abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 19 april 2011 @ 20:22:29 #76
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_95730527
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 15:51 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

En erg goede equalizer en PreAmp! Harder geluid dan je Android eigenlijk kan :P

Zeker die 4 euro waard.
Ik twijfel nog, ik speel niet heel veel muziek af. Komt ook mede door de vrij hoge batterydrain van MIUI op mn i9000.
Misschien koop ik em toch ^O^
  dinsdag 19 april 2011 @ 22:58:38 #77
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_95741166
Wat is er beter aan dan bijv Winamp? Of de standaardplayer?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 19 april 2011 @ 23:00:29 #78
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_95741276
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 22:58 schreef Parafernalia het volgende:
Wat is er beter aan dan bijv Winamp? Of de standaardplayer?
Veel audioinstellingen mogelijk. Daarnaast oa selecteren welke mappen ie moet scannen op je telefoon enzo.
Ik zou zeggen; probeer het uit ^O^
pi_95741677
Moeilijke keuzes tussen al die muziekapps.. Winamp heeft WiFi-sync wat wel erg fijn werkt, straks met de Google app kun je je muziek in de cloud kwijt en PowerAMP schijnt dus weer erg fijn te zijn qua instellingen..

'k Denk dat ik voorlopig toch maar bij Winamp blijf, kan me eigenlijk niet voorstellen dat muziek op je telefoon beter gaat klinken met EQ opties e.d., 't is niet alsof er een subwoofer in zit :+
pi_95753208
Ik wil graag alle contacten die ik in mijn foon heb synchen met Outlook, dus ook de facebook contacten en de mensen die in mijn telefoon staan...

There must be an app for that... Ik kan hem alleen niet vinden?

Iemand? aahhhh toooeoeoee? ;)
pi_95754264
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 23:07 schreef Ireyon het volgende:
Moeilijke keuzes tussen al die muziekapps.. Winamp heeft WiFi-sync wat wel erg fijn werkt, straks met de Google app kun je je muziek in de cloud kwijt en PowerAMP schijnt dus weer erg fijn te zijn qua instellingen..

'k Denk dat ik voorlopig toch maar bij Winamp blijf, kan me eigenlijk niet voorstellen dat muziek op je telefoon beter gaat klinken met EQ opties e.d., 't is niet alsof er een subwoofer in zit :+
Uhm je luistert toch niet via je speaker neem ik aan... Dan maakt het allemaal sowieso geen hol uit...
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 20 april 2011 @ 11:50:47 #82
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_95755233
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:22 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Uhm je luistert toch niet via je speaker neem ik aan... Dan maakt het allemaal sowieso geen hol uit...
Die equalizer werkt ook wel als je oordopjes hebt ingeplugd hoor.
pi_95755437
Hij bedoelt dat het op de speaker niks uitmaakt.
pi_95757221
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 11:56 schreef 16meter het volgende:
Hij bedoelt dat het op de speaker niks uitmaakt.
Dat dus :P
  woensdag 20 april 2011 @ 20:35:14 #85
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_95776838
Oh foutje.
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!
pi_95800577
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 10:49 schreef Blue Thunder het volgende:
Ik wil graag alle contacten die ik in mijn foon heb synchen met Outlook, dus ook de facebook contacten en de mensen die in mijn telefoon staan...

There must be an app for that... Ik kan hem alleen niet vinden?

Iemand? aahhhh toooeoeoee? ;)
Contactenlijst via gmail exporteren als .csv bestand? Denk alleen niet dat je je Facebook contacten meekrijgt dan overigens.
pi_95809523
Hey, ik heb een tijdje geleden een android app gemaakt om je ING saldo te checken genaamd Saldo Checker (https://market.android.com/details?id=com.weeswijs.saldoChecker). Is er hier iemand die het gebruikt? En zo ja, hoe bevalt het?
It's the return of the motherfuckin' brainiacs!
pi_95809607
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 16:05 schreef Unity het volgende:
Hey, ik heb een tijdje geleden een android app gemaakt om je ING saldo te checken genaamd Saldo Checker (https://market.android.com/details?id=com.weeswijs.saldoChecker). Is er hier iemand die het gebruikt? En zo ja, hoe bevalt het?
Nope... Heb ABN :P
pi_95812302
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 16:05 schreef Unity het volgende:
Hey, ik heb een tijdje geleden een android app gemaakt om je ING saldo te checken genaamd Saldo Checker (https://market.android.com/details?id=com.weeswijs.saldoChecker). Is er hier iemand die het gebruikt? En zo ja, hoe bevalt het?
Handig, die kende ik nog niet. Zal 't eens proberen.
pi_95817553
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 16:05 schreef Unity het volgende:
Hey, ik heb een tijdje geleden een android app gemaakt om je ING saldo te checken genaamd Saldo Checker (https://market.android.com/details?id=com.weeswijs.saldoChecker). Is er hier iemand die het gebruikt? En zo ja, hoe bevalt het?
Nee sorry, ik gebruik geen third party-apps als het om bankzaken gaat, hoe betrouwbaar het ook kan zijn.
Daarnaast boeit het saldo me amper... af- en bijschrijvingen vind ik boeiender.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_95823391
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 19:21 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Nee sorry, ik gebruik geen third party-apps als het om bankzaken gaat, hoe betrouwbaar het ook kan zijn.
Daarnaast boeit het saldo me amper... af- en bijschrijvingen vind ik boeiender.
Hij geeft ook af- en bijschrijvingen en bovendien gaat het via de ING Buddy, dus je rekeningnummer blijft altijd onbekend voor de app én je logt in met een Windows Live passport.
It's the return of the motherfuckin' brainiacs!
pi_95824523
edit

[ Bericht 95% gewijzigd door ajacied4lf op 21-04-2011 21:24:55 ]
★★★
pi_95825807
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 20:59 schreef Unity het volgende:

[..]

Hij geeft ook af- en bijschrijvingen en bovendien gaat het via de ING Buddy, dus je rekeningnummer blijft altijd onbekend voor de app én je logt in met een Windows Live passport.
Het is een third-party-app die gebruikt maakt van ING-dingen. Leuk en aardig, maar ik gebruik geen third-party voor mijn bankzaken, ook al maakt het gebruik van die buddy en weet het mijn reknr niet
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_95847730
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:18 schreef Alxander het volgende:

[..]

Contactenlijst via gmail exporteren als .csv bestand? Denk alleen niet dat je je Facebook contacten meekrijgt dan overigens.
heb ik geprobeerd... maar dan importeerd hij niks in Outlook :(
pi_95869482
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2011 23:03 schreef beeklaan het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaah. Ik wil 1 miljoen euro en een fotomodel als vriendin :9
me 2 :)
pi_95871342
quote:
Ik heb vandaag een Android telefoon gekocht, maar mijn accu is na een paar uur alweer leeg? Wat is dit?
In de meeste smartphones van nu zitten Li-ion accus. Deze accus moeten als het ware leren. Dit houdt in dat je vooral in het begin de accu zo vaak mogelijk moet opladen. Het beste is dus om je telefoon bij elke mogelijkheid aan de lader te hangen. Bij andere types accus is het zo dat je de accu in het begin helemaal moet laten leeglopen en em dan pas op moet laden, maar dat moet je bij een Li-Ion accu juist niet doen. Gewoon zo vaak mogelijk opladen dus (en niet alleen als ie (zo goed als) leeg is) en je zal de accuduur met sprongen vooruit zien gaan. Eén tot 3 dagen accuduur is gebruikelijk voor smartphone-accus.
Dit had ik dus nooit geweten als ik hier niet uit nieuwsgierigheid was beland. Ik heb sinds gisteren de Samsung Galaxy Mini S5570 en de batterij was vanochtend zo goed als op. Ik heb hem nu dus weer aan de oplader hangen en hoop dat hij inderdaad "leert". Het is in ieder geval een Li-ion batterij. Verder bevalt hij prima en Android is lekker makkelijk om mee te werken :).
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  Moderator maandag 25 april 2011 @ 22:45:17 #97
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_95974642
Crosspost:

Mijn apps heb ik niet gebackupt vanuit Cyanogenmod 7.0 naar 7.0.2... Daarna werkte twitter etc etc etc niet en wou ik terug. No way back :'( ! Anyhow... nu heb ik mijn andere backup gepakt: Oxygen. Van daaruit weer naar Cyanogemod 7.0 en nog steeds alles weg.

Heeft iemand een idee hoe ik mijn instellingen en alles vanuit Oxygen makkelijk in de nieuwe Oxygen krijg? Dan heb ik het over mijn 'gekochte' (mind the ' ') apps bij app planet en zo. Geen zin om alles weer opnieuw in te stellen en te zoeken ;( !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_95975968
Hoe heb je de backup gemaakt? Via Titanium bijvoorbeeld, lijkt me dat je de apps en data gewoon terug kunt zetten. Ongeacht welke update, etc.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_95978299
Kan iemand mij helpen, ik heb uitzending gemist op mn xperia gedownload. Maar als ik een filmpje wil afspelen krijg ik:

U heeft geen toestemming om deze pagina te openen. rtsp://halo.triple-it.nl/mmsdp3/npoug/file
★★★
  dinsdag 26 april 2011 @ 11:09:13 #100
342996 An0ni3m
....ja echt
pi_95987422
Werkt niet, een gast op Androidworld heeft daar iets voor gemaakt, zal ik
zo even opzoeken :).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')