abonnement Unibet Coolblue
pi_95741655
Omdat het nieuwe topic ontbrak.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_95741720
Ik ben vandaag begonnen bij een call center. Had meteen een Naaktgeboren te pakken, dacht eerst dat het een grap was, hij was not amused toen ik moest lachen.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_95741884
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 april 2011 21:16 schreef broer het volgende:
Klik er eens op, k_man.
We zijn gebrandmerkt als 'reeks'? Gelijkgesteld met de slowchats elders? Hmm. Ik had een status aparte passender gevonden.

Wie heeft overigens alle topics uit het verleden zitten markeren als behorende tot deze 'reeks'. Het kan haast niet automatisch op topictitel gegaan zijn, want die verschilt vaak volkomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2011 23:11:09 ]
pi_95742111
DaMart heeft daar waarschijnlijk met veel plezier zijn vrije tijd in gestoken
  woensdag 20 april 2011 @ 00:20:12 #5
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_95745349
Ik heb nog niets gepost en tóch staat de LPT in de lijst van topic waarin ik actief ben. De techniek staat voor niets. Ik heb al een hele dag niet gerookt. Het bevalt me wonderwel slecht maar, zo luidt het gezegde, door schade en schande wordt men wijs. Nu ben ik een wijs man; men mag concluderen dat ik een hoop schade en schande heb gekend. Daar kan nog wel een beetje bij. Zodoende. Godverdomme.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  woensdag 20 april 2011 @ 00:24:10 #6
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_95745505
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 april 2011 23:08 schreef Quir het volgende:
Ik ben vandaag begonnen bij een call center. Had meteen een Naaktgeboren te pakken, dacht eerst dat het een grap was, hij was not amused toen ik moest lachen.
Wat erg voor je; wat vervelend. Dat is zo ongeveer tóch het grootste kutwerk dat er op deze planeet te vinden is. Ik heb ook nog bouwafval mogen sorteren, met het kwik in de dertig op een industrieterrein in Zoetermeer verroest ijzer uit blokken beton trekken; stukken minder erg.
Callcentermedewerker; schiet jezelf dan gelijk door je kop. Is het nu echt zo grappig dat iemand 'Naaktgeboren' heet, of lach je daar alleen maar om om jezelf een beetje troost te bieden in de situatie waartoe je jezelf hebt laten veroordelen? Stel je nou voor dat je géén 8 á 9 uur bruto betaald zou krijgen om ergens de telefoon op te nemen en iemand zou dan zeggen dat'ie Naaktgeboren heet. Dat je met je vriendin aan de gracht een biertje aan het drinken bent; of een stukje door het Zuiderpark aan het fietsen bent.
Ik heb niets te zeggen voor mijzelf.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  woensdag 20 april 2011 @ 00:28:16 #7
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_95745655
Overigens, het eerste LPT die ik opende was ' TTK LPT 144 goals van Eljero Elia. ', anno 2006, waarin ik hem 'Het grote talent van de Haagse FC' noem. Vier jaar later zat hij met het Nederlands elftal in Zuid-Afrika. Heb ik even gelijk gekregen? Dank jullie wel.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_95748462
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 00:20 schreef JAM het volgende:
Ik heb nog niets gepost en tóch staat de LPT in de lijst van topic waarin ik actief ben.
Idem. Ik zat al te zoeken naar wat voor geniaals ik had geschreven in een dronken bui
  woensdag 20 april 2011 @ 07:43:43 #9
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_95748849
Godverdomme, Big Brother is watching me.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_95749599
Nou staat standaard het 3fm topic in myat omdat ik daar afentoe wat schrijf. Kut Fok!
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_95749609
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:29 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik kan er uit eigen ervaring ook niks over bijdragen, maar gevoelsmatig ben ik het volledig met broer eens. En ik denk dat de standpunten van KL bij GL weinig gehoor zouden vinden.

Aan de andere kant heb ik dan weer wat moeite met de forse subsidies op kinderopvang. :)
Jij bent het wel met elk punt van de partij waar je op stemt eens?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_95749921
De post die je quote bewijst het tegendeel Karrel.
pi_95749960
Als het nu zo is dat we aangemerkt zijn als officiële reeks en dat de vaste posters klaarblijkelijk ook geïdentificeerd zijn, wordt het dan geen tijd voor een vaste OP, met een grappig tekstje en de usericons van de regulars?
  Moderator woensdag 20 april 2011 @ 09:01:33 #14
42184 crew  DaMart
pi_95749978
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 23:14 schreef Mainport het volgende:
DaMart heeft daar waarschijnlijk met veel plezier zijn vrije tijd in gestoken
Daar is een hulpmiddel voor, waardoor dat in twee minuten gebeurd is. En zodra een nieuw deel geopend wordt, wordt het sowieso automatisch een reeks.

quote:
13s.gif Op woensdag 20 april 2011 08:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nou staat standaard het 3fm topic in myat omdat ik daar afentoe wat schrijf. Kut Fok!
Als je op 'Stop volgen' drukt in het recente topic, verschijnen nieuwe delen ook pas weer in je Myat als je er in eentje gepost hebt.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_95750040
Wie bepaalt op welke manier wie de vaste users in een reeks zijn?
pi_95750058
Oh en dat nieuwe icoontje, is dat het plaatje waarmee je in de OP wilt, DaMart?
pi_95750078
quote:
6s.gif Op woensdag 20 april 2011 09:01 schreef DaMart het volgende:

Als je op 'Stop volgen' drukt in het recente topic, verschijnen nieuwe delen ook pas weer in je Myat als je er in eentje gepost hebt.
Of op [volg topic] klikt - je hoeft niet werkelijk in eentje te posten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator woensdag 20 april 2011 @ 09:07:49 #18
42184 crew  DaMart
pi_95750115
quote:
5s.gif Op woensdag 20 april 2011 09:04 schreef k_man het volgende:
Wie bepaalt op welke manier wie de vaste users in een reeks zijn?
Niemand.

Als je in het actuele deel post, of in het deel hebt gepost dat actief was toen de reeks gemaakt werd, dan komen de volgende delen automatisch in je Myat te staan. Het maakt dus niet uit of je hier dagelijks of eenmalig komt.

Het zal Gellius wellicht tevreden stemmen dat ook nieuwe users op deze manier ook iets makkelijker vastgehouden kunnen worden ;).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  woensdag 20 april 2011 @ 09:09:35 #19
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_95750160
Leuk hoor.
De delen met een afwijkende titel staan niet in de reeks vermeld.

Verder ben ik van mening dat Congo gelezen moet worden.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_95750179
quote:
2s.gif Op woensdag 20 april 2011 09:09 schreef Ringo het volgende:
Leuk hoor.
De delen met een afwijkende titel staan niet in de reeks vermeld.
Ah, dus toch!

Fuck the system en zo. :P

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2011 09:10:47 ]
  woensdag 20 april 2011 @ 09:17:01 #21
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95750346
Hoe heb ik toch ooit kunnen bedenken dat het een goed idee was om in deze reeks te gaan posten?
The love you take is equal to the love you make.
pi_95750426
quote:
3s.gif Op woensdag 20 april 2011 08:58 schreef k_man het volgende:
De post die je quote bewijst het tegendeel Karrel.
Haha, verkeerde quote. Klote copy paste altijd.
Anyways, uiteraard ben ik het niet in alles eens met GL, maar in grote lijnen wel.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_95750530
quote:
6s.gif Op woensdag 20 april 2011 09:01 schreef DaMart het volgende:

[..]

Als je op 'Stop volgen' drukt in het recente topic, verschijnen nieuwe delen ook pas weer in je Myat als je er in eentje gepost hebt.
Dat is toch onzinnig? Er zijn zoveel reeksen waar ik soms in post. Die hoef ik echt niet in MyAt. Als je vaste kern in een reeks bent zie je het nieuwe deel toch vanzelf wel?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_95750602
Men probeert voor de klant te denken, Karrel. Die weet immers zelfs nauwelijks wat hij wil. Dat is het nieuwe web.
pi_95750661
Juist de mensen in deze reeks weten toch wat ze willen. Op het snobistische af.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')