abonnement Unibet Coolblue
pi_96351533
quote:
99s.gif Op woensdag 4 mei 2011 18:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

RB was lekker op het strand..... als ik er naast zit ben ik uiteraard mans genoeg om dit toe te geven, blijkbaar is dit zo'n moment.
_O_
yeahhhh Ronnie_

bravo
pi_96374504
quote:
99s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Armoede is dat je niet kunt leven.... geen eten, geen dak, geen kleding etc. Niet wanneer je maar 1 plasma hebt in plaats van 2 en een inkomen van 1300 euro.
OK, dan zijn er dus nogal wat armen in Nederland.

Wat is dat trouwens voor een fixatie met plasmaschermen?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_96374600
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:20 schreef ErikT het volgende:
Was deze hier al voorbij gekomen? De PVV doet niet alleen aan geschiedvervalsing met betrekking tot de Tweede Wereldoorlog, ook de immigratie is nog altijd een dankbaar onderwerp:

[..]

bron: http://www.nrcnext.nl/columnisten/2011/05/03/hiep-hiep-boerka/
Inderdaad.
Mijn eerste reactie was ook: "Wat een valse leugenaar!"
Maar je ziet hier zelf al, dat het maar 140 tekens kost om een leugen te posten en wel 140 x 2 woorden om haar te weerspreken
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:25:03 #229
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_96376676
geschiedenis? :
quote:
Vr 17 sep 2010, 05:30
PvdA noemt rechts kabinet 'bruin'
door Richard van de Crommert
AMSTERDAM - De PvdA in Amsterdam heeft donderdagmiddag hard uitgehaald naar het aanstaande rechtse kabinet. Het hoofdstedelijke PvdA-gemeenteraadslid en oud-rechterhand van Wouter Bos, Geke van Velzen, stelde in een raadsvergadering dat het 'kabinet Bruin 1' er nu aan komt. bron: telegraaf.
Uit een google find :
quote:
PvdA noemt rechts kabinet 'bruin' | Verkiezingen 2010 (VKZ) | FOK ...
25 berichten - 13 auteurs - Laatste bericht: 17 sept 2010
Daarbij stelde ze dat het erop lijkt dat 'Bruin 1' er nu aankomt. ... ach, hoe vaak zijn de PVDA-ers wel niet vergeleken met Stalin, ...
forum.fok.nl/topic/1530173 - In cache
Hullie deden het ook! :-) MAAR laat de PVV nu van ver na de oorlog zijn, met veel 'nieuw bloed' en erg veel aanhang van na de oorlog (-geboren) . . .
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:29:34 #230
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_96376763
Dit is centraal PVV. Geen centraal PvdA. Leer dat eens FTS!
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
  Moderator donderdag 5 mei 2011 @ 09:31:19 #231
54278 crew  Tijger_m
42
pi_96376803
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:25 schreef fokthesystem het volgende:
geschiedenis? :

Hullie deden het ook! :-) MAAR laat de PVV nu van ver na de oorlog zijn, met veel 'nieuw bloed' en erg veel aanhang van na de oorlog (-geboren) . . .
De PVV is de NSB met moslims ipv joden, zoveel is er blijkbaar niet veranderd of geleerd.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_96376893
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:25 schreef fokthesystem het volgende:
geschiedenis? :

Hullie deden het ook! :-) MAAR laat de PVV nu van ver na de oorlog zijn, met veel 'nieuw bloed' en erg veel aanhang van na de oorlog (-geboren) . . .
Aha ze beseffen dus gewoon niet dat je van de geschiedenis moet leren? Ze willen graag dezelfde fouten weer opnieuw maken?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:40:32 #233
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_96377064
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:31 schreef Tijger_m het volgende:

De PVV is de NSB met moslims ipv joden, zoveel is er blijkbaar niet veranderd of geleerd.
misschien wel/niet, en dan te bedenken dat de mensheid de-volueert.
Iemand met HBS 1e klas, wist al meer dan een univ. student van tegenwoordig. Kon nog breuken, worteltrekken, staartdelingen, percentages, drukverhoudingen enz. uit het hoofd of heel snel op papier doen om maar wat basale zaakjes te noemen.

Geschiedenis herhaalt zich, mensen leven gewoon te kort. Politici geven het verkeerde voorbeeld met hun 'verantwoording'(opstappen en geld mee, niks oplossen..)
Dit type ellende hou je zo lang als mensen niet beseffen dat men een groepsdier is en de beste oplossing is : groepen die goede buren zijn, verdeling van de welvaart die de wereld ons 'geeft'.
Mengen werkt niet, of men moet onderdrukken, dat leidt dan op enig moment echter weer tot de franse revolutie of dode blanken in z-afrika e.d.

Bottomline is gewoon weer, wereldwijd, de nullen maken de miljonair, hou de mensen dom, geef ze brood en spelen, verdeel en heers.

Zo fok! forum deel POL kan dicht.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  Moderator donderdag 5 mei 2011 @ 09:51:01 #234
54278 crew  Tijger_m
42
pi_96377350
quote:
10s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:35 schreef du_ke het volgende:

Aha ze beseffen dus gewoon niet dat je van de geschiedenis moet leren? Ze willen graag dezelfde fouten weer opnieuw maken?
70-80 jaar na dato worden inderdaad dezelfde fouten weer gemaakt door een percentage van de bevolking. Daar is weinig nieuws aan, dat gebeurt overal ter wereld, godzijdank is er nog wel de vrijheid om je daarover uit te spreken hoewel...gezien de von der Dunk situatie is dat mischien in Nederland nog slechts een kwestie van tijd.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_96377682
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

70-80 jaar na dato worden inderdaad dezelfde fouten weer gemaakt door een percentage van de bevolking. Daar is weinig nieuws aan, dat gebeurt overal ter wereld, godzijdank is er nog wel de vrijheid om je daarover uit te spreken hoewel...gezien de von der Dunk situatie is dat mischien in Nederland nog slechts een kwestie van tijd.
Dat valt nog wel mee denk ik. Gezien de negatieve publiciteit die het oplevert denkt men nog wel twee keer na voor men weer zoiets wil verbieden of tegenhouden ;)
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  Moderator donderdag 5 mei 2011 @ 10:16:24 #236
54278 crew  Tijger_m
42
pi_96378019
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:04 schreef du_ke het volgende:

Dat valt nog wel mee denk ik. Gezien de negatieve publiciteit die het oplevert denkt men nog wel twee keer na voor men weer zoiets wil verbieden of tegenhouden ;)
Oh, jij denkt dat de VVD en het CDA de volgende keer niet als knipmessen buigen voor de PVV? U is een optimist.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_96378150
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:16 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Oh, jij denkt dat de VVD en het CDA de volgende keer niet als knipmessen buigen voor de PVV? U is een optimist.
Optimist ben ik zeker. En ze kunnen de maatschappelijke onrust over dit soort dingen niet blijven negeren. Dat keert zich op een gegeven moment tegen hen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_96381942
quote:
Op Twitter schreef Brinkman volgende:
Dat ik Mei Li Vos "moffenhoer" zou hebben genoemd is onzin, evenals dat ik/PVV nsb'er zou/zouden zijn en dodenherdenking niet mag bijwonen.
Brinkman liegt weer .
Dit is een mooi moment voor die journalist met wie hij sprak naar voren te stappen...
nail the bastard !!
pi_96382490
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 12:02 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Brinkman liegt weer .
Dit is een mooi moment voor die journalist met wie hij sprak naar voren te stappen...
nail the bastard !!
Precies, Brinkman zal of hangen of als winnaar uit de bus komen. Alles valt of staat bij de journalist die zich uiteraard zal melden als het waar is :Y .

Als het waar is ben ik benieuwd hoe hij zich hier uit gaat lullen.

Als het niet waar is ben ik heel benieuwd hoe mevr Vos zich eruit gaat lullen.
pi_96382645
quote:
99s.gif Op donderdag 5 mei 2011 12:18 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Precies, Brinkman zal of hangen of als winnaar uit de bus komen. Alles valt of staat bij de journalist die zich uiteraard zal melden als het waar is :Y .

Als het waar is ben ik benieuwd hoe hij zich hier uit gaat lullen.

Als het niet waar is ben ik heel benieuwd hoe mevr Vos zich eruit gaat lullen.
Het zou mij in ieder geval niks verbazen. Brinkman is niet een van de meest subtiele Nederlandse politici. En mogelijk had hij weer een borrel op.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 5 mei 2011 @ 12:24:28 #241
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_96382667
quote:
99s.gif Op donderdag 5 mei 2011 12:18 schreef Ronnie_bravo het volgende:

Precies, Brinkman zal of hangen of als winnaar uit de bus komen. Alles valt of staat bij de journalist die zich uiteraard zal melden als het waar is :Y .
Dan zijn we er nog niet, want zonder opname is het de ene diens woord tegen de andere..
[Centraal] PvdA - Partij van de Arbeid #4

[ Bericht 4% gewijzigd door fokthesystem op 05-05-2011 12:32:37 ]
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_96382992
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 12:24 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Dan zijn we er nog niet, want zonder opname is het de ene diens woord tegen de andere..
[Centraal] PvdA - Partij van de Arbeid #4
Als hij dit gezegd heeft is het op zeker opgenomen of zal de journalist hier uiteraard stellig bevestigend op reageren,..het duurt alleen al zo lang........
pi_96383175
quote:
99s.gif Op donderdag 5 mei 2011 12:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Als hij dit gezegd heeft is het op zeker opgenomen of zal de journalist hier uiteraard stellig bevestigend op reageren,..het duurt alleen al zo lang........
Dan is die journalist zijn ingang bij de PVV kwijt. Dat is ook niet prettig. Men beschermt graag bronnen snap je?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_96383310
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 02:20 schreef Kees22 het volgende:

[..]

OK, dan zijn er dus nogal wat armen in Nederland.

Wat is dat trouwens voor een fixatie met plasmaschermen?
Wat een onzin. Iedereen kan in Nederland een dak boven zijn hoofd hebben als hij wil. Er gaat nooit iemand dood van de honger en naakte mensen zie ik zelden over straat lopen. Er is dus GEEN armoede in Nederland.

Alleen mensen die niet met geld kunnen omgaan en daarmee zichzelf in de problemen brengen.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_96383335
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 12:39 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dan is die journalist zijn ingang bij de PVV kwijt. Dat is ook niet prettig. Men beschermt graag bronnen snap je?
Ligt eraan tegen wie hij het gezegd heeft en in welk kader. Niet alle gesprekken zijn confidential oid.

Als de journalist het niet bevestigd kan ik niet zeggen dat het gebeurd is...sterker nog...dan denk ik alleen dat mevrouw Vos gebruik heeft gemaakt van de beladen term PVV om haar boek onder de aandacht te brengen.

Dus vooralsnog ben ik blanco in deze kwestie ...
  donderdag 5 mei 2011 @ 12:53:11 #246
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_96383711
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 12:42 schreef Hoppahoppa het volgende:

Alleen mensen die niet met geld kunnen omgaan en daarmee zichzelf in de problemen brengen.
Ook onder zwervers zijn er professoren, ex-bankiers, beurs-boys e.d.
Het kan namelijk mis gaan in je relatie, je huis kwijt, mensen die breken wegens dood van kind(eren) e.d.
Met geld kunnen omgaan is dus niet altijd de reden dat een persoon aan lager wal raakt.
Ook dat is armoede, de omgeving is er niet meer, zelfs real life is al deels virtueel.
Een oud engels(meen ik) gezegde was: je voedt een kind niet alleen op, dat doet het hele dorp!
Nu is new york geen vooroplopende stad der anonimiteit meer, in NL zijn er zat mensen die hun buren niet kennen, laat staan voorkomen / helpen / opvangen.
Vervolgens haalt NL NOG MEER mensen binnen die er niet zelden op andere wijze net zo aan toe zijn, ook al kunnen ook die met geld omgaan, veel met weinig doen zelfs.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_96383840
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 12:53 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Ook onder zwervers zijn er professoren, ex-bankiers, beurs-boys e.d.
Het kan namelijk mis gaan in je relatie, je huis kwijt, mensen die breken wegens dood van kind(eren) e.d.
Met geld kunnen omgaan is dus niet altijd de reden dat een persoon aan lager wal raakt.
Ook dat is armoede, de omgeving is er niet meer, zelfs real life is al deels virtueel.
Een oud engels(meen ik) gezegde was: je voedt een kind niet alleen op, dat doet het hele dorp!
Nu is new york geen vooroplopende stad der anonimiteit meer, in NL zijn er zat mensen die hun buren niet kennen, laat staan voorkomen / helpen / opvangen.
Vervolgens haalt NL NOG MEER mensen binnen die er niet zelden op andere wijze net zo aan toe zijn, ook al kunnen ook die met geld omgaan, veel met weinig doen zelfs.
Maar niemand hoeft zwerver te blijven. Het is een kul argument. Zwervers zeggen niets over de financiële armoede in de maatschappij. Het zegt iets over de weerbaarheid van het individu.

En ik ben het met je eens dat je culturele en maatschappelijk armoede mee moet nemen in een welzijnsplaatje. Maar daar ging het niet over in dit deel van de discussie. Het ging hier over armoede in de zin van niet kunnen eten, geen dak hebben omdat je geen geld hebt.

Iedereen in Nederland heeft recht op een uitkering van minimaal ¤ 900,-. Iedereen die zich aan de plichten wil houden die bij die uitkering horen. Van dat geld kun je wonen, eten en kleding kopen. Tuurlijk, het is geen vetpot, maar je blijft in leven en kunt voor jezelf zorgen.

Dat mensen zich niet willen conformeren aan het leven zoals wij dat in onze maatschappij normaal vinden, heeft niets te maken met armoede maar met een individuele keuze.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  donderdag 5 mei 2011 @ 13:23:55 #248
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_96384851
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 12:56 schreef Hoppahoppa het volgende:

Maar niemand hoeft zwerver te blijven. Het is een kul argument. Zwervers zeggen niets over de financiële armoede in de maatschappij. Het zegt iets over de weerbaarheid van het individu.
Wat het zwerver zijn doet beginnen, is niet tevens het einde. In dat bestaan kan je drugs gaan gebruiken als 'pijn bestrijder' bijv. Of mensen die niet kunnen praten over hun gevoelens, hard en sterk willen lijken, die dus de hulp-keten ontlopen, juist wel weerbaar zijn, maar kennelijk ook zo ongelukkig dat het hen 'verlammen kan'.
quote:
Maar daar ging het niet over in dit deel van de discussie. Het ging hier over armoede in de zin van niet kunnen eten, geen dak hebben omdat je geen geld hebt.
Mensen kijken nu eenmaal naar de wereld om hen heen. En 900 euro was ooit 1980 gulden maar nu kan men er met stijgende huren en alle andere lasten echt niet mee uit de schulden blijven, ja of je moet leven als een aan de vensterbank gekluisterde kasplant.
quote:
Iedereen in Nederland heeft recht op een uitkering van minimaal ¤ 900,-. Iedereen die zich aan de plichten wil houden die bij die uitkering horen. Van dat geld kun je wonen, eten en kleding kopen. Tuurlijk, het is geen vetpot, maar je blijft in leven en kunt voor jezelf zorgen.
Ik kan me niet voorstellen dat mensen van 900 euro rond kunnen komen, althans niet met enige levensvreugde.
quote:
Dat mensen zich niet willen conformeren aan het leven zoals wij dat in onze maatschappij normaal vinden, heeft niets te maken met armoede maar met een individuele keuze.
Ook zoiets, keuze. M.i. heeft een mens maar 50% invloed op diens bestaan, zo een 50 procent minder dan na-papegaaien, van veelal politici.
Je bent in het verkeer en let goed op? een ander kan je aanrijden.
Je hebt 2 laatste baan interviews, bij de ene verdien je 3000 euro p/m bij de ander 2000, neemt die van 3000 toch een allochtoon of vrouw...
Je bent helemaal in love, ineens wat volwassener, je wilt stoppen met rond-naaien en snaaien, en je settelen met die chick, kinderen lijken ineens wel leuk, wil zij niet...
Je gaat investeren, heeeej menig bobo werd er rijker mee dan ie ooit op kan maken, baf, failliet.
Je bent op weg om voor veel geld te gaan boksen, als professional, tijdens een training in de bossen blijkt iemand iets te hebben weggegooid waardoor je ongelukkig valt en je rechterarm op 2 a 3 plekken breekt, voorbij die droom.
Je bent top expert op vlak x, verdient goed, maar het is niet in NL. Je krijgt een bij geboorte eigenlijk al geprogrammeerde beroerte. je raakt een deel kennis en geheugen kwijt, inzichten en voorstelling vermogen, revalideren gaat minimaal 2 jaar duren, je vrouw scheidt zich van je, kinderen waren er nog niet. je villa word een rijtjes huis, je inkomen een nul minder en je functie is nu voor-weeg, na-meten, rapporten archiveren e.d. ofwel loopjongen op de afdeling waar je ooit de scepter zwaaide....
Alles kan iedereen overkomen, niemand kan iedereen helpen.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_96386858
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 13:23 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Wat het zwerver zijn doet beginnen, is niet tevens het einde. In dat bestaan kan je drugs gaan gebruiken als 'pijn bestrijder' bijv. Of mensen die niet kunnen praten over hun gevoelens, hard en sterk willen lijken, die dus de hulp-keten ontlopen, juist wel weerbaar zijn, maar kennelijk ook zo ongelukkig dat het hen 'verlammen kan'.

[..]

Mensen kijken nu eenmaal naar de wereld om hen heen. En 900 euro was ooit 1980 gulden maar nu kan men er met stijgende huren en alle andere lasten echt niet mee uit de schulden blijven, ja of je moet leven als een aan de vensterbank gekluisterde kasplant.

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat mensen van 900 euro rond kunnen komen, althans niet met enige levensvreugde.

[..]

Ook zoiets, keuze. M.i. heeft een mens maar 50% invloed op diens bestaan, zo een 50 procent minder dan na-papegaaien, van veelal politici.
Je bent in het verkeer en let goed op? een ander kan je aanrijden.
Je hebt 2 laatste baan interviews, bij de ene verdien je 3000 euro p/m bij de ander 2000, neemt die van 3000 toch een allochtoon of vrouw...
Je bent helemaal in love, ineens wat volwassener, je wilt stoppen met rond-naaien en snaaien, en je settelen met die chick, kinderen lijken ineens wel leuk, wil zij niet...
Je gaat investeren, heeeej menig bobo werd er rijker mee dan ie ooit op kan maken, baf, failliet.
Je bent op weg om voor veel geld te gaan boksen, als professional, tijdens een training in de bossen blijkt iemand iets te hebben weggegooid waardoor je ongelukkig valt en je rechterarm op 2 a 3 plekken breekt, voorbij die droom.
Je bent top expert op vlak x, verdient goed, maar het is niet in NL. Je krijgt een bij geboorte eigenlijk al geprogrammeerde beroerte. je raakt een deel kennis en geheugen kwijt, inzichten en voorstelling vermogen, revalideren gaat minimaal 2 jaar duren, je vrouw scheidt zich van je, kinderen waren er nog niet. je villa word een rijtjes huis, je inkomen een nul minder en je functie is nu voor-weeg, na-meten, rapporten archiveren e.d. ofwel loopjongen op de afdeling waar je ooit de scepter zwaaide....
Alles kan iedereen overkomen, niemand kan iedereen helpen.
Probeer nou eens om het bij het onderwerp te houden en een consistent verhaal te produceren. Je kunt niet iedereen die het niet goed heeft een slachtoffer noemen van de maatschappij. Daar komt je verhaal wat mij betreft op neer.

Mensen moeten hun eigen lot in handen nemen. Doen ze dat niet of kunnen ze dat niet, dan is dat jammer. Dan hebben we basisvoorzieningen in Nederland die er voor zorgen dat ze in leven blijven en een menswaardig bestaan kunnen leiden. Dat jij niet kunt leven van ¤ 900,- in de maand (inclusief alle extra toeslagen en belastingteruggaves die daar nog bij komen) dat wil ik best geloven. Maar objectief kan een mens daar gewoon van leven in Nederland.

Als ze meer nodig hebben dan moeten ze hun leven weer in de hand nemen. Ook daarvoor zijn voorzieningen in Nederland. Al die zieligerds moeten eens uit hun collectieve slachtofferrol komen en eens wat gaan doen voor zichzelf.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  donderdag 5 mei 2011 @ 14:12:55 #250
104871 remlof
Europees federalist
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')