abonnement Unibet Coolblue
pi_96383117
Daar zou ik voor tekenen, Sharks vs Bolts als finale.

Twee teams met een surplus aan aanvallende kwaliteiten.
pi_96385064
Hopelijk niet.

Bruins - Canucks graag
  donderdag 5 mei 2011 @ 14:14:42 #253
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_96387006
Het was vorig jaar verrassend dat de Flyers de finale haalde, het kan de Bolts ook makkelijk gebeuren. En als ze er eenmaal staan, zie ik hun het ook nog wel winnen.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  donderdag 5 mei 2011 @ 21:00:24 #254
107005 Saviola
CM Legend
pi_96404532
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 08:41 schreef nyny83 het volgende:
Wie riep ook alweer dat de Bruins overrated zijn? :+
Jij :+?

Buiten Rollie is de grote held trouwens echt wel Bergenheim hoor.. heeft een ongelofelijke drive, is snel als een raket, en speelt telkens supergoed op de belangrijke momenten.. heeft nu als 3rd liner al 7 goals in 11 games.. :o doet een beetje aan Ruslan Fedotenko in 2004.

quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2011 20:50 schreef Saviola het volgende:
Washington-NY Rangers 4-3
Philadelphia-Buffalo 4-1
Boston-Montreal 4-1
Pittsburgh-Tampa 2-4
eerst Pens uitschakelen en dan de Caps sweepen :9~
Ik had 't toch maar mooi voorspeld btw :D _O-

Btw @Katth, wat moet er volgens jou nu gebeuren met de Caps? Zou jij BB ontslaan bijvoorbeeld?
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  donderdag 5 mei 2011 @ 21:45:03 #255
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_96407683
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 21:00 schreef Saviola het volgende:

Btw @Katth, wat moet er volgens jou nu gebeuren met de Caps? Zou jij BB ontslaan bijvoorbeeld?
Moeilijke vraag, maar ik denk het niet. Probleem ligt niet bij hem, maar bij de spelers. Maar aan de andere kant.. Als een coach zijn spelers niet kan motiveren dan houdt het ook op.

Er moet wel wat aan de spelersgroep gebeuren, maar wat precies weet ik nu ook nog niet. Wat wel vast staat is dat ze zeker niet beide Hannan en Arnott kunnen behouden, wat ik wel graag zou zien. Maar die drukken erg op de capspace.

Blijft lastig, heb er nog niet echt bij stil gestaan, maar coach ontslaan voor het collectief falen van de spelers heb ik nooit een goed idee gevonden. Ook niet in de voetballerij.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_96420959
Vancouver ook weer gewonnen ... dat worden vier duidelijk uitslagen
pi_96421417
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 21:45 schreef Katth het volgende:

[..]

Moeilijke vraag, maar ik denk het niet. Probleem ligt niet bij hem, maar bij de spelers. Maar aan de andere kant.. Als een coach zijn spelers niet kan motiveren dan houdt het ook op.

Er moet wel wat aan de spelersgroep gebeuren, maar wat precies weet ik nu ook nog niet. Wat wel vast staat is dat ze zeker niet beide Hannan en Arnott kunnen behouden, wat ik wel graag zou zien. Maar die drukken erg op de capspace.

Blijft lastig, heb er nog niet echt bij stil gestaan, maar coach ontslaan voor het collectief falen van de spelers heb ik nooit een goed idee gevonden. Ook niet in de voetballerij.
Allright, here we go:

UFA worden:
Arnott, Sturm, Laich, Bradley, Gordon, Hannan en Collins (wie?!)

RFA worden:
Alzner, Varlamov

Arnott, Sturm en Bradley zou ik laten gaan. Die zijn veel te duur voor wat ze hebben gebracht. Arnott en Sturm zijn op zich wel aardige spelers, dus als die akkoord zouden gaan met een aanmerkelijk minder salaris zou je ze kunnen behouden. Hannen zou ik proberen te resignen,, dat is gewoon ondanks zijn pech in de laatste serie een goede verdediger. Wel zou het fijn zijn als hij geen 4,5 miljoen zou kosten, want dat is echt heel veel. Alzner en Varlamov zijn jonge en goede spelers, die zou ik ook proberen te resignen, maar niet tegen een al te hoge prijs aangezien ze nog niet bewezen hebben een constant goed NHL-niveau te halen. Laich is ook een goede speler, maar bij hem zou ik het van zijn salariseisen af laten hangen. Meer dan 3 miljoen zou ik teveel vinden.

Volgens mij houden ze dan zo'n 5 a 6 miljoen over om wat nieuwe spelers te halen. Volgens mij kunnen ze nog een goede winger gebruiken, en voor de rest zou ik proberen wat ervaring binnen te halen. Al met al heb je dan gauw een stuk of 6 a 7 nieuwe gezichten, dat zou genoeg moeten zijn voor een frisse start toch?

Over Boudreau: de spelers lopen met hem weg en in het reguliere seizoen heeft ie prima gepresteerd. Ik zie geen reden om hem te ontslaan.
Vicariously I live while the whole world dies
  vrijdag 6 mei 2011 @ 09:28:55 #258
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_96421882
Collins heeft volgens mij maar 1 of 2 wedstrijden gespeeld, speelt in Hershey. Als ze Arnott laten gaan dan hebben ze een nieuwe center nodig, meer dan een winger. Tenzij Brooks Laich resigned en full-time center wordt. Johansson heeft talent, maar vind ik nog te licht om een goede 2e line center te zijn. Er zijn niet echt goede en haalbare centers op de UFA list, behalve Prospal misschien.

Als Hannan blijft, kunnen ze Poti traden en nog wat meer capspace creëeren. En misschien moet Semin wel worden getrade om Richards te halen. Er kan van alles gebeuren.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_96422516
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 09:28 schreef Katth het volgende:
Collins heeft volgens mij maar 1 of 2 wedstrijden gespeeld, speelt in Hershey. Als ze Arnott laten gaan dan hebben ze een nieuwe center nodig, meer dan een winger. Tenzij Brooks Laich resigned en full-time center wordt. Johansson heeft talent, maar vind ik nog te licht om een goede 2e line center te zijn. Er zijn niet echt goede en haalbare centers op de UFA list, behalve Prospal misschien.

Als Hannan blijft, kunnen ze Poti traden en nog wat meer capspace creëeren. En misschien moet Semin wel worden getrade om Richards te halen. Er kan van alles gebeuren.
Ik ga uit van Laich als center dan inderdaad. En als Johansson een goede winger heeft kan hij met een jaartje extra ervaring op zak misschien ook wel als 2de center spelen.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_96422776
Kesler weer aan het high sticken en elbowen. :N

Wel een schitterend doelpunt van Kesler trouwens. :) Hij is deze play-offs toch aardig belangrijk voor Vancouver.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:26:23 #261
107005 Saviola
CM Legend
pi_96423468
Ik wou net zeggen, waarom Semin niet dumpen? Vind ik echt zo'n speler waarmee je geen playoff succes kan halen.. was de afgelopen jaren ideaal in het all out attack systeem van de Caps maar als je een meer gedisciplineerde tactiek wil invoeren heb je weinig aan zo'n speler imo. En hij verdient bijna 7 miljoen..

Je noemt ook Richards, ik denk dat de hele NHL wel achter hem zal aanzitten. Waaronder ook Tampa als we Gagne niet resignen.. en ja, als ie een kans krijgt om terug met zn maatjes Vinny en Marty te spelen :+ dan is de keuze snel gemaakt.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_96424196
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:26 schreef Saviola het volgende:
Ik wou net zeggen, waarom Semin niet dumpen? Vind ik echt zo'n speler waarmee je geen playoff succes kan halen.. was de afgelopen jaren ideaal in het all out attack systeem van de Caps maar als je een meer gedisciplineerde tactiek wil invoeren heb je weinig aan zo'n speler imo. En hij verdient bijna 7 miljoen..

Je noemt ook Richards, ik denk dat de hele NHL wel achter hem zal aanzitten. Waaronder ook Tampa als we Gagne niet resignen.. en ja, als ie een kans krijgt om terug met zn maatjes Vinny en Marty te spelen :+ dan is de keuze snel gemaakt.
Zeker bij een team dat in de stanley cup finals maar nipt van de Sharks verloor :+

edit: en wat betreft Semin heb je zeker een punt. Voor zijn salaris kun je veel betere spelers halen die 2-way beter zijn.
Vicariously I live while the whole world dies
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:56:04 #263
107005 Saviola
CM Legend
pi_96424506
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:46 schreef nyny83 het volgende:
Zeker bij een team dat in de stanley cup finals maar nipt van de Sharks verloor :+
Ik zou niks roepen waar je straks spijt van gaat krijgen.. al helemaal niet als Sharks fan :D
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_96424760
Ik ben Detroit fan, is dat vloeken in de kerk hier?
pi_96425395
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:02 schreef Leatherface het volgende:
Ik ben Detroit fan, is dat vloeken in de kerk hier?
Neehoor, popolon is je medestander ;)
Vicariously I live while the whole world dies
pi_96425408
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:56 schreef Saviola het volgende:

[..]

Ik zou niks roepen waar je straks spijt van gaat krijgen.. al helemaal niet als Sharks fan :D
hoop doet leven
Vicariously I live while the whole world dies
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:21:06 #267
107005 Saviola
CM Legend
pi_96425509
Detroit is zó 2008 :{w
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_96425705
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:18 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Neehoor, popolon is je medestander ;)
Ow ja, :)

Ik heb een voorkeur voor de Wings sinds Lidstrom. :)
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:57:11 #269
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_96427196
Caps krijgen trouwens nog aardig wat capspace erbij van Nylander die ook eindelijk UFA wordt.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  vrijdag 6 mei 2011 @ 14:14:19 #270
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_96433052
George McPhee (GMGM) heeft al aangegeven dat hij Bruce Boudreau niet zal ontslaan en dat hij hem gewoon terug verwacht volgend seizoen.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_96433443
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 14:14 schreef Katth het volgende:
George McPhee (GMGM) heeft al aangegeven dat hij Bruce Boudreau niet zal ontslaan en dat hij hem gewoon terug verwacht volgend seizoen.
Klopt. Sneijder zei ook dat ie niet weg zou gaan en 2 dagen later tekende hij bij Real. We zien het wel bij de seizoensstart, ze hebben namelijk ook nog te maken met een aandeelhouder die zo langzamerhand resultaten zal willen zien.
Vicariously I live while the whole world dies
  vrijdag 6 mei 2011 @ 18:04:30 #272
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_96442539
Oh ik bedacht me net dat ze ook altijd nog een Rus uit de KHL kunnen halen voor de center positie, maar dat is ook een rookie...

Kuznetsov :)
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  vrijdag 6 mei 2011 @ 19:27:29 #273
107005 Saviola
CM Legend
pi_96445723
Kuznetsov _O_ _O_ _O_

Heerlijk talentje. Was supergoed op de World Juniors in december/januari.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  zaterdag 7 mei 2011 @ 01:46:14 #274
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_96463556
3-0 al. :D er is hoop.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_96463929
Deja vu deze serie :D
Vicariously I live while the whole world dies
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')