abonnement Unibet Coolblue
pi_95403777
Een topic voor iedereen die wel graag een kindje zou willen maar waarvoor het nu (nog) niet weggelegd is.

Het vorige topic: Het grote "rammelaars"-topic deel 29

Het rammelende ei:

De laatste drie reacties:

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:33 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Succes mangostine! Spannend!

Ik zou er ook van gaan rammelen, leonieke! En verder moet ik me hier nog inlezen..

En over leeftijd grsproken, ik ben ook net 23, baby van bijna 6 maanden. 1jaar getrouwd, 4 jaar samen gewoond en gewoon al 8 jaar bij elkaar ;)

Maak meteen maar van de gelegenheid gebruik om me hier te melden. Gisteren een baby van 4 weken vast gehouden en nou wil ik echt een nieuwe. Maar eerst een nieuw huis!
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:40 schreef femsss het volgende:
Barbabientje :W welkom (weer) :)
Dank ferrari!
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 17:34 schreef clauwheee het volgende:
Mangostine, weet ik niet. Ze vroeg logischerwijs naar m'n laatste en verwachte menstruatie en toen ik zei dat ik dat laatste nog niet helemaal zeker wist omdat ik recent ben gestopt met de pil vroeg ze wel of dat te maken had met een kinderwens of klachten. Verder zei ze alleen maar dat we alles wel door zouden nemen donderdag. Maar denk het eigenlijk niet, het is in principe gewoon de screeningoproep.


[ Bericht 20% gewijzigd door clauwheee op 13-04-2011 08:56:34 ]
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_95414817
Daar zijn we weer, vrolijk aan het rammelen met zijn allen *O* Ik wens iedereen toe dat langverwachte wensen mogen uitkomen!

Dank allemaal, het is inderdaad spannend! Dit oude wijf wacht rustig het uitstrijkje af. En de cyclus uiteraard.
Lijkt me overigens best frustrerend als die gewoon nog op gang moet komen en je maandelijks denkt, zou het...? We gaan het meemaken.
pi_95415927
Hmm *kijkt nieuwsgierig rond* Ik vind rammelaars een afschuwelijk woord en ik rammel ook niet! Maar mijn eierstokken soms wel, helemaal als ik mijn kleine nichtjes zie <3 En zwanger worden lijkt me steeds spannender. Ben 26, maar studeer nog en mijn vriend ook, en we wonen nog niet samen, dus kindjes moeten nog even wachten! Wil eigenlijk voor m'n 30e wel beginnen en vriendlief op zich ook wel, dus we zullen zien hoe het allemaal gaat lopen... maar leek me wel leuk om af en toe in dit topic te kunnen spuien :P
pi_95416300
Hoe meer zielen hoe meer vreugd Skochsela!

We rammelen rustig verder :D
pi_95416546
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:43 schreef happyme28 het volgende:
Hoe meer zielen hoe meer vreugd Skochsela!

We rammelen rustig verder :D
eensch :D :Y

Clauwhee: http://i30.photobucket.com/albums/c333/mcbrandy/rammelei2.gif
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_95418892
Welkom nieuwe rammelaars! (Ik vind rammelaars ook een verschrikkelijk woord, maarja.. hoe noem je het anders?)

Mangostine spannend hoor. Ik ben sinds 8 maart hormoonloos. Toch weer een stapje dichterbij hè.

Leonieke moeilijke situatie maar wel logisch hoe je man er nu over denkt. In ieder geval wel erg fijn dat jullie hetzelfde willen.

Over leeftijd gesproken.... :P
Ik ben 23 en ik heb een zoontje van 4! Ik kan de laatste week aan niets anders denken dan een baby. Ben mezelf echt gek aan het maken...
  dinsdag 12 april 2011 @ 22:17:17 #7
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_95419159
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:43 schreef happyme28 het volgende:
Hoe meer zielen hoe meer vreugd Skochsela!

We rammelen rustig verder :D
Rustig????? :'(
  dinsdag 12 april 2011 @ 22:20:43 #9
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_95419255
@appelsap Ik dacht echt dat ik aan de jonge kant was om heel natuurlijk te rammelen. Ik rammel al jaren trouwens, maar mijn levensituatie was op dat moment niet optimaal.
  dinsdag 12 april 2011 @ 22:22:56 #10
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_95419402
Ik las vandaag in de krant over rammelende rammelaars. Als in parende mannetjeshazen dus :P Ook voortplantingsgerelateerd dus, dat rammelen!!
pi_95419821
Leuk Asyniur, zomaar ineens of is het al langer aan de gang?

Dat is het geloof ik ook wel hoor Calilov! De situatie is zeker belangrijk.
  dinsdag 12 april 2011 @ 22:35:14 #12
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_95420256
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:29 schreef appelsap het volgende:
Leuk Asyniur, zomaar ineens of is het al langer aan de gang?

Dat is het geloof ik ook wel hoor Calilov! De situatie is zeker belangrijk.
Al langer. Alleen manlief werkt niet echt mee :P
pi_95421527
Jammer.. -O-
Denk je dat het nog wel gaat gebeuren? Wil hij wel ooit?
pi_95424479
Welkom voor de nieuwe rammelaars!

Ik kom hier ook weer gezellig meerammelen.

En hopen dat het nu toch echt eens gaat gebeuren bij mijn vriendje... En de condooms zijn bijna op geloof ik...
  woensdag 13 april 2011 @ 08:16:54 #15
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_95430485
appelsap, ja hoor. Hij wil nog wel. :Y
Alleen moet ik nog even geduld hebben :X
pi_95431240
Thanks Vicky! Volgens mij is de OP nu helemaal compleet.

Welkom alle nieuwe rammelaars!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  woensdag 13 april 2011 @ 11:23:17 #17
57497 happyme28
I'm so happy
pi_95435680
quote:
2s.gif Op woensdag 13 april 2011 08:16 schreef Asyniur het volgende:
appelsap, ja hoor. Hij wil nog wel. :Y
Alleen moet ik nog even geduld hebben :X
Herkenbaar. Alleen heb ik de leeftijd troef :P en kunnen we het gewoon niet zolang uitstellen. O-) Anyway, grapje natuurlijk, want als mijn man het (nog) niet zou zien zitten, dan had het gewoon nog niet gebeurd.

Oe bellelena, spannend! Zou het? Ik hoop het voor je! Van dit weer moet de man toch wel kindjes willen maken :) haha.

Ik heb overigens wel het gevoel dat die strip ineens veel langer is dan normaal 8)7 Maar goed, volgens mijn berekening :@ zal ik 21 mei mijn laatste pil slikken :o
pi_95437527
quote:
2s.gif Op woensdag 13 april 2011 08:16 schreef Asyniur het volgende:
appelsap, ja hoor. Hij wil nog wel. :Y
Alleen moet ik nog even geduld hebben :X
Idem.
Pff rammel me suf! Lees hier ook altijd mee, maar om nou altijd alleen maar te verkondigen dat ik zo rammel is ook zo saai :') en verder iets te melden heb ik hier eigenlijk nooit

Oh Happy dat is al hartstikke snel! :o *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_95437639
Ik zou alleszins geen stopweek pakken, happy ;)

Maar hey, ik was jullie kwijt :+
  woensdag 13 april 2011 @ 12:31:25 #20
57497 happyme28
I'm so happy
pi_95438165
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 12:14 schreef leonieke het volgende:
Ik zou alleszins geen stopweek pakken, happy ;)
Whahaha, echt eerlijk waar had ik daar helemaal niet bij stil gestaan dat dat ook nog kon haha.

Maar nee hoor Leo, dit is snel zat! En dan zal het wel pas de zomer worden dat mijn cyclus weer helemaal op orde is denk. Prima vind ik!

Poppejans, klopt inderdaad dat er niet zoveel over te vertellen valt, maar soms overvalt het je! En dan is het wel even lekker om het hier neer te gooien.
pi_95438209
Of je krijgt helemaal geen cyclus O-) (ik wens het je alleszins toe :* )
  woensdag 13 april 2011 @ 12:36:37 #22
57497 happyme28
I'm so happy
pi_95438331
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 12:32 schreef leonieke het volgende:
Of je krijgt helemaal geen cyclus O-) (ik wens het je alleszins toe :* )
Whaha, ja zeg, zal je zien. Ben ik gelijk zwanger als dat ik met Daan was, dus dan weer een eind feb/begin maart kindje. Nee, daar ga ik zeker niet vanuit.
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2011 @ 13:48:15 #23
309370 Nanadu
pi_95440955
Welkom Barbabientje en Skochsela!

Even niet gepost, maar ik rammel nog lekker door. De sollicitatiebrief die ik de deur uit heb gestuurd is op niks uitgelopen :( Er waren meer dan 150 reacties en er waren mensen die een beter passende cv hadden. Best balen want het leek mij wel een leuke functie, maar aan de andere kant denk ik nu ook misschien dat we toch maar eerst voor een tweede moeten gaan. Best lastig die keuzes.

Happyme ik ken dat, als je eenmaal de beslissing hebt genomen om te stoppen na die pilstrip dan duurt het zo lang! Dat heb ik ook gehad bij de eerste keer toen we probeerde zwanger te worden. Uiteindelijk heb ik de strip op de helft weggedaan.
pi_95441297
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 12:36 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Whaha, ja zeg, zal je zien. Ben ik gelijk zwanger als dat ik met Daan was, dus dan weer een eind feb/begin maart kindje. Nee, daar ga ik zeker niet vanuit.
Maar het zou makkelijk zijn voor de kleertjes ;)
pi_95450132
Bellelena, ik moest laatst aan je denken! Ben bijna jarig, en mn vriend vroeg van de week of ik een kindje van hem wilde. Moest meteen aan jouw verjaardagscadeau denken!
Je vriend wil de bon nog steeds niet innemen?
pi_95451439
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:03 schreef Bubbles90. het volgende:
Bellelena, ik moest laatst aan je denken! Ben bijna jarig, en mn vriend vroeg van de week of ik een kindje van hem wilde. Moest meteen aan jouw verjaardagscadeau denken!
Je vriend wil de bon nog steeds niet innemen?
Hihi wat grappig! Alvast gefeliciteerd! En wat lief dat je vriend dat zomaar aan je vroeg! Wil jij er ook al voor gaan?

M'n bon zit nog in het boekje, af en toe vraag ik hem eens of ik hem al mag inwisselen maar tot op heden nog zonder succes ;) Maar nu laatst kwamen we erachter dat de condooms bijna op zijn en ik heb hem nog geen nieuwe zien kopen... Dus dat is ook al best spannend!
  woensdag 13 april 2011 @ 18:03:35 #27
171422 LadyBlack
paint it black
pi_95452595
Ik rammel ook nog gezellig mee! Welkom Skochsela! Asyniur, Poppejans en Vicky hebben er nooit een geheim van gemaakt dat ze nog wel een keer wilden toch? Evengoed: hopelijk kan jullie wens snel in vervulling!

Bellelena, als ie nieuwe condooms koopt mag je hem slaan van mij }:| ;)
  woensdag 13 april 2011 @ 18:14:42 #28
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_95453007
Vraagje aan Bellelena: ik lees nog altijd mee in dit draadje en 'ken' zo ook jouw verhaal. Wat ik wel een beetje meen te proeven is dat je vriend 'macht' heeft over jouw kinderwens.
Wil hij het niet net zo graag dan? Het komt een beetje op me over alsof het met name jouw 'hobby' is.

Ik en mijn vriend hebben er heel bewust naartoe geleefd en zijn er echt samen voor te gaan. Stoppen met de pil was echt onze beslissing samen.

Misschien is het niet zo hoor, maar het voelt een beetje ongelijkwaardig.
  woensdag 13 april 2011 @ 18:21:11 #29
171422 LadyBlack
paint it black
pi_95453233
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:14 schreef Aventura het volgende:
Vraagje aan Bellelena: ik lees nog altijd mee in dit draadje en 'ken' zo ook jouw verhaal. Wat ik wel een beetje meen te proeven is dat je vriend 'macht' heeft over jouw kinderwens.
Wil hij het niet net zo graag dan? Het komt een beetje op me over alsof het met name jouw 'hobby' is.

Ik en mijn vriend hebben er heel bewust naartoe geleefd en zijn er echt samen voor te gaan. Stoppen met de pil was echt onze beslissing samen.

Misschien is het niet zo hoor, maar het voelt een beetje ongelijkwaardig.
Dat is volgens mij bij wel meer stellen zo aventura ;)

Mijn vriend vindt het leuk, maar zou ook prima nog 3 jaar kunnen wachten. Bij vrienden van ons werd de vader ook pas écht enthousiast toen ze de eerste echo gehad hadden....
  woensdag 13 april 2011 @ 18:26:16 #30
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_95453421
Ik zie het ook wel vaker, dat de vrouw de man echt moet overtuigen en er steeds weer over moet beginnen. Ben wel blij dat het bij mij niet zo is gegaan. Ik weet eigenlijk niet eens meer wie erover begonnen is. Dat zou heel goed mijn vriend kunnen zijn geweest :D

Maar goed, ik ga ervan uit dat ook in het geval van Bellelena haar vriend toch wel echt wil. Anders was het echt wel een nee geweest. Sommige mannen hebben een zetje in de goede richting nodig :P
  woensdag 13 april 2011 @ 18:30:32 #31
171422 LadyBlack
paint it black
pi_95453587
Dat laatste is wel vaak waar ja :') jammer dat er toch een kern van waarheid in het flauwe stereotype zit ;)
pi_95454373
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:35 schreef bellelena het volgende:

[..]

Hihi wat grappig! Alvast gefeliciteerd! En wat lief dat je vriend dat zomaar aan je vroeg! Wil jij er ook al voor gaan?

M'n bon zit nog in het boekje, af en toe vraag ik hem eens of ik hem al mag inwisselen maar tot op heden nog zonder succes ;) Maar nu laatst kwamen we erachter dat de condooms bijna op zijn en ik heb hem nog geen nieuwe zien kopen... Dus dat is ook al best spannend!
helaas zei hij het met een lacherige stem ;) hij weet dat ik heel graag zou willen, maar op dit moment kunnen we ons zelf net onderhouden financieel gezien, dus een kindje zit er nog ff niet in. Mn lief moet eerst een baan zien te vinden (het liefste in west-europa..), dan kijken we weer verder.

Misschien wacht je vriend tot de condooms op zijn? anders liggen die er ook maar te liggen :P En wat Aventura zegt, af en toe hebben mannen een zetje of 2 nodig (of 3, of 4, of..)!
pi_95455391
Hmmm...

Aventura: Je berichtje laat me wel een beetje schrikken. En ik wil ook helemaal niet zo overkomen! De relatie die ik heb met mijn vriendje is heel gelijkwaardig. Hij wil ook heel graag een kindje, maar hij weet nog niet precies wanneer (hij durft nog niet). Ik wil ook heel graag een kindje en voor mij zou het nu al mogen.
Het verschil zit hem dus eigenlijk in het 'wanneer' en niet in de kinderwens zelf. Hij weet van mij ook dat ik heel graag nu al zo willen en ik weet van hem dat ie het nog best een beetje eng vindt.

En ik wil ook graag dat het een beslissing is van ons samen (en dat wil hij ook). Ik weet ook dat wanneer we er echt voor gaan, dat hij er dan ook wel echt klaar voor is en het niet 'alleen maar voor mij doet' oid.

Hij is werkelijk het allerliefst voor mij en niet een persoon die expres mijn wens in de weg gaat zitten. We zijn best wel echt soulmates en kunnen ook heel goed met elkaar praten en we delen eigenlijk alles. En als er iemand dominant zou zijn binnen onze relatie ben ik dat eerder ;)

Oja, en het is ook de reden waarom ik hier wel eens van me afschrijf, omdat ik hem IRL niet de hele tijd wil gaan zitten pushen maar hem juist op zijn eigen tempo wil laten wennen aan het idee.

Over de condooms: Vriendje merkte het zelf op laatst ;) Maar hij zei nog niets in de richting van wel of geen nieuwe kopen.

Bubbles90.: Hopelijk vindt hij snel een leuke baan en vraagt ie het je met een serieuze stem ;)
pi_95457415
Het is ook wel een ding hè, tegen elkaar zeggen dat je definitief voor een kindje wil gaan. Mijn vriend rammelde al veel eerder dan ik en zag het al helemaal voor zich. Maar een concrete kinderwens ("kanderwans" moet ik dan altijd aan denken :') ) is zó delicaat, dan wacht je ook beleefd tot het moment dat je partner daar ook volmondig "ja" tegen zegt. Mijn vriend heeft zich heel goed gerealiseerd dat hij geduld moest hebben, want hoe meer je gaat pushen, vragen, hengelen, hoe sneller de ander geïrriteerd kan raken.
Bellelena, ik wens je dat geduld toe, en hoop ook dat je geen al te lange adem hoeft te hebben, maar je vriend zal idd aan het idee moeten wennen. Dat samen er naartoe leven komt daarna vast.

Ik vind het overigens heerlijk dat mijn vriend er zo voor open staat. Hij overweegt bv om een groter deel dan ik, parttime te gaan werken zodat ik mijn functie zo goed als volledig zou kunnen blijven doen, en zodat hij ook een cruciale rol in de opvoeding krijgt. Niet dat mijn carrière zo belangrijk is, maar de gedachte dat dat kán, geeft rust en vertrouwen.
pi_95463426
Ja dat merk ik hier ook wel hoor. Het moet echt heul veul keer landen, ook al willen ze het echt wel.

Mijn afspraak morgen bij de dok voor het uitstrijkje kan niet doorgaan. Korte ronde deze keer bij het 'ontpillen' })
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  woensdag 13 april 2011 @ 21:51:53 #36
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_95465589
Ik kan me nog herinneren met mijn exvriend dat hij in het begin heel erg graag kinderen wilde, maar dan na verloop van tijd helemaal weg was. In het begin zag hij mij als de moeder van zijn kinderen, en dat was helemaal weg omdat hij niet tegen mijn gerammel kon. Ik denk, dat het 1 van de redenen is waarom het niet werkte tussen ons. Ik kon nooit zeggen, awww een kindje!
Ook vertelde hij dat hij mijn vrienden niet leuk vond omdat ze allemaal al gesetteld zijn en ook kinderen hebben. Overal waar wij kwamen werd ik met het feit geconfronteerd. Het was onze ondergang. Maar met huidige partner gaat alles goed en hij rammelt net zo hard! :D
pi_95470477
Die types heb je ook ja, die een kinderloos bestaan cultiveren, alsof een gezin iets burgerlijks en vies is. Zou voor mij ook een breekpunt zijn hoor, als een partner daar zo uitgesproken in was. Dat je niet op stel en sprong overstag gaat bij elke pasgeborene snap ik, ik was zelf ook erg gereserveerd, maar die fervente tegenstanders vind ik ook weer zo flauw.
pi_95475885
Mangostine: Precies zoals je verwoord! Ik weet ook zeker dat we er (wanneer we er echt voor gaan) helemaal samen naar toe gaan leven en dat ie de allerliefste papa wordt die er bestaat ;)
En dat ie het dan ook echt helemaal gaaf en geweldig gaat vinden! Nu al roept ie net zo hard oeh en awww en schattig als ik, als we kleine kindjes/babies/babyspulletjes zien. Er is wel degelijk een rammel bij hem aanwezig al, maar nog net dat stapje naar 'echt durven'. (En natuurlijk ook de 'te goed bon' wijst al in de richting dat ie ook graag wil maar nog niet helemaal durft!)

Clauwheee: Na het stoppen met de pil kan het idd wel even duren voordat je cyclus weer helemaal in proporties is :) Maar iig al een goed teken dat de }) uit zichzelf komen! Dus dat er iig sprake is van een cyclus!

calilov3: Wat fijn dat je nu iemand hebt gevonden waarbij het allemaal wel goed en fijn voelt! En zeker leuk dat ie al lekker met je meerammelt O+
Voor de relatie die ik nu heb was ik nog jong en helemaal niet met kinderen bezig. Zelfs helemaal in het begin van deze relatie nog niet (toen was ik 21), maar al vrij snel kwam het gevoel/gerammel opeens uit het niets. Dit is gewoon de jongen waar ik een kindje mee wil, waarmee ik het aandurf en waarmee het zo fijn en goed voelt en waarmee ik voor altijd samen wil zijn. *; [/gezwijmel] haha

Trouwens hier ook zo eentje binnen de vriendengroep die meent dat z'n leven meteen over is als ie een kind krijgt. Zijn vriendin rammelt ook best een boel, maar voor hem mag het nog wel een jaar of 5 duren. En dat nog wel terwijl ie hartstikke lief en leuk met kinderen is... Maar dan ben ik wel blij dat de mijne het niet zolang meer wil laten duren, dat we echt al bijna op het drempeltje staan. Ik vraag me ook weleens af of ik zo'n relatie aan zou kunnen, vind het hartstikke knap van haar dat ze er zo rustig onder blijft :) (En wie weet, wanneer wij een babietje krijgen, dat ie dan wel overstag zal gaan, maar momenteel nog weinig kindjes bij ons binnen de vriendengroep. Dat ie ook net zo'n zetje nodig heeft om over z'n 'angst' heen te komen.)
pi_95485310
haha ben je bevriend met mijn man bellelena? De man in je vriendengroep lijkt aardig op de mijne ;)
Ondanks dat ik wel rammel soms zit ik daar niet heel erg mee hoor.. ik wil het krijgen van kinderen ook nog wel een tijdje uitstellen om praktische redenen en ik heb goede hoop dat hij in de jaren die komen ook een kinderwens krijgt. Nu zijn er amper vrienden die kinderen hebben bij ons in de buurt, en dat zal ook wel schelen. En tot die tijd wacht ik geduldig. Hij weet wel dat ik (ooit) heel graag kinderen wil, en ik weet dat je niemand een kinderwens op kunt leggen dus onze gesprekken hierover verlopen heul harmonieus :)
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_95510051
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 00:58 schreef bellelena het volgende:

Trouwens hier ook zo eentje binnen de vriendengroep die meent dat z'n leven meteen over is als ie een kind krijgt. Zijn vriendin rammelt ook best een boel, maar voor hem mag het nog wel een jaar of 5 duren. En dat nog wel terwijl ie hartstikke lief en leuk met kinderen is...
Heb je het over mijn vriend en mij? ;)
Hooked ;)
pi_95510102
Aah Lot en ik kunnen met elkaar praten :P
Hooked ;)
pi_95542388
Ah dat lijkt me wel vervelend, als je vriend/man denkt dat zijn leven echt over is :D Ook omdat ik nadat ik kinderen heb gehad nog allemaal dingen wil doen als leuk werk en reizen en grote levensavonturen, is wel fijn als vriendlief dan ook mee wil doen :P

Bij ons zijn het vooral de praktische bezwaren.. nou ja, als we nu zouden samenwonen en geld genoeg hadden, dan zouden we denk ik ook nog niet per direct eraan beginnen, dan is het opeens wel heel eng :D Maar ik weet wel dat hij graag kinderen wil en het hoeft van hem ook niet nog heel lang te duren (vooral met oog op leeftijd eigenlijk - we willen gewoon allebei niet pas ver na ons dertigste gaan proberen). Eigenlijk een beetje hetzelfde als ik, alleen heb ik ook dat fysieke omg-ik-moet-zwanger-worden gevoel en dat heeft hij als man natuurlijk niet. Maar de mate waarin we het leuk vinden en zelf kinderen willen, dat is gelukkig wel gelijk.

Maar nu valt het wel weer mee; mijn potentiele carriere is te leuk :P Ik heb er vooral last van als ik uit mijn omgeving te veel zwangerschapsdingen meekrijg of mijn vreselijk schattige nichtjes weer zie. Ik vind kinderen gewoon heel léuk, altijd al gevonden.
pi_95575898
Skochsela eigenlijk denken mijn vriend en ik er ook wel beetje hetzelfde over.. (nouja ik wíl voornamelijk hetzelfde denken :P) Eigenlijk wil ik gewoon eerst nog wat studeren, verhuizen e.d.. maarja, dan krijg je last van rammelende stokkies.

oja ik ben femsss trouwens maar was wachtwoord weer eens kwijt..

[ Bericht 5% gewijzigd door Kirb op 17-04-2011 11:32:37 ]
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_96026269
Het is rustig in dit topic! Niemand aan het rammelen van het mooie zomerse weer?

Ik best wel een heleboel...

We waren zondag op een feestje en ik had laatst tegen mijn vriendin-met-kindje vertelt van mijn gerammel. Mijn vriendje en ik waren aan het relaxen in het 'chillout' hokje op dat feestje dus ;) Het was trouwens een hippie thema feest en de bewuste vriendin kwam langs en zei: "Ohh waarom hebben jullie je kleren nog aan? Make love, not war! Tijd om kindjes te maken!" ;) Nou ja toen rammelde ik daar even een moment de pan uit haha :P

Verder hebben we nieuwe condooms gekocht, dus nog steeds niet 'voor het echie' hier. En dus tijd om dit topic weer even wat leven in te blazen!

Lot1: Ik hoop en duim met je mee, voor de kinderwens van je vriend! Hier in de omgeving ook pas 1 stel met een kindje, maar de gesprekken met vrienden onderling beginnen toch steeds vaker op het onderwerp te komen. Steeds meer vrienden hier beginnen er dus ook wel meer mee bezig te zijn enzo.

Skochsela: Die koudwatervrees is herkenbaar. Maar mijn kinderwens en rammelende eierstokken zijn inmiddels wel groter dan dat beetje koudwatervrees wat er natuurlijk ook nog ergens is ;)

Femsss/Kirb: Nog steeds gestopt met roken? Nog steeds echt super stoer van je!
  woensdag 27 april 2011 @ 08:10:13 #45
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96032090
Koudwatervrees blijf je houden, tenminste wij wel. Het eerste wat ik zei na de positieve test was: ojee, en nu?
en het eerste wat ik zei na de bevalling toen ik Harry op mijn buik kreeg was: wat hebben we gedaan? wat hebben we gedaan?
pi_96032995
Ik heb dit weekend uitgerekend dat ik in september zwanger moet worden wil ik in de zomervakantie uitgerekend zijn, zodat ik mijn (in februari geplande start) studie niet hoef te onderbreken :')

Vriendje zei dat ie er niet was in september :D

Ik word er zelf soms wel wat simpel van moet ik zeggen... ik ga weer terug studeren, vriend begint eigen bedrijf vanaf de zomer, dus het gaat hem voorlopig gewoon niet worden, waarom weet mijn lijf dat niet? :X
  woensdag 27 april 2011 @ 09:42:24 #47
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96033720
Nah, bellelena.... -O- nog niet dus? Misschien moet je thuis ook even zo'n hippiethema instellen ;) Ik hoop dat je vriendje er ook snel klaar voor is!

En Inu, tja dat lijf heeft soms echt een eigen wil he :')
pi_96033862
quote:
2s.gif Op woensdag 27 april 2011 08:10 schreef Asyniur het volgende:
Koudwatervrees blijf je houden, tenminste wij wel. Het eerste wat ik zei na de positieve test was: ojee, en nu?
en het eerste wat ik zei na de bevalling toen ik Harry op mijn buik kreeg was: wat hebben we gedaan? wat hebben we gedaan?
Echt? :o

Hier ook een lijf met een eigen wil. Maar ik spreek het af en toe wel eens heel kordaat aan ;)
pi_96034358
bellelena yep nog steeds gestopt met roken :s) alweer drie maanden! Heb je de andere bonnen van je verjaardagscadeau al opgebruikt? Want ja.. als er nog maar één over is.. ;)
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_96040096
Manlief rammelt harder dan ik atm, ieder klein kindje is cuuute. En we waren van 't weekend uit eten en vrienden hadden een jongetje van een jaar of 3, toen had hij wel even zoiets van hoe 't zou zijn om zelf een zoontje te hebben.

Ik heb iig mijn vaste contract in de pocket, dus dat scheelt ook weer stressen *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 27 april 2011 @ 12:58:45 #51
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96040241
Dat is goed nieuws aurum!! ^O^ *O*

En fijn dat je man er ook zo op gericht is O+

Ik kreeg vandaag van mn vriend een beetje op mn kop dat ik mn (dure) folium/vitaminepillen van mn eigen rekening had betaald, want het was niet alleen mijn hobby waar ik mee bezig was O+
pi_96041108
Aaahw LadyBlack O+
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_96043271
Gefeliciteerd aurum!!

Wat lief, LB O+ .

Ik kom ook weer gezellig meerammelen :P . Afgelopen zaterdag thuisgekomen van een heerlijke vakantie. Nu moeten we in verband met malariatabletten nog 2 menstruaties afwachten voor we ervoor gaan... Uiteraard ben ik nu net ongesteld, dus ik heb de langst mogelijke wachttijd gekregen :')
Het blijkt dat we de pillen waarschijnlijk ook voor niks geslikt hebben, want malaria komt in dat gebied al jaren niet meer voor. Bummer.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 27 april 2011 @ 14:25:36 #54
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96043644
:o Echt??? Best wel lullig dat je dat vantevoren niet te horen hebt gekregen :? :{

Een vriendin van mij is nu op vakantie in Sri Lanka, heeft ook vaccinaties (inentingen?) gehad voor die tijd, maar die heeft gewoon nog een poging gewaagd voor ze wegging. Is dat wel verstandig vroeg ik me af?

Maargoed, beter nog eventjes wachten voor jullie dus. Trust me, 2 maanden zijn zo voorbij :Y
pi_96043950
Ja, Peru ligt op de 'malariakaart' nog net in/op de grens van het malariagebied, maar volgens een arts die we daar bezochten (voor minor darmprobleempjes) kwam malaria in de praktijk eigenlijk niet/nauwelijks nog voor. Maar ik begrijp wel dat ze het hier toch adviseren. Malaria kan zich nog maanden na thuiskomst openbaren en het is vast nog veel slechter als je het krijgt als je zwanger bent...

Na bepaalde inentingen (ik geloof BMR en gele koorts) is het verstandig om 3 maanden te wachten voor een zwangerschap, omdat er levende virussen ingespoten worden.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_96072905
Pfff Belle, jouw vriend weet wel hoe hij je in spanning moet laten zitten zeg! Of ervaar je het zelf niet zo? ;)
Elke keer als je post dan denk ik: Zou het nu dan gaan gebeuren?

Balen Phaidra, nóg meer geduld hebben dus. ;(

Lief Ladyblack!

Sinds ik een startdatum heb rammel ik ineens wat minder. Eigenlijk wel fijn, want ik werd de laatste weken gek van mezelf.
Ik heb nu wel eindelijk een zeker gevoel van: het gaat gebeuren binnen nu en ..? (een bepaalde tijd dus) en dat geeft een hoop rust. Mijn vriend rammelt ook met vlagen wel. Afgelopen tijd 2 neefjes erbij en dat vond hij wel erg leuk, lief en schattig. O+
pi_96086837
Wat fijn appelsap, je kunt zo moe worden van dat rammelen af en toe.

Phaidra nog eeeeeven afwachten, maar heel binnenkort kun je ervoor gaan! O+ En wel begrijpelijk dat artsen het zekere voor het onzekere nemen.

Ik heb gister kindernamen bedacht met vriendlief *;
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_96092215
Lijkt me fijn appelsap! :Y

En femss, kwamen jullie voorkeuren een beetje overeen? ;)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_96094123
Mwoaahh ;)
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_96108300
Ik wou eerst posten dat ik ook ineens minder rammel. Sinds ik 2 weken geleden (ofzo) met de pil gestopt ben, is de druk er inderdaad een beetje van af.
Maar... mijn lijf houdt me vrolijk voor de gek. Ik heb nu een paar dagen al het gevoel dat ik ongelooflijk ongesteld moet worden: lamlendig, emotioneel, buikpijn, pijnlijke borsten, heul erg moe. En jawel, vandaag schoot toch even door mijn hoofd, het zou toch niet....?
Stom gerammel :')
  donderdag 28 april 2011 @ 21:21:36 #61
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96108579
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:17 schreef Mangostine het volgende:
Ik wou eerst posten dat ik ook ineens minder rammel. Sinds ik 2 weken geleden (ofzo) met de pil gestopt ben, is de druk er inderdaad een beetje van af.
Maar... mijn lijf houdt me vrolijk voor de gek. Ik heb nu een paar dagen al het gevoel dat ik ongelooflijk ongesteld moet worden: lamlendig, emotioneel, buikpijn, pijnlijke borsten, heul erg moe. En jawel, vandaag schoot toch even door mijn hoofd, het zou toch niet....?
Stom gerammel :')
Het zou kunnen. Is een collega van mij ook gelukt. Zij kreeg een tweeling :D
pi_96109051
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:21 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Het zou kunnen. Is een collega van mij ook gelukt. Zij kreeg een tweeling :D
Ik hou het er nog even op dat het niet zou kunnen. Het zal mijn eerste goeie ovulatie wel zijn. Ook qua condooms etc. :+
Ja stel je voor, hup, meteen zwanger, en van twee stuks. Ik moet eerst nog op reis!
pi_96109387
Mangostine, je zult de eerste niet zijn :D

Ik ga zondag aan mijn laatste pilstrip beginnen. Alleen heb ik mijn ontrekkingsbloeding nog niet gehad sinds ik zaterdag mijn laatste pil heb genomen :? Meestal word ik dinsdag ongesteld, het is wel eens op donderdag geweest, maar nu nog niet. Misschien vanaaf nog of anders morgen maar. Anders word ik bijna ongesteld als mijn stopweek al voorbij is....

Anyway, nog ruim 3 weken en dan ben ik voorgoed van de pil. Blij toe :Y
pi_96109942
oeh spannend Happy!!

zucht.. mijn rammelen houdt niet op :X :'(
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 28 april 2011 @ 21:49:25 #65
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96110706
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:39 schreef Vicky het volgende:
oeh spannend Happy!!

zucht.. mijn rammelen houdt niet op :X :'(
Wil manlief niet meer?

happy, spannend hoor! Dat je dat nog trekt, die laatste strip
pi_96110778
Ja inderdaad! Ik zou hem gewoon al niet meer nemen geloof ik ;)
pi_96110828
quote:
2s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:49 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Wil manlief niet meer?

happy, spannend hoor! Dat je dat nog trekt, die laatste strip
hij ziet nog te veel beren op de weg...
ik wacht ongeduldig af... Maar over max 10 weken ga ik nog veeeeeel harder rammelen want dan wordt mijn 1e nichtje geboren..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 28 april 2011 @ 21:51:58 #68
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96110952
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:50 schreef Vicky het volgende:

[..]

hij ziet nog te veel beren op de weg...
ik wacht ongeduldig af... Maar over max 10 weken ga ik nog veeeeeel harder rammelen want dan wordt mijn 1e nichtje geboren..
O+
Ik zeg: koop maar vast een grootverpakking ty-raps ;)
pi_96110973
Ja, nou, die laatste strip is eigenlijk een beetje 'ego' van ons. Als ik nu zou stoppen en per ongeluk (waar ik helemaal niet vanuit ga, maar je weet maar nooit) meteen zwanger ben, dan ben ik precies uitgerekend rond de verjaardag van Daan. En dat zou ik niet zo leuk vinden (mede omdat we in februari nog 3 verjaardagen in de familie hebben.

Anyway, ik wil ook nog een kilo'tje of 2 kwijt, dus mooi nog even een maandje wachten (als ik tenminste ongesteld wordt).
pi_96111056
quote:
2s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:51 schreef Asyniur het volgende:

[..]

O+
Ik zeg: koop maar vast een grootverpakking ty-raps ;)
ik ga wel ff langs de Makro :P

ik zie ook echt veel te veel TE schattige meisjeskleertjes O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 28 april 2011 @ 21:56:06 #71
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96111315
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:52 schreef happyme28 het volgende:
Ja, nou, die laatste strip is eigenlijk een beetje 'ego' van ons. Als ik nu zou stoppen en per ongeluk (waar ik helemaal niet vanuit ga, maar je weet maar nooit) meteen zwanger ben, dan ben ik precies uitgerekend rond de verjaardag van Daan. En dat zou ik niet zo leuk vinden (mede omdat we in februari nog 3 verjaardagen in de familie hebben.

Anyway, ik wil ook nog een kilo'tje of 2 kwijt, dus mooi nog even een maandje wachten (als ik tenminste ongesteld wordt).
En dan beval je 4 weken voor je uitgerekende datum :P
Druifje ;)

Vicky, moet ik er alvast een paar opsturen? Wij hebben hier een enorme voorraad omdat mijn man niet meer tegen het geklepper kon ;)
pi_96111368
doe maar Asy _O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_96111462
Mangostine, toch wel spannend hè? Ik herken het wel, in de pil had ik eigenlijk een blind vertrouwen. Maar opeens had ik een cyclus en dus was een zwangerschap opeens een mogelijkheid ofzo. Vreemd idee.

Happy, jij gaat volgende maand al door! Leuk :Y !

Sterkte met rammelen, Vicky. Het lijkt me extra lastig als je al van die leukerds hebt rondlopen!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 28 april 2011 @ 21:58:28 #74
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96111545
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:56 schreef Vicky het volgende:
doe maar Asy _O-
Serieus, lang voor Harry heeft hij me eens voor de sinterklaas 2 ty-raps gegeven. Ik heb dubbel gelegen van de lach...
Maar goed, jij kan dadelijk wel met je nichtje je eierstokken blokkeren ;)
pi_96112022
quote:
2s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:56 schreef Asyniur het volgende:

[..]

En dan beval je 4 weken voor je uitgerekende datum :P
Druifje ;)
Hahahaha, ja lekkere ben jij. Nee dat hoop ik niet zeg, met 36 weken bevallen, maar als het zo is, dan heeft het zo moeten zijn.

oohhh, vicky, jaaaa nog zo'n schattig meisje! Of een leuk knulletje erbij!! Rammel, rammel ;)
pi_96112422
}:|
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Hahahaha, ja lekkere ben jij. Nee dat hoop ik niet zeg, met 36 weken bevallen, maar als het zo is, dan heeft het zo moeten zijn.

oohhh, vicky, jaaaa nog zo'n schattig meisje! Of een leuk knulletje erbij!! Rammel, rammel ;)
ja uhh homaar he... }:|
dit werkt niet echt mee :N ;)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_96150216
Oh help! Mijn zus is zwanger van de tweede! Ik wil oohook O-) .
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 29 april 2011 @ 20:56:05 #78
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96155521
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2011 19:06 schreef Phaidra het volgende:
Oh help! Mijn zus is zwanger van de tweede! Ik wil oohook O-) .
Oooh, dat kan ik me wel voorstellen!
pi_96155903
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:56 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Oooh, dat kan ik me wel voorstellen!
Ja, wanneer schop jij je man es het bed in? O-)
pi_96158424
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2011 19:06 schreef Phaidra het volgende:
Oh help! Mijn zus is zwanger van de tweede! Ik wil oohook O-) .
:+

begrijpelijk :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 29 april 2011 @ 21:58:21 #81
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96158678
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2011 19:06 schreef Phaidra het volgende:
Oh help! Mijn zus is zwanger van de tweede! Ik wil oohook O-) .
Ohhh leuk! Misschien kun je dan wel samen zwanger zijn met haar, hoe speciaal O+
  vrijdag 29 april 2011 @ 22:40:22 #82
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96160645
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:03 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Ja, wanneer schop jij je man es het bed in? O-)
hij wil nu :P
pi_96162406
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 april 2011 22:40 schreef Asyniur het volgende:

[..]

hij wil nu :P
"Wacht even schat, even posten dat we gaan sexen, en dan kom ik" :+

(sex met condooms valt me niet eens tegen eigenlijk)
pi_96163681
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:58 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ohhh leuk! Misschien kun je dan wel samen zwanger zijn met haar, hoe speciaal O+
Jaaaa, lijkt me geweldig O+ .
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 30 april 2011 @ 08:38:09 #85
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96168614
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 23:18 schreef Mangostine het volgende:

[..]

"Wacht even schat, even posten dat we gaan sexen, en dan kom ik" :+

(sex met condooms valt me niet eens tegen eigenlijk)
niet? ik vind het verschrikkelijk! het schuurt vreselijk. Maar goed, over een tijdje zijn ze niet meer nodig hoop ik...
  zaterdag 30 april 2011 @ 08:38:26 #86
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96168618
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 23:46 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Jaaaa, lijkt me geweldig O+ .
Ik zeg: doen! :*
pi_96177043
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 april 2011 08:38 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik zeg: doen! :*
Hihi! Als we er over 2 maanden voor gaan, is mijn zus zo ongeveer halverwege. Het zal dus een beetje van onze slaagkans afhangen :D
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 30 april 2011 @ 20:22:10 #88
57497 happyme28
I'm so happy
pi_96183283
Hier eindelijk ongesteld geworden en morgen aan de laatste strip beginnen. Net de 1e aflevering gezien van de nieuwe serie Generatie 2010. Daar gaan je eierstokken ook flink van rammelen hoor. Die bevallingen en die kleine mensjes die net geboren zijn O+

Phaidra, dat zou wel gaaf zijn zeg, samen zwanger. Ik was samen met een collega/vriendin zwanger, da's wat anders maar wel heel leuk om je ervaringen te delen. Ik duim voor je! (al is een kindje een jaar jonger ook handig ivm kleertjes ;))
  zaterdag 30 april 2011 @ 20:59:32 #89
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96184479
Ik ben ook nog steeds samen met een vriendin in de running om tegelijk zwanger te worden. Ongeveer net zo lang bezig (daar ben ik heel blij om :@ ), dus zou wel tof zijn als het ons allebei snel lukt nu!

Een andere vriendin heeft een zoontje van ruim 2, en zij wil over een halfjaar ofzo ook wel weer :Y gezellig!
pi_96198806
Zo! Vriendlief zei gisteren dat ie 1 mei wel een leuke datum vond om alvast met foliumzuur te beginnen ('want dat moet toch een maandje vantevoren?'). Hij is vandaag de hele dag weg en toen ie weg ging vanochtend zei ie: pilletje niet vergeten hè?

Whaha, kreeg ineens zelf koudwatervrees...maar euhm...stuiter!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_96199080
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 09:58 schreef clauwheee het volgende:
Zo! Vriendlief zei gisteren dat ie 1 mei wel een leuke datum vond om alvast met foliumzuur te beginnen ('want dat moet toch een maandje vantevoren?'). Hij is vandaag de hele dag weg en toen ie weg ging vanochtend zei ie: pilletje niet vergeten hè?

Whaha, kreeg ineens zelf koudwatervrees...maar euhm...stuiter!
Stuiter all the way ja, spannend! Waaaaah! *O*
  zondag 1 mei 2011 @ 11:38:59 #92
57497 happyme28
I'm so happy
pi_96200792
Oh tof clauwheeee! Nog een maandje! (had ik trouwens helemaal nog niet aan gedacht om ook weer foliumzuur te gaan slikken :@ )

Gaan we waarschijnlijk gelijk beginnen :) Spannend hoor!
pi_96201245
Jij ook al! :D

ik wil oohook /stampvoet
pi_96207723
Ja echt heul spannend. Ik was de laatste tijd wat terughoudend, wilde hem niet teveel pushen. Maar hij kwam er gisteren zelf mee. Waarom nog langer wachten als we het toch willen en wie weet hoe lang het duurt...zei hij. Ik deed heul cool, maar dat was ik natuurlijk niet echt :D

happyme28, lijkt me goede deal!

Mangostine, wanneer ga je op reis?
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_96211212
Foliumzuur, das een goeie :@ had ik helemaal nog niet bij stilgestaan weer... :@

clauwhee, wat spannend!! :o :D
pi_96212298
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 09:58 schreef clauwheee het volgende:
Zo! Vriendlief zei gisteren dat ie 1 mei wel een leuke datum vond om alvast met foliumzuur te beginnen ('want dat moet toch een maandje vantevoren?'). Hij is vandaag de hele dag weg en toen ie weg ging vanochtend zei ie: pilletje niet vergeten hè?

Whaha, kreeg ineens zelf koudwatervrees...maar euhm...stuiter!
wat tof !
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_96217381
Ik ben zelf trouwens eentje van een tweeling...de meeste kans is dan voor de generatie erop toch? :D
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_96217794
Superleuk clauwheee! *O*
pi_96220332
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:28 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben zelf trouwens eentje van een tweeling...de meeste kans is dan voor de generatie erop toch? :D
Ligt eraan, ben je een-eiig of twee-eiig? Een-eiig is niet erfbaar, twee-eiig uiteraard wel en dan erf je dat vaak via vaderskant :) maar de kans is er natuurlijk altijd :D
  zondag 1 mei 2011 @ 21:55:44 #100
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96224844
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:37 schreef Orea het volgende:

[..]

Ligt eraan, ben je een-eiig of twee-eiig? Een-eiig is niet erfbaar, twee-eiig uiteraard wel en dan erf je dat vaak via vaderskant :) maar de kans is er natuurlijk altijd :D
In het gezin van mijn vader zitten 2 twee-eiige tweelingen..... I'm screwed :')
Neehoor, een tweeling is ook welkom :Y maar t lijkt me wel heftig!!
pi_96226045
Ik ben twee-eiig. En hier vanaf moeders kant. Enne, wat jij zegt LadyBlack!

Zei net, wel spannend allemaal hè...zegt ie...Nee joh, mooi! Hij scoort wel punten vandaag :D O+
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zondag 1 mei 2011 @ 22:30:31 #102
57497 happyme28
I'm so happy
pi_96226553
Hahahaha, heerlijk toch clauwheee.

Net WomensLog gedownload voor mijn telefoon, kan ik daar mijn cyclus mooi op bij gaan houden. Kijken of het werkt hihi.
pi_96227890
Wij hebben in beide families 2-eiige tweelingen, en ik roep ook al een tijdje dat wij wel eens een tweeling konden krijgen :D

Clauwheee, wij vertrekken in augustus voor 3 weken naar Tanzania, met backpack en malariapillen, dus het moet echt nog even wachten.

Knap hoor dat sommigen hier hun cyclus bij gaan houden. Ik heb daar de discipline niet voor, en eigenlijk ook niet zo'n zin in. Als het maar op gang komt. Ik ga denk ik ook niet meeposten in het 2e streepje topic. We zien wel hoe het loopt.
  zondag 1 mei 2011 @ 23:21:09 #104
57497 happyme28
I'm so happy
pi_96229147
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 22:57 schreef Mangostine het volgende:
Knap hoor dat sommigen hier hun cyclus bij gaan houden. Ik heb daar de discipline niet voor, en eigenlijk ook niet zo'n zin in. Als het maar op gang komt. Ik ga denk ik ook niet meeposten in het 2e streepje topic. We zien wel hoe het loopt.
Meestal loopt het dan ook gewoon goed hoor ;) Maar doordat mijn cyclus niet in orde was toen we de eerste keer zwanger wilde worden, ben ik er mee begonnen. Later door afvallen was het helemaal prima, maar toen was ik het gewend en vond ik het wel een prettig idee om zo een beetje 'controle' te hebben. (bleek toen dat we bijna een jaar gewoon een week te vroeg 'kluste' omdat mijn eisprong meestal op dag 20/21 valt ipv de 'normale' dag 14)
pi_96229566
Idd, als je cyclus niet goed op gang komt kan ik me voorstellen dat je er alerter op bent, gaat tellen en bijhouden etc. Ik gun het even tijd om in het ritme te komen en tot het tegendeel is bewezen, wacht ik vrolijk af.
Maar ja, de andere kant is dat je dan dus zo ongemerkt een jaar verder bent -O-
  zondag 1 mei 2011 @ 23:31:40 #106
57497 happyme28
I'm so happy
pi_96229717
Nou ja, meestal gaat het gewoon goed hoor! Ik zou gewoon mijn gevoel volgen en lekker de 'we zien het wel' houding vasthouden tot je zelf het gevoel hebt dat je wat anders wil.
pi_96575375
Ik moet jullie hier nog uitzwaaien.. :W Zie ik jullie snel in het streepjestopic?
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_96585037
:W clauwheee, veel succes! Het is wel de bedoeling om binnenkort te verhuizen, maar wie weet ben jij dan al weer door ;) .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_96586305
Gaat het topic leeglopen :o

:W clauwhee!

Hier moet er eerst een nieuw huis komen (naast wat meer vastigheid), dus heb me vandaag eens aangemeld bij Funda voor leuke huisjes :s) Gelukkig hebben we geen rare eisen :') Groter dan we nu hebben (zo'n 70 m2 met 2 slaapkamers), een tuin of dakterras, minimaal 3 slaapkamers met idealiter zelfs een werkplaats/atelier voor vriendlief en dat alles voor de luttele prijs van 150.000 euro :P
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:34:57 #110
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96595088
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 09:06 schreef Phaidra het volgende:
:W clauwheee, veel succes! Het is wel de bedoeling om binnenkort te verhuizen, maar wie weet ben jij dan al weer door ;) .
*O* wanneer mag je??
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 09:50 schreef Inu het volgende:
Gaat het topic leeglopen :o

:W clauwhee!

Hier moet er eerst een nieuw huis komen (naast wat meer vastigheid), dus heb me vandaag eens aangemeld bij Funda voor leuke huisjes :s) Gelukkig hebben we geen rare eisen :') Groter dan we nu hebben (zo'n 70 m2 met 2 slaapkamers), een tuin of dakterras, minimaal 3 slaapkamers met idealiter zelfs een werkplaats/atelier voor vriendlief en dat alles voor de luttele prijs van 150.000 euro :P
Ik las vadsigheid _O- :')

Zijn zulke huisjes een beetje te krijgen waar jij woont? Hier in Groningen kun je voor 150.000 wel in zo'n bloemkoolwijk terecht, maar dat schijnt in de rest van Nederland vrij uniek te zijn :D
pi_96597079
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:34 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

*O* wanneer mag je??

Eind juni waarschijnlijk! Hoewel vriendlief soms wat second thoughts heeft, nu het zo dichtbij komt. Maar no way dat 'ie nog mag terugkrabbelen :+
Grapje uiteraard, maar ik ga ervan uit dat het tzt wel goedkomt.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:23:09 #112
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96597170
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:21 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Eind juni waarschijnlijk! Hoewel vriendlief soms wat second thoughts heeft, nu het zo dichtbij komt. Maar no way dat 'ie nog mag terugkrabbelen :+
Grapje uiteraard, maar ik ga ervan uit dat het tzt wel goedkomt.
En terecht })
pi_96597998
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:34 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

*O* wanneer mag je??

[..]

Ik las vadsigheid _O- :')

Zijn zulke huisjes een beetje te krijgen waar jij woont? Hier in Groningen kun je voor 150.000 wel in zo'n bloemkoolwijk terecht, maar dat schijnt in de rest van Nederland vrij uniek te zijn :D
Als je geluk hebt ;) In de buitenwijken wel, maar daar willen we allebei niet zitten... maar we hebben ook niet echt mega haast, dus kunnen rustig wachten tot er iets voorbij komt :)
pi_96658124
Ben erg blij nu, manlief wilde eigenlijk nog eventjes wachten tot na onze vakantie en dan in juli beginnen. Toen werd het eind mei/begin juni (op vakantie dus). Maar eigenlijk heb ik afgelopen 2 weken nog geen condoom gezien, erg blij mee dus! Nou ben ik deze maand nog een tijdje in het buitenland en dat zal dan wel net weer in de "goede" periode zijn, maar dat mag de pret niet drukken!!! Ik ga dus een topic opschuiven, jeeeh!!!
pi_96666116
Hoi allemaal!
Ik zit al een poosje mee te lezen en heb me nu toch eindelijk ook aangemeld :)
Ik had geen idee wat ei-rammelaar betekende maar ik ben er dus ook één!
Voorzichtig aan hebben vriendjelief en ik ( ik 21jaar, hij 24) het erover gehad over 3 jaar te proberen met klussen*O*
Als het aan mij lag mocht het vogend jaar al wel maar de situatie laat het jammer genoeg nog niet toe :'( In sept. dit jaar begin ik een 3 jarige opleiding tot operatie assistente waarbij ik gelukkig wel gewoon betaald krijg.
We hebben plannen om na de zomer te gaan samen wonen, dan zijn we 1,5 jaar bij elkaar. Vriendje heeft een koophuis (met maar 2 slaapkamers :{ ) dus we willen wel graag over een jaar of 4-5 opzoek naar iets groters.

Ik heb lang gewijfeld of ik de opleiding wel moest gaan doen, aangezien ik nu dus nog 3 jaar moet wachten met het stoppen met de pil.. ik werk momenteel als verpleegkundige.
Zijn er toevallig mensen die ervaring hebben met de opleiding operatie assistente en zwanger zijn/kindjes? Ik kan het namelijk niet laten om uit te zoeken of een combinatie mogelijk is zodat ik toch eerder met de pil kan stoppen :P

Leuk om de verhalen hier te lezen!
De meeste leven alsof het leven iets is wat nog moet komen maar het leven is wat zich nu afspeelt
pi_96667269
Hoi winnie...ik heb geen specifieke ervaring met jou opleiding maar ik doe nu een universitaire opleiding en ik ben 12 weken zwanger! ik heb vandaag een gesprek gehad met de studie adviseur over de planning, wat ik denk te missen enzo..ging erg goed! wat ik kan zeggen is....er is nooit een goede moment om een kind te hebben! of je doet een opleiding, of je begint een baan of dit of dat
er is altijd wel wat....waar een wil is...is dus een weg :Y
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96668517
Bitterend gefeliciteerd met je zwangerschap! wat goed om te horen dat het gesprek positief was!

De opleiding voor operatie assistente is best zwaar, zowel lichamelijk als psychisch. En je moet minimaal 32 uur blijven 'werken' tijdens de opleiding en daarnaast nog je school en leerwerk.
Als het einde in zicht is ( aprill/mei 2014) stop ik met de pil, als ik dan gelijk zwanger ben komt het pas als ik mijn diploma heb! maar daar gaan we niet vanuit natuurlijk, het kan dan nog wel een jaar gaan duren.

Ook ben ik bang wat voor reacties ik zal gaan krijgen van (aanstaande) collega's. Ik hoor nu al vaak van je bent nog zo jong, waarom wacht je niet gewoon nog een jaar of 5 }:| Ik vind 3 jaar lang genoeg!
En idd er is altijd wel iets om je kinderwens uit te stelen.
Ik ben iig blij dat er toch mensen zijn die mijn kinderwens begrijpen :)
De meeste leven alsof het leven iets is wat nog moet komen maar het leven is wat zich nu afspeelt
pi_96681579
Ik doe de vpk opleiding, verkort. Dochterlief is nu 6maanden oud. In december ben ik klaar, zonder extra uren/of verlenging. Gewoon een planning maken en je daar aan houden :P Ik vindt het persoonlijk niet zwaar maar ok ass. Is natuurlijk wel pittiger!

Dames, die een topic verder gaan, succes!

Ik rammel de pan uit! Vandaag een mini setje gekocht voor een vriendinnetje die zwanger is, echt zo schattig!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_96683746
Wat super van je barbabientje01 dat je het zonder verlenging of vertraging af kunt maken!
Hoe reageerden je collega's op je zwangerschap? kreeg je negatieve reacties?
Hoeveel uur ga je naar school of loop je stage? Heb je dan nog genoeg tijd voor de kleine?
Het lijkt mij namelijk wel erg druk werken, studeren en een baby!

beetje raar tijdstip om te posten, maar zit in de nachtdienst:P
De meeste leven alsof het leven iets is wat nog moet komen maar het leven is wat zich nu afspeelt
pi_96684060
winnie, welkom! Ik heb zelf geen ervaring met zwangerschap en studeren tegelijkertijd, maar misschien kan je p_iglet eens vragen. Zij heeft een zoontje van een jaar of 4 (weet ik niet zeker) en nu zwanger van de tweede. Ze heeft nu bijna haar opleiding geneeskunde afgerond.

Of en hoeveel vertraging je oploopt, is natuurlijk ook afhankelijk van je zwangerschap. Misschien heb je een heerlijke zwangerschap zonder problemen, maar je kan ook last krijgen van je bekken, hoge bloeddruk, enz. En dan is 32 uur werken niet altijd mogelijk. Maar dat kan je niet van tevoren inschatten.

Soms heeft een school ook speciale regelingen voor zwangeren en moeders, maar hoe dat precies zit weet ik niet :) .

[ Bericht 0% gewijzigd door Phaidra op 12-05-2011 08:44:34 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_96684518
Ik ben niet helemaal gepland zwanger geworden. 23 jaar, wel een relatie van 8 jaar en 3 jaar samen wonen. Collega's reageerde eigenlijk heel positief! Nu ik in mijn diff. Zit en dus op een nieuwe afdeling, gaan er veel mensen vanuit dat ik alleenstaand ben en nog thuis woon |:(

Ik werk nu 28uur met mijn schooldagen erbij, thuis nog ong. 4uur per week aan opdrachten/huiswerk/verslagen. Ik moet wel zeggen dat ik een makkelijke zwangerschap heb gehad. Met 32wk ben ik met verlof gegaan. 10weken na mijn bevalling nog 2 tentames gemaakt. Haha. En ik heb nu ook een hele makkelijke baby, overdag doe ik niets voor mijn studie maar als zij slaapt 's avonds begin ik. Ik vindt het niet zwaar, ik wil hierna de seh opleiding gaan volgen maar dat kan zomaar ook over een paar jaar.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_96692332
Oh oh oh, De laatste dagen rammel ik echt weer aan alle kanten!! Een kindje is op dit moment gewoon nog niet handig,Want de situatie is niet stabiel genoeg, maar damn ik wil zo graag!!
S. 2014
J. 2016
pi_96692919
Phiadra, bedankt voor de tip ;) en idd het ligt ook aan je zwangerschap. Ik heb momenteel ook 3 collega's die zwanger zijn waarvan 1 bij 6 weken al halve dagen moest gaan werken ivm endometriose, de 2de had lage bloeddruk en is vanaf 22 weken gestopt met werken en de 3de is ook al vroeg gestopt ivm allerlei complicaties. Maar sinds kort is er ook al iemand weer begonnen die tot 32 weken nog gewoon haar nachtdiensten draaide en dat ook heerlijk vond! De zorg is gewoon een zwaar beroep..

Volgens de opleidingsrichtlijnen moet ik minimaal 28 uur werken in de praktijk, daar komen de lesdagen dan bij op maar dat zijn in het laatste jaar niet zoveel :) Maar als ik het google krijg ik toch weer veel verhalen van mensen dat dat niet mogelijk was omdat het ziekenhuis moeilijk deed.. Dat zal wel per ziekehuis verschillen dan.

Ik ben net gebeld door p&o dat ik morgen een arbeidsvoorwaardengesprek heb en er zat nogal spoed achter want waarschijnlijk kan ik volgende week een entreetoets doen om in aanmerking te komen voor de verkorte opleiding, ( omdat ik al mbo-v heb) dan is het 2 en half jaar. nou vraag ik mij wel af waar die half jaar vanaf gaat, ik denk zelf namelijk aan het begin (schoolgedeelte van 5-6 maanden) dat zou betekenen dat ik pas later dan september begin met de opleiding en dus van sep tot ? zonder werk en dus loon zit :{ of ik mag gewoon eerder in de praktijk, dat zou mij beter uitkomen:p Ik moet de toets eerst nog halen natuurlijk:P

Barbabientje01 wat leuk dat je collega's zo positief reageerden! :Y Werk je nu 28 uur omdat je een kindje hebt of deed je dat sowieso al voor je zwanger was? Het is misschien ook wel gewoon goed plannen maar je weet natuurlijk ook nooit of je een makkelijke baby krijgt..

Nou dat was weer een heel verhaal! iedereen iig bedankt voor de reacties! *O*
De meeste leven alsof het leven iets is wat nog moet komen maar het leven is wat zich nu afspeelt
pi_96695597
Ik zou het even afwachten Winnie. Als je met de opleiding bezig bent merk je denk vanzelf wel of er tijd en ruimte zal zijn voor een kindje. Niet alleen het zwanger zijn en studeren zal voor mogelijke problemen zorgen, maar wat als het kindje er is? Is het makkelijk te regelen wat betreft opvang (onregelmatige werktijden misschien?) Wat als het ziek is, is er dan een mogelijkheid om thuis te blijven? En natuurlijk ook of het allemaal niet te zwaar wordt dan.

Clauwhee en Fenne :W
Hopelijk krijgen jullie snel 2 streepjes te zien!
pi_96699975
@ appelsap: het is idd wel de bedoeling dat we iig nog anderhalf jaar wachten met stoppen met de pil. tegen die tijd heb ik ook meer inzicht in hoe zwaar de opleiding is en of het te combineren is. Wat betreft de onregelmatige werktijden, 's avonds, 's weekends en 's nachts kun je bereikbaarheidsdienst hebben maar hoef je dus niet in het ziekenhuis te zijn (tenminste als je dichtbij woon) Ik kan er in 10 min zijn. mijn vriend werkt 40 uur van ma t/m vrij en is om 16.00 uur vrij dus als ik opgeroepen wordt is hij gewoon thuis. Ik zou graag 28 uur willen werken straks zodat we maar voor 3 dagen oppas nodig hebben. de 4 uur die dan overblijven kan mijn vriend vrij nemen, hij bouwt namelijk ook 4 uur atv op per week. deze extra vrije dagen is hij dan wel kwijt. ook hebben we genoeg familie in de buurt die evt. zouden kunnen oppassen.
De komende 2 jaar mogen van mij omvliegen:P
De meeste leven alsof het leven iets is wat nog moet komen maar het leven is wat zich nu afspeelt
pi_96700295
Ik bedoelde dat ik met 36 weken met verlof ben gegaan. Maar goed als ik er met 12 weken uit lag dan had ik mijn jaar niet gehaald hoor. Je moet natuurlijk ook voldoende uren in de praktijk maken.

Ik ben van 36 uur naar 28 uur gegaan. Eigenlijk is 32 uur bij ons de norm maar dat wilde ik perse niet, toen heb ik gesproken met opleidingen en als ik dacht dat ik het aankon mocht ik het laten zien ;) Ik hoop dat de tijd snel voor je voorbij gaat, winnie!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_96700422
Succes Fenne!!

winnie89 lastig he.. Ik vind het ook moeilijk. Maar ach, vriendlief is er toch nog niet aan toe dus ik moet dus toch nog wachten :P

Ondertussen rammel ik heerlijk verder c_/ . Kennis is bevallen van een jongetje dinsdag.. Hij heet M auro, wel aparte naam, maar wat een heerlijk jochie om te zien O+
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_96700666
Succes Clauwhee!! Hopelijk mag je snel naar z&g.

Gister wat kleertjes teruggekregen van mijn zusje (oa een winterjasje maat 50/56 maar mijn zusje is in juni uitgerekend dus gaat het jasje niet gebruiken). Daar gingen de eierstokken weer.
Zucht, ik word er gek van.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_96700810
Frustrerend, hé, Vicky :*
Ik wou eigenlijk dat ik gewoon niet rammelde :@
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:49:13 #130
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96700822
Ahw Vicky :') hoe staan de zaken bij jullie dan? Al wat vooruitzichten?
pi_96700930
Op een heel laag pitje ;(
Ook nog geen vooruitzichten. Een paar tegenargumenten zijn al door manlief verworpen maar er blijven er nog een paar over.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:53:02 #132
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96701022
Vervelend! -O-

Hopelijk verschijnt er nog eens een paadje dat jullie nog niet bedacht hadden :Y
pi_96714977
Whoei, mijn cyclus komt gewoon perfect op gang :X Na 29 dg al! En ik zie ineens overal zwangeren, hebben jullie dat ook? Rammelseizoen O+
pi_96715168
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 20:44 schreef Mangostine het volgende:
Whoei, mijn cyclus komt gewoon perfect op gang :X Na 29 dg al! En ik zie ineens overal zwangeren, hebben jullie dat ook? Rammelseizoen O+
Nee ik zie overal volmaakte kleine minimensjes!O+ En ik wil dat ooohooohoook!! :P

Ik werk op een KDV en daar zit een onwijs mooi ventje van 10 maanden die mijn gerammel soms nog een beetje erger maakt!
S. 2014
J. 2016
pi_96715493
Ik vind die buiken zo mooi -zucht- maar, niet dat ik lurk in z&g ofzo hoor, maar van het meiske van krijtlijk word ik ècht week van binnen O+
pi_96715661
Gm87, vraag zijn ouders of ze er nog eentje daarvan maken, voor jou?
pi_96716838
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 20:51 schreef Mangostine het volgende:
Ik vind die buiken zo mooi -zucht- maar, niet dat ik lurk in z&g ofzo hoor, maar van het meiske van krijtlijk word ik ècht week van binnen O+
Ik lurk daar wel :P En damn dat is inderdaad een poppetje zeg, daar gaan eierstokken niet eens van rammelen maar van dansen en springen!!

Haha Ik maak er dan liever zelf 1 met mijn O+, Het kereltje heeft donker haar en hele donkere ogen en die heeft mijn vriend ook, dat samen met mijn krullen, dat kan toch niet anders dan heeel mooi zijn :P
S. 2014
J. 2016
pi_96719314
Mijn vriend en ik hebben ook allebei zwarte krullen, ik verheug me zo op mijnes! Maar je eigen grut is sowieso het mooist, toch? (lol mijn foon maakt van grut "geit" :') )
pi_96719495
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:29 schreef Mangostine het volgende:
Mijn vriend en ik hebben ook allebei zwarte krullen, ik verheug me zo op mijnes! Maar je eigen grut is sowieso het mooist, toch? (lol mijn foon maakt van grut "geit" :') )
Dat is zeker waar! Al moet ik wel zeggen dat mijn vriendin haar kind niet zo mooi vond bij de geboorte :P Inmiddels is hij heel mooi opgedroogd hoor :P
S. 2014
J. 2016
  zondag 22 mei 2011 @ 23:59:06 #140
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_97183754
Ik kom ook weer even binnen walsen....
Gisteren bedrijfsfeest van lief z'n bedrijf gehad. 2 van zijn collegas worden pappa dus kheb gisteren tege 2 zwangere vriendinnen aan moeten kijken....kwas jaloers!!!!kwil ook! Zeker nadat khad gezien hoe 1 van de collegas lief over het buikje aant wrijven was en heel enthousiast aant vertelle was over de echos....

Ik kwam vandaag wel zelf op het idee om even te kijken hoeveel pilstrippen knog heb,zodat kmssn over een tijdje kan gaan kijken of mijn cyclus nog op gang komt....nu kan knog tot december vooruit en volgens mij vriend zou tdan toch niet erg zijn als k bijv in januari al zwanger zou raken....want 1 + 9 is 10(dus oktober) en dan zou ik klaar moete zijn met mij studie....
Zou het echt zo gemakkelijk zijn??? (Heb denk knogal last van beren op de weg en beetje koudwatervrees)

Sorry voort lange verhaal
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  maandag 23 mei 2011 @ 08:53:58 #141
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_97188534
Knut en ik wilde er eigenlijk altijd al drie, nu hebben we twee prachtige dames en zitten we te denken aan het hoe en wat van een derde. Mijn zwangerschappen gaan niet over rozen. Harde buiken, BI, Yade met 34 weken geboren, Jasmin dreigde met 33 weken al (weeenremmers en al, uiteindelijk met 37 geboren) en zwangerschapsdiabetes en voor Yade 3 maanden clomid, Jasmin zelfs 6 maanden, toen gestopt en spontaan zwanger geworden. Dus we gaan eerst eens overleggen met de gyneacoloog. Als hij er positief over is, dan gaan we eens verder kijken. We willen niet te lang wachten, ik word 29 deze zomer en wachten tot alle kids naar school zijn, ben ik tegen de 35 voordat we de derde zouden kunnen gaan proberen, en das niet handig gezien de risicofactoren die er al zijn!

Jasmin 7 maanden en ik rammel al. :D Tis maar goed dat ik een thuismoeder ben. ;)
pi_97192538
Ik rammel echt weer keihard!! Een weekendje CenterParcs is niet goed voor je eierstokken!!
Zoveel zwangere vrouwen en zoveel hele kleine babietjes....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 23 mei 2011 @ 17:27:37 #143
171422 LadyBlack
paint it black
pi_97208057
Ha Vicky, I feel your pain :') ik zat in een Landal Greenpark.....

Maarre Tyler-Girl, opzich heeft je vriend natuurlijk gelijk :Y en je wordt misschien ook niet direct zwanger, maar als dat wel zo is, hou er rekening mee dat je ook een zware zwangerschap kunt hebben, waarbij het niet lukt om die studie af te maken. Da's misschien ook beren op de weg zien, maar het hangt er denk ik helemaal van af hoe belangrijk het is dat je studie dan af is.
  † In Memoriam † maandag 23 mei 2011 @ 17:50:20 #144
43556 miss_dynastie
pi_97209109
Ik ben het met LB eens, als het belangrijk voor je is om eerst de studie af te ronden, zou ik dat doen, je weet nooit hoe een zwangerschap loopt...

Oh ja, ik liep toch altijd te verkondigen dat ik niets zou kopen aan babyartikelen tot ik zwanger zou zijn? Ik heb gefaald :') _O-
  maandag 23 mei 2011 @ 21:20:02 #145
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97221254
*stapt ff uit de lurkmodus*

Ik zou geen nieuwe baan, inclusief opleiding gaan combineren met een zwangerschap....
De opleiding tot OK-assistente ken ik inhoudelijk niet; maar de werkomstandigheden op de OK zijn niet erg uitnodigend voor een zwangere vrouw mijn inziens, het is heeeeel veel stilstaan. (met kans op flauwvallen aan het begin van de zwangerschap), veel bloed en heftige luchtjes (ik kan daar normaal ook heeeeeel goed tegen; maar tijdens de zwangerschap wat minder; denk aan het 'branden' tijdens ok's; lekker schroeiend vlees), kans op gevaarlijke werksituaties etc etc..

Maaar ik ben wel van mening dat iemand anders de keuze niet voor je kan maken, en het toch een keuze is die ja alleen zelf, weloverwogen kunt maken...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 24 mei 2011 @ 08:43:10 #146
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_97236266
Ik ga sowieso niet aan een nieuwe opleiding beginnen,maar moet dan nog mijn afstudeerstage doen.ik moet dan een marketingplan schrijven dus gelukkig geen ok omstandigheden.
Maar alleen al omdat je idd niet weet hoe een zwangerschap loopt wil ik wachten en ik denk dat als ik mijn studie stop moet zetten ik hem niet meer af maak.... En kben bang dat werk zoeken als ik "hoog" zwanger ben ook niet echt een goed idee is....
Dat moet dus gewoon allemaal eerst...
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  dinsdag 24 mei 2011 @ 23:27:42 #147
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_97275483
Ik riep nog zo niet rammelen.... En dan heb je vanavond een ieniminie babymeisje in je armen liggen, zo klein weer O+ tja dan weet ik het niet meer hoor.
Het lijkt me stiekem toch ook wel weer leuk, maar nu nog even niet 8-)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_97306776
*Even om het hoekje spieken*

Clauwhee is inmiddels al lang en breed vertrokken naar het volgende topic, LB is elke dag een stukje dichterbij het babietje in haar buik (Het gaat komen meis, ik weet het zeker! O+).
En er zijn allemaal nieuwe rammelaars bijgekomen.

Ik wilde eigenlijk alleen stiekem even melden dat ik toch zo'n mooie draagdoek heb gezien, nu enkel nog een babietje om erin te stoppen... *zucht* *zwijmel*

En een :* voor Bar, voorzichtige dromen en dan voorzichtige stapjes!
pi_97414821
:W Hallo!

Ik kruip maar onder mn steen vandaan, lees al een poos overal en nergens mee en heb nu maar de stap genomen om me toch maar te registeren :)

Ben 26, heb een dochter van bijna 3 (uit een vorige relatie), en rammel behoorlijk. Vooral wanneer ik mn vriend samen met mn dochter zie, smelt ik weg en durf ik nog wel een zwangerschap aan O+ Vriendlief rammelt ook behoorlijk, maar wilt eerst alles op orde hebben. We wonen net 'echt' samen en zijn aan het huis aan het verbouwen, mn verblijfsvergunning moet rond zijn (woon in het buitenland), werk / studie voor mij, etc etc. IK begrijp het wel, maar mn hormonen willen niet luisteren ;)

Ik hoop dat ik mag komen meeposten :)
pi_97423563
Welkom Smukke! Wat leuk dat je samen met je vriend rammelt :) Hopelijk is alles snel op orde en kunnen jullie toe leven naar een (voor jou tweede) kindje! En tot die tijd mag je natuurlijk altijd hier komen mee posten!

Even een beetje van me afschrijven:
Mijn cyclus is in de war... Ik heb nu al een maand overgeslagen en net voor de zekerheid een test gedaan, maar niks hoor... Ik had al wel eerder hetzelfde gehad, maar de laatste tijd leek het juist weer wat stabieler, dus ik baal er wel een beetje van. (En natuurlijk ook dat die test niet toch stiekem positief was ;)) Maar ja, nu maar hopen dat de ongie alsnog snel zal gaan komen.
pi_97435014
Zijn jullie echt aan het oefenen bellelana?

welkom Smukke :W

Is het al 2012? :Y) :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_97455821
2012 mag het van mij ook wel heel snel worden :P
  maandag 30 mei 2011 @ 19:16:03 #153
171422 LadyBlack
paint it black
pi_97507147
Bellelena! Dat is vast een teken oO<
pi_97785158
* Puala meld.

Veel te jong (19), maar droom wel van een kindje. Ben wel realistisch genoeg dat het er op kort termijn niet in zit, maar lees stiekem al een half jaar mee in oud :@
pi_97809564
Nog een jaar of vier. ;( . Tenzij ik per ongeluk zwanger raak.

De omstandigheden zijn nog lang niet ideaal, maar jeetje, ik moet m'n eierstokken af en toe gewoon terugduwen zodat ze m'n lijf niet uit rammelen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_97813285
Welkom smukke en puala! Rammelen is absoluut niet leeftijdsgebonden ;) .

DaD, wat klinkt 4 jaar dan als een eeuwigheid hè? Maar het gaat voorbij, echt! :*
Hence het *per ongeluk deel*, wat voor anticonceptie gebruik je nu eigenlijk?
Venus in pocketformaat
© loveli
  † In Memoriam † maandag 6 juni 2011 @ 22:23:56 #157
240917 Mula
pi_97813633
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:38 schreef DevilsAndDust het volgende:

De omstandigheden zijn nog lang niet ideaal, maar jeetje, ik moet m'n eierstokken af en toe gewoon terugduwen zodat ze m'n lijf niet uit rammelen.
Wat zij ^ zegt. :X

*sluipt weer weg* :'(
pi_97813848
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:20 schreef Phaidra het volgende:
Welkom smukke en puala! Rammelen is absoluut niet leeftijdsgebonden ;) .

DaD, wat klinkt 4 jaar dan als een eeuwigheid hè? Maar het gaat voorbij, echt! :*
Hence het *per ongeluk deel*, wat voor anticonceptie gebruik je nu eigenlijk?
Eigenlijk viel het me nog mee, ik ging uit van een jaar of tien. :+. Ook omdat hij iets jonger is dan ik.

We gebruiken alleen condooms, maar erg zorgvuldig zijn we niet... :X.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_97815282
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:26 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Eigenlijk viel het me nog mee, ik ging uit van een jaar of tien. :+. Ook omdat hij iets jonger is dan ik.

We gebruiken alleen condooms, maar erg zorgvuldig zijn we niet... :X.
Haha, dan valt het reuze mee idd :D ! En oi, condooms werken vrij goed (hier toch al zo'n 2/3 jaar de enige ac), maar dan moet je ze wel gebruiken;) .
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 6 juni 2011 @ 22:47:45 #160
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_97815511
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:26 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Eigenlijk viel het me nog mee, ik ging uit van een jaar of tien. :+. Ook omdat hij iets jonger is dan ik.

We gebruiken alleen condooms, maar erg zorgvuldig zijn we niet... :X.
Pas je op als jullie echt nog niet willen? Wij waren ook zo maar accepteerden de consequenties zeg maar en die ligt hier nu in zijn bedje te knorren, vier maanden oud ;)
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_97815985
Daar hebben we het natuurlijk ook over gehad en ons idee is dat we het kindje dan houden. :). Maar dat het niet slim is, lijkt me duidelijk...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 6 juni 2011 @ 23:01:11 #162
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_97816619
Zo lang je het maar eens bent over wat te doen als inderdaad...

Ik was het daar met een ex niet over eens en heb toen ook geen geklooi meer geaccepteerd.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_97818067
Ik onderstreep DML even. Resultaat is een heel leuk meisje van anderhalf nu. Maar wij hadden jaren ervoor al besloten dat we heel graag kinderen wilde, we zaten al tijden op 1 lijn en hadden de planning om een half jaar later voor het echie te gaan zeg maar.

Maar ik dacht echt dat we niet in mijn vruchtbare dagen zaten (met steady cyclus). Door een stressvolle maand verliep het dus korter en was ik zwanger.

Ik voel me gezegend dat het zo heeft mogen lopen voor ons, maar wij wilde graag. Dus onderstreep ik dml's opmerking.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_97820020
Smukke, welkom. Zo te lezen wel echt punten waardoor je naar het moment toe kan groeien! Lijkt mij fijn dat je dan toch kan merken dat je steeds wat dichterbij komt.

Puala welkom! Heb je wel een vriend die ook graag een kindje zou willen hebben?

DaD, 4 jaar.. klinkt heel lang inderdaad maar een stuk beter dan 10 jaar. Hopelijk vliegt de tijd voorbij voor jou.

Onze datum om te beginnen voor een 2e kindje komt steeds dichterbij. En nu begin ik weer te twijfelen of het nou echt wel zo'n verstandig besluit is. Omdat ik ook nog wil gaan studeren en dat lastiger is met 2 kinderen. En zo zijn er nog wel meer redenen te verzinnen. Volgende maand denk ik er vast wel weer anders over. :') Verwarrend allemaal.
pi_97830268
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 23:51 schreef appelsap het volgende:
Smukke, welkom. Zo te lezen wel echt punten waardoor je naar het moment toe kan groeien! Lijkt mij fijn dat je dan toch kan merken dat je steeds wat dichterbij komt.

Puala welkom! Heb je wel een vriend die ook graag een kindje zou willen hebben?

Euhm, als ie begin 30 (nu 24) is wellicht. Voor nu nog lang niet. Dus het duurt nog wel een aantal jaar :)
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:56:28 #166
61183 leonieke
Dan toch?
pi_97971605
Ik vrees dat ik mijn gerammel helemaal aan de kant mag schuiven.

Gisteren een brief gekregen van het ziekenhuis waaruit blijkt dat ze alle stimulatiepogingen (met of zonder IUI) onder de noemer IUI plaatsen (dus 4 pogingen waar ik Menopur kreeg en zelf aan de slag moest en 2 echte volwaardige IUI's). Dit betekent dat we 6 IUI's achter de rug hebben en in België betekent dit: einde verhaal.
Ik heb nog een mail gestuurd naar het ziekenhuis, maar vrees dat dit niets zal uithalen.

We zijn uiteraard heel erg dankbaar dat Thomas er is. Mijn god, had ik toen geweten dat het onze laatste poging was... ik mag er eigenlijk niet aan denken :N Sinds ik de brief in handen heb gehad, heb ik hem al bijna non-stop geknuffeld, ons kleine wonder.
Maar ook wel erg verdrietig (understatement...) dat we niet zelf de keuze kunnen maken voor een tweede of niet, maar dat ze ons opgelegd wordt.

Ik heb de klik nog niet gemaakt in mijn hoofd :N Zal wel komen (moet wel), maar het voelt allemaal nu nog te ruw aan om me er zo te kunnen over zetten. Ik zal binnenkort alle spullen die we niet meer gebruiken naar de zolder verhuizen zodat ik ze niet meer tegenkom als ik boven rondloop.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:40:37 #167
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97975042
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:56 schreef leonieke het volgende:
Ik vrees dat ik mijn gerammel helemaal aan de kant mag schuiven.

Gisteren een brief gekregen van het ziekenhuis waaruit blijkt dat ze alle stimulatiepogingen (met of zonder IUI) onder de noemer IUI plaatsen (dus 4 pogingen waar ik Menopur kreeg en zelf aan de slag moest en 2 echte volwaardige IUI's). Dit betekent dat we 6 IUI's achter de rug hebben en in België betekent dit: einde verhaal.
Ik heb nog een mail gestuurd naar het ziekenhuis, maar vrees dat dit niets zal uithalen.

We zijn uiteraard heel erg dankbaar dat Thomas er is. Mijn god, had ik toen geweten dat het onze laatste poging was... ik mag er eigenlijk niet aan denken :N Sinds ik de brief in handen heb gehad, heb ik hem al bijna non-stop geknuffeld, ons kleine wonder.
Maar ook wel erg verdrietig (understatement...) dat we niet zelf de keuze kunnen maken voor een tweede of niet, maar dat ze ons opgelegd wordt.

Ik heb de klik nog niet gemaakt in mijn hoofd :N Zal wel komen (moet wel), maar het voelt allemaal nu nog te ruw aan om me er zo te kunnen over zetten. Ik zal binnenkort alle spullen die we niet meer gebruiken naar de zolder verhuizen zodat ik ze niet meer tegenkom als ik boven rondloop.
Wat vreemd? Dat kunnen ze toch niet zo maar opeens veranderen?
Geldt het niet alleen per poging zwanger te worden?
En mag je dan ook geen IVF meer?
Ow Leonie, wat naar!! :*
  vrijdag 10 juni 2011 @ 11:42:11 #168
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97975109
Ik kwam even hier zeggen dat mijn rammelen niet is afgenomen nu Jeetjejom met Espen is langs geweest :X
pi_97975327
@leonieke, dat vind ik wel erg onbeschoft, achteraf de regels veranderen... -O- Ik hoop dat er voor jullie toch nog een mogelijkheid blijkt te zijn. En sterkte.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 10 juni 2011 @ 13:19:53 #170
61183 leonieke
Dan toch?
pi_97978629
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:40 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Wat vreemd? Dat kunnen ze toch niet zo maar opeens veranderen?
Geldt het niet alleen per poging zwanger te worden?
En mag je dan ook geen IVF meer?
Ow Leonie, wat naar!! :*
In België is het zo dat je maar x aantal pogingen hebt. Het is niet dat de teller na een zwangerschap op 0 wordt gezet en je opnieuw kan beginnen. Dat wisten we ook op voorhand. Alleen hadden ze ons 2.5 jaar geleden gezegd dat we nog 6 IUI's hadden. Dit blijken er nu maar 2 geweest te zijn.
Wat IVF betreft: geen idee. Waarschijnlijk wel, maar dat ziet P. niet zitten (heeft hij ook altijd gezegd).

Ik zit eigenlijk al heel de dag tegen de tranen te vechten op mijn werk. De slapeloze nacht die ik achter de rug heb door heel dit verhaal helpt er natuurlijk niet aan. En ik vind mezelf zo ondankbaar lijken want we hebben natuurlijk Thomas O+ . Maar als je dan foto's ziet van broertjes en zusjes, tjah... dan heb ik al heel lang het verlangen naar zo'n gezin.
Ik weet dat P. nog niet helemaal overtuigd was om voor een tweede te gaan, maar ik had nog goede hoop voor 2012.
pi_97979346
Ohh Leonieke, wat een ontzettend rottig nieuws! Het is echt heel naar als de beslissing zo voor je gemaakt wordt zonder dat je daar zelf iets aan kunt doen...
Laat je tranen lekker gaan, verdriet moet er ook uit. Weten ze op je werk wat er speelt? Of heb je de mogelijkheid om straks eerder naar huis te gaan eventueel?
Je mag best even aan jezelf denken nu. Dat geeft helemaal niks en ik kan me niet voorstellen dat iemand je daarom zou veroordelen nu.

En het is waar, je hebt al een prachtige zoon, maar dat zegt niets over het gerammel nu en je wens voor een tweede. Misschien is dat juist wel sterker omdat je er al eentje hebt en nu weet hoe het is... Maar voel je er niet schuldig over, jouw lichaam vertelt het je, jij kunt er weinig aan veranderen, als dat zo was, dan deed je dat ongetwijfeld onmiddellijk!

Een hele dikke virtuele knuffel vanuit hier.
pi_97979601
Ach Leonieke wat een rotsituatie zeg.. En wat bellelena zegt, de wens voor een tweede kindje kan net zo sterk zijn lijkt me.
Ik hoop van harte dat jullie toch nog de kans krijgen voor een tweede :*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_97979756
Leonieke wat rot zeg!! (understatement)!!

Ik heb er helemaal geen verstand van, maar waarom houdt het op na 6 pogingen? Wordt het dan niet meer vergoedt of hoe zit dat?
  vrijdag 10 juni 2011 @ 14:13:37 #174
61183 leonieke
Dan toch?
pi_97980705
Op het werk weten ze dat we in de MMM hebben gezeten, maar weten ze niets van de brief die ik gisteren gekregen heb. Integendeel, ze weten hier zelfs allemaal dat we zo voor een tweede zouden gaan als we niet opnieuw die MMM in moesten. Vroeger naar huis lukt niet, want ik heb nog een aantal afspraken met externen straks (joy ;) ).

Ik had eerlijk waar ook nooit gedacht dat ik ging rammelen voor een tweede. Ik was zo blij dat we er één hadden, maar nu ik weet wat een ervaring en vooral verrijking het is, dan zou ik direct tekenen voor een tweede.

NieuweUser, de pogingen worden inderdaad niet meer terugbetaald. De inseminatie op zich zouden we wel nog kunnen betalen, maar het is de medicatie die te duur is (en ik had er nogal vrij veel nodig).
Het klinkt zo belachelijk, maar ik wil nu eigenlijk alleen maar bij Thomas zijn. Ik mag er niet aan denken dat die laatste poging niet ging gelukt zijn. Maar toch speelt dit al sinds het lezen van die brief door mijn hoofd. Wat als... (en het ergste is nog dat ik vermoed dat ze ons gewoon gingen laten verder doen en dat we nu zo'n factuurtje in de bus gingen gekregen hebben, want 2 jaar geleden hebben ze ons echt gezegd dat we nog 6 IUI's hadden.)
pi_97985415
Potverdikke meis toch... Ik denk hier ook al de hele dag aan je.

Het is toch onbegrijpelijk dat ze jullie eerst vertellen dat er nog zoveel IUI's mogen en dat dan nu opeens dat helemaal niet meer geldig is. En ik kan me zo voorstellen, dat 'wat als'... Maar gelukkig is het precies goed gegaan, zoals het had moeten zijn. Je kleine Thomas, zo logisch dat je nu lekker bij hem wilt zijn en met hem wilt knuffelen.

Gelukkig heb je na vandaag weekend (toch?) en kun je even bijkomen van die brief. Alles rustig laten bezinken en vooral veel knuffelen.

Ben benieuwd wat het ziekenhuis er nog over zal emailen.

Probeer het 'wat als' een beetje los te laten (makkelijker gezegd dan gedaan), Thomas is er echt heus O+ en wie weet wat voor openingen er nog ontstaan of wat voor wonderen er nog kunnen gebeuren. :*
  vrijdag 10 juni 2011 @ 16:29:14 #176
61183 leonieke
Dan toch?
pi_97986185
Thx bellelena :*

Vanavond lekker verlengd weekend :Y met een extra vrije dag maandag :) Maar ik zit nu wel in een "opsluitgevoel". Geen zin om dit weekend Thomas te moeten delen met andere mensen (mijn man uitgezonderd natuurlijk ;) ).
Komt wel goed natuurlijk, maar de ruwe kantjes zullen er eerst wat moeten vanaf geschraapt worden.

En wie weet, een tweede wondertje O+
  vrijdag 10 juni 2011 @ 16:31:15 #177
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97986265
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:19 schreef leonieke het volgende:

[..]

In België is het zo dat je maar x aantal pogingen hebt. Het is niet dat de teller na een zwangerschap op 0 wordt gezet en je opnieuw kan beginnen. Dat wisten we ook op voorhand. Alleen hadden ze ons 2.5 jaar geleden gezegd dat we nog 6 IUI's hadden. Dit blijken er nu maar 2 geweest te zijn.
Wat IVF betreft: geen idee. Waarschijnlijk wel, maar dat ziet P. niet zitten (heeft hij ook altijd gezegd).

Ik zit eigenlijk al heel de dag tegen de tranen te vechten op mijn werk. De slapeloze nacht die ik achter de rug heb door heel dit verhaal helpt er natuurlijk niet aan. En ik vind mezelf zo ondankbaar lijken want we hebben natuurlijk Thomas O+ . Maar als je dan foto's ziet van broertjes en zusjes, tjah... dan heb ik al heel lang het verlangen naar zo'n gezin.
Ik weet dat P. nog niet helemaal overtuigd was om voor een tweede te gaan, maar ik had nog goede hoop voor 2012.
Ja maar dan vind ik wel dat ze IUI's moeten tellen en niet alles wat in de verste verte niet op een IUI lijkt. Want dan had je misschien indertijd gezegd dat ze maar meteen met een IUI moesten starten ipv eerst alleen medicatie. Zo ben je gewoon verkeerd geïnformeerd en heb je geen (eerlijke) keuze kunnen maken...

En ik vind je helemaal niet ondankbaar, ook al heb je er al eentje.
Iemand hier op het forum zei ooit: de wens voor een tweede kan net zo sterk zijn want het is nog steeds de wens om een kindje. Onzin dat je dan minder verdrietig zou moeten zijn omdat je er al eentje hebt...
  vrijdag 10 juni 2011 @ 16:33:05 #178
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_97986345
Leonieke! :*
A grand adventure has begun.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 16:37:10 #179
61183 leonieke
Dan toch?
pi_97986534
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:31 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ja maar dan vind ik wel dat ze IUI's moeten tellen en niet alles wat in de verste verte niet op een IUI lijkt. Want dan had je misschien indertijd gezegd dat ze maar meteen met een IUI moesten starten ipv eerst alleen medicatie. Zo ben je gewoon verkeerd geïnformeerd en heb je geen (eerlijke) keuze kunnen maken...
Dat dus :Y Hadden we dit op voorhand geweten, waren we direct met IUI's gestart. Geen haar op mijn hoofd dat er aan gedacht had om het eerst 4 x "zo" te proberen. En nog een geluk dat ik geëist heb om na 4 x over te stappen op IUI want het eerste plan was om eerst nog 2 extra pogingen zonder IUI te doen.
We mogen er eigenlijk niet aan denken hoe het had kunnen mislopen :o

Thx meiden voor jullie berichtjes. Het doet echt wel heel erg deugd :*
pi_97993285
Och Leonieke! Wat een klotestreek (pardon my French) zeg! Niet om je nou gelijk in de vechthouding te laten springen, maar ik zou idd wel even zorgen dat je het beleid van het ziekenhuis zwart op wit hebt, de regels en de redenering erachter, en ik zou desnoods een intakegesprekje bij een juridisch loket eraan wagen.
Medicatie is toch simpelweg niet hetzelfde als een IUI!? Ik vind het echt belachelijk, dat kán toch helemaal niet rechtsgeldig zijn zo, zeker niet als ze het achteraf noemen!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_97993835
Ik zou het inderdaad nog wel even aanvechten Leonieke.. maar kan me voorstellen dat dit een hele zware domper is! Maar, proberen! Nee heb je nu sowieso, wellicht is er nog iets mogelijk. Aangezien ze het anders destijds al aan hadden moeten geven, vind ik!

Hier in NL is het vaak zo met dat soort wijzigingen dat ze ingaan voor mensen die er nieuw mee beginnen op het moment dat het is doorgevoerd. Stel er wordt nu gezegd: je mag nog maar 1 ivf, dan geld dat voor mensen die er nu nog mee moeten beginnen. Mensen die al in ivf 2 zitten hebben dan nog recht op ivf 3, oude regeling...

Sterkte vrouw! :*
pi_98228303
Thx dames :* Ik heb me een paar dagen afzijdig gehouden, gewoon omdat ik het allemaal een beetje te moeilijk vind en ik mijn hoofd probeer leeg te houden voor ik in mijn bed kruip.

Maar ondertussen hebben we nog steeds geen bericht gekregen van het ziekenhuis. Laat ons hopen dat dit goed nieuws betekent (namelijk dat ze aan het discussiëren zijn over ons dossier).

Het valt me wel zwaar ;( Om verschillende redenen eigenlijk. Omdat zij ons stop zetten en we niet zelf de beslissing kunnen nemen, maar ook omdat ik me er niet goed bij voel (ik weet nog dat ik vroeger zei dat we gelukkig zouden met één (en dat zijn we natuurlijk ook!) maar blijkbaar mis ik nu toch nog iets. Het fantaseren over hoe Thomas zou omgaan met een broertje of een zusje, hoe een tweede zwangerschap zou zijn, hoe we opnieuw zo'n wonder zouden mogen leren kennen, hoe we alles nog eens zouden mogen ervaren, was stiekem eigenlijk echt wel leuk :@ ).

Het komt goed, sowieso :Y Dat moet :Y Het wordt gewoon even de knop omzetten.
pi_98236654
Pff Leonieke, wat vreselijk zeg
Had het al eerder gelezen maar wist echt niet hoe te reageren/de juiste woorden te vinden...
Die beslissing van geen tweede kind hoort gewoon niet bij een arts te liggen :*
Ik hoop zo dat er binnenkort toch heel goed nieuws komt
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_98236728
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 07:22 schreef Poppejans het volgende:
Pff Leonieke, wat vreselijk zeg
Had het al eerder gelezen maar wist echt niet hoe te reageren/de juiste woorden te vinden...
Die beslissing van geen tweede kind hoort gewoon niet bij een arts te liggen :*
Ik hoop zo dat er binnenkort toch heel goed nieuws komt
^^
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_98238433
Leonieke, wat balen zeg! :*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_98262140
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 07:22 schreef Poppejans het volgende:
Die beslissing van geen tweede kind hoort gewoon niet bij een arts te liggen :*
Dit dus precies. Ook bij een eerste kindje natuurlijk.

:*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_98265831
Leonieke, wat een domper om zoiets te horen.. Kan me voorstellen dat je een paar dagen ff rust hebt gehouden, nachtrust is hartstikke belangrijk.
En wat al gezegd is, nee heb je op dit moment, misschien komt er toch nog een ja voor een tweede.. laten we hopen op goed nieuws!
pi_98362757
Ik ga volgend jaar trouwen (mijn vriend heeft me onlangs op mijn 30e verjaardag gevraagd) en nou heb ik in mijn hoofd gezet dat ik zwanger wil trouwen oO<
pi_98367117
Mangostine, gefeliciteerd!! *O* ^) Ik zou het wel een gedoe vinden, zwanger trouwen, maar ook wel heel O+ O+ O+ .

Leonieke, heb je nog iets van het ziekenhuis vernomen? :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_98373310
Leonieke: Heel logisch dat je even rust gehouden hebt, alles even zelf op je in laten werken en kan me voorstellen dat anderen om je heen gewoon even niet fijn is als je net zoiets te horen hebt gekregen. Hopelijk gaat het ietsje beter nu. En ik duim heel hard mee dat het ziekenhuis over je dossier aan het overleggen is en dat er nog iets moois uit zal gaan komen!

Mangostine: Gefeliciteerd! Trouwen! Dat is ook heel speciaal en bijzonder O+ En wat zou het tof zijn als je inderdaad werkelijk zwanger zou kunnen trouwen!

Van het weekend vertelde een vriendin van mij (die met het dochtertje van inmiddels 1,5) dat ze weer zwanger is. Ze (zij en haar man) wilden heel graag al eerder voor een tweede gaan, ze hadden het liefst maar ongeveer 1 jaar tussen twee kinderen gehad, maar ze had afgelopen jaar 2 keer een miskraam gehad. Ik hoop zo dat het nu goed gaat! Ze is pas een week of 10 zwanger, dus nog pril. Eén van de miskramen was bij 11 weken. Dus behoorlijk spannend! Krijgen ze zomaar hopelijk een tweede kindje O+ Ik was er helemaal ontroerd van. Zo bijzonder, weer een babietje in haar buik!
Maar stiekem was ik daarna ook een beetje verdrietig, zij al voor een tweede en ik nog steeds in de wachtmodus. Ik zou ook zo graag een babietje in mijn buik willen. En het doet niets af aan het blij zijn voor haar en dat ik echt zo graag hoop dat het goed gaat deze keer bij haar, dat staat er echt los van. Het was gewoon voor het eerst dat ik echt verdrietig werd van het wachten, doordat er om me heen iemand zwanger is. Heel gek wel. Ik heb ook wel op straat dat het me steeds zo opvalt al die kleine kindjes en zwangere vrouwen, maar nu dat ik me er echt even zo rot over voelde dat ik nog niet kan.

Och ja... Wie weet mag ik op een dag ook eens ;)
  zondag 19 juni 2011 @ 18:08:55 #191
171422 LadyBlack
paint it black
pi_98378377
Er is eigenlijk maar 1 belangrijke vraag bellelena: wat vindt je vriend ervan?? Heeft hij wel door hoe lang het voor jou duurt? Ik kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt nu.... ik moet ook elke keer even slikken als ik mijn vriendinnen met elkaar zie kletsen; de een net bevallen, de ander net zwanger... :{

Mangostine, gefeliciteerd! Lijkt mij helemaal fantastisch, zwanger trouwen O+ Wanneer beginnen jullie? oO<
pi_98393623
Belle, das altijd wel een beetje zuur hè... je gunt het de ander zo, maar het zou toch ook zo mooi zijn als...
Geduld, dus. Our time will come. Ik denk stiekem ook altijd, bij ons gaat het vast/ die van ons wordt toch leuker/ mooier/ bijzonderder etc. ;)

LB, in augustus naar Tanzania, daarna vooruit met de geit :+
Stiekem doen we het nu al maar half veilig, ik las al dat het bij anderen net zo gaat. Als ik zwanger raak, geen probleem. Maar na onze reis is het allemaal wat praktischer.
We trouwen in juni volgend jaar, dus het heeft tijd.

Heb me trouwens voorgenomen om een authentieke Afrikaanse draagdoek mee terug te nemen, hoe hard wil je ze horen rammelen?
pi_98412611
LB: Toen we terug fietsten was mijn zusje erbij, dus we hebben het er niet uitgebreid over gehad, maar hij zei wel: Ja zij hadden hun leven er al helemaal op ingericht, trouwen, huis gekocht, etc. en die vriend wilde al kinderen sinds zijn 16e.
Volgens mij doelde hij erop dat hij vindt dat wij nog niet echt ons leven erop hebben ingericht en dat het voor hun veel logischer is dat ze al een kindje hebben en er nog 1 krijgen. Maar dat het bij ons nog niet echt 'past'. Af en toe haal ik het wel weer eens even aan, hoe graag ik zou willen, maar hij is er nog steeds niet zo klaar voor en zoals ik wel eens eerder al zei: Ik wil hem ook niet pushen, het moet wel een keuze van ons samen zijn en niet dat hij het maar voor mij doet maar er zelf eigenlijk niet achter staat. Dat zou ik ook niet zo willen. En ik probeer me er bij neer te leggen dat ik gewoon nog maar even geduld moet hebben. Maar soms is dat met al het gerammel best lastig!

En hoe is het bij jou? Ik las dat je al een klein beetje naar het andere topic was doorgeschoven, dat je een afspraak gaat maken bij de dokter. Ik hoop zo dat het gewoon iets 'simpels' blijkt en dat jullie alsnog snel zwanger gaan zijn! Lijkt me ook echt helemaal niet leuk als je elke keer maar weer een negatieve test hebt of gewoon ongesteld wordt terwijl je er echt al voor aan het gaan bent! Dikke knuf :*

Mangostine: Het is inderdaad gek, ik gun het ze ontzettend ongelooflijk veel en ben echt blij voor ze, maar tegelijk ook dat gerammel dat ik zelf ook zo graag zou willen!
En volgend jaar juni! Nu kun je echt naar iets concreets toeleven, dat lijkt me heel fijn al! Dat er licht aan het einde van de tunnel verschijnt :D En zo'n echte draagdoek, wat ontzettend gaaf! Wel tegen die tijd even komen showen he!
  dinsdag 21 juni 2011 @ 08:46:56 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98449954
Mwuh... Gisteren babyfoto's van toen Oscar net geboren was zitten kijken en nu rammel ik! :o :D :X -O-

Ik zou het stiekem toch wel heel erg graag nog één keertje doen. :') :+
***
  † In Memoriam † dinsdag 21 juni 2011 @ 08:59:09 #195
240917 Mula
pi_98450159
Bellelena, ik zit in dezelfde situatie. Mijn vriend ziet heel veel beren op de weg en vindt dat hij er niet klaar voor is. Heel frustrerend. Niet alleen omdat ik steeds ouder wordt, maar ook omdat ik vind dat hij niet realistisch is in zijn kijk op het geheel en hij degene is die mij een paar jaar geleden echt gek heeft gemaakt met zijn gepraat over het kind dat hij nu nu nu NU wilde. Hij zegt niet "nooit", maar altijd "ooit". Ik snap en vind dat hij dingen goed op een rijtje moet hebben voor zoiets belangrijks en ik geef hem dus tijd. Maar jee, wat is dat moeilijk. :'(
pi_98455116
Waar ik tot een paar dagen geleden er eigenlijk wel haast uit was dat er hier geen tweede komt, rammel ik sinds gisteren ineens zó hard, dat ik de bak babykleertjes erbij gepakt heb en heb zitten zwijmelen bij al die lieve kleine minirompertjes en sokjes en mutsjes en truitjes en...
Ik begrijp weinig van de tegenstrijdigheid in mijn gerammeld en vraag me af of ik ooit echt zeker weet dat ik het wel of juist niet wil.. nu is het elke keer een paar maanden dat ik het totaal níet wil, en dan weer een tijd juist heel graag wél wil.. *zucht*
  dinsdag 21 juni 2011 @ 11:41:02 #197
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_98455243
Chan, als je het antwoord op die vraag hebt hoor ik het ook graag. :*
A grand adventure has begun.
pi_98456225
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 08:46 schreef Brighteyes het volgende:
Mwuh... Gisteren babyfoto's van toen Oscar net geboren was zitten kijken en nu rammel ik! :o :D :X -O-

Ik zou het stiekem toch wel heel erg graag nog één keertje doen. :') :+
Ik heb eergister ook babyfoto's zitten kijken van zowel Amber als Tess... pff en ik rammelde al zo erg.. nu nog veel meer...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_98457603
*rammel* x1000
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 21 juni 2011 @ 14:58:01 #200
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_98463499
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:37 schreef Chan het volgende:
Waar ik tot een paar dagen geleden er eigenlijk wel haast uit was dat er hier geen tweede komt, rammel ik sinds gisteren ineens zó hard, dat ik de bak babykleertjes erbij gepakt heb en heb zitten zwijmelen bij al die lieve kleine minirompertjes en sokjes en mutsjes en truitjes en...
Ik begrijp weinig van de tegenstrijdigheid in mijn gerammeld en vraag me af of ik ooit echt zeker weet dat ik het wel of juist niet wil.. nu is het elke keer een paar maanden dat ik het totaal níet wil, en dan weer een tijd juist heel graag wél wil.. *zucht*
Bij mij is dat in de loop der tijd steeds verder afgezwakt... Inmiddels eigenlijk compleet afwezig nu. En ik heb toch best wel wat gerammeld door de tijd heen :')
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_98463557
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:58 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Bij mij is dat in de loop der tijd steeds verder afgezwakt... Inmiddels eigenlijk compleet afwezig nu. En ik heb toch best wel wat gerammeld door de tijd heen :')
Behalve als je onze dochter ziet natuurlijk :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 21 juni 2011 @ 15:02:07 #202
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_98463751
quote:
12s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:58 schreef Tally het volgende:

[..]

Behalve als je onze dochter ziet natuurlijk :P
Ik vind het een heerlijk meisje O+ Maar zelf dat krijgt mij niet aan het rammelen :@
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_98465598
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:02 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik vind het een heerlijk meisje O+ Maar zelf dat krijgt mij niet aan het rammelen :@
Kan ik me voorstellen. Blij dat je uit de luiers bent ;)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 17:28:11 #204
171422 LadyBlack
paint it black
pi_98470472
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 08:46 schreef Brighteyes het volgende:
Mwuh... Gisteren babyfoto's van toen Oscar net geboren was zitten kijken en nu rammel ik! :o :D :X -O-

Ik zou het stiekem toch wel heel erg graag nog één keertje doen. :') :+
Hoe is dat stiekem dan? Dat is toch al heel lang bekend? :D :+

Bellelena en Mula, begrijpelijk dat jullie je vriendjes niet willen pushen, maar pfff.... ik zou er ook wel moedeloos van worden. Het is inderdaad nogal moeilijk vast te stellen wanneer je er echt 'klaar' voor bent lijkt me :{ Dus ik ken een paar stellen waarbij het vooral de vrouw was die het graag wilde, en waarbij de man pas echt ervoor ging op het moment dat hij de eerste echo zag....

:* voor de (twijfel-)rammelaars!
pi_98470952
Bellelena en Mula, wat enorm lastig. Jullie geduld wordt wel op de proef gesteld. Kijk, heel vaak is er gewoon geen goed moment. Je kunt altijd wel beren of redenen bedenken. Wij wisten zeker dat we het wilden in de toekomst, daar waren we het over eens. Da's stap 1. Vriendlief zei toen, als we dat zeker weten, waarom dan wachten en niet nu. Garanties heb je toch niet, alleen dat je het samen graag wil. Zo kun je het ook bekijken...maar ik weet dat ik mazzel heb dat hij het zo oppikt, want hij is ook nog eens 7 jaar jonger.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  dinsdag 21 juni 2011 @ 17:46:43 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98471209
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 17:28 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Hoe is dat stiekem dan? Dat is toch al heel lang bekend? :D :+
:@
Ik probeer soms net te doen of het niet zo is. ;)
***
pi_98471645
Hihi, al het gerammel van babyfoto's en dozen kinderkleertjes O+

LB en Clauwheee: Moedeloosmakend zo af en toe is het zeker! We hebben het er natuurlijk vaker over gehad en het is zeker dat we allebei graag een kindje willen. Maar de volgende vraag is dan inderdaad 'wanneer'. En dat is dus de fase waar we nu in zitten. Zoals hij wel al (rond mijn verjaardag afgelopen maart) heeft aangegeven is het wat hem betreft ook zeker geen meer-jaren-plan meer, maar wel iets dat hij in de (enigszins) nabije toekomst ook voor ogen heeft.
Ik denk dat ik daardoor wel iets ongeduldiger ben geworden, ook dat ik natuurlijk die 'tegoedbon' kreeg hihi, want maart is pas een maandje of 3 geleden natuurlijk ;)! Dus op zich moet ik nu ook weer niet meteen te ongeduldig worden en verwachten dat ie a la minute staat te springen in het bed haha. Het zal ook echt allemaal geen jaren meer duren hier, maar een half jaar kan ook al best een poos zijn als je zo hard rammelt en daar weten jullie vast alles van hier in dit topic!

Trouwens wel heel lief laatst:
Babyboom was op de televisie en ik keek dat, vriend keek een stukje mee maar ging toen even computeren. Op een gegeven moment komt ie weer bij me zitten op de bank. Komt na twee minuutjes zoiets de aftiteling zegt ie: Nou ik hoorde toch dat er iemand aan het bevallen was, waar blijft dat babietje dan? Nu is het opeens afgelopen!
Dat vond ik wel heel lief, dat hij daar helemaal speciaal even voor kwam kijken en er zich dus blijkbaar behoorlijk voor interesseerde O+ Geeft ook weer aan dat ie er dus best mee bezig is in z'n hoofd! En dat geeft de burger weer moed haha.
  † In Memoriam † dinsdag 21 juni 2011 @ 18:14:52 #208
240917 Mula
pi_98472275
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 17:57 schreef bellelena het volgende:

LB en Clauwheee: Moedeloosmakend zo af en toe is het zeker! We hebben het er natuurlijk vaker over gehad en het is zeker dat we allebei graag een kindje willen. Maar de volgende vraag is dan inderdaad 'wanneer'. En dat is dus de fase waar we nu in zitten. Zoals hij wel al (rond mijn verjaardag afgelopen maart) heeft aangegeven is het wat hem betreft ook zeker geen meer-jaren-plan meer, maar wel iets dat hij in de (enigszins) nabije toekomst ook voor ogen heeft.

Ik houd het gerammel zoveel mogelijk voor mezelf. Ik weet dat hij er gewoon niet zo veel mee kan, behalve zich heel erg schuldig voelen. En dat wil ik ook niet. Hij weet trouwens wel heel goed hoe graag ik dit wil hoor. Volgens hem komt het echt allemaal wel goed en dat zal het ook allemaal wel, maar er zit een heel verschil tussen binnen afzienbare tijd en over 5 jaar goedkomen. Enige waar ik wel blij mee ben, is dat hij wel echt goed bezig is met zichzelf ontwikkelen en daardoor de beren van de weg te halen. Het kost gewoon tijd en mijn hoofd snapt dat heel erg goed, maar ja, de oren van mijn eierstokken zitten gewoon een beetje verstopt. :(
pi_98473090
Ohh lieve Mula!
Maar een poos geleden wilde hij dus wel heel graag? Hoe is het gekomen dat dat opeens zo is omgedraaid?

Wel heel herkenbaar dat je het zo voor jezelf houdt, dat heb ik ook wel. Al spreek ik het de laatste tijd wel meer uit naar mijn vriend. Laatst vroeg mijn vader nog iets over onze katten en of ze een keer jonkies zullen krijgen, zegt mijn vriend: Nou bellelena wil wel jonkies, maar niet per se van de katten... :P

Het is wel fijn dat hij wel bezig is om zijn leven te krijgen als hij zelf wil. Ik zie ook bij mijn vriend dat hij duidelijk bezig is met ontwikkelen, niet alleen het inrichten van z'n leven, maar ook geestelijk zeg maar. En dus ook steeds meer in kleine dingetjes dat hij in z'n hoofd ook echt wel bezig is met het klaar worden voor een kindje.
Ik denk dat veel mannen dat vooral in hun hoofd doen. Ik had lang geleden aan m'n vriend vertelt dat ik rammelde, en daarna het voor mezelf gehouden. Aan hem merkte ik weinig, maar toen ik daarna weer eens een gesprek met hem erover begon, toen vertelde hij dus opeens van dat het voor hem geen meer-jaren-plan meer was, maar dat hij het wel in de nabije toekomst plaatste. Dus in zijn hoofd was ie er al die tijd wel mee bezig geweest, met aan het idee wennen en dat hij er al veel meer klaar voor begint te worden dan wat ik dacht! Dus hopelijk is dat met jouw vriend ook, gewoon proberen om op gezette tijden (als de sfeer er naar is, of het onderwerp speelt) om het met hem erover te hebben.

Waar ik voor maart nog dacht dat het voor hem nog echt jaaaaren zou duren, bleek dat dat ook helemaal niet waar was. En ik hoop echt dat het met jouw vriend hetzelfde zit, dat ie er stiekem best mee bezig is en als je over een klein poosje dan weer eens voorzichtig met hem praat, dat dan blijkt dat het helemaal geen meer-jaren-plan hoeft te zijn voor jullie!

:*
  † In Memoriam † dinsdag 21 juni 2011 @ 19:29:59 #210
240917 Mula
pi_98475407
Ja, paar jaar geleden wilde hij heel graag. Toen het heel erg dichtbij kwam, begon hij zich pas te beseffen wat het allemaal zou inhouden en raakte hij in paniek. We hebben toen een tijdje in de wel/niet-fase gezeten en uiteindelijk heb ik besloten om aan een wat langduriger vorm van anticonceptie te gaan met de mededeling dat hij aan zichzelf moest gaan werken.

Hij is heel leuk met kinderen, maar heeft alleen niet zo veel (lees; eigenlijk niks) met babys. Volgens mij is dat ook een beetje onderdeel van het probleem op het moment. Hij heeft geen flauw idee wat hij met een baby aanmoet. Ik kan em zo vaak vertellen dat dat vanzelf komt als het je eigen kind is en dat ze binnen no time groter zijn, maar dat horen en echt begrijpen is toch nog anders.

Wat ik nog wel het meest frustrerende van allemaal vindt, is dat hij zelf zegt dat hij zich dood zou schrikken als ik nu ongepland zwanger zou raken, maar dat hij dat uiteindelijk prima zou vinden. :(
  dinsdag 21 juni 2011 @ 19:47:48 #211
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98476251
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 19:29 schreef Mula het volgende:
Ja, paar jaar geleden wilde hij heel graag. Toen het heel erg dichtbij kwam, begon hij zich pas te beseffen wat het allemaal zou inhouden en raakte hij in paniek. We hebben toen een tijdje in de wel/niet-fase gezeten en uiteindelijk heb ik besloten om aan een wat langduriger vorm van anticonceptie te gaan met de mededeling dat hij aan zichzelf moest gaan werken.

Hij is heel leuk met kinderen, maar heeft alleen niet zo veel (lees; eigenlijk niks) met babys. Volgens mij is dat ook een beetje onderdeel van het probleem op het moment. Hij heeft geen flauw idee wat hij met een baby aanmoet. Ik kan em zo vaak vertellen dat dat vanzelf komt als het je eigen kind is en dat ze binnen no time groter zijn, maar dat horen en echt begrijpen is toch nog anders.

Wat ik nog wel het meest frustrerende van allemaal vindt, is dat hij zelf zegt dat hij zich dood zou schrikken als ik nu ongepland zwanger zou raken, maar dat hij dat uiteindelijk prima zou vinden. :(
Mijn man heeft ook niks met baby's (niet eens met andermans kinderen).
Hij is dan ook blij dat onze zoon inmiddels 16 maanden is. Wij willen nog een nummer 2 maar hij vindt zo'n baby maar niks. Die zit hij al groot te kijken voordat het kind in de maak is ;)
  † In Memoriam † dinsdag 21 juni 2011 @ 20:11:37 #212
240917 Mula
pi_98477523
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 19:47 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Mijn man heeft ook niks met baby's (niet eens met andermans kinderen).
Hij is dan ook blij dat onze zoon inmiddels 16 maanden is. Wij willen nog een nummer 2 maar hij vindt zo'n baby maar niks. Die zit hij al groot te kijken voordat het kind in de maak is ;)
Normaal zou ik zeggen; ik snap wel dat mannen een baby niet leuk vinden, maar daarvoor zit ik nu te erg in mijn rammelperiode. Ik snap helemaal niet wat iemand er niet leuk aan vindt! ;) :D :P

Ik hoor trouwens wel vaker dat mannen het rond een maand of 16 stukken leuker beginnen te vinden. Toch grappig dat de meeste vrouwen dat een stuk minder hebben.
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:07:14 #213
171422 LadyBlack
paint it black
pi_98577392
De meeste mannen zijn als de dood dat ze een baby zullen laten vallen, of dat ze ze fijnknijpen, of überhaupt al verkeerd vasthouden.... en dat gaat volgens mij pas over als het zover is. ;)

Toen ik met mijn vriend op kraamvisite was bij onze vrienden, was dat de eerste keer dat hij een baby vasthield, en volgens mij hoef ik me geen zorgen te maken O+ Hij vindt breekbare dingen doodeng, maar dit zag eruit alsof ie het al jaren deed O+
pi_98579674
O+

mijn man heeft meer ervaring met kleine kinderen dan ik :') Hij heeft een halfbroertje en zusje dus diaper duty is hem niet onbekend....terwijl ik niet eens weet waar ik moet beginnen :X

Over een half jaar gaat mijn spiraaltje eruit :o Begint nu wel een soort van concreet te worden. Raar en leuk tegelijk :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:44:09 #215
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_98580430
Mijn vriend staat echt vooraan als het om baby's gaat....zeker als deze ook vast gehouden mogen worden.....hij vindt baby's echt fantastich en zegt altijd dat hij ze niet meer leuk vind als ze gaan lopen en praten......en dat vind ik dus weer wel leuk

Bij ons dus net andersom :D
Maar verder nog geen vooruitzichten ed ik lees hier gewoon verder in oud...zodat ik dadelijk als het zo ver is mijn vriend de ogen kan steken met al mijn kennis :P 8-)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  † In Memoriam † vrijdag 24 juni 2011 @ 15:57:58 #216
240917 Mula
pi_98610464
Ik ga voorlopig weer afstand nemen van dit topic. Ik ben stapelgek op mijn vriend en wil hem alle rust en ruimte geven de komende tijd. Dat gaat gewoon een stuk moeilijker worden als ik te veel ga focussen op het rammelen. Iedereen bedankt voor het luisteren. En uiteraard heel veel succes en sterkte voor de meiden hier. Ik hoop dat al jullie dromen snel mogen uitkomen.
pi_98895213
zucht ende rammel.. dit is niet goed voor je eierstokken..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ mijn nichtje O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_98895299
Wat een schattig klein prupke, Vicky O+ !

Mula, sterkte!
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 1 juli 2011 @ 08:35:11 #219
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
  vrijdag 1 juli 2011 @ 18:57:31 #220
171422 LadyBlack
paint it black
pi_98919981
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:33 schreef _aurum_ het volgende:
Over een half jaar gaat mijn spiraaltje eruit :o Begint nu wel een soort van concreet te worden. Raar en leuk tegelijk :+
Dat is al snel ja! *O* Fijn!!
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 15:57 schreef Mula het volgende:
Ik ga voorlopig weer afstand nemen van dit topic. Ik ben stapelgek op mijn vriend en wil hem alle rust en ruimte geven de komende tijd. Dat gaat gewoon een stuk moeilijker worden als ik te veel ga focussen op het rammelen. Iedereen bedankt voor het luisteren. En uiteraard heel veel succes en sterkte voor de meiden hier. Ik hoop dat al jullie dromen snel mogen uitkomen.
Oh..... -O- kan me voorstellen dat je je dan even terugtrekt uit dit topic ja. Hopelijk draait je vriend snel bij!

Vicky O+ O+
Gauw, leg r bij je man op schoot! :D
pi_98920209
Werkt.niet LB :'(
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 19:07:29 #222
171422 LadyBlack
paint it black
pi_98920394
Hoe is het mogelijk..... :N
:*
  vrijdag 1 juli 2011 @ 20:25:12 #223
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_98924017
vicky O+ O+ en :*
pi_99020825
Ja meld! Oudste meid is bijna negen,jongste is bijna 17 maanden en nu deze maand weer gestopt met de pil. Vind het wel weer spannend,kan ik het aan,drie?
pi_99036353
Rammelen als het niet kan voelt soms zo ontzettend frustrerend! |:(

De reden dat (8> en ik er nog niet mee bezig zijn is dat wij eerst een ander huisje willen, met meer ruimte, en dat ik nog een jaar aan medicatie zit, waarbij zwanger worden gewoon niet slim is, maar tegenwoordig rammel ik zelfs in mijn dromen! :{w Afgelopen week heb ik in 9 uur slaap een hele zwangerschap+ geboorte+ kraamtijd gedroomd, en toen werd ik wakker! En ik voelde mij behoorlijk ontheemd :') Zo stom! Droom was inclusief mijn eigen lief, en een heel mooi meisje met de ogen van O+, kindje was vernoemd naar beide oma's en helemaal gelukkig, Toen ik dit de dag erna aan vriend vertelde, ging hij eerst heel hard lachen :( en vervolgens zei hij dat als de tijd daar is, wij de mooiste kindjes van de wereld zullen krijgen omdat ik hun moeder zal zijn *;

Pffft iemand die het knopje om het rammelen uit te zetten al gevonden?
S. 2014
J. 2016
pi_99036855
SMS "rammel UIT" naar ....

;) nee nooit gevonden.

Sterkte voor alle meiden die om verschillende redenen nog zoveel geduld moeten opbrengen :* .

Hier goed nieuws, malariatabletten zijn uit het systeem, en mijn lief is in de tussentijd niet van gedachten veranderd ;) . We gaan ervoor!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_99036912
Oh, Phaidra, wat tof en spannend! O+. Ik hoop dat het heel snel raak is!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_99037092
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 20:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, Phaidra, wat tof en spannend! O+. Ik hoop dat het heel snel raak is!
Hihi, wat lief O+ ! Ik vind het ook erg spannend ja :D :@ .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_99037494
oh phaidra wat leuk!! Veel plezier dan maar ;)
S. 2014
J. 2016
  maandag 4 juli 2011 @ 23:53:56 #230
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99047416
Tja zaterdag even mogen tuttebellen met m'n nichtje, vandaag weer mogen tuttebellen.
Meer hoef ik niet te zeggen denk ;-)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_99055113
Phaidra *O*
Wat tof en wat spannend!! Ik hoop ook mee dat het snel raak zal zijn O+

@Gewoonmezelf: Wat een bijzondere droom. En ook wel een hele lieve opmerking van je vriendje (na het lachen }:| ). Wie weet waar het weer toe zal leiden...

@Mula: Begrijpelijk dat je je (even) terug wilt trekken van hier. Ik probeer het zelf ook een beetje binnen te perken te houden. Hopelijk komen er toch spoedig mooie(re) vooruitzichten. Succes en hou je taai.

@Vicky: Wat een super lief poppetje op de foto O+ Kan me voorstellen dat alles extra klappert als je dat op je schouder hebt!

Hier rammelt het weer hard. Mijn schoonouders dachten van de week dat ik kwam vertellen dat ik zwanger was. Terwijl ik alleen maar wat hulp nodig had bij het verjaardagskadootje voor mijn vriend ;) Waarschijnlijk klonk het zo geheimzinnig door de telefoon, omdat vriendlief niet mocht weten wat ik allemaal ging doen en hij wel degene was die opbelde of we langs mochten komen, om 'iets' te komen doen dus. Maar wat had ik graag gewild dat ik werkelijk kon vertellen dat ik zwanger was ipv dat kadootje...
pi_99147062
Mag ik even komen jompelen! *O*

Mn mirena gaat er de 21e uit (vanwege de bijwerkingen) en toen hadden we het over evt. andere anti-conceptie. Zegt vriendlief dat we het misschien maar zonder moeten proberen *;
Was wel een beetje overrompeld, want hij had gezegd dat we maar moesten wachten totdat alles helemaal rond was (verblijfsvergunning etc). Ik heb wel een boel informatie gekregen, en het ziet er naar uit dat alles wel goed komt... maar het is nog niet helemaal rond. Hij had er goed overnagedacht zei ie, en kwam met allemaal argumenten. Ik kon alleen maar met een big smile op de bank zitten :P

/ego post

Ik kan echt nooit onthouden welke naam er nou bij welk bericht hoorde, maar ik wil in ieder geval zeggen dat ik hoop dat jullie kunnen genieten van het rammelen, en dat jullie niet al te lang meer hoeven te wachten.
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:56:03 #233
191108 Toedeltje
Dol op toedels!
pi_99148623
* Toedeltje rammelt mee!

Ik rammel. Dus. Al een hele tijd. Zucht.
Ik hoop dat ik het een klein beetje kan loslaten in reallife door hier mee te kletsen!

Story:
27 lentes jong, vriend van 32 lentes jong, 6 jaar samen, samenwonend (bijna 4 jaar). Eigenlijk rammelen we allebei, maar het is voor nu nog even niet het juiste moment (Ik loop nog bij de psycholoog vanwege eea en heb te weinig/geen juist werk. Op zich financieel niet noodzakelijk, maar wel voor mijn welzijn.

Nu is één van mijn beste vriendinnetjes (al 16 jaar) zwanger... en wil ik dus ook!
..:: Live the life you love and love the life you live::..
pi_99149085
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:56 schreef Toedeltje het volgende:
* Toedeltje rammelt mee!

Ik rammel. Dus. Al een hele tijd. Zucht.
Ik hoop dat ik het een klein beetje kan loslaten in reallife door hier mee te kletsen!

Story:
27 lentes jong, vriend van 32 lentes jong, 6 jaar samen, samenwonend (bijna 4 jaar). Eigenlijk rammelen we allebei, maar het is voor nu nog even niet het juiste moment (Ik loop nog bij de psycholoog vanwege eea en heb te weinig/geen juist werk. Op zich financieel niet noodzakelijk, maar wel voor mijn welzijn.

Nu is één van mijn beste vriendinnetjes (al 16 jaar) zwanger... en wil ik dus ook!
Frustrerend is dat hé! Ik heb ook mensen in mijn omgeving die zwanger zijn, en dat maakt het niet minder! Is er wel zicht in de nabije toekomst dat jullie ervoor willen gaan?
S. 2014
J. 2016
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:15:02 #235
191108 Toedeltje
Dol op toedels!
pi_99149426
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Frustrerend is dat hé! Ik heb ook mensen in mijn omgeving die zwanger zijn, en dat maakt het niet minder! Is er wel zicht in de nabije toekomst dat jullie ervoor willen gaan?
Heel frustrerend! Maar ook wel supertof! Maar nu kan ik wel lekker met haar mee zwijmelen!

Mja, hangt allemaal een beetje van mij af. Ik werk er iig heel hard aan, en dit is zeker wel een goede stok achter de deur :P Ik hoop over een half jaartje wel zover te zijn... Maar goed, als je me een jaar verleden verteld zou hebben dat ik nu al 8 mnd bij de psych zou lopen had ik je voor gek verklaard, dus geen idee hoe dat gaat lopen! Kan nog wel ff duren, maar kan ook ineens heel snel gaan
..:: Live the life you love and love the life you live::..
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:50:03 #236
258612 nytar
boys boys boys
pi_99192801
:W ik ben ff weg geweest van Fok, maar het is weer zover! Ik Rammel!
Nu een mannetje wat zondag 1 jaar wordt en over een half jaar gaat mn spiraal er weer uit en gaan we kijken wanneer we nr 2 mogen verwachten!!!

(leuk om te zien dat er nog een paar meiden van de vorige ronde ook weer aan het rammelen zijn!)
pi_99221055
ah leegloop eind dit jaar hier :D er waren er nog meer hier die er dan voor gingen!
ik doe iig dan met je mee nytar *O*

Asy, hoe ist met jou/jullie gerammel? Als ik te nieuwsgierig ben moet je dat gewoon zeggen hoor
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_99252264
Zo dan. Ik mag nog twee jaar rammelen. B-)

En da's Stiemie d'r schuld. ~O>
pi_99252332
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:50 schreef nytar het volgende:
:W ik ben ff weg geweest van Fok, maar het is weer zover! Ik Rammel!
Nu een mannetje wat zondag 1 jaar wordt en over een half jaar gaat mn spiraal er weer uit en gaan we kijken wanneer we nr 2 mogen verwachten!!!

(leuk om te zien dat er nog een paar meiden van de vorige ronde ook weer aan het rammelen zijn!)
Wat leuk!
  zaterdag 9 juli 2011 @ 19:56:05 #240
258612 nytar
boys boys boys
pi_99252360
Heb jij er geen last van Sonnetje?
pi_99252522
Jawel :)
Als t aan mij zou liggen zou k nu al voor een 2e gaan :')
  zaterdag 9 juli 2011 @ 20:07:33 #242
258612 nytar
boys boys boys
pi_99252670
tja.....ik ook....
pi_99252737
het dochterje van mijn beste vriendin verkeerde vandaag onder mijn hoede, ze kan mijn naam zeggen of in ieder geval bedoelt ze het! zo lief! rammel! ook probeert ze mijn vriends naam uit te spreken en hij is helemaal vertedert als ze m prikt of aait!

onder het motto we zijn voorbereid hebben we het gisteren over namen gehad en voor zowel n jongen als n meisje hebben we er 1! nu nog n kindje :P
S. 2014
J. 2016
pi_99254425
Zeg Serpente, over twee jaar een baby, betekent over 1 jaar en drie maanden van start hè! :Y *O*
pi_99254649
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 20:57 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Zeg Serpente, over twee jaar een baby, betekent over 1 jaar en drie maanden van start hè! :Y *O*
Verrek! Moet ik weer aan de bak.
  Moderator zaterdag 9 juli 2011 @ 21:34:29 #246
5428 crew  miss_sly
pi_99255964
Nee, je mag gewoon eerst nog een hele tijd oefenen *O*
En dan in de huwelijksnacht voor het echie :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 10 juli 2011 @ 01:20:10 #247
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_99264854
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 20:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
het dochterje van mijn beste vriendin verkeerde vandaag onder mijn hoede, ze kan mijn naam zeggen of in ieder geval bedoelt ze het! zo lief! rammel! ook probeert ze mijn vriends naam uit te spreken en hij is helemaal vertedert als ze m prikt of aait!

onder het motto we zijn voorbereid hebben we het gisteren over namen gehad en voor zowel n jongen als n meisje hebben we er 1! nu nog n kindje :P
Oh datis zoo lief!
Hier rammelde ik ook al de pan uit, wel grappig dat schoonzusje gisteren ineens over kinderen begon, had het niet achter haar gezocht... Ze wil kinderen maar heeft cystes, ik had toen nog niet getest, maar vind het zo lullig om nu te zeggen, he ik heb 2 streepjes geplast :o
  zondag 10 juli 2011 @ 08:54:40 #248
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99268605
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 21:40 schreef Poppejans het volgende:
ah leegloop eind dit jaar hier :D er waren er nog meer hier die er dan voor gingen!
ik doe iig dan met je mee nytar *O*

Asy, hoe ist met jou/jullie gerammel? Als ik te nieuwsgierig ben moet je dat gewoon zeggen hoor
Ik rammel me te pletter en als ik me dan realiseer dat ik al rammelde toen Harry 9 maanden was...
Als we toen waren begonnen (en geslaagd) dan had ik nu nog maar een maandje gehoeven...

oooh Ssserpente, nog een Lente O+
  zondag 10 juli 2011 @ 09:53:13 #249
258612 nytar
boys boys boys
pi_99269082
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 01:20 schreef calilov3 het volgende:

[..]

Oh datis zoo lief!
Hier rammelde ik ook al de pan uit, wel grappig dat schoonzusje gisteren ineens over kinderen begon, had het niet achter haar gezocht... Ze wil kinderen maar heeft cystes, ik had toen nog niet getest, maar vind het zo lullig om nu te zeggen, he ik heb 2 streepjes geplast :o
Je kan toch zeggen dat jullie er ook mee bezig zijn en dat jullie wonder boven wonder (want zwanger worden is een wonder) al geslaagd zijn? Ze is heus wel blij voor je!
pi_99269690
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 09:53 schreef nytar het volgende:

[..]

Je kan toch zeggen dat jullie er ook mee bezig zijn en dat jullie wonder boven wonder (want zwanger worden is een wonder) al geslaagd zijn? Ze is heus wel blij voor je!
Precies! Calilov, daar hoef je je toch absoluut niet rot over te voelen?

En Ssserpente ik vind het toch zo leuk he, nog een Lente *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_99269932
Ik zou het ook gewoon vertellen Calilov. Door het te verzwijgen heb je meer kans op ongemakkelijke situaties straks en maak je het ws alleen maar beladener.
En gefeliciteerd!

Haha, Poppejans (edit: en Asy, zie ik nu :D ), jij denkt dus ook meteen aan een meisje? Iedereen lijkt daar op voorhand al heel zeker over te zijn. Is het zo moeilijk om mij voor te stellen met een zoon? :D Ik kan het zelf ook nauwelijks, hoor. ;)

[ Bericht 9% gewijzigd door Ssserpente op 10-07-2011 11:33:38 ]
pi_99270021
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 10:48 schreef Ssserpente het volgende:

Haha, Poppejans, jij denkt dus ook meteen aan een meisje? Iedereen lijkt daar op voorhand al heel zeker over te zijn. Is het zo moeilijk om mij voor te stellen met een zoon? :D Ik kan het zelf ook nauwelijks, hoor. ;)
Ben ik erg zeker van, echt een meisje!
Ja, vraag me niet waarom, gewoon een sterk gevoel.

Bij mezelf heb ik dan weer echt geen enkel voorgevoel :D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_99270063
Ik kan me bij jou zowel een zoon als een dochter voorstellen, Poppejans!
pi_99270156
Hey, Ssserpente aan de rammel :o
  † In Memoriam † zondag 10 juli 2011 @ 16:25:33 #255
240917 Mula
pi_99282303
Oh meiden, ik ben zo in paniek. Ik krijg deze week te horen of ik borstkanker heb. Naast de angst voor de dood en ziekzijn en zware behandelingen kan ik alleen maar denken aan mijn kinderwens. :'(
  zondag 10 juli 2011 @ 17:15:59 #256
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99284594
Mula, wat erg! Wanneer hoor je de uitslag? Ik duim voor je :Y
En het hóeft niet altijd dat je ziek bent en zware behandelingen krijgt :*

Nou Ssserpente, ik had er nog bij willen typen (in een edit) of de jongetjesversie van Lente, maar toen meldde zoonlief zich ;)
pi_99290997
Mula! :o Wanneer krijg je de uitslag precies? Ik ken je niet, maar ga hier heel hard zitten hopen dat alles goed is!
pi_99291109
Serpente, ik kan me jou ook makkelijk met een jochie voorstellen hoor. Als ik zo de foto's voor me zie van wat je allemaal doet met Lente O+ . Ik zie dat al helemaal voor me met een Lenteknul. :P
  zondag 10 juli 2011 @ 20:16:53 #259
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99291188
ik ook; ik zie al helemaal een jongentjesvariant van Lente; ook zo'n polletje piekhaar met blonde haartjes en blauwe ogen; en dan grote zus lente die met hem buitenspeelt... :)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_99291226
Oh, toch wel dus. :D

Het lijkt me zo raar om een jongetje in je buik te hebben. Ik kan me er (nog?) niets bij voorstellen.
pi_99291261
Ik vond het alleen maar heel vanzelfsprekend dat ik een jongetje zou krijgen na S :D .
pi_99291265
Jeetje Mula, wat zenuwslopend zeg, ik duim mee voor hartstikke goed nieuws! :*
Had dit helemaal niet meegekregen joh

Nee, ik zie echt geen jongetje bij Ssserpente, sterker nog: ik vreet mn schoen op als zij een jongetje krijgt :P
Lente krijgt gewoon een zusje O+

Groofs, wat denk jij bij mij?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_99291324
Ik zie bij jou zo'n Bass Miss-meisje voor me, PJ. O+
pi_99291332
Geen idee. Ik kan me bij iedereen altijd alles wel voorstellen geloof ik. :o :@ .
pi_99291363
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 20:18 schreef Poppejans het volgende:


Nee, ik zie echt geen jongetje bij Ssserpente, sterker nog: ik vreet mn schoen op als zij een jongetje krijgt :P
Lente krijgt gewoon een zusje O+

Oooh, die moet ik even quoten!
  zondag 10 juli 2011 @ 20:21:27 #266
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99291393
ik kan me ook wel een zusje voorstellen bij Wolf; maar mijn voorgevoel denkt nog een jongen PJ.

en wat leuk dat jullie allemaal aan het rammelen zijn; ik ben zooo benieuwd naar wanneer het zover gaat zijn, jullie zwangerschappen, en natuuurlijk het resultaat...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_99291456
BJ, jou vind ik wel echt een meisjesmoeder geloof ik. :Y
pi_99291589
Maar ehm, stel ik krijg nog ooit een derde... Krijg ik dan nog een meisje of nog een jongen? :+ Of telt die vraag eigenlijk niet meer als je van allebei al één hebt?
pi_99291640
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 20:19 schreef Ssserpente het volgende:
Ik zie bij jou zo'n Bass Miss-meisje voor me, PJ. O+
O+ O+ O+ O+

Ik kan echt amper wachten! Maar t is zo weer het einde van het jaar *O*

Groofsken krijgt als eventuele derde een meisje :Y O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 10 juli 2011 @ 20:30:30 #270
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99291804
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 20:22 schreef groofskendezoveelste het volgende:
BJ, jou vind ik wel echt een meisjesmoeder geloof ik. :Y
ik vind dat van mezelf ook een beetje; maar denk niet dat we ooit gaan meemaken hoe het gaat zijn als ik een jongetje krijg.. denk niet dat wij nog een 3e gaan krijgen namelijk.
Ben wel heeeel blij met mijn meidengezinnetje hoor ;)
(uh naja bijna compleet dan).

en Groofs; ik weet het bij jou echt niet; maar gok ook op nog een meid... ook zo'n mooie blonde...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_99292390
Een Bobbie, Groofs. O+
pi_99292558
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 20:40 schreef Ssserpente het volgende:
Een Bobbie, Groofs. O+
Oh jaaaa, wat goed, je weet het nog. Alleen al voor die naam wil zo graag nog een derde. O+

Terwijl ik verder juist helemaal niet rammel en juist geniet van het feit dat ze zo groot zijn al nu. :o
pi_99292727
Ik vond mezelf altijd een jongensmoeder, kon me zo niks bij een meisje voorstellen!

En nu... nu denk ik echt dat de volgende hier ook maar een meisje gaat zijn, want ik kan me niks meer bij een jongetje voorstellen :D :')

Ssserpente zie ik ook om een of andere reden met alleen maar meiden.. Poppejans gaat een meisje krijgen, denk ik!!
  † In Memoriam † zondag 10 juli 2011 @ 20:46:55 #274
240917 Mula
pi_99292809
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 20:13 schreef Ssserpente het volgende:
Mula! :o Wanneer krijg je de uitslag precies? Ik ken je niet, maar ga hier heel hard zitten hopen dat alles goed is!
Iedereen bedankt voor de reacties. Het is offtopic hier verder, dus ik gooi het in een spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_99292910
Oh Mula, daar had ik niks van meegekregen. Wat eng. :*
  Moderator zondag 10 juli 2011 @ 20:49:17 #276
5428 crew  miss_sly
pi_99292953
Ow, en mijn hypothetische tweede, zou dat een jongetje of een meisje zijn?

Mula, wat afschuwelijk, Ik hoop voor je op een goede uitslag!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_99292986
Een jochie Miss. :Y
  † In Memoriam † zondag 10 juli 2011 @ 20:50:27 #278
240917 Mula
pi_99293016
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 20:48 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh Mula, daar had ik niks van meegekregen. Wat eng. :*
Ik ben al jaaaaaaaaaaaaaaaaaren een lurker in OUD. Volgens mij al sinds Jolie van Luchtbel net geboren was. Ik post alleen nauwelijks, dus ik ben niet bekend. :)
pi_99293029
OH Mula, jemig wat heftig.. -O- ... ik hoop heel erg op goed nieuws voor je! :*

Als we toch gaan speculeren, mijn 2e? Jongen-meisje komt u maar! O-)
pi_99293107
Van allebei één Orea. :P

Its gonna be twins *O* .
  zondag 10 juli 2011 @ 20:52:31 #281
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_99293125
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 20:17 schreef Ssserpente het volgende:
Oh, toch wel dus. :D

Het lijkt me zo raar om een jongetje in je buik te hebben. Ik kan me er (nog?) niets bij voorstellen.
Ik heb echt laaaaaang gehad, elke keer als ik fabi's luier afdeed :o er zit een piemel aan! Dat kan toch helemaal niet!!! Nu denk ik, O+ ik heb een jommetje en hij heeft een piemeltje!!!!
  zondag 10 juli 2011 @ 20:53:46 #282
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_99293194
En sterkte mula
  zondag 10 juli 2011 @ 20:54:15 #283
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_99293226
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 20:50 schreef Orea het volgende:
OH Mula, jemig wat heftig.. -O- ... ik hoop heel erg op goed nieuws voor je! :*

Als we toch gaan speculeren, mijn 2e? Jongen-meisje komt u maar! O-)
Een meisje, met 2 staartjes
pi_99293405
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 20:52 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Van allebei één Orea. :P

Its gonna be twins *O* .
OMG OMG!!

Tja, de kans zit er behoorlijk in! :D
pi_99293414
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2011 20:52 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik heb echt laaaaaang gehad, elke keer als ik fabi's luier afdeed :o er zit een piemel aan! Dat kan toch helemaal niet!!! Nu denk ik, O+ ik heb een jommetje en hij heeft een piemeltje!!!!
Dat! Ook het idee dat er dan een piemeltje in je buik zit! Zo gek!
pi_99293466
Oooh, Orea, ja, een tweeling. O+ Ik zie het zo voor me bij jou. O+

En Miss, jij weer een meisje natuurlijk. O+
  zondag 10 juli 2011 @ 21:00:58 #287
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_99293601
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 20:57 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Dat! Ook het idee dat er dan een piemeltje in je buik zit! Zo gek!
Dat was ook onwerkelijk. Ik was bij de echo helemaal uit het veld geslagen, en reageerde best matjes... (denk dat de echoscopiste dacht dat ik niet blij was) Maar daarna was ik wel meteen O+
pi_99293689
Miss en Schaap inderdaad nog een meisje! :Y

Wat grappig, veel mensen zeggen dat altijd: ik zie wel een tweeling bij jou/jullie :?
Ben benieuwd... ;)
  zondag 10 juli 2011 @ 21:04:01 #289
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_99293797
Maargoed, ik rammel niet, kwam alleen kijken wat groofs hier deed. ;)
  Moderator zondag 10 juli 2011 @ 21:04:11 #290
5428 crew  miss_sly
pi_99293807
Orea, een tweeling, ja, dat past wel bij jullie :Y

Nog een meisje, ja, dat past ook wel bij mijn idee :D Raar is dat, maar ik heb niet het gevoel dat een jongetje zou passen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 10 juli 2011 @ 21:05:30 #291
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99293897
ik vind jou ook een echte meisjemama Miss :Y
kweet niet waarom...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_99294000
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 20:19 schreef Ssserpente het volgende:
Ik zie bij jou zo'n Bass Miss-meisje voor me, PJ. O+
En dat is? :D
Een meisje die rechtstaand tegen een boom gaat staan plassen zoals haar broer?
  zondag 10 juli 2011 @ 21:08:14 #293
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_99294034
Wat een hoop rammelaars (en stiekem doe ik mee, maar ik weet het echt nog niet, een tweede).

Miss een meisje, absoluut, en ik denk Poppejans ook, terwijl ik bij Orea echt een jongen zie. Ssserpente ook nog een meisje trouwens.
pi_99294539
Orea krijgt een jongen

en Miss_Sly zie ik echt alleen maar met meiden voor me, echt een meisjes mama
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_99297568
Ik rammel ook sinds een week of twee :(
Hoop dat het snel overgaat _O-
pi_99297835
Ik rammel ook en we gaan er weer voor *O*
pi_99299038
Mereltje!! *O*
pi_99304488
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2011 16:25 schreef Mula het volgende:
Oh meiden, ik ben zo in paniek. Ik krijg deze week te horen of ik borstkanker heb. Naast de angst voor de dood en ziekzijn en zware behandelingen kan ik alleen maar denken aan mijn kinderwens. :'(
Meid, wat een angstige periode heb je al gehad, hopen dat het toch iets anders is!
Helaas weet ik precies wat het is, zowel je angsten als je gedachtes over je kinderwens. Ik heb aanstaande donderdag weer een chemo tegen lymfeklierkanker, en ik kan ook alleen maar denken aan kinderen willen/krijgen/hebben/vasthouden/zien/welkevormdanook, nog meer dan eerst.
Als er iets is, je kunt me pm'en..
Voor nu heel veel sterkte :*

* Bubbles90. gaat terug naar lurkstand

[ Bericht 0% gewijzigd door Bubbles90. op 11-07-2011 09:12:24 ]
  maandag 11 juli 2011 @ 08:21:12 #299
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99310105
Mereltje, wat leuk! *O*

Ow Bubbles, jij ook al! :o
Heel veel sterkte joh!
pi_99310189
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:18 schreef Mereltje het volgende:
Ik rammel ook en we gaan er weer voor *O*
Wat tof *O*
Toch, las laatst zo'n opmerking dat ik dacht :? Lees k t nou goed :P

Orea, 1 vd tweeling mag je ook hier afgeven hoor :D

En hier zou een nummer 2 een meisje moeten zijn, gewoon omdat ik dat wil :D (hoewel nog een Floris ook O+ zou zijn!)

stiekem ben k wel een beetje jaloers op de mensen van mijn lichting die voor een 2e gaan :@ :')
  maandag 11 juli 2011 @ 09:56:51 #301
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_99311387
Jeetje Mula en Bubbles, wat een heftig nieuws! Ik heb je blog even gelezen Bubbles, pittig hoor.
Sterkte dames!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')