abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_123449940
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 00:39 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]


Ga dit kijken. Wat mij betreft de beste ''guide'' die je kunt vinden. Meer heb je niet nodig.
:Y
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_123483963
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 08:51 schreef Weissman het volgende:

[..]

Wat zoek je specifiek ? Er is zat literatuur beschikbaar.

[..]

Ja, aardig doen en shit :') En dan klagen dat je eindigt als Mr Nice Guy _O-

[..]

Deze man weet _O_

[..]

Wees je zelf. Probeer geen indruk te maken als iemand die je niet bent.
ik heb het ondertussen zelf wel gevonde. PM. Het is echt de moeite waard!
pi_123489848
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 23:28 schreef Alditrein het volgende:

[..]

ik heb het ondertussen zelf wel gevonde. PM. Het is echt de moeite waard!
Wat heb je gevonden en waarom zou ik je willen PM'en ?
pi_123521054
Ik meld me ook, zal kleine (hoop ik) backstory geven:

Vroege jaren gepest geweest omdat ik dik was, brugklas ook nog wel moeilijk gehad maar daarna me herpakt. Uiteindelijk redelijk mager geworden en veel vrienden gekregen waarmee ik veel deed. Maar waar ik dus altijd achterbleef was contact met meiden, vond het maar vreemde wezens toen ik heel klein was en later werd ik altijd erg awkward als een meid me aansprak. Verder ben ik eigenlijk nooit uitgegaan tot vorig jaar ofzo. Dus ik heb een achterstand wat dat betreft, maar ik ben alles nu aan het inhalen.

Begon eigenlijk in de zomer, toen deed ik het verkeerd. Wilde ik mijn gebrek aan versierskills maskeren door gewoon met meiden te gaan dansen en dan op meer te hopen. Uiteindelijk kan je er zo wel komen, maar dat is niet wat ik wilde.

Vervolgens had ik het er na wat maanden met iemand over, dat ik vaak leuke meiden zag maar dus geen mogelijkheid zag ze aan te spreken. Werd me The Game aangeraden. Na een maand heb ik het eindelijk gelezen en het was alsof ik het heilige licht had gezien. De dag nadat ik begon met lezen ging ik wat relaxen met twee goede maatjes van me, waarvan eentje me telkens pusht om een vriendin te krijgen. Hij begon dus weer te zeuren en ik zei dat ik een boek aan het lezen was daarover. Bleek dat mijn andere maatje al jarenlang met het fenomeen bezig was. Wat dat betreft heb ik het getroffen en zijn we met een groep van drie nu bezig met onszelf verbeteren. Eentje heeft dan wel een vriendin, maar die wil de andere twee waaronder ikzelf wel helpen door mee uit te gaan etc.

Het is nu denk ik 2 maanden geleden sinds ik The Game heb gelezen en ik zie wel progressie. Ik stel me veel beter op richting meiden en kan al steeds beter flirten en interesse wekken. Het probleem is echter dat ik nog niet echt een koude approach heb gehad. Heb al heel vaak op het punt gestaan om het te doen, maar dan pussy ik out en seconden daarna wil ik me voor mijn kop slaan omdat er dus niks fout had kunnen gaan. Ik geloof zelf dat het de laatste stap is om echt in een gigantische flow te komen. Bijvoorbeeld leuke meiden van onze studie of die maatjes van me kennen kan ik zo aanspreken en goede gesprekken mee voeren, maar echt een meid koud in de bus approachen vind ik nogal lastig, snap niet zo goed waarom. Heb me namelijk genoeg ingelezen over waarom het juist goed is als ik koud zou approachen en dat er niks fout kan gaan.

Verder heb ik nog een probleem waar ik aan moet werken. Ik wil meestal alleen maar meiden aanspreken als ik ze echt leuk vind. Als je dan erbij optelt dat ik redelijk kritisch ben en een bijzondere smaak heb (Asians en halfbloedjes/lichtgetinte meisjes) krijg je het dus dat ik dus niks koud approach. Dus daar moet ik aan werken. Ben nu steeds meer random personen aan het aanspreken dus dat komt wel goed gok ik.

Alsnog een tl;dr geworden maar moest het even delen, ga mijn ervaringen hier nog wel af en toe plaatsen denk ik.
pi_123528206
Hoi Kerftminister ! Tof verhaal :)

Hoe oud ben je eigenlijk ? Ik kan uit het verhaal opmaken dat je tussen de 18-22 bent ?

quote:
Het probleem is echter dat ik nog niet echt een koude approach heb gehad. Heb al heel vaak op het punt gestaan om het te doen, maar dan pussy ik out en seconden daarna wil ik me voor mijn kop slaan omdat er dus niks fout had kunnen gaan. Ik geloof zelf dat het de laatste stap is om echt in een gigantische flow te komen.
Er kan eigenlijk nooit iets fout gaan. Je brains zitten je te fokken. Je kan je approach doen en that's it. Er zijn te veel dingen waar je geen invloed op hebt. Maak je daar dus geen zorgen over. Je kan haar aanspreken en er achter komen dat ze doof is, je kan een leuk gesprek hebben en ze kan je vertellen dat ze op vrouwen valt. Allemaal dingen waar jij geen invloed op hebt. :D

En noem mij simpel maar dingen zoals ''een flow'' begrijp ik niet. :@

quote:
Verder heb ik nog een probleem waar ik aan moet werken. Ik wil meestal alleen maar meiden aanspreken als ik ze echt leuk vind. Als je dan erbij optelt dat ik redelijk kritisch ben en een bijzondere smaak heb (Asians en halfbloedjes/lichtgetinte meisjes) krijg je het dus dat ik dus niks koud approach. Dus daar moet ik aan werken. Ben nu steeds meer random personen aan het aanspreken dus dat komt wel goed gok ik.
Ook dit is bullshit. Je hersenen verzinnen gewoon redenen om niemand aan te spreken en vooral in je comfort zone te blijven. Je hoeft je niet aangetrokken te voelen tot iemand; je gaat niet trouwen of sex hebben met elke persoon die je aanspreekt dus cut the crap en spreek iedereen aan.

Flirt met iedereen. Of ze nou 15 zijn en een beugel dragen of 75 zijn en een rollator hebben, fok it. Je kan alleen ergens goed in worden als je het vaak genoeg doet.

Maar ik ben iig blij dat je het probleem al herkend bij jezelf, bewustwording is de eerste stap naar persoonlijke groei.

Voor de rest kijk ik uit naar je verhalen :Y

Keep it up ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2013 07:48:02 ]
pi_123545406
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 08:41 schreef Weissman het volgende:

[..]

Wat heb je gevonden en waarom zou ik je willen PM'en ?
dan niet, Wijze man.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 19:38:34 #253
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_123545841
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 22:57 schreef Kerftminister het volgende:
Ik meld me ook, zal kleine (hoop ik) backstory geven:

Vroege jaren gepest geweest omdat ik dik was, brugklas ook nog wel moeilijk gehad maar daarna me herpakt. Uiteindelijk redelijk mager geworden en veel vrienden gekregen waarmee ik veel deed. Maar waar ik dus altijd achterbleef was contact met meiden, vond het maar vreemde wezens toen ik heel klein was en later werd ik altijd erg awkward als een meid me aansprak. Verder ben ik eigenlijk nooit uitgegaan tot vorig jaar ofzo. Dus ik heb een achterstand wat dat betreft, maar ik ben alles nu aan het inhalen.

Begon eigenlijk in de zomer, toen deed ik het verkeerd. Wilde ik mijn gebrek aan versierskills maskeren door gewoon met meiden te gaan dansen en dan op meer te hopen. Uiteindelijk kan je er zo wel komen, maar dat is niet wat ik wilde.

Vervolgens had ik het er na wat maanden met iemand over, dat ik vaak leuke meiden zag maar dus geen mogelijkheid zag ze aan te spreken. Werd me The Game aangeraden. Na een maand heb ik het eindelijk gelezen en het was alsof ik het heilige licht had gezien. De dag nadat ik begon met lezen ging ik wat relaxen met twee goede maatjes van me, waarvan eentje me telkens pusht om een vriendin te krijgen. Hij begon dus weer te zeuren en ik zei dat ik een boek aan het lezen was daarover. Bleek dat mijn andere maatje al jarenlang met het fenomeen bezig was. Wat dat betreft heb ik het getroffen en zijn we met een groep van drie nu bezig met onszelf verbeteren. Eentje heeft dan wel een vriendin, maar die wil de andere twee waaronder ikzelf wel helpen door mee uit te gaan etc.

Het is nu denk ik 2 maanden geleden sinds ik The Game heb gelezen en ik zie wel progressie. Ik stel me veel beter op richting meiden en kan al steeds beter flirten en interesse wekken. Het probleem is echter dat ik nog niet echt een koude approach heb gehad. Heb al heel vaak op het punt gestaan om het te doen, maar dan pussy ik out en seconden daarna wil ik me voor mijn kop slaan omdat er dus niks fout had kunnen gaan. Ik geloof zelf dat het de laatste stap is om echt in een gigantische flow te komen. Bijvoorbeeld leuke meiden van onze studie of die maatjes van me kennen kan ik zo aanspreken en goede gesprekken mee voeren, maar echt een meid koud in de bus approachen vind ik nogal lastig, snap niet zo goed waarom. Heb me namelijk genoeg ingelezen over waarom het juist goed is als ik koud zou approachen en dat er niks fout kan gaan.

Verder heb ik nog een probleem waar ik aan moet werken. Ik wil meestal alleen maar meiden aanspreken als ik ze echt leuk vind. Als je dan erbij optelt dat ik redelijk kritisch ben en een bijzondere smaak heb (Asians en halfbloedjes/lichtgetinte meisjes) krijg je het dus dat ik dus niks koud approach. Dus daar moet ik aan werken. Ben nu steeds meer random personen aan het aanspreken dus dat komt wel goed gok ik.

Alsnog een tl;dr geworden maar moest het even delen, ga mijn ervaringen hier nog wel af en toe plaatsen denk ik.
Cool dat je besloten hebt om aan jezelf te gaan werken man! Welkom bij het schaarse percentage gasten die daar het lef voor heeft. Leuk ook dat je je vrienden meegekregen hebt, is mij niet gelukt.. :P

Iedereen begint onderaan, dus we hebben allemaal gestaan waar jij nu staat. Ik heb het ook nog af en toe, die gigantische weerstand in je lichaam om ''hoi'' tegen een meisje te zeggen. Lachwekkend eigenlijk. Wat mij toendertijd heeft geholpen om te gaan approachen is dit schema:

1. Erken je angst
2. Besef dat het heel normaal is.
3. Observeer het een tijdje (paar dagen), leer je angst kennen, merk op wat het met je doet. Je krijgt ook door dat je je eigenlijk veel kutter voelt als je het niet doet, dan als je ''afgewezen'' wordt ;)
4. Op een gegeven moment voel je het al aankomen, en weet je wat het met je doet. Je bent bang, en je besluit er schijt aan te hebben en het toch gewoon te doen.

Uiteindelijk is de oplossing voor elk probleem dat je tegen gaat komen hetzelfde. Just do it.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_123551708
Heren, bedankt voor jullie reacties! Zal er even op ingaan:

Weissman:

Ik ben 3 maandjes geleden 18 geworden inderdaad, al hoor ik echt elke dag dat ik er ouder uitzie en me ouder gedraag, dus dat probeer ik in mijn voordeel te gebruiken door eerder voor oudere dan voor jongere meiden te gaan. Verder klopt alles wat je zegt precies, ik heb die materie ook in mijn hoofd zitten op het moment zelf dus daarom is het nog des te vreemder dat ik geen actie onderneem. Ik heb overigens nog een fantastisch topic gevonden welke me zeer geïnspireerd heeft, moet je maar even googlen op centered man project. Die man zegt heel veel dingen die jullie ook vermelden.

Het tweede wat je zegt is iets dat een maatje van me ook telkens probeert duidelijk te maken en ik begin het zelf ook steeds meer in te zien. Probeer het echt te verbeteren. Ben sinds afgelopen zomer ook volop bezig met selfimprovement en discipline. Alles wat me niet bevalt aan mijn leven probeer ik te verbeteren en vooralsnog met veel succes.

Verder bedoel ik met een flow een proces waar je telkens blijft approachen en telkens blijft leren van je fouten en zo met kleine stapjes telkens vooruitgaat. Zie het als krachttraining. Ga je ook langzaam vooruit mits je telkens blijft gaan.

Pope-of-dope:

Ja precies, kreeg ook gelijk waarschuwingen over dat ik het niet met jan en alleman erover moest hebben omdat de reacties van de meesten negatief zullen zijn. Verder was het met mijn vrienden best wel grappig eigenlijk, omdat een van de twee mijn allereerste maatje op het middelbaar was waar ik na 6 jaar VWO nu klaar mee ben. Puur toeval eigenlijk dus, ze zeiden wel dat ze me uitermate geschikt vonden voor iets als dit omdat ik dus die problemen had en er waarschijnlijk ook open voor zou staan.

Goed stappenplan heb je idd, het meeste heb ik eigenlijk al gehad en zit nu eigenlijk in stap 4. Weet nog een tijdje geleden dat ik alles klaar had om een meid in de bus aan te spreken en ik ging zitten en ze keek ook nog half alsof ze verwachtte dat ik iets ging zeggen, maar ik sloeg gewoon dicht. Sindsdien heb ik mijn social skills wel verbeterd, had het daar toenet nog met een collega over. Hij zei dat ik de laatste weken echt op positieve wijze veranderd ben, leuk om te horen. Verder probeer ik ook ipv scripted openers voor directe openers te gaan, dus dat is ook nog wel een proces waar ik naar uitkijk.

Vanavond iig weer met een van die maatjes de stad in en hopen om wat leuke approaches eraan over te houden, puur met intenties om een gezellige avond te hebben en misschien leer ik nog wat leuke mensen kennen. :D
pi_123563925
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 19:22 schreef Alditrein het volgende:
dan niet, Wijze man.
Of je doet er niet zo geheimzinnig over en vertelt welke boek het is :') mss hebben meer mensen er wat aan ?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2013 09:01:05 ]
  zondag 3 maart 2013 @ 14:11:16 #256
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_123571462
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 21:58 schreef Kerftminister het volgende:
Heren, bedankt voor jullie reacties! Zal er even op ingaan:

Pope-of-dope:

Ja precies, kreeg ook gelijk waarschuwingen over dat ik het niet met jan en alleman erover moest hebben omdat de reacties van de meesten negatief zullen zijn. Verder was het met mijn vrienden best wel grappig eigenlijk, omdat een van de twee mijn allereerste maatje op het middelbaar was waar ik na 6 jaar VWO nu klaar mee ben. Puur toeval eigenlijk dus, ze zeiden wel dat ze me uitermate geschikt vonden voor iets als dit omdat ik dus die problemen had en er waarschijnlijk ook open voor zou staan.

Goed stappenplan heb je idd, het meeste heb ik eigenlijk al gehad en zit nu eigenlijk in stap 4. Weet nog een tijdje geleden dat ik alles klaar had om een meid in de bus aan te spreken en ik ging zitten en ze keek ook nog half alsof ze verwachtte dat ik iets ging zeggen, maar ik sloeg gewoon dicht. Sindsdien heb ik mijn social skills wel verbeterd, had het daar toenet nog met een collega over. Hij zei dat ik de laatste weken echt op positieve wijze veranderd ben, leuk om te horen. Verder probeer ik ook ipv scripted openers voor directe openers te gaan, dus dat is ook nog wel een proces waar ik naar uitkijk.

Vanavond iig weer met een van die maatjes de stad in en hopen om wat leuke approaches eraan over te houden, puur met intenties om een gezellige avond te hebben en misschien leer ik nog wat leuke mensen kennen. :D
Moet eerlijk zeggen dat in een volle stille bus ik ook te laf ben om een meisje aan te spreken. Maakt ook niet zo veel uit, Genoeg keus in kroegen/stations/straat/ supermarkt.

Cool iig dat je er zo enthousiast over bent. Mocht je een keer iemand zoeken om mee uit te gaan omgeving randstad, laat maar weten.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_123603032
Ja maatje van me zoekt nog mensen om doordeweeks in Rotterdam mee te gaan. Hij is actief op DA, zal eens navragen hoe het zit enzo. Verder gaat hij ook vragen of er mensen in Den Bosch zijn die op zaterdagen eens mee willen gaan.
pi_123606744
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 14:11 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat in een volle stille bus ik ook te laf ben om een meisje aan te spreken. Maakt ook niet zo veel uit
Imho maakt het wel uit, je laat zien dat je SCHIJT hebt aan haar, wat ze zal zeggen en wat al die mensen die er bij staan en mee luisteren er van zullen denken. 8-)

En als ze je afwijst of wat dan ook, niet jouw probleem; wat zij zal zeggen is iets waar je geen in vloed op hebt, dus zou me er verder niet druk over maken.

quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:40 schreef Kerftminister het volgende:
Ja maatje van me zoekt nog mensen om doordeweeks in Rotterdam mee te gaan. Hij is actief op DA, zal eens navragen hoe het zit enzo. Verder gaat hij ook vragen of er mensen in Den Bosch zijn die op zaterdagen eens mee willen gaan.
Ik woon wel in Rotterdam maar ga nooit uit en hou me eigenlijk amper bezig met pick up. Maar als hij actief is op DA, dan komt het wel goed ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2013 09:23:27 ]
  maandag 4 maart 2013 @ 17:28:37 #259
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_123623789
quote:
10s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:17 schreef Weissman het volgende:

[..]

Imho maakt het wel uit, je laat zien dat je SCHIJT hebt aan haar, wat ze zal zeggen en wat al die mensen die er bij staan en mee luisteren er van zullen denken. 8-)

En als ze je afwijst of wat dan ook, niet jouw probleem; wat zij zal zeggen is iets waar je geen in vloed op hebt, dus zou me er verder niet druk over maken.

[..]

Ik woon wel in Rotterdam maar ga nooit uit en hou me eigenlijk amper bezig met pick up. Maar als hij actief is op DA, dan komt het wel goed ;)
Bedoelde dat het niet zoveel uitmaakt als je daar nog niet aan toe bent. Je kunt prima beginnen met mensen op straat/kroeg ;)

Vandaag trouwens chill momentje. Zag een belachelijk knap meisje zitten in de trein, kreeg weer zo'n angstgevoel interne dialoog alles, realiseerde het me, en toch aangesproken :)
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_123632442
Wat was de uitkomst? :P
pi_123633363
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 20:32 schreef SpCore88 het volgende:
Wat was de uitkomst? :P
Het gaat om het proces, je persoonlijke groei. Er zijn namelijk ook best veel willekeurige factoren betrokken. Dus ik zou als uitkomst zien dat hij meer lef heeft gekregen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_123633470
Ja oke dat snap ik, het hele PUA gebeuren leer je door praktijk. Maar ik bedoelde meer van, nog een vervolg actie nadat hij haar aangesproken had. ;)

Dus heb je haar nummer ofzo.
  maandag 4 maart 2013 @ 21:33:24 #263
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_123636378
Nope, wel een grote glimlach op haar gezicht. Nog even 5 minuutjes mee gepraat, thats it.

Ga wel weer fanatiek daygamen als het weer wat lekkerder weer is :)

[ Bericht 49% gewijzigd door Pope-of-Dope op 04-03-2013 21:38:57 ]
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_123647141
Ik wil jullie graag iets vragen. Beste vriendin is nogal begaan met een vriend/kennis van ons. Eind twintig, super onzeker en gefrustreerd omdat hij nog altijd geen vriendinnetje heeft gehad.
Prima jongen, maar wil veel te graag. Heeft mij ook de stuipen op het lijf gejaagd omdat hij geen hints en nee snapte.

Zelf denk ik dat een beetje pick up artistry hem zou kunnen helpen, om in ieder geval aan zijn zelfvertrouwen te werken, met vrouwen te leren omgaan, en ook er wat behendiger in te zijn vrouwelijk lichaamstaal en woorden te begrijpen.

Ik ben van plan een paar ebooks uit mijn verzameling via mijn vriendin aan hem voor te schotelen. Maar nu komt de vraag. Is er iets in Utrecht, een community of een groep actieve pua'rs waar we hem aan zouden kunnen voorstellen, zodat hij er niet alleen voor staat?
Gozer heeft echt hulp nodig, of een schattig meisje van 20, die een schattige wanhopige oudere jongen helemaal het einde vindt.
pi_123649373
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 21:33 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Nope, wel een grote glimlach op haar gezicht. Nog even 5 minuutjes mee gepraat, thats it.
^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 01:00 schreef Lizzebeest het volgende:
Ik wil jullie graag iets vragen. Beste vriendin is nogal begaan met een vriend/kennis van ons. Eind twintig, super onzeker en gefrustreerd omdat hij nog altijd geen vriendinnetje heeft gehad.
Ik vind dit eigenlijk een rare gedachte, dat hij meer zekerheid krijgt door bevestiging van vrouwen. Als zijn zelfvertrouwen afhankelijk is van externe bevestiging, zal hij elke keer dit gaan opzoeken. En als hij die bevestiging niet krijgt, wordt hij weer onzeker ?

quote:
Prima jongen, maar wil veel te graag. Heeft mij ook de stuipen op het lijf gejaagd omdat hij geen hints en nee snapte.
Tja, die mensen bestaan ook.

quote:
Zelf denk ik dat een beetje pick up artistry hem zou kunnen helpen, om in ieder geval aan zijn zelfvertrouwen te werken, met vrouwen te leren omgaan, en ook er wat behendiger in te zijn vrouwelijk lichaamstaal en woorden te begrijpen.

Ik ben van plan een paar ebooks uit mijn verzameling via mijn vriendin aan hem voor te schotelen.
Je kan hem alleen helpen als hij zelf ook wilt veranderen, anders is het dweilen met de kraan open.

quote:
Maar nu komt de vraag. Is er iets in Utrecht, een community of een groep actieve pua'rs waar we hem aan zouden kunnen voorstellen, zodat hij er niet alleen voor staat?
Meer dan zat. DM me maar.

quote:
Gozer heeft echt hulp nodig, of een schattig meisje van 20, die een schattige wanhopige oudere jongen helemaal het einde vindt.
Hij heeft hulp nodig, van mannen. Al het andere gaat hem niet helpen.

Hoe staat hij er zelf in eigenlijk ? Beseft hij wel dat hij wat hulp kan gebruiken ?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2013 08:36:43 ]
pi_123650025
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 01:00 schreef Lizzebeest het volgende:
Ik wil jullie graag iets vragen. Beste vriendin is nogal begaan met een vriend/kennis van ons. Eind twintig, super onzeker en gefrustreerd omdat hij nog altijd geen vriendinnetje heeft gehad.
Prima jongen, maar wil veel te graag. Heeft mij ook de stuipen op het lijf gejaagd omdat hij geen hints en nee snapte.

Zelf denk ik dat een beetje pick up artistry hem zou kunnen helpen, om in ieder geval aan zijn zelfvertrouwen te werken, met vrouwen te leren omgaan, en ook er wat behendiger in te zijn vrouwelijk lichaamstaal en woorden te begrijpen.

Ik ben van plan een paar ebooks uit mijn verzameling via mijn vriendin aan hem voor te schotelen. Maar nu komt de vraag. Is er iets in Utrecht, een community of een groep actieve pua'rs waar we hem aan zouden kunnen voorstellen, zodat hij er niet alleen voor staat?
Gozer heeft echt hulp nodig, of een schattig meisje van 20, die een schattige wanhopige oudere jongen helemaal het einde vindt.
Hmm zoals Weissman al zegt is het wel belangrijk dat het gevoel van zelfvertrouwen uit jezelf komt, maar het betekent natuurlijk niet dat een beetje PUA stuff daar niet mee kan helpen... Uiteindelijk zie je ook mensen die pas in zichzelf gaan geloven als ze een kleine externe boost krijgen
Zoals hiervoor ook al gezegd moet hij zelf ook willen veranderen en Game is echt iets waar je open voor moet staan en niet zomaar even doet... Je kan het hem natuurlijk voorleggen, maar ik denk dat het eerst belangrijk is om te kijken waar zijn onzekerheid vandaan komt en wat hij wil uit het leven/wel echt ongelukkig is.
Verder of er een community in Utrecht is... Ja, ik denk het wel, daarvoor zou je op DA moeten kijken. De vraag is echter of die een volkomen onervaren (neem ik aan) persoon mee willen nemen die je wellicht alleen maar een tegenhoudt in je eigen ontwikkeling. Ik weet wel dat als ik een avond echt met game bezig ben, ik liever met mensen van eenzelfde niveau ben, zodat je het met elkaar kan meemaken en analyseren.
Heeft ie wel wat ervaring met het andere geslacht?
pi_123650083
En zelfs als hij geen ervaring heeft, 1 van de beste coaches van NL woont ook in Utrecht ;)
pi_123650114
Vast wel, wie dan? En ik denk ook niet dat hij em gratis op sleeptouw mee wilt nemen?
pi_123650155
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 09:21 schreef DenTijn het volgende:
Vast wel, wie dan? En ik denk ook niet dat hij em gratis op sleeptouw mee wilt nemen?
BadBoyofTao, en voor zover ik weet is het enige wat hij vraagt 110% inzet van de betrokkene. En hij is niet de enige ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2013 09:25:17 ]
pi_123650215
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 09:23 schreef Weissman het volgende:

[..]

BadBoyofTao, en voor zover ik weet is het enige wat hij vraag 110% inzet van de betrokkene. En hij is niet de enige ;)
Ah oke, wel respect daarvoor dan! Ik heb zn naam inderdaad weleens langs horen komen, ken hem of zijn stijl persoonlijk niet... Maar dat zou dan wellicht iets zijn voor die jongen, maar of hij er gelukkig van zou worden is een 2e
  dinsdag 5 maart 2013 @ 11:36:37 #271
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_123653815
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 01:00 schreef Lizzebeest het volgende:
Ik wil jullie graag iets vragen. Beste vriendin is nogal begaan met een vriend/kennis van ons. Eind twintig, super onzeker en gefrustreerd omdat hij nog altijd geen vriendinnetje heeft gehad.
Prima jongen, maar wil veel te graag. Heeft mij ook de stuipen op het lijf gejaagd omdat hij geen hints en nee snapte.

Zelf denk ik dat een beetje pick up artistry hem zou kunnen helpen, om in ieder geval aan zijn zelfvertrouwen te werken, met vrouwen te leren omgaan, en ook er wat behendiger in te zijn vrouwelijk lichaamstaal en woorden te begrijpen.

Ik ben van plan een paar ebooks uit mijn verzameling via mijn vriendin aan hem voor te schotelen. Maar nu komt de vraag. Is er iets in Utrecht, een community of een groep actieve pua'rs waar we hem aan zouden kunnen voorstellen, zodat hij er niet alleen voor staat?
Gozer heeft echt hulp nodig, of een schattig meisje van 20, die een schattige wanhopige oudere jongen helemaal het einde vindt.
Lijkt me vrij droog om door een vriendin van het meisje waar je iets mee wilt je wordt geintroduceerd in de pickup wereld.. :P

Wel cool overigens dat je er als vrouw positief tegenaan kijkt, je bent een van de weinige.

Hij moet het, zoals eerder gezegd, ook wel echt willen. Zeker als hij nu extreem gefrustreerd is, wordt het waarschijnlijk een stroeve start. Worth it though!

En Jah, er zijn zat mensen in Utrecht. Volgens mij geeft een bedrijf deze maand zelfs gratis coaching.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_123693356
Hij staat er zelf wel open voor. Hij zit nu aan iedereen constant bevestig te vragen, of zijn kleding wel goed, of zijn luchtje wel goed is, of zijn haar wel goed is. Want hij snapt maar niet waarom vrouwen hem afwijzen. Hij heeft alleen niet helemaal door, dat het helemaal niets met die uiterlijkheden te maken heeft, maar alles met zijn benadering van vrouwen. En hij heeft er ook geen moeite mee om op vrouwen af te stappen.

En de reden dat ik als vrouw enigszins positief tegenover pua sta, en denk dat het hem helpt, is dat er hele handig truuks inzitten. De time contraints (niets vervelender dan een jongen die de hele tijd aan je blijft plakken), het uberhaupt een beetje fatsoenlijk leren converseren (het zijn in ieder geval vaak vermakelijke gesprekken) en het in ieder kunnen aflezen van lichaamstaal (ze wil mij niet, laat ik maar stoppen met dit gesprek) het kunnen opbouwen van seksuele spanning. En dat zijn dingen waar deze jongen even geen kaas van gegeten heeft.
  woensdag 6 maart 2013 @ 16:38:04 #273
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_123706827
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 09:36 schreef Lizzebeest het volgende:
Hij staat er zelf wel open voor. Hij zit nu aan iedereen constant bevestig te vragen, of zijn kleding wel goed, of zijn luchtje wel goed is, of zijn haar wel goed is. Want hij snapt maar niet waarom vrouwen hem afwijzen. Hij heeft alleen niet helemaal door, dat het helemaal niets met die uiterlijkheden te maken heeft, maar alles met zijn benadering van vrouwen. En hij heeft er ook geen moeite mee om op vrouwen af te stappen.

En de reden dat ik als vrouw enigszins positief tegenover pua sta, en denk dat het hem helpt, is dat er hele handig truuks inzitten. De time contraints (niets vervelender dan een jongen die de hele tijd aan je blijft plakken), het uberhaupt een beetje fatsoenlijk leren converseren (het zijn in ieder geval vaak vermakelijke gesprekken) en het in ieder kunnen aflezen van lichaamstaal (ze wil mij niet, laat ik maar stoppen met dit gesprek) het kunnen opbouwen van seksuele spanning. En dat zijn dingen waar deze jongen even geen kaas van gegeten heeft.
Die trucjes vallen wel mee, het gaat er vooral om dat je het lef krijgt om met elke vrouw te gaan praten. Proberen jezelf te blijven, praten over de dingen die jij leuk vind ipv je aan haar aan te passen. Naarmate je het meer doet, krijg je steeds meer zelfvertrouwen. Daar gaat het ten slotte uiteindelijk om :)
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  woensdag 6 maart 2013 @ 16:52:49 #274
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_123707284
Nu ik er aan herinnerd wordt, zelf gebruik ik echt 0,0 aan routines. Lijkt me eigenlijk wel leuk het een maandje lang to the max te gaan daarmee, kijken waar het me brengt. Heeft iemand hier linkjes naar leuke dingen? (niet voor openen, maar als je al met haar aan het praten bent).

Lekker tegenstrijdig met de post hierboven :D
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_124102682
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 16:52 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Nu ik er aan herinnerd wordt, zelf gebruik ik echt 0,0 aan routines. Lijkt me eigenlijk wel leuk het een maandje lang to the max te gaan daarmee, kijken waar het me brengt. Heeft iemand hier linkjes naar leuke dingen? (niet voor openen, maar als je al met haar aan het praten bent).
Sowieso routines :')

Kijk eens rond op DA ;) er slingerde nog een bestandje daar over ^O^

Trouwens, Jeffrey en Danny van SoS vandaag in de NRCnext met een artikel _O_

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2013 19:25:37 ]
pi_124124787
Mja, grappig artikeltje, leuk ook dat het in een relatief grote krant aandacht krijgt. T klinkt alleen als je het hier leest wel echt een beetje kneuzig, wat toch jammer is. Het artikel laat wel een heel nieuw licht op The Game schijnen, aangezien Style schijnbaar een alter ego van Neill Strauss is en zijn mentor, terwijl ik toch altijd dacht dat het Mystery was!
  zaterdag 16 maart 2013 @ 19:20:22 #278
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_124138011
@ Lizzebeest en anderen

Zelf ga ik naar het volgende in een paar maanden:
http://www.kezia-noble.com/residential/

Een week lang worden we begeleid door hen. Ik heb zelf met haar kennisgemaakt en ik kan je verzekeren dat ze er echt is om mannen te helpen en niet om het geld van desperate maagden af te pakken. In 1 dag heb ik mijn game enorm verbetert; laat staan wat er in 7 dagen gebeurd. Ik heb geen enkel probleem om vrouwen aan te spreken, zoenen, praten over sex etc. zonder creepy over te komen.

Het grote voordeel met haar is dat ze als vrouw je meteen aanvoelt en eerlijk en bot vertelt wat er mis met je is in tegenstelling tot mannen die je vertellen wat te doen maar verder niet weten wat er loos is.
Als wij samen gaan dan betalen we 2500 pond ipv 4000. Stuur maar een DM :)
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  zaterdag 16 maart 2013 @ 19:22:10 #279
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_124138078
O en de prijs is natuurlijk per persoon en niet samen xD
Ik denk dat het voor de kennis van Lizzebeest levensveranderend zal zijn.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  zaterdag 16 maart 2013 @ 20:06:07 #280
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_124139844
Ik doe het voor de helft.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_124140031
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 01:00 schreef Lizzebeest het volgende:
Gozer heeft echt hulp nodig, of een schattig meisje van 20, die een schattige wanhopige oudere jongen helemaal het einde vindt.
Wat is er mis met een meisje van ook eind 20?
pi_124140175
11 Mei Johnny Soporno in Amsterdam _O_ *O* O+ 8-) _O_
  zaterdag 16 maart 2013 @ 20:21:24 #283
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_124140482
@fathank de prijs betaal je direct aan de instructors en normaal betaal je 4000pond pp; behalve als je met iemand aanmeldt want dan is het 2500pond pp.

Scheelt toch een boel.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_124141105
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 20:14 schreef Weissman het volgende:
11 Mei Johnny Soporno in Amsterdam _O_ *O* O+ 8-) _O_
Cool, een seminar die eens niet doordeweeks is. Heb je een link met meer info?
If not now, then when.
pi_124144066
Wat de fak, 4000 pond om te leren hoe je meisjes moet versieren? Ok, ik snap dat je met wat hulp er beter in kan worden maar 4000 pond is wel heel ziek. Je hebt dan nog steeds geen garanties of wat dan ook. De tering, volgens mij heb ik de verkeerde studie gedaan, dat is even mooi verdient, 4k in a week.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 22:01:08 #286
390765 TheBurnerMan
Live, Laugh, Love
pi_124144574
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 19:44 schreef Joe-Momma het volgende:
Je vergeet de cockblocker

Dat is de (vaak)dikke lelijke (minder mooie) vriendin die er een sport van heeft gemaakt alle mannen die interesse tonen in het potentiele object met alle macht probeert te verhinderen of de aandacht naar haar te verplaatsen.
Dikke trollen ja. Ook wel bekend als jaloerse miss Piggie's
Mellow Moenie Mauwe, ouwe, ouwe, ouwe
  zaterdag 16 maart 2013 @ 22:02:36 #287
390765 TheBurnerMan
Live, Laugh, Love
pi_124144629
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 21:46 schreef opreis het volgende:
Wat de fak, 4000 pond om te leren hoe je meisjes moet versieren? Ok, ik snap dat je met wat hulp er beter in kan worden maar 4000 pond is wel heel ziek. Je hebt dan nog steeds geen garanties of wat dan ook. De tering, volgens mij heb ik de verkeerde studie gedaan, dat is even mooi verdient, 4k in a week.
Tja, als je ergens goed in bent moet je daarin seminars geven. Maak niet uit welke business je zit, maar als je daarin adviseur kan worden maak je dikke knaken.
Mellow Moenie Mauwe, ouwe, ouwe, ouwe
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')