abonnement Unibet Coolblue
pi_95831984
Haha, net de 3e en 4e aflevering van Happy Endings gekeken, echt een grappige serie. Ik zet hem denk ik gelijk met Raising Hope. Hitler Hitler Hitler.
pi_95835804
Die Sean uit Episodes was trouwens de guest host van Have I Got News For You deze week :P.
pi_95909613
Inmiddels zijn alle pilots van zomer 2010 tot en met midseason 2011 nu wel uitgezonden, alleen van NBC's Friends With Benefits hebben we niks meer gehoord.
Daarnaast was er ook nog de serie Love Bites, maar volgens mij gaat die serie er nooit meer komen.
Terra Nova was al geruime tijd opgeschoven naar het volgende tv-seizoen.

De eerstvolgende pilot is, zoals het er nu naar uit ziet, de sci-fi Falling Skies die 19 juni op TNT begint.

Terugkijkend op dit tv-seizoen zijn dit toch wel de nieuwe series waar ik het meeste warm voor liep:
Louie
Shameless (US)
Boardwalk Empire
The Walking Dead
Rubicon
Lights Out
The Chicago Code
The Killing

Gevolgd door:
The Big C
Terriers
Raising Hope
Happy Endings
Being Human (US)
Pretty Little Liars

Game of Thrones is pas net begonnen, maar ik heb het gevoel dat deze serie aardig snel in mijn top van favorieten kan komen te staan.

Rookie Blue en Rizzoli & Isles wil ik binnenkort nog weleens proberen.

Dit seizoen zeker minstens 45 nieuwe series bekeken, maar daar zaten aardig wat series tussen die snel gecanceld werden of waar ik mijn interesse (snel) in verloor.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Silencer op 25-04-2011 01:55:03 ]
  zondag 24 april 2011 @ 10:28:46 #54
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_95911518
Love Bites was al gecancelled voordat het begonnen was hoorde ik destijds.

Rizzoli & Isles moet je echt gaan kijken, erg goede serie!! :)
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_95915869
Ik vind Happy Endings ook een stuk leuker dan Mad Love.
Geloof alleen dat de ratings niet heel denderend zijn.
Verder vind ik Breaking In ook best leuk.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_95927976
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:00 schreef fwokker het volgende:
Haha, net de 3e en 4e aflevering van Happy Endings gekeken, echt een grappige serie. Ik zet hem denk ik gelijk met Raising Hope. Hitler Hitler Hitler.
Dat ie heeft leren gebruik maken van die Teddy Cam :')
pi_95957608
Ik zit te zoeken naar the voice, komt het pas morgen... Maar die preview, wat is iedereen daar enthousiast over. Ga ik zeker kijken.
pi_95957891
Dat vind ik niet echt een serie, tenminste zoals we het hier over series hebben. Zijn er niet al genoeg van die zingshows in Nederland?
pi_95977592
Eerste aflevering van XIII - 2011 is te vinden. Heb de serie van 2008 nooit gevolgd (en de game nooit gespeeld) maar zal de pilot even bekijken.
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_95977649
Wel grappig, die nieuwe serie heeft heel veel van dezelfde acteurs als van de miniserie gebruikt las ik :D
(terwijl het er helemaal los van staat)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_95977900
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:11 schreef JDx het volgende:
Dat vind ik niet echt een serie, tenminste zoals we het hier over series hebben. Zijn er niet al genoeg van die zingshows in Nederland?
Ik, als TS, vind dit meer een scripted series topic. Maar ach :).
pi_95998367
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 23:43 schreef GieJay het volgende:
Eerste aflevering van XIII - 2011 is te vinden. Heb de serie van 2008 nooit gevolgd (en de game nooit gespeeld) maar zal de pilot even bekijken.
Ik heb de game bij mijn pc gekregen en vond hem best aardig. Heeft de serie een nieuwe verhaallijn?

Ik heb net de HBO special Talking Funny gekeken. 4 komieken (Jerry Seinfeld, Chris Rock, Ricky Gervais en Louis C.K.) zitten in een kamer en praten en het is ontzettend interessant en vermakelijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_96051149
Raising Hope is ook weer begonnen na een korte break.
  woensdag 27 april 2011 @ 19:32:25 #64
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_96056553
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 16:14 schreef fwokker het volgende:
Ik heb net de HBO special Talking Funny gekeken. 4 komieken (Jerry Seinfeld, Chris Rock, Ricky Gervais en Louis C.K.) zitten in een kamer en praten en het is ontzettend interessant en vermakelijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie tip, heb hem gisteren gekeken en erg gelachen. Zeker een aanrader.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_96167934
NBC's 'Love Bites' to Debut in Summer

Blijkbaar waren er toch al 9 afleveringen opgenomen, maar meer dan dat hoeven we denk ik in de toekomst niet te verwachten.

Première is 2 juni.
pi_96294669
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:11 schreef JDx het volgende:
Dat vind ik niet echt een serie, tenminste zoals we het hier over series hebben.
Lees de openingspost nog eens door, the voice staat daarin vermeld.
Dikke aanrader trouwens, vergelijkbaar met de Nederlandse show, maar de jury is veel leuker.
pi_96328880
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:25 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:

[..]

Lees de openingspost nog eens door, the voice staat daarin vermeld.
Dikke aanrader trouwens, vergelijkbaar met de Nederlandse show, maar de jury is veel leuker.
De OP is dan ook crap.

Ik heb eindelijk Happy Endings geprobeerd. Het is wel ok, maar niet echt heel geweldig. Dit is al eerder beter gedaan. Beetje een wannabe Will & Grace meets (random comedy over vrienden en daten).
pi_96331009
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 06:56 schreef Tegan het volgende:
De OP is dan ook crap.
Het is helaas niet van het niveau van jouw oudere topics van een half jaar/jaar geleden, die waren echt top!
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:25:14 #69
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_96334295
Wat lopen jullie nou te mekkeren :'). Maak dan een OP.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_96340568
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:25 schreef Houniet het volgende:
Wat lopen jullie nou te mekkeren :'). Maak dan een OP.
Ik had het niet tegen jou ofzo/dat was geen aanval op jou.

Ik zei alleen dat in dit topic alleen scripted series horen. The Voice is een spel geen serie :) .
pi_96344297
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:57 schreef Tegan het volgende:
Ik had het niet tegen jou ofzo/dat was geen aanval op jou
Het is zijn OP en je noemt hem crap, dat kan je niet meer recht lullen :P
  woensdag 4 mei 2011 @ 15:37:50 #72
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_96344589
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:29 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:

[..]

Het is zijn OP en je noemt hem crap, dat kan je niet meer recht lullen :P
Nee Tegan :'( .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_96344710
Maar voorheen was het inderdaad scripted series alleen, mij maakt het niet uit, wat tips over andere tv shows is altijd meegenomen.

Games of Thrones kijk ik nu en dat is een dikke aanrader. Vooral de muziek / geluidseffecten zijn erg erg goed, beter dan de gemiddelde bioscoopfilm. Met een koptelefoon op luisteren is een heel nieuwe ervaring, vooral de scene in het bos aan het begin van episode 1. Nu lees ik ook die boeken en ik maak me wel zorgen over seizoen 2, er is een vermoeden dat de serie dan de boeken wat losser gaat laten en daar word ik persoonlijk meestal niet zo blij van.

Voor de rest pak ik wel een paar nieuwe series mee, maar loop wat achter en kijk momenteel series voorjaar 2010... te veel moois de laatste tijd en te weinig tijd.
pi_96344761
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:29 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:

[..]

Het is zijn OP en je noemt hem crap, dat kan je niet meer recht lullen :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:25 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:

[..]

Lees de openingspost nog eens door, the voice staat daarin vermeld.
Dikke aanrader trouwens, vergelijkbaar met de Nederlandse show, maar de jury is veel leuker.
Wilde alleen tegen jou zeggen dat dit een bullshitargument was. TS had daar niets mee te maken.
pi_96344817
Over twee oid weken is het upfront week, dan zal ik wel een nieuw overzichtje maken als ik tijd heb.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')