Kom toch nog ff buurten hier, lees nog steeds met plezier jullie verhalen. Niet leedvermaakplezier, maar gewoon omdat het interessant is om te kijken hoe mensen ermee omgaan.
Ik heb overigens mijn ex definitief gekoppeld aan haar scharrel. Ze is dol op hem, dat kan ik zien, maar had nogal wat bezwaren. Ik heb haar gezegd dat zonder relatie en met alleen maar af en toe sex er geen drijfveer is voor hem om te veranderen dus dat een relatie beginnen de kans is voor hem om te bewijzen dat ze echt bij elkaar passen. Tot op heden gaat dat heel goed en daar ben ik best blij om.
Wat me soms nog wel een beetje bevreemdt is dat ze haar hele hebben en houden wel bij mij neerlegt. Ik ben wel helemaal over haar heen dus geef haar natuurlijk goedbedoelde adviezen (hij is echt een toffe gast dus ik hoop gewoon dat het slaagt en dat ze niet in dezelfde valkuilen loopt als bij mij) maar toch voelt het raar. Ze zegt dat ze hem nog niet genoeg vertrouwt om beslommeringen in die relatie met hem te bespreken en vraagt vaak advies. Ik voel me er niet slecht onder en zoek er niets achter, alleen voelt het wel een beetje 'out of place'. Ik denk ook dat ze het beter wil doen en niet in dezelfde sleur wil raken als met mij. Ik ken haar natuurlijk wel goed na 11 jaar dus het kan zijn dat ze daarom bij mij komt vragen hoe ze bepaalde zaken aan moet pakken.
Voor diegenen die het verhaal niet gevolgd hebben: zij is bij mij weg omdat het lustgevoel weg is, en zonder lust geen relatie. We trekken nog wel met elkaar op, zien elkaar wekelijks voor een biertje in de kroeg enzo. Geen vreemde gevoelens van beide kanten.