abonnement Unibet Coolblue
pi_119452271
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:14 schreef Gatenkaas het volgende:
Ben aan het bestellen. 15 euro administratiekosten, wtf!? :')
Ticketmaster moet ook de kosten dekken

Ben dat gezeik op ticketmaster een beetje zat. Kosten zitten er al jaren bij.
Ticketmaster is een bedrijf waar mensen werken en die moeten ook betaald worden.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_119452346
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:23 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ticketmaster moet ook de kosten dekken

Ben dat gezeik op ticketmaster een beetje zat. Kosten zitten er al jaren bij.
Ticketmaster is een bedrijf waar mensen werken en die moeten ook betaald worden.
Wtf? Blijkbaar nog nooit het kostenplaatje van zo'n bedrijf gezien. :')
Burning bridges gives you so much more
pi_119452519
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:27 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Wtf? Blijkbaar nog nooit het kostenplaatje van zo'n bedrijf gezien. :')
Want?
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_119452569
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:35 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Want?
Het enige wat die kosten rechtvaardigt is de marktpositie van het bedrijf en niet de kosten. Dat men niet mag klagen over deze hoge administratiekosten is een vrij absurde stelling.
Burning bridges gives you so much more
pi_119452633
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:36 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Het enige wat die kosten rechtvaardigt is de marktpositie van het bedrijf en niet de kosten. Dat men niet mag klagen over deze hoge administratiekosten is een vrij absurde stelling.
Oh, heb je hun jaarcijfers dan gezien dat je zo'n expert bent?
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_119452762
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:40 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Oh, heb je hun jaarcijfers dan gezien dat je zo'n expert bent?
Klopt. De EBITDA van het bedrijf is vrij positief. Daar houden ze nog mooi een half miljard per jaar aan over.
Burning bridges gives you so much more
pi_119452811
quote:
14s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:46 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Klopt. De EBITDA van het bedrijf is vrij positief. Daar houden ze nog mooi een half miljard per jaar aan over.
Das mooi.
Winstgevende bedrijven worden schaars. Of mogen bedrijven geen winst maken? Jij zeikt dus ook elke keer als je moet tanken, als je boodschappen doet bij de AH.

Doe niet zo dom man. En anders koop je toch gewoon geen kaarten.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_119452843
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:48 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Das mooi.
Winstgevende bedrijven worden schaars. Of mogen bedrijven geen winst maken? Jij zeikt dus ook elke keer als je moet tanken, als je boodschappen doet bij de AH.

Doe niet zo dom man. En anders koop je toch gewoon geen kaarten.
Zucht. Zoals ik zei, de prijs van de service-kosten heeft niks met daadwerkelijke kosten te maken, maar met hun marktmacht. Genoeg ruimte voor een aantal goede concurrenten dus, die deze wel lager maken. Maar als jij met plezier teveel betaalt, be my guest.
Burning bridges gives you so much more
  Moderator woensdag 21 november 2012 @ 00:53:24 #209
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119452880
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:23 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ticketmaster moet ook de kosten dekken

Ben dat gezeik op ticketmaster een beetje zat. Kosten zitten er al jaren bij.
Ticketmaster is een bedrijf waar mensen werken en die moeten ook betaald worden.
Schei toch uit man. "De kosten dekken". :')
Het is ordinair graaien, wat mogelijk is dankzij een monopoliepositie op zo'n artiest. De enige keus die je hebt is wel of niet gaan. Veel fans kiezen dan toch maar voor wel.
En dat er al jaren kosten worden berekend klopt, maar 7,50 op één kaartje is echt een nieuw record voor mij hoor.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_119452913
quote:
14s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:50 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Zucht. Zoals ik zei, de prijs van de service-kosten heeft niks met daadwerkelijke kosten te maken, maar met hun marktmacht. Genoeg ruimte voor een aantal goede concurrenten dus, die deze wel lager maken. Maar als jij met plezier teveel betaalt, be my guest.
Uhu, concurrenten maken de prijs lager. :') ja dat zien we in het dagelijks leven...

Ik maak me meer kwaad om die verplichte lidmaatschap bij Paradiso...
Wat denk je dat BMW dealers verdienen aan een auto? Het is hoe de wereld werkt.

Als je daar niet tegen kan, dan koop je het allemaal niet of je pleegt lekker zelfmoord. Stom gezeik altijd over die servicekosten.
Dit account is niet meer in gebruik.
  Moderator woensdag 21 november 2012 @ 01:00:00 #211
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119452984
Sjezus. En dat gaat naar The Wall. :D
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_119453017
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 01:00 schreef Gert het volgende:
Sjezus. En dat gaat naar The Wall. :D
Pigs, allemaal.
Burning bridges gives you so much more
pi_119453031
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 01:00 schreef Gert het volgende:
Sjezus. En dat gaat naar The Wall. :D
Ja en?

Al die re-issues die pink Floyd uitbrengt.... Daar betalen mensen ook vrolijk voor.... Das pas geldklopperij

Als je het dan toch over belachelijke prijzen hebt :')
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_119453053
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:20 schreef Kn0x het volgende:
Vorige keer al gezien in Gelredome maar ga waarschijnlijk toch weer.
precies hetzelfde hier.
Misschien dit keer naar Berlijn, gelijk combineren met een vakantie.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_119453079
Zit nog te twijfelen of ik nog naar Werchter ga, of naar een concert in Duitsland. Festival is leuk, maar een weekendje een Duitse stad eraan vastplakken ook.

Overigens wordt dit de vierde keer dat ik Waters live ga zien. 2x DSotM tour, en vorig jaar in het Gelredome. _O_ _O_
Burning bridges gives you so much more
  Redactie Frontpage woensdag 21 november 2012 @ 02:57:58 #216
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_119453644
Mensen die zeuren om 15 euro extra terwijl ze wel naar een stuk gaan kijken uit 1979.
Ik snap ze niet. Wat een artistieke armoede moet Waters met zich meedragen. Ik had ooit enorm veel respect voor hem, maar daar is niets meer van over.

Kom.
Eens.
Met.
Iets.
Nieuws.
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
  Moderator woensdag 21 november 2012 @ 11:00:22 #217
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_119457499
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 02:57 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Mensen die zeuren om 15 euro extra terwijl ze wel naar een stuk gaan kijken uit 1979.
Ik snap ze niet. Wat een artistieke armoede moet Waters met zich meedragen. Ik had ooit enorm veel respect voor hem, maar daar is niets meer van over.

Kom.
Eens.
Met.
Iets.
Nieuws.
Ik zie het verband niet tussen de ergernis over een hoge ticketfee en de wens om je nog eens onder te dompelen in het audiovisuele meesterwerk The Wall. Wel ben ik het met je eens dat Roger Waters aan artistieke armoe lijdt. Het vat is leeg. Het lijkt echter me niet dat je hem dit kwalijk kunt nemen. Als hij nog boordevol inspiratie en ideëen had gezeten voor een nieuw album, dan was die plaat er al wel geweest. Maar zijn kruit is verschoten, en gezien zijn leeftijd zal dit waarschijnlijk definitief zijn.

Is het dan laakbaar dat Waters met een oude tijdloze klassieker, vrijwel volledig uit zijn eigen brein ontsproten, de wereld rondgaat? Lijkt me niet.
Je hebt ook oude artiesten die maar doorgaan met futloze platen uitbrengen, terwijl ze alles al lang gezegd hebben. Moeten ze lekker zelf weten, maar ik zou het pijnlijk vinden als Waters aan het eind van zijn carrière met een zeer matig studioalbum op de proppen zou komen. Dan krijg ik liever de kans om "The Wall" te zien, dat uitkwam toen ik een jochie was.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 6 december 2012 @ 21:27:56 #218
138448 PeZu
Suspended animation
pi_120014265
Wat een gezeik hier, dan ga je toch lekker niet.. tis om van te genieten hoor azijnpissers...
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_120040250
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:23 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ticketmaster moet ook de kosten dekken
Vorige week vier kaartje gekocht voor Bruce Springsteen, ik was dertig euro kwijt aan 'servicekosten'. Wat zullen de werkelijke kosten zijn die Ticketmaster maakt voor deze ene bestelling? Een euro of twee, drie?

Er kunnen trouwens zo'n 50.000 man in het Goffertpark, dat is in totaal zo'n 375.000 euro aan 'administratiekosten' die in rekening worden gebracht.

:') :') :')
pi_120057734
Volgende keer niet meer kopen dus

Zeikerd :')
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_120058396
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:07 schreef Spezza19 het volgende:
Volgende keer niet meer kopen dus

Zeikerd :')
Ik vraag me af of je een troll bent of gewoon een enorme plaat voor je hoofd hebt.
Burning bridges gives you so much more
pi_120059169
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:20 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Ik vraag me af of je een troll bent of gewoon een enorme plaat voor je hoofd hebt.
Die kosten bestaan al jaren, en iedereen blijft er maar over zeiken.
Als je het te hoge bedragen vindt, koop dat gewoon geen kaarten. Hoef je er ook niet over te zeiken.

Volgens mij staan dat soort figuren ook elke keer tegen de pompbediendes te zeuren over de hoge prijzen.

Daar hoef je geen troll voor te Zijn en ook geen plaat voor je kop voor te hebben.
Dit account is niet meer in gebruik.
  Moderator vrijdag 7 december 2012 @ 22:36:36 #223
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_120059325
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:30 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Vorige week vier kaartje gekocht voor Bruce Springsteen, ik was dertig euro kwijt aan 'servicekosten'.
Exorbitant. Maar hee, slik nou gewoon maar met een blije glimlach elke prijsverhoging, want "tis om van te genieten". ;)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_120063440
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:33 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Die kosten bestaan al jaren, en iedereen blijft er maar over zeiken.
Als je het te hoge bedragen vindt, koop dat gewoon geen kaarten. Hoef je er ook niet over te zeiken.

Volgens mij staan dat soort figuren ook elke keer tegen de pompbediendes te zeuren over de hoge prijzen.

Daar hoef je geen troll voor te Zijn en ook geen plaat voor je kop voor te hebben.
Nee, want bij de pompbediende hoef ik geen zeven euro vijftig af te tikken voor ik mag tanken.
  zaterdag 8 december 2012 @ 09:54:30 #225
138448 PeZu
Suspended animation
pi_120067863
Open er een topic over ivm deze te vervuilen :{
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')