abonnement Unibet Coolblue
pi_95581878


Minecraft is een sandboxgame gemaakt in Java, waardoor hij in je browser speelbaar is, en ook nog is op elk besturingsysteem, zowel windows, mac als linux. Momenteel is het spel nog in ontwikkeling, maar desondanks erg populair. De bedoeling van het spel is simpelweg om te overleven en te bouwen. Je begint in een random gegenereerde wereld met lege handen. Het is verstandig om vervolgens zo snel mogelijk een schuilplaats te vinden want als de zon onder gaat zijn er allerlei creeps die je willen doden!


Ook is er een multiplayer modus waar je samen met je vrienden of onbekende verschillende bouwwerken kunt maken of jezelf verdedigen tegen monsters in een zelfgebouwd fort.

Soorten blokken: http://imgur.com/y5mmt.png
Minecraft Wiki: http://www.minecraftwiki.net



SPOILER: Toothless/Dostya Server
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Berend. Server
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PVP bij Berend!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: dnb's server
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.



www.minecraft.net Officiële website. Hier kan je de game spelen in je browser of het spel aanschaffen.
www.minepedia.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften en voor de FAQ.
www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
www.crafthub.net Blog over Minecraft.
www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.



Minecraft 13 - waar creepers niet welkom zijn
Minecraft 14 - Waar wij rustig verder bouwen.
Minecraft 21 - Waar de score gelijk staat...
Minecraft 23- Waar we niet moeten updaten naar 1.4..!
Minecraft 24 - Stinkwolven

[ Bericht 13% gewijzigd door Morpheus2002 op 16-04-2011 15:20:40 ]
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  zaterdag 16 april 2011 @ 15:14:20 #2
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_95582024
Jij had de LaPo dus dit deel mag verder lijkt me het eerlijkst :)
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
  zaterdag 16 april 2011 @ 15:17:41 #3
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_95582134
Ik wil ook weer eens een keer gaan spelen, ik speelde vroeger altijd op de server van TimKuik
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  zaterdag 16 april 2011 @ 15:17:56 #4
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_95582140
Hier verder. TT veranderd. Geen gedoe omtrent servers. Hou het gezellig :*
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_95582143
Succes Drumpie en Piekartz, jullie zijn de beste :)
pi_95582144
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 april 2011 15:17 schreef Patje1987 het volgende:
Ik wil ook weer eens een keer gaan spelen, ik speelde vroeger altijd op de server van TimKuik
Ja leuk :)
pi_95582145
Ik wens iedere admin succes.
If not now, then when.
pi_95582164
Toothless host een 30 slots FOK!server! (100mbit)
Om toegang te krijgen dien je een PM te sturen naar Toothless of IscopeU

We draaien nog steeds met een whitelist dus als je nieuw bent en je wilt er ook op, stuur dan even een PM naar Toothless of mij. Mensen die al op de whitelist stonden kunnen er gewoon op.

Toothless server is een creatieve bouw server, dus vijandelijke mobs staan uit en je hebt beschikking over een magic carpet. De admins zijn vrij gemakkelijk in het uitdelen van resources, we hebben namelijk liever dat je je tijd besteed aan bouwen van epic structures. Ook het rondreizen maken we gemakkelijker met een gigantische ondergrondse spoorlijn plus warps.

Verder houden we van een beetje humor in de chat en willen we geen formaliteiten. Het moet een gezellige server zijn en we verwachten van iedereen dat ze hieraan meewerken. We begrijpen dat je een hoop tijd in je projecten steekt en we doen onze uiterste best om ze te bewaren voor je, tot nu toe is dat eigenlijk altijd gelukt. Het is wel beta, dus we kunnen geen garanties geven.

We hebben nu ook het connecten naar de server makkelijker gemaakt, in plaats van een ip kun je nu gewoon toothless.nl invoeren. Onmogelijk om te vergeten en mochten we onverhoopt de server moeten verhuizen bijvoorbeeld, dan zal er voor jullie niks wijzigen.

Wat valt er verder nog te vertellen? We hebben een dynamic map waar je alles op kunt bekijken, zien waar iedereen is zonder minecraft op te starten. Link . Oh en je kan ook zelf landmarks toevoegen, zodat iedereen weet waar je afwerkplek is.

Handige server commando's:

/tp gebruikersnaam Teleporteer naar die speler
/magiccarpet Vliegen (Kijk helemaal naar beneden om weer te dalen)
/playerlist Lijst van alle spelers op de server
/sethome Stelt een home in
/home Teleporteert naar je home
/spawn Keer terug naar de spawn
/landmark set NAAM om een locatie aan te duiden op de dynmap.
pi_95582184
Zoals jullie weten gaat Berend z'n server over 2 dagen offline. Geen zorgen, geen stress want vandaag is er een nieuwe host gekocht door mij.

Wat betreft de server, de slots zijn omhoog gegaan, Berend z'n server had 14 slots deze heeft er maar liefst 16!

De server moet voor mij binnen 3 uur toegankelijk zijn en zodra dat is gebeurd ga ik er hard aan werken zodat vandaag/vannacht de server draait zodat alles soepel overloopt en er niet gewacht hoeft te worden om aan de slag te kunnen.

Daarbij sta ik totaal open voor meningen, commentaar en kritiek op mij en de gameplay omdat dat allemaal goed is voor de toekomstige ontwikkeling van de server.

VOOR ALLE MENSEN DIE OP DE SERVER SPELEN

Ik zou het heel erg fijn vinden als deze mensen mij een PM sturen over wat ze het liefst willen in een server.

Waarom wil ik dit omdat voor sommige mensen de gameplay aan het vervelen is en ik garant open sta om jullie van het beste te voorzien.

Zodra ik alle PM's ontvangen heb ga ik kijken naar wat er mogelijk is voor het toekomstige concept.

Ik hoop dat jullie vertrouwen in mij zullen hebben als Admin en ik hoop dat ik de vertrouwen kan hebben in de meeste mensen om de server gezellig te houden en druk.

Gegroet Drumpie/Yuri_Boyka.
If not now, then when.
pi_95582194
Ik weet niet meer wat ik moet kiezen :P
pi_95582214
Reclame spam ftw, laat jezelf even adden in de op en np toch? :P

Ik ben benieuwd naar nieuwe halfblocks enzo, ik wil ook nogsteeds smoothstone stairs. >.>
pi_95582227
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 15:20 schreef dnbrainwash het volgende:
Reclame spam ftw, laat jezelf even adden in de op en np toch? :P

Ik ben benieuwd naar nieuwe halfblocks enzo, ik wil ook nogsteeds smoothstone stairs. >.>
http://www.afbeeldingenup(...)1-04-16_15.20.19.png
pi_95582228
Gewoon op alle drie/vier spelen, en zelf zien waar je blijft plakken denk ik.
pi_95582232
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 15:21 schreef dreams.psd het volgende:
Gewoon op alle drie/vier spelen, en zelf zien waar je blijft plakken denk ik.
idd :)
pi_95582235
Dikke overkill nu. Al klinkt die 95 slots van de vorige thread wel vet. Chaos gevechten. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_95582268
Eigenlijk best leuk zo
pi_95582287
Dit hele server gedoe begint een beetje op een goedkope soap te lijken.
Geen zin in.

Berend, bedankt voor alle tijd die jij in je server hebt gestopt.
In the coolest little capital of the world
  zaterdag 16 april 2011 @ 15:23:55 #18
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_95582300
Ik blijf lekker bij toothless, toffe map met mooie shit.

Maar inderdaad, 95 slots is best bruut.
pi_95582370
Ik heb eigenlijk geen fantasie wat betreft gebouwen bouwen :')

Ben nu bezig met een vuurtoren in single player.
Children of the night. What music they make.
pi_95582620
NietTeVolgen - NTV server komt ook terug!

Maandag zal de NTV server terugkomen, een server die puur om de minecraft gameplay draait namelijk het bouwen en zoeken van resources. Ook zullen de vijanden aanstaan waardoor je s'nachts moet schuilen in een zelf gemaakt fort, of niet ;) Er zal geen whitelist aanwezig zijn en iedereen kan joinen. De server is een 12 player slot op een high-end server en puur voor Fokkers. Smeken om items bij de admin zal geen zin hebben op deze server omdat de game draait op het zelf kunnen overleven in de game. Er zullen geen uitzonderingen worden gemaakt voor grote projecten.

Je kan doen wat je wilt, de server vertegenwoordigt alle regels en doen van de singleplayer alleen dan online!

Dus komende maandag 12:00 - NTV server back online met een verse map!
pi_95582639
Hahaha, nice! Success! :)
  zaterdag 16 april 2011 @ 15:35:56 #22
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_95582653
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 15:34 schreef NietTeVolgen het volgende:
NietTeVolgen - NTV server komt ook terug!

Maandag zal de NTV server terugkomen, een server die puur om de minecraft gameplay draait namelijk het bouwen en zoeken van resources. Ook zullen de vijanden aanstaan waardoor je s'nachts moet schuilen in een zelf gemaakt fort, of niet ;) Er zal geen whitelist aanwezig zijn en iedereen kan joinen. De server is een 12 player slot op een high-end server en puur voor Fokkers. Smeken om items bij de admin zal geen zin hebben op deze server omdat de game draait op het zelf kunnen overleven in de game. Er zullen geen uitzonderingen worden gemaakt voor grote projecten.

Dus komende maandag 12:00 - NTV server back online met een verse map!
Dit leek je nodig en handig? Er zijn al survival servers.

Wat een onzin allemaal dit :')
pi_95582666
HAHAHAHHAHA!!!

leuk dit xDxD
pi_95582670
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 15:34 schreef NietTeVolgen het volgende:
NietTeVolgen - NTV server komt ook terug!

Maandag zal de NTV server terugkomen, een server die puur om de minecraft gameplay draait namelijk het bouwen en zoeken van resources. Ook zullen de vijanden aanstaan waardoor je s'nachts moet schuilen in een zelf gemaakt fort, of niet ;) Er zal geen whitelist aanwezig zijn en iedereen kan joinen. De server is een 12 player slot op een high-end server en puur voor Fokkers. Smeken om items bij de admin zal geen zin hebben op deze server omdat de game draait op het zelf kunnen overleven in de game. Er zullen geen uitzonderingen worden gemaakt voor grote projecten.

Je kan doen wat je wilt, de server vertegenwoordigt alle regels en doen van de singleplayer alleen dan online!

Dus komende maandag 12:00 - NTV server back online met een verse map!
Je bent wel een goede hoster, ook al hoop ik dat dit een grapje is :P
pi_95582734
Mensen,

Ik ben van plan om zondag een echt FOK! server te maken!

Hier is het plan:
Het wordt een survival/pvp, maar je kunt ook gewoon spullen krijgen, en de economie wordt slecht. Ook ga ik als admin niks doen en laat iedereen mooi griefen.

Mooi he? :)
pi_95582791
Ik pleit voor een apart singelplayer- en multiplayertopic. In de singleplayersectie wordt gewoon gepraat over Minecraft, in de multiplayersectie schuiven jullie die servers maar in elkaars reet.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_95582821
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 april 2011 15:40 schreef TJV het volgende:
Ik pleit voor een apart singelplayer- en multiplayertopic. In de singleplayersectie wordt gewoon gepraat over Minecraft, in de multiplayersectie schuiven jullie die servers maar in elkaars reet.
Haha goed idee :P
pi_95582841
Wie maakt de OP voor de singleplayer?
pi_95582877
Ik vind gewoon dat we 2 servers moeten behouden.

Dnb en Drumpie (berend) omdat hier toch de meeste Fokkers zitten, de rest zullen onbekenden zijn.
If not now, then when.
  zaterdag 16 april 2011 @ 15:44:40 #30
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_95582914
spelen jullie het gratis of hebben jullie geld betaald?
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')