abonnement Unibet Coolblue
pi_95433081
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:02 schreef Flashbox het volgende:
Gister via marktplaats een nieuwe Cisco 8485DVB (HDTV/PVR 320GB binnen gekregen, nu kan ik opnemen van kanaal 15. Heeft Ziggo heel dat ding dicht getimmerd zodat je geen beelden naar de pc kan krijgen. Netwerk verbinding om via FTP beelden naar pc te copieren en USB zijn in de software uitgeschakeld.

KUT Ziggo
sjit man, heb je zo je best gedaan.........
Kuuuunt Uuuuuuuuuu Tekenen
pi_95433097
Sharon in het wit
pi_95433104
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:02 schreef Flashbox het volgende:
Gister via marktplaats een nieuwe Cisco 8485DVB (HDTV/PVR 320GB binnen gekregen, nu kan ik opnemen van kanaal 15. Heeft Ziggo heel dat ding dicht getimmerd zodat je geen beelden naar de pc kan krijgen. Netwerk verbinding om via FTP beelden naar pc te copieren en USB zijn in de software uitgeschakeld.

KUT Ziggo
Effe hacken die software, 10 minuutjes werk ;)

(niet voor mij overigens)
Als je last hebt van mijn posts, dan neem je maar een pimp account en zet je me op ignore.
pi_95433133
wat vonden jullie ervan toen laura Met Joanna buiten wilde praten Mo er ook bij moest zijn.

Ik vond het erg opdringerig alsof Mo bang is dat Laura teveel zou zeggen.(kan het mis hebben)

Ik gok dat Laura vandaag veel in de buurt van Joanna zal zijn.
  woensdag 13 april 2011 @ 10:05:55 #130
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_95433140
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 09:56 schreef sjaakspark het volgende:
je kon knippen bij Servio piercen bij Aafke en eten met Alex. Ben benieuwd wat iemand met Maik mag doen "Bungabunga"
Neuken?
pi_95433144
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 09:56 schreef sjaakspark het volgende:
je kon knippen bij Servio piercen bij Aafke en eten met Alex. Ben benieuwd wat iemand met Maik mag doen "Bungabunga"
Ik denk eerlijk gezegd dat maik erin blijf... want waarom zou hij eerder naar een geheime kamer gegaan zijn... dus denk ik dat je een uitje met Sharon krijg en dan een hele avond/dag gezellig luisteren naar haar amerika verhalen
pi_95433152
Geer is blijkbaar niet echt amused over het oeja (ik weet niet hoe je t schrijft) bord.
Geer zegt dat de productie niet weet dat daar ongelukken mee kunnen gebeuren.
pi_95433153
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:05 schreef marky het volgende:

[..]

Neuken?
Met Johanna?
Als je last hebt van mijn posts, dan neem je maar een pimp account en zet je me op ignore.
pi_95433158
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:05 schreef Freule het volgende:
wat vonden jullie ervan toen laura Met Joanna buiten wilde praten Mo er ook bij moest zijn.

Ik vond het erg opdringerig alsof Mo bang is dat Laura teveel zou zeggen.(kan het mis hebben)

Ik gok dat Laura vandaag veel in de buurt van Joanna zal zijn.
Ik vond het een zeer vermakelijke situatie. Echt wijvengedrag!
Dat zou jij wel willen weten.
pi_95433172
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:06 schreef Blackprinces het volgende:
Geer is blijkbaar niet echt amused over het oeja (ik weet niet hoe je t schrijft) bord.
Geer zegt dat de productie niet weet dat daar ongelukken mee kunnen gebeuren.
:o Zou ik ook echt niet aan beginnen.
Dat zou jij wel willen weten.
pi_95433177
quote:
6s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:04 schreef Reksie1981 het volgende:

[..]

Effe hacken die software, 10 minuutjes werk ;)

(niet voor mij overigens)
Is niet mogelijk, zelfs HDD er uit halen en aan pc hangen werkt niet. Ze zijn er al meer dan een jaar mee bezig geweest.
pi_95433180
Goede smorgens fokkers
is het niet mogelijk om http://www.spixtv.nl/live.php online te knallen tijdens de offline streams?
gezien er blijkbaar wel beeld is op upc en ziggo.
pi_95433185
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:06 schreef Roguee het volgende:

[..]

:o Zou ik ook echt niet aan beginnen.
ik ook niet
pi_95433186
Sharon heeft het over het spel met het bord en dat het onwetendheid van de produktie is om dit zo te doen. Volgens hem kunnen er ongelukken van gebeuren. Hij heeft er iets over gelezen.

beetje onduidelijk allemaal
pi_95433203
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:05 schreef marky het volgende:

[..]

Neuken?
En dan de beelden in de liveshow aan Mo laten zien.
  woensdag 13 april 2011 @ 10:07:37 #141
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95433209
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:06 schreef Blackprinces het volgende:
Geer is blijkbaar niet echt amused over het oeja (ik weet niet hoe je t schrijft) bord.
Geer zegt dat de productie niet weet dat daar ongelukken mee kunnen gebeuren.
Ik ben niet echt bijgelovig, maar ik vind wel dat je met dat soort dingen moet oppassen en in ieder geval niet moet spotten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_95433233
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik ben niet echt bijgelovig, maar ik vind wel dat je met dat soort dingen moet oppassen en in ieder geval niet moet spotten.
vind ik ook, heb er al teveel mee te maken

Sharon zingt
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2011 @ 10:08:26 #143
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_95433234
Mo staat nu melk te kloppen
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_95433240
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:05 schreef Freule het volgende:
wat vonden jullie ervan toen laura Met Joanna buiten wilde praten Mo er ook bij moest zijn.

Ik vond het erg opdringerig alsof Mo bang is dat Laura teveel zou zeggen.(kan het mis hebben)

Ik gok dat Laura vandaag veel in de buurt van Joanna zal zijn.
Ik denk dat Laura het niet erg vond anders had ze het wel gezegd.. en mo heeft zich niet in het verhaal gemengd... er zijn veel woorden gebruikt maar weinig inhoud moet ik zeggen.

En daarbij heeft joanna zoveel zitten kletsen om te hopen dat laura het vergat waar ze het over wilde hebben. Maar laura wilde haar duidelijk vertellen waar het over ging. En toen moest ineens Sharon ook nog weten waar het over ging, terwijl het niet eens over haar ging.
pi_95433241
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:06 schreef dimi1972 het volgende:
Goede smorgens fokkers
is het niet mogelijk om http://www.spixtv.nl/live.php online te knallen tijdens de offline streams?
gezien er blijkbaar wel beeld is op upc en ziggo.
Goeie vraag!
pi_95433249
Technische problemen

13 april om 09.45
Onze excuses.

Vanwege technische problemen kan het zijn dat de streams offline zijn. We zijn hard bezig met het verhelpen van dit probleem. Onze excuses voor het ongemak.
pi_95433270
Geestig spelletje

13 april om 00.39
Wat hebben de spoken te vertellen?

Er ligt een Ouijabord in het labyrint en de bewoners gaan ermee aan de slag. Karim wil er niets mee te maken hebben en raadt het de andere bewoners af er iets mee te doen. Zal het hen lukken om geesten op te roepen en wat zullen zij allemaal voor geheimen verklappen? Kijk om 19:30 uur naar Net5.

Hmmmm heel apart dit...
Dat zou jij wel willen weten.
pi_95433276
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:08 schreef titula het volgende:

[..]

Ik denk dat Laura het niet erg vond anders had ze het wel gezegd.. en mo heeft zich niet in het verhaal gemengd... er zijn veel woorden gebruikt maar weinig inhoud moet ik zeggen.

En daarbij heeft joanna zoveel zitten kletsen om te hopen dat laura het vergat waar ze het over wilde hebben. Maar laura wilde haar duidelijk vertellen waar het over ging. En toen moest ineens Sharon ook nog weten waar het over ging, terwijl het niet eens over haar ging.
dan heb ik andere beelden gezien want in het witte zitje buiten hadden Mo en Jo steeds het woord terwijl laura met Jo wilde praten buiten.
pi_95433283
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik ben niet echt bijgelovig, maar ik vind wel dat je met dat soort dingen moet oppassen en in ieder geval niet moet spotten.
Ik vind het ook niet verstandig.
Hoop ook niet dat ze dit gaan uitzenden, kids doen snel iets na, is niet goed nie......
pi_95433285
Ouija bord O~)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')