abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 22 april 2011 @ 13:12:57 #26
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_95848178
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 15:50 schreef shiznuts het volgende:
Unboxing vid
Is toch wel erg klein hè...
Wacht eens, dat is helemaal geen respun Android, dat is BB's eigen OS.
Zal wel lekker apploos zijn dan. Laat dan al helemaal maar zitten.
Al is over het OS en de techniek wel degelijk goed nagedacht. :Y _O_
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_95854481
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 april 2011 12:45 schreef Devolution het volgende:
Net mijn Xoom binnengekregen. Ben nu al verliefd O+
Moet alleen nog ergens een Engeland>Nederland stopcontactconverter vandaan halen :P
Toch wel? Had je hem niet geannuleerd?

Tof apparaat he.. :P Ja je kan bij Gamma reisstekkers kopen heb ik ook gedaan, alleen dan moet je van die je nodig hebt de bovenkant afzagen zodat die past, 30 sec werk.

Jammer dat je perse met stroom moet opladen, als je hem naar Nederlands vertaald BTW vertel me hoe.. :P
If not now, then when.
  vrijdag 22 april 2011 @ 16:59:29 #28
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_95855831
Haha ja dat was best apart.. De orderstatus stond dagenlang op "new", en omdat ik steeds negatieve verhalen over de shop las en hoorde, heb ik ze toen een mailtje gestuurd dat ik de order wilde annuleren.. En een paar uur later kreeg ik een mailtje met een track & trace code :D Maarja het kon goed dat het een T&T van een ander product of persoon was, zodat ik alsnog genaaid zou zijn.. Maar gelukkig kwam DHL vanmorgen langs en het was idd de 32GB Xoom _O_

Enne ik ga mijn Xoom niet in het Nederlands instellen, ik heb het liefst Engels. Wel wil ik een Nederlands woordenboek, maar dat komt nog wel als ie hier wordt uitgebracht :)
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_95856035
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 april 2011 12:45 schreef Devolution het volgende:

Moet alleen nog ergens een
Engeland>Nederland stopcontactconverter vandaan halen :P
Ebay!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_95856087
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2011 17:06 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ebay!
Waarom? Lang wachten enzo, mijn Xoom was snel leeg nadat ik hem had doordat ik alles ging proberen. GAMMA heeft ze ook.
If not now, then when.
pi_95863294
Ik zit me even te bedenken, dat ik deze tablet eigenlijk heel weinig gebruik. Nu is het natuurlijk nog te vroeg om meteen te verkopen, maar anders gaat de Tegra er voor 150 euro uit :P
  vrijdag 22 april 2011 @ 21:12:10 #32
327191 RobertNL
For your gear.
pi_95865786
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:25 schreef Hyundai het volgende:
Ik zit me even te bedenken, dat ik deze tablet eigenlijk heel weinig gebruik. Nu is het natuurlijk nog te vroeg om meteen te verkopen, maar anders gaat de Tegra er voor 150 euro uit :P
Wat is de reden dat je hem niet gebruikt? :P Mooi weer, werking, etc?
En is het flashen nog gelukt?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 23 april 2011 @ 08:17:53 #33
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_95880038
Ik heb trouwens gewoon een Nederlands woordenboek op mijn Xoom, zie ik net (Xoom is uit Engeland).
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  zaterdag 23 april 2011 @ 11:46:06 #34
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_95883360
Nou het hoesje voor mijn flytouch is binnen :D

Vorige week Donderdag besteld, de dag daarop verstuurd en nu in huis, is voor mijn gevoel een record voor iets vanuit China :P

Ziet er best netjes uit ook en het geeft ook een leuke indruk over het formaat, van het apparaat, cm zijn zo abstract zullen we maar zeggen :)

Zo, en nu de verkoper een hele goeie beoordeling geven op Ebay :Y
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_95888271
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 april 2011 08:17 schreef Devolution het volgende:
Ik heb trouwens gewoon een Nederlands woordenboek op mijn Xoom, zie ik net (Xoom is uit Engeland).
Mazzelaar, ik zie wel gewoon alle talen maar kan ze niet aanklokken. Google moet gewoon taalpakketten aanbieden in de market.
If not now, then when.
  zaterdag 23 april 2011 @ 18:03:18 #36
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_95892345
Heb je ook de bovenste in de lijst uitgevinkt? Toen ik dat deed, kon ik andere talen kiezen namelijk ;)

Het was hier te vinden:

Settings > Language & input > Configure input methods > Active input methods

Dan dus "use system language" uitvinken en Dutch Keyboard en Dutch voice aanvinken :)
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_95894979
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:12 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Wat is de reden dat je hem niet gebruikt? :P Mooi weer, werking, etc?
En is het flashen nog gelukt?
Ik gebruik m niet vaak, en heb er ook gewoon geen behoefte aan denk ik. Ik heb een laptop en een 'grote' smartphone. Het zit er tussenin, en ik gebruik m echt weinig. Verder heb ik het apparaat niet geflashed enz. maar denk niet dat dat 't verschil maakt.
  zondag 24 april 2011 @ 03:47:15 #38
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_95909133
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 19:38 schreef Hyundai het volgende:

[..]

Ik gebruik m niet vaak, en heb er ook gewoon geen behoefte aan denk ik. Ik heb een laptop en een 'grote' smartphone. Het zit er tussenin, en ik gebruik m echt weinig. Verder heb ik het apparaat niet geflashed enz. maar denk niet dat dat 't verschil maakt.
Thuis: laptop workstation (Sony VAIO F11Z1E/BI). Het gemak van een QWERTY-Keyboard, de kracht van een i7-quadcore processor en 8GB ram op een 1333 Mhz bus. Grafische kaart van 1GB die het matte 1920x1080p scherm aanstuurt, meerdere USB-poorten, CD/DVD/Bluray-mogelijkheden, wil ik internetten, films/tv-series kijken, games spelen, dan gebruik ik die natuurlijk. Hij heeft alleen een vaste plek gekregen, maar behoudt wel mobiliteit wanneer je voor langere tijd elders moet zijn en je die kracht en mogelijkheden bij je wilt hebben.

Onderweg: ik kan niet met een 10 inch scherm in m'n broekzak of jas lopen. Daar heb ik m'n HTC Desire Z voor. Wat is er mis met een oude telefoon van wat jaartjes geleden? Oh, begrijp me niet verkeerd, bellen, gebeld worden en sms'jes versturen, uiteraard, maar het is als een simpel bot aardappelschilmesje vergelijken met een Zwitsers zakmes. Je smartphone is meteen een camera, een GPS navigatiesysteem, een entertainmentsysteem: audio/-multimediadevice met FM-radio, portable gameconsole, personal storage en een zaklamp. Je kunt zelfs productieve apps draaien en over het internet surfen, er zelfs een hotspot van maken. Je hebt daarmee alles wat van pas kan komen binnen handbereik, ideaal. En ik heb dan gekozen voor een QWERTY-toetsenbord omdat ik na mijn Samsung Omnia SGH-i900 klaar was met touchscreen keyboards. Bovendien ontneemt zo'n digitaal toetsenbord je de helft van de schermweergave. Een telefoon laat zich makkelijk bedienen tijdens het lopen en is snel toegankelijk. Een tablet is meer on-the-go dan een laptop, maar leent zich in veel gevallen niet voor de taken die waarschijnlijk beter gedaan kunnen worden met een smartphone.

Waar heb je dan nog een tablet nodig? :P
Een laptop kun je niet in je broekzak stoppen. Je bent verplicht met zwaar geschut te reizen, je moet niet alleen je laptop meenemen, nee, je navigeert namelijk met een draadloze muis en omdat de accu niet al te lang meegaat gaat ook de lader mee, je bent dan ook gebonden aan een stopcontact, hetgeen de mobiliteit aantast. Een schouder- of laptoptas is al snel gevuld en voelt zwaar aan en dan kun je moeilijk nog meer zaken meenemen.

Dus een tablet is lichtgewicht en compact, je wilt/kunt niet de hele tijd laptopspullen meezeulen.
Heb ik niet genoeg aan m'n telefoon dan? Waar zou ik een tablet dan nog voor gebruiken?

Als e-reader: documenten die op een telefoon te klein zijn om te lezen of om nog overzichtelijk te zijn. Een pagina moet je 1:1 kunnen weergeven. Ideaal om handboeken in PDF-formaat op te slaan en deze te doorzoeken op specifieke zoektermen. Pinch-to-zoom, bladeren met behulp van touch, heel intuïtief en gebruikersvriendelijk. Ik gebruik mijn tablet voor een groot deel als encyclopedie van handboeken en het weergeven en doorbladeren van .PDF-bestanden.

Multimedia: als MP3-speler is een telefoon, MP3- of MP4-speler natuurlijk prima geschikt, maar probeer maar eens fatsoenlijk een film te volgen op zo'n klein scherm (buiten dat je niet zomaar elke resolutie kunt afspelen). Mijn tablet geeft een film weer in 10.1" 16:9, vanwege de vorm hoef ik met niet zo te storen aan zwarte balken aan de boven- en onderkant. Details zijn goed te zien en ondertitels leesbaar zonder er met m'n neus bovenop te zitten. Dit is dus ideaal in de trein bijvoorbeeld. Even een nieuwe aflevering van een tv-serie kijken en/of een film (standaard XViD of zelfs 720p). Ik neem met een zekere regelmaat de trein tussen Schiphol en Assen, dat is een reis van langer dan 2 uur. Op een halfvolle accu van m'n laptop red ik het niet om me de hele tijd te kunnen vermaken, die haakt ergens af. Naast het feit dat het mezelf amuseren met content op het kleine scherm van mijn telefoon niet zaligmakend is, draint dit ook m'n batterij als een malle. Met de smartphones van tegenwoordig mag je blij zijn dat je bij normaal gebruik op volle accu er 48hr aan gebruik uit kunt halen. Je hoeft niet bereikbaar te zijn op je tablet en heeft uren accuduur speciaal om je door zulke situaties te slepen.

Overig: natuurlijk is er met een 10.1" capacitief scherm meer te doen dan alleen dingen op weer te laten geven, je kunt er ook leuke inputs aan geven door de multitouch, iets wat met mijn laptop niet kan: directe interactie met wat er op het scherm te zien is door het aan te raken. De accelerometers maken die ervaring af. Denk alleen al aan de hoeveelheid verslavende games die je kunt spelen. Natuurlijk zijn er ook genoeg serieuzere apps om het leven te vergemakkelijken. Verder is de browserervaring met touchscreen heel intuïtief en fijn, het probleem van een telefoon echter is weer de resolutie en leesbaarheid. Grotere resolutie zodat er meer op het scherm past en een groter scherm zodat je er niet met je neus bovenop hoeft te zitten, maakt het een ideaal surfapparaat, tablets worden dan ook wel MIDs genoemd: Mobile Internet Devices. Super als je een nacht in een hotel moet doorbrengen en ze daar over (gratis) WLAN beschikken. Hetzelfde geldt natuurlijk voor openbare gelegenheden, café's en restaurants, etc.

Wanneer heb ik echt een tablet nodig en heeft het zin er eentje te kopen?
Wanneer je veel reist en onderweg en op je bestemming voorzien wilt zijn van een leesbaar scherm die productiviteit en entertainment herbergt. Het heeft weinig zin om een tablet te kopen als je thuis computert, naar je werk fietst of rijdt en daar weer over een computer beschikt. Ik beschik op mijn werk niet over een computer en een laptop is vrij ongeschikt voor op mijn werkplaats. Een laptop moet je toch ergens laten settelen, op een bureau met de adapter in het stopcontact een tablet houd je makkelijk in de hand en je hebt snel je handen en werkruimte vrij. Naast die mobiliteit, ben je ook minder gelimiteerd door accuduur en dus het in bereik zijn van een stopcontact. De opslag en interactie met opgeslagen werk maakt het erg productief, terwijl je aan de andere kant tegelijkertijd ermee ook een boel aan ontspanning bij je hebt. Ideaal voor wanneer je een nacht elders doorbrengt, maar niet te veel mee wilt zeulen. Een concessie die je wel moet doen is het missen van een toetsenbord, wat niet echt een probleem is. Ik bedoel, het werkt goed, het zal alleen niet het gemak en de snelheid van een fysiek keyboard evenaren. Het operating system heeft verder een heel licht karakter, waardoor de mogelijkheden niet zo uitgebreid zijn als je op een normale laptop zou hebben. Ideaal zou eigenlijk een dualboot Asus Transformer zijn, met Windows 7 en Android 3.0. Tablet wanneer het een tablet moet zijn, voordelen van QWERTY-input, maar als het nodig is ook de productiviteit van een laptop kunnen waarborgen, zonder afhankelijk te worden van een stopcontact.

› Uiteindelijk is het een mix van mobiliteit (accuduur, fysieke dimensies)/gebruikersgemak(operating system/touchscreen)/budget(No budget < Low budget < Money is no issue)/concessies(voordelen/nadelen alternatieven).
Hoe lang kun je zonder echte rekenkracht? En hoelang kun je je dan nog redden met een smartphone?

Ik denk dat jij, Hyundai, maar met jou aardig wat anderen hoor, niet genoeg zonder alternatieven zit om een tablet echt nodig te hebben. Alles wat nieuw is, is natuurlijk interessant en bij gadgets is de verleiding groot er dan maar gewoon eentje aan te schaffen, vooral met tablets is er inderdaad het risico dat je dat ding niet al te vaak gaat gebruiken. Ik heb nu bijvoorbeeld een paar dagen vrij en merk dat al. In ben eigenlijk constant thuis en zit ik met m'n laptop, als ik de stad of elders ben heb ik m'n telefoon bij en daar red ik me prima mee. De enige situatie dat een tablet dan nuttig is, is op de w.c. tijdens de nummero twee. Sudoku'tje maken, Angry Birds Rio spelen, of wat YouTube-ongein kijken. :P Daar is het dan alleen een beetje een dure toiletaccessoire voor. Ik ben echter genoeg dagen aan het werk, aan het reizen of van huis om 'em wel te gebruiken voor de eerder genoemde punten. Voor mij is het antwoord op het laatste dikgedrukte stukje: als ik voor meerdere dagen (denk (werk)week of langer) elders ben, daarmee mijn 'thuis' verplaats, wil ik mijn laptop gewoon daar. Als ik moet werken en/of een dag, of misschien twee elders moet doorbrengen, noem ik dat alleen 'weg van huis', ben ik afhankelijk van mobiliteit en is het niet genoeg om mijn productiviteit en vermaak uit mijn telefoon te halen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_95909475
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 april 2011 18:03 schreef Devolution het volgende:
Heb je ook de bovenste in de lijst uitgevinkt? Toen ik dat deed, kon ik andere talen kiezen namelijk ;)

Het was hier te vinden:

Settings > Language & input > Configure input methods > Active input methods

Dan dus "use system language" uitvinken en Dutch Keyboard en Dutch voice aanvinken :)
Heb het man, thanx. :)

BTW vandaag bij de MediaMarkt geweest en even met de iPad 2 gespeeld, Garageband is wel gewoon fucking vet en ik ga dan ook de Ipad 2 halen als ik het geld heb, heb op me Xoom Uloops is het soortgelijke maar veel te ingewikkeld.

Maar me Xoom verkoop ik sowieso niet tenzij iemand me natuurlijk 650 biedt... :P

[ Bericht 7% gewijzigd door Yuri_Boyka op 24-04-2011 05:49:26 ]
If not now, then when.
  zondag 24 april 2011 @ 06:49:02 #40
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_95909700
En Dell komt volgens Engadget ook met androidtablets: http://www.engadget.com/2(...)get-names-specs-rel/
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zondag 24 april 2011 @ 11:06:25 #41
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_95912316
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2011 05:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Heb het man, thanx. :)

BTW vandaag bij de MediaMarkt geweest en even met de iPad 2 gespeeld, Garageband is wel gewoon fucking vet en ik ga dan ook de Ipad 2 halen als ik het geld heb, heb op me Xoom Uloops is het soortgelijke maar veel te ingewikkeld.

Maar me Xoom verkoop ik sowieso niet tenzij iemand me natuurlijk 650 biedt... :P
Heb jij accesoires gekocht voor je Xoom? Ik wil graag de dock en zo'n iPad2 achtige hoes, die je in verschillende standen kan zetten. Ik heb alleen geen creditcard dus ik kan niet bestellen op Amazon, en er zijn nog geen Nederlandse shops met Xoom accesoires..
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  zondag 24 april 2011 @ 12:26:48 #42
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_95914594
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_95917884
quote:
12s.gif Op zondag 24 april 2011 03:47 schreef shiznuts het volgende:
Ik denk dat jij, Hyundai, maar met jou aardig wat anderen hoor, niet genoeg zonder alternatieven zit om een tablet echt nodig te hebben. Alles wat nieuw is, is natuurlijk interessant en bij gadgets is de verleiding groot er dan maar gewoon eentje aan te schaffen, vooral met tablets is er inderdaad het risico dat je dat ding niet al te vaak gaat gebruiken. Ik heb nu bijvoorbeeld een paar dagen vrij en merk dat al. In ben eigenlijk constant thuis en zit ik met m'n laptop, als ik de stad of elders ben heb ik m'n telefoon bij en daar red ik me prima mee. De enige situatie dat een tablet dan nuttig is, is op de w.c. tijdens de nummero twee. Sudoku'tje maken, Angry Birds Rio spelen, of wat YouTube-ongein kijken. :P Daar is het dan alleen een beetje een dure toiletaccessoire voor. Ik ben echter genoeg dagen aan het werk, aan het reizen of van huis om 'em wel te gebruiken voor de eerder genoemde punten. Voor mij is het antwoord op het laatste dikgedrukte stukje: als ik voor meerdere dagen (denk (werk)week of langer) elders ben, daarmee mijn 'thuis' verplaats, wil ik mijn laptop gewoon daar. Als ik moet werken en/of een dag, of misschien twee elders moet doorbrengen, noem ik dat alleen 'weg van huis', ben ik afhankelijk van mobiliteit en is het niet genoeg om mijn productiviteit en vermaak uit mijn telefoon te halen.
Ik heb inderdaad toch niet echt een tablet nodig. Als ik onderweg ben, in de trein, of zelfs op de fiets heb ik altijd mijn telefoon bij me. Een 4" scherm en onbeperkt 3G is voor mij voldoende eigenlijk. Als ik thuis ben gebruik ik gewoon m'n laptop, en als ik even een spelletje wil doen, dan doe ik dat op mijn telefoon ( macht der gewoonte? ).
De tablet heb ik nu al 3 of 4 dagen niet gebruikt, hij staat gewoon uit en ik doe er vrij weinig mee. Dat kan natuurlijk ook met het mooie weer te maken hebben, want zo'n tablet neem ik niet snel mee naar buiten ( een telefoon wel ).
En nouja, voor mij geldt ook dat als ik weg ben, ik mijn laptop meeneem. Maar als ik "weg van huis ben", dan heb ik voldoende aan m'n Galaxy S telefoon.
pi_95918053
quote:
12s.gif Op zondag 24 april 2011 03:47 schreef shiznuts het volgende:

[..]

-knip-
Wat een wall of tekst. :o :D
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_95919647
quote:
15s.gif Op zondag 24 april 2011 11:06 schreef Devolution het volgende:

[..]

Heb jij accesoires gekocht voor je Xoom? Ik wil graag de dock en zo'n iPad2 achtige hoes, die je in verschillende standen kan zetten. Ik heb alleen geen creditcard dus ik kan niet bestellen op Amazon, en er zijn nog geen Nederlandse shops met Xoom accesoires..
Ik heb een simpele sleeve gekocht van ebay zal zo wel laten zien.
If not now, then when.
  zondag 24 april 2011 @ 18:52:48 #46
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_95926235
quote:
12s.gif Op zondag 24 april 2011 12:26 schreef shiznuts het volgende:
Er is altijd nog...
https://www.3vcash.nl/
https://www.mediuscard.com/NL_nl
Ja I know, heb het toch maar op die manier gedaan. Wat een gekloot is dat zeg :r Ik had een card aangemaakt, maar toen ik alle gegevens op Amazon had ingevuld kwam het bedrag ineens hoger uit dus toen moest ik een tweede card aanmaken en het saldo overboeken op de eerste card (met de nodige extra kosten). Pas toen kon ik de eindbestelling plaatsen.. Gedurende de hele bestelling gaf Amazon bovendien aan dat ik het binnen zo'n 3 dagen binnen zou hebben, maar op het eind stond er ineens 30 april - 7 mei :{

Laatste keer dat ik bij Amazon iets koop iig.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  zondag 24 april 2011 @ 20:53:02 #47
327191 RobertNL
For your gear.
pi_95929653
quote:
15s.gif Op zondag 24 april 2011 18:52 schreef Devolution het volgende:

[..]

Ja I know, heb het toch maar op die manier gedaan. Wat een gekloot is dat zeg :r Ik had een card aangemaakt, maar toen ik alle gegevens op Amazon had ingevuld kwam het bedrag ineens hoger uit dus toen moest ik een tweede card aanmaken en het saldo overboeken op de eerste card (met de nodige extra kosten). Pas toen kon ik de eindbestelling plaatsen.. Gedurende de hele bestelling gaf Amazon bovendien aan dat ik het binnen zo'n 3 dagen binnen zou hebben, maar op het eind stond er ineens 30 april - 7 mei :{

Laatste keer dat ik bij Amazon iets koop iig.
Ik moest er 3 aanmaken voor het kopen van de Transformer :P idd een gekloot, en dan ook nog commissie vragen voor het overboeken tussen 2 kaarten. (¤2,50) + de aankoop fee van die kaarten is het een mooie handel :(

Binnenkort maar eens een CC aanvragen, volgensmij is dat voor studenten wel redelijk goedkoop.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_95936005
If not now, then when.
  zondag 24 april 2011 @ 23:36:58 #49
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_95938240
Lol, waarom uit Amerika voor ruim $25,- ?
Die heb je uit China en omstreken voor een fractie daarvan.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 24 april 2011 @ 23:39:52 #50
327191 RobertNL
For your gear.
pi_95938414
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:36 schreef shiznuts het volgende:
Lol, waarom uit Amerika voor ruim $25,- ?
Die heb je uit China en omstreken voor een fractie daarvan.
Omdat deze ''speciaal'' voor de Xoom is :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')