quote:
Op woensdag 4 mei 2011 11:34 schreef Ricow het volgende:ik ben ook aan het wachten op de iPhone 5, gister had ik de verkoop afdeling van T-mobile al aan de lijn die me een iPhone 4 white wou aansmeren.
Heb hun medegedeeld dat ik wacht op een nieuwe iPhone, de medewerker begon te lachen en zei dat het nog wel even kan duren...
Ik neem aan dat Apple hier in juni iets over naar buiten gaat brengen en niet alle 3GS gebruikers met aflopende abonnementen zonder informatie laat zitten.
Mocht T-mobile een aantrekkelijke aanbieding hebben voor mij als vaste klant dan blijft ik gewoon weer 2 jaar plakken. Anders ga ik eens kijken wat Vodafone me te bieden heeft.
Als ik je post zo lees, had ik je waarschijnlijk ook uitgelachen als je met zo'n zelfingenomen toon zou verklaren dat je wacht op een toestel dat nog niet eens is aangekondigd, laat staan dat er enig zicht is op een release datum.
De iPhone wordt normaal gesproken aangekondigd tijdens de WWDC-keynote, ergens begin juni, maar als je de ontwikkeling van de iPhone (en de iPad) een beetje hebt gevolgd, weet je dat het daarna nog wel een paar maanden kan duren voordat het toestel daadwerkelijk een beetje normaal te krijgen is. Reken dus maar gewoon op september/oktober voordat je van je iPhone 5 kunt genieten.
De reactie van de verkoper is dus best te begrijpen. Jj kunt twee dingen doen: nog maanden wachten tot de iPhone 5 normaal te verkrijgen is, of in de eerste maanden woekerprijzen voor de iPhone 5 willen betalen.
Ik ga zelf waarschijnlijk voor optie c: een iPod Touch 5 kopen icm een high end Android-telefoon (wat mij waarschijnlijk minder kost dan alleen de iPhone 5), en in de tussentijd gewoon genieten van de iPhone 4, dat nog steeds een van de beste toestellen op de markt is.