abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_95383977
goedemorgen fokkers.

wie zou mij kunnen helpen? ik moet een contract opstellen voor een client voor mij.
het gaat om het te betalen van kostgeld.
ik heb al een beetje op het internet lopen zoeken, maar wordt daar ook niet echt veel wijzer van, van wat ik er allemaal in moet zetten en hoe deze op te stellen.
genoeg huur contracten, arbeidscontracten noem het allemaal maar op, maar nergens geen link naar kostgeld.
ik denk zelf dat er niet al te veel in hoeft te staan.

alvast bedankt iedereen

gr
pi_95384016
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:30 schreef weekontol het volgende:
goedemorgen fokkers.

wie zou mij kunnen helpen? ik moet een contract opstellen voor een client voor mij.
het gaat om het te betalen van kostgeld.
ik heb al een beetje op het internet lopen zoeken, maar wordt daar ook niet echt veel wijzer van, van wat ik er allemaal in moet zetten en hoe deze op te stellen.
genoeg huur contracten, arbeidscontracten noem het allemaal maar op, maar nergens geen link naar kostgeld.
ik denk zelf dat er niet al te veel in hoeft te staan.

alvast bedankt iedereen

gr
Hehe ;)

Edit: Pak een ''blanco'' contract en vul in wat voor je cliënt van toepassing is. Termijn/bedrag etc..
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
  dinsdag 12 april 2011 @ 11:38:39 #3
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_95384379
Waarom zou je voor kostgeld een contract opstellen? :')
pi_95384514
het gaat om een gezien, waarbij de ouders in de schuldsanering zitten.
nu moet de dochter kostgeld betalen en dit moet op papier komen te staan.
pi_95384766
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:41 schreef weekontol het volgende:
het gaat om een gezien, waarbij de ouders in de schuldsanering zitten.
nu moet de dochter kostgeld betalen en dit moet op papier komen te staan.
Dat lijkt me niet zo moeilijk? Je zegt dat dit om een cliënt gaat, dus ik denk dat je beter met je collega's kunt overleggen.
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
  dinsdag 12 april 2011 @ 11:47:41 #6
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_95384808
Je kunt die huurcontracten wel gebruiken om nuttige info uit te halen. Dingen die belangrijk zijn, zijn o.a. bedrag, termijn, wat de dochter er voor terugkrijgt (electro, water, internet, gebruik van publieke ruimten, etc), wat de procedure is als de dochter niet, of te laat, betaalt, etc. Pak al dat soort dingen bij elkaar en bekijk of ze ook relevant zijn voor kostgeld.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_95385450
dat is inderdaad wel een goed idee ja.
het hoeft allemaal niet heel erg officieel, het moet er wel gewoon netjes uit zien.
thanks voor de tip
pi_95385491
kan www.nibud.nl niet helpen?
pi_95400688
lekkere werknemer ben jij als je niet eens zelf een briefje kan tikken waar 2 mensen een handtekening onder kwijt kunnen :')
hardcoholic
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')