abonnement Unibet Coolblue
pi_95441575
Het vorige topicKinderkamerfoto- en inspiratie-topic deel 33

Crap ik sloot hem }:|

Waar het over ging:

quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:30 schreef The_Tankgirl het volgende:
Even een voorproefje van onze babykamer. We zijn nog de puntjes op de i aan het zetten..



Dit is de muurschildering die mijn vriend gemaakt heeft O+
Ik moest hem gewoon even showen :)
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:49 schreef MeNicole2 het volgende:
Volgende maand krijgen we de sleutel van ons "nieuwe" huis. Dus hulp is hier nodig.
Mikael en Leander komen op 1 kamer. Hier even een tekening van de kamer:

De kids hebben deze bedjes:


En we hebben 2 van deze kasten:

Op de vloer ligt net nieuw zwarte vloerbedekking die we graag willen laten liggen omdat het de hele verdieping door loopt. De muren zijn (nog) wit.
De jongens komen dus samen op 1 kamer. Hoe krijgen we de kamer zo leuk en gezellig zodat ze toch samen maar toch ook weer apart slapen. En wleke kleuren kunnen we gebruiken bij het zwart wit?
En de laatste posts:

quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 13:08 schreef MeNicole2 het volgende:
Ja eigen hoekje hebben ze echt nodig. De jongste is dan bijna 2 en die speelt nog niet samen. Die maakt alleen kapot wat de oudste (bijna 5) opbouwt. Misschien als ze iets ouder zijn en het samenspelen goed gaat het wel weer verandert kan worden. Nu zal de jongste niet zo heel veel boven spelen maar ik wil niet dat als de oudste zijn treinbaan heeft staan dat de jongste terwijl ie eigenlijk moet slapen de boel afbreekt!
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 13:43 schreef Estrys het volgende:
Ik zou denk ik de onderste doen. Misschien kan je kasten ieder tegen de muur zodat je in het midden de doorgang hebt?
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 13:58 schreef huuphuup het volgende:
Tankgirl supergaaf O+ ook namens B. die vindt hem ook tof :D
pm me je adres ns ajb? dan heb ik een cadeautje tzt als je bevallen bent ;)

Ben heel benieuwd naar de rest van je kamertje!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95441689
Of misschien een soort afscheiding maken met een gordijn om de bedjes of in de kamer menicole
pi_95443433
Thanks Puala, zo bedoelde ik het inderdaad. En je zou ze eventueel ook nog tegen de lange muren kunnen zetten, is misschien minder onhandig met de deur en het raam bij het ene bedje.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_95539187
Wat ontzettend knap gedaan The_Tankboy! Ik ben benieuwd naar t hele kamertje!

Mijn groterd slaapt sinds 2 dagen in dr peuterbedje, ik vind t zóó gezellig staan op dr kamertje. Nu nog even een paar leuke kussens erbij zoeken O+



* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_95539704
Oeh, wat een geweldig bedje Poppedein! Waar heb je dat gevonden?
pi_95539938
Bij de Gamma, tussen de MDF platen, home made by die papa ;)
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  vrijdag 15 april 2011 @ 13:42:00 #7
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_95540246
Je mag geen catalogusplaatjes met je eigen kind erin gephotoshopt posten Poppedein. :{w
Wat mooi! O+ O+

Wat een leuke muurschildering The_Tankgirl! O+
A grand adventure has begun.
  vrijdag 15 april 2011 @ 13:44:49 #8
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_95540392
Leuk poppedein! Mooi gemaakt dat bedje!
Hier liggen trouwens dezelfde knuffels in bed, aap hebben we zelfs in 3 voud
Ik had deze week muurstickers besteld :)
http://www.kidzsupplies.n(...)icker-muis-en_z1.jpg
pi_95540827
Wow Poppedein! O+ Wat gaaf!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_95541128
Potverdorie, ik zal eens kijken of mijn man die MDF platen ook kan vinden. Maar ik vrees van niet.
Superkjoet bed. O+

Wat een leuke stickers Krijtlijk!
  vrijdag 15 april 2011 @ 14:27:34 #11
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_95542246
Wow Poppedein, wat creabea! Superleuk.
pi_95542262
oooh heel gaaf geworden poppedein!! O+
supergoed gemaakt <3 tof ontwerp/model ook O+ wat vindt Lena ervan?
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 15 april 2011 @ 15:31:48 #13
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_95544889
Vraagje: ik zoek zo'n plank waaronder een kledingroede zit. Maar...ik kan er eigenlijk niet zo snel eentje vinden. Bij IKEA hebben ze niet wat ik bedoel (wel een plank met haken eronder, maar dat bedoel ik niet). Bij babyzaken moet je er een hele babykamer omheen kopen :')

Iemand tips?
  vrijdag 15 april 2011 @ 15:51:00 #14
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_95545661
@Aventura

Ik heb deze, maar daar zitten wel vier haken, achter de kleertjes verstopt. Deze heb ik gevonden bij Leenbakker, ergens in Feb, dus geen idee of ze ze nog verkopen. Kwantum is wellicht een ook een optie of Xenos.

pi_95551871
Wat een gezellig kamertje Poppedein! Hoe heeft hij dat hartje eruit gezaagd?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_95556735
Poppedein, wat een mooi bed. Als je had gezegd dat je het gekocht had had ik het ook geloofd.
En wat ligt ze er mooi in met die grote smile O+
Mama van 2 lieve meiden :)
  vrijdag 15 april 2011 @ 20:44:47 #17
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_95557595
The tankgirl... prachtig!! Wij zijn erg fan van Hayao Miyasaki _O_

Poppedein, wat lief... en wat kijkt je dochter trots en blij :D
pi_95557804
Heel erg gaaf Poppedein!
pi_95558476
Ik wil ook zo'n bed als lena! Of een lena ;)
Of eigenlijk allebei
pi_95562622
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 15:31 schreef Aventura het volgende:
Vraagje: ik zoek zo'n plank waaronder een kledingroede zit. Maar...ik kan er eigenlijk niet zo snel eentje vinden. Bij IKEA hebben ze niet wat ik bedoel (wel een plank met haken eronder, maar dat bedoel ik niet). Bij babyzaken moet je er een hele babykamer omheen kopen :')

Iemand tips?
Wij hebben deze op de kinderkamer


Of is dit iets?
pi_95585344
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 15:31 schreef Aventura het volgende:
Vraagje: ik zoek zo'n plank waaronder een kledingroede zit. Maar...ik kan er eigenlijk niet zo snel eentje vinden. Bij IKEA hebben ze niet wat ik bedoel (wel een plank met haken eronder, maar dat bedoel ik niet). Bij babyzaken moet je er een hele babykamer omheen kopen :')

Iemand tips?
Een handdoekstang kopen bij de bouwmarkt en die onder een plank vastmaken? Zo hebben wij dat gedaan en we hebben nu een kledingrekje in de billy boekenkast :)

Wow Poppedein wat mooi geworden zeg! O+
  zondag 17 april 2011 @ 09:18:49 #22
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_95611757
Ik kom hier eens even inspiratie opdoen, we gaan over een paar maandjes verhuizen dus ik mag weer los op een kinderkamer, yeah ;)
Zag al heel veel leuks voorbij komen dus gaat vast goedkomen!
pi_95868544
Wow Poppedein, wat een gaaf bedje. En haar kamertje is en blijft zowiezo leuk!

Wij zijn bezig met klussen in ons nieuwe huis, de kinderkamers krijgen gestalte
Even een tussendoor foto van Meikes kamer




muur waar haar bed komt te staan, het is een soort nisje/hoekje
mijn vriend zei al: die slaapt nooit weer, die is savonds druk aan het bloemetjes tellen haha



en wat misschien ook nog goed is om te weten, het is een ruime kamer, van ongeveer 5x4

Lars' kamertje is behangen, heel veel rood, echt net de brandweer, en een muurtje creme, waar een schildering van Pluk van de Petteflet op komt.
Maar daar heb ik nu even geen geschikte foto van nog.

[ Bericht 13% gewijzigd door XXXKarinXXX op 22-04-2011 22:25:50 ]
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_95869430
Wat ziet dat er ontzettend heftig uit, Karin! :o Maar ik vind die combinatie groen-roze wel heel gaaf!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_95869697
Het is wel heel druk zeg maar gerust haha!
Maar goed, straks met de meubeltjes erin lijkt het al heel anders.
De kant van het raam is trouwens helemaal effen wit, er komt een strak wit rolgordijn te hangen met groene gordijnen van het plafond tot aan de grond.
komt helemaal goed.
We hebben ons laten adviseren door een binnenshuisadviseur dus ik heb er alle vertrouwen in.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 22 april 2011 @ 22:16:59 #26
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_95869716
Bedankt voor de tips mbt de plank en roede! We gaan het nu anders doen. In een open kastje, uit de hensviklijn van Ikea, maken we bovenin zelf een roede. Dan is het ook mooi weggewerkt. Ergens anders is er eigenlijk geen plek. Hetbis een klein kamertje en met de commode en bed is het al redelijk vol. Ga tzt wel een foto maken.
pi_95869838
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
De kant van het raam is trouwens helemaal effen wit, er komt een strak wit rolgordijn te hangen met groene gordijnen van het plafond tot aan de grond.
Het leek me al leuk als er naar verhouding iets meer groen in zat!

Heeft Meike haar kamer zelf al gezien?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_95870080
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:18 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het leek me al leuk als er naar verhouding iets meer groen in zat!

Heeft Meike haar kamer zelf al gezien?
Ja ze heeft vanavond even gekeken, en ze vond het mooi zei ze. Stuiter stuiter *O*
Haha gelukkig maar, ik haal het er niet weer af!
Maar even rustig kijken gaat nog niet, want nu waren ze er weer aan het laminaat leggen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_95871745
Poppedein, wat een gaaf kamertje zo O+

En Karin, :o (en dan wel positief). Wat gewaagd, volgens mij gaat het echt een superkamer worden :Y

Ik heb vanavond een kleurselectie gemaakt voor Mette's nieuwe kamer. Het idee wat we nu hebben is 1 muur een soort van licht oudroze/grijs achtig te verven en daar met wit behang met een subtiel werkje erin, wolken op te plakken (ik heb een wolken verslaving...)
Dit retedure behangetje is inspiratiebron:



Alleen dan dus veel subtieler.
Maarrr, mezelf kennende kan alles nog veranderen als het kamertje straks daadwerkelijk leeg is :')
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_95892513
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:19 schreef Poppedein het volgende:
Wat ontzettend knap gedaan The_Tankboy! Ik ben benieuwd naar t hele kamertje!

Mijn groterd slaapt sinds 2 dagen in dr peuterbedje, ik vind t zóó gezellig staan op dr kamertje. Nu nog even een paar leuke kussens erbij zoeken O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wauw O+, echt prach-tig!! _O_

Ik heb de bovenste foto opgeslagen, voor 'ooit' :')
  maandag 25 april 2011 @ 09:01:25 #31
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_95946548
Zo, even het kamertje showen:

Eerst de muurschildering (paar kleine aanpassingen aan gedaan door vriendlief):


De kamer (eigenlijk meer 'het kamertje'):


De Commode (Met dank aan twentemeisje):


Het bedje (hemeltje en dekentje gemaakt door mijn nicht O+ )


Rompertje ligt al klaar O+ O+

Ik hoop dat jullie de kamer net zo leuk vinden als wij :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  maandag 25 april 2011 @ 09:07:14 #32
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_95946586
Klein maar fijn! En nogmaals, super muurschildering O+
  maandag 25 april 2011 @ 09:36:51 #33
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_95946830
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2011 13:19 schreef Poppedein het volgende:
Wat ontzettend knap gedaan The_Tankboy! Ik ben benieuwd naar t hele kamertje!

Mijn groterd slaapt sinds 2 dagen in dr peuterbedje, ik vind t zóó gezellig staan op dr kamertje. Nu nog even een paar leuke kussens erbij zoeken O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Helemaal mijn stijl! Echt een droomkamer O+
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  woensdag 27 april 2011 @ 12:45:42 #34
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_96039784
Wat een prachtige muurschildering van 'Tankboy'! En wat heb je de ruimte goed benut meis! Je bedje en commode (uiteraard :D) zijn echt O+.
pi_96157459
oh tankgirl wat een ontzettend mooi hemeltje en lakentje O+ heel mooi. En de meubels zijn geweldig <3 superlief kamertje zo.
Zijn jullie linkshandig? Vanwege de plaats waar t billendoekjesdoosje (wat een woord :D) staat.

Ik ga morgen lekker speuren voor troepjes voor op de kamertjes hier O+ incluus onze kamer :P
Met name voor Amelie's kamer ga ik zoeken.
Ik heb al een houten kistje staan die ga ik doormidden zagen over de breedte en dan aan de muur bevestigen, zodat je als het ware twee plankjes hebt, voor boeken en dergelijke. Boven haar bedje hangt een prikbord met schattige knijpertjes en kaartjes erop, het is de bedoeling dat daar in de loop van de tijd steeds meer knijpertjes op gelijmd worden met 'herinneringen', kleine dingetjes, een toegangskaartje voor de dierentuin, een foto van in de efteling, een treinkaartje voor mijn part. Gewoon zoiets. Ze heeft er zelf geen klap aan maar mij leek het wel leuk :P

En voor aan het kapstokje heb ik deze:

het is geloof ik bedoeld voor in de keuken? Een set van twee is het, ik wilde het gebruiken voor pyjama's en dergelijke. :)

Ohja en ik heb hier ook nog Chinese 'papercuts' liggen, ik moet nog even bedenken wat/waar ik die wil maar ik vind ze wel tof.

Ik hoop op de vrijmarkt een letterbak te scoren, kleine schatten voor erin en ik zoek iets van blikjes of prentjes. Voor onze kamer en eventueel voor Elin wil ik zo'n soort houten medicijnkastje dat hier wel eens voorbij kwam, ik zeg het vast fout :+ maar die vond ik tof.
Slagingskans... meh... misschien een oud aftands blikje :')
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96157575
Ik vind het echt een Amélie-tasje! Misschien is het later leuk voor gymkleding?

Wat zijn papercuts? Ik ken ze alleen in de vorm van ellendige sneetjes in je vinger als je onhandig geweest bent met papier. }:|
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_96157731
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:36 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het echt een Amélie-tasje! Misschien is het later leuk voor gymkleding?

Wat zijn papercuts? Ik ken ze alleen in de vorm van ellendige sneetjes in je vinger als je onhandig geweest bent met papier. }:|
ja ik was een plaatje aan het zoeken ervan, dit is een papercut het is een Chinese kleine kunstvorm.
Een afbeelding in negatief zeg maar geknipt uit heel dun papier.





Die ik heb zijn een stuk minder ingewikkeld enzo hoor, het is een serie van 6 vrouwen in lange Chinese gewaden. Feeen zijn het.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96157879
Oeh! Ik heb ook zo'n zin in vrijmarkten morgen! Nu moet ik ook een letterbak voor op de tuin!
Waar heb je die zak vandaan, Huup? Ik vind hem leuk. H&M?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_96157973


Hier zie je wat beter hoe het in elkaar zit, het rode is dus wat er geknipt wordt, wit is alleen de achtergrond waar het op ligt.

Oeks die zak komt van H&M, uit de sale 6,95 voor twee, bij de Home >> Keuken afdeling.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96158244
Wauw, wat een werk, dat knippen. O+ Ik hou ervan, ambacht! O+

Ik moet inderdaad ook even een wensenlijstje maken voor morgen anders weet ik niet waar ik naar moet kijken. Kom ik weer met van alles thuis. :')
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_96158317
Ohja, dat kende ik eigenlijk wel, huup! Geweldig.

Ik ga nergens naar op zoek. Scheelt een hoop frustratie. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_96158663
Oh gelukkig wordt ik er niet gefrusteerd van, ik hou er juist van. En ik heb een geoefend oog. :7
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_96159281
Ik heb geen geoefend oog :D sterker nog, ik moet er letterlijk aan denken om mn bril op te doen strakjes anders dan mis ik helemaal de helft :')

Daarom is de kans dat ik slaag voor wat ik wil ook minimaal, maar goed, gewoon lekker struinen is ook leuk.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96159663
Als ik 2 letterdozen tegenkom, mag jij de andere, goed? O+
Lekker struinen is heerlijk, ik ben zo benieuwd wat die kleintjes van ons van het hele gebeuren vinden!

Ik heb een leuk woonmagazine van Kekmama gekregen bij het blad vandaag, staan hele leuke dingen in. Ik zal eens kijken of ik er wat op de foto kan zetten of op kan zoeken.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_96159836
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 22:19 schreef oeke het volgende:
Als ik 2 letterdozen tegenkom, mag jij de andere, goed? O+
Lekker struinen is heerlijk, ik ben zo benieuwd wat die kleintjes van ons van het hele gebeuren vinden!

Ik heb een leuk woonmagazine van Kekmama gekregen bij het blad vandaag, staan hele leuke dingen in. Ik zal eens kijken of ik er wat op de foto kan zetten of op kan zoeken.
oh! ik ben wel benieuwd ja! doe maar wat inspiratieplaatjes als het lukt O+

En letterbak moet wel lukken denk ik toch? die dingen zijn toch best wel standaard vrijmarktspul? ik denk zelfs dat mijn opa en oma er ook nog wel 2 hebben nu ik erover nadenk, maar die zijn nog in gebruik.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96160162
Ik heb trouwens een heel mooi beeldje voor in je toekomstige letterbak. Een bloemenmeisje. O+
Ik denk dat ik het aan Ko niet verkocht krijg. -O-
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_96160597
quote:
3s.gif Op vrijdag 29 april 2011 22:28 schreef oeke het volgende:
Ik heb trouwens een heel mooi beeldje voor in je toekomstige letterbak. Een bloemenmeisje. O+
Ik denk dat ik het aan Ko niet verkocht krijg. -O-
jaaa!!! O+
B. vindt het vast vreselijk, die houdt helemaal niet van zulke dingen. Maar goed, toen ik hem van mn plannen met Elin's kamertje vertelde vond ie het ook vreselijk en nu moet ik van hem juist Amelie's kamertje aanpakken want Elin's kamertje is veel mooier en das zielig :D :')
kortom, ik doe t gewoon en hij mag achteraf pas wat zeggen :7
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 30 april 2011 @ 08:53:29 #48
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96168700
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:34 schreef huuphuup het volgende:
oh tankgirl wat een ontzettend mooi hemeltje en lakentje O+ heel mooi. En de meubels zijn geweldig <3 superlief kamertje zo.
Zijn jullie linkshandig? Vanwege de plaats waar t billendoekjesdoosje (wat een woord :D) staat.

Ik ga morgen lekker speuren voor troepjes voor op de kamertjes hier O+ incluus onze kamer :P
Met name voor Amelie's kamer ga ik zoeken.
Ik heb al een houten kistje staan die ga ik doormidden zagen over de breedte en dan aan de muur bevestigen, zodat je als het ware twee plankjes hebt, voor boeken en dergelijke. Boven haar bedje hangt een prikbord met schattige knijpertjes en kaartjes erop, het is de bedoeling dat daar in de loop van de tijd steeds meer knijpertjes op gelijmd worden met 'herinneringen', kleine dingetjes, een toegangskaartje voor de dierentuin, een foto van in de efteling, een treinkaartje voor mijn part. Gewoon zoiets. Ze heeft er zelf geen klap aan maar mij leek het wel leuk :P

En voor aan het kapstokje heb ik deze:
[ afbeelding ]
het is geloof ik bedoeld voor in de keuken? Een set van twee is het, ik wilde het gebruiken voor pyjama's en dergelijke. :)

Ohja en ik heb hier ook nog Chinese 'papercuts' liggen, ik moet nog even bedenken wat/waar ik die wil maar ik vind ze wel tof.

Ik hoop op de vrijmarkt een letterbak te scoren, kleine schatten voor erin en ik zoek iets van blikjes of prentjes. Voor onze kamer en eventueel voor Elin wil ik zo'n soort houten medicijnkastje dat hier wel eens voorbij kwam, ik zeg het vast fout :+ maar die vond ik tof.
Slagingskans... meh... misschien een oud aftands blikje :')
Lol, het was mij nog geen eens opgevallen dat het billenveegdoekjesdoosje (ja ik maak hem maar nog langer :P) aan de verkante keer staat :P
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_96169258
Helemaal vergeten te zeggen dat ik de muurschildering ronduit geweldig vind, Tankgirl! En ik zie dat jullie verzekerd zijn bij Ohra. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 1 mei 2011 @ 09:48:33 #50
30252 Soempie
Procreating
pi_96198700
Ik zie een heel mooie Totoro muurschildering voorbij komen. O+ En een prachtig zelfgemaakt peuterbed. Enenen, heel tof behang!

Eindelijk mag ik hier zelf ook posten na heel lang lurken. Nog maar vijf weken zwanger, maar we hebben net een nieuw huisje gekocht en zijn druk bezig met het opknappen van alle kamers. De babykamer is als laatst aan de beurt, maar ik ben wel al bezig met ideetjes opdoen en heb al verf.

Het wordt een groen kamertje met als thema: sprookjes/ diertjes uit het bos. Heb al stickers gekocht van roodkapje:



Deze poster (inclusief tekst van het liedje, staat hier niet op) in een boekwinkeltje gekregen en in een lijst gedaan:



En kleine ansichtkaarten gekocht voor in lijstjes: afbeeldingen van een vosje, uiltje, etc.

En deze lamp heb ik op het oog:

In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_96198970
Wauw wat een mooie muurschildering!
Zou hier wel handig zijn. Kim rost alle muurstickers eraf en de poster die over de lelijke plek met het gat zit is er ook af. (daar zat zo'n meetlat die ze er al eerder aftrok, weg behang)

Die van Tyler is nog intact :) Hij wil elke dag naar het borduurwerk kijken met de kabouters.

Soempie mooie lamp!
pi_96222517
Soempie, wat een leuke stickers!! En die lamp O+ O+
pi_96222985
Ik vind t zo tof dat ik nu ook over een babykamertje na kan gaan denken! Ik wil graag lichtgroen op 1 van de muren, een leuk behangetje op de korte muur tegenover de deur, en een lamp in de vorm van een konijn O+. Het moet een beetje retro worden, met oranje accenten denk ik. Ik vond zojuist een behangetje wat ik wel heel leuk vind:

precies de kleur groen en met oranje accenten. En geinige beestjes!
  zondag 1 mei 2011 @ 21:41:20 #54
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_96224187
Gaaf!! Die kleur groen, maar dan iets lichter, die wil ik!
  zondag 1 mei 2011 @ 21:46:57 #56
640 snoopy
peanuts
pi_96224319
oooh dat schommelpaard vind ik ook altijd zo cool. Zie het altijd hangen bij Sissy Boy hier in de buurt:

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 1 mei 2011 @ 21:48:29 #57
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
  zondag 1 mei 2011 @ 22:36:53 #58
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_96226872
Dat schommelpaard is een grappig ding inderdaad!

Deze kamer is niet helemaal mijn smaak: Link
A grand adventure has begun.
  zondag 1 mei 2011 @ 22:39:42 #59
57497 happyme28
I'm so happy
pi_96227009
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:36 schreef Keshet het volgende:
Deze kamer is niet helemaal mijn smaak: Link
Niet? Ik vind het prachtig! Vooral die tijger :+
pi_96227280
Die engeltjes en die tijger maken t helemaal af O+
:+
De naam past ook in t geheel :')
pi_96227580
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:45 schreef Sonnetje85 het volgende:
De naam past ook in t geheel :')
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht! En ik heb een godsgruwelijke hekel aan Winnie the Pooh ontwikkeld :X
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  maandag 2 mei 2011 @ 09:06:29 #62
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96237745
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 09:48 schreef Soempie het volgende:
Ik zie een heel mooie Totoro muurschildering voorbij komen. O+ En een prachtig zelfgemaakt peuterbed. Enenen, heel tof behang!

Eindelijk mag ik hier zelf ook posten na heel lang lurken. Nog maar vijf weken zwanger, maar we hebben net een nieuw huisje gekocht en zijn druk bezig met het opknappen van alle kamers. De babykamer is als laatst aan de beurt, maar ik ben wel al bezig met ideetjes opdoen en heb al verf.

Het wordt een groen kamertje met als thema: sprookjes/ diertjes uit het bos. Heb al stickers gekocht van roodkapje:

[ afbeelding ]

Deze poster (inclusief tekst van het liedje, staat hier niet op) in een boekwinkeltje gekregen en in een lijst gedaan:

[ afbeelding ]

En kleine ansichtkaarten gekocht voor in lijstjes: afbeeldingen van een vosje, uiltje, etc.

En deze lamp heb ik op het oog:

[ afbeelding ]
Superleuk!!
O+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96238170
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:36 schreef Keshet het volgende:
Dat schommelpaard is een grappig ding inderdaad!

Deze kamer is niet helemaal mijn smaak: Link
Ow.. :X
  maandag 2 mei 2011 @ 09:34:06 #64
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96238341
Holy crap.....

en ook nog voor een jongen :D
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_96238586
Ondertussen ben ik ook bezig met ideeën op te doen voor de kinderkamers, omdat het huis nu toch bijna klaar is *O*
Alle muren worden gestuct, daarom dus geen behangetjes. Wat ik daarom wil doen is een houten plaat behangen zodat we wel wat kleur krijgen, maar het ook nog makkelijk te vervangen is als we het zat zijn.
Voor Lotte's kamer wil ik dat doen met dit behang:

Thx to Beessie-Jen ;)

Voor Jelle vind ik deze wel erg leuk maar wel duur voor een rol (63 euro)



Of deze:
  maandag 2 mei 2011 @ 09:48:30 #66
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_96238692
Dat uiltjesbehang! <3
Misschien kun je een stuk op marktplaats scoren als je toch geen hele rol nodig hebt?
A grand adventure has begun.
pi_96238727
Dat is wel een goed idee inderdaad! Ga daar ook eens even kijken

Kwam net dit schilderijtje tegen, vind ik ook wel erg leuk bij het vogeltjes behang passen
pi_96238942
Ze hebben er ook een muziekdoosje van zie ik net O+ (of was die al eens langs geweest? volgens mij wel)


Ow hier is de pinguin nog wat groter


't is ook wel een leuk idee denk ik om die te behangen om vierkante platen en dan op te hangen..
pi_96239016
En deze muursticker is ook handig :D
  maandag 2 mei 2011 @ 10:03:20 #70
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_96239127
Het muziekdoosje en het uiltjesbehang heb ik volgens mij inderdaad al eens voorbij zien komen hier!

Die muursticker vind ik wel grappig. Ik zou er dan ook echt een superstrak dagschema ofzo op gaan zetten. _O-

06.00 Wakker worden!
06.05 Ontbijt bij mama
06.30 Ochtendgymnastiek
07.30 Bad
08.00 Slapen

Zoiets. :+

Maar, die muursticker vind ik wel echt tof.
A grand adventure has begun.
pi_96239358
Of je maakt je eigen white board

http://papernstitchblog.c(...)uty-dry-erase-board/
Zo kan je het naar je eigen smaak/of in stijl van de kinderkamer maken ;)
pi_96264282
mrien, ze hebben er ook een kussen van!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 2 mei 2011 @ 20:01:27 #73
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96264684
mrien; nog 1.5 week dan gaan we hier Evie dr nieuwe kamer behangen.. :Y
Zal nadien de foto's natuurlijk even spammen O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_96272244
Leuk Mrien, mooi werkje he, beetje nadenken over de inrichting van het huis!!

Wij zijn verhuisd!

Lars' kamertje

Muurschildering Pluk van de Petteflet


Bedje en het hobbelpaard wat nog van mijn zus is geweest


Kast


hier zie je de zijwand, met de commode (beetje rottig foto maken, deur gaat automatisch dicht)


Meikes kamer had ik al een keer erop gezet, nu met gordijnen (hier nog een onopgemaakt bed)


Met kleine indringer


En de gepimpte lamp
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_96272609
supertof geworden Karin!!
Persoonlijk vind ik Meike's kamer wat aan de drukke kant met het behang, maar het ziet er wel supergezellig uit!
Die muurschildering is supermooi!! _O_
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 2 mei 2011 @ 22:11:03 #76
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_96272630
Mooi! lekker druk maar toch niet té.
Perfecte meisjeskamer.

Isa heeft ook een druk kamertje.
't is de leeftijd he, dan vinden ze dat geweldig en daar gaat het om :P
pi_96272783
We hebben het met hulp van een binnenshuisadviseur uitgezocht zo, het is een grote kamer (5 bij 4) als je erin staat is het lang niet zo druk als het lijkt op de foto. Kom maar eens kijken haha!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_96272844
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 22:13 schreef XXXKarinXXX het volgende:
We hebben het met hulp van een binnenshuisadviseur uitgezocht zo, het is een grote kamer (5 bij 4) als je erin staat is het lang niet zo druk als het lijkt op de foto. Kom maar eens kijken haha!
ja uhh vorig weekend was ik bij je in de buurt, nu niet :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_96272860
Karin, gaaaaaaf! Die muurschildering O+, wat goed zeg!
En de kamer van Meike, ik vind het ook wat druk, maar ook wel echt een leuke meidenkamer! Ik kom wel een keertje in het echt kijken ;).
En hoe vinden Lars en Meike hun kamers? Slapen ze lekker?
Verhuizen ook beetje goed verlopen?
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_96274386
Mooi geworden Karin! Ik kom de kamer van Meike graag een keer bekijken haha ;)
  maandag 2 mei 2011 @ 22:57:26 #81
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96275651
haha ik zie een Fokmeet aankomen ;)
*meldt zich ook aan*
LOL
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_96276484
Kom maar op!! Gezellig!!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 2 mei 2011 @ 23:13:18 #83
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_96276719
mooi Karin! En die muurschildering van Pluk, wow _O_
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 3 mei 2011 @ 08:37:12 #84
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96283909
Pluk O+ Leuke kamers Karin!
Mrien: Dat uiltjesbehang kende ik al ( O+ O+ ), maar dat pinguinbehang vind ik erg mooi!
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  dinsdag 3 mei 2011 @ 08:50:23 #85
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_96284091
Geweldig Karin!!!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:13:40 #86
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_96285839
Onze kinderkamers...
(sorry, telefoonfoto's)






pi_96285950
Karin, ontzettend gaaf geworden _O_
Die pluk op de muur O+ Erg mooi geworden

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:13 schreef ueberduitser het volgende:
Onze kinderkamers...
(sorry, telefoonfoto's)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook mooi, en voor de oudste een leuk en mooi plekkie om boekjes te kijken en heerlijk te spelen O+

Ik ben ook ideetjes aan het op doen. :@
Ik weet alleen nog niet wat ik wil.....
pi_96286119
wat een super mooie kamers karin O+

ueberduitser wat gezellig zo zeg die kamer.

wat vinden jullie van dit behang? ik twijfel. helaas moeten we behang gebruiken en voor jongens valt het vies tegen in de gewone winkels. :{

mama van 3 kids!
pi_96286406
Bij twijfel niet doen ? :@
pi_96286712
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
Bij twijfel niet doen ? :@
ik vind het wel leuk hoor een van de weinigen. maar het is een klein kamertje, waar ik bang ben dat het te druk word. anders word het gewoon simpel blauw.
mama van 3 kids!
pi_96286847
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:42 schreef Popples het volgende:

[..]

ik vind het wel leuk hoor een van de weinigen. maar het is een klein kamertje, waar ik bang ben dat het te druk word. anders word het gewoon simpel blauw.
Misschien 1 muurtje doen en de andere muur(muurtjes) in een effen kleur die er bij past?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:57:21 #92
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_96287196
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:47 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Misschien 1 muurtje doen en de andere muur(muurtjes) in een effen kleur die er bij past?
Inderdaad, zoiets. Of met vlakken/banen gaan werken.
Zo'n strepenpatroon kan erg druk gaan worden hoor. En dat wil je in een kinderkamer eigenlijk niet, die moet eigenlijk rust uitstralen en geen drukte.
pi_96287577
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:57 schreef ueberduitser het volgende:

[..]

Inderdaad, zoiets. Of met vlakken/banen gaan werken.
Zo'n strepenpatroon kan erg druk gaan worden hoor. En dat wil je in een kinderkamer eigenlijk niet, die moet eigenlijk rust uitstralen en geen drukte.
juist die drukte wil ik voorkomen. bij de meiden had ik gewoon appeltjes groen en creme.
maar helaas nergens meer te krijgen.

dat word schrappen en nog eens de winkels afgaan.
mama van 3 kids!
pi_96312083
Popples dat is lars' oude behang zo te zien.
Wij hadden dat gecombineerd met uni blauw behang, waar ik toen een boom op heb geschilderd.
Ik kan wel ff foto voor je zoeken, dan heb je een idee hoe het staat in een kinderkamer.
Tessie heeft het ook voor graeme.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_96312226
Karin, wat is het gaaf geworden! Hoe heb je die muurschildering gemaakt?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_96312341
Ik heb hem met een beamer op de muur geprojecteerd,en dan de lijnen overtrekken als het ware.
Met potlood welteverstaan. Daarna met stift en verf de boel omlijnd en ingeverfd
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_96313468
mrien, leuke dingetjes heb je uitgezocht!

Karin, die Pluk is gaaf!! En de rest van de kamertjes ook, heel gezellig!

uberduitser, ook superleuk! Ik hou van zoveel kleurtjes O+
pi_96314316
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:45 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb hem met een beamer op de muur geprojecteerd,en dan de lijnen overtrekken als het ware.
Met potlood welteverstaan. Daarna met stift en verf de boel omlijnd en ingeverfd
_O_
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_96319286
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:40 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Popples dat is lars' oude behang zo te zien.
Wij hadden dat gecombineerd met uni blauw behang, waar ik toen een boom op heb geschilderd.
Ik kan wel ff foto voor je zoeken, dan heb je een idee hoe het staat in een kinderkamer.
Tessie heeft het ook voor graeme.
als je een foto hebt graag.

ik vind het wel leuk behang alleen kan ik me er nooit wat bij voorstellen hoe het werkelijk word.
mama van 3 kids!
  woensdag 4 mei 2011 @ 13:30:11 #100
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96339313
Ik weet niet of het jullie smaak is, maar ik vind het echt superschattig:
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_96341085
Ik vind dat bedje vooral heel tof! O+
pi_96353969
jaaaaa die bedje!! super! welke merk is dat?? zal wel duur zijn of niet?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  woensdag 4 mei 2011 @ 20:19:35 #103
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96357819
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:30 schreef The_Tankgirl het volgende:
Ik weet niet of het jullie smaak is, maar ik vind het echt superschattig:
[ afbeelding ]
Oh supergaaf, dat bed vooral O+ O+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96358577
Dat is een tof bedje :o

En als ik een meisje had wist ik het wel... Om leuke gordijntjes/kussentjes oid van te maken:


[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2011 20:31:18 ]
  woensdag 4 mei 2011 @ 20:32:00 #105
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96358654
http://www.amisuma.com/walls/
en dan bij gallery op kaeden klikken ;)

er staan helaas geen merken bij, want de website draait om de muurschilderingen :')
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_96358778
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 20:32 schreef The_Tankgirl het volgende:
http://www.amisuma.com/walls/
en dan bij gallery op kaeden klikken ;)

er staan helaas geen merken bij, want de website draait om de muurschilderingen :')
Echt super gaaf zeg O+
pi_96358973
Wat een leuk stofje LL! Zo duur ja?

Hier zijn de kamertjes inmiddels geverfd en behangen. Ik heb alleen foto's van het behang zo snel, maar ik vind het zelf erg leuk!




Volgende week komt de vloerbedekking, dan is het nog een beetje meer af O+
Lotte!
Noah!
pi_96359022
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 20:32 schreef The_Tankgirl het volgende:
http://www.amisuma.com/walls/
en dan bij gallery op kaeden klikken ;)

er staan helaas geen merken bij, want de website draait om de muurschilderingen :')
haha! jammer idd maar die schilderingen zijn ook super! dankje!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96359089
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 20:37 schreef Linda2205 het volgende:
Wat een leuk stofje LL! Zo duur ja?

Hier zijn de kamertjes inmiddels geverfd en behangen. Ik heb alleen foto's van het behang zo snel, maar ik vind het zelf erg leuk!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Volgende week komt de vloerbedekking, dan is het nog een beetje meer af O+
Niet zo duur ;) Ik heb geen meisjes :D

Ziet er goed uit zeg ^O^
pi_96359155
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 20:39 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Niet zo duur ;) Ik heb geen meisjes :D

Ziet er goed uit zeg ^O^
Oh meisje.. haha. In mijn hoofd stond er geld.. geen idee hoe ik daar bij kom o|O
Lotte!
Noah!
pi_96359190
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 20:40 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Oh meisje.. haha. In mijn hoofd stond er geld.. geen idee hoe ik daar bij kom o|O
Even lekker cliché op de hormonen gooien joh :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2011 20:41:20 ]
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:01:22 #112
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96360306
leuk die stipjes linda ;)
Evie dr kamertje komt ook op 1 wand hetzelfde soort behang en ook zo'n polkadots rolgordijn.
Ben heel benieuwd hoe het wordt...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_96360401
Leuk, stippies!!

Popples, hier een muur met dat behang (van Eiffinger)
Lars' had in het vorige huis ook een klein kamertje.
We hadden 1 muur met dit behang, en 2 wanden blauw uni.
Boven het raam nog weer streepjes.

wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_96361141
karin wat ziet dat er super uit. O+ dit kamertje is echt klein klein. ;)

leuk behang linda!
mama van 3 kids!
pi_96361358
Leuk Linda, die behangetjes!
Wow, Karin, zo ziet dat behang er heel anders uit dan op zo'n klein voorbeeldplaatje! Ik vind t heel mooi, doen, Popples! ;)
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:48:47 #116
100412 mefke79
komt goed!
pi_96363198
Popples, er is zelfs een hele collectie van Stripes only...ook in andere kleurtjes enzo. Ik heb op mijn eigen kamer (de kastenkamer zeg maar) de meisjesvariant zitten. Erg leuk en ik heb het gecombineerd met gewoon een witte muur. Gaat ook prima.
(je kan het niet meer vinden op de site van Eijfinger, is al een oudere collectie, maar nog wel heel goed te krijgen)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_96364519
mefke klopt ik kon het al niet meer vinden.

ik ga morgen maar eens de zaken af en misschien dat er over de grens ook nog een leuke zaak ligt.
mama van 3 kids!
pi_96420275
Ik post eigenlijk nooit wat, maar struin wel alles af op zoek naar inspiratie. Hierbij wat inspiratie terug? ;)

  † In Memoriam † vrijdag 6 mei 2011 @ 07:45:14 #119
37843 lady-wrb
kortaf
pi_96420538
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 20:37 schreef Linda2205 het volgende:
Wat een leuk stofje LL! Zo duur ja?

Hier zijn de kamertjes inmiddels geverfd en behangen. Ik heb alleen foto's van het behang zo snel, maar ik vind het zelf erg leuk!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Volgende week komt de vloerbedekking, dan is het nog een beetje meer af O+
wat leuk! zijn dat de mainzelmänchen? (of hoe je dat ook schrijft :@ )
  vrijdag 6 mei 2011 @ 08:45:42 #120
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96421064
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 06:45 schreef Lektralove het volgende:
Ik post eigenlijk nooit wat, maar struin wel alles af op zoek naar inspiratie. Hierbij wat inspiratie terug? ;)

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
supergaaf :o :o
_O_
alles klopt <3 ik vind het vliegtuig er heel tof bij O+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 6 mei 2011 @ 08:50:10 #121
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96421131
Gave kamer Lektralove O+
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_96421192
Lektralove, post aub wat vaker inspiratie, wat een geweldig kamertje!

Wij gaan vandaag aan Mette's nieuwe kamer werken. Ben benieuwd hoever we gaan komen. Plannen voor styling zijn weer veranderd overigens.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_96422902
Lektralove _O_ :9~ O+ O+ helemaal mijn smaak. Wauw wat supergaaf! Alles!
Dat laat zien dat je echt geen grote kamer hoeft te hebben om er wat heel moois van te kunnen maken zonder dat het er opgepropt uit ziet

En ik zag nog ergens het nieuwe kamertje van Lena waar ik ook zo in zou willen slapen als klein meisje zijnde O+ O+ jij kan echt dingen zo mooi maken Poppedein

Leuk dat rood met witte stippen behang Linda!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_96423119
Seb zijn kamer is wit en er staat alleen een bedje en een kast in. En ik vind er niks aan. -O- Maar ja, over een aantal maanden krijgt hij zijn raceauto-bed. En eigenlijk vind ik het stiekem helemaal niet zo leuk meer, zo groot en overdreven. Dat je er geen kant mee op kunt. Dat bed kan in het kamertje op 1 manier en de kast kan er als ik geluk heb nog bij en that's it. Nooit meer schuiven, nooit meer een nieuw thema, nieuwe meubeltjes etc. :{

en ik zie gewoon zoveel leuks langskomen hier!

[ Bericht 1% gewijzigd door Estrys op 06-05-2011 10:24:29 ]
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:15:51 #125
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96423125
Jee lekralove, ben je interieurontwerper ofzo? Zo nee, dan kan je een carriereswitch overwegen. Wauw!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:55:53 #126
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_96424500
Estrys, is het autobedje definitief? Anders dekbedovertrek van auto's en een behangetje, heheh minder erg dan altijd zo een auto hebben. Na een paar maanden kun je dan langzamerhand een ander dekbedje, ander behangetje en en en hehe.

Lekralove, wat een gave kamer!
pi_96425109
Mijn zwager is er al een jaar mee bezig, dus ja wel definitief. En het is geen bedJE he. 3.20 bij 1.50 in totaal. Nou ja het matras is maar een junior matras 70x 1.50 ofzo?
Nou ja het moet gezegd, het is wel echt enorm mooi gemaakt en denk wel een groot succes bij het manneke. Hopelijk gaat hij ook slapen want heb al aangegeven dat als hij alleen gaat spelen en moeilijk slapen dat het ding dan naar de zolder gaat als speeltoestel.

Maar mijn zwager begint zich ook te bemoeien met de rest van de kamer, op de muren en zo. En dan denk ik ja maak dan je eigen zoon of ga er zelf in liggen.

Maar goed ik ben dus op zoek naar unieke dingen die bij het thema raceauto passen. Want het moet leuk maar niet ordinair worden.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_96456509
Dank voor jullie reacties :)

Heb zelf een jongetje van 3, helemaal weg van auto's, dus het thema raceauto's is me bekend.. Dit vond ik zelf erg leuke inspiratie:

http://www.ohdeedoh.com/o(...)ids-room-tour-102921

1 of 2 metalen borden of nummerplaten kunnen leuk zijn om op te hangen, zoals hier:

http://www.metalenborden.(...)Auto%20s&s1=Auto%20s
http://www.usaplates.nl/

Van Sebra hebben ze mooie spullen, maar vind het zelf wel veels te duur. Wel weer leuk ter inspiratie.

http://www.hoplakee.nl/pr(...)163&products_id=1106
http://www.hoplakee.nl/pr(...)163&products_id=1978
  vrijdag 6 mei 2011 @ 22:55:45 #129
252405 oeke
Moeke
pi_96457345
Mooi kamertje, Lektralove, je ziet dat alles met veel liefde en oog voor detail bij elkaar is gezocht. Ik houd van die nostalgische sfeer.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_96457422
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 07:45 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

wat leuk! zijn dat de mainzelmänchen? (of hoe je dat ook schrijft :@ )
Ik heb geen flauw idee wie of wat dat zijn :D

Edit: Opgezocht. Tis dat mannetje van de tv.. geen flauw idee dat dat zo heette :P


Ze lijken er wel een beetje op ja, maar ze zijn het niet :)

[ Bericht 28% gewijzigd door Linda2205 op 06-05-2011 23:25:30 ]
Lotte!
Noah!
pi_96459740
Zo klusdag 1 zit erop. Kamer leeggehaald (wat een teringzooi hebben we, vandaag alweer 8 vuilniszakken vol weggegooid en bij eerdere uitzoekbeurt ook een stuk of 12), en muur geschilderd.
De kleur is mooi geworden, soort van oud roze met licht grijze zweem.
Over de opstelling zijn we nog niet helemaal uit.
We zitten vast aan een slaapbank die in de kamer moet komen (nergens anders plek voor) en een kast die misschien niet helemaal onze eerste keuze was geweest voor een kinderkamer, maar nu niet echt het geld aanwezig om een andere aan te schaffen.

We hadden in een opwelling een kleed bij de ikea gekocht, al ben ik er nog niet zeker van of ik hem wel bij de inrichting vind passen. (Mette vind het kleed overigens helemaal geweldig)



Oftewel we twijfelen nog over een hoop, we overdenken ook alles zo :') Het is ook zo'n grote kamer voor een dreumes (3,40 bij bijna 5 meter denk ik).

Morgen foto's.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_96486189
Wel een vrolijk kleed in ieder geval, kan me voorstellen dat dat een kindje wel aanspreekt.
Zowiezo, een kleed, lekker zacht!
is die foto wel gemaakt in Mette's kamer? Mooie vloer ligt eronder nl!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_96488540
Wickie, dat kleed ligt bij mijn ouders in de logeerkamer. Ik vind het leuk :Y

We gaan Hannah verhuizen naar koelere, grotere kamer en daar heb ik van de week ook spulletjes voor gehaald bij de Ikea. Eerst nog 'even' de kast en het bureau wit verven en dan kunnen we gaan inrichten. Jammer dat ik zo weinig tijd heb want het liefst moet het gisteren al af zijn (hormonen much :').

Uiteraard foto's als het af is!
pi_96505452
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 06:45 schreef Lektralove het volgende:
Ik post eigenlijk nooit wat, maar struin wel alles af op zoek naar inspiratie. Hierbij wat inspiratie terug? ;)

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat geweldig! Vooral het vliegtuigje en de ballen(lamp?) in de hoek. Dat je van zo'n klein kamertje zoiets leuks kunt maken! (Past er eigenlijk wel een ledikant in?)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_96511267
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 14:46 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wat geweldig! Vooral het vliegtuigje en de ballen(lamp?) in de hoek. Dat je van zo'n klein kamertje zoiets leuks kunt maken! (Past er eigenlijk wel een ledikant in?)
Die ballenlamp is van cottonballlights. In allerlei kleuren verkrijgbaar en inclusief of exclusief snoer ;)

Lektralove heb je een link naar de blogspot waar die foto's op staan? Het is een geweldig kamertje!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_96513111
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 18:13 schreef Cyan het volgende:

[..]

Die ballenlamp is van cottonballlights. In allerlei kleuren verkrijgbaar en inclusief of exclusief snoer ;)

Lektralove heb je een link naar de blogspot waar die foto's op staan? Het is een geweldig kamertje!
Wat een gaaf idee! Ga ik hier op het verjaardagswensenlijstje zetten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  † In Memoriam † zondag 8 mei 2011 @ 19:05:10 #137
37843 lady-wrb
kortaf
pi_96513319
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 22:57 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ik heb geen flauw idee wie of wat dat zijn :D

Edit: Opgezocht. Tis dat mannetje van de tv.. geen flauw idee dat dat zo heette :P
[ afbeelding ]

Ze lijken er wel een beetje op ja, maar ze zijn het niet :)
dit zijn heel andere mainzelmänchen. ik bedoel de mainzelmänchen uit de jaren 80.
die zien er heel anders uit dan deze moderne.
pi_96520621
quote:
Wat geweldig! Vooral het vliegtuigje en de ballen(lamp?) in de hoek. Dat je van zo'n klein kamertje zoiets leuks kunt maken! (Past er eigenlijk wel een ledikant in?)
haha, ja :) M'n zoontje sliep hier eerst en toen stond die blauwe commode er ook en een ledikantje. Meer past niet, t is maar 4 m2.. Ook zo'n onzin die wieg eigenlijk, ben veel tijd kwijt geweest met opnieuw bekleden en de baby kan er maar zo kort in, maar mijn zus en ik hebben er zelf als baby in geslapen, dus nostalgie he? En t staat zo schattig ;) Maar goed, als de baby er uit is gegroeid, hoop ik dat hij al het grootste deel van de nacht doorslaapt en dan gaan die wieg en stoel er dus uit.
pi_96520661
hm, dat quoten gaat me nog niet helemaal goed af...
pi_96521115
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 18:13 schreef Cyan het volgende:

[..]

Die ballenlamp is van cottonballlights. In allerlei kleuren verkrijgbaar en inclusief of exclusief snoer ;)

Lektralove heb je een link naar de blogspot waar die foto's op staan? Het is een geweldig kamertje!
Verdorie zeg, heb die bollenlamp zelf via http://www.happylights.be gekocht. Cottonballlights zou me 5 euro hebben gescheeld in verzendkosten! En meer keus daar! Balen. Nou ja... Euh, wat koop je tegenwoordig nog voor 5 euro? Ik wil t niet weten!

Die blogspot wil ik liever prive houden... We maken een soort dagboekje van de zwangerschap en gaan we later een herinneringsboekje van maken.
pi_96522604
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:14 schreef Lektralove het volgende:

[..]

Verdorie zeg, heb die bollenlamp zelf via http://www.happylights.be gekocht. Cottonballlights zou me 5 euro hebben gescheeld in verzendkosten! En meer keus daar! Balen. Nou ja... Euh, wat koop je tegenwoordig nog voor 5 euro? Ik wil t niet weten!

Die blogspot wil ik liever prive houden... We maken een soort dagboekje van de zwangerschap en gaan we later een herinneringsboekje van maken.
Oh ik dacht dat je de foto's gewoon tijdens het surfen had gevonden maar het is jouw kamertje! :@

Ziet er mooi uit!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_96524011
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:34 schreef Cyan het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat je de foto's gewoon tijdens het surfen had gevonden maar het is jouw kamertje! :@

Ziet er mooi uit!
jaja, eigen bedenksel ;) Muren geschilderd, wieg bekleed, stoel bekleed, vliegtuig is jaren geleden gemaakt door vader van m'n vriend, euh, commode ooit zelf geschilderd, mmmm, olifantje op muur zelf geschilderd (wel naar voorbeeld), enneh, nee, de rest is allemaal gekocht/gekregen :D

Voel me best trots, zo erg, bijna verwaand :P Dit kamertje is dan ook het eerste dat me, al zeg ik het zelf, qua styling, best goed gelukt is. Nu de rest van m'n huis nog...
pi_96524501
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 23:47 schreef wickie het volgende:

We hadden in een opwelling een kleed bij de ikea gekocht, al ben ik er nog niet zeker van of ik hem wel bij de inrichting vind passen. (Mette vind het kleed overigens helemaal geweldig)

[ afbeelding ]
Erg leuk kleed voor kinderkamer! Vrolijk. Heleboel leuke kleurtjes die je terug kunt laten komen.
pi_96525796
quote:
10s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:53 schreef Lektralove het volgende:

[..]

jaja, eigen bedenksel ;) Muren geschilderd, wieg bekleed, stoel bekleed, vliegtuig is jaren geleden gemaakt door vader van m'n vriend, euh, commode ooit zelf geschilderd, mmmm, olifantje op muur zelf geschilderd (wel naar voorbeeld), enneh, nee, de rest is allemaal gekocht/gekregen :D

Voel me best trots, zo erg, bijna verwaand :P Dit kamertje is dan ook het eerste dat me, al zeg ik het zelf, qua styling, best goed gelukt is. Nu de rest van m'n huis nog...
Welke kleur en verf heb je gebruikt voor je commode? Het lijkt op de foto een beetje op krijt of kalkverf.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_96562589
Wow, wat een prachtig kamertje Lektralove!

Wij hebben Tess' kamertje omgegooid. Zo was het:


bed in de hoek


commode op de muur

Zo is het nu:

commode op de plek van het bed


bed op de plek van de commode


nieuwe lamp
Tess is er helemaal verzot op O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 9 mei 2011 @ 20:05:22 #146
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96563005
wat een ontzettend leuke lamp Vicks!!
mag ik vragen waar je die vandaan hebt? ik wil misschien ook een nieuwe lamp op Evie dr nieuwe kamertje..
dit weekend gaan we behangen.. ben heel benieuwd hoe het wordt.
Deze week nog plintjes verven en dergelijke.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_96563046
Het lijkt wel ruimer zo Vicky! mooi :Y
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96563136
BJ, bij Praxis!

Bitterend, het toont ook echt veel ruimer!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 9 mei 2011 @ 20:21:33 #149
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_96564286
Wij zijn nog steeds niet klaar met Noortjes kamer haha. We moeten nog steeds een rails ophangen om schilderijen op te hangen.

Dit is 'm bijna leeg:


Deze plaat heb ik pasgeleden gevonden! Vind hem echt helemaal gaaf, alleen we hebben nog twee schilderijen met weer andere lijsten, vind ik wel lastig hoor, maar hang ze toch op zoals ze zijn denk ik.
pi_96565388
wat een schattig schilderij Becky!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 9 mei 2011 @ 20:41:56 #151
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96565880
De karwei verkoopt die lamp ook :Y Ylana heeft 'm op dr kamer, ze is er ook helemaal weg van O+ steeds wijzen ernaar O+

Ziet er goed uit Vicks, oogt het nu ruimer?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_96565966
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:41 schreef Saffier het volgende:
De karwei verkoopt die lamp ook :Y Ylana heeft 'm op dr kamer, ze is er ook helemaal weg van O+ steeds wijzen ernaar O+

Ziet er goed uit Vicks, oogt het nu ruimer?
veel ruimer!! De doorloop is een stuk breder (nou ja, stuk.. voor de formaat van het kamertje wel :D)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 9 mei 2011 @ 21:05:46 #153
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96567582
Tof! En ze slaapt er ( op dit moment dan) ook lekker in O+
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 9 mei 2011 @ 21:15:44 #154
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_96568310
Oh Becky! Dat schilderij herken ik! Daar hadden we vroeger een boek van die vol stond met die plaatjes! O+ O+ O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 9 mei 2011 @ 21:18:02 #155
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_96568471
Vlindur, dat klopt http://www.google.nl/sear(...)sAQ&biw=1440&bih=807

Ik ben fan, ik hou sowieso van elfen.
pi_96568602
Inderdaad Vicky, wat een stuk ruimtelijker zo zeg!! Leuk!

Tankgirl, wat een lief kamertje voor jullie meisje, en wat ontzettend leuk dat je nicht het hemeltje en lakentje heeft gemaakt! Ik wens dat ze m heel gauw zelf ook ziet!

Lektralove, wow zeg, jij hebt echt gevoel voor styling!! Die vliegtuiglamp is echt geweldig!

Ik heb m hier al eens vaker gepost, maar t kamertje is nu echt helemaal klaar en staat ontzettend te wachten, dus even een paar plaatjes van klaar kamertje 2.0 ;)

Co-sleepertje


Wiegje








* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  maandag 9 mei 2011 @ 21:21:21 #157
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_96568672
poppedein, wat mooi!! En die cosleeper O+
pi_96568702
Die co sleeper O+
Wat een onwijs leuk kamertje geworden poppedein!!
  maandag 9 mei 2011 @ 21:23:15 #159
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_96568842

Deze vind ik ook heel mooi! Gewoon omdat ik hem bij Noortje vind passen O+
pi_96568856
zo leuk Poppedein!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 9 mei 2011 @ 21:26:09 #161
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_96569067
Oh Poppedein ik vind het geweldig! O+ álles!

En oh! Ik wil nu ook zo'n Cotton Ball slinger! Ik ben verliefd!

Becky ja! Geweldig! Nu wil ik ook een meisje O+

Hartjesmileyoverkill :P
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_96569088
Lektralove, wow!!
Vicky, idd veeeel ruimer! Ik vind die verwarmingsdingen gaaf!
Poppedein, en jij zegt dat Lektralove gevoel voor styling heeft? Kijk naar jezelf ;). Superschattig kamertje, wat een combi van kleurtjes, behang en accessoires!! Is de commode trouwens een Hemnes van Ikea? Die heb ik ook op t oog :).
pi_96569154
Leuk gedaan Poppedein!
pi_96569164
Oh en becky, die platen zijn mooooi!
pi_96569254
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:26 schreef tweeoogje het volgende:
Vicky, idd veeeel ruimer! Ik vind die verwarmingsdingen gaaf!
zelf gemaakt :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 9 mei 2011 @ 21:32:25 #166
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_96569548
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:26 schreef Vlindur het volgende:

En oh! Ik wil nu ook zo'n Cotton Ball slinger! Ik ben verliefd!


Dat dus!
pi_96569714
Ja dat herinner ik me nog uit een ver lurkersverleden! Goed dat ze weer eens voorbij komen, want ik was vergeten dat dat kon, en ik vind verwarmingen zooo lelijk, dus bedankt :D
pi_96569759
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:34 schreef tweeoogje het volgende:
Ja dat herinner ik me nog uit een ver lurkersverleden! Goed dat ze weer eens voorbij komen, want ik was vergeten dat dat kon, en ik vind verwarmingen zooo lelijk, dus bedankt :D
ik heb ook nog wel wat "opbouw" foto's
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_96569770
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:32 schreef becky27 het volgende:

[..]

Dat dus!
Hahaha, ik had dr ook al eentje uitgezocht :D O+
pi_96569918
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:35 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik heb ook nog wel wat "opbouw" foto's
Ooh, post ze eens? Of een keer? Bedtijd hier, dromen over babykamer ;).
  maandag 9 mei 2011 @ 21:37:26 #171
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_96569952
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:35 schreef tweeoogje het volgende:

[..]

Hahaha, ik had dr ook al eentje uitgezocht :D O+
dat dus haha
pi_96569962
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:36 schreef tweeoogje het volgende:

[..]

Ooh, post ze eens? Of een keer? Bedtijd hier, dromen over babykamer ;).
ik zal ze ff uppen en dan gooi ik ze in een pmmetje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_96570341
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:37 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik zal ze ff uppen en dan gooi ik ze in een pmmetje
:* super!
pi_96570860
Poppedein, echt geweldig!!! Supermooi gedaan, vet mooi gestyled!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_96571729
oh wauw Poppedein... alsof het zo uit een catalogus komt O+
Prachtig!!!
pi_96572299
Oh wat gaaf, Poppedein!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 9 mei 2011 @ 22:13:04 #177
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96572545
jeeeeee wat is het fantastisch geworden het eindresultaat Poppedein!! een echte stoere hippe jongenskamer!
en ik vind het wiegje zo ontzettend mooi bekleed!!!
Je kan altijd nog een carrieremove overwegen, vind echt dat je er een enorm goed gevoel voor hebt...

en nog ff een vraagje; dat rekje voor die boekjes zie ik vaker hier voorbij komen; hoe en waar??
vind ik voor Evie dr kamertje ook errrrg leuk!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_96572676
Dank!! O+

Hemnes inderdaad Tweeoogje,

En van de Ikea BJ, maar ik geloof dat ze ze ook bij de bouwmarkten verkopen.
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  maandag 9 mei 2011 @ 22:20:34 #179
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_96573141
Poppedein, geweldig!!!

Ik ben echt een noob wat inrichten betreft, wil je me helpen met een leuke kamer voor mn dochter
(dit is serieus hahah)
pi_96574011
Wat een onwijs tof kamertje heb je daar Poppedein! :o O+
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_96575912
Poppedein O+ O+ Super geweldige styling weer!

BJ, je kan bij de Ikea van die kleine rekjes krijgen (ook bij de gamma en praxis, maar daar zijn ze duurder. Het is Ribba bij de Ikea



We hebben die in Mette's oude kamer hangen. In haar nieuwe heb ik gewoon Ikea kruidenrekjes gebruikt. En dan op dreumes pakhoohte gehangen, ze vind het helemaal geweldig.
Deze rekjes (hadden we nog liggen)


Ik heb nog steeds geen kans gehad goede foto's (alleen nog crappy telefoonfoto's) te maken van haar nieuwe kamer. Woensdag ga ik een poging doen. Hij moet nog wel afgestyled worden hoor. Ze is erg happy met haar nieuwe speelparadijs maar moet nog wel echt wennen. Vandaag ging het slapen iets beter we waren maar een uur bezig haar echt in haar bed te krijgen :')
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_96576411
Ik wil ook een baby om een kamertje te stylen!

Poppedein wat een prachtig kamertje! Waar heb je die geweldige rode stoel gekocht als ik vragen mag?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  maandag 9 mei 2011 @ 23:05:01 #183
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96576478
Vicks wat een ruimte ineens! Wat kan dat schelen dan he O+

Poppedein wat een geweldig plekje is het geworden O+ ik vind je grasgroene kleed geniaal erbij :D :') hihi
supersuperleuk geworden. En je cosleeper O+ O+ O+ ooooh <3 wat ga je genieten van je uitzicht naast je strakjes O+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 9 mei 2011 @ 23:18:29 #184
252405 oeke
Moeke
pi_96577282
Gossie Vicks, wat een ruimte zo! O+ Heerlijk.

Mooi geworden Poppedein! Heel liefdevol ingericht en bij elkaar gezocht. O+
Maar wat heeft jouw zoon al veel slaapplekken! Waar staat het wiegje nu?
Want op de tweede foto staat het niet meer in het kamertje.

Leuk die platen, Becky! Heel snoezig die elfjes. O+

Ik ben benieuwd naar je foto's, Wickie!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_96587188
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:18 schreef Cyan het volgende:
Welke kleur en verf heb je gebruikt voor je commode? Het lijkt op de foto een beetje op krijt of kalkverf.
Een gewone verf van de Hema, ijsblauw was t geloof ik. Al meer dan 10 jaar geleden.
De kapstok/wandplank erboven is wel krijtverf.
pi_96587485
Mooooi Poppedein, dat koeienbehang met dat groene kleed erbij, helemaal geweldig :D
pi_96589302
poppedein, weer zo'n mooie kamer! Ik vond destijds die voor je meisje ook al zo gaaf! Die zit nog steeds in mn hoofd, mocht er bij ons ooit een meisje bij komen dan is dat kamertje een grote bron van inspiratie.

* martine1984terug in lurkstand
pi_96589316
Poppedein, die co sleeper O+ O+ O+ O+ Zelf gemaakt? :)
pi_96589405
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:18 schreef oeke het volgende:

Mooi geworden Poppedein! Heel liefdevol ingericht en bij elkaar gezocht. O+
Maar wat heeft jouw zoon al veel slaapplekken! Waar staat het wiegje nu?
Want op de tweede foto staat het niet meer in het kamertje.
Ja klopt, hij kan kiezen ;) Ik denk dat hij de eerste tijd nog niet veel in het ledikantje zal liggen, maar Lena ligt in haar peuterbedje, dus het ledikant was al ready to move. Het wiegje hebben we vorige keer op onze slaapkamer gehad, tis een familiewiegje en alleen daarom vind ik het al leuk als hij er in zou liggen. Vorige keer "moest" ik m echter na 10 weken alweer doorgeven aan mn nichtje en aangezien ik niet wist of Lena uit dr ledikant te krijgen was voor die tijd en ik eigenlijk dit keer toch ook liever een co-sleeper had, staat die ook te wachten..dat gaat als het goed is de eerste tijd zn voornaamste bedje worden met de wieg voor evt overdag.
De wieg staat nog steeds wel op zn kamertje, maar dat maakt t kamertje heel vol, dus die had ik er voor de foto even uitgebonjourd ;)

@ Cyntiaa, nee, wel overgenomen van iemand die m zelf gemaakt heeft en een beetje aangepast op ons bed vervolgens.
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_96589732
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:15 schreef Poppedein het volgende:

[..]

-

@ Cyntiaa, nee, wel overgenomen van iemand die m zelf gemaakt heeft en een beetje aangepast op ons bed vervolgens.
Wat een ontzettend mooi bedje! Laat hem vanavond even zien aan mijn vriend, zijn zelf op zoek naar een co sleeper om zelf te maken. :)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 11:32:24 #191
100412 mefke79
komt goed!
pi_96590082
Poppedein wauw!
Enne, waar heb je die stoel vandaan? Die is ook gaaaaf! Is dat een ikeastoel?
* mefke79is nog hard op zoek naar een stoel voor in de babykamer en vindt alles of te duur of stom
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 10 mei 2011 @ 12:05:52 #192
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96591398
Poppedein, echt supergave kamer :)
Ik moet zo lachen om die koei'n op de muur ;)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_96591518
@Cyntiaa, dat moet prima te doen zijn! Ik wil wel even betere foto's voor je maken hoor, zodat je kunt zien hoe en wat, maar meer dan 1 of 2 MDF planken en een potje verf hoeft t je niet te kosten!!

@Mefke en Cyan, die stoel komt van Leen Bakker en is daar heel regelmatig in de aanbieding!! (nl 139, aanbieding is 119 en soms een week later 99 euro!). Ik heb m voor Lena ook echt vind m heel fijn!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_96592104
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 12:09 schreef Poppedein het volgende:
@Cyntiaa, dat moet prima te doen zijn! Ik wil wel even betere foto's voor je maken hoor, zodat je kunt zien hoe en wat, maar meer dan 1 of 2 MDF planken en een potje verf hoeft t je niet te kosten!!

@Mefke en Cyan, die stoel komt van Leen Bakker en is daar heel regelmatig in de aanbieding!! (nl 139, aanbieding is 119 en soms een week later 99 euro!). Ik heb m voor Lena ook echt vind m heel fijn!
Oh, als je zou willen! Graag O+ Zet ik schoonvader aan het werk ;) Heb je misschien de maten er ook bij? LxBxH? Ivm matrasje e.d.

Onwijs bedankt! O+ O+ O+
pi_96592138
Ga ik straks even doen voor je!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  dinsdag 10 mei 2011 @ 12:30:22 #196
100412 mefke79
komt goed!
pi_96592378
Poppedein tanks!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_96596616
Ohh wat heerlijk om hier rond te kijken! Het kamertje van Lectralove is echt stunning!
En die van Poppedein, wat enorm lief!

Ik ben wel jaloers hoor, omdat ik geen babykamer ga maken, heeft voor mij weinig zin aangezien ik 4 mnd na de geboorte ga verhuizen. Daar krijgt ze wel dr eigen prachtkamer, dus ga vast ideetjes opdoen!
Dusse, laat de inspiratiefoto's vooral niet achterwege O+
pi_96596835
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 20:32 schreef The_Tankgirl het volgende:
http://www.amisuma.com/walls/
en dan bij gallery op kaeden klikken ;)

er staan helaas geen merken bij, want de website draait om de muurschilderingen :')
percy moet je zien, die is leuk! Dat poppetje op die deur! Dat ga ik zelf namaken, wat een leuk idee.
Maar dan voor onze eigen slaapkamer. De andere muurschildering moet ik er toch afhalen en de muur moest wit, maar even een nieuw idee maken de komende dagen en dan het weekeinde lekker verven :P
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:34:25 #199
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_96597635
Prachtig Poppedein O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_96627068
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 12:09 schreef Poppedein het volgende:
@Cyntiaa, dat moet prima te doen zijn! Ik wil wel even betere foto's voor je maken hoor, zodat je kunt zien hoe en wat, maar meer dan 1 of 2 MDF planken en een potje verf hoeft t je niet te kosten!!

@Mefke en Cyan, die stoel komt van Leen Bakker en is daar heel regelmatig in de aanbieding!! (nl 139, aanbieding is 119 en soms een week later 99 euro!). Ik heb m voor Lena ook echt vind m heel fijn!
Thnx voor de tip! :) Ik ga de site en de folders in de gaten houden. Zit ie net zo lekker als ie eruit ziet?

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:13 schreef martine1984 het volgende:
poppedein, weer zo'n mooie kamer! Ik vond destijds die voor je meisje ook al zo gaaf! Die zit nog steeds in mn hoofd, mocht er bij ons ooit een meisje bij komen dan is dat kamertje een grote bron van inspiratie.

* martine1984terug in lurkstand
Heb je daar nog fotootjes van Poppedein? Martine1984 heeft me nieuwsgierig gemaakt! ;)
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_96695191
@ Cyan, Lena's kamertje

Cyntiaa, ik heb nog wat extra fotootjes gemaakt:







Wij hebben een boxspring, dus we hebben er een extra plank onder gemaakt die tussen mijn 2 matrassen valt, waardoor het bedje niet weg kan schuiven. Toen we hem overnamen zat er een dwars plank op de bedbodem die de vorige eigenaresse over de rand van haar eigen bedrand heenschoof en op die manier het bedje vastklemde. We hebben er gewoon een schuimrubber matrasje in, dus geen rekening gehouden met standaard matrasmaten.
Heel simpel in ieder geval!

Maten bodem: 37x75 cm (deze moet dus heel iets breder zijn dan het bedje zelf als je een rand over je eigen bedrand wilt kunnen laten vallen)
Maten bedje: lxbxh = 75x35x79. MDF dikte = 1 cm
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_96696183
Helemaal top! :*
Laat het vanavond meteen aan mijn vriend zien O+
pi_96696623
Ik vind het echt een heel schattig bedje! Cyntiaa, ik zou zelf overwegen om het bedje iets langer te maken zodat je er langer mee kunt doen. Maar misschien is dat ook weer niet nodig. Als je langere tijd een cosleeper wilt kun je altijd nog een ledikant van de Ikea kopen en ombouwen.

Poppedein, je herinnert me aan een probleem dat ik heb: door de deken komt het matras steevast wat schuin te liggen. Hoe lossen jullie dat op?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_96696749
:+ nog niet... maar ik zat er zelf al aan te denken om nog een opgevouwen lakentje of handdoek onder het hoofdgedeelte te leggen ofzo, even kijken wat straks met kind erop handig is, zonder dat hij in een kommetje komt te liggen..
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_96696860
Nou ja, we hebben momenteel het probleem niet meer doordat Lena in een slaapzak slaapt en ik betwijfel of we de deken gaan herintroduceren. Het fijne aan een slaapzak is dat je je kindje zo terug kunt leggen in bed zonder dat er ingestopt hoeft te worden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_96697222
Om eerlijk te zijn ben ik zelf ook nooit zo'n fan geweest van deken/laken combinaties, maar tsja, t oog wou ook wat enzo ;) Ik gok er wel op dat met de zomer in zicht het probleem zich voor de eerste tijd hier ook wel even oplost. En het zal er ook een beetje aan liggen hoe lichte slaper hij is, of hij naast me kan blijven liggen zodra ik weer aan het werk ben en 's nachts telefoontjes moet beantwoorden...
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_96697630
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:22 schreef Poppedein het volgende:
Om eerlijk te zijn ben ik zelf ook nooit zo'n fan geweest van deken/laken combinaties, maar tsja, t oog wou ook wat enzo ;)
Het ziet er dan ook heel gaaf uit!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_96705203
Ow dat vraag ik me nou ook al heel lang af hoe andere mensen dat doen. Bij het voeteneind en aan de zijkanten komt het matras inderdaad omhoog door het instoppen en je krijgt dan een soort kuiltje waar je kind in ligt. Ik heb daar nu inderdaad een handdoek onder liggen maar ik vroeg me af of ik nou zo onhandig was in het bed opmaken of wat :')
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_96710535
He he eindelijk tijd voor foto's maken. Ik wil even vooraf zeggen. Het is nog niet af en er moet nog behoorlijk wat gestyled worden! Maar dat is meer voor mezelf, Mette is er nu al helemaal happy mee. Het slapen was 2 nachtjes moeizaam, maar nu gaat het gewoon goed.
We hebben de kastjes speciaal op dreumes hoogte opgehangen, kan ze zelf spulletjes in doen.
Ook de boekjes hangen op pakhoogte.
De schouw wordt een zitplekje met haar geliefde Schaap (de vacht die er ligt heet schaap), deze moet nog afgewerkt worden.
De geverfde muur vind ik nog wat saai, dus ben nog aan het denken wat daarmee te doen.

De slaapbank heeft nu een donkerblauwe hoes, dat vind ik niet passen in de kamer :') dus komt er een witte hoes voor. Haar kast moeten de deurtjes nog net gehangen worden en ik wil leuke leren greepjes eraan maken.
Ook moet de lamp aan het plafond nog netter worden opgehangen (we hebben ornamenten plafonds en op deze kamer geen elektra punt erin, ooit gaan we dat nog maken...).

Oja en andere gordijnen. We hadden hele mooie bij de V&D gezien maar die waren heel erg duur. Zelf maken is geen optie, de oppervlakte die we hebben is me te veel werk. Ik wilde heel graag polkadot gordijnen. Ik denk dat het ikea gordijnen worden met een brede strook andere stof aan de onderkant.

Dit weekend staat de 2 overgebleven ikea Besta kasten op MP zetten (als iemand interesse heeft..), die staan nu op de babykamer en die wil ik leeg :P want die week erop komt het wiegje en die moet zolang wel ergens parmantig kunnen staan O-)

Maar foto's :)









En als laatste een Mette in actie bij haar boekjes

Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  donderdag 12 mei 2011 @ 20:02:58 #210
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_96712320
aaah wat lief, kleed op de grond is juist erg leuk.

En vooral de laatste foto!! die beentjes en boekjes uitzoeken. leuke kamer!

Ik twijfel heel erg, er komt hier straks (september) een beebie en het geslacht weet ik niet. Maar wil op zn minst het wiegje wel leuk aankleden. Ik weet niet welke kleuren voor allebei kunnen (ik wil geen groen of oranje). Vorig jaar had lief lifestyle een leuke gebreide deken met stoere kleuren, turquoise rood groen paars enzo.... Maar ben dus op zoek naar leuke textiel voor het bedje. het moet ook geen 70 euro zijn voor een dekentje (jaja niet rijk ensjow)

Ik heb twee witte manden gekocht voor op de commode, en wil daar linten doorheen rijgen in de kleuren die het wiegje zal hebben. hebben jullie tips/inspiratie voor me?

Thnx!
pi_96712740
Ow wat leuk Wickie O+
Vind het heel leuk dat je de kastjes op dreumeshoogte hebben gemaakt!
pi_96713661
Sandous, je kan ook in de grijs en zand/bruin tinten gaan zitten. Dan kan je later als je baby geboren is heel makkelijk nog kleuren toevoegen als je wil. Ipv een dure deken dan je ook je lakentjes met een leuk dessintje of kleurtje kopen/maken en dat combineren met een simpel mooi witte deken voor de wieg van de Hema bijvoorbeeld.

Ik ga even voorbeelden voor je zoeken.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  donderdag 12 mei 2011 @ 20:26:21 #213
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96713777
Sandous; ik vind rood met blauwtinten ook altijd erg leuk... turquiose en dergelijke. Kan prima voor allebei denk ik?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 12 mei 2011 @ 21:29:21 #214
100412 mefke79
komt goed!
pi_96719302
Sandous, ik ben hier toen voor groen gegaan, echt hard groen, geen lime. Maar goed, paars vind ik ook prima kunnen en donkerblauw, goud, zilver, rood...eigenlijk alles zolang je maar de hardere kleuren pakt.

Omdat ik hard groen wilde en alle textieldingen alleen maar in lime te krijgen waren, heb ik gewoon stof gekocht en daar de hoesjes voor de deken mee gemaakt. Daarnaast een groene muur en wat accesoires in groen. Eigenllijk heel simpel. En stof kopen is helemaal niet zo duur, zeker niet op de markt.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_96719304
Wat een prachtige ruime kamer Wickie, daar gaat Mette vast heel veel lol beleven! O+
Poppedein, prachtig die cosleeper, maar ook het kamertje voor je mannetje... heerlijk! O+
  donderdag 12 mei 2011 @ 21:30:22 #216
100412 mefke79
komt goed!
pi_96719409
wickie wat een gave kamer! wat wil je nog met de muur doen?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_96720957
Wauw, wat een ruimte, wickie! Heb je nog plannen voor een muursticker of zo? Het hoge plafond* schreeuwt wel om zoiets!

* Misschien is het niet bijzonder hoog, maar het lijkt wel zo omdat de kastjes en planken op dreumeshoogte zijn gemonteerd. Dat vind ik trouwens heel slim gedaan! Fijn voor Mette.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_96721445
Met de muur wil ik dus nog wel wat doen, het is nou echt te leeg. Maar door het kleed worden de mogelijkheden nog beperkt.
De muur is 2.60 hoog en door dat alles laag hangt is het inderdaad extra leeg.
Mette stopt graag alles in kastjes enzo daarom dus zo. En schuifdeurtjes vind ze geweldig. Ze heeft zo'n zelfde soort kastje onder in haar hoekje in de woonkamer.

We hadden nu als idee om dezelfde vormen als die op het kleed voorkomen in behang uit te knippen en op te plakken.
Maar ik moet het dit weekend eens even goed laten bezinken.

Ik wil niet dat het een potpouri wordt, maar nu is het te saai.

Mette's oude kamertje was ook te goed gelukt, moeilijk om tegen op te boksen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_96738443
Ik ben heel benieuwd, wickie! Zelf zou ik het kleed ditchen. Niet mijn smaak, te hysterisch terwjil de rest juist zo mooi rustig is. Maarja, kinderen vinden dat natuurlijk weer geweldig. :+

Ik vind vooral de kastjes heel mooi, ook hoe dat zachte blauw combineert met de zachte kleur op de muur.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_96738795
Ohh wat een gezellig écht dreumes kamertje Wickie! Ik vind het echt leuk dta je zo bewust alles op dreumeshoogte hebt gehangen O+ Zo wordt het echt haar plekje! O+

En Sandous, volgens mij wist ik helemaal niet dat je zwanger was, wat leuk, gefeliciteerd! De deken die ik op mijn foto's op de rode stoel heb hangen komt van de hema, heeft hele vrolijke kleuren en is betaalbaar, misschien dat dat wat voor je is?


Ik vind m heel unisex in ieder geval, ik kocht m bij Lena en nu ligt ie ook weer te wachten...
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  vrijdag 13 mei 2011 @ 09:49:06 #221
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_96739253
Jemig Wicky wat een ruimte! :o
Helemaal te waauw O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 13 mei 2011 @ 10:15:14 #222
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96740070
Wickie, wat een mooi kamertje! O+

Hierbij de kamer voor ons meisje, al eens laten zien, maar nu is het helemaal af, bedje opgemaakt en al, klaar om haar te verwelkomen.

Wieg voor naast ons bed...


Het kamertje...






Invulling lijsten door manlief.
Broekje dat er hangt is paars en door mij gedragen 31 jaar geleden. :)




Lijst met afbeeldingen uit boek, bedacht door manlief...


Reiswiegje, voor in de box/de tuin/op visite...
  vrijdag 13 mei 2011 @ 10:38:59 #223
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_96740892
Dank jullie dames!!

Ja poppedein die is leuk!! ga ik halen.
er loopt hier nog een pittige peuter rond, vanochtend keek ze zandkasteel en daar hadden ze een baby, en zei maar roepen. Neee baby is in buik mamma hehe.

We hebben maar een extra slaapkamer (waar zij dus al slaapt) als t een meisje wordt kan ik me helemaal uitleven. Wordt t een jongentje dan ga ik weer rystylen.

Je kamertjes zijn super!!
pi_96747560
Wickie heerlijk die ruimte!

Juud, prachtig kamertje, en vooral het fotolijstje met het verhaal erin vind ik erg leuk! Misschien dat ik die ga onthouden O+
pi_96786121
Ik had het veranderde kamertje van Tess helemaal gemist. Bevalt de nieuwe opstelling?
En weet je toevallig of ze die lamp ook in een jongenskleuren variant hebben?

Wickie, wat een heerlijke plek voor Mette zo met alles op haar hoogte.

Juud, mooi kamertje. Vooral alle lijstjes zijn een super toevoeging.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_96786259
Mag ik even iets vragen....echt een newby vraag :@

Ik zie ledikantjes langs komen maar ook wiegjes...nou heb ik prijzen voor wiegjes gekeken en ze zijn rond de 100 nog wat euros...en ledikantjes zijn rond 200-300 euros (wat ik heb gezien in een winkel)
Hoe lang ligt het baby'tje in een wieg? kan ik hem/haar niet meteen in een ledikant doen? of is het te groot voor z'n ukje? ik snap wel dat hij/zij eerste manden op onze kamer gaat liggen in verband met voeding enzo...vinden jullie het dus noodzakelijk om een wieg te hebben?

klinkt misschien gek alleen ik heb 1. niet zoveel geld en 2. niet zoveel ruimte
en als uk na zegmaar 3 manden (ik zeg maar wat) niet meer in de wieg slaapt heb ik geen ruimte om die te storen daarom dat ik me af vraag of ik kan de kleintje meteen in een ledikant doen?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96786356
Bitterend, dat is geheel jouw eigen keuze.

Het ligt aan de maat van de wieg en hoe snel je kind groeit maar de meeste wiegjes gaan maar een paar maanden mee.
Veel mensen vinden een ledikantje een te grote ruimte voor een baby en er zijn baby's die dat zelf ook vinden omdat ze dan die geborgenheid missen zoals in je baarmoeder.

Wij hebben ook geen ruimte voor een wieg dus wij hebben de baby ook meteen in een ledikant gelegd maar wel eentje waar de zijkant uit is gehaald en aan ons bed is vast gemaakt zodat het een co-sleeper is en onze nabijheid hopelijk toch geborgenheid biedt.

Volgens mij gebruiken best veel mensen de eerste tijd ook de kinderwagenbak als alternatief wiegje. Misschien is dat een optie voor je?
Ikea heeft trouwens voor onder de 100 euro ledikantjes waar dus ook een zijkant uit kan.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_96786469
Je kan op marktplaats ook hele leuke wiegjes vinden als je toch graag een wieg wilt (komt de mijne ook vandaan..)
Nieuw matrasje en voila.
Wandelwagen kan ook wel, alleen hebben veel wagens een plastic hoes om het matrasje, die moet je er wel even af halen dan.

Ikea heeft idd prachtige, handige bedjes, ook leuk als peuterbed, en als combisleeper.

Maar het kán prima hoor een ledikant vanaf het begin! En wil je baby er nog niet in omdat het gevoelsmatig te groot is, dan zijn er tal van oplossingen te bedenken!
pi_96786906
Lizzy: dankje voor je uitleg! klinkt wel goed een ledikant waar een zijkant eraf kan! daar dacht ik niet aan...
Denk dat ik mijn man even naar de ikea moet slepen en daar rustig alles gaan bekijken! http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00118815 mooi bed voor een mooie prijs! en de zijkant kan idd eraf handig!

Sanne ik ga ook op marktplaats kijken!! ik krijg een Bugaboo Cameleon dus dan is het wiegbakje ideal...maar het matrasje ervan vind ik toch iets te dun om een baby lang op te laten liggen!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96789841
Ik kwam deze site tegen, staan ook wel leuke dingetjes op... :).
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_96791397
Ben ik met je eens Bitterend, ik heb ook een cameleon.. Maar als noodoplossing..
  zaterdag 14 mei 2011 @ 13:48:08 #232
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96791624
Bitterend; heb je geen familie of vrienden waar je eventueel voor een paar maandjes een wiegje van kan lenen??
Wij hebben een familiewieg. mijn zus heeft deze gebruikt, nu gebruik ik hem, zowel voor Evie als voor beeb 2.0, en dan wil zus hem graag terug voor hoogstwaarschijnlijk beeb 4.0 (!!!).

en oeee zo spannend, mijn ouders zijn aan het behangen as we speak; en de eerste 2 muren zitten er al op... vanavond meubeltjes erin schuiven, rolgordijntje ophangen en dan maar eens foto's maken.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_96791876
bitterend, op Marktplaats kun je ook voor een prikkie mozesmandjes kopen. Die zijn handig omdat ze verplaatsbaar zijn. Vooral als je weinig ruimte hebt kan dat fijn zijn. Je kunt er ook een opklapbaar onderstel bij krijgen.

Mijn tweede heb ik vrijwel meteen in een ledikant (omgebouwd tot co-sleeper) gelegd. Als je een ledikant wilt gebruiken en je baby extra geborgenheid wilt geven kun je ook aan (een vorm van) inbakeren denken. Maar dat zou ik alleen doen als je het gevoel hebt dat je baby dat kan gebruiken, en niet bij voorbaat al.

Juud, lief, rustig kamertje! Ik vind die plankjes met lijstjes heel leuk.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_96792601
Juud wat is jullie kamertje ontzettend mooi af geworden zo O+ Wow, complimenten voor je vriend voor de invulling van de lijstjes, ik vind t een geweldig idee zo, wat een heerlijk plekje! O+

Spannend BJ, ik ben heel benieuwd!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_96795403
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:03 schreef bitterend het volgende:
maar het matrasje ervan vind ik toch iets te dun om een baby lang op te laten liggen!
Dat matrasje is niet te dun, een baby weegt amper wat.

De kraamhulp zal je wel geruststellen, overdag ligt de baby in de kinderwagenbak (wel zo praktisch). Meestal de eerste weken ook gedurende de nacht. Geen zorgen maken dus over dat matrasje. Dat is echt prima.

Zo'n mozesmandje zou ook kunnen, maar kaart het anders even aan bij het intake gesprek met de kraamhulp als je nog twijfelt. Mijn kids zijn in iedergeval prima groot geworden vanuit de kinderwagenbak. Ik vond het alleen wat onhandig om hem de trap op te krijgen omdat hij nogal groot was.
pi_96799205
De Bugaboo Cameleon matrasjes zijn echt héél dun hoor ;)
Voor het geld dat je betaalt zou je wel iets meer verwachten eigenlijk :+

Als kraamverzorgende weet ik wel dat het kan en mag, maar als aanstaande mama twijfel ik daar toch ineens aan ;)
pi_96802481
Yup Cameleon matrasje is echt niet geschikt voor 's nachts! ik vind hem echt veel te dun voor zolang slapen...enne ik zou niet een kinderwagen naast mijn bed plaatsen...je loopt ermee buiten enzo niet echt schoon dus (vind ik)

Het idee van de co-sleeper vind ik echt helemaal geweldig! je ukje kunnen aanraken en handjes vast houden O+ O+ ik ben verkocht!

Mijn schoonzus heeft me aangeboden haar stokke meubelen over te nemen...maar ik vind het te duur :@ en nu dat ik helemaal verkocht ben aan het co-sleeper idee ga ik niet eens vragen aan andere mensen of ze een Mozes wiegje hebben :9

BJ: die familiewieg is wel erg goed als het zolang mee gaat!!! super dat je dat kan delen met mensen O+ ik ben de eerste van mijn zusjes die zwanger is! daarna mogen ze wel al onze meubel (en wel gratis) hebben!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96807877
Wij hadden ook de familiewieg van mijn man. Hij, zijn vader en misschien zijn opa hebben erin gelegen. Wel heb ik zelf nieuwe bekleding gemaakt, en een vers matrasje laten maken.

Maar Chris heeft er misschien 6 weken in gelegen. Daarna nog wel voor kleine dutjes beneden, maar eigenlijk werd het toen al te krap, klein wiegje vs flinke baby.. Voor die paar weken zou ik dus geen wieg kopen.

mijn zusje heeft 2 keer de kinderwagenbak gebruikt. Bij de 2e stond die gewoon in het ledikant.
Je kunt ook een matrasje laten maken dat erin past. Als je dat fijner vind.. Dan kun je evt. de kinderwagen beneden ook als bedje gebruiken.
pi_96810270
Ik had een prachtige houten familiewieg (met dichte zijkanten). Na een week vond ik het al niet leuk meer omdat ik Hannah niet kon zien vanuit bed. Daarna het Gulliver ledikantje gekocht en daar een co-sleeper van gemaakt. Heerlijk om je baby naast je te hebben de eerste periode en ook erg fijn ivm borstvoeding.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 21:48:25 #240
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96811061
poehhh lange dag, kamertje is nog niet helemaal af; maar het behang zit op de muren :D
een eerste impressie van Evie dr vrolijke meidenkamer:





Evie komt beoordelen:

en is volgens mij heel tevreden:


:D
komt nog een fofo als het echt AF is...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_96811209
Wat leuk is het geworden BJ! Die vogeltjes O+
En mooi dat de dame het ook goed heeft gekeurd,....anders had ze een probleempje denk ik.
Ligt ze er nu lekker te slapen?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_96811291
Wat een leuke kamertje zo al BJ!!! Wel druk, maar dat is die van Jaël ook en 's nachts is het toch donker en hebben ze de oogjes dicht ;)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  zaterdag 14 mei 2011 @ 21:55:17 #243
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96811500
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 21:50 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wat leuk is het geworden BJ! Die vogeltjes O+
En mooi dat de dame het ook goed heeft gekeurd,....anders had ze een probleempje denk ik.
Ligt ze er nu lekker te slapen?
neej, moeten eerst morgen nog een rolgordijn ophangen en wat laatste dingen doen.
(kleertjes in de kast enzo...)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 14 mei 2011 @ 21:55:55 #244
100412 mefke79
komt goed!
pi_96811543
bj gaaaaaf!
Wij hebben een hangwieg van leander, wel een investering en daarna een ikea bedje. Die van ons heeft maar drie nachten bij ons op de kamer gelegen, we sliepen allemaal niet meer. Nu blijft het wiegje op de babykamer en gaat tienus de eerste nacht(en) in de kinderwagenbak, overdag gaat ie dan in de wieg.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_96811758
Wat een super kamer!!!

en BJ nu zie ik ineens hoeveel Evie op jou lijkt!! (ik heb je foto gezien in de buiken topic!)
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96811811
Wauw, heftig, BJ! Mij iets te heftig. :Y) Maar ik vind dat vogeltjesbehang zó gaaf! En ze lijkt er zelf heel blij mee.

Bitterend: het is ook echt heel geweldig, naast je kindje slapen! Al is het niet in elke situatie ideaal, hoor. Het is mogelijk dat je kindje onrustig slaapt en je wakker houdt, of misschien vind je het zelf moeilijk om goed uit te rusten als je alles hoort. Maar ach, in dat geval heb je het ledikant zo weer in orde gemaakt voor apart slapen, al dan niet bij julle in de kamer.

Er is trouwens een topic over: Co-sleeper van een Ikea ledikantje?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_96812403
Ja super! dankje!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96812716
BJ, volgens mij is het vogeltjesbehang helemaal goedgekeurd! Leuk hoor!
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_96812838
Gaaf BJ!!! En wat een blij ei is Evie toch :D
Ik kan je zeggen dat het echt fijn is al zo 'vroeg' je dreumes te hebben overgehuisd. Zijn ze straks helemaal gewend als de baby er is. Een collega van me heeft pas net hun dochter overgehuisd en die heeft toch wat wenningstijd nodig en vrouwlief is zo goed als uitgerekend nu. De nachten zijn voor hun dus wel zwaar nu.

Ben benieuwd naar het de 'af' foto's!

Bitterend, wij hadden een Leanderwieg (via MP gekocht en zelf met winst weer verkocht) uiteindelijk heeft ze de eerste maanden tussen ons in gelegen en is ze na 2,5 maand naar haar ledikant op haar eigen kamertje gegaan. We hadden wel een mozesmandje ook voor beneden en als we onderweg waren (we zijn vaak een weekend bij mijn ouders). Deze keer gaan we voor een ikea ledikant die we waarschijnlijk gelijk ombouwen naar co-sleeper en een mozesmandje voor erbij.

Ik laat de afwerking voor Mette's kamertje even bezinken. Misschien hebben bepaalde personen volgend weekend nog wel goede ideeen ;)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_96814131
BJ, dat behang is zoals de vogeltjes zelf al zeggen, lief!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 15 mei 2011 @ 13:07:43 #251
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96833692
Mooi BJ! en wat een moppie is Evie!
Maar zag nog veeeeel meer mooie dingen voorbij komen!

Hier "moeten" we ook maar eens aan de babykamer gaan denken. Wij gaan het heel neutraal houden, met waarschijnlijk een mooie muurschildering. Heb ik al wat idee-tjes voor, maar moet nog even bedenken waar enzo, maar dat kan eigenlijk pas weer wanneer ik de meubels heb staan...straks wil ik daar net de kast hebben ofzo :?
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_96834111
Dat behang is geweldig bj! Nu ik het zo zie ga ik er zeker wat mee doen op Lotte haar nieuwe kamer
pi_96835285
Bj wat een geweldig meidenkamertje, echt superleuk behang! En een guitig meisje erbij, lief O+

Hier ook al vast aan het nadenken over het kamertje. We kunnen alleen geen behang gebruiken ivm spachelputz en gaan het niet te gek maken omdat ons huis al een tijd te koop staat en we hier hopelijk niet te lang meer gebruik hoeven te maken van dit babykamertje... maar er komt denk wel
een ander kleurtje op de muur en we leggen eindelijk eens de ontbrekende plintjes ;) :D

Ik zie wel veel leuke ideeen langskomen!
  zondag 15 mei 2011 @ 13:48:12 #254
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96835391
Evie doet dr middagdutje voor het eerst in de nieuwe kamer :) en het is stil!
helaas omdat ze zo moe was, nog geen foto's gemaakt van de kamer ingericht en met rolgordijn, maar die volgen later vandaag nog wel...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 15 mei 2011 @ 13:59:10 #255
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_96835887
BJ wat leuk!!

Ik vind dat vogeltjes behang ook helemaal geweldig, alleen die tekst er op :X
Dat vind ik het grote nadeel van het merk. Overal maar benadrukken hoe lief, stout of stoer iets is. Jammer. Want zonder had ik veel meer van ze gehad! :Y

Bitterend, Rienk heeft de eerst weken in de kinderwagenbak geslapen. We vonden een wiegje aanschaffen overbodig, want zo was het ook verplaatsbaar ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_96842875
Wat een leuk kamertje BJ en Evie helemaal blij zo te zien :D
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  zondag 15 mei 2011 @ 19:52:09 #257
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96852998
nog een laatste spam nu het echt af is :)
(zullen nog wel wat details volgen, zoals kapstokje enzo).

Evie dr loungeplekje



Evie dr loungehoekje in actie:


O+ O+ O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_96853206
Leuk is het geworden zeg! Ik vind vooral dat stippenbehang en dat ruitjes behang leuk. Die vogels zijn me iets te druk erbij, maar misschien oogt het wel heel anders in 't echt. Verder vind ik het echt een superleuke kamer geworden. En die loungeplek is geweldig!
  zondag 15 mei 2011 @ 20:59:24 #259
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_96856677
Echt een leuk kamertje BJ!! Ik ben gek op dat ruitjesbehang, dat heb ik ook in de kamer van mijn oudste. En op rood met witte stippen ben ik ook gek. Ik heb hetzelfde rolgordijn volgens mij. Praxis? ;)
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_96856798
Super kamer! erg druk maar het stoort me niet! en die Evie ziet er super comfortabel uit op die zit zak !
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96858584
Wow BJ, wat is het een geweldig leuk en opgetogen meidenkamertje geworden, écht helemaal passend bij jullie kleine koninklijke vrolijkheid! O+ Vooral t loungeplekje is heerlijk zeg, wat fijn dat ze er vanmiddag gelijk goed geslapen heeft, hopelijk is ze er gauw écht gewend!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  zondag 15 mei 2011 @ 21:48:53 #262
252405 oeke
Moeke
pi_96860482
Wat een vrolijk kamertje, BJ. Het past precies bij Evie! O+
Fijn dat ze er zo blij mee is.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 15 mei 2011 @ 22:06:14 #263
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_96861817
Wat geweldig!!! heerlijk aan het loungen. De mooie kussens komen zeker van lief lifestyle?
pi_96863668
Oh BJ, wat een fantastisch kamertje is dat geworden zo!! O+
  maandag 16 mei 2011 @ 12:52:49 #265
100412 mefke79
komt goed!
pi_96882506
BJ, werkelijk schitterend!

En Poppedein, thanks voor de stoelentip, de grijze komt als het goed is vandaag binnen (geen tijd om op een aanbieding te wachten zeg maar).
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 16 mei 2011 @ 13:34:50 #266
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96884035
Leuk BJ :Y
de combi van behangetjes is heftig maar zo te zien kan het goed in die ruimte, grote kamer! Een heel fijn plekje voor Evie zo O+
die vogeltjes van dat Lief behang zijn erg schattig en dat kussen-met-hart is geweldig!

Ik doe vrolijk mee met de boeken-plankjes hype :+





De plankjes worden nog definitief opgehangen, dit was voornamelijk om te zien of het zo goed was of dat we er nog een bij wilde of niet. De bovenste is ook zo leeg omdat ie anders van de muur lazert :+ binnenkort maar eens hollewandpluggen halen en ze definitief ophangen.

Ik wil nog 1 of 2 flinke kussens daar in de hoek zodat ze daar kan hangen en boekjes kan lezen of kan spelen. En er komt denk ik een ander gordijntje en een span-gordijntje voor de open kledingkast.


spot de dreumes :+

mn roodkapje poster O+
ben er nog niet over uit of ie daar blijft hangen of niet maar voorlopig hangt ie daar goed. Oh en die sprookjesboeken gaan dus nog op die bovenste plank want mooi enzo, maar ze zijn te zwaar voor nu :P
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 16 mei 2011 @ 13:37:52 #267
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96884146
en die boekenplankjes komen er hier ook nog ;) zodat Evie in dr loungeplekje in dr boekjes kan bladeren.. vind het zo leuk en gezellig eruit zien.

En Huup; je hebt een heeeeel andere stijl op Amelie dr kamertje; beetje romantisch en nostalgisch, maar ik vind OOK dat werkelijkwaar prachtig... O+
(net als van DPAM ik ook vaak het vrolijke gekleurde kies, en jij het zachte romantische.. :Y )
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_96884230
Leuk BJ! Dat ruitjesbehang vind ik vooral heel erg leuk en het lounge hoekje ook

Gaaf Huup! Waar komen die latjes nou vandaan waar de boeken op staan? Ikea?
Ik wil er ook een paar!
waah die schoenencollectie!
En die roodkapje poster vind ik natuurlijk helemaal O+
En ik dacht dat er linksonder zo'n hele grote plastic ouderwetse babypop zat :o :D ik moest nog eens nadenken ook toen ik ''spot de dreumes'' las :')
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 16 mei 2011 @ 13:46:06 #269
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96884410
Ik vind het zo jammer dat veel van de prentenboeken supermooie kaften hebben, maar dat je dan altijd tegen de rug van dat ding aankijkt in de kast. Die plankjes zijn ideaal O+ beetje kleur in de kamer, decoratie enzo.
Ja BJ dat is t idee hier ook ja, dat ze dan zelf een beetje kan hangen en bladeren :Y O+ alleen Evie's lounge-kussen is te groot denk ik voor daar in de hoek.

Haha poppejans ik vind van die poppen eng :D alles waar je je 's nachts het apelazerus van zou schrikken ontwijk ik een beetje :+

Bijna alles in t kamertje komt van Ikea ;) Ik sponsor Zweden gewoon joh, grootafnemer bij Ikea en H&M :+ Ribba ofzo heten ze. Ze zijn er ook in bruinzwart en houtkleur en ook in een korte variant.

de schoenen zijn met dank aan B.'s nicht, die heeft weer een doos kleding hierheen gebonjourd :D
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96884527
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 13:46 schreef huuphuup het volgende:
Ik vind het zo jammer dat veel van de prentenboeken supermooie kaften hebben, maar dat je dan altijd tegen de rug van dat ding aankijkt in de kast. Die plankjes zijn ideaal O+ beetje kleur in de kamer, decoratie enzo.

Ja precies! Het staat echt heel leuk zo om alle kaften te zien O+
Ik moet dus zodra het vakantiegeld er is maar eens gauw naar de Ikea ^O^
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_96884844
Huup wat een lief kamertje, heel romantisch en meisjesachtig. Dat prentje van roodkapje is ook echt lief, ik houd van die stijl!

Ik ga in ons babykamertje t.z.t. ook van die plankjes ophangen, vind het zo leuk!
Ik houd sowieso van lezen en boeken en ik hoop dat mijn beeb dat straks ook vindt!
  maandag 16 mei 2011 @ 14:35:32 #272
100412 mefke79
komt goed!
pi_96886267
die plankjes van de ikea zijn ideaal, Driekus heeft ze ook, maar dan met canvasdoeken erop. En we hebben ze in de woonkamer, vol met lijstjes en foto's van Driekus. Ach ja, ik sponsor ook graag de blauw-gele zweden zullen we maar zeggen...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 16 mei 2011 @ 14:36:26 #273
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96886301
vast wel, lekker veel voorlezen Jipster O+
Wij hebben van iedereen prentenboeken gevraagd als kraamkado bij Amelie, deels ook omdat we niet wisten wat anders te vragen, maar deels ook gewoon omdat we allebei erg van prenten- en sprookjesboeken houden. Ik denk dat we om en nabij de 80 boekjes/boeken hebben nu? Veel klassiekers zoals Ziezo en de Gruffalo, maar ook heel veel van Eric Carle O+ en als ik een mooi boek tegenkom dan koop ik het, zoals die Yumi bovenop, die is zo leuk voor als ze groter is <3

Overigens vind ik Amelie's kamertje een beetje bij elkaar geraapt, niet zo coherent als Elin's kamertje, maar het is wel een heel fijn plekje O+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 16 mei 2011 @ 14:43:50 #274
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96886593
Ik heb ook al een cadeaulijstje gemaakt en daar staan sowieso al 15 boeken op. Ik O+ voorleesboeken, daar heb je zoveel plezier van...

Wij hebben onze plankjes van de Karwei, die zijn ongeveer net zo duur als die van Ikea en wellicht voor sommige mensen net iets handiger om daar te halen.

Ik ben ook fan van Ikea, wij hebben er ook de nodige spullen van, voor zowel onszelf als voor ons meisje.

@Huup, ik vind het schattig die plankjes, dat kleedje vind ik ook zo zoet!
pi_96886860
Huup! Dat is een goed idee, boekjes vragen! *pikt idee van Huup en schrijft het op*
Ik zou dat ook geweldig vinden allemaal leuke prenten en sprookjesboeken vragen. Ik mocht vroeger ook altijd een boek uitzoeken in zo'n geweldige kinderboekenwinkel in Arnhem, ik heb er goeie herinneringen aan O+

Huup, heb je die lijstjes van 55cm of 115cm?

Wij hebben vorige week op MP een kast van IKEA gekocht, de vorige/'oude' variant van de hemnes kast.
Deze:

Het eerste meubelstuk voor de baby O+ En mijn mama gaat het ledikantje waar zowel mijn broertje als ik in geslapen hebben verven en opknappen. Het is zoiets als deze:



Alleen loopt bij die van ons het hoofdeinde wat omhoog en rond O+
Als commode willen we de Hemnes grote ladenkast hopen omdat die zo hoog is, en vriendlief is 2.00m.
pi_96886930
Zaterdag hebben we het bedje bekeken en het enige is, dat de bodem niet lager kan. Is dat een probleem als het kindje zich straks optrekt en gaat staan tegen de reling? Beide zijkanten kunnen er wel uit overigens... en wij zijn ook nooit eruit gevallen.. Maar tegenwoordig zie je veel verstelbare bodems?
  maandag 16 mei 2011 @ 14:56:52 #277
100412 mefke79
komt goed!
pi_96887103
Jipster, hoe hoog is de reling? Ik denk dat het enige gevaar is dat als het kindje zich kan optrekken, het over de rand heen kan duiken. Nou ligt het een beetje aan hoe hoog de reling is en hoe groot je kindje wordt, maar Driekus trok zich op met iets van 10 maanden (dacht ik) en je wilt echt niet dat ze dan over de rand duiken.
Los daarvan, de bodem kan dus ook niet omhoog? Dat ik weet niet hoe groot jij bent, maar dan moet je behoorlijk omlaag om je kindje te pakken en dat vond ik ook tegenvallen.
(spreekt iemand die haar leanderwieg zo hoog heeft hangen dat ie op commodehoogte hangt)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_96898363
De reling is vanaf het matrasje ongeveer 45cm hoog denk ik.
Het bedje met bukken en gaat wel, het staat nog op op poten. En m'n vader kan er wel latjes aanmaken dat het matrasje eerst 10cm hoger komt te liggen.

In ieder geval kunnen we de eerste maanden goed vooruit met het bedje, ik vind het zo zonde om het niet te gebruiken, want de emotionele waarde is vrij groot O+
  maandag 16 mei 2011 @ 20:27:03 #279
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96904718
oooooh dat bedje O+ O+ O+
voor de eerste maanden kan ie dan sowieso toch? Je kunt het altijd nog aankijken hoe het gaat. Kun je niet aan je moeder vragen hoe dat vroeger bij jullie ging? Of jullie er ooit uit gevallen zijn?

Ik weet wel dat mijn moeder ook zo'n laag bedje heeft staan als logeerbedje, dat is van haar zelf geweest nog. Het is een superleuk ding, maar ze durfde hem zelf niet meer te gebruiken (en ik ook niet) ivm kukel-gevaar.

Mijn plankjes zijn 115 breed :)
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 16 mei 2011 @ 20:44:54 #280
100412 mefke79
komt goed!
pi_96906034
onze buren hebben zo'n bedje als peuterbedje, dat zou je daarna ook nog kunnen doen Jipster! Geen idee hoe lang jullie bedje is natuurlijk, maar als het lang genoeg is, dan is dat wel een leuke oplossing.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_96925591
Wat een supergaaf bedje Jipster!

Ik heb een vraag aan alle mama's die de Hemnes commode hebben (de brede).
Ik hoor er verschillende verhalen over, dat de bovenlaag gaat 'bladderen' en bobbelen. Maar ik vind hem zo mooi en lekker ruim..
Ik heb wel een babykamer van Kidsfactory maar in mijn nieuwe huisje is het babykamertje niet zo groot dus overweeg ik de Ikea commode te kiezen ipv een commode+kast (dan kan ik altijd nog een kast in de hal zetten of haar spullen in mijn kastenwand doen).
Maar hij moet wel mooi blijven..
Dus, hoe bevalt die commode jullie?
  dinsdag 17 mei 2011 @ 07:25:08 #282
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_96926414
Ik heb wel gehoord dat de malm gaat bladderen enzo..
Over de Hemnes heb ik alleen goede dingen gehoord, misschien ook gewoon kwestie van hoe je ermee omgaat?
Het is natuurlijk hout dus zorgen dat het niet nat wordt.
pi_96926523
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 07:25 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb wel gehoord dat de malm gaat bladderen enzo..
DAar hebben wij geen last van, ding ziet er na bijna 2 jr nog prima uit
pi_96927152
Bedankt voor jullie reacties! We beginnen er gewoon mee en als het niet meer gaan kunnen we hem inderdaad als peuterbedje wel weer een tijdje gebruiken!

Sannne, wij willen ook die commode, volgens mij is het een prima commode! We hebben in de rest van ons huis ook wat Ikea, malm, expedit, maar niks is gaan bladeren..

[ Bericht 2% gewijzigd door Jipster op 17-05-2011 14:05:17 ]
pi_96932684
BJ wat mooi!

Huup ook zo leuk, knus hoor.

Die plankjes zijn echt leuk! Vind het wel jammer dat Kims kamer juist steeds kaler wordt, ze sloopt alles. Er staat alleen een 1 persoonsbed en kledingkast in. Aan de muur wel 3 prinsessen schilderijen en een spiegel. Her en der nog wat muurstickers, maar daar heeft ze er veel van afgerost. Geboorteborduurwerk is er ook nog. Door mam gemaakt. O+

Tylers kamer is zo klein, dat wordt heel druk met plankjes erbij. Al zat ik te denken om de el cheapo boekenkast weg te doen, staat niet veel in. En dan op die plek zulk soortige plankjes te hangen met boekjes.
pi_96932892
Jammer dat er zoveel Ikea spul hier staat, er zijn toch zoveel leukere merken te koop? Ok, het kost wat meer, maar dan nog?
pi_96932993
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 11:41 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Jammer dat er zoveel Ikea spul hier staat, er zijn toch zoveel leukere merken te koop? Ok, het kost wat meer, maar dan nog?
Dus het kost meer en soms is dat niet nodig.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 12:28:48 #288
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_96934653
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 11:41 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Jammer dat er zoveel Ikea spul hier staat, er zijn toch zoveel leukere merken te koop? Ok, het kost wat meer, maar dan nog?
omdat ieder dat lekker zelf moet weten? :D
ik koop ook veel merk, maar ook veel ikea.
de mix en match is wat ik leuk erg leuk vind.
combi van te duur en leuk voor weinig.

maar sommige kunnen dat niet, willen dat niet, vinden dat niet.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 14:02:35 #289
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_96938692
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 02:42 schreef Sannne het volgende:
Wat een supergaaf bedje Jipster!

Ik heb een vraag aan alle mama's die de Hemnes commode hebben (de brede).
Ik hoor er verschillende verhalen over, dat de bovenlaag gaat 'bladderen' en bobbelen. Maar ik vind hem zo mooi en lekker ruim..
Ik heb wel een babykamer van Kidsfactory maar in mijn nieuwe huisje is het babykamertje niet zo groot dus overweeg ik de Ikea commode te kiezen ipv een commode+kast (dan kan ik altijd nog een kast in de hal zetten of haar spullen in mijn kastenwand doen).
Maar hij moet wel mooi blijven..
Dus, hoe bevalt die commode jullie?
Ik had 'm in mijn eigen huis staan voordat ik ging samenwonen, gewoon als grote ladekast in de woonkamer. De enige beschadiging die ik er in een paar jaar op had zitten was van de lamp die door de kat er bovenop kapot was gevallen :+
Bladderen en bobbelen was zeker niet het geval.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 17 mei 2011 @ 15:51:09 #290
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96943084
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 02:42 schreef Sannne het volgende:
Wat een supergaaf bedje Jipster!

Ik heb een vraag aan alle mama's die de Hemnes commode hebben (de brede).
Ik hoor er verschillende verhalen over, dat de bovenlaag gaat 'bladderen' en bobbelen. Maar ik vind hem zo mooi en lekker ruim..
Ik heb wel een babykamer van Kidsfactory maar in mijn nieuwe huisje is het babykamertje niet zo groot dus overweeg ik de Ikea commode te kiezen ipv een commode+kast (dan kan ik altijd nog een kast in de hal zetten of haar spullen in mijn kastenwand doen).
Maar hij moet wel mooi blijven..
Dus, hoe bevalt die commode jullie?
Je hebt een witte, die heeft zo'n soort folie toplaag, wat kan bladderen. Geen idee of dat zo is...
Ik heb een gebeitste en Poppedein heeft die ook, ik de blauwe, zij de bruine, dat kan dus niet bladderen. Pluspunt vind ik, dat je hem zelf nog eens kan beitsen of kan verfen in een andere kleur.

Ik ben er heel blij mee, er past zoveel in en ik vind het fijn dat ie zo groot is.
pi_96944621
Het is verven.
pi_96944803
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 16:20 schreef Dementor het volgende:
Het is verven.
Oeh, een spelvaut! :')
  dinsdag 17 mei 2011 @ 16:24:15 #293
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96944817
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 16:20 schreef Dementor het volgende:
Het is verven.
Het is zwanger.... :6 ;)
  dinsdag 17 mei 2011 @ 16:24:59 #294
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96944854
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 16:23 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

Oeh, een spelvaut! :')
Dat had ie me ook tijdens het avondeten kunnen vertellen... }:|
pi_96944983
Oeh, ik dacht gezellig hier, maar ik zie dat jullie elkaar meer dan goed kennen :D :*
pi_96944984
Blij dat mijn vriend geen Fok! heeft ;)
pi_96948613
Haha!

Hey bedankt voor de antwoorden! Misschien dat ik er dan toch maar voor ga! Ik heb een Malm kast, die heeft wel een hoekje wat is afge ehm.. nouja de folie is er vanaf.
En de lades zakken wat door..

En waarom Ikea? Omdat die ladekast vet mooi is man :D
pi_96951455
Waarom geen ikea... leuk spul, leuk prijsje :)
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_96952541
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 12:28 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

omdat ieder dat lekker zelf moet weten? :D
ik koop ook veel merk, maar ook veel ikea.
de mix en match is wat ik leuk erg leuk vind.
combi van te duur en leuk voor weinig.

maar sommige kunnen dat niet, willen dat niet, vinden dat niet.
:Y
mix en match is erg leuk! maar we hebben niet zoveel geld om bij gespecialiseerde baby winkels te shoppen...zou ik wel willen maar ja...
Ikea is ook mooi en leuke prijsje EN gewoon goede kwaliteit! onze boeken kasten zijn 10 jaar oud en doen het nog prima
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96952666
Amber heeft een 2e hands Ikeabed (al zo'n 7 jaar oud nu) en nog helemaal goed.
Tess d;r kamer IS Ikea :D Bed, commode en kast zijn van Ikea. Niet te duur en prima kwaliteit!
Oh en hele goede service!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_96952713
Vicky ik vind de slaap kamer foto's die je hier hebt geplaatst helemaal O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')