleefdheid mijn hand opsteken, maar als ik daarna weer die kans krijg, kan het zomaar nog een keer gebeuren.

Of dit allemaal mogelijk is, is zeer afhankelijk van je dubbel/mix maat. Als diegene de bal gewoon met een redelijke snelheid diep houdt, (hoeft niet eens superhard te zijn, dan sta jij een stuk zekerder aan het net. En idd, beter een bal wat harder slaan, dan zo'n ziekenhuis bal waarbij je als schietschjf fungeert.
pi_96934055
Ziekenhuisballen op mij bij de mix bij de 2de service (half court) gaan 9 van de 10 keer langs de heer aan het net: rechtdoor het midden, of in de tramrails. Ligt aan of er in de tramrails ruimte is of niet. :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')