abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 21 april 2011 @ 13:56:15 #26
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_95804512
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:43 schreef ZureLucht het volgende:
Onder andere vervormen van gezicht / oogverandering / pupil verandering of wat dan ook.

Gelukkig hebben David Icke nog, die onder andere geloofd dat alles wat buiten de aarde is er niet is. Dus geen sterren, maan etc. Want dat is een leugen die ons als een worst wordt voor gehouden. En moeten de Greys de opdrachten volgens van de Reptilians. Die in de vierde dimensie leven wat voor ons (nog) niet zichtbaar is.

Maar goed, vraag het nog een keer:

En wat geloof JIJ dan wel? Of krijg ik dan een opnieuw een antwoord als: "ik laat mij graag informeren" en "bron bron!".

Als je wilt geloven, geloven je alles. Als je zoekt naar de waarheid, dan kom je wel ergens achter....
Neem wat DMT, want ik en vele duizenden anderen hebben de 4e dimensie wel gezien.
Strong manlets!
  donderdag 21 april 2011 @ 13:57:17 #27
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_95804551
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 13:56 schreef poolboy85 het volgende:

[..]

Neem wat DMT, want ik en vele duizenden anderen hebben de 4e dimensie wel gezien.
En dat terwijl ik voordat ik dat spul had genomen niet eens van het bestaan van reptillians, greys, 4e dimensies afwist.

Naderhand ben ik op onderzoek uit gegaan... en ik verbaasde mij over het feit dat ik zoveel herkenbare dingen kon vinden... haast een beetje eng.
Strong manlets!
  donderdag 21 april 2011 @ 13:58:23 #28
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_95804603
er is in ieder geval meer tussen hemel en aarde. Wie weet komen wij er allemaal ooit achter.

Wanneer die dag er is koop ik een grote rol alluminiumfolie en maak ik daar een mega-alu-hoedje van en dan ga ik lekker tegen iederen zeggen: " ZIE JE WEL!!" ;)
Strong manlets!
  donderdag 21 april 2011 @ 14:04:06 #29
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95804844
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 13:58 schreef poolboy85 het volgende:
er is in ieder geval meer tussen hemel en aarde. Wie weet komen wij er allemaal ooit achter.

Wanneer die dag er is koop ik een grote rol alluminiumfolie en maak ik daar een mega-alu-hoedje van en dan ga ik lekker tegen iederen zeggen: " ZIE JE WEL!!" ;)
Daar heb ik echt geen drugs voor nodig..sterker nog.. hoe minder drugs, hoe zuiverder de geest!

Maar las ook net hoe je dat zelf kon maken.. de ingredienten zijn allerminst smakelijk! :o

Is het de enige weg om met eventuele reptillians in aanraking te komen? Iedereen schijnt ongeveer dezelfde ervaringen te hebben, zijn alle verhalen gebaseerd op DMT ervaringen?
The truth was in here.
  donderdag 21 april 2011 @ 14:31:55 #30
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_95806002
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 14:04 schreef Bastard het volgende:

[..]

Daar heb ik echt geen drugs voor nodig..sterker nog.. hoe minder drugs, hoe zuiverder de geest!

Maar las ook net hoe je dat zelf kon maken.. de ingredienten zijn allerminst smakelijk! :o

Is het de enige weg om met eventuele reptillians in aanraking te komen? Iedereen schijnt ongeveer dezelfde ervaringen te hebben, zijn alle verhalen gebaseerd op DMT ervaringen?
Om het pure extract(dus de kristallen) uit een plant zoals bijv. kruidje-roer-me-niet(mimosa) te krijgen moet er inderdaad een scheikundig proces aan vooraf gaan. Dit is eigenlijk ook nooit door de indianen zo bedoeld :P wij mensen maken altijd alles sterker en puurder, omdat we snel een diep effect willen. Net zoals met mescaline kristallen, terwijl het bedoelt is om plakjes van de cactus te eten... wij moderne mensen extraheren gewoon kristallen voor een sterker effect.

Je kan ook de plant ayahuasca gewoon puur opvreten, natuurlijker kan eigenlijk niet. indianen maakten daar heel veel gebruik van. Maar hiet zit wel een langer proces aanvast; mediteren e.d.

Daarnaast lees ik ook over mensen die d.m.v. diepe lange meditaties ook tot zo'n punt konden komen dat ze al die shit gingen zien, dus zonder drugs.

Dus niet alle verhalen zijn gebasseerd op DMT/andere drugs, groot gedeelte wel.. omdat dit een soort van snelweg is.
Strong manlets!
pi_95806166
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 14:04 schreef Bastard het volgende:

[..]

Daar heb ik echt geen drugs voor nodig..sterker nog.. hoe minder drugs, hoe zuiverder de geest!

Maar las ook net hoe je dat zelf kon maken.. de ingredienten zijn allerminst smakelijk! :o

Is het de enige weg om met eventuele reptillians in aanraking te komen? Iedereen schijnt ongeveer dezelfde ervaringen te hebben, zijn alle verhalen gebaseerd op DMT ervaringen?
Het schijnt dat wanneer je je 's nachts in laat sluiten in het reptielenhuis van Blijdorp, je de reptielen met elkaar kunt horen praten.
  donderdag 21 april 2011 @ 14:46:36 #32
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_95806535
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 14:04 schreef Bastard het volgende:

[..]

Daar heb ik echt geen drugs voor nodig..sterker nog.. hoe minder drugs, hoe zuiverder de geest!

Maar las ook net hoe je dat zelf kon maken.. de ingredienten zijn allerminst smakelijk! :o

Is het de enige weg om met eventuele reptillians in aanraking te komen? Iedereen schijnt ongeveer dezelfde ervaringen te hebben, zijn alle verhalen gebaseerd op DMT ervaringen?
Hoe minder drugs hoe zuiverder de geest ben ik het niet mee eens. Je hebt drugs en je hebt drugs.
Uppers (alcohol, coke, speed etc) en downers (pcp, opiaten, valium) voegen in mijn ogen ook niet echt veel toe. Hallucinogene middelen in echter wel.
Met hallucinogene middelen kun je je geest ontzettend vrij en zuiver maken, net zoals je dat kan als je gaat mediteren of in een trance raakt. Bovendien zijn bijna alle hallucinogene middelen natuurlijk, waar uppers en downers meestal niet natuurlijk zijn. Hallucinogene middelen zijn bovendien niet slecht voor de gezondheid.
Ze groeien er in mijn ogen niet voor niets, en we moeten er gebruik van maken en ontdekken wat de echte functie van deze drugs zijn.

Ik denk dat je met alle natuurlijke hallucinogene middelen in aanraking zou kunnen komen met reptilians, entiteiten en andere dimensies.
Echter zijn niet alle middelen even sterk, dus het is logisch dat het sterkste middel het betse resultaat zou leveren. Dan praten we dus over DMT en / of ayahuasca.
Mescaline (peyote of San Pedro), Salvia Divinorum en Datura zijn ook sterk en zouden hier ook geschikt voor kunnen zijn, evenals psilocybine (paddo's) die wat minder sterk zijn dan de rest.
Zelfs LSD, wat gesynthetiseerd word van Moederkoorn, zou hier geschikt voor kunnen zijn.
Echter steekt, zoals eerder gezegd, DMT in mijn ogen ver boven de rest uit, waardoor de meeste ervaringen met reptilians gebeuren onder de invloed van DMT. Maar er zijn ook meldingen van reptilians, entiteiten en andere dimensies met de andere middelen.

Dit wil uiteraard niet zeggen dat elke keer wanneer je 1 van deze middelen inneemt, je in contact komt met deze reptilians en entiteiten. De manier van gebruiken (recreatief of spiritueel) en de omgeving zijn hier heel afhankelijk van, evenals de hoeveelheid.

En over de ingrediënten: De uitkomst is, mits je het scheikundig proces goed volgt, pure DMT (kristallen). De ingrediënten waar jij het over hebt zijn slechts nodig voor de extractie, niet voor het uiteindelijke eindproduct.

[ Bericht 1% gewijzigd door AartBakkebaard op 21-04-2011 15:12:51 ]
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
pi_95807648
'k Heb in mijn dorp een gast gekend die shapeshifte (enkel de ogen).Ik heb enkele jaren slecht gelopen en zocht overal ruzie, hij vroeg me of ik ook zo een gek was. Volgens mij is dit geen hogere dimensie maar een geestelijke wereld, zonder tijd en ruimte. Een lagere sfeer waarbij die geesten contact maken met mensen die er voor open staan.
pi_95807947
@AartBakkebaard,

Zou het niet zo kunnen zijn dat deze drugs versterken wat op dat moment je belangstelling heeft? Dus als je bijv heel erg met aliens of kabouters bezig bent dat je die dan ook ziet als je in een hallucinogene roes verkeert?
  donderdag 21 april 2011 @ 16:21:12 #35
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_95810263
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 15:28 schreef Lavenderr het volgende:
@AartBakkebaard,

Zou het niet zo kunnen zijn dat deze drugs versterken wat op dat moment je belangstelling heeft? Dus als je bijv heel erg met aliens of kabouters bezig bent dat je die dan ook ziet als je in een hallucinogene roes verkeert?
Hallucinogene middelen versterken je emotionele gedachten, maar het is niet zo dat als je aan kabouters denk dat je die dan ook daadwerkelijk ziet. Ik heb dit in ieder geval nog nooit meegemaakt. Met open eye visuals (OEV) zie je sowieso bijna nooit iets wat er niet is, als wil je het nog zo graag. Je ziet dan alleen vervormingen en dingen bewegen (op DMT en in mindere mate LSD na -hier zijn ook de OEV zeer sterk-, afhankelijk van de dosis). (Mescaline en Datura kan ik nog niet over oordelen omdat ik hier minimale en geen ervaring mee heb)
Wat ik altijd te zien krijg met closed eye visuals (CEV) kan ik nooit zelf bepalen, het is er gewoon. Het is random.
Het is wel zo dat je bij 2CB en in mindere mate paddo's en LSD de trip wel kan sturen. Niet in de zin van ik denk aan een kabouter dus die ga ik nu zien (met m'n ogen dicht), maar meer in emotionele zin. Als ik CEV heb en ik denk een beetje duister dan worden de visuals ook duisterder. Als ik m'n eigen goed voel en blij ben, dan zijn de CEV's ook een stuk vrolijker. Uiteraard hebben triggers van buitenaf ook invloed op de visuals, zoals bijvoorbeeld muziek. Ik kan echter nooit zelf bepalen wat ik te zien krijg. In ieder geval niet bewust. Je krijgt dan ook dingen te zien die compleet nieuw voor je zijn, en waar je nog nooit eerder mee te maken hebt gehad.
Het vreemde is dat ik tijdens het trippen geestelijk nog compleet bij ben en alles kan relativeren, behalve dus bij DMT.
Bij DMT is het zo dat je helemaal niets kan sturen, je word binnen 10-20 seconden weggeschoten, dit is zo overweldigend dat je zoiets hebt als what the fuck! Dit is absoluut niet stuurbaar. Ook al zou je van te voren sterk aan iets denken, met DMT is deze gedachte zo weg omdat je in een compleet andere wereld terecht komt. Vanzelfsprekend gaan hier je gedachten dan naar uit en niet naar iets wat er van te voren in je hoofd zat. Je bent gewoon compleet in een andere wereld.
Ze zeggen ook altijd bij tripmiddelen: Wat er ook gebeurd, laat het op je afkomen. En dit kan dus echt van alles zijn.

Lees dit tripreport eens (niet van mezelf helaas ;) ), dan krijg je wel een goede indruk van DMT.
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14302
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
pi_95810757
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 16:21 schreef AartBakkebaard het volgende:

[..]

Hallucinogene middelen versterken je emotionele gedachten, maar het is niet zo dat als je aan kabouters denk dat je die dan ook daadwerkelijk ziet. Ik heb dit in ieder geval nog nooit meegemaakt. Met open eye visuals (OEV) zie je sowieso bijna nooit iets wat er niet is, als wil je het nog zo graag. Je ziet dan alleen vervormingen en dingen bewegen (op DMT en in mindere mate LSD na -hier zijn ook de OEV zeer sterk-, afhankelijk van de dosis). (Mescaline en Datura kan ik nog niet over oordelen omdat ik hier minimale en geen ervaring mee heb)
Wat ik altijd te zien krijg met closed eye visuals (CEV) kan ik nooit zelf bepalen, het is er gewoon. Het is random.
Het is wel zo dat je bij 2CB en in mindere mate paddo's en LSD de trip wel kan sturen. Niet in de zin van ik denk aan een kabouter dus die ga ik nu zien (met m'n ogen dicht), maar meer in emotionele zin. Als ik CEV heb en ik denk een beetje duister dan worden de visuals ook duisterder. Als ik m'n eigen goed voel en blij ben, dan zijn de CEV's ook een stuk vrolijker. Uiteraard hebben triggers van buitenaf ook invloed op de visuals, zoals bijvoorbeeld muziek. Ik kan echter nooit zelf bepalen wat ik te zien krijg. In ieder geval niet bewust. Je krijgt dan ook dingen te zien die compleet nieuw voor je zijn, en waar je nog nooit eerder mee te maken hebt gehad.
Het vreemde is dat ik tijdens het trippen geestelijk nog compleet bij ben en alles kan relativeren, behalve dus bij DMT.
Bij DMT is het zo dat je helemaal niets kan sturen, je word binnen 10-20 seconden weggeschoten, dit is zo overweldigend dat je zoiets hebt als what the fuck! Dit is absoluut niet stuurbaar. Ook al zou je van te voren sterk aan iets denken, met DMT is deze gedachte zo weg omdat je in een compleet andere wereld terecht komt. Vanzelfsprekend gaan hier je gedachten dan naar uit en niet naar iets wat er van te voren in je hoofd zat. Je bent gewoon compleet in een andere wereld.
Ze zeggen ook altijd bij tripmiddelen: Wat er ook gebeurd, laat het op je afkomen. En dit kan dus echt van alles zijn.

Lees dit tripreport eens (niet van mezelf helaas ;) ), dan krijg je wel een goede indruk van DMT.
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14302
Of kijk de docu, The Spirit Molecule.
Is wel ergens op torrnts te vinden ;)
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_95811237
@Aart Bakkebaard, dankjewel voor je uitleg. Zal dat triprapport lezen, ben best benieuwd eigenlijk.
Het lijkt me ook heel eng, vooral dat idee van geen controle hebben. Dat je niet kunt ontsnappen maar gewoon af moet wachten tot 'het' over is.
pi_95811268
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 16:30 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Of kijk de docu, The Spirit Molecule.
Is wel ergens op torrnts te vinden ;)
Ga ik ook opzoeken, thanks :)
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:13:59 #39
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_96364828
er bestaan wel posters van :
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_96681443
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 16:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ga ik ook opzoeken, thanks :)
Heb je ze al gezien?
En hoe vond je the spirit molecule?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  donderdag 12 mei 2011 @ 12:50:26 #41
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_96693540
Reptilians bestaan en zijn zelfs tot de hoogste kringen van de samenleving doorgedrongen.

Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_96694522
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 14:46 schreef AartBakkebaard het volgende:

[..]

Hoe minder drugs hoe zuiverder de geest ben ik het niet mee eens. Je hebt drugs en je hebt drugs.
Uppers (alcohol, coke, speed etc) en downers (pcp, opiaten, valium) voegen in mijn ogen ook niet echt veel toe. Hallucinogene middelen in echter wel.
Met hallucinogene middelen kun je je geest ontzettend vrij en zuiver maken, net zoals je dat kan als je gaat mediteren of in een trance raakt. Bovendien zijn bijna alle hallucinogene middelen natuurlijk, waar uppers en downers meestal niet natuurlijk zijn. Hallucinogene middelen zijn bovendien niet slecht voor de gezondheid.
Ze groeien er in mijn ogen niet voor niets, en we moeten er gebruik van maken en ontdekken wat de echte functie van deze drugs zijn.

Ik denk dat je met alle natuurlijke hallucinogene middelen in aanraking zou kunnen komen met reptilians, entiteiten en andere dimensies.
Echter zijn niet alle middelen even sterk, dus het is logisch dat het sterkste middel het betse resultaat zou leveren. Dan praten we dus over DMT en / of ayahuasca.
Mescaline (peyote of San Pedro), Salvia Divinorum en Datura zijn ook sterk en zouden hier ook geschikt voor kunnen zijn, evenals psilocybine (paddo's) die wat minder sterk zijn dan de rest.
Zelfs LSD, wat gesynthetiseerd word van Moederkoorn, zou hier geschikt voor kunnen zijn.
Echter steekt, zoals eerder gezegd, DMT in mijn ogen ver boven de rest uit, waardoor de meeste ervaringen met reptilians gebeuren onder de invloed van DMT. Maar er zijn ook meldingen van reptilians, entiteiten en andere dimensies met de andere middelen.

Dit wil uiteraard niet zeggen dat elke keer wanneer je 1 van deze middelen inneemt, je in contact komt met deze reptilians en entiteiten. De manier van gebruiken (recreatief of spiritueel) en de omgeving zijn hier heel afhankelijk van, evenals de hoeveelheid.

En over de ingrediënten: De uitkomst is, mits je het scheikundig proces goed volgt, pure DMT (kristallen). De ingrediënten waar jij het over hebt zijn slechts nodig voor de extractie, niet voor het uiteindelijke eindproduct.
Goede tekst. ^O^

Over natuurlijk gesproken: Zou je natuur defineren als 'wat voortkomt uit het universum' (zoals ik dat doe), dan is alles natuurlijk, ongeacht of het bedoeld is (door mensen) of willekeurig (de natuur). Ik maak dan ook geen onderscheid tussen natuurlijk en technologie bijvoorbeeld. Het leuke is, is dat de mensheid zijn technologie meer en meer op de natuur laat lijken. Zie bijvoorbeeld bacteriele batterijen, levende kunstorganen of simpelweg lenzen en CCD of CMOS (lichtgevoelige sensor) uit fotocamera's bijvoorbeeld. Vaccins passen ook in dit rijtje, en ga zo maar door.

[/ratel]
  Moderator donderdag 12 mei 2011 @ 13:21:24 #43
249559 crew  Lavenderr
pi_96694643
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 00:33 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Heb je ze al gezien?
En hoe vond je the spirit molecule?
The Spirit Molecule ben ik nog niet aan toegekomen, maar binnenkort gaat het gebeuren hoor. Zoveel te doen momenteel. :o
pi_97986019
Volgens David Icke is Bush een full-blood reptilian. :d
Hij kreeg oppeens massaal meer aandacht toen deze video op het internet terecht kwam. Er is verder niet mee geknoeid, komt direct van cnn af. (alhoewel hun onderhand de video verwijderd hebben)

  vrijdag 10 juni 2011 @ 16:30:32 #45
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_97986234
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:25 schreef dadgad het volgende:
Volgens David Icke is Bush een full-blood reptilian. :d
Hij kreeg oppeens massaal meer aandacht toen deze video op het internet terecht kwam. Er is verder niet mee geknoeid, komt direct van cnn af. (alhoewel hun onderhand de video verwijderd hebben)

wat is er dan te zien?
pi_97986378
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:30 schreef huupia het volgende:

[..]

wat is er dan te zien?
Ok zet het op vol scherm, geluid flink hard. Op 0:35 gebeurt iets....
  vrijdag 10 juni 2011 @ 16:46:32 #47
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_97986943
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:33 schreef dadgad het volgende:

[..]

Ok zet het op vol scherm, geluid flink hard. Op 0:35 gebeurt iets....
zen ogen veranderen ff , weid
pi_97988305
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:46 schreef huupia het volgende:

[..]

zen ogen veranderen ff , weid
Ja en die klik!

Men zegt dat dat een fotograaf tegenover hem is en dat het lichtflitsje in zijn linker oog een flits is. MAAR. Als dat zo zou zijn dan zou zijn gezicht ook moeten oplichten.

Verder, ik heb best een goed gehoor(als muzikant) en ben heel lang fanatiek met fotografie bezig geweest, dat klinkt niet als de sluiter van camera.

Daarnaast is zijn andere oog op dat moment ook niet orde. Het is echt een ontzettend vaag moment. Ik heb geen idee wat ik ervan moet denken,
pi_97989756
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:18 schreef dadgad het volgende:

[..]

Ja en die klik!

Men zegt dat dat een fotograaf tegenover hem is en dat het lichtflitsje in zijn linker oog een flits is. MAAR. Als dat zo zou zijn dan zou zijn gezicht ook moeten oplichten.

Verder, ik heb best een goed gehoor(als muzikant) en ben heel lang fanatiek met fotografie bezig geweest, dat klinkt niet als de sluiter van camera.

Daarnaast is zijn andere oog op dat moment ook niet orde. Het is echt een ontzettend vaag moment. Ik heb geen idee wat ik ervan moet denken,
Die gloed heeft hij de hele tijd in zijn ogen. Pas wanneer hij gaat verzitten en z'n ogen daarvoor net even iets verder opent zie je het beter. Het is alleen wel voor die tijd ook de hele tijd te zien. Niets meer dan slechte keuze voor belichting, als je het mij vraagt. Maar dan moet je het wel aan mij vragen, he? :D
pi_97990342
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:54 schreef Gray het volgende:

[..]

Die gloed heeft hij de hele tijd in zijn ogen. Pas wanneer hij gaat verzitten en z'n ogen daarvoor net even iets verder opent zie je het beter. Het is alleen wel voor die tijd ook de hele tijd te zien. Niets meer dan slechte keuze voor belichting, als je het mij vraagt. Maar dan moet je het wel aan mij vragen, he? :D
Nee maar ik heb het over het moment op 0:35. Zie je dat in zn rechteroog, wacht, eerst kijkt hij naar rechts, dan rollen zijn ogen en dan klik! in zn rechteroog, plus zon witte flits,alsof er een sluiter in zijn oog afgaat.
Nogmaals als dat een camera is die afgaat met een flits, hoe kan het dat zijn gezicht niet oplicht?
Ik bedoel, wtf is dat?
en zijn andere oog ziet er ook te vaag uit op dat moment.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')