abonnement Unibet Coolblue
pi_95706511
Goede voetballer hoor maar ik hoop vooral dat hij niet omkomt op het voetbalveld door een hartaanval

Als Ajax zegt dat er niks aan de hand is met je hart dan zou ik me ernstig zorgen maken, misschien moet hij maar eens info inwinnen bij Sno en Kanu

http://nl.wikipedia.org/wiki/Lorenzo_Ebecilio
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_95706566
Ebecilio.
pi_95706604
Klopt, typo
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_95706849
Ik vind hem nogal overschat eigenlijk.. Hij is natuurlijk nog jong, maar hij werd als een wereldspeler gepresenteerd, maar ik vind hem laatste tijd tegenvallen.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_95707400
Ik vind het zeker een groot talent :Y
Maar hoe bedoel je 3x is scheepsrecht TS?
pi_95707555
Heeft toch een pacemaker ?
pi_95707742
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 11:47 schreef DeZoektocht het volgende:
Ik vind het zeker een groot talent :Y
Maar hoe bedoel je 3x is scheepsrecht TS?
Met de namen die in de OP worden gepost klinkt 'driemaal scheepsrecht' nogal cru...
pi_95708251
Ik vind hoe Ajax met hun spelers omgaat ook nogal cru en hoop dat het niet 3 keer wordt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_95708507
Heb je ook bewijs dat er bij Ajax iets is mis gegaan waardoor Sno en Kanu een hartaanval kregen?
pi_95708591
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 12:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind hoe Ajax met hun spelers omgaat ook nogal cru en hoop dat het niet 3 keer wordt
Ik wist dat de insteek van dit topic zoiets moet zijn :'), wanneer is er overigens een Ajacied overleden op het veld?
pi_95708593
Waarom open je dit topic?
pi_95708746
lr, gelukkig nog geen met de nadruk op nog
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Forum Admin dinsdag 19 april 2011 @ 12:26:39 #13
35723 crew  GGMM
pi_95708773
Triest topic.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_95709019
Waarom?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_95709083
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 12:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
lr, gelukkig nog geen met de nadruk op nog
?
pi_95709205
Wat is nou het nut van dit topic? :P
pi_95709258
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 12:40 schreef mash_ het volgende:
Wat is nou het nut van dit topic? :P
Doe eens gek en doe een gok
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_95709649
quote:
Goede voetballer hoor maar ik hoop vooral dat hij niet omkomt op het voetbalveld door een hartaanval

Als Ajax zegt dat er niks aan de hand is met je hart dan zou ik me ernstig zorgen maken, misschien moet hij maar eens info inwinnen bij Sno en Kanu

http://nl.wikipedia.org/wiki/Lorenzo_Ebecilio
Slaat nergens op. Kanu heeft namelijk nooit een hartstilstand gehad. In 96 werd bij hem een hartstoornis geconstateerd en toen speelde hij voor Inter. Na de operatie is hij gewoon teruggekeerd, is nu 35 jaar en speelt nog altijd op het hoogste niveau..

De hartstilstand van Sno was net zoals die van Ebicilio een plotselinge, gaat niet gepaard met een aandoening of wat dan ook ( voorafgaand aan de hartstilstand ).
Ebicilio zijn hartaanval gebeurde trouwens ook terwijl hij bij AZ speelde, niet bij Ajax.

De enige die dus daadwerkelijk bij Ajax een hartstilstand had, was Evander Sno.

*iets met holle vaten & hard klinken*

Echt een bijzonder sneu topic.. Er is namelijk totaal geen enkele reden om ook maar eventueel te vermoeden dat Ajax ook maar iets te maken heeft met deze gebeurtenissen
pi_95709694
Kan je me een ploeg noemen waar 2 spelers levensbedreigende hartaandoeningen hebben gehad in de laatste 15 jaar?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_95709765
Volgens mij zit DAM nu echt in zijn handjes te wrijven thuis omdat toch nog zoveel mensen serieus op hem ingaan.
pi_95709772
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 12:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan je me een ploeg noemen waar 2 spelers levensbedreigende hartaandoeningen hebben gehad in de laatste 15 jaar?
Ajax in ieder geval niet.
  dinsdag 19 april 2011 @ 13:14:13 #22
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_95710242
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens mij zit DAM nu echt in zijn handjes te wrijven thuis omdat toch nog zoveel mensen serieus op hem ingaan.
Best hilarisch wel.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_95710604
Koné kwam er bij Ajax niet in vanwege een zwak hart. Dat clubje van DAM nam hem maar al te graag aan, en inmiddels zit hij al een paar jaar bij Sevilla op de tribune, waar niet veel eerder Puerta plotseling stierf aan hartfalen.

Slotje.
  dinsdag 19 april 2011 @ 13:29:58 #24
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_95710922
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 12:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan je me een ploeg noemen waar 2 spelers levensbedreigende hartaandoeningen hebben gehad in de laatste 15 jaar?
Jij bent echt de grootste mongool die er rondloopt op dit forum hé :'). Ben jij toevallig het alter ego van dandybleu of zo?
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_95711296
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 13:00 schreef 23_dhert het volgende:

[..]

Ajax in ieder geval niet.
Wel dus
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')