abonnement Unibet Coolblue
pi_95661151
Hallo allemaal,

Ik ben van plan om binnenkort een weekendje te doen met wat vrienden in Wallonië. We willen vrijdagnamiddag vertrekken naar de Ardennen in Wallonië. Zondagavond is het de bedoeling dat we terug aan komen in Vlaanderen.

Nu was ik aan het denken, bestaat er nergens een kampeerterrein waar je zelf met een eigen tent kan kamperen. Ik bedoel dus dat je niet een tent van daar neemt, maar je eigen tent mee neemt. Kan er mij iemand een site geven waar ik dit soort terrein kan vinden ?

Mvg Tom
pi_95661328
Elke willekeurige camping staat dat toch toe.
  maandag 18 april 2011 @ 12:18:39 #3
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_95661706
quote:
10s.gif Op maandag 18 april 2011 12:09 schreef erikkll het volgende:
Elke willekeurige camping staat dat toch toe.
TS is Belg :'(
censuur :O
pi_95665487
Dat begreep ik ook al uit zijn verhaal. Hij zou immers terugkeren naar Vlaanderen.

Maar dan nog, bel een willekeurige camping op? Vraag in je beste frans of je een plekje mag reserveren voor het opzetten van een eigen tentje?
pi_95846798
lo
pi_95956080
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:04 schreef Xeano het volgende:
Hallo allemaal,

Ik ben van plan om binnenkort een weekendje te doen met wat vrienden in Wallonië. We willen vrijdagnamiddag vertrekken naar de Ardennen in Wallonië. Zondagavond is het de bedoeling dat we terug aan komen in Vlaanderen.

Nu was ik aan het denken, bestaat er nergens een kampeerterrein waar je zelf met een eigen tent kan kamperen. Ik bedoel dus dat je niet een tent van daar neemt, maar je eigen tent mee neemt. Kan er mij iemand een site geven waar ik dit soort terrein kan vinden ?

Mvg Tom
Ik heb al heel wat campings in Wallonië gezien, maar nog nooit eentje waar je niet met je eigen tent mag camperen. Ik vraag me af of ik überhaupt ooit een camping gezien heb waar je kant-en-klare tenten kunt huren.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_96005062
Er zijn maar heel weinig campings waar je niet zo met je eigen tentje terecht kunt.
pi_96005734
Het is toch juist de bedoeling van campings dat je je eigen tentje meeneemt. :') _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')