Dat ja. Het lijkt of ze denken dat ze het recht hebben om als eerste de trein te verlaten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:28 schreef Spouwerranger het volgende:
Vooral hatelijk als ze die fiets recht voor de uitgang gaan uitklappen
Al zo vaak mee gemaakt dat ze komen aanzetten en verwįchten dat je ze voor laat, omdat ze zo'n ding hebben.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:29 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dat ja. Het lijkt of ze denken dat ze het recht hebben om als eerste de trein te verlaten.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:42 schreef Joe-Momma het volgende:
Nu is het wachten op de 1ste vouw-brommert.
Dan kennen ze de regels niet. De fiets moet buiten de gele hel in en geklapt worden. Ik herinner ze er altijd graag aan als ik smorgens in een stampvolle trein sta.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:26 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik kom ze steeds vaker tegen. Vooral in de trein. Nu zis het zo dat mensen met vouwfietsen soberizo al tot de absolute onderklasse van de bevolking horen, maar deze groep maakt het echt bont.
Ze hebben waarschijnlijk een oude fiets doormidden gezaagd en er een scharnier tussen geplakt. Plebs
Als ze vervolgens de trein uit willen stappen, moeten ze dat hele ding weer openklappen. Stoten ze tegen je aan, dan kijken ze vol afgunst naar je of je niet even aan de kant kunt gaan. Sodemieter op. met je fiets!
Ik zie mensen met vouwfietsen juist altijd als laatste uitstappen eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:29 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dat ja. Het lijkt of ze denken dat ze het recht hebben om als eerste de trein te verlaten.
Watquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:11 schreef Apotheose het volgende:
sowieso: (vouw)fietsen in de trein. En dan ook nog tegen de inklapstoetjes gooien zodat er geen zitplaatsen meer zijn. Laatst werd ik 'vriendelijk' verzocht om op te staan omdat moeke haar fiets anders niet kwijt konJa, dikke doei he
mensen die echt aan het milieu denken blijven thuisquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Elke OVer met een vouwfiets denkt aan het milieu en geeft daardoor een auto minder in de file.
In de arriva treinen zijn die stoelen voorzien van een riem waarmee je je fiets vast kan zettenquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:32 schreef internal het volgende:
[..]
WatDie plekken zijn er als zitplaatsen en niet als opslagruimte voor hun kut fietsje. Wat een paupers zijn het ook.
50 kg ofzoquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Car sold seperately
Als er buiten opbde trein een fiets staat afgebeeld krijgen die fietsen volgens mij inderdaad voorang op zitplaatsenquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:32 schreef internal het volgende:
[..]
WatDie plekken zijn er als zitplaatsen en niet als opslagruimte voor hun kut fietsje. Wat een paupers zijn het ook.
ja daarom idd. En dan is soms wel de hele rij stoeltjes bezet door die kutfietsjesquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
In de arriva treinen zijn die stoelen voorzien van een riem waarmee je je fiets vast kan zetten
Voor een fiets hoef je toch niets extra's te betalen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:31 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja daarom idd. En dan is soms wel de hele rij stoeltjes bezet door die kutfietsjesZe zouden gewoon ook geld moeten vragen voor die vouwdingen. Als je je 'normale' fiets meeneemt kost ej dat ook zoveel euro extra. Laat dat maar lekker voor alle fietsen gelden!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:32 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Voor een fiets hoef je toch niets extra's te betalen?
Gast. Denk eens na. NATUURLIJK WEL NIETS IS GRATIS DUHUHHHquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:32 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Voor een fiets hoef je toch niets extra's te betalen?
Ok. Ik kom daar nooitquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:35 schreef jemoederkoek het volgende:
[..]
Gast. Denk eens na. NATUURLIJK WEL NIETS IS GRATIS DUHUHHH
Volgens mij niet hoor. Volgens mij staat er in de regels iets in de trant van "buiten het spitsuur mag je je fiets meenemen in de trein op de plekken waar het staat aangegeven", ik kan me niet herinneren dat er iets staat over voorrang.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Als er buiten opbde trein een fiets staat afgebeeld krijgen die fietsen volgens mij inderdaad voorang op zitplaatsenZoiets staat in de trein.
quote:Fiets
Zorg dat uw (vouw)fiets andere reizigers niet hindert
Uw fiets mag ook de doorgang niet belemmeren
Niet opgevouwen fietsen mogen alleen mee buiten de spits en tegen betaling
Fietsen mogen alleen op de daarvoor bestemde plekken worden neergezet
Vouwfiets
Vouwfietsen mogen gratis mee in de trein, ook tijdens spitsuren, maar alleen als ze opgevouwen zijn. Zorg er wel voor dat u met uw vouwfiets de overige reizigers niet hindert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |