quote:
Ik heb op m'n 10e ooit eens gezegd dat ik keeper van PSV wilde worden, sindsdien ben ik daar echter al meerdere keren op teruggekomen.
Hetzelfde geldt wat betreft het neuken met jou.
Áls ik dat, overigens geheel hypothetisch al zou doen, dan zou het puur zijn om m'n ego weer een leuke boost te geven door je liggend op je buik te laten klaarkomen.
Nu weet ik uiteraard dat je me als vrij simplistisch playertje ofzo ziet, dus ik zal je even uit te doeken doen waar ik op doel.
Mannen die je willen neuken, lullen je met leuke woordjes (ik ga écht een eigen appartement regelen, etc.) namelijk alsnog het bed in en nemen je offensieve houding daarbij maar voor lief.
Immers, who cares zolang je je benen maar spreidt en niet tijdens de seks zit te zeveren.
Daarnaast heb je echter mannen die het lekker voor elkaar hebben en dus ook niet zozeer elke kans op een beetje punani hoeven te grijpen.
Die mannen dwarrelen vrolijk door het leven, vinden hun medemens met name interessant in plaats van geil en als ze eens iemand van kunnen helpen vinden ze dat ook geen enkel probleem.
Echter, wanneer die mannen telkens met een zelfde offensieve houding geconfronteerd worden (ik noem bijv. een dawg) dan hebben ze op een gegeven moment toch wel zoiets van "Hmmmz, volgens mij deed ik het voor jou en niet voor mezelf."
En dan kiezen ze dus alsnog eieren voor hun geld en laten ze je in je eigen sop gaar koken. (oud-Hollandsche gezegdes-combo ftw!!!)
Nah, even een Jip en Janneke praktijkvoorbeeld van het bovenstaande om het ook door te laten dringen dan maar:
Ik ben met beide types en tactieken bekend en kan je dus ook een behoorlijk adequaat beeld geven van hoe ik het aangepakt zou hebben als ik je zou willen neuken.
Wat doe ik nu: Ik geef je harde negatieve, maar toch veelal opbouwende kritiek via een forum.
Daarnaast steek ik via PM tijd in een uitleg over een werkende methode/therapie.
Dit zodat je uit je "Zolang ik maar mannen seks heb met mannen wordt het gebrek aan liefde gecompenseerd door lichamelijke aandacht en hoef ik niet aan mezelf te werken"-fase kunt komen.
Hoe zou ik het echter aanpakken als ik je zou willen neuken?
Dan zou ik me nauwelijks met je bemoeien, maar af en toe een subtiele steunende reply posten als je het ergens moeilijk mee zou hebben of als je weer eens een goed voornemen zou hebben.
Uiteraard zou ik dit via PM ook herhalen zodat je mij hebt om op terug te vallen als de rest (logischerwijs) alsnog kritiek levert op je acties.
Vervolgens zou ik afwachten tot je in deze enigszins radeloze "Ik wil veranderen"-fase zit en daarna, in plaats van een uitleg te geven, heel mysterieus over die therapie beginnen zonder je daadwerkelijk te vertellen wat het in zou houden zodat je alsnog afhankelijk van mijn persoontje zou blijven.
Aangezien je me als persoon om op terug te vallen ziet, zou je het slikken als koek waarna ik voorzichtig eens zou kunnen hinten naar een meet zodat ik je er mee over zou kunnen vertellen.
Jouw dating-patroon kennende (zelfs losers krijgen immers een eerste date-kans) zou je op een gegeven moment toehappen en dan kan ik pas echt beginnen.
Uiteraard zou ik niet zoals nu verlangen dat je hier naar toe komt, maar zou ik in de auto springen, iets leuks voor je meenemen (bonbons uit de speciaalzaak, pompen met die endorfine!

.) en je mee uit eten nemen.
En zonder uberhaupt iets gezegd te hebben, zou ik dan al voor 30% je bed in zijn aangezien ik én aardiger én attender ben dan al je vorige uitvreters bij elkaar (vergeet immers de ondersteuning op het forum niet).
De rest is dan ook child's play waarbij het geheim is om gedoseerd tegen je in te gaan waarbij ik bij de zaken waar je stellig in bent uiteraard braaf mee lul.
Je leeft immers toch nog in de illusie dat geen enkele man in staat is de grote, wijze Seven te manipuleren dus ik hoef niet eens moeite te doen om het te verbloemen.
Af en toe een complimentje er in gooien, waarbij ik uiteraard ook regelmatig zou laten vallen dat de grote Kasta zich zó in je vergist heeft waardoor jij je weer lekker op een voetstuk geplaatst voelt, hetgeen direct ook de eerste muurtjes weg zal nemen.
Aanstalten om je in bed te krijgen zullen er geenszins zijn, maar je opgeilen door je af en toe per ongeluk en subtiel aan te raken op de juiste plekken wanneer ik iets pak of ergens bij moet en op het einde van de avond zit je dan al te frustreren waarom ik niets probeer.
En om die frustratie nog even op te laten laaien, neem ik ook zonder pardon afscheid en stap weer in de auto.
Aangezien ik mee lees en jij overloopt van trots zul je die frustratie uiteraard niet hier uiten waardoor het lekker blijft sudderen en dat laat ik even lekker zo op zijn beloop zodat het vuurtje steeds hoger op laat. (ter info, ik heb het hier niet over liefdes-, maar over lustgevoelens gecombineerd met een simpele "Hoe zou het zijn?" nieuwsgierigheid.
En nét voordat die frustratie omslaat in "Wat een lul, hij laat niets meer van zich horen" (zelf initiatief nemen is immers je eer te na) stel ik dan voor om nogmaals te meeten.
En vanaf daar is het appeltje eitje... Nog een paar subtiele aaitjes en aanrakingen waardoor je frustratie weer aangewakkerd wordt en vervolgens flink gaan zuipen om je resterende remmingen weg te nemen.
Door de drank kan ik uiteraard niet meer rijden, maar daar kom ik zelf uiteraard niet mee aangezien het op zou vallen, dus ik laat jou met het voorstel om te blijven slapen komen.
Zoals ik altijd al zeg, zal ik voordat we het bed in stappen nog even laten vallen dat er géén seks plaats zal vinden aangezien ik de eerste keer nooit het initiatief neem zodat jij nog gefrustreerder het bed in stapt.
Hoe gaat het dan tot seks komen?
Evenzo simpel: Ik ga lekker in de buurt liggen en tijdens het "woelen" kom ik op ademhalingsafstand, wederom per ongeluk, in de buurt van je lippen en nek.
En op dat moment zorgen de opgebouwde frustraties en geilheid voor een dusdanig "Fuck it!" moment van jouw kant dat je me twijfelend begint te zoenen.
Je denkt nog even "Oh fuck, wat sta ík voor lul als hij me nu dist!" maar dat is ook direct weggenomen als ik je terug zoen.
En vanaf dat moment valt alle spanning en onzekerheid éindelijk en volledig van je af, stort je je volledig op me en hebt de nacht van je leven al dan niet gevolgd door een verliefdheid.
Die je uiteraard niet met Fok deelt, want dat zou alsnog een kansloze bedoening zijn.
Voordeel daarvan is dat je het alleen maar met mij kunt delen, het "ons geheimpje" wordt en je nóg afhankelijker van me zult worden.
Et voilá!
En voor de oplettende lezer die de gehele uiteenzetting van de therapie heeft gemist?
Da's een bewussie

. Wordt geheel verzwegen en indien zij er over begint met een lulverhaal weggewoven...
Immers, waarom zou ik haar in godsnaam van haar chronische penisafhankelijkheid (nieuw scrabblewoord voor Silenus!) af willen helpen als ik haar júist wil neuken?

.
En uiteráárd zou je die tactiek kilometers van te voren aan zien komen, zou je er nooit intrappen als ik met dergelijke woorden zou komen en ben jij veel te wereldwijs om in een dergelijke tactiek te trappen.
Maar gezien je postverleden spreekt de praktijk je tegen.
En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat ik nota bene (zowel verbale als non-verbale) communicatie- en verkooptrainingen geef en daar zonder uitzondering ook bewezen resultaten mee behaald heb.
Dat zou dan dus weer een typisch gevalletje "De hele wereld is gek, behalve Seven" worden

.
Échter... Ik heb er deze keer voor gekozen een dergelijke aanpak níet te hanteren aangezien simpelweg niet de behoefte heb om je te neuken en je zowaar alleen maar wil helpen.
Mijn advies: Koester zulke initiatieven dan ook gewoon eens en probeer er voor de verandering eens niet krampachtig een ego-boost of bevestiging uit te halen.
Dan wordt het immers vermoeiend en laat ik je uiteindelijk ook gewoon in je eigen sop gaar koken.