abonnement Unibet Coolblue
pi_95711506
090318_725_vanafkralingen.jpg

Rotterdam deel 167!

We gaan het weer hebben over Rotterdam. Uitgaan op de het Stadhuisplein of op de Binnenweg, culinaire hoogstandjes van Branco tot Rotiland, terrassen van Ommoord tot Rodezand, festivals groot en klein; je moet er voor in Rotterdam zijnwezen.



Wie met wie en waar?


A - Isegrim & LeeHarveyOswald
B - Breuls
C - Chav
D - DutchTrain
E - junkiexp
F - MalaCocinera
G - Alicey & SingleCoil
H - Metatron
I - Chatgirl
J - Caland
K - Wiebeldak
L - Toek & Muck
M - padlarf

Festivals en activiteiten

Donderdag 21 april 21:00 - Demonstratie tegen de sluiting van Vagabond!

En verder *O* http://www.rotterdamfestivals.nl *O*

Muziek

www.rotown.nl voor de beste indie

www.dizzyy.nl elke maandag- en dinsdagavond gratis jazz concerten, alleen de drankjes kosten 50 cent meer..

www.watt-rotterdam.nl

Volgende meet

Elke donderdag /vrijdag /zaterdag kun je wel een meet proberen te regelen in dit topic.

Wonen in Rotterdam?

Informatie over nieuwbouw: http://www.woneninrotterdam.nl/

Huren
http://www.woonnet-rijnmond.nl/
http://www.okeverhuur.nl/
http://www.wonenmvm.nl/
http://www.actys.nl
http://www.rotsvast.nl/
http://www.directwonen.nl/
http://www.wbr.nl

Kopen
www.woonvisie.nl
www.zuidstad.nl
en de rest op www.funda.nl

Uitgaan in Rotterdam?
Kijk in: UVT Party Agenda 2009
http://www.rotterdamsuitburo.nl/ , ook voor 50% korting elke dag om 12 uur

Een dagje Rotterdam?
Rotterdam Roots

Informatie over de stad?
http://www.cic.rotterdam.nl

Tevens is het dit jaar verboden om:
- geld wat in Rotterdam verdiend is naar Amsterdam over te maken of in Den Haag te verdelen.

En voor alle andere vragen over Rotterdam, bel je natuurlijk met 0800 - 1545 14 010 Â :)

Vorige deel

Roffa 166 - Lente zon op de enige Nederlandse skyline *O*

Game on Rotterdammerts. *O*
wiki


respect the power of the ennenes!
pi_95711557
Een na lapo:
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 13:37 schreef Breuls het volgende:
Waar maakt de gemeente Rotterdam eigenlijk zulke besluiten bekend? Ik kan bij de bekendmakingen op de site zo snel niks vinden, namelijk.
Lapo:

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 12:58 schreef Alicey het volgende:

[..]

Er vanuitgaande dat er maar 1 dader is en dat er voor de rest geen vervelende dingen gebeuren, ja. Ook dit is echter weer een gevolgtrekking die je niet zonder meer kunt maken.
Oh, er is aanleiding om te vermoeden dat het probleem bij de kroeg zit? :)

quote:
[..]

De burgemeester lijkt te vinden van niet. Hiervoor is het echter wel relevant om te weten hoe de burgemeester heeft overwogen en hoe hij heeft overwogen in soortgelijke gevallen.

[..]

Dit is echter vanuit het uitgangspunt dat het beleid dat La Vagabond hierin voert niet het probleem is.
Dat zou altijd het uitgangspunt moeten zijn! Tenzij er reden is anders aan te nemen.

quote:
[..]

Een spoedbesluit leent zich dan ook niet voor uitgebreid onderzoek. Staat er eigenlijk al iets op papier over deze kwestie, vanuit de gemeente, naar je weet?
Geen idee, nog geen reply van Aboutaleb. :P
quote:
Dat laatste vraag ik omdat de enige informatie die ik tot nu toe kan vinden een tweetal summiere nieuwsartikelen is en wat de eigenaar er zelf over zegt.
Dat is ook het geval ja.
  dinsdag 19 april 2011 @ 14:02:25 #3
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_95712184
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 13:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Lapo:

Dat zou altijd het uitgangspunt moeten zijn! Tenzij er reden is anders aan te nemen.
Uitgangspunt is dat een kroeg zorgt dat de openbare orde en veiligheid niet in het geding komen.

quote:
Geen idee, nog geen reply van Aboutaleb. :P

Dat is ook het geval ja.
Kortom, eigenlijk weten we dus zo goed als niets.
pi_95712562
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 14:02 schreef Alicey het volgende:

[..]

Uitgangspunt is dat een kroeg zorgt dat de openbare orde en veiligheid niet in het geding komen.
En tenzij we reden hebben om aan te nemen dat dit niet zo is (Of het Chinese of Russische rechtssysteem over nemen :P ), treft de kroeg dus geen blaam.
  dinsdag 19 april 2011 @ 14:17:27 #5
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_95712771
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 14:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

En tenzij we reden hebben om aan te nemen dat dit niet zo is (Of het Chinese of Russische rechtssysteem over nemen :P ), treft de kroeg dus geen blaam.
Wanneer iemand voor zijn flikker wordt geschoten is dat geen kwestie meer van een mening of aanname, maar van een feit.
  dinsdag 19 april 2011 @ 14:18:49 #6
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_95712817
Dit topic staat automagisch in MyAT. :o
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  dinsdag 19 april 2011 @ 14:19:22 #7
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_95712840
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 14:18 schreef Isegrim het volgende:
Dit topic staat automagisch in MyAT. :o
ORAKEL!
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_95712994
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 14:17 schreef Alicey het volgende:

[..]

Wanneer iemand voor zijn flikker wordt geschoten is dat geen kwestie meer van een mening of aanname, maar van een feit.
Er is niet geschoten, er is een persoon in de kroeg ruzie gaan zoeken, en die heeft met een mes twee mensen licht verwond. Zo licht, dat deze personen nog de achtervolging in konden zetten. En dan is er nog steeds geen reden om aan te nemen dat de kroeg fout zat.
  dinsdag 19 april 2011 @ 14:25:55 #9
66825 Reya
Fier Wallon
pi_95713097
Dat wordt nu dus onderzocht.
pi_95713189
Bij mij ook automatisch in MyAT. Raar hoor. Of is dat service?

@LHO: wat je ook van de goede bedoelingen van Vagabond mag denken, het was kennelijk niet voldoende om een ernstig geweldsdelict te voorkomen. Daarbij gaat het niet om wiens schuld dat dan was, maar het enkele feit dat het voorgekomen is. Het argument dat het niet meer kan gebeuren omdat de dader nu achter slot en grendel zit is dan ook onjuist: er zou morgen een andere dader binnen kunnen komen die hetzelfde, of erger doet. Het dan nu aan de gemeente om vast te stellen of dat nu aan Vagabond ligt of niet, en hangende dat onderzoek mogen ze even niet open. Vervelend voor de exploitant en de vaste bezoekers natuurlijk, maar toch wel fijn dat de gemeente dit soort zaken zeer serieus neemt.

Het lijkt mij allemaal geen ramp, je kunt toch ook wel even ergens anders naar toe? :)
Mu!
pi_95714738
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 14:28 schreef SingleCoil het volgende:
Bij mij ook automatisch in MyAT. Raar hoor. Of is dat service?

@LHO: wat je ook van de goede bedoelingen van Vagabond mag denken, het was kennelijk niet voldoende om een ernstig geweldsdelict te voorkomen. Daarbij gaat het niet om wiens schuld dat dan was, maar het enkele feit dat het voorgekomen is. Het argument dat het niet meer kan gebeuren omdat de dader nu achter slot en grendel zit is dan ook onjuist: er zou morgen een andere dader binnen kunnen komen die hetzelfde, of erger doet. Het dan nu aan de gemeente om vast te stellen of dat nu aan Vagabond ligt of niet, en hangende dat onderzoek mogen ze even niet open. Vervelend voor de exploitant en de vaste bezoekers natuurlijk, maar toch wel fijn dat de gemeente dit soort zaken zeer serieus neemt.

Het lijkt mij allemaal geen ramp, je kunt toch ook wel even ergens anders naar toe? :)
Met die logica zou je iedere kroeg wel kunnen sluiten. Immers, misschien is er wel iets mis met alle horeca in de stad waardoor dit zou kunnen gebeuren.

Zolang er geen rechterlijke grond is te vermoeden dat de schuld hier bij de ondernemers ligt, lijkt het mij evident dat je hun zaak niet sluit (waarmee je dus niet alleen de bezoekers en de ondernemers, maar ook het personeel treft).

Mocht uit onderzoek blijken dat de schuld wél bij de ondernemer ligt, dan kan je de kroeg altijd nog sluiten. Dat is hoe het werkt in een gezonde rechtsstaat. Niet andersom, dat is meer wat voor China, Rusland, Libië, of Iran.
pi_95716079
Je moet wel even op blijven letten, Jeroen. Er is al een paar keer gezegd: het gaat hier niet om schuld. Het gaat om risico. Wie een kroeg begint weet dat dit soort dingen kunnen gebeuren, en hij weet ook wat dan de procedures zijn. Dat is dus een normaal ondernemersrisico.

"De zaak sluiten" suggereert ook dat het een definitieve sluiting zou betreffen, terwijl het slechts een tijdelijke is.

En met die logica zou je inderdaad iedere kroeg kunnen sluiten, en dat zou ook zeker gebeuren als daar dezelfde incidenten plaats zouden vinden. Maar aangezien dat niet het geval is worden die kroegen niet gesloten, en Vagabond dus wel. Je hebt nu eenmaal een procedure voor dit soort zaken en die wordt nu gewoon toegepast. Het zou toch wel een beetje raar zijn dat het ene cafe wel voor een onderzoek gesloten zou worden en het andere niet.

Vergelijk het met het volgende: jij bent betrokken bij een ernstig verkeersongeval. Je bent niet schuldig. Toch wordt je voor verhoor meegenomen naar het bureau, want de politie wil de zaak grondig onderzoeken. Vind je dat je dat zou mogen weigeren, omdat je van mening bent dat je onschuldig bent?

Ik heb er verschillende vergelijkbare gevallen op nagezocht, wat hier gebeurt is heel normaal: bij een ernstig geweldsincident wordt altijd twee weken gesloten.

Mijn conlusie zou dan ook zijn:

1. Wat hier gebeurt is niet afwijkend van de gestelde regels.
2. De burgemeester is bevoegd dit besluit te nemen.
3. In vergelijkbare gevallen wordt hetzelfde besluit genomen.
4. Het is - in het licht van het onderzoek - ook begrijpelijk dat zo'n besluit genomen wordt.

Wat is dan nog het probleem? Ja, inderdaad, het is vervelend voor de ondernemer - waarschijnlijk de voornaamste reden van zijn verzet, inkomstenderving - en voor de stamgasten. Maar een echte ramp zou ik het ook niet willen noemen, en zeker niet iets waar ik tegen in verzet zou komen.

Denk ik nu raar?

(raarder dan anders in ieder geval?)
Mu!
  Admin dinsdag 19 april 2011 @ 15:44:49 #13
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95716362
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 14:28 schreef SingleCoil het volgende:
Bij mij ook automatisch in MyAT. Raar hoor. Of is dat service?
Nieuwe service, hoort bij de topicreeksen-feature. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_95716478
Het is wel handig natuurlijk, maar wel even schrikken :)
Mu!
  Admin dinsdag 19 april 2011 @ 15:51:54 #15
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95716712
Straks weet je niet meer beter. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_95716804
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 15:38 schreef SingleCoil het volgende:
Je moet wel even op blijven letten, Jeroen. Er is al een paar keer gezegd: het gaat hier niet om schuld. Het gaat om risico. Wie een kroeg begint weet dat dit soort dingen kunnen gebeuren, en hij weet ook wat dan de procedures zijn. Dat is dus een normaal ondernemersrisico.
Dat ligt eraan wat voor maatregelen je neemt, wat voor publiek je trekt, en wat voor evenementen je organiseert. Als er inderdaad aanleiding is om aan te nemen dat hier onnodig risico genomen wordt, dan is het besluit niet meer dan terecht.

quote:
"De zaak sluiten" suggereert ook dat het een definitieve sluiting zou betreffen, terwijl het slechts een tijdelijke is.
Nee hoor. Alleen kan het natuurlijk wel uitpakken in een definitieve sluiting. We kunnen wel een globale rekening maken wat 5 normale avonden en koninginnedag op zouden leveren voor de uitbater. Ik gok op een halve ton. Een halve ton waar wel kosten voor gemaakt worden (oa. huur van pand) maar waar nooit inkomsten voor zullen komen.

quote:
En met die logica zou je inderdaad iedere kroeg kunnen sluiten, en dat zou ook zeker gebeuren als daar dezelfde incidenten plaats zouden vinden. Maar aangezien dat niet het geval is worden die kroegen niet gesloten, en Vagabond dus wel. Je hebt nu eenmaal een procedure voor dit soort zaken en die wordt nu gewoon toegepast. Het zou toch wel een beetje raar zijn dat het ene cafe wel voor een onderzoek gesloten zou worden en het andere niet.
Correct. Geen een ondernemer zou zijn zaak twee weken moeten sluiten bij het eerste incident. Ik zou dit eens voorleggen bij een winkeliersvereniging in Alphen aan den Rijn! ;)

quote:
Vergelijk het met het volgende: jij bent betrokken bij een ernstig verkeersongeval. Je bent niet schuldig. Toch wordt je voor verhoor meegenomen naar het bureau, want de politie wil de zaak grondig onderzoeken. Vind je dat je dat zou mogen weigeren, omdat je van mening bent dat je onschuldig bent?
In dit geval geen gepaste vergelijking, dit is meer alsof het niet duidelijk is of slachtoffer of dader begon te steken waarmee je de kroeg tot dader benoemt.

Een betere vergelijking zou zijn dat je Aboutaleb snachts' van zn bed haalt omdat op zijn weg een ongeval gebeurt is. En vervolgens die weg maar twee weken sluit, omdat de eigenaar misschien zn veiligheidseisen niet op orde heeft (terwijl er geen reden toe is dit te vermoeden).

quote:
Ik heb er verschillende vergelijkbare gevallen op nagezocht, wat hier gebeurt is heel normaal: bij een ernstig geweldsincident wordt altijd twee weken gesloten.
Maximaal twee weken gesloten :) En inderdaad, bij een ernstig geweldsincident. Twee licht gewonden door 1 messentrekker. Dat is imho geen ernstig geweldsincident. Als we dit al een ernstig geweldsincident vinden, wat dan als er een keer een echte knokpartij is, of iemand een pistool trekt?

quote:
Mijn conlusie zou dan ook zijn:

1. Wat hier gebeurt is niet afwijkend van de gestelde regels.
2. De burgemeester is bevoegd dit besluit te nemen.
3. In vergelijkbare gevallen wordt hetzelfde besluit genomen.
4. Het is - in het licht van het onderzoek - ook begrijpelijk dat zo'n besluit genomen wordt.

Wat is dan nog het probleem? Ja, inderdaad, het is vervelend voor de ondernemer - waarschijnlijk de voornaamste reden van zijn verzet, inkomstenderving - en voor de stamgasten. Maar een echte ramp zou ik het ook niet willen noemen, en zeker niet iets waar ik tegen in verzet zou komen.

Denk ik nu raar?

(raarder dan anders in ieder geval?)
Ja. Het zou dus zelfs betekenen dat als ik een bepaalde horeca-ondernemer naar het leven zou willen staan, het enkel volstaat een geweldsincident uit te lokken in zijn/haar onderneming (Bijvoorbeeld random wat mensen op de bek te slaan, ik noem maar wat). Wat dan resulteert in twee weken sluiting (halve ton!) van die zaak. Terwijl de eigenaar daar niks aan kan doen. Dat is toch te bizar? Daarnaast wordt, hoe je het ook went of keert, de kroeg eigenaar gestraft, voor er onderzoek of reeele verdenking is. Dat is iets wat niet in een gezonde rechtsstaat thuis hoort.
pi_95718278
Het leven in een rechtsstaat betekent nu eenmaal dat er soms zaken zijn die vervelend voor je zijn terwijl je er niets aan kunt doen, maar die moeten gebeuren in het belang van de samenleving. Waarom mag ik niet door het rode licht rijden als ik daardoor geen aanrijding veroorzaak? Waarom moet ik ineens perkaarbelasting voor mijn eigen deur gaan betalen?

Het hoort er nu eenmaal bij. En in dit geval lijkt dat misschien onredelijk maar als de utibater van de Vagabond dat echt zou vinden dan kan hij bezwaar maken, mocht hij ten onrechte voor kosten komen te staan dan kan hij die - indien de rechter het met hem eens is - op de gemeente verhalen. In die zin is er dus weinig aan de hand.

En ja, je zou dat kunnen forceren. Ik kan ook op de hoek van een onoverzichtelijke kruising gaan wachten, om, op het moment dat jij, van links komende, niet meer kunt remmen, en dan mijn auto ineens voor jouw scooter te gooien. Dat maakt jou, hoewel je er niets aan kunt doen, toch schadeplichtig.

Ik moet toch nogmaals benadrukken: er is hier geen sprake van verdenking, straf of schuld. Er wordt de kroegbaas niets verweten en hij wordt niet gestraft. Er wordt slechts, hangende het onderzoek, een tijdelijke sluiting opgelegd. Daar is niets oneerlijks aan.

Het heeft trouwens ook niks met een rechtsstaat te maken :)

Overigens: wat als nu zou blijken dat de vriendelijke kroegbaas er een illegale lotto op nahield en de onbekende messensteker een van zijn collectanten was, die toevallig net iets te ijverig aan het werk was bij het innen van wat gokschulden, die twee stamgasten hadden opgelopen? Wat als de messentrekker een herrinnering kwam brengen, omdat de vriendelijke kroegbaas vergeten was zijn wekelijkse bijdrage aan het fonds voor weduwen en wezen van de plaatselijke horeca-beschermers te voldoen? En de volgende herrinering wel de voorpagina gaat halen?

Of is dat onmogelijk?
Mu!
pi_95720299
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 16:23 schreef SingleCoil het volgende:
Het leven in een rechtsstaat betekent nu eenmaal dat er soms zaken zijn die vervelend voor je zijn terwijl je er niets aan kunt doen, maar die moeten gebeuren in het belang van de samenleving. Waarom mag ik niet door het rode licht rijden als ik daardoor geen aanrijding veroorzaak? Waarom moet ik ineens perkaarbelasting voor mijn eigen deur gaan betalen?

Het hoort er nu eenmaal bij. En in dit geval lijkt dat misschien onredelijk maar als de utibater van de Vagabond dat echt zou vinden dan kan hij bezwaar maken, mocht hij ten onrechte voor kosten komen te staan dan kan hij die - indien de rechter het met hem eens is - op de gemeente verhalen. In die zin is er dus weinig aan de hand.

En ja, je zou dat kunnen forceren. Ik kan ook op de hoek van een onoverzichtelijke kruising gaan wachten, om, op het moment dat jij, van links komende, niet meer kunt remmen, en dan mijn auto ineens voor jouw scooter te gooien. Dat maakt jou, hoewel je er niets aan kunt doen, toch schadeplichtig.

Ik moet toch nogmaals benadrukken: er is hier geen sprake van verdenking, straf of schuld. Er wordt de kroegbaas niets verweten en hij wordt niet gestraft. Er wordt slechts, hangende het onderzoek, een tijdelijke sluiting opgelegd. Daar is niets oneerlijks aan.

Het heeft trouwens ook niks met een rechtsstaat te maken :)

Overigens: wat als nu zou blijken dat de vriendelijke kroegbaas er een illegale lotto op nahield en de onbekende messensteker een van zijn collectanten was, die toevallig net iets te ijverig aan het werk was bij het innen van wat gokschulden, die twee stamgasten hadden opgelopen? Wat als de messentrekker een herrinnering kwam brengen, omdat de vriendelijke kroegbaas vergeten was zijn wekelijkse bijdrage aan het fonds voor weduwen en wezen van de plaatselijke horeca-beschermers te voldoen? En de volgende herrinering wel de voorpagina gaat halen?

Of is dat onmogelijk?
Dat is waarom er bij recidive wel een rechtvaardige reden zou zijn de boel te sluiten. Er is nu geen enkele reden om van dergelijke scenario's uit te gaan, en er is geen rechter die de gemeente Rotterdam daarin gelijk gaat geven. Zeker niet in de mogelijke 'stel dat' scenario's, maar zelfs het argument dat het 'slechts een aanname is' dat de kroeg genoeg gedaan zou hebben om dit te voorkomen (Waaruit direct te herleiden is dat het 'slechts een aanname is dat de kroeg niet genoeg gedaan heeft om dit te voorkomen').

Vergelijking met auto's gaat wederom niet op, omdat we het hier over de uitbater van de weg hebben en niet over de bestuurders ;)
  dinsdag 19 april 2011 @ 17:08:41 #19
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_95720403
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

Dat is waarom er bij recidive wel een rechtvaardige reden zou zijn de boel te sluiten. Er is nu geen enkele reden om van dergelijke scenario's uit te gaan, en er is geen rechter die de gemeente Rotterdam daarin gelijk gaat geven.
... als de rechter toekomt aan die vraag.
  dinsdag 19 april 2011 @ 17:21:39 #20
66825 Reya
Fier Wallon
pi_95721042
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dat is waarom er bij recidive wel een rechtvaardige reden zou zijn de boel te sluiten. Er is nu geen enkele reden om van dergelijke scenario's uit te gaan, en er is geen rechter die de gemeente Rotterdam daarin gelijk gaat geven.
Daarom doet de gemeente dus onderzoek.
pi_95721214
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:21 schreef Reya het volgende:

[..]

Daarom doet de gemeente dus onderzoek.
Waar ze prima vandaag mee hadden kunnen starten, en dit voor het weekend af hadden kunnen ronden ^O^ En dan was de kroeg 1 zaterdag open geweest zonder dat het onderzoek was afgerond.
  dinsdag 19 april 2011 @ 17:27:22 #22
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_95721320
Kan er weer over wat anders gesproken worden dan de mening van Ise en LHO? want die boeit me al tijden niet meer.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_95721713
Doe maar dan
Mu!
  dinsdag 19 april 2011 @ 17:58:06 #24
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_95722757
quote:
19s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:27 schreef Toekito het volgende:
Kan er weer over wat anders gesproken worden dan de mening van Ise en LHO? want die boeit me al tijden niet meer.
Ik heb aan die hele discussie niet eens deelgenomen. :') :{ En de mening van LHO is niet per definitie de mening van Ise, voor alle duidelijkheid. Ik ben gewoon een individu, zeg maar. :{
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_95724651
quote:
19s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:27 schreef Toekito het volgende:
Kan er weer over wat anders gesproken worden dan de mening van Ise en LHO? want die boeit me al tijden niet meer.
Er wordt gesproken over gemeentebeleid en een in Rotterdam gevestigde kroeg. Voel je vrij jouw mening daarover te geven, dat is een beetje het idee van een forum en in dit geval volledig ontopic.
  Admin dinsdag 19 april 2011 @ 18:48:06 #26
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95724830
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Waar ze prima vandaag mee hadden kunnen starten, en dit voor het weekend af hadden kunnen ronden ^O^
Ik spreek als iemand die als admin en developer op een publiek forum af en toe onbegrepen wordt als hij zegt dat er geen tijd is om een bepaalde feature te bouwen als ik zeg: dat weet jij helemaal niet. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_95724959
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 18:48 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik spreek als iemand die als admin en developer op een publiek forum af en toe onbegrepen wordt als hij zegt dat er geen tijd is om een bepaalde feature te bouwen als ik zeg: dat weet jij helemaal niet. :)
Van het nog niet hebben van een feature hangt niet heel veel af :) Dan mis je een extra hebbedingetje. Er is vast ook niet direct tijd voor een grondige serverrenovatie, echter, als morgen ineens Fok! uit de lucht ligt, zitten er toch echt een paar mensen in de serverruimte gok ik :P
  dinsdag 19 april 2011 @ 19:03:32 #28
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_95725524
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 april 2011 18:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Er wordt gesproken over gemeentebeleid en een in Rotterdam gevestigde kroeg. Voel je vrij jouw mening daarover te geven, dat is een beetje het idee van een forum en in dit geval volledig ontopic.
Open er anders een apart topic over in WGR ofzo, dat juridische gemurmel vind ik ook verre van gezellig namelijk. :)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  Admin dinsdag 19 april 2011 @ 19:03:59 #29
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95725550
Ik snap dat je er altijd iets tegenin te brengen wil hebben, maar mijn punt was dat je niet in andermans agenda kunt kijken. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_95725558
Ik vind het reuze interessant
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_95729432
Denk je dat Ab die mail leest ? :)
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  dinsdag 19 april 2011 @ 20:27:27 #32
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_95730887
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 19:03 schreef Muck het volgende:

[..]

Open er anders een apart topic over in WGR ofzo, dat juridische gemurmel vind ik ook verre van gezellig namelijk. :)
Het is iets wat kennelijk nogal wat Rotterdammers bezig houdt. Voel je overigens vrij om zelf een andere topic-insteek te maken. ^O^
  Admin dinsdag 19 april 2011 @ 20:30:22 #33
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95731088
Wat moet die traumaheli boven de heliport? Het geluid overstemt mijn tv. }:|
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_95731606
Abou komt LHO halen voor spoedoverleg aangaande Vagabond
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  dinsdag 19 april 2011 @ 20:49:49 #35
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_95732374
Zaagmans wordt teruggebracht denk ik.
pi_95733648
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 20:27 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het is iets wat kennelijk nogal wat Rotterdammers bezig houdt. Voel je overigens vrij om zelf een andere topic-insteek te maken. ^O^
Precies, een topic over Rotterdam gaat ook over het sluiten van een stamkroeg maar waarschijnlijk aan het einde van dit topic ook over de prestaties van Jules Deelder
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  dinsdag 19 april 2011 @ 21:31:13 #37
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_95735188
Jules Deelder komt regelmatig in Vagabond. :P

Breuls, wrom denk je dat het hier Heliport heet? :P
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  dinsdag 19 april 2011 @ 21:33:04 #38
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_95735338
19:04 A1 AMBU LFL02 Versijdenstraat 8 3033TK Rotterdam rt bon 32338 http://www.alarmeringdroid.nl/toonmelding/1907433 #P2000
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_95735417
TENTAMEN SUICIDE 1

Hopelijk haaltie een voldoende :')
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  dinsdag 19 april 2011 @ 21:35:07 #40
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_95735488
Tentamen betekent in deze context 'poging'. :P
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  dinsdag 19 april 2011 @ 21:35:09 #41
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_95735491
Net allemaal politie in het Kralingse Bos.

Nou ja, 1 motor en 1 auto, maar die waren daar vast niet zomaar.
pi_95735586
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 21:35 schreef Isegrim het volgende:
Tentamen betekent in deze context 'poging'. :P
Dat weet ik :P
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  dinsdag 19 april 2011 @ 21:40:17 #43
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_95735866
Ik moest wel hardop lachen. :')
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_95736061
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 april 2011 20:06 schreef junkiexp het volgende:
Denk je dat Ab die mail leest ? :)
Ja. Tijdje terug mail gestuurd naar charly Aptroot van de vvd en na 3 weken inhoudelijk antwoord :) Daarnaast hebben sommige mensen die mail ook uit hun naam gestuurd.
pi_95736158
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 21:35 schreef moomoo het volgende:
Net allemaal politie in het Kralingse Bos.

Nou ja, 1 motor en 1 auto, maar die waren daar vast niet zomaar.
Aan het cruissen :P
pi_95736363
HEADLINE!
http://www.rijnmond.nl/Ho(...)chte+sluiting&page=2

Op de voorpagina nu eerst iets over Milly Boele, iets met een gevallen college B&W te vlaardingen, en daarna Vaga!
pi_95737266
quote:
4s.gif Op dinsdag 19 april 2011 21:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ja. Tijdje terug mail gestuurd naar charly Aptroot van de vvd en na 3 weken inhoudelijk antwoord :) Daarnaast hebben sommige mensen die mail ook uit hun naam gestuurd.
Ja maar ik denk niet dat hij hem persoonlijk beantwoord, denk je wel ?
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_95737381
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 april 2011 21:59 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Ja maar ik denk niet dat hij hem persoonlijk beantwoord, denk je wel ?
In principe komt dit bij het college terecht geloof ik :)
  dinsdag 19 april 2011 @ 22:05:21 #49
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_95737635
Ik denk dat ik wel graag alles zou willen lezen als ik burgemeester was. :Y Maar ik weet niet hoeveel mails een burgemeester van een stad als R'dam dagelijks krijgt.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_95737749
Ik denk twee keer de helft
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  dinsdag 19 april 2011 @ 22:12:25 #51
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_95738070
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 22:06 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik denk twee keer de helft
Dat zegt mijn vader ook altijd. :{

Op "Hoe lang duurt het nog?" -"Een meter" :{
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  Admin dinsdag 19 april 2011 @ 22:15:37 #52
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95738279
"Hoe laat is het?"

"Zelfde als gisteren om deze tijd."
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 19 april 2011 @ 22:16:17 #53
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95738326
Of wat ik wel eens antwoord op de vraag waar iemand is, waar ik het antwoord niet op weet: "In z'n vel." :+
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 19 april 2011 @ 22:16:21 #54
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_95738331
;( :'( :')
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_95738572
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 22:12 schreef Isegrim het volgende:

[..]
"Hoe lang duurt het nog?" -"Een meter" :{
_O- die is goed even onthouden :P
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  Admin dinsdag 19 april 2011 @ 22:26:15 #56
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95739024
Ik heb collega's die parameter uitspreken als parameter. Als kilometer dus. Ik reageer dan soms met "hoeveel meter is dat?" maar ze snappen de hint nooit. :{
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 19 april 2011 @ 22:30:54 #57
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_95739312
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 22:26 schreef Breuls het volgende:
Ik heb collega's die parameter uitspreken als parameter. Als kilometer dus. Ik reageer dan soms met "hoeveel meter is dat?" maar ze snappen de hint nooit. :{
Wauw, dat heb ik dus altijd verkeerd gedaan. En iedereen die ik ken ook.
pi_95739491
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 22:26 schreef Breuls het volgende:
"hoeveel meter is dat?" :{
een paar meter is 2 :P
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  dinsdag 19 april 2011 @ 22:43:46 #59
66825 Reya
Fier Wallon
pi_95740141
quote:
4s.gif Op dinsdag 19 april 2011 21:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ja. Tijdje terug mail gestuurd naar charly Aptroot van de vvd en na 3 weken inhoudelijk antwoord :) Daarnaast hebben sommige mensen die mail ook uit hun naam gestuurd.
Vermoedelijk leest hij hem niet zelf; vaak reageren politiek assistenten namens Kamerleden. Bij een burgemeester van het kaliber Aboutaleb vermoedelijk een staflid belast met communicatie.
  dinsdag 19 april 2011 @ 22:58:39 #60
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_95741167
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 22:26 schreef Breuls het volgende:
Ik heb collega's die parameter uitspreken als parameter. Als kilometer dus. Ik reageer dan soms met "hoeveel meter is dat?" maar ze snappen de hint nooit. :{
Of mensen die 'mits' en 'tenzij' door elkaar halen. ;( Mijn baas doet dat ook. :{

"Nee, dat is niet mogelijk, mits de leden het zelf verzoeken"...
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_95741540
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 april 2011 22:43 schreef Reya het volgende:

[..]

Vermoedelijk leest hij hem niet zelf; vaak reageren politiek assistenten namens Kamerleden. Bij een burgemeester van het kaliber Aboutaleb vermoedelijk een staflid belast met communicatie.
Moeilijk zin om te lezen :o
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_95741570
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 april 2011 22:43 schreef Reya het volgende:

[..]

Vermoedelijk leest hij hem niet zelf; vaak reageren politiek assistenten namens Kamerleden. Bij een burgemeester van het kaliber Aboutaleb vermoedelijk een staflid belast met communicatie.
Je ben een een wordt vergeten.

Heel flauw :')
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_95742034
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 april 2011 23:04 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Moeilijk zin om te lezen :o
Je bent een e vergeten :')
pi_95742087
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2011 23:13 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Je bent een e vergeten :')
;(
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  dinsdag 19 april 2011 @ 23:14:59 #65
66825 Reya
Fier Wallon
pi_95742149
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 april 2011 23:05 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Je ben een een wordt vergeten.

Heel flauw :')
Nee, een "is" :P
pi_95744541
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 april 2011 23:14 schreef Reya het volgende:

[..]

Nee, een "is" :P
Dan is het garpje niet leuk :'(
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  woensdag 20 april 2011 @ 00:21:06 #67
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_95745387
Dutje doen. :W
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  woensdag 20 april 2011 @ 08:22:09 #68
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_95749259
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 21:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
HEADLINE!
http://www.rijnmond.nl/Ho(...)chte+sluiting&page=2

Op de voorpagina nu eerst iets over Milly Boele, iets met een gevallen college B&W te vlaardingen, en daarna Vaga!
Het artikel bevat niet veel nieuws, helaas..
  woensdag 20 april 2011 @ 08:22:47 #69
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_95749265
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 22:05 schreef Isegrim het volgende:
Ik denk dat ik wel graag alles zou willen lezen als ik burgemeester was. :Y Maar ik weet niet hoeveel mails een burgemeester van een stad als R'dam dagelijks krijgt.
De burgemeester behandelt dat niet in persoon. De burgemeester is een bestuursorgaan met een heel ambtelijk apparaat er achter.
  woensdag 20 april 2011 @ 08:23:29 #70
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_95749280
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 08:22 schreef Alicey het volgende:

[..]

De burgemeester behandelt dat niet in persoon. De burgemeester is een bestuursorgaan met een heel ambtelijk apparaat er achter.
Duh. Maar daarom zou ik ze nog wel allemaal willen lezen. Lijkt me dé manier om feeling te houden met 'wat er leeft'.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  woensdag 20 april 2011 @ 08:25:07 #71
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_95749304
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 08:23 schreef Isegrim het volgende:

Duh. Maar daarom zou ik ze nog wel allemaal willen lezen. Lijkt me dé manier om feeling te houden met 'wat er leeft'.
Abou wil dat misschien ook wel. Het is meer dat hij dat niet bijhoudt en bovendien niets anders meer kan doen. :')
  woensdag 20 april 2011 @ 08:26:42 #72
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_95749332
Ja, geen idee. Geen idee hoeveel mails zo iemand per dag krijg.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  woensdag 20 april 2011 @ 08:30:45 #73
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_95749417
Ik schat best een boel. Dagelijks worden er allerlei besluiten genomen waar burgers door geraakt worden. Er zal maar een klein percentage tussen zitten dat ten gevolge daarvan e-mails rechtstreeks aan de burgemeester gaat sturen, maar gegeven het feit dat Rotterdam (en ook de regio, de burgemeester van Rotterdam is immers ook korpsbeheerder van het korps Rotterdam-Rijnmond) een grote regio is.
  woensdag 20 april 2011 @ 08:38:12 #74
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_95749531
Misschien krijgt 'ie een 'daily digest' van z'n secretaresse. :P
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_95750446
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 08:38 schreef Isegrim het volgende:
Misschien krijgt 'ie een 'daily digest' van z'n secretaresse. :P
Er zal sowieso een voorselectie gemaakt worden waarbij alles met dreigwoorden, racisme, gescheld ed. er uit gevist is, daarnaast zal de mail van iemand die 15 keer per week mailed over storende overlast van het gefladder van vogelvleugels er ook niet doorkomen. Dan zal er nog een selectie plaatsvinden van wat echt niet bij de burgemeester thuis hoort maar bij een ander orgaan.
pi_95752977
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 22:30 schreef moomoo het volgende:

[..]

Wauw, dat heb ik dus altijd verkeerd gedaan. En iedereen die ik ken ook.
Dat dus. En gezien de gevolgde opleding kom ik toch aardig wat mensen tegen die met parameters te maken hebben en het dus allemaal verkeerd uitspreken.
  woensdag 20 april 2011 @ 10:50:13 #77
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_95753223
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 08:26 schreef Isegrim het volgende:
Ja, geen idee. Geen idee hoeveel mails zo iemand per dag krijg.
Ik denk best veel :Y
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  woensdag 20 april 2011 @ 11:09:08 #78
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_95753762
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 10:50 schreef Muck het volgende:

[..]

Ik denk best veel :Y
alleen van LHO al 5 per week :')
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_95753955
quote:
19s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:09 schreef Toekito het volgende:

[..]

alleen van LHO al 5 per week :')
Dan heb ik nog 6994 e-mails in te halen.
pi_95758636
Mijn e-mail is door de bestuursdienst 'ontvangen en waargenomen' :)
pi_95758646
En heeft een ticketnummer.
  woensdag 20 april 2011 @ 14:02:18 #82
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_95759957
Ontvangen EN waargenomen, zozo!
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_95760063
Jaja. Door het waarnemend hoofd Documentair Informatiemanagement. Aldus de ondertekening.
  Admin woensdag 20 april 2011 @ 14:08:20 #84
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95760196
Hehe, het waarnemend hoofd heeft het waargenomen. Dat mag ik hopen. :+
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 20 april 2011 @ 15:07:42 #85
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_95762249
Die doet de hele dag niets anders dan dingen waarnemen.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  woensdag 20 april 2011 @ 15:08:58 #86
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_95762283
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:07 schreef Isegrim het volgende:
Die doet de hele dag niets anders dan dingen waarnemen.
Sowieso nemen we dingen waar met ons hoofd. :+
pi_95762297
Daar gaat weer 15 euro aan belastinggeld door één mailtje
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_95762610
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:07 schreef Isegrim het volgende:
Die doet de hele dag niets anders dan dingen waarnemen.
Ik neem aan dat ze dat in ploegendienst doen, en dat buiten kantooruren er wordt waargenomen door het waarnemend waarnemend hoofd, of de waarnemend assistent.
pi_95763254
Moest net even naar buiten om de eerder besproken finisher unit van de MFP naar binnen te tillen, maar het is echt tropisch warm op het moment :o
  woensdag 20 april 2011 @ 15:38:40 #90
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_95763341
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Moest net even naar buiten om de eerder besproken finisher unit van de MFP naar binnen te tillen, maar het is echt tropisch warm op het moment :o
24,8 graden net hier buiten. O+
pi_95763459
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:38 schreef Alicey het volgende:

[..]

24,8 graden net hier buiten. O+
Hier ook zoiets. Gevoelstemperatuur ligt rond het kookpunt.
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  Admin woensdag 20 april 2011 @ 15:46:18 #92
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95763642
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Moest net even naar buiten om de eerder besproken finisher unit van de MFP naar binnen te tillen, maar het is echt tropisch warm op het moment :o
Het is bij lange na niet tropisch. Was het maar tropisch. :9
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_95763939
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:46 schreef Breuls het volgende:

[..]

Het is bij lange na niet tropisch. Was het maar tropisch. :9
Als ik mij niet vergis is de definitie voor tropisch 'niet kouder dan 18 graden in de koudste maand'. Dan gaat het hier inderdaad nooit tropisch worden.

Qua temperatuur is dit dus wel prima tropisch te noemen. En zo in de lente komt de luchtvochtigheid ook nog aardig in de buurt :P
pi_95763995
Ah, voor de weerinstituten van een 'tropische dag' spreken moet het eerst 30 graden of meer worden. Dat is dus 12 graden warmer dan het minimum voor de tropen, om het logisch te houden :P
  Admin woensdag 20 april 2011 @ 16:00:18 #95
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95764132
Mijn definitie voor tropisch is "zoals in Curaçao".

Werkt feilloos. :+
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_95764258
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 16:00 schreef Breuls het volgende:
Mijn definitie voor tropisch is "zoals in Curaçao".

Werkt feilloos. :+
Curaçao is een Köppen-Geiger B-klimaat. Te droog om tropisch te zijn :D
pi_95764404
:? Ik begreep dat men daar een zacht zeeklimaat zonder benauwdheid had? :{
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_95764464
Maar ik geloof dat er meer definities voor "tropisch" zijn, dan dat er tropische landen zijn :P
  Admin woensdag 20 april 2011 @ 16:10:23 #99
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95764557
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 16:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Curaçao is een Köppen-Geiger B-klimaat. Te droog om tropisch te zijn :D
Curaçao ligt in de tropen. Ergo tropisch. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_95764660
Ik citeer van wiki:

quote:
Het is dus niet zo dat de tropen gegarandeerd een tropisch klimaat hebben, vaak verre van dat.
  Admin woensdag 20 april 2011 @ 16:14:25 #101
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95764721
Kniesoor. :{w
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 20 april 2011 @ 16:15:13 #102
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95764763
Punt is: ik VIND het hier niet tropisch en in Curaçao wel. Misschien had ik dat meteen moeten zeggen, dat had jou een rondje nutteloze feiten opzoeken gescheeld.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_95765150
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 16:14 schreef Breuls het volgende:
Kniesoor. :{w
Hey, ik ben niet de gene die met bijna 25 graden in de lente roept dat het niet tropisch is, om het vervolgens met een niet-tropisc land te vergelijken :P (en als ik mij niet vergis is het daar ook maar 4 graden warmer :P ). Kniesoor :D
  Admin woensdag 20 april 2011 @ 16:30:45 #104
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95765468
En jij snapt niet dat het heel aannemelijk is om een "land in de tropen" tropisch te vinden? Ongeacht de definitie?

Ik maakte een geintje over dat ik wel heter gewend ben, uitgedrukt als "het is niet tropisch" en jij gaat met encyclopedieën smijten. So much for light conversation.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_95765690
Dit lijkt de warmste lente te worden sinds het bestaan van het KNMI. Voor mij is dat lekker wel tropisch.

Zondag zal de gevoelstemperatuur hier waarschijnlijk iets hoger liggen dan die van Curaçao, maar de werkelijke temperatuur iets lager. Dat geeft pas discussievoer :+
  Admin woensdag 20 april 2011 @ 16:39:12 #106
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95765794
Je verwart conversatie met discussie. Soms is een opmerking gewoon een opmerking, in plaats van een bewering die bewezen of bestreden moet worden.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_95766034
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 16:39 schreef Breuls het volgende:
Je verwart conversatie met discussie. Soms is een opmerking gewoon een opmerking, in plaats van een bewering die bewezen of bestreden moet worden.
Nee hoor. Als iemand tijdens de conversatie beweringen gaat bestrijden of ontkrachten, krijg je een discussie (die onderdeel is van die conversatie). Kijk maar:

Conversatie
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..] het is echt tropisch warm op het moment :o
Ontkrachten van het beweerde
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:46 schreef Breuls het volgende:

[..]

Het is bij lange na niet tropisch. Was het maar tropisch. :9
En daarop volgt een discussie.
  Admin woensdag 20 april 2011 @ 16:44:27 #108
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95766062
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 16:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

Nee hoor.
:D :'( :D
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_95766067
Niet dat een discussie erg is overigens. IMHO zijn de leukste conversaties een discussie :)
pi_95766206
Ja hey, jij gaat tijdens een conversatie mijn bewering ontkrachten :D

-insert Fawlty towers 'we did not start it' filmpje hier-
pi_95767113
Hey dit is wel handig, dat een nieuwe topic uit een reeks meteen in je MyAt staat. Zo mis ik dit allemaal niet meer *O*
pi_95767156
Absoluut. Is het eigenlijk ook zo dat als je in topic 1 post, in topic 2 niet, dat topic 3 wel in je MyAt komt? Of verdwijnt de reeks dan?
  woensdag 20 april 2011 @ 17:08:28 #113
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_95767236
probeer het :P
pi_95767715
Ja, ik kan natuurlijk een keer in een of ander slowchattopic met 12 topics per dag als KSC posten, en dan kijken of na een kwartier het derde topic in MyAt verschijnt :D
  woensdag 20 april 2011 @ 17:27:32 #115
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_95767946
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 17:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ja, ik kan natuurlijk een keer in een of ander slowchattopic met 12 topics per dag als KSC posten, en dan kijken of na een kwartier het derde topic in MyAt verschijnt :D
blijf lekker uit de KSC weg, pannenkoek!
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  woensdag 20 april 2011 @ 17:28:06 #116
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_95767960
quote:
3s.gif Op woensdag 20 april 2011 17:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Absoluut. Is het eigenlijk ook zo dat als je in topic 1 post, in topic 2 niet, dat topic 3 wel in je MyAt komt? Of verdwijnt de reeks dan?
maar om antwoord te geven. Als je niet op stop volgen klikt blijft de reeks in je my-ats staan.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  woensdag 20 april 2011 @ 18:03:07 #117
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_95769199
Goedenavond. :W

Pff hard gewerkt vandaag!
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_95769601
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 18:03 schreef Isegrim het volgende:
Goedenavond. :W

Pff hard gewerkt vandaag!
Dat klopt, dat doen wij Rotterdammers.
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  woensdag 20 april 2011 @ 18:17:48 #119
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_95769784
De ene dag wat harder dan de andere. :)
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  Admin woensdag 20 april 2011 @ 19:07:40 #120
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95771836
Weten jullie nog dat ik zo'n ENORME rekening had bij Eneco over het jaar waarin ik niet thuis was?

En dat ik na veel bakkeleien zei "ze hebben het heus wel goed uitgerekend, dus het zal wel, ik heb gewoon pech"?

Nou.. nu blijkt dat ze het op zich wel goed hebben uitgerekend, maar met de verkeerde meterstand. :+ Ik heb toendertijd een reeks standen opgegeven, waaronder Warmte en Water, en ze hebben het getal bij Water ingevuld bij Warmte. En dat getal bij Water, wanneer gezien als Warmtestand, zou ongeveer mijn meterstand van over anderhalf jaar vertegenwoordigen.

Lang verhaal kort: ik krijg het terug, and then some. *O*
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 20 april 2011 @ 19:19:01 #121
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_95772494
Zie je wel! Ik wist wel dat er iets niet klopte! *O*
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  woensdag 20 april 2011 @ 19:20:00 #122
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_95772545
Volgende keer niet zo gauw opgeven. :P Nu komt Eneco er toevallig zelf achter, maar dat is meer uitzondering dan regel denk ik. :')
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_95772594
Ik heb de eerste mensen alweer horen klagen dat het te warm is.
Die mensen wil ik echt neerhoeken, dat zijn namelijk ook de mensen die die zeuren dat het bij -2 te koud is, maar wel een witte kerst willen :')
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  woensdag 20 april 2011 @ 19:22:00 #124
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_95772655
quote:
2s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:21 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb de eerste mensen alweer horen klagen dat het te warm is.
Die mensen wil ik echt neerhoeken, dat zijn namelijk ook de mensen die die zeuren dat het bij -2 te koud is, maar wel een witte kerst willen :')
PVV-ers. :Y
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  Admin woensdag 20 april 2011 @ 19:24:44 #125
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95772832
Jah! Stom he, dat dat bij de volgende jaarrekening pas weer aan het licht komt.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:20 schreef Isegrim het volgende:
Volgende keer niet zo gauw opgeven. :P Nu komt Eneco er toevallig zelf achter, maar dat is meer uitzondering dan regel denk ik. :')
We kwamen er eigenlijk samen achter. Ik had mijn standen doorgegeven en daarop kreeg ik een brief met het verzoek het nog een keer door te geven. Ter bevestiging. Dus ik doen, en een week later krijg ik weer hetzelfde verzoek, maar nu met pen een toelichting dat het getal dat ik heb opgegeven sterk lager is dan wat ik in september per e-mail heb doorgegeven. Die mail had ik nog, dus opgezocht, gezien dat het getal dat er met pen bij stond hetzelfde is als de waterstand, en toen een mail gestuurd om de hele situatie uiteen te zetten.

Kreeg ik vandaag per post reactie op met een mooi rekensommetje. Die klopt nog niet helemaal, maar dat gaat geen invloed hebben op wat ik terugkrijg (want wat ik meer/minder terugkrijg over 2010, betaal ik minder/meer over 2011). Ze hebben namelijk op basis van de huidige meterstand de stand van een jaar geleden geschat, maar die is hoger dan wat ik in september doorgaf als de toen huidige stand. Dat ga ik nog laten corrigeren omdat het misschien invloed heeft op de berekening van m'n termijnbedrag.

Maar ik krijg dus geld terug EN ik had fucking gelijk vorig jaar. *)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 20 april 2011 @ 19:25:01 #126
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95772845
quote:
2s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:21 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb de eerste mensen alweer horen klagen dat het te warm is.
Die mensen wil ik echt neerhoeken, dat zijn namelijk ook de mensen die die zeuren dat het bij -2 te koud is, maar wel een witte kerst willen :')
Hollanders zijn nooit tevreden. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 20 april 2011 @ 19:26:45 #127
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_95772945
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:24 schreef Breuls het volgende:
Jah! Stom he, dat dat bij de volgende jaarrekening pas weer aan het licht komt.

[..]

We kwamen er eigenlijk samen achter. Ik had mijn standen doorgegeven en daarop kreeg ik een brief met het verzoek het nog een keer door te geven. Ter bevestiging. Dus ik doen, en een week later krijg ik weer hetzelfde verzoek, maar nu met pen een toelichting dat het getal dat ik heb opgegeven sterk lager is dan wat ik in september per e-mail heb doorgegeven. Die mail had ik nog, dus opgezocht, gezien dat het getal dat er met pen bij stond hetzelfde is als de waterstand, en toen een mail gestuurd om de hele situatie uiteen te zetten.

Kreeg ik vandaag per post reactie op met een mooi rekensommetje. Die klopt nog niet helemaal, maar dat gaat geen invloed hebben op wat ik terugkrijg (want wat ik meer/minder terugkrijg over 2010, betaal ik minder/meer over 2011). Ze hebben namelijk op basis van de huidige meterstand de stand van een jaar geleden geschat, maar die is hoger dan wat ik in september doorgaf als de toen huidige stand. Dat ga ik nog laten corrigeren omdat het misschien invloed heeft op de berekening van m'n termijnbedrag.

Maar ik krijg dus geld terug EN ik had fucking gelijk vorig jaar. *)
Hoeveel krijg je terug? :)

En je termijnbedrag mag je altijd zelf aanpassen naar boven of naar beneden als je dat wilt. Kan gewoon telefonisch of via internet. :Y
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_95773061
Ik heb stadsverwarming en mijn verhuurder vind ondanks dat ik afgelopen jaar duizend euro terug kreeg dat ik maar weer meer moet gaan betalen. :')
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  woensdag 20 april 2011 @ 19:29:27 #129
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_95773125
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:28 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik heb stadsverwarming en mijn verhuurder vind ondanks dat ik afgelopen jaar duizend euro terug kreeg dat ik maar weer meer moet gaan betalen. :')
Breuls en wij hebben ook stadsverwarming. Nou ja, wij hebben het laten verzegelen en gebruiken het niet, maar het zit er wel.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  woensdag 20 april 2011 @ 19:30:00 #130
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_95773163
Maarreh, je verhuurder? :? Je hebt geen eigen contract bij Eneco?
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_95773259
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:30 schreef Isegrim het volgende:
Maarreh, je verhuurder? :? Je hebt geen eigen contract bij Eneco?
Check blokverwarming ofzo weet ik veel. Zitten allemaal van die metertjes op enzo en die kunnen ze nu op afstand uitlezen :') Betaal 124 euro per maand (per 1 mei) Buurvrouw 34 :')
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  woensdag 20 april 2011 @ 19:33:06 #132
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_95773328
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:31 schreef JJdJ1984 het volgende:

[..]

Check blokverwarming ofzo weet ik veel. Zitten allemaal van die metertjes op enzo en die kunnen ze nu op afstand uitlezen :') Betaal 124 euro per maand (per 1 mei) Buurvrouw 34 :')
Ah, fijn, blokverwarming. :r Maar meestal kun je dan bij je verhuurder ook gewoon het voorschot aanpassen. Bij mijn werkgever kan dat iig gewoon.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_95773528
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:33 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ah, fijn, blokverwarming. :r Maar meestal kun je dan bij je verhuurder ook gewoon het voorschot aanpassen. Bij mijn werkgever kan dat iig gewoon.
Heb daar nu ook een mail over gestuurd :Y
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  Admin woensdag 20 april 2011 @ 19:38:53 #134
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95773651
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:26 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Hoeveel krijg je terug? :)
Bijna een maandsalaris. :+
quote:
En je termijnbedrag mag je altijd zelf aanpassen naar boven of naar beneden als je dat wilt. Kan gewoon telefonisch of via internet. :Y
I know, heb ik wel eens gedaan. Maar als zij beschikken over een betere standengeschiedenis, kan hun algoritme een beter advies uitbrengen, is mijn theorie. :)

Heb die situatie net nog even gemaild, zodat het nog meegenomen kan worden voordat ze het geld overmaken.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 20 april 2011 @ 19:40:42 #135
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95773739
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:31 schreef JJdJ1984 het volgende:

[..]

Check blokverwarming ofzo weet ik veel. Zitten allemaal van die metertjes op enzo en die kunnen ze nu op afstand uitlezen :') Betaal 124 euro per maand (per 1 mei) Buurvrouw 34 :')
124 voor warmte? Of warmte en elektriciteit? Ik had voordat ik naar Curaçao ging 130, dat is na die hoge jaarrekening naar 170 gegaan, maar ik verwacht dat het nu weer een flink stuk omlaag gaat (dubbel winst: geld terug en maandlasten iets omlaag!).
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 20 april 2011 @ 19:41:26 #136
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_95773775
Dat is relaxed! :D
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  Admin woensdag 20 april 2011 @ 19:45:57 #137
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95773994
Bijzonder relaxed. :) Ik wacht nog even af wat ik over 2010-2011 moet betalen voordat ik me rijk reken. Ik denk dat ik daar of wat terugkrijg, of heel weinig moet betalen, maar je weet nooit natuurlijk.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_95774037
124 alleen warmte in een flatje met twee kamers
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  Admin woensdag 20 april 2011 @ 19:47:50 #139
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95774097
Dat is waarschijnlijk wel teveel ja. :P Tenzij je een koukleum bent natuurlijk. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_95774234
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:47 schreef Breuls het volgende:
Dat is waarschijnlijk wel teveel ja. :P Tenzij je een koukleum bent natuurlijk. :)
Nee heb de verwarming dit jaar exact 1 maand aangehad :')
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_95784704
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:50 schreef JJdJ1984 het volgende:

[..]

Nee heb de verwarming dit jaar exact 1 maand aangehad :')
Maar 1 maand?!!!! Ik zeker minimaal 4 :o
pi_95784807
quote:
11s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:49 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Maar 1 maand?!!!! Ik zeker minimaal 4 :o
De buren verwarmen mijn huis. Ik neem dat dankbaar aan.
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_95785174
Ik heb heel de winter 18 graden gestookt 8-)
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_95793241
goedemorgen!
Mu!
  donderdag 21 april 2011 @ 08:20:42 #145
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_95793572
Tjeempie, wordt weer binnen zitten de hele dag..
  Admin donderdag 21 april 2011 @ 08:29:29 #146
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95793679
De deur uit de hele dag! Ik moet naar Utrecht en Amsterdam vandaag. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 21 april 2011 @ 08:29:47 #147
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_95793689
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 08:29 schreef Breuls het volgende:
De deur uit de hele dag! Ik moet naar Utrecht en Amsterdam vandaag. :)
Wat doen?
  Admin donderdag 21 april 2011 @ 08:35:58 #148
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95793774
Een beurs in Utrecht en een persvoorstelling van een film in Amsterdam. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 21 april 2011 @ 08:38:27 #149
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_95793815
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 08:35 schreef Breuls het volgende:
Een beurs in Utrecht en een persvoorstelling van een film in Amsterdam. :)
Leuk! ^O^ Prive of voor werk?
  Admin donderdag 21 april 2011 @ 08:46:44 #150
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95793951
Eerste is uit eigen interesse maar omdat het bedrijf waar ik werk daar staat, het tweede is voor de lol maar ook voor werk. Heb een gemixed dagje dus. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 21 april 2011 @ 08:48:18 #151
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_95793984
Kijk aan. *O*
  donderdag 21 april 2011 @ 08:51:21 #152
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_95794036
Veel plezier dan in ieder geval. :)

Ik moet weer de hele dag -hard- werken.....
  Admin donderdag 21 april 2011 @ 08:53:42 #153
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95794074
Succes! :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 21 april 2011 @ 09:13:01 #154
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_95794518
Zo slecht geslapen... ;(
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_95795420
Was gisteravond weer lekker met de medeweggebruikers :')

Op de heenweg een motorrijder met kind achterop die overduidelijk rustig aan het rijden was, hij ging tegen de 30km/u. Toen de ruimte daar was (thv het vliegveld) heb ik hem heel ruim en met richting ingehaald. Blijkbaar is het not done om je als motorrijder in te laten halen door een scooter, want toen ik met mijn neus voorbij die van hem was gaf hij ineens gas bij.

Verderop ging hij weer even langzaam, dus we liepen weer in. Rijdt er een snorfiets voor'm met ongeveer dezelfde snelheid :D Wat doet meneer? Uiteraard, gas geven tot ca. 70 kilometer per uur, snorfiets voorbij, hop, op de rem en weer met 30 verder rijden.

Maar goed, zo'n mafkees is niet echt een groot gevaar, alleen nogal.. apart. De terugweg was een ander verhaal :')

Eerst weer een paar hardlopers ontwijken die onverlicht op het fietspad aan het huppelen waren, vervolgens op de Schiekade een auto die zonder richting aan te geven voor ons schiet, verderop (nadat ik een baan naar links was) zijn auto voor mijn scooter gooit (wederom zonder richting), op pakweg een meter voor me en vervolgens op de rem gaat staan (Lekker, met een touringcar vlak achter je :') ). Flink mn toeter gebruikt en met mijn grote licht geknippert.

Meneer gaat weer naar rechts, en 100 meter verder flikt hij hetzelfde nog een keer -O- Toen hij thv Zadkine naast mij stond bij het stoplicht heb ik mn stuur zijn kant op gedraaid, grootlicht aan net zo lang tot hij mijn kant op keek, naar mn richtingaanwezer gewezen en die aangezet. Echt, wat een idioten rijden er af en toe rond. Soms vraag ik mij af of sommige mensen uberhaupt ooit een voet over de drempel hebben gezet bij het CBR -O-

En dat, lief dagboek, omschrijft mijn verkeerservaring op een woensdagavond :')

Maar vandaag gelukkig weer prachtig weer *O*
  donderdag 21 april 2011 @ 10:00:08 #156
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_95795821
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 09:13 schreef Isegrim het volgende:
Zo slecht geslapen... ;(
How come?
  donderdag 21 april 2011 @ 10:01:38 #157
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_95795870
quote:
2s.gif Op donderdag 21 april 2011 09:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Was gisteravond weer lekker met de medeweggebruikers :')

Op de heenweg een motorrijder met kind achterop die overduidelijk rustig aan het rijden was, hij ging tegen de 30km/u. Toen de ruimte daar was (thv het vliegveld) heb ik hem heel ruim en met richting ingehaald. Blijkbaar is het not done om je als motorrijder in te laten halen door een scooter, want toen ik met mijn neus voorbij die van hem was gaf hij ineens gas bij.

Verderop ging hij weer even langzaam, dus we liepen weer in. Rijdt er een snorfiets voor'm met ongeveer dezelfde snelheid :D Wat doet meneer? Uiteraard, gas geven tot ca. 70 kilometer per uur, snorfiets voorbij, hop, op de rem en weer met 30 verder rijden.

Maar goed, zo'n mafkees is niet echt een groot gevaar, alleen nogal.. apart. De terugweg was een ander verhaal :')

Eerst weer een paar hardlopers ontwijken die onverlicht op het fietspad aan het huppelen waren, vervolgens op de Schiekade een auto die zonder richting aan te geven voor ons schiet, verderop (nadat ik een baan naar links was) zijn auto voor mijn scooter gooit (wederom zonder richting), op pakweg een meter voor me en vervolgens op de rem gaat staan (Lekker, met een touringcar vlak achter je :') ). Flink mn toeter gebruikt en met mijn grote licht geknippert.

Meneer gaat weer naar rechts, en 100 meter verder flikt hij hetzelfde nog een keer -O- Toen hij thv Zadkine naast mij stond bij het stoplicht heb ik mn stuur zijn kant op gedraaid, grootlicht aan net zo lang tot hij mijn kant op keek, naar mn richtingaanwezer gewezen en die aangezet. Echt, wat een idioten rijden er af en toe rond. Soms vraag ik mij af of sommige mensen uberhaupt ooit een voet over de drempel hebben gezet bij het CBR -O-

En dat, lief dagboek, omschrijft mijn verkeerservaring op een woensdagavond :')

Maar vandaag gelukkig weer prachtig weer *O*
Tjeempie, het valt niet mee om je als scooterrijder in het Rotterdamse verkeer te handhaven, merk ik al! :7
  donderdag 21 april 2011 @ 10:02:50 #158
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_95795917
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:00 schreef Alicey het volgende:

[..]

How come?
Hoesten, hoesten, hoesten...
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  donderdag 21 april 2011 @ 10:07:42 #159
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_95796088
Aw ;( :*
pi_95796155
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:01 schreef Alicey het volgende:

[..]

Tjeempie, het valt niet mee om je als scooterrijder in het Rotterdamse verkeer te handhaven, merk ik al! :7
Pfff echt, kom savonds eens een uurtje achterop zitten. Ik heb zelfs een keer gehad dat ik de weg op reed waar dit stond aangegeven. Begint er een auto op de rijbaan naast me te toeteren, en die gast zit naar het fietspad te wijzen (ook Schiekade, thv zadkine in de richting van de snelweg zeg maar). Stoplicht op groen hij geeft gas, gaat voor mij rijden, en begint te wijzen naar de paralelweg en rijdt daar zelf op. Eenmaal op de paralelweg bleef hij qua snelheid 1:1 met me mee rijden. Blijkbaar was meneer van mening dat ik niet de weg op moest bij het bromwisselbordje.
pi_95796774
Misschien zou jij eens een uurtje achterop moeten gaan zitten bij iemand die meer rijervaring heeft :)
Mu!
  donderdag 21 april 2011 @ 10:37:25 #162
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_95796981
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

Pfff echt, kom savonds eens een uurtje achterop zitten. Ik heb zelfs een keer gehad dat ik de weg op reed waar dit stond aangegeven. Begint er een auto op de rijbaan naast me te toeteren
... Kortom, je plettert je scooter er gewoon naast en verwacht dat automobilisten dat leuk vinden? :?

quote:
, en die gast zit naar het fietspad te wijzen (ook Schiekade, thv zadkine in de richting van de snelweg zeg maar). Stoplicht op groen hij geeft gas, gaat voor mij rijden, en begint te wijzen naar de paralelweg en rijdt daar zelf op. Eenmaal op de paralelweg bleef hij qua snelheid 1:1 met me mee rijden. Blijkbaar was meneer van mening dat ik niet de weg op moest bij het bromwisselbordje.
Het zou kunnen. Veel mensen leren geen nieuwe verkeersregels. Maargoed, dat hoeft niet jouw probleem te zijn verder. :)
pi_95796986
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:29 schreef SingleCoil het volgende:
Misschien zou jij eens een uurtje achterop moeten gaan zitten bij iemand die meer rijervaring heeft :)
Dat kan, maar zoveel scooterbestuurders ken ik nou ook weer niet. Ja, een dame van 33, die ongeveer iedere 6 maanden een aanrijding heeft. Dan denk ik toch dat ik het beter doe :D
pi_95797127
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:37 schreef Alicey het volgende:

[..]

... Kortom, je plettert je scooter er gewoon naast en verwacht dat automobilisten dat leuk vinden? :?
Wat valt er leuk of niet leuk aan te vinden? :') Ze vinden het toch ook niet-niet leuk als er een automobilist naast ze komt staan bij dat stoplicht? Alsof het ook maar ene fuck uitmaakt of ik eerst via het fietspad de weg oprijd om naast ze plaats te nemen, of dat ik over de weg aan kom rijden.

quote:
[..]

Het zou kunnen. Veel mensen leren geen nieuwe verkeersregels. Maargoed, dat hoeft niet jouw probleem te zijn verder. :)
Nee, dat is inderdaad hun probleem :) Wat dat betreft ben ik ook voor een verplicht theorie-examen iedere 5 jaar.
  donderdag 21 april 2011 @ 11:53:05 #165
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_95799604
LHO is een erg hoffelijke bestuurder moet ik zeggen. Helaas beschouwen veel automobilisten een scooter niet als een volwaardige mede-weggebruiker. Maar ach, je ff lekker ergeren is soms ook best fijn. :D
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_95800357
Ik ga alleen nog een keer een vlammenwerper aan de toeter koppelen.
pi_95802101
Dat lijkt me wel weer stoer dan :)
Mu!
pi_95803828
Zodra we de onderwatercamera hebben zal ik die een keer vasttapen voorop de scooter, zodat ik de wereld van het verkeer via Youtube een stukje veiliger kan maken 8-)
pi_95805978
Ga je onder water scooteren dan? *)
Mu!
  donderdag 21 april 2011 @ 14:32:25 #170
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_95806019
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 14:31 schreef SingleCoil het volgende:
Ga je onder water scooteren dan? *)
Misschien heeft LHO wel een waterscooter gekocht. :)
pi_95806073
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 14:31 schreef SingleCoil het volgende:
Ga je onder water scooteren dan? *)
Nee, maar zo'n ding is klein, schok en vochtbestendig, en tapebaar op de scooter.
pi_95806295
quote:
Rotterdamse medewerkers KPN bevreesd


Het nieuws dat er bij KPN 4000 tot 5000 banen worden geschrapt heeft voor grote onrust gezorgd bij de medewerkers van het telecombedrijf in Rotterdam. Donderdagmiddag is er een bijeenkomst waar de werknemers horen wat de gevolgen voor hen zijn.
Toekito, voor jouw afdeling al iets bekend?
pi_95806322
Het regent toch niet? Teep je telefoon dan gewoon aan je scooter!
Mu!
pi_95806537
Telefoon filmt niet full HD, de onderwatercamera die we willen kopen wel :)
pi_95808128
Lang zal Junkie leven! Lang zal Junkie leven! Lang zal Junkie leven in de glooorieeaaa, in de glooooooooriiiiiiiiiiiaaaaaa!

Hieperdepiep!

Hoera!

Hieperdepiep!

Hoera!
  donderdag 21 april 2011 @ 16:17:50 #176
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_95810079
Overdrijven is ook een vak. :')
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_95810543
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 14:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Telefoon filmt niet full HD, de onderwatercamera die wejij willent kopen wel :)
Mu!
pi_95810661
Ik geloof dat de O+ ook graag snorkelfimpjes wil maken.
  donderdag 21 april 2011 @ 16:36:00 #179
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_95810993
:Y
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_95811408
Ah snorkelfilmpjes...zo noemen jullie dat...ja...maar moet die camera dan echt waterdicht zijn of is spatwerend voldoende? En HD...is dat eigenlijk wel wenselijk?
Mu!
pi_95811688
Vagabond mag per direct weer open *O*
  donderdag 21 april 2011 @ 17:02:31 #182
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_95812065
quote:
14s.gif Op donderdag 21 april 2011 16:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Vagabond mag per direct weer open *O*
Zo zie je maar weer. Eind goed, al goed. :)
  donderdag 21 april 2011 @ 17:07:59 #183
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_95812254
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 16:46 schreef SingleCoil het volgende:
Ah snorkelfilmpjes...zo noemen jullie dat...ja...maar moet die camera dan echt waterdicht zijn of is spatwerend voldoende? En HD...is dat eigenlijk wel wenselijk?
:')
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  donderdag 21 april 2011 @ 17:09:31 #184
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_95812305
Ik had eigenlijk wel zin in die protestactie. :D
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_95812814
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 17:09 schreef Isegrim het volgende:
Ik had eigenlijk wel zin in die protestactie. :D
Ja, van mij had het nieuws drie uur later mogen komen! :D
pi_95812862
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 16:46 schreef SingleCoil het volgende:
Ah snorkelfilmpjes...zo noemen jullie dat...ja...maar moet die camera dan echt waterdicht zijn of is spatwerend voldoende? En HD...is dat eigenlijk wel wenselijk?
In mn blijdschap deze kwaliteitspost helemaal gemist!

Maar nee, de camera mag maar drie meter diep en mijn enorme HD-research-probe komt toch echt dieper dan dat.
pi_95813092
quote:
15s.gif Op donderdag 21 april 2011 14:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Toekito, voor jouw afdeling al iets bekend?
Ha _O- das kut :o

Toek zat jij net niet voor verlengen of niet verlengen :o :o
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_95814166
Heb een nieuwe auto van de baas gekregen voor mijn verjaardag :D

Kwam toevallig zo uit dat mijn nieuwe leasebak vandaag geleverd zou worden :P
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  donderdag 21 april 2011 @ 18:12:40 #189
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_95814599
Feli!
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_95815419
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 17:31 schreef JJdJ1984 het volgende:

[..]

Ha _O- das kut :o

Toek zat jij net niet voor verlengen of niet verlengen :o :o
Hij werkt daar toch al sinds 1969 ofzo? Derde verlenging is sowieso vast.
  vrijdag 22 april 2011 @ 07:50:10 #191
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_95840411
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 18:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

Hij werkt daar toch al sinds 1969 ofzo? Derde verlenging is sowieso vast.
2008! Maar ik heb verlengd met 3 maanden. De afdelingen die geen klantcontact hebben zijn de sjaak, die worden voor het Blok gezet
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_95841248
Vrij vandaag, echt een kansloze dag om te werken.
Half NL is vrij :P
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  vrijdag 22 april 2011 @ 09:21:52 #193
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_95841301
Ja, wij ook. *O* Onderweg naar Drenthe voor een lang weekend weg met de paarden.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_95841398
Zit op de fiets naar Raamsdonksveer :') om acht uur weggefietst. Hoop met een half uurtje in Dordrecht te zijn.
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  vrijdag 22 april 2011 @ 09:27:53 #195
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_95841406
wij ook vrij: vandaag naar Antwerpen, morgen door naar duitsland,maandag weer terug *O*
Mu!
pi_95841430
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 09:27 schreef JJdJ1984 het volgende:
Zit op de fiets naar Raamsdonksveer :') om acht uur weggefietst. Hoop met een half uurtje in Dordrecht te zijn.
Mooi stukje fietsen :o
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_95841819
Is goed voor me :P
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 april 2011 09:29 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Mooi stukje fietsen :o
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  vrijdag 22 april 2011 @ 18:27:19 #198
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_95858296
Biertjes in den armen duivel ;-)
Mu!
  Admin zaterdag 23 april 2011 @ 21:08:27 #199
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95897905
Al ruim 24 uur stil hier. Is iedereen dronken ofzo? :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:35:49 #200
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_95898765
Wij zitten in Drenthe met de paarden. :)
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  Admin zaterdag 23 april 2011 @ 21:37:40 #201
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95898839
Aha. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:49:43 #202
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_95899266
Veel te druk dus. :P Het is hier erg mooi. O+
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_95900054
Ik ben zoveel mogelijk buiten met dit weer.
En met de laptop in de zon lukt me nooit zog goed.
Teveel refelectie van het scherm :Y
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  maandag 25 april 2011 @ 11:14:41 #204
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_95948701
Goedemorgen :)
Mu!
pi_95950047
Goedemorgen ^O^
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  maandag 25 april 2011 @ 12:35:52 #206
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_95951420
Goedemiddag!
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_95952277
Zo naar het strand :)
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  maandag 25 april 2011 @ 13:20:01 #208
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_95952946
Jij en drie miljoen anderen. :')
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  maandag 25 april 2011 @ 18:41:47 #209
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_95962385
helaas geen golven dus niet t water in, maar was wel weer leuk effe heen en weer naar de scheef.
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  maandag 25 april 2011 @ 19:04:23 #210
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_95963177
Net weer thuis aangekomen na een heerlijk weekend in het prachtige Drenthe. :)
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_95963827
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 13:20 schreef Isegrim het volgende:
Jij en drie miljoen anderen. :')
Jep, maar ik ben gewoon lekker naar de Rhoonse grienden geweest, heerlijk rustig.
Vrouwtje topless zonnen, en ik aan het bier :D
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_95964490
Hallo Rotterdammers <3
Ne mutlu turkum diyene! &lt;3
  maandag 25 april 2011 @ 20:29:25 #213
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_95967610
quote:
2s.gif Op maandag 25 april 2011 19:21 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Jep, maar ik ben gewoon lekker naar de Rhoonse grienden geweest, heerlijk rustig.
Vrouwtje topless zonnen, en ik aan het bier :D
Ah, niet naar de zee, dat scheelt. :)
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_95970728
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:29 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ah, niet naar de zee, dat scheelt. :)
Idd, scheelt een berg.
Dat is de enige keer dat ik gebruik maak van de trein, om naar het strand te gaan.
Minder drukte en ik kan gewoon lekker mijn witbiertjes blijven drinken :9

Wat hebben jullie in Drenthe gedaan ?
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_95971072
Paardrijden :) 17 paarden op de vrachtwagen en 3 in de trailer, en 24 vrouwen en ik in het bos.
  Admin maandag 25 april 2011 @ 22:02:58 #216
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95972367
Goedenavond. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_95972703
Hallo Jongens en Meisjes uit Rotterdam :W

Hebben we allemaal genoten van het mooie weer? Hier wel :P
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  maandag 25 april 2011 @ 22:10:14 #218
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_95972780
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 22:08 schreef JJdJ1984 het volgende:
Hallo Jongens en Meisjes uit Rotterdam :W

Hebben we allemaal genoten van het mooie weer? Hier wel :P
Beetje TE warm soms! Verder wel oké
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_95972838
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 22:10 schreef Toekito het volgende:

[..]

Beetje TE warm soms! Verder wel oké
Niets van waar :P Ik heb zomaar 100 kilometer gefietst de afgelopen dagen :D
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  maandag 25 april 2011 @ 22:12:41 #220
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_95972908
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 22:11 schreef JJdJ1984 het volgende:
Niets van waar :P Ik heb zomaar 100 kilometer gefietst de afgelopen dagen :D
Ik doe het je met die hitte niet na!
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_95974313
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 21:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Paardrijden :) 17 paarden op de vrachtwagen en 3 in de trailer, en 24 vrouwen en ik in het bos.
Klinkt als een leuk weekend.
24 inc. Ise ? :P
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  dinsdag 26 april 2011 @ 08:07:43 #222
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_95983423
Uiteraard. :)
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  dinsdag 26 april 2011 @ 08:42:06 #223
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_95983888
* Elvislives , Kersverse Rotterdammer meldt zich
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  dinsdag 26 april 2011 @ 08:52:02 #224
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_95984057
Welkom. *O*
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  dinsdag 26 april 2011 @ 08:57:46 #225
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_95984159
Dank je! *O*
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_95987903
quote:
2s.gif Op maandag 25 april 2011 22:38 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Klinkt als een leuk weekend.
24 inc. Ise ? :P
Jup.

  dinsdag 26 april 2011 @ 11:50:44 #227
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_95988773
Welkom Elvislives. ^O^
  dinsdag 26 april 2011 @ 14:32:21 #228
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_95994668
Lees net dat de Maastunnel bijna drie maanden dicht gaat (van centrum naar Zuid). Dat zal gezellig worden op de Erasmusbrug en de Maasboulevard.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_95995805
En ik maar lachen als ik hoog vanuit de 'toren' alle ellende die gaat onstaan kan overzien })
Maar goed,rotterdam is altijd in beweging dus het zal wel een reden hebben die tijdelijke sluiting. :Y :s)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  dinsdag 26 april 2011 @ 15:19:47 #230
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_95996428
Ja, de tunnel wordt opgeknapt. Ding is ook al 70 jaar oud.

Het grootste nadeel is het beperkte aantal Maasoversteken. Richting Dordrecht/Breda kan ik straks eigenlijk alleen nog over de Erasmusbrug of de Brienenoord. Ja, of de Willemsbrug. Maar dat levert weer een hoop geslinger op de zuidoever op. Ergens anders de ring op (Schiedam of Spaansepolder) gaat 'm ook niet echt worden denk ik, dan sta ik gegarandeerd in de file en het is een eind om.

[ Bericht 39% gewijzigd door JDude op 26-04-2011 15:35:06 ]
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  Admin dinsdag 26 april 2011 @ 15:45:53 #231
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95997360
Je kunt door de Beneluxtunnel. Da's om, maar wel een optie. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 26 april 2011 @ 15:54:44 #232
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_95997649
Da's inderdaad een eindje om, en het traject Benelux>Vaanplein is behoorlijk filegevoelig.

Nou ja, we zien wel hoe het gaat :s).
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_95998012
Of het OV.
  dinsdag 26 april 2011 @ 16:36:03 #234
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_95999318
Dat doe ik inderdaad wel eens als we bijvoorbeeld op vrijdagmiddag nog wat gepland hebben in de stad. Nadeel is dat voor- en natransport zoveel tijd kosten dat ik flink wat file kan oplopen voor het echt loont.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_96000010
Voordeel is dat je die tijd niet al aan een andere inspanning kwijt bent, namelijk autorijden. Kan je ondertussen een boek lezen, dutje doen, krant doornemen, fokkken op je mobiel, of vast wat tijd aan werk besteden zodat je weer eerder naar huis kunt :P
  dinsdag 26 april 2011 @ 16:59:26 #236
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_96000306
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 april 2011 16:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Voordeel is dat je die tijd niet al aan een andere inspanning kwijt bent, namelijk autorijden. Kan je ondertussen een boek lezen, dutje doen, krant doornemen, fokkken op je mobiel, of vast wat tijd aan werk besteden zodat je weer eerder naar huis kunt :P
Als je eenmaal in de trein zit wel, maar als je niet op loopafstand van een station zit is het bij de trein komen een stuk vermoeiender dan autorijden.
  dinsdag 26 april 2011 @ 19:39:19 #237
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_96008247
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:50 schreef Alicey het volgende:
Welkom Elvislives. ^O^
Tnx! Net even lekker de toerist uitgehangen. Woon naast de Euromast dus van daar even langs de kade naar het centrum gelopen. Heerlijke stad is dit: grootstedelijk maar toch rustig
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:32:43 #238
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_96020324
Er reden net wel tien ME-bussen over de Schiekade. Ben benieuwd waar ze naartoe gingen.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_96021354
Vermist in de omgeving Rotterdam / Ridderkerk

http://plixi.com/p/96228303
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_96021533
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:47 schreef JJdJ1984 het volgende:
Vermist in de omgeving Rotterdam / Ridderkerk

http://plixi.com/p/96228303
Dan is tien ME-bussen wel wat veel hoor...
pi_96021865
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Dan is tien ME-bussen wel wat veel hoor...
_O-
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:06:12 #242
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_96022582
Misschien is die kat wel levensgevaarlijk. Zo ziet hij er wel uit namelijk. :Y
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  woensdag 27 april 2011 @ 06:27:57 #243
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_96031515
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:32 schreef Isegrim het volgende:
Er reden net wel tien ME-bussen over de Schiekade. Ben benieuwd waar ze naartoe gingen.
De kermis?
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_96031905
Mogguh! Gisteren naar Spinvis geweest, oude Luxor. Was erg leuk!
Mu!
  woensdag 27 april 2011 @ 08:15:55 #245
66825 Reya
Fier Wallon
pi_96032140
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 07:51 schreef SingleCoil het volgende:
Mogguh! Gisteren naar Spinvis geweest, oude Luxor. Was erg leuk!
Had je wel eens eerder van Spinvis gehoord, of was hij helemaal nieuw voor je?
  woensdag 27 april 2011 @ 08:15:59 #246
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_96032142
Spam. :{w :P
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  woensdag 27 april 2011 @ 08:33:44 #247
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_96032356
Goedemorgen. :W
  woensdag 27 april 2011 @ 08:34:24 #248
66825 Reya
Fier Wallon
pi_96032369
Goedemorgen tante A.
  woensdag 27 april 2011 @ 08:54:45 #249
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_96032723
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:32 schreef Isegrim het volgende:
Er reden net wel tien ME-bussen over de Schiekade. Ben benieuwd waar ze naartoe gingen.
Ze hebben mijn huis bewaakt!
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  woensdag 27 april 2011 @ 09:00:42 #250
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_96032827
quote:
14s.gif Op woensdag 27 april 2011 08:34 schreef Reya het volgende:
Goedemorgen tante A.
Hoe is het? We waren vrijdag nog in jouw land..
pi_96033123
Heeft Reya een eigen land?
  woensdag 27 april 2011 @ 09:28:58 #252
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_96033459
quote:
11s.gif Op woensdag 27 april 2011 09:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Heeft Reya een eigen land?
ameland?
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_96033518
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 09:28 schreef ebeaydojraes het volgende:

[..]

ameland?
En hoe runt hij het dan? Is hij de Reya al-Qadhafi van zijn land?

Of meer Reyasconi, met zn harem.
pi_96033602
quote:
11s.gif Op woensdag 27 april 2011 08:15 schreef Reya het volgende:

[..]

Had je wel eens eerder van Spinvis gehoord, of was hij helemaal nieuw voor je?
Sommige liedjes kende ik wel
Mu!
  woensdag 27 april 2011 @ 09:47:55 #255
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_96033864
Ik vind Spinvis maar niks, wazig gedoe. :{w :P
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_96033881
Het is ook niks voor jou. Het is meer voor gevoelige types.
Mu!
  woensdag 27 april 2011 @ 09:54:47 #257
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_96034017
Aha. :) Zoals jij, zeg maar. :Y
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_96034702
Bijvoorbeeld. Of LHO. Of A.,of Reya. Gewoon, gevoelige types :)
Mu!
pi_96034882
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 10:22 schreef SingleCoil het volgende:
Bijvoorbeeld. Of LHO. Of A.,of Reya. Gewoon, gevoelige types :)
Reya al-Qadhafi is de dappere leider van Noord Koreya.
  woensdag 27 april 2011 @ 13:23:00 #260
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_96041239
Hmm hier ook al paparazzi. :')
pi_96041360
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:23 schreef Alicey het volgende:
Hmm hier ook al paparazzi. :')
Je bent een BV'er* geworden?

*Bekende Vlaardingse
  woensdag 27 april 2011 @ 13:38:05 #262
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_96041859
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Je bent een BV'er* geworden?

*Bekende Vlaardingse
Ik hoop het niet. Een fotograaf liet mij net de mooiste foto zien die hij vandaag heeft geschoten. Mijn benen dus. :')
pi_96042083
Mu!
  woensdag 27 april 2011 @ 15:03:29 #264
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_96045284
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:43 schreef SingleCoil het volgende:
[ afbeelding ]
Wie weet op Twitter ofzo. :')

Overigens wel grappig. Tussen de sessies door valt het wireless steeds uit. :')
pi_96049093
msft... :)
Mu!
pi_96064599
Heb ik nog een bbq (of drie) gemist?
pi_96065497
Niet eens! Is wel weer eens tijd.
pi_96067038
Als de Maastunnel straks dicht is komen er weer een hoop ongelukken op de Zwaan.
Was vorige keer ook zo.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  woensdag 27 april 2011 @ 22:55:11 #269
66825 Reya
Fier Wallon
pi_96069905
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 09:00 schreef Alicey het volgende:

[..]

Hoe is het? We waren vrijdag nog in jouw land..
quote:
9s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:50 schreef Reya het volgende:
Wee mij, ik heb een dag louter onder bankiers doorgebracht.
  donderdag 28 april 2011 @ 00:01:01 #270
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_96073576
quote:
5s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:42 schreef DutchTrain het volgende:
Heb ik nog een bbq (of drie) gemist?
Nee, maar +1 voor het idee!
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_96076750
ng mensen zuid/beverwaard hier?
Ne mutlu Türküm diyene
  donderdag 28 april 2011 @ 07:13:24 #272
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_96077920
quote:
2s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:16 schreef junkiexp het volgende:
Als de Maastunnel straks dicht is komen er weer een hoop ongelukken op de Zwaan.
Was vorige keer ook zo.
Tof toch? Heb ik iets te doen op het werk ;)
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  donderdag 28 april 2011 @ 08:11:59 #273
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_96078388
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 01:45 schreef amenth het volgende:
ng mensen zuid/beverwaard hier?
Ik heb vanmorgen getankt aan de Molenvliet, telt dat ook? :P
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_96078414
Ik heb geen hekel aan negers, telt dat ook?
Mu!
  donderdag 28 april 2011 @ 08:20:08 #275
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_96078480
:')
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  donderdag 28 april 2011 @ 08:40:35 #276
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_96078789
quote:
2s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:55 schreef Reya het volgende:

[..]


[..]

Plotseling blijk je dan ineens verloren...
  donderdag 28 april 2011 @ 08:57:43 #277
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_96079051
Paniek weer in de tent.. ik had een illegaal pasje. :o
  donderdag 28 april 2011 @ 08:58:37 #278
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_96079064
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 08:14 schreef SingleCoil het volgende:
Ik heb geen hekel aan negers, telt dat ook?
Alleen als het om zwarte negers gaat. B-)
pi_96079203
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 08:57 schreef Alicey het volgende:
Paniek weer in de tent.. ik had een illegaal pasje. :o
Nou, mooi is dat weer! En nu?
Mu!
  donderdag 28 april 2011 @ 09:07:38 #280
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_96079216
Illegaal pasje?
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_96080423
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 08:57 schreef Alicey het volgende:
Paniek weer in de tent.. ik had een illegaal pasje. :o
Op het eerste vliegtuig terug!
pi_96081129
quote:
9s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Op het eerste vliegtuig terug!
Of doe een ''Sahar'' dan mag ze blijven :Y
pi_96081193
quote:
6s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:27 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Of doe een ''Sahar'' dan mag ze blijven :Y
Sahar is 14, het is niet maatschappelijk geaccepteerd om die te "doen" :{w
pi_96081227
quote:
11s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Sahar is 14, het is niet maatschappelijk geaccepteerd om die te "doen" :{w
Ooow......
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:33:54 #285
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_96136761
Drukte van belang hier!
Mu!
pi_96137326
Gelukkig breng jij wat leven in de brouwerij.
pi_96137345
Ik heb trouwens die pijnboompitten-aandoening ;(
pi_96137353
Denk ik. Maar al twee dagen een witlofsmaak in mn mond.
pi_96138447
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 april 2011 14:32 schreef JDude het volgende:
Lees net dat de Maastunnel bijna drie maanden dicht gaat (van centrum naar Zuid). Dat zal gezellig worden op de Erasmusbrug en de Maasboulevard.
:'(
  vrijdag 29 april 2011 @ 14:24:19 #290
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_96139256
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Denk ik. Maar al twee dagen een witlofsmaak in mn mond.
quote:
KOPENHAGEN - De bittere nasmaak van pijnboompitten is mogelijk te wijten aan 'illegale' pijnboompitten. Dat stelt Fødesvarestyrelsen, het Deense ministerie van voeding.

Sommige consumenten krijgen enkele dagen na het eten van pijnboompitten een bittere smaak in de mond, die tot twee weken kan aanhouden. De metaalachtige smaak wordt niet verminderd door eten en drinken, maar kan daar soms zelfs door worden versterkt.

Gemengd
Volgens Fødesvarestyrelsen worden pijnboompitten van oneetbare soorten als pinus armandii en pinus massoniana, steeds vaker gemengd met de normale pijnboompitten. Dat zou gebeuren in China waar de meeste pijnboompitten vandaan komen.

Onlangs ontwikkelde Nestlé Research Centre een methode om vast te stellen van welke pijnbomensoort pitten afkomstig zijn.

Bestanddeel
Welke bestanddeel van de pijnboompitten verantwoordelijk is voor de vertraagd optredende bittere nasmaak is nog steeds niet bekend.
Ergo: je hebt illegale pijnboompitten gekocht!
Mu!
  vrijdag 29 april 2011 @ 14:26:51 #291
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_96139409
Terug naar China met die dingen! Bel de PVV!
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_96140294
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:24 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

[..]

Ergo: je hebt illegale pijnboompitten gekocht!
Ik kijk altijd welke pijnboompitten ik koop. Alleen restaurants doen dit niet ;(

Ik koop nooit de gene met de vorm van een maiskorrel, maar de caviakeutelvormige :Y
pi_96140387
Niet:

Wel:


Edit:

En deze hebben ze niet bij de Jumbo:



;(
  vrijdag 29 april 2011 @ 15:09:48 #294
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_96141550
WTF. :')
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  vrijdag 29 april 2011 @ 15:21:36 #295
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_96142042
Pijnboomtitten.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_96145494
Zelfs met pijnboomtitten geen stormloop aan reacties hier ;(
  vrijdag 29 april 2011 @ 16:54:50 #297
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_96145658
Klaverjassen
Mu!
pi_96156556
Pijnboompies is geblurred ;(
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  vrijdag 29 april 2011 @ 22:55:40 #299
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_96161319
Pijnboompies? Is dat net zoiets als aspergepies?
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_96161534
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:16 schreef junkiexp het volgende:
Pijnboompies is geblurred ;(
Heb je een EO-Filter?
pi_96170882
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 22:55 schreef Isegrim het volgende:
Pijnboompies? Is dat net zoiets als aspergepies?
er moest pijnboompoes staan :D
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')