abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 25 april 2013 @ 16:46:29 #176
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_125723573
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 16:36 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Huh waarom niet gewoon Brillenzand of Bekerzwin?
Omdat nu die nieuwe koning wel móét komen om het te openen :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_125725873
Aah, een naam die je wist dat zou komen :P
Krijgen ze ook een p-p-plein ?
pleased to meet you
  donderdag 20 juni 2013 @ 15:19:17 #178
132231 destrovel
Rolluikmuis
pi_128036230
Tijd om dit topic weer omhoog te schoppen, want de Nationale Marinedagen én Sail zijn dit weekend!

Hoewel ik er niet meer woon ga ik toch zeker even terug dit weekend *O*
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_128142331
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:19 schreef destrovel het volgende:
Tijd om dit topic weer omhoog te schoppen, want de Nationale Marinedagen én Sail zijn dit weekend!

Hoewel ik er niet meer woon ga ik toch zeker even terug dit weekend *O*
Dit dus!
Met Sail er bij is de marinedagen toch leuker!
De marinedagen zelf is eigenlijk altijd het zelfde.
Van mij mag het elkaar jaar wel sail zijn!
JA!
pi_128142487
Weet iemand waarom je de vuurtoren trouwens niet meer kan beklimmen? In mijn jeugd heb ik dit vele malen gedaan maar nu is het volgens mij niet meer mogelijk.

De watertoren was vroeger trouwens ook te beklimmen (eerst met een trap tot het uitkijkplatform en later was er een klimmuur) maar ook dit is al vele jaren niet meer mogelijk volgens mij.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_128142915
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 10:25 schreef Nielsch het volgende:
Weet iemand waarom je de vuurtoren trouwens niet meer kan beklimmen? In mijn jeugd heb ik dit vele malen gedaan maar nu is het volgens mij niet meer mogelijk.

De watertoren was vroeger trouwens ook te beklimmen (eerst met een trap tot het uitkijkplatform en later was er een klimmuur) maar ook dit is al vele jaren niet meer mogelijk volgens mij.
De vuurtoren mag je niet meer beklimmen omdat er een scheur in één van de verdiepingen zit.
(gietijzer is moeilijk/niet te lassen)

Ik zou ook wel weer eens naar boven willen. Ik denk dat het alweer zo'n 18 jaar geleden is geweest dat ik daar boven ben geweest.

De watertoren is een heel ander verhaal.
Die heeft gemeente ooit verkocht voor 1 euro aan aan architect.
De gemeente heeft de watertoren laten verbouwen maar heeft ondertussen een geschil gehad met de aannemer. En is daarna ook nooit afgemaakt.
Wat een schande is!
Vanbuiten zit hij er af uit. Maar binnen schijnt het nog een aardige puinzooi te zijn,
JA!
pi_128142934
Dubbel!
JA!
  zondag 23 juni 2013 @ 11:29:29 #183
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_128143446
Ik ben nog nooit in de vuurtoren geweest ;( Wel Den Helder van boven gezien in het reuzenrad gister, geweldig!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_128143494
quote:
18s.gif Op zondag 23 juni 2013 10:09 schreef Rensjebree het volgende:
Met Sail er bij is de marinedagen toch leuker!
Het zou nóg leuker geweest zijn als het gisteren niet zeek van de regen ;)
pi_128143548
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 11:31 schreef CMBianca het volgende:

[..]

Het zou nóg leuker geweest zijn als het gisteren niet zeek van de regen ;)
Ja, daar kan de organisatie ook weinig aan doen helaas!
Het nu nu droog.. Alleen waait het wat!
JA!
pi_128143711
quote:
18s.gif Op zondag 23 juni 2013 11:34 schreef Rensjebree het volgende:
Ja, daar kan de organisatie ook weinig aan doen helaas!
Het nu nu droog.. Alleen waait het wat!
Ja maar nu ben ik niet meer in DH, gisteren wel. :D
  zondag 23 juni 2013 @ 12:07:32 #187
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_128144277
quote:
18s.gif Op zondag 23 juni 2013 11:34 schreef Rensjebree het volgende:

[..]

Ja, daar kan de organisatie ook weinig aan doen helaas!
Het nu nu droog.. Alleen waait het wat!
Laat geworden gister?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_128144331
quote:
11s.gif Op zondag 23 juni 2013 12:07 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Laat geworden gister?
Nogal ja!
JA!
pi_128148205
Hoe kun je het nu laat maken in Den Helder? Wat ik mij ervan herinner is dat echt een plek waar je eigenlijk nog niet dood wilt worden gevonden. Zo afgelegen en aftands? is het als woonplek.
Enige wat de boel een beetje levendig houdt is die Marine basis maar dan heb je volgens mij alle interessante dingen ook wel opgesomd.

Oh,wacht, je kan daar vlakbij wel een overheerlijk visje halen te samen met een gouden rakker.
  zondag 23 juni 2013 @ 14:05:57 #190
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_128148394
quote:
15s.gif Op zondag 23 juni 2013 14:01 schreef Iwanius het volgende:
Hoe kun je het nu laat maken in Den Helder? Wat ik mij ervan herinner is dat echt een plek waar je eigenlijk nog niet dood wilt worden gevonden. Zo afgelegen en aftands? is het als woonplek.
Enige wat de boel een beetje levendig houdt is die Marine basis maar dan heb je volgens mij alle interessante dingen ook wel opgesomd.

Oh,wacht, je kan daar vlakbij wel een overheerlijk visje halen te samen met een gouden rakker.
Dan ken je Rock café De Engel nog niet! Als iedereen die je kent ook in die kroegen rondloopt, waarom zou je dan naar een andere stad willen? En je kan het prima laat maken door de thuis te zuipen met een aantal vrienden, dan maakt het echt niet uit welke stad het is hoor ;)
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_128160951
quote:
15s.gif Op zondag 23 juni 2013 14:01 schreef Iwanius het volgende:
Hoe kun je het nu laat maken in Den Helder? Wat ik mij ervan herinner is dat echt een plek waar je eigenlijk nog niet dood wilt worden gevonden. Zo afgelegen en aftands? is het als woonplek.
Enige wat de boel een beetje levendig houdt is die Marine basis maar dan heb je volgens mij alle interessante dingen ook wel opgesomd.

Oh,wacht, je kan daar vlakbij wel een overheerlijk visje halen te samen met een gouden rakker.
Ga jij in het dorp/stad waar je woont ook elke dag wat leuks doen?
Marine stelt niks anders voor dan werkgelegenheid.
Aftands.. redelijk wel ja.. In iedergeval het centrum wel *O* verpaupering *O*
De rest van Den Helder is aardig aan het opknappen.

Tevens zou ik niet anders dan dood willen gevonden worden in Den Helder. O+
JA!
  zondag 23 juni 2013 @ 20:04:39 #192
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_128162409
quote:
18s.gif Op zondag 23 juni 2013 19:36 schreef Rensjebree het volgende:
Tevens zou ik niet anders dan dood willen gevonden worden in Den Helder. O+
^O^ Ik ook niet, dit is mijn thuis :7
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_128165010
quote:
15s.gif Op zondag 23 juni 2013 14:01 schreef Iwanius het volgende:
Hoe kun je het nu laat maken in Den Helder? Wat ik mij ervan herinner is dat echt een plek waar je eigenlijk nog niet dood wilt worden gevonden. Zo afgelegen en aftands? is het als woonplek.
Enige wat de boel een beetje levendig houdt is die Marine basis maar dan heb je volgens mij alle interessante dingen ook wel opgesomd.

Oh,wacht, je kan daar vlakbij wel een overheerlijk visje halen te samen met een gouden rakker.
Heb tot mijn 18de in Den Helder gewoond maar ik vond het uitgaansleven altijd verrassend veelzijdig. Ja, het speelt zich grotendeels af in één straat maar in die straat had je wel veel verschillende café's met allemaal een eigen muziekstijl: R&B, skihut, top 40, classic rock, live gitaarmuziek, Nederlandstalig, metal, alternative & indie, dancehall, house / dance... noem maar op.

Geen idee hoe het nu is maar ik heb me in het uitgaansleven van Den Helder altijd wel weten te vermaken. En alles open tot 4 uur, dus je kon het best laat maken.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_128167180
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:50 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Heb tot mijn 18de in Den Helder gewoond maar ik vond het uitgaansleven altijd verrassend veelzijdig. Ja, het speelt zich grotendeels af in één straat maar in die straat had je wel veel verschillende café's met allemaal een eigen muziekstijl: R&B, skihut, top 40, classic rock, live gitaarmuziek, Nederlandstalig, metal, alternative & indie, dancehall, house / dance... noem maar op.

Geen idee hoe het nu is maar ik heb me in het uitgaansleven van Den Helder altijd wel weten te vermaken. En alles open tot 4 uur, dus je kon het best laat maken.
Het uitgaan is eigenlijk nog altijd het zelfde..
Veel tenten zijn weg, maar daar zijn er ook weer genoeg voor terug gekomen.
Ik vermaak me zelf altijd.. als moet ik zeggen dat ik altijd in de zelfde tent zit.
JA!
  zondag 23 juni 2013 @ 22:39:42 #195
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_128172120
quote:
18s.gif Op zondag 23 juni 2013 21:25 schreef Rensjebree het volgende:

[..]

Het uitgaan is eigenlijk nog altijd het zelfde..
Veel tenten zijn weg, maar daar zijn er ook weer genoeg voor terug gekomen.
Ik vermaak me zelf altijd.. als moet ik zeggen dat ik altijd in de zelfde tent zit.
Dat zeg je goed ja, dat je er altijd 'zit' want je gaat zitten en je staat niet meer op tot 4 uur _O-
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_129080219
*O* *O* *O* *O* *O*

En de Duitsers zijn er weer!

Stoppen voor fietser/voetgangers waar ze helemaal niet hoeft te stoppen!
50 rijden op 80 kilometerwegen enz enz!
ge-wel-dig!

JA!
  zaterdag 20 juli 2013 @ 23:04:20 #197
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_129171097
quote:
18s.gif Op donderdag 18 juli 2013 13:05 schreef Rensjebree het volgende:
*O* *O* *O* *O* *O*

En de Duitsers zijn er weer!

Stoppen voor fietser/voetgangers waar ze helemaal niet hoeft te stoppen!
50 rijden op 80 kilometerwegen enz enz!
ge-wel-dig!

[ afbeelding ]
Supertoll!!!!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_129191242
Ik ken den helder alleen van de geweldige documentaire over tienermoeders.
Klein beetje research verder:
- In Den Helder weet de helft van de autobestuurders niet dat er een vijfde versnelling aanwezig is
- In Den Helder hebben zij zelfs niet eens festivals: http://www.yellowtipi.nl/festivalkaart/.

Al met al +3 duitser punten voor Den Helder
Wie niet slim is moet maar sluw wezen
  zondag 21 juli 2013 @ 18:54:40 #199
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_129192407
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 18:09 schreef reintjevos01 het volgende:
Ik ken den helder alleen van de geweldige documentaire over tienermoeders.
Klein beetje research verder:
- In Den Helder weet de helft van de autobestuurders niet dat er een vijfde versnelling aanwezig is
- In Den Helder hebben zij zelfs niet eens festivals: http://www.yellowtipi.nl/festivalkaart/.

Al met al +3 duitser punten voor Den Helder
- Dag van de muziek
- Last Minute Summer Event

En natuurlijk live muziek in De Engel en soms Bliksem
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 26 juli 2013 @ 15:42:56 #200
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_129370782
En morgen nog een festival!!

Beach Valley Festival!

https://www.facebook.com/events/602703093087681/
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')