abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_95954938
Ik vraag mij nou af welke van al die Talent Shows wereldwijd nou de meeste talenten heeft opgebracht en dus als de beste kan worden betitelt. :?
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  maandag 25 april 2011 @ 16:41:55 #27
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_95958881
Susan Boyle, verkoopt wereldwijd echt zoveel cd's en Paul Potts gaat ook de wereld over.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 25 april 2011 @ 22:39:35 #28
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_95974349
quote:
15s.gif Op maandag 25 april 2011 14:30 schreef rubje het volgende:
Ik vraag mij nou af welke van al die Talent Shows wereldwijd nou de meeste talenten heeft opgebracht en dus als de beste kan worden betitelt. :?
American Idol heeft de meeste talenten opgebracht die ook daadwerkelijk wereldsterren zijn geworden. Carrie Underwood, Kelly Clarkson, Adam Lambert, Fantasia, Jennifer Hudson (die heeft zelfs al een oscar), Daughtry, David Cook.

BGT staat dan nog maar in de kinderschoenen wat talent betreft, maar die hebben dan ook nog niet zoveel seizoenen gehad. Susan Boyle vind ik overigens een vreselijke overhypte boerentrien. Ze is gewoon een matige zangeres, maar haar uiterlijk en zeker haar lompe en genante gedrag beloofde een totale afgang bij haar eerste auditie, en dan komt er een vrij redelijke stem uit zo'n gedrocht, tja, dat verkoopt dan wel. Lelijke eendje theorie enzo.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_95977064
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 22:39 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

American Idol heeft de meeste talenten opgebracht die ook daadwerkelijk wereldsterren zijn geworden. Carrie Underwood, Kelly Clarkson, Adam Lambert, Fantasia, Jennifer Hudson (die heeft zelfs al een oscar), Daughtry, David Cook.

BGT staat dan nog maar in de kinderschoenen wat talent betreft, maar die hebben dan ook nog niet zoveel seizoenen gehad. Susan Boyle vind ik overigens een vreselijke overhypte boerentrien. Ze is gewoon een matige zangeres, maar haar uiterlijk en zeker haar lompe en genante gedrag beloofde een totale afgang bij haar eerste auditie, en dan komt er een vrij redelijke stem uit zo'n gedrocht, tja, dat verkoopt dan wel. Lelijke eendje theorie enzo.
Fantasia, David Cook & Carrie Underwood zijn nou niet echt wereldsterren. Die zijn alleen echt bekend in de USA.

Ik schat Kurt Nilsen hoger in dan, al is die waarschijnlijk weer alleen in Europa bekend.
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 25 april 2011 @ 23:48:45 #30
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_95977911
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 22:39 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

American Idol heeft de meeste talenten opgebracht die ook daadwerkelijk wereldsterren zijn geworden. Carrie Underwood, Kelly Clarkson, Adam Lambert, Fantasia, Jennifer Hudson (die heeft zelfs al een oscar), Daughtry, David Cook.

Clarkson is de enige die wat hitjes scoorden, de rest is niet wereldwijd bekend. Hudson won een oscar en niemand hoorde nog wat van haar.

Je mag Boyle dan overhyped vinden maar dat was de vraag niet, Boyle en Pots verkopen wereldwijd CD's. En gezien het huidige succes van die 2 hebben ze hype overleefd.

Dus BGT heeft de bekendste artiesten die wereldwijd scoren opgeleverd.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 26 april 2011 @ 18:14:17 #31
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_96003847
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 23:48 schreef Stefan het volgende:

[..]

Clarkson is de enige die wat hitjes scoorden, de rest is niet wereldwijd bekend. Hudson won een oscar en niemand hoorde nog wat van haar.
meen je dat nou? Jennifer Hudson is in de UK en hier in Ierland wel degelijk een grote ster. Voor zover ik weet ook in Dld en Frankrijk. Wellicht niet in NL, dat weet ik niet. Nederland loopt toch al niet echt vooraan met het erkennen van sterren geloof ik. Adam Lambert is ook hier een megaster hoor. Zo ook Underwood.
quote:
Je mag Boyle dan overhyped vinden maar dat was de vraag niet, Boyle en Pots verkopen wereldwijd CD's. En gezien het huidige succes van die 2 hebben ze hype overleefd.

Dus BGT heeft de bekendste artiesten die wereldwijd scoren opgeleverd.
Ik ben het niet met je eens. Maar da's verder niet belangrijk. Goed om te zien dat je weer helemaal de oude bent!! :-)
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_96008655
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 18:14 schreef ElizabethR het volgende:
Nederland loopt toch al niet echt vooraan met het erkennen van sterren geloof ik. Adam Lambert is ook hier een megaster hoor. Zo ook Underwood.
NL loopt meestal juist voorop. Misschien niet zozeeer in het erkennen van een megaster, maar NL is erg populair om als eerste je nieuwe hit uit te brengen. Tenminste dat was het sinds de jaren 60 een aantal decennia lang. Als het in NL aansloeg, was het meestal garantie voor wereldsucces ;)
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_96019946
'sterren' ... Juist ja :')
pi_96213249
Deze show valt qua talent erg tegen dit jaar maar deze jongen was toch wel weer erg leuk.
Gelukkig is Simon er bij de liveshows weer gewoon bij.
  zondag 1 mei 2011 @ 21:13:15 #35
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_96222320
Ik vond die zanger die Have I Told You Lately zong erg goed. Dit meisje jongetje was ook oke
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_96237639
Dat jongetje was schattig, hij stond te trillen op zijn magere beentjes :)
  maandag 2 mei 2011 @ 10:32:24 #37
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_96239903
Hij leek op het vriendje van Billly Eliot
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_96256703
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 09:00 schreef Sorella het volgende:
Dat jongetje was schattig, hij stond te trillen op zijn magere beentjes :)
Obviously gay.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_96256719
Oh en i'm a dolphin :')!!!!!
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_96276199
Ook deze show zat vol met non-talent, terwijl je tijdens flitsen tussendoor allemaal goeie acts zag. Vraag me af hoe dat dan verder gaat. Krijg je straks in de volgende rondes 8 nitwits en 2 talenten ofzo?

Dat universiteitskoor heeft hun act ook gejat van On The Rocks uit de Sing off trouwens, die het een stuk beter deden :{w

beter een knipoog dan een blauw oog
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:03:54 #41
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_96280988
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:21 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Obviously gay.
Nogal ja, ik vroeg me af of papa en mama dat al zouden weten. Hij kwam op en mijn zoon zei onmiddellijk: ' Well, he is as straight as a roundabout' , dus het viel niet alleen mij op.

Maar ik vond hem wel het leukste uit de afgelopen aflevering. Die mislukte kroegzanger vond ik drie keer niets
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  dinsdag 3 mei 2011 @ 09:33:05 #42
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_96284868
Het nivo is dit jaar gewoon slecht, niemand springt eruit. Die universiteitzangers, dat was 3 jaar geleden ook al?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_96370318
Ja ik mis ook echt de Aiden Davis, Paul Potts, Kieran Gaffney, Susan Boyle, Natalie Okri, Shaheen Jafargholi, Tobias Mead en nog veel meer andere leuke acts van vorige jaren. Dat waren echt talenten, mensen die je verbaasde. Je merkt echt dat de show zonder Simon een niveau lager is gegaan. Hoeveel auditieafleveringen komen er nog?
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:33:40 #44
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_96376858
Een stuk of acht ofzo?

Er komt nog een Nederlandse trouwens

athalie Makoma in Britain’s Got Talent
Geplaatst op Thu 13 Jan 2011 om 9:12
Nathalie Makoma, de runner-up van Idols 4, is door de auditieronde van Britain’s Got Talent heen gekomen. Dat heeft Makoma’s management bevestigd aan RTL Boulevard. De jury van Britain’s Got Talent was volgens het management erg enthousiast over de zangeres. De vervolgrondes van de populaire Britse televisieshow worden in februari opgenomen. Wanneer Makoma precies moet aantreden, is nog niet bekend. “Dat krijgt ze nog te horen“, aldus een woordvoerder.

Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:34:43 #45
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_96376888
De vervolgrondes zijn toch altijd live? Of is het die ronde waarin ze 40 mensen kiezen?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_96415475
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:33 schreef Stefan het volgende:
Een stuk of acht ofzo?

Er komt nog een Nederlandse trouwens

athalie Makoma in Britain’s Got Talent
Geplaatst op Thu 13 Jan 2011 om 9:12
Nathalie Makoma, de runner-up van Idols 4, is door de auditieronde van Britain’s Got Talent heen gekomen. Dat heeft Makoma’s management bevestigd aan RTL Boulevard. De jury van Britain’s Got Talent was volgens het management erg enthousiast over de zangeres. De vervolgrondes van de populaire Britse televisieshow worden in februari opgenomen. Wanneer Makoma precies moet aantreden, is nog niet bekend. “Dat krijgt ze nog te horen“, aldus een woordvoerder.

[ afbeelding ]
Dat is goed nieuws! Nathalie kan goeie shows neer zetten en is een betere zangeres dan Yuli ^O^
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_96417168
Ik heb zo'n hekel aan die Nathalie...
pi_96499183
Aflevering 4 was helemaal dramatisch. Hebben ze besloten om er een non-talentshow van te maken :?

Lijken wel idol audities, maar dan met alleen de slechten.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_96516378
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:22 schreef Knipoogje het volgende:
Aflevering 4 was helemaal dramatisch. Hebben ze besloten om er een non-talentshow van te maken :?

Lijken wel idol audities, maar dan met alleen de slechten.
Dit dus
pi_96529803
Alleen die laatste franse danser was wel cool opzich, maar veel van zijn moves vond ik weer veel lijken op die van die fransman in america's got talent. Ik kom alleen ff niet op zijn naam..

EDIT: haspop dus..

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')