quote: Op zondag 8 mei 2011 13:24 schreef JohnB52 het volgende:Ik vroeg me eigenlijk af: maak je het dakkapel ook zelf?Nogmaals complimenten voor je werk! En het delen van je fotos natuurlijk!
quote: Op zondag 8 mei 2011 13:59 schreef loecje het volgende:je foto's laden niet echt lekker.maar klinkt goed:) ben benieuwd naar de verlichting als het af is.
quote: Op zondag 8 mei 2011 14:52 schreef tpeene het volgende:[..]Die foto's laden af en toe idd erg slecht. Ik heb wel een betaalde premium account bij Photobucket, maar dan nog schiet het niet altijd op. Misschien moet ik ze nog iets meer verkleinen.De verlichting voor de slaapkamer ben ik nog naar op zoek. Het moet een combinatie zijn van oud in een strak nieuw design. Dus het oude huis met nieuwe technologie gecombineerd. Ik heb er alleen nog niet heel veel moois van kunnen vinden op internet. Vind 99,99% erg lelijk... Adressen van grote lampenboeren zijn dus welkom! Dan kan ik gaan rondneuzen.
quote: Op dinsdag 10 mei 2011 17:52 schreef Vonkenboer het volgende:Net het filmpje gekeken en opzich zit er boven best veel ruimte in de woning ! Beneden lijkt het allemaal nu nog wat hokkerig (maar dat komt denk ik ook door de hoeveelheid puin, sloopafval en goederen die daar opgeslagen staan.Hoeveel m² is jou huis eigenlijk ?
quote: Op dinsdag 10 mei 2011 19:18 schreef lipje het volgende:[..]Rietveld Verlichting in Papendrecht, of Straluma in Rotterdam, grens Barendrecht.
quote: Op dinsdag 10 mei 2011 20:37 schreef tpeene het volgende:[..]Thanks! Die hebben inderdaad een aantal mooie lampen staan!
quote: Op woensdag 11 mei 2011 20:48 schreef lipje het volgende:[..]ik heb er goede inspiratie opgedaan om vervolgens toch in Duitsland bij de webshop te bestellen
quote: Op dinsdag 10 mei 2011 20:36 schreef tpeene het volgende:[..]Yup, boven is er behoorlijk veel ruimte. 2 ruime slaapkamers, een ruime badkamer en nog een ruime zolder/slaapkamer. Beneden is het net zo ruim, alleen het lijkt inderdaad kleiner door alle troep die er nu nog ligt opgestapeld. Als dat straks allemaal weg is maakt dat een wereld van verschil. Er komt een lekker grote keuken in, met een groot kookeiland en een grote eettafel. Dat gaat wel goedkomen dus. Het huis heeft iets meer 100m² oppervlakte.
quote: Op woensdag 11 mei 2011 22:47 schreef tpeene het volgende:[..]Waarom dat? De prijzen zijn er toch hetzelfde? Of zie ik iets over het hoofd?
quote: Op maandag 30 mei 2011 22:05 schreef Vonkenboer het volgende:[..]Dat valt opzich best mee, dat is het oppervlakte van een normaal doorsnee huis in Nederland.Ga je er trouwens alleen wonen ? Of met ze tweeen ?Klopt het dat je tuin niet "achterom" bereikbaar is ? en dat je daarom door het huis naar je achtertuin moet ? Of geven de foto's een erg verkeerd beeld
quote: Op maandag 30 mei 2011 22:07 schreef lipje het volgende:[..]nee t scheelt toch voldoende (20% tot 30%) Zeker als je in de wat duurdere klasse terecht komt
quote: Op donderdag 2 juni 2011 20:34 schreef tpeene het volgende:[..]Ah dan kijk ik niet goed. Heb er al wel wat leuke lampen gevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Voorheen AlfistReturn of the Unox-mutsBezitter van een burgerbakPappa van Aafke en Onno
quote: Op zondag 14 augustus 2011 21:00 schreef tpeene het volgende:Ik zat ook te denken aan een kastje voor dingen die ik bijna nooit gebruik. Een gourmetstel bijv.. Alleen is de hoogte zodanig dat je er een trappetje voor nodig hebt, dus niet echt handig. Zaken als ventilatie en schakelmateriaal lopen elders dus die kunnen er niet in.