abonnement Unibet Coolblue
  Admin dinsdag 12 april 2011 @ 08:43:49 #1
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
  Admin dinsdag 12 april 2011 @ 08:45:42 #2
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_95378453
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 08:06 schreef Mylene het volgende:
1,2 - 3,4 - 184.000
0,3 - 5,7 - 46.000
And there you have it. Zet te vaak een streamlock en mensen gaan afhaken. Als je een paar uur per dag een streamlock hebt zet je op een gegeven moment de streams uit en zodra je dat doet verdwijnt de interesse in heel secret story. Ook die van de uitzendingen.
Daarnaast vraag ik me af hoeveel mensen zitten te wachten op fear factor en kleuterspelletjes. Ik niet iig.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 12 april 2011 @ 08:46:40 #3
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_95378471
Ja zeg heb ik een heel stuk getypt kwakt Danny het kijcijfertopic dicht ;)

Maak ik effe een crosspost

quote:
Op maandag 11 april 2011 21:36 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nou, wat ik er van denk:
De deelnemers worden natuurlijk gebruikt, maar dat wéten ze en daar kiezen ze voor. Het zijn namelijk stuk voor stuk aan-dachts-hoe-ren, die uitsluitend meedoen om op TV te komen, om door te breken of omdat ze verder niks met hun leven weten te doen. Laat ze, ze kiezen er zelf voor.

En de kijker, tsja, daar geldt min of meer hetzelfde voor. Zeker de doorgewinterde real life soap-kijker wéét (of zou moeten weten) dat er doorgaans volop gescript wordt voor de verhaallijn en de spanning. Iemand met enig verstand weet natuurlijk ook wel dat er niet écht een notaris is die alles controleert. Natuurlijk niet, het is entertainment, er vált niets te controleren.

Kijk en geniet er van, of erger je, ook goed. Of kijk niet. Maar om nou juridische stappen te nemen, dan laat je je wel kennen. En niet op een intelligente manier. Je bent toch niet verplicht iets te betalen? Er is je toch geen rendement beloofd? Of dividend?
Ik ben het er niet helemaal mee eens. Veel van hen dachten aan een BB met een twist mee te doen. Er waren geheimen die geraden moesten worden en er zouden opdrachten moeten worden gedaan om aan clue's te komen. Veel van die deelnemers dachten aan een soort van fear factor opdrachten.

Waar zij ze in terecht gekomen. Mensen met een relatie thuis moeten een relatie faken als ze zich niet hard genoeg inzetten worden ze gedwongen tot het liefst neuken aan toe. Wil men dit niet dan wordt men gestraft met ineens heel veel clue's en andere mindfucking spelletjes.

Ineens draait dit programma alleen nog maar om relaties. Er is een neukend stelletje. Dreigt dit uit elkaar te worden gehaald door een eliminatie... wordt de neuker in een geheime kamer opgeborgen om later weer terug te keren om zijn neukbewegingen voort te zetten. Bleek dit een leuk spelletje wordt het later doodleuk nog en keer herhaald.

Er wordt nog een stelletje naarelkaar toegedwongen met een nepbruiloft met daarna als hoop een neukpartij in de geheime kamer er worden zelfs condooms meegeleverd als stille hint.

Het laatste gevormde stelletje kan pas plaats vinden als de toch al instabiele thuisrelatie klapt en er weer een meisje vrijkomt voor een ander jongetje dat vervolgens een soort zoenrelatie met elkaar krijgt.

Vervolgens wordt het bruidpaar uitelkaar gedwongen na weigering te neuken op de tv. Dit was eerder al keihard gedaan in de fake-relatie toen desbetreffende man weigerde om zijn vriendinnetje thuis te kwetsen. Werd daardoor keihard geelimineerd door te frauderen met %. Het bruidje werd nu weer gedwongen om over te hoppen naar man nummer drie die ooit eens had aangegeven dat hij wel warm werd van het bruidje. Bruidje kreeg dat te zien en werd later dus via een missie gewongen om dit nog even verder aan te wakkeren. Bruidje weigert feitelijk deze missie uit te voeren met als resultaat dat bruidegom genomineerd staat en het programma moet verlaten.

Ze hebben zich opgegeven voor een BB met een twist maar de twist zit niet in de geheimen en de opdrachten maar in het mindfucken en forceren van relaties.

De keuze is aan de deelnemer om er aan te blijven deelnemen en deels door mediageilheid, deels door een gevoel van niet te willen opgeven en deels doordat je geen vergoeding krijgt als je vrijwillig vertrekt blijft men deelnemen.
pi_95378495
Inderdaad geen beeld op Ziggo, UPC of streams en kijkers zappen op een gegeven moment hun interesse weg.
  Admin dinsdag 12 april 2011 @ 09:03:16 #5
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_95378802
Kan ook nog dat de exit van Alex hiervoor gezorgd heeft. Vrijdag, de dag na de exit, waren de kijkcijfers ook al belabberd. Het kan dus, naast de overvloedige streamlocks, ook nog te maken hebben met de achterlijke acties van de regie. Alex eruit gooien omdat Laura een opdracht niet goed uitvoert slaat natuurlijk nergens op.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_95378931
Ha-ha :')

Die kijkcijfers falen best wel
pi_95378935
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 09:03 schreef Danny het volgende:
Kan ook nog dat de exit van Alex hiervoor gezorgd heeft. Vrijdag, de dag na de exit, waren de kijkcijfers ook al belabberd. Het kan dus, naast de overvloedige streamlocks, ook nog te maken hebben met de achterlijke acties van de regie. Alex eruit gooien omdat Laura een opdracht niet goed uitvoert slaat natuurlijk nergens op.
Kijkers hebben langzamerhand het gevoel dat het niet eerlijk gaat.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_95379017
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 09:09 schreef paddy het volgende:

[..]

Kijkers hebben langzamerhand het gevoel dat het niet eerlijk gaat.
Het gevoel? Onderhand wéten ze het gewoon. ;)

:*
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  Moderator dinsdag 12 april 2011 @ 09:25:07 #9
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_95379271
Het stort toch wel opvallend heftig in, op tweederde van de rit. En dat na een duidelijke opleving.
Of het nou door oneerlijkheid komt, ik weet het niet hoor.. de terugkeer van Maik is nog altijd de meest heftige, kijkerskeus-ondermijnende ingreep geweest. Die saaie lul Alex hadden de kijkers er donderdagavond in kunnen houden als ze hem zo tof hadden gevonden.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 12 april 2011 @ 09:25:30 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95379286
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 09:03 schreef Danny het volgende:
Kan ook nog dat de exit van Alex hiervoor gezorgd heeft. Vrijdag, de dag na de exit, waren de kijkcijfers ook al belabberd. Het kan dus, naast de overvloedige streamlocks, ook nog te maken hebben met de achterlijke acties van de regie. Alex eruit gooien omdat Laura een opdracht niet goed uitvoert slaat natuurlijk nergens op.
Ik denk niet dat de kijkers zo loyaal zijn aan een van de kandidaten. Wat ik denk is dat het mediaoffensief van even terug weer wat nieuwsgierigheid heeft aangewakkerd. Nieuwsgierigheid die niet naar tevredenheid werd bevredigd en dus zijn die kijkers weer afgehaakt en de kijkcijfers weer terug bij af.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_95379422
Ik ben ook compleet de interesse verloren. In het begin had ik ik thuis en op mn werk overal de streams aan om ze een beetje in de gaten te houden.. Keek alle uitzendingen, en als ik er een miste dan keek ik die terug...

Maar nu zijn er continue streamlocks, en als ze er af zijn heb ik totaal GEEN idee wat er nu speelt... Alle geheimen zijn er in 2 weken tijd doorheen gejaagd na die diashow, dus geen leuke clous meer en de spanning waarvoor zal iemand gaan drukken. ALS ze al kunnen drukken want die kutkamer is altijd dicht. Ze moeten natuurlijk geheimen raden bewaren voor kijkcijfers.

Ook de daily's kijk ik meer niet dan wel... Want ik weet vanuit de tijd toen de streams wel gewoon openstonden dat alles maar gedeeltelijk en halfslachtig in beeld wordt gebracht, en dat de echt leuke gesprekken die meer inzicht in iemand geven niet eens aan bod komen.

Heel erg jammer. Er had veel meer in dit programma gezeten mits het niet zo amateuristisch en ondoordacht op tv gepompt was. Je merkt(e) aan alles dat de producenten aan genoeg dingen.situaties etc. niet gedacht hadden.
pi_95379584
Je hoeft Net5 niet meer aan te zetten om de daily te volgen. Er is nu stream waar je die kunt volgen.
pi_95380660
Alles wat jij vindt is een realiteit
pi_95380750
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 10:04 schreef BobdeStreamer het volgende:
[ afbeelding ]
Optimist tot in de kist.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  dinsdag 12 april 2011 @ 10:14:12 #15
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_95381006
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 10:06 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Optimist tot in de kist.
Als SBS mijn salaris zou betalen zou ik dat ook zijn.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 12 april 2011 @ 10:20:35 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95381181
Zou hij er twee weken later nog zo over denken? Diep van binnen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 12 april 2011 @ 10:29:46 #17
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_95381507
Ik heb zo af en toe het gevoel dat, op twee na, de leukste mensen inmiddels buiten het huis zitten.
  dinsdag 12 april 2011 @ 10:35:24 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95381732
De leukste mensen hebben altijd buiten dat huis gezeten ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_95381821
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 10:29 schreef marky het volgende:
Ik heb zo af en toe het gevoel dat, op twee na, de leukste mensen inmiddels buiten het huis zitten.
idd. hoe irritant of vals ze ook waren... beter dan dat suffe gedoe van nu.

Servio, guido en aafke i.p.v. maik, laura, en moniek. had nu een heel andere SST gegeven.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 12 april 2011 @ 10:47:50 #20
335263 freaky40
pi_95382201
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 10:04 schreef BobdeStreamer het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is zo positief dat ik hem er nog voor aan zie een nieuw seizoen te bestellen bij Endemol... |:(
Allemaal cabaretteketet!
pi_95382265
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 10:47 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Hij is zo positief dat ik hem er nog voor aan zie een nieuw seizoen te bestellen bij Endemol... |:(
Heerlijk, als je het leven door een roze bril kan zien.
Alles wat jij vindt is een realiteit
  dinsdag 12 april 2011 @ 11:01:24 #22
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_95382725
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 10:47 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Hij is zo positief dat ik hem er nog voor aan zie een nieuw seizoen te bestellen bij Endemol... |:(
Gelukkig voor ons zijn er aandeelhouders.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 12 april 2011 @ 11:04:15 #23
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_95382848
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 10:37 schreef muzas het volgende:

[..]

idd. hoe irritant of vals ze ook waren... beter dan dat suffe gedoe van nu.

Servio, guido en aafke i.p.v. maik, laura, en moniek. had nu een heel andere SST gegeven.
Hear, hear!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  dinsdag 12 april 2011 @ 11:05:30 #24
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_95382894
Ik ben ook gestopt met volgen. Dat de kijkcijfers weer waren ingestort lees ik net pas, maar heel verrassend is het niet. Je merkt aan reacties op straat vaak beter of een programma leeft dan aan de kijkcijfers.
Ik snap niet hoe ze de show zo hebben kunnen verneuken. Een beproefd concept, succesvol in andere landen; honderden opdrachten, missies en clues die ze hadden kunnen pikken uit de succesvolle shows. En wat doen ze?
'
Als die gasten straks dat huis uit komen zullen ze wel een flink dubbel gevoel hebben. Enerzijds omdat er gewoon geen hond heeft gekeken, anderzijds omdat er dientengevolge niemand zich druk maakt om alle domme fratsen die ze hebben moeten doen. (Helaas kijkt je directe familie natuurlijk wel...)
  dinsdag 12 april 2011 @ 11:09:38 #25
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_95383045
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 10:06 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Optimist tot in de kist.
Faalfons, Rampenfons.. :{w
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_95383488
Zal het niet juist door de streams en ziggo-upc komen dat er niet veel mensen elke dag kijken naar de uitzendingen? Ik ken genoeg mensen die vaak op upc kijken maar niet de tijd hebben of nemen om een hele uitzending van een uur te kijken. Op die tijd van rond 8 uur ook nog eens. Ik denk dat het veel ''populairder'' is dan dat de kijkcijfers vertellen..
  dinsdag 12 april 2011 @ 11:27:49 #27
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95383850
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:05 schreef dieenebart het volgende:
Ik ben ook gestopt met volgen. Dat de kijkcijfers weer waren ingestort lees ik net pas, maar heel verrassend is het niet. Je merkt aan reacties op straat vaak beter of een programma leeft dan aan de kijkcijfers.
Ik snap niet hoe ze de show zo hebben kunnen verneuken. Een beproefd concept, succesvol in andere landen; honderden opdrachten, missies en clues die ze hadden kunnen pikken uit de succesvolle shows. En wat doen ze?
'
Als die gasten straks dat huis uit komen zullen ze wel een flink dubbel gevoel hebben. Enerzijds omdat er gewoon geen hond heeft gekeken, anderzijds omdat er dientengevolge niemand zich druk maakt om alle domme fratsen die ze hebben moeten doen. (Helaas kijkt je directe familie natuurlijk wel...)
Nouja, dat ze het zo hebben weten te verneuken is eigenlijk een prestatie op zich, nietwaar? :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Admin dinsdag 12 april 2011 @ 11:32:36 #28
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_95384077
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 09:25 schreef Gert het volgende:
Het stort toch wel opvallend heftig in, op tweederde van de rit. En dat na een duidelijke opleving.
Of het nou door oneerlijkheid komt, ik weet het niet hoor.. de terugkeer van Maik is nog altijd de meest heftige, kijkerskeus-ondermijnende ingreep geweest. Die saaie lul Alex hadden de kijkers er donderdagavond in kunnen houden als ze hem zo tof hadden gevonden.
Jij gaat er vanuit dat er daadwerkelijk stemmen worden geteld?
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_95384414
Ik dacht gister, laat ik maar weer eens kijken dan kan ik er tenminste weer over meepraten. Blijk ik bijna de enige geweest te zijn die het gezien heeft :')
  dinsdag 12 april 2011 @ 11:46:39 #30
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95384758
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:19 schreef henkbarte het volgende:
Zal het niet juist door de streams en ziggo-upc komen dat er niet veel mensen elke dag kijken naar de uitzendingen? Ik ken genoeg mensen die vaak op upc kijken maar niet de tijd hebben of nemen om een hele uitzending van een uur te kijken. Op die tijd van rond 8 uur ook nog eens. Ik denk dat het veel ''populairder'' is dan dat de kijkcijfers vertellen..
Ik denk juist dat het aantal mensen dat streamt of dat kanaal overdag aan heeft staan, niet zo groot is. In mijn omgeving ken ik weer niemand die dat doet. Noch hoor ik mensen over het programma praten. FOK! geeft wat dat betreft een vertekend beeld, met zoveel streamadepten op een hoop. In regulier Nederland leeft het imo totaal niet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 12 april 2011 @ 11:47:02 #31
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95384773
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik dacht gister, laat ik maar weer eens kijken dan kan ik er tenminste weer over meepraten. Blijk ik bijna de enige geweest te zijn die het gezien heeft :')
Wil je erover praten?

Nee zeker.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_95384927
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wil je erover praten?

Nee zeker.
Nee, laat maar. Ik begreep sowieso al niet zoveel van de uitzending.

Of wacht: hahaha, varkenssnuit. Dat wilde ik nog even kwijt. :)
  dinsdag 12 april 2011 @ 11:52:04 #33
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95384999
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:50 schreef Scrutinizer het volgende:

Nee, laat maar. Ik begreep sowieso al niet zoveel van de uitzending.

Of wacht: hahaha, varkenssnuit. Dat wilde ik nog even kwijt. :)
Het is dat ik gisteren ook heb gekeken, anders was ik beledigd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 12 april 2011 @ 11:57:34 #34
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95385242
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik denk juist dat het aantal mensen dat streamt of dat kanaal overdag aan heeft staan, niet zo groot is. In mijn omgeving ken ik weer niemand die dat doet. Noch hoor ik mensen over het programma praten. FOK! geeft wat dat betreft een vertekend beeld, met zoveel streamadepten op een hoop. In regulier Nederland leeft het imo totaal niet.
afgelopen zaterdag waren er ineens 2 meiskes op het terras die het over de walgingen van karim hadden. dus toen lulde ik maar net mee alsof ik ook wel af en toe keek ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 12 april 2011 @ 12:00:29 #35
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_95385374
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:57 schreef Maanvis het volgende:

[..]

afgelopen zaterdag waren er ineens 2 meiskes op het terras die het over de walgingen van karim hadden. dus toen lulde ik maar net mee alsof ik ook wel af en toe keek ;).
Ja, als het leuke meiden zijn ben ik ook fan waar zij fan van zijn. Maar kan me haast niet voorstellen dat SST fans meerderjarig zijn dus laat maar.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  Moderator dinsdag 12 april 2011 @ 12:01:39 #36
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_95385432
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:32 schreef Danny het volgende:

[..]

Jij gaat er vanuit dat er daadwerkelijk stemmen worden geteld?
Ik ga er vanuit dat het over het algemeen gunstig is om de populairste deelnemers in het spel te houden.
Dat er af en toe gesjoemeld wordt als het zo uitkomt, geloof ik direct. Maar stemmingen zijn een mooie populariteitspoll.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 12 april 2011 @ 12:02:13 #37
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95385458
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 april 2011 12:00 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ja, als het leuke meiden zijn ben ik ook fan waar zij fan van zijn. Maar kan me haast niet voorstellen dat SST fans meerderjarig zijn dus laat maar.
28 en 29. is dat meerderjarig genoeg voor je?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_95385684
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het is dat ik gisteren ook heb gekeken, anders was ik beledigd.
Oeps :o

Maar goed: of de oorzaak van deze terugval van de kijkcijfers te wijten is aan de streamlocks, weet ik niet. Het weer zal ook een behoorlijke invloed gehad hebben. Het wordt trouwens wel nog steeds abominabel in beeld gebracht, zo af en toe. De vaste kern streamers kunnen de kandidaten waarschijnlijk prima aan hun achterhoofd herkennen, mij blijft het verbazen dat er daarvan doodleuk een close-shot geschakeld wordt.
  Admin dinsdag 12 april 2011 @ 12:38:01 #39
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_95386937
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:50 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Nee, laat maar. Ik begreep sowieso al niet zoveel van de uitzending.

Of wacht: hahaha, varkenssnuit. Dat wilde ik nog even kwijt. :)
en dan die paardenlul natuurlijk...
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 12 april 2011 @ 13:25:38 #40
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_95388979
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 12:38 schreef Danny het volgende:

[..]

en dan die paardenlul natuurlijk...
Die heet toch Bart?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:58:30 #41
2018 PC eend
relativist
pi_95393742
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik denk juist dat het aantal mensen dat streamt of dat kanaal overdag aan heeft staan, niet zo groot is. In mijn omgeving ken ik weer niemand die dat doet. Noch hoor ik mensen over het programma praten. FOK! geeft wat dat betreft een vertekend beeld, met zoveel streamadepten op een hoop. In regulier Nederland leeft het imo totaal niet.
Ik dacht boven de 300K, meer dan de uitzendingen iig (al die cijfers kwamen langs in dat filmpje dat danny laatst plaatste).
Ik weet alleen niet of dat relatief veel is omdat het natuurlijk een 24/7 kanaal is, voor hetzelfde geld zijn het gewoon mensen die langzappen en lang genoeg verwonderd blijven hangen en zich afvragen wtf dat nou weer voor een kanaal is dat ze meegeteld worden :+

quote:
11s.gif Op dinsdag 12 april 2011 10:20 schreef Copycat het volgende:
Zou hij er twee weken later nog zo over denken? Diep van binnen?
Ligt eraan wat de cijfers dan zijn ;)
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:01:46 #42
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95393891
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:58 schreef PC eend het volgende:

Ligt eraan wat de cijfers dan zijn ;)
Dat weten we overmorgen!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:09:13 #43
2018 PC eend
relativist
pi_95394234
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 12:07 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Oeps :o

Maar goed: of de oorzaak van deze terugval van de kijkcijfers te wijten is aan de streamlocks, weet ik niet. Het weer zal ook een behoorlijke invloed gehad hebben. Het wordt trouwens wel nog steeds abominabel in beeld gebracht, zo af en toe. De vaste kern streamers kunnen de kandidaten waarschijnlijk prima aan hun achterhoofd herkennen, mij blijft het verbazen dat er daarvan doodleuk een close-shot geschakeld wordt.
Ik weet ook niet in hoeverre het in relatie staat tot de kijkcijfers maar ik vond het ook een heel slechte uitzending. Echt rommelig en slecht in beeld gebracht vooral die girl act, maar dat blijft nattuurlijk ook lastig in beeld tevangen als ze door het huis gaan springen.
En dan gaan ze extreme opdrachten doen, bij elk ander programma met zulke onderdelen hadden ze die koeientong en die inktvis gewoon rauw op moeten vreten, maar hier doen ze het weer halfslachtig en heofte ze er alleen maar aan te voelen en dat doen ze dan live. Ze hadden 2 minuten de tijd maar waren in een seconde of 30 al klaar, waardoor er anderhalve minuut een stilte viel, wat natuurlijk dodelijk is.

Ook de kostende mensen laatst op een tijdstip dat er toch nog wel mensen aan het eten zijn (of het net gegeten hebben), leek me geen goede reclame ;)
Hij had van tevoren nog zo belooft dat het geen show zou worden waarbij mensen door de kots zouden rollen :P
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_95398862
Verleden week maandag was het 2,0 5,1 313.000

Wow. die zijn echt gekeldert. Ze moeten een cursus gaan geven. Hoe draai je een goed concept de nek om.
Ik kijk nog wel eens naar de dailies en volg het wat op twitter maar lees de cossen nu ook niet een meer.
Bij mij komt het door het oneerlijke aspect. Dan ga k me te veel ergeren en daar heb ik geen zin in en neem ik afstand.
pi_95399974
Volgens SBS is alles een succes!

Nieuwe show Beau geen succes

quote:
SBS 6: Kijkcijfers uitstekend
SBS 6 daartegen noemt de kijkcijfers van Beau's show 'uitstekend'. "We hoopten dat men het een kans zou geven. Dat is ook gebeurd. Nagenoeg 400.000 kijkers voor een eerste aflevering op dit tijdslot met zulke concurrentie is uitstekend en wij zijn er dan ook erg tevreden mee", zegt een SBS 6 dinsdag tegenover De Telegraaf.
_O_.
pi_95401555
de streamlocks zijn er voor mij wel degelijk reden voor dat ik minder naar de dailys kijk. Ik kan ziggo niet aanzetten of ik zie een SL of ik heb geen geluid. :(

Een RLS - of wat ervan over is - bestaat uit 24 uur per dag mensen volgen. Niet die halfbakken samenvatting om half acht op de avond. Als het programma alleen daaruit moet bestaan dan kijk ik niet. Het is dat mee kletsen hier zo gezellig en lachen is, anders keek ik denk ik helemaal niet meer.
net niet te oud
pi_95401602
De laatste keer dat Beau echt succes had was als presentator van RTL Boulevard van 2001 tot 2005. Vervolgens bleek dat iedereen het roddelprogramma kon presenteren. _O- _O-
net niet te oud
pi_95403475
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:38 schreef itsme het volgende:
Verleden week maandag was het 2,0 5,1 313.000

Wow. die zijn echt gekeldert. Ze moeten een cursus gaan geven. Hoe draai je een goed concept de nek om.
Hier de samenvatting
• Zorg voor amateuristische presentatie, regie, montage, techniek, etc.
• Sjoemelen!
• Zoek allemaal dertien in een dozijn-kandidaten bij elkaar (en voor de vorm een handvol die wel uitstraling hebben)
• Sjoemelen!
• Bedenk de meest saaie, kansloze, zaaddodende missies die je maar kunt bedenken
• Sjoemelen!

En vooral:
• Sjoemelen!
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_95430604
Oeps :+

1
2
1929    SECRET STORY 1,2  3,3    189.000
2418    SECRET STORY 0,2  3,6     36.000
pi_95430798
dus het kon nog slechter na maandag?! 5000 kijkers weg bij de reguliere en 10000 bij de herhaling.
ik denk dat er zelfs meer mensen kijken naar de kenteken reclames!
net niet te oud
pi_95430826
Geweldig deze kijkcijfers. Streamers laten zich niet dwingen naar tv te kijken. En zeker niet naar een gescript progamma. _O- *O*
  woensdag 13 april 2011 @ 08:38:09 #52
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_95430877
Gaat goed met de kijkcijfers (not)

Is ook geen touw aan vast te knopen zoals ze het brengen in de daily.
Denken ze misschien dat we allemaal simpel zijn??
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  woensdag 13 april 2011 @ 08:42:04 #53
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95430936
quote:
17s.gif Op woensdag 13 april 2011 08:24 schreef charmed_angel het volgende:
Oeps :+

[ code verwijderd ]

De auto van Alphonsje
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_95431076
Dat gaat lekker.
  woensdag 13 april 2011 @ 09:18:10 #55
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_95431710
Was gisteren ook wel heel raar om eerst de maaienbak uit te zenden en pas daarna het standbeeld gedoe. Je kan dingen spannend in beeld brengen maar je kan ze ook even luchtig voorbij laten komen en dat werd gisteren duidelijk gedaan. Het totaal overbodige en nutteloze gesprekje met de broer van Philip sloeg nergens op. Die jongen is helemaal uit Den Haag naar Amsterdam gereden voor 5 minuten ledigheid. Ook de frases uit de brief aan Joanna die wij eerst te zien krijgen terwijl Joanna die nog niet eerst gezien heeft. Lekker klunzig allemaal.
  woensdag 13 april 2011 @ 09:28:46 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95431993
Ze zijn in niks rechtlijnig. Ook niet bij die zo typisch in beeld gebrachte battle. Bij het standbeeldstaan is 'een battle pas een battle met een winnaar' en moet er dus per se iemand tot winnaar worden uitgeroepen. Bij het madenbed hadden de dames na een uur zichzelf al voldoende bewezen en waren ze allebei winnaar in de miniplaybackshow.

Dat soort rare beslissingen maken het programma er ook niet beter, want niet te volgen, op.

En dan is het excuus blijkbaar dat Monique anders in haar broek had gepist in die bak. Ja. En?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 13 april 2011 @ 09:29:44 #57
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95432014
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2011 09:28 schreef Copycat het volgende:
Ze zijn in niks rechtlijnig. Ook niet bij die zo typisch in beeld gebrachte battle. Bij het standbeeldstaan is 'een battle pas een battle met een winnaar' en moet er dus per se iemand tot winnaar worden uitgeroepen. Bij het madenbed hadden de dames na een uur zichzelf al voldoende bewezen en waren ze allebei winnaar in de miniplaybackshow.

Dat soort rare beslissingen maken het programma er ook niet beter, want niet te volgen, op.

En dan is het excuus blijkbaar dat Monique anders in haar broek had gepist in die bak. Ja. En?
nietsiswathetlijkt
en mbt het pissen, ik herinner me nog een zekere vrouw met een vissenkom en een piepelemientje in een doodskist waarbij de makers ook panisch een plaspauze inlasten ipv ingingen op mijn geniale oplossing om een po onder haar kont te schuiven.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_95432016
Toch weer ingestort, laatst zaten ze nog boven de 300k -O-.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  woensdag 13 april 2011 @ 09:33:06 #59
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95432098
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 09:29 schreef Maanvis het volgende:

nietsiswathetlijkt
en mbt het pissen, ik herinner me nog een zekere vrouw met een vissenkom en een piepelemientje in een doodskist waarbij de makers ook panisch een plaspauze inlasten ipv ingingen op mijn geniale oplossing om een po onder haar kont te schuiven.
Een plaspauze is anders dan allebei tot winnaar uitroepen. Daarbij, dit is miljoenenproject SST ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 13 april 2011 @ 09:34:46 #60
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95432149
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2011 09:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Een plaspauze is anders dan allebei tot winnaar uitroepen. Daarbij, dit is miljoenenproject SST ...
klopt klopt :).
Maar mbt miljoenenproject SST, als je een TV programma kijkt hou je er dan rekening mee hoeveel het programma gekost heeft voor je bepaalt of je het leuk vindt of niet?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 13 april 2011 @ 09:41:03 #61
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95432342
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 09:34 schreef Maanvis het volgende:
Maar mbt miljoenenproject SST, als je een TV programma kijkt hou je er dan rekening mee hoeveel het programma gekost heeft voor je bepaalt of je het leuk vindt of niet?
Nee, maar je zou dan wel een hoger kwaliteitsniveau kunnen verwachten, omdat er meer in is geïnvesteerd. Op alle fronten. Helaas is dat tot de dag van vandaag nog steeds niet echt zichtbaar geworden.
Als je de uitzendingen ook ziet, lijkt het wel alsof ze zelf ook de draad volledig kwijt zijn. Ze dwalen af van Secret Story naar Secret Love Story naar Secret We Don't Know What The Story Is Anymore.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_95432404
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:58 schreef pberends het volgende:
Volgens SBS is alles een succes!

Nieuwe show Beau geen succes

[..]

_O_.
Ze hebben wel rare maatstaven daarzo. The Sing Off had ook lage cijfers en werd verkort, ed.
  woensdag 13 april 2011 @ 09:44:58 #63
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95432461
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2011 09:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, maar je zou dan wel een hoger kwaliteitsniveau kunnen verwachten, omdat er meer in is geïnvesteerd. Op alle fronten. Helaas is dat tot de dag van vandaag nog steeds niet echt zichtbaar geworden.
ik heb door schade en schande geleerd dat je die link niet zo mag leggen ;).

quote:
Als je de uitzendingen ook ziet, lijkt het wel alsof ze zelf ook de draad volledig kwijt zijn. Ze dwalen af van Secret Story naar Secret Love Story naar Secret We Don't Know What The Story Is Anymore.
je bent een genie :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator woensdag 13 april 2011 @ 10:11:55 #64
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_95433333
Laat ik het een tikkie anders benaderen: wat ik lovenswaardig vind, is dat ze proberen de dagelijkse uitzendingen zo aktueel mogelijk te houden, inclusief live-schakelingen naar Portugal. Prima!

Je hebt dan echter wel wat mensen nodig die heel strak de rode lijn in de uitzendingen in de gaten houden en er een logisch geheel van maken. Immers: de chronologie ontbreekt deels en dat is een natuurlijk houvast voor de kijker. En dáár gaan ze wel de mist in. Het is van de hak op de tak, effe een kort babbeltjooh van Bartjooh en hop we springen weer van dinsdag naar zaterdag. Daarin willen ze te losjes en flitsend zijn en dat moet juist niét.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 13 april 2011 @ 10:20:25 #65
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_95433606
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:11 schreef Gert het volgende:
Laat ik het een tikkie anders benaderen: wat ik lovenswaardig vind, is dat ze proberen de dagelijkse uitzendingen zo aktueel mogelijk te houden, inclusief live-schakelingen naar Portugal. Prima!

Je hebt dan echter wel wat mensen nodig die heel strak de rode lijn in de uitzendingen in de gaten houden en er een logisch geheel van maken. Immers: de chronologie ontbreekt deels en dat is een natuurlijk houvast voor de kijker. En dáár gaan ze wel de mist in. Het is van de hak op de tak, effe een kort babbeltjooh van Bartjooh en hop we springen weer van dinsdag naar zaterdag. Daarin willen ze te losjes en flitsend zijn en dat moet juist niét.
Ze moeten niet te bang zijn om een minutenlang gesprek uit te zenden als dat een interessant gesprek is.
pi_95433835
quote:
11s.gif Op woensdag 13 april 2011 09:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Toch weer ingestort, laatst zaten ze nog boven de 300k -O-.
misschien komt het door het mooie weer???

Ik ben nog steeds van mening dat een RLS gewoon begin oktober moet beginnen ;)
pi_95434066
quote:
17s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:28 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

misschien komt het door het mooie weer???

Ik ben nog steeds van mening dat een RLS gewoon begin oktober moet beginnen ;)
Maar gisteren was het echt k.u.t. weer, dus voor maandag ging het misschien nog op maar voor gister niet lijkt me?!
Dat zou jij wel willen weten.
  woensdag 13 april 2011 @ 10:43:46 #68
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95434289
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:11 schreef Gert het volgende:
Laat ik het een tikkie anders benaderen: wat ik lovenswaardig vind, is dat ze proberen de dagelijkse uitzendingen zo aktueel mogelijk te houden, inclusief live-schakelingen naar Portugal. Prima!
Lovenswaardig? Zou die actualiteit niet sowieso de bedoeling van een daily show moeten zijn? Wat is het nut anders?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_95434620
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:36 schreef Roguee het volgende:

[..]

Maar gisteren was het echt k.u.t. weer, dus voor maandag ging het misschien nog op maar voor gister niet lijkt me?!
In Portugal was het mooi weer.
pi_95434760
quote:
6s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:54 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

In Portugal was het mooi weer.
je denkt dat er veel portugezen afstemmen op net5 om de daily te kijken? :? 8)7
intelligence has its limits, but stupidity knows no bounds.
pi_95434813
quote:
5s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:58 schreef Vultarian het volgende:

[..]

je denkt dat er veel portugezen afstemmen op net5 om de daily te kijken? :? 8)7
Je moet toch iets bedenken, dit programma kan namelijk niet floppen.
  Admin woensdag 13 april 2011 @ 11:01:29 #72
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_95434872
Jammer dat Net 5 de daily heeft gecancelled hoor. Je ziet nu toch dat de herhalingen van Fear Factor en Ik Wed Dat Ik Het Kan op dat tijdstip een stuk minder kijkers halen.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_95434880
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:59 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Je moet toch iets bedenken, dit programma kan namelijk niet floppen.
:D _O-.

Toch vreemd, die tijdelijke opleving van vorige week.
  woensdag 13 april 2011 @ 11:04:14 #74
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95434977
quote:
5s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:58 schreef Vultarian het volgende:
je denkt dat er veel portugezen afstemmen op net5 om de daily te kijken? :? 8)7
:')
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator woensdag 13 april 2011 @ 11:06:03 #75
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_95435056
quote:
11s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Lovenswaardig? Zou die actualiteit niet sowieso de bedoeling van een daily show moeten zijn? Wat is het nut anders?
Alle RLS'en tot nu toe liepen twee of meer dagen achter in hun dagelijkse uitzendingen. Dat SST er een dagelijks live-element aan heeft toegevoegd vind ik leuk. Het idee dan. De uitvoering is niet goed.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 13 april 2011 @ 11:07:47 #76
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95435121
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 11:06 schreef Gert het volgende:

Alle RLS'en tot nu toe liepen twee of meer dagen achter in hun dagelijkse uitzendingen. Dat er een dagelijks live-element aan is toegevoegd vind ik leuk. Het idee dan. De uitvoering is niet goed.
Maar dat waren ook geen daily liveshows. Het hele idee om die Bart live te laten gaan, zou helemaal als een kaartenhuis instorten als je dan ook geen live-elementen toevoegt.
Oh wacht ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_95435144
*O*
  Moderator woensdag 13 april 2011 @ 11:11:08 #78
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_95435241
quote:
12s.gif Op woensdag 13 april 2011 11:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar dat waren ook geen daily liveshows. Het hele idee om die Bart live te laten gaan, zou helemaal als een kaartenhuis instorten als je dan ook geen live-elementen toevoegt.
Oh wacht ...
Ehmm... ik vind het dagelijks live-element een leuk idee. Punt. Ik snap jouw punt niet?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 13 april 2011 @ 11:15:04 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95435392
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 11:11 schreef Gert het volgende:

Ehmm... ik vind het dagelijks live-element een leuk idee. Punt. Ik snap jouw punt niet?
Mijn punt is dat ik dat geen toegevoegde waarde vind, maar een logisch onderdeel. Vanwege het feit dat het een dagelijkse live daily is. Zoals het in het begin was, zonder die live-delen, was het imo onaf en niet goed gebruikmaken van de middelen die je hebt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Admin woensdag 13 april 2011 @ 11:15:07 #80
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_95435393
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 11:11 schreef Gert het volgende:

[..]

Ehmm... ik vind het dagelijks live-element een leuk idee. Punt. Ik snap jouw punt niet?
wat je al zegt; het live-element is een leuk idee. Het is belabberd uitgevoerd en niet nieuw, want geëxtrapoleerd uit de wekelijkse liveshows van alle andere RLS, maar het idee is leuk.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_95435532
Er wordt ook al van een complot gesproken. De verkoopprijs van de SBS-groep wordt door de tegenvallende kijkcijfers van menig programma, ook steeds lager.
  Moderator woensdag 13 april 2011 @ 11:24:20 #82
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_95435706
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 11:15 schreef Danny het volgende:

[..]

wat je al zegt; het live-element is een leuk idee. Het is belabberd uitgevoerd en niet nieuw, want geëxtrapoleerd uit de wekelijkse liveshows van alle andere RLS, maar het idee is leuk.
Het nieuwe is niet de live-schakelingen inderdaad, wel om dat dagelijks te doen. Mits goed uitgevoerd is dat een sterke innovatie. Zeker als je daar dan ook stemmingen bij betrekt die direct invloed hebben op het spelverloop.
Maar alls je het niét goed uitvoert wordt het, zoals we nu zien, een rommelig zooitje.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_95438438
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 11:01 schreef Danny het volgende:
Jammer dat Net 5 de daily heeft gecancelled hoor. Je ziet nu toch dat de herhalingen van Fear Factor en Ik Wed Dat Ik Het Kan op dat tijdstip een stuk minder kijkers halen.
:+
Maar was wel te verwachten nav de buitenlandse versies ;)
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 13 april 2011 @ 22:36:51 #84
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_95468671
Tja, ik ben na een paar weken ook afgehaakt. Sinds zo'n beetje het vertrek van Guido ben ik volgens mij afgehaakt, daarna nog 1 of 2 keer gekeken. Wel vaker geprobeerd, maar meestal dode streams.

De keren dat het wel lukte, waren zo zielloos en saai. En als er dan eens een interessant gesprek is van Karim of Gerard, werd dat niet uitgezonden.

Nee, ik heb het een waardige kans gegeven en hoe gezellig de COS-topics ook zijn, ik ben er al een aantal weken helemaal klaar mee.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  donderdag 14 april 2011 @ 00:34:36 #85
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_95475012
In het begin van de serie waren er hier van die mooie lijndiagrammetjes, worden die nog gemaakt eigenlijk? :+
  donderdag 14 april 2011 @ 00:37:25 #86
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_95475111
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 00:34 schreef James1988 het volgende:
In het begin van de serie waren er hier van die mooie lijndiagrammetjes, worden die nog gemaakt eigenlijk? :+
Ze zijn nu zo laag dat je ze kunt snuiven.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_95475119
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 00:34 schreef James1988 het volgende:
In het begin van de serie waren er hier van die mooie lijndiagrammetjes, worden die nog gemaakt eigenlijk? :+
ja ^O^
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  † In Memoriam † donderdag 14 april 2011 @ 01:15:53 #88
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_95476267
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:32 schreef Danny het volgende:
Jij gaat er vanuit dat er daadwerkelijk stemmen worden geteld?
Ik ga er niet van uit, maar dat is eigenlijk best een apart fenomeen. :o

Waarom niet gewoon alles eerlijk doen, hoe saai het dan misschien ook mag worden? Als je doet wat de meerderheid van de kijkers écht wil, heb je toch de meeste kans dat de meerderheid van de kijkers ook echt blijft kijken?

Of zou dat te simpel gedacht zijn? :?

Of zou Net5 denken dat de kijker zelf niet beséft dat wat-ie wil uiteindelijk leidt tot saaie TV? Want de kijkrer wil natuurlijk de rotzakken weg hebben, precies diegenen die 'leuke TV opleveren'. :7
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Admin donderdag 14 april 2011 @ 07:55:17 #89
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_95478231
1829 MASTERCHEF THE PROFESSIONALS 0,9 3,3 144.000
1929 SECRET STORY1,4 4,0 221.000
2032 DOUBLE JEOPARDY1,7 4,1 261.000
2237 GELUK OVER DE GRENS1,3 4,2 198.000
2330 COLD CASE 0,7 4,8 111.000
2428 SECRET STORY 0,2 4,5 36.000
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 14 april 2011 @ 08:12:00 #90
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_95478416
Jamaar gisteren was er Nederland Helpt Japan op tv met Jamai, 3J's en Jan Smit dus die hebben veel kijkers weggetrokken.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_95478571
quote:
6s.gif Op donderdag 14 april 2011 08:12 schreef Stefan het volgende:
Jamaar gisteren was er Nederland Helpt Japan op tv met Jamai, 3J's en Jan Smit dus die hebben veel kijkers weggetrokken.
:')

11900    NEDERLAND HELPT JAPA 6,0    19,2    911.000


[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2011 08:30:19 ]
  donderdag 14 april 2011 @ 09:55:38 #92
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_95480473
quote:
17s.gif Op donderdag 14 april 2011 08:30 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

:')

[ code verwijderd ]

Kun je nagaan, anders had SST 1,1 miljoen kijkers gehad :P
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 14 april 2011 @ 10:05:05 #93
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95480774
En de vlag mag weer een beetje minder halfstok.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_95481354
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 09:55 schreef Stefan het volgende:

[..]

Kun je nagaan, anders had SST 1,1 miljoen kijkers gehad :P
_O-
pi_95481416
quote:
11s.gif Op donderdag 14 april 2011 10:05 schreef Copycat het volgende:
En de vlag mag weer een beetje minder halfstok.
Eerder iets dichter naar halfstok toe. Van onderaf.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  donderdag 14 april 2011 @ 10:36:18 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95481625
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 10:28 schreef Ferdo het volgende:

Eerder iets dichter naar halfstok toe. Van onderaf.
Ik wilde een keer voor de optimistische benadering van SST gaan. Voelde ook niet echt natuurlijk, moet ik zeggen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † donderdag 14 april 2011 @ 14:07:47 #97
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_95490005
Eigenlijk zou je kunnen zeggen dat SST een soort FOK!TV is. :Y

• Bijna alle kijkers zitten hier op FOK!
• Er is de hele dag gezeik over alles.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 14 april 2011 @ 14:26:55 #98
14736 ABundy
I can DO it!
pi_95490786
Kan er eigenlijk een verband worden getrokken tussen kijkcijfers en aantal unieke bezoekers in het sst forum?
  One tough cookie donderdag 14 april 2011 @ 18:34:31 #99
169210 liesje1979
pi_95501528
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 14:26 schreef ABundy het volgende:
Kan er eigenlijk een verband worden getrokken tussen kijkcijfers en aantal unieke bezoekers in het sst forum?
Dat denk ik niet. Bijna al mijn collega's kijken, maar ze komen niet op Fok.
  Admin donderdag 14 april 2011 @ 18:59:21 #100
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_95502647
quote:
10s.gif Op donderdag 14 april 2011 18:34 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. Bijna al mijn collega's kijken, maar ze komen niet op Fok.
waarom niet?
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 14 april 2011 @ 19:19:13 #101
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_95503633
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:32 schreef Danny het volgende:

[..]

Jij gaat er vanuit dat er daadwerkelijk stemmen worden geteld?
Natuurlijk, ze willen natuurlijk wel weten of ze nog enige inkomsten hebben gemaakt. :P

Verder heb ik iets van.. streamlocks..? Dan haal ik de uitzending wel van Usenet.
Ik kijk sowieso weinig al weinig TV op de commerciëlen omdat ik schijtziek van de reclames word.

Tijdens BB UK op Channel 4 zeggen ze voor ze de reclame ingaan "back in 3 (minutes)".. in Nederland moet je maar afwachten hoe lang ditmaal de reclame weer gaat duren.

[ Bericht 2% gewijzigd door akveor op 14-04-2011 19:29:07 ]
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
pi_95506263
Van mij mag het nu wel floppen, maar dat is het eigenlijk toch al.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:25:58 #103
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_95507655
Hier is het inderdaad zo dat de aandacht verslapt omdat er zoveel SL's zijn... Eerst was het alleen nog vervelend, toen werd het lachwekkend en nu maakt een SL meer of minder me eigenlijk niet meer uit omdat ik 'm bijna niet meer aanzet overdag...

Als ik de binding nog meer verlies stop ik waarschijnlijk ook met de daily's...

Het SL effect is compleet verdwenen, het zijn er gewoon te veel.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 14 april 2011 @ 21:17:11 #104
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_95511610
Jammer dat de 3FM awards weer kijkers wegtrekken, ik noem een Tim Knol, ik noem een Kane. Dan heb je het over namen,
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_95514112
ik zou wat zeggen, maar volg het toch niet meer.
  Admin donderdag 14 april 2011 @ 23:03:29 #106
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_95520492
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 19:19 schreef akveor het volgende:

Verder heb ik iets van.. streamlocks..? Dan haal ik de uitzending wel van Usenet.
Ik kijk sowieso weinig al weinig TV op de commerciëlen omdat ik schijtziek van de reclames word.
Ik kijk doorgaans niets meer live op tv en sst halen we doorgaans idd de volgende dag van usenet. Heb 'm vanavond weer 's aan gehad omdat ik me verveelde, maar het is me alleszins enorm tegengevallen, dus ik heb 't wel weer gehad voorlopig.

quote:
Tijdens BB UK op Channel 4 zeggen ze voor ze de reclame ingaan "back in 3 (minutes)".. in Nederland moet je maar afwachten hoe lang ditmaal de reclame weer gaat duren.
tussen de 6 en 8 minuten geloof ik.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Moderator donderdag 14 april 2011 @ 23:06:57 #107
249559 crew  Lavenderr
pi_95520723
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:17 schreef Stefan het volgende:
Jammer dat de 3FM awards weer kijkers wegtrekken, ik noem een Tim Knol, ik noem een Kane. Dan heb je het over namen,
Tim Knol wie is dat? Sorry, off topic
pi_95521287
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Tim Knol wie is dat? Sorry, off topic
Da's deze meneer:

"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  Moderator donderdag 14 april 2011 @ 23:22:57 #109
249559 crew  Lavenderr
pi_95521665
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:16 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Da's deze meneer:

Ah, thanks!

Ben zó benieuwd naar de kijkcijfers van morgen. Kan me niet voorstellen dat ze goed zijn :N
  Admin donderdag 14 april 2011 @ 23:26:56 #110
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_95521885
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:16 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Da's deze meneer:

nooit van gehoord
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_95522055
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:26 schreef Danny het volgende:

[..]

nooit van gehoord
En het is nog wel een FOK!ker.
  Admin donderdag 14 april 2011 @ 23:31:38 #112
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_95522155
quote:
11s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

En het is nog wel een FOK!ker.
echte user of kutkloon?
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_95522299
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:31 schreef Danny het volgende:

[..]

echte user of kutkloon?
Een echte user. Ik ben z'n username alleen even vergeten, in ieder geval is het een naam die je niet bepaald van hem zou verwachten.
  One tough cookie vrijdag 15 april 2011 @ 08:29:10 #114
169210 liesje1979
pi_95528746
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ah, thanks!

Ben zó benieuwd naar de kijkcijfers van morgen. Kan me niet voorstellen dat ze goed zijn :N
quote:
1930 SECRET STORY 1,5 4,0 228.000
2028 SECRET STORY LIVESHOW 1,8 4,1 273.000
2213 LAW AND ORDER SPECIAL VICTIMS UNIT 1,6 4,2 242.000
2309 LAW AND ORDER 1,7 7,1 254.000
2405 COLD CASE 0,9 9,7 135.000
2503 SECRET STORY 0,3 7,8 48.000
pi_95528787
Hmm, liveshow is op zich wel redelijk.
pi_95528996
Ik vind biden eigenlijk behoorlijk meevallen. En 4,0 / 4,1 is ook hoog.
Vreemd. Maar blij voor ze.
net niet te oud
pi_95529055
Marktaandeel van 4 is natuurlijk al wat hoger dan een paar weken geleden. Denk dat ze pas echt blij zullen zijn met een 5 en die gaat er gewoonweg niet komen als ze zo doorgaan.
  Admin vrijdag 15 april 2011 @ 08:58:21 #118
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_95529292
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 08:44 schreef dasaliz het volgende:
Ik vind biden eigenlijk behoorlijk meevallen. En 4,0 / 4,1 is ook hoog.
Vreemd. Maar blij voor ze.
als men de liveshow niet waardeerde zien we dat pas in de kijkcijfers van de aflevering van vanavond terug.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  vrijdag 15 april 2011 @ 10:08:14 #119
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_95531477
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 08:32 schreef iBenny het volgende:
Hmm, liveshow is op zich wel redelijk.
273.000 voor een LIVE show is echt niet redelijk, dat is gewoon slecht. Maar oke voor SST begrippen redelijk.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_95531566
Wat mij meer interesseert zijn de kijkcijfers van the day after. Zullen er nog veel mensen blijven hangen na wat ze gisteren hebben gezien (opnieuw een weggestemde bewoner doodleuk teruggeplaatst, bijvoorbeeld)? Ben dan ook reuze benieuwd hoeveel kijkers de daily van vanavond gaat scoren.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_95531628
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 10:08 schreef Stefan het volgende:

[..]

273.000 voor een LIVE show is echt niet redelijk, dat is gewoon slecht. Maar oke voor SST begrippen redelijk.
Ja je leert je standaarden toch een beetje bijstellen he in tijden van crisis :P
Dat zou jij wel willen weten.
  Moderator vrijdag 15 april 2011 @ 10:24:02 #122
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_95532100
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 10:10 schreef Ferdo het volgende:
Wat mij meer interesseert zijn de kijkcijfers van the day after. Zullen er nog veel mensen blijven hangen na wat ze gisteren hebben gezien (opnieuw een weggestemde bewoner doodleuk teruggeplaatst, bijvoorbeeld)? Ben dan ook reuze benieuwd hoeveel kijkers de daily van vanavond gaat scoren.
Vanavond verder omhoog natuurlijk, met kijkcijferkanon Servio. ;)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_95532200
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Een echte user. Ik ben z'n username alleen even vergeten, in ieder geval is het een naam die je niet bepaald van hem zou verwachten.
Was/is een vaste gast van het gitaristentopic in MUZ: Prep2fight/Srgt.Prepper/Mr.Spaceman.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  Moderator vrijdag 15 april 2011 @ 10:27:00 #124
249559 crew  Lavenderr
pi_95532216
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 10:24 schreef Gert het volgende:

[..]

Vanavond verder omhoog natuurlijk, met kijkcijferkanon Servio. ;)

O god ja, die is er weer met zijn olijke lach :r
pi_95532495
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 08:32 schreef iBenny het volgende:
Hmm, liveshow is op zich wel redelijk.
:'( :D :'(.
  Moderator vrijdag 15 april 2011 @ 10:37:45 #126
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_95532650
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 10:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

O god ja, die is er weer met zijn olijke lach :r
Flink wat drank in gieten, dan komt dat valse backstabbers karakter weer lekker naar boven. c_/
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_95532675
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 april 2011 10:34 schreef pberends het volgende:

[..]

:'( :D :'(.
Okee, voor een normale liveshow die op primetime wordt uitgezonden is het schandalig weinig, maar voor SSt is het heel aardig.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_95532691
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 10:37 schreef Gert het volgende:

[..]

Flink wat drank in gieten, dan komt dat valse backstabbers karakter weer lekker naar boven. c_/
Backstabben? Dat heet bekstekken! o|O
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  vrijdag 15 april 2011 @ 10:39:32 #129
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_95532712
Het zou mij dus niks verbazen als ze van 13 weken 20 weken SST maken, hoe langer het duurt hoe goedkoper het wordt.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  Moderator vrijdag 15 april 2011 @ 10:45:17 #130
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_95532921
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 10:38 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Backstabben? Dat heet bekstekken! o|O
Da's COS slang. Hier is het gewoon backstabben ipv bekstekken, en Servio ipv Stervio. ;)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Admin vrijdag 15 april 2011 @ 12:03:30 #131
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_95536075
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 april 2011 10:45 schreef Gert het volgende:

[..]

Da's COS slang. Hier is het gewoon backstabben ipv bekstekken, en Servio ipv Stervio. ;)
Moneuk mag nog wel?
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Moderator vrijdag 15 april 2011 @ 12:28:06 #132
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_95537023
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:03 schreef Danny het volgende:

[..]

Moneuk mag nog wel?
Dat lekkere ding van 'r is naar het schijnt deze keer écht weg. ;)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Admin vrijdag 15 april 2011 @ 14:04:34 #133
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_95541249
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:28 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat lekkere ding van 'r is naar het schijnt deze keer écht weg. ;)
niets is wat het lijkt...
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_95541470
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:03 schreef Danny het volgende:

[..]

Moneuk mag nog wel?
Was het niet Emonique?

Nou ja, compromis dan: Emoneuk?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  vrijdag 15 april 2011 @ 14:14:46 #135
2018 PC eend
relativist
pi_95541678
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 14:10 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Was het niet Emonique?

Nou ja, compromis dan: Emoneuk?
Het is nog altijd monIQ ;)
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  Admin vrijdag 15 april 2011 @ 15:09:38 #136
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_95543969
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 april 2011 14:14 schreef PC eend het volgende:

[..]

Het is nog altijd monIQ ;)
eerder noIQ
4% is 4 op de duizend :')
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Moderator vrijdag 15 april 2011 @ 15:19:19 #137
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_95544352
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 15:09 schreef Danny het volgende:

[..]

eerder noIQ
4% is 4 op de duizend :')
Da's Limburgs rekenen, daar hebben ze een minderwaardigheidscomplex.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Admin vrijdag 15 april 2011 @ 15:23:27 #138
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_95544535
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 15:19 schreef Gert het volgende:

Da's Limburgs rekenen, daar hebben ze een minderwaardigheidscomplex.
Ik vermoed dat ze op 22 jarige leeftijd de WPPSI test heeft gedaan voor 3 jarigen. Ik heb niets van haar gezien of gehoord dat duidt op een hoog IQ. Ze heeft misschien een goed geheugen, maar dat heeft niet bijzonder veel met IQ te maken.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_95544700
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 10:08 schreef Stefan het volgende:

[..]

273.000 voor een LIVE show is echt niet redelijk, dat is gewoon slecht. Maar oke voor SST begrippen redelijk.
Redelijk als in de vergelijking met eerdere weken :P

Ach... :')
  Moderator vrijdag 15 april 2011 @ 15:45:34 #140
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_95545431
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 15:23 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik vermoed dat ze op 22 jarige leeftijd de WPPSI test heeft gedaan voor 3 jarigen. Ik heb niets van haar gezien of gehoord dat duidt op een hoog IQ. Ze heeft misschien een goed geheugen, maar dat heeft niet bijzonder veel met IQ te maken.
Je hoort en ziet het er niet aan af hè.. :N
Maar ja, niets is wat het lijkt. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Admin vrijdag 15 april 2011 @ 16:18:06 #141
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_95546698
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 15:45 schreef Gert het volgende:

[..]

Je hoort en ziet het er niet aan af hè.. :N
Maar ja, niets is wat het lijkt. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wilt Stephen Hawking vergelijken met Moniek?
Kort gezegd; ik geloof er geen reet van dat haar IQ op een algemeen geaccepteerde manier met een relevante test door een officiële instantie is gemeten. Zal best dat ze bij de BNN IQ test 144 gescoord heeft, maar daar scoor ik dat ook, dus dat zegt niet zoveel.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Moderator zaterdag 16 april 2011 @ 12:04:37 #142
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_95576723
Vrijdag 15 april 2011

1930 SECRET STORY
1,3 3,7 201.000

0010 SECRET STORY
0,3 2,7 45.000
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_95576812
De vrijdag was ooit de best bekeken avond toch?
  Moderator zaterdag 16 april 2011 @ 12:37:56 #144
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_95577497
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 april 2011 12:07 schreef iBenny het volgende:
De vrijdag was ooit de best bekeken avond toch?
De laatste maand:

1
2
3
4
5
 18 mrt    194.000 
 25 mrt    163.000
  1 april  322.000
  8 april  202.000
 15 april  201.000

Een weinig opzienbarende score dus.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_95577514
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 12:37 schreef Gert het volgende:

[..]
[ code verwijderd ]

Ohw, alleen die ene keer dus :P
  zaterdag 16 april 2011 @ 13:19:30 #146
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_95578636
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 12:37 schreef Gert het volgende:

[..]

De laatste maand:
[ code verwijderd ]

Een weinig opzienbarende score dus.
Pfff. Ik heb toch zo het vermoeden dat (getuige de TT) de streamlocks niet bevorderlijk zijn voor de kijkcijfers. De zogenaamde 'buzz' neemt flink af. Van de die-hard reality-kijkers (normaal gesproken zo'n 350.000, eigen inschatting) kijken er gewoon maar de helft. De rest zijn incidentele kijkers, vrienden, familie en lui die met een gebroken been op de bank liggen.
Hoe lang duurt het nog, eigenlijk? En wat vinden jullie van de 'Hand van Hummie'?
  Moderator zaterdag 16 april 2011 @ 13:30:22 #147
249559 crew  Lavenderr
pi_95578984
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 13:19 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Pfff. Ik heb toch zo het vermoeden dat (getuige de TT) de streamlocks niet bevorderlijk zijn voor de kijkcijfers. De zogenaamde 'buzz' neemt flink af. Van de die-hard reality-kijkers (normaal gesproken zo'n 350.000, eigen inschatting) kijken er gewoon maar de helft. De rest zijn incidentele kijkers, vrienden, familie en lui die met een gebroken been op de bank liggen.
Hoe lang duurt het nog, eigenlijk? En wat vinden jullie van de 'Hand van Hummie'?
Het is zo raar, toen De Bunker er was wilde ik elke glimp opvangen en boeide het me echt.
Nu is het weekend en kan ik de hele dag op Ziggo SST kijken en ik doe het niet. Kijk alleen naar de uitzending door de week 's avonds en post en lees mee op Fok. Dat uurtje kan zo leuk zijn met de vaak hilarische posts.
De mensen (op Gerard na) in SST vind ik niet interessant.
De mensen in de Bunker boeiden me wel, ik vond dat sowieso veel leuker en spannender dan dit.
Kabelgootjes, overstromingen, de opdrachten, gewoon alles daar was leuker. En nog met veel minder budget ook.

Wat niet wegneemt dat ik me vermaak hiermee hoor. Maar voornamelijk op Fok dan.
  zaterdag 16 april 2011 @ 13:37:31 #148
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_95579254
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 13:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is zo raar, toen De Bunker er was wilde ik elke glimp opvangen en boeide het me echt.
Nu is het weekend en kan ik de hele dag op Ziggo SST kijken en ik doe het niet. Kijk alleen naar de uitzending door de week 's avonds en post en lees mee op Fok. Dat uurtje kan zo leuk zijn met de vaak hilarische posts.
De mensen (op Gerard na) in SST vind ik niet interessant.
De mensen in de Bunker boeiden me wel, ik vond dat sowieso veel leuker en spannender dan dit.
Kabelgootjes, overstromingen, de opdrachten, gewoon alles daar was leuker. En nog met veel minder budget ook.

Wat niet wegneemt dat ik me vermaak hiermee hoor. Maar voornamelijk op Fok dan.
Ik kijk niet eens de uitzendingen, ik lees alleen de uitzendingentopics! :D Daar ben je ongeveer net zo lang mee bezig, zo snel waordt daar gepost. :s)
Ik vermoed dat we bij de Bunker meer specifiek gericht waren op streamers, want we hadden toch geen tv-uitzending. En 's avonds en in het weekend deden we meer voor de streamers. w/
Oh, en ons budget was ongeveer 1% van SST. :')

Maar goed, feit blijft dat de streamlocks geen nut hebben. Als je iets live op stream hebt gezien dat de uitzending haalt omdat het leuk/spektaculair/ontroerend was, heb je een reden om te gaan kijken. Maar als je door een streamlock iets mist dat vervolgens out-of-context wordt weergegeven, verdwijnt de interesse vanzelf.

Edit: leuk om te horen, trouwens!! ;)
  zaterdag 16 april 2011 @ 13:55:44 #149
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95579823
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 13:37 schreef dieenebart het volgende:
Oh, en ons budget was ongeveer 1% van SST. :')
1 promille is more like it.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_95581141
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 13:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is zo raar, toen De Bunker er was wilde ik elke glimp opvangen en boeide het me echt.
Serieus, wat bezielt jullie soort mensen :')?
pi_95581160
edit: verkeerde topic
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
  zaterdag 16 april 2011 @ 15:53:23 #152
2018 PC eend
relativist
pi_95583211
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 13:19 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Pfff. Ik heb toch zo het vermoeden dat (getuige de TT) de streamlocks niet bevorderlijk zijn voor de kijkcijfers. De zogenaamde 'buzz' neemt flink af. Van de die-hard reality-kijkers (normaal gesproken zo'n 350.000, eigen inschatting) kijken er gewoon maar de helft. De rest zijn incidentele kijkers, vrienden, familie en lui die met een gebroken been op de bank liggen.
Hoe lang duurt het nog, eigenlijk? En wat vinden jullie van de 'Hand van Hummie'?
Het duurt nog een week of 4 geloof ik.
En is het nu wel zeker dat hummie er zit dan? ;)
Ach het maakt ook niet uit, hummie is gewoon een begrip geworden.
Iedereen die na hummie die functie bekleed is gewoon "de hummie". ;)

Gerard luistert slecht en loopt niet in de pas met wat de redactie wil, als hij daar keihard op afgerekend gaat worden ben ik wat zekerder dat zij er zit ;)
Dan kan gerard zijn borst natmaken :P
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  Moderator zaterdag 16 april 2011 @ 15:58:48 #153
249559 crew  Lavenderr
pi_95583375
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 april 2011 14:45 schreef pberends het volgende:

[..]

Serieus, wat bezielt jullie soort mensen :')?
Wat verwacht je nu? Een antwoord op je vooringenomen en badinerende vraag?
  zaterdag 16 april 2011 @ 16:02:45 #154
2018 PC eend
relativist
pi_95583497
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 13:37 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Maar goed, feit blijft dat de streamlocks geen nut hebben. Als je iets live op stream hebt gezien dat de uitzending haalt omdat het leuk/spektaculair/ontroerend was, heb je een reden om te gaan kijken. Maar als je door een streamlock iets mist dat vervolgens out-of-context wordt weergegeven, verdwijnt de interesse vanzelf.

Ik weet van dgk dat er veel streamers waren die de uitzendingen minachten en er van walgten (terwijl de uitzendingen toch het "moederschip" was wat de streams uberhaupt mogelijk maakten).
Als er iets heftigs gebeurde en er een streamlock volgde was dat toch het moment dat ze die uitzendingen gingen kijken.
Dus iets zal het wel uithalen, meer geen idee hoe groot dat effect werkelijk is.

-edit- en ohja de bunker was natuurlijk ook helemaal geweldig ;)
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_95586682
waarom was die vrijdag 1 april zo goed bekeken? weet iemand dat nog? toch niet na die walgelijke kut live uitzending met die domme trouwerij? :O
  zaterdag 16 april 2011 @ 17:53:03 #156
2018 PC eend
relativist
pi_95586923
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 17:45 schreef itsme het volgende:
waarom was die vrijdag 1 april zo goed bekeken? weet iemand dat nog? toch niet na die walgelijke kut live uitzending met die domme trouwerij? :O
Misschien om te zien hoe dat afliep met de huwelijksnacht waar alex niet gepresteerd/geleverd heeft, daarna zakte het weer wat in.... dus alex mocht moven :P

Of het was gewoon een 1 april grap van SKO :+
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_95588348
Ze hebben fout op fout gestapeld.
Juist als je de streams ook kan volgen blijf je geïnteresseerd en kijk je naar de uitzendingen. Zo ging het bij DGK ook.. Alleen een heel uur is te lang. Een half uurtje vlot gemonteerde beelden met een voice over is genoeg. Die vreselijke Bart maakt het naar om naar te kijken. Het voegt niet veel toe.

Die streamlocks zorgen ervoor dat mensen nog meer afhaken.
Verder wat het Secret Story en geen BB of DGK. Maar die geheimen zijn er in een paar weken snel doorheen gejaagd en zorgden helemaal niet voor spanning omdat de mensen het juist gunstiger vonden als hun geheim geraden werd...

Nu is het een slap aftreksel van BB en DGK. Het is een soort van verkapte datingshow geworden. Een soort van pubershow over zoenen, sex en relaties... Dat is leuk voor tieners wellicht, maar die hebben geen zin om elke dag een uur naar zo'n saaie show te gaan zitten kijken.

Die trouwerij is zooooo idioot dat het voor niemand geloofwaardig kon zijn. Trouwen als je net 1 of 2 weken iemand gekriebeld hebt, is totaal van de pot gerukt.
Verder is die rol van mamajo ook dubieus en geeft een gevoel dat zij bepaalt wat er gebeurt met dochterlief.
Dan het rare gedoe met mensen die steeds weer terug mogen komen of in een aparte kamer worden gestopt is zo gekunsteld dat het ook niet echt meer spannend is. De bewoners worden er ook niet meer door verrast.
Die liveshows zijn ook niet spannend als je er 2 vreselijk lijzig pratende mensen neer zet die alles helemaal doodslaan. Juist door hun presentatie gaat alle vaart, spanning en verrassingen eruit. Totaal verkeerde keuze. Die Renate praat zoooo saai, nasaal en straalt geen enkele spontaniteit en levenslust uit. Die Bart is een saaie gozer die eruit zit alsof hij in een woongroep is opgegroeid een beetje wereldvreemd.

Kortom: ze hadden best een goed concept in handen, maar hebben letterlijk alles fout gedaan wat je fout kon doen en hebben het concept totaal de soep in gedraaid.
Gevolg: mislukking
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  maandag 18 april 2011 @ 17:20:56 #158
336811 DionysusKaterman
Verzuurde Menopauzemuts
pi_95674338
Ik kijk ook niet. Die rare zendtijden ook... In het begin keek ik wel, maar ik vond het gewoon een beetje saai worden. Ik heb wel wat beters te doen dan om 19:30 al voor de buis hangen. Dat voelt ook weer zo sneu.
pi_95710372
Nog niet gepost vandaag?

1930 SECRET STORY 1,8 5,0 269.000
2413 SECRET STORY 0,4 5,1 54.000

In ieder geval redelijke percentages.
  Moderator dinsdag 19 april 2011 @ 13:26:49 #160
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_95710791
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 13:17 schreef hamster90 het volgende:
Nog niet gepost vandaag?

1930 SECRET STORY 1,8 5,0 269.000
2413 SECRET STORY 0,4 5,1 54.000

In ieder geval redelijke percentages.
Weer voorzichtig omhoog.
Gisteren was wel een KUT uitzending trouwens, maar misschien vindt de doelgroep dat dating-gedoe met (de zussen van) Karim juist wel leuk.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator dinsdag 19 april 2011 @ 13:46:17 #161
249559 crew  Lavenderr
pi_95711562
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 13:26 schreef Gert het volgende:

[..]

Weer voorzichtig omhoog.
Gisteren was wel een KUT uitzending trouwens, maar misschien vindt de doelgroep dat dating-gedoe met (de zussen van) Karim juist wel leuk.
Mooi zeg! Toch weer wat omhoog.
En ja, misschien vindt de doelgroep dit wel prachtig.
pi_95712706
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 13:17 schreef hamster90 het volgende:
Nog niet gepost vandaag?

1930 SECRET STORY 1,8 5,0 269.000
2413 SECRET STORY 0,4 5,1 54.000

In ieder geval redelijke percentages.
Beau's show naar dieptepunt

Nog even en Secret Story haalt Beau in :Y.
pi_95714539
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 13:17 schreef hamster90 het volgende:
Nog niet gepost vandaag?

1930 SECRET STORY 1,8 5,0 269.000
2413 SECRET STORY 0,4 5,1 54.000

In ieder geval redelijke percentages.
Net 5% marktaandeel ^O^
pi_95749091
1930 SECRET STORY 1,4 4,3 208.000
2434 SECRET STORY 0,3 5,4 41.000
pi_95749165
Das weer een flinke daling.
pi_95749213
Dan moeten ze maar een constant niveau halen. Het wisselt nu zo erg of een uitzending leuk is.
pi_95749223
en dat terwijl de uitzending gisteren een stuk beter te behappen was dan die van maandag...
vond ik dan.
net niet te oud
pi_95749310
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 08:19 schreef dasaliz het volgende:
en dat terwijl de uitzending gisteren een stuk beter te behappen was dan die van maandag...
vond ik dan.
ja, eens. Maar ik heb sowieso het idee dat de -naar mijn idee- slechtere en rommeligere uitzendingen beter scoren.
  woensdag 20 april 2011 @ 08:34:26 #169
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_95749471
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 08:19 schreef dasaliz het volgende:
en dat terwijl de uitzending gisteren een stuk beter te behappen was dan die van maandag...
vond ik dan.
Zelf niets gezien maar, als het maandag slecht was, heeft dat gevolgen voor de dinsdag, want niemand weet vooraf of het een redelijke of mindere uitzending wordt.
  woensdag 20 april 2011 @ 08:36:29 #170
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95749505
Omdat de maandaguitzending zo tegenviel, hebben er gisteren minder mensen afgestemd op SST. Die wilden niet nog een keer hiermee worden geconfronteerd. En natuurlijk had de uitzending last van het mooie weer. Weer.
:+
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_95750563
Oei, beste daling zeg. En dat terwijl ze nog wel zo'n spanning hadden opgebouwd met de mogelijke zwangerschap van Mo! :X
Dat zou jij wel willen weten.
pi_95750805
Maar goed Secret Story omvat natuurlijk meer dan de dagelijkse tv uitzending.
  Moderator woensdag 20 april 2011 @ 09:47:49 #173
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_95751201
Yep, de tol voor de totaal waardeloze uitzending van maandag.

En potentiële SST-kijkers houden bovengemiddeld veel van BBQ'en. Elke kans pakken ze.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 20 april 2011 @ 10:13:58 #174
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_95752039
Is er uberhaubt voor de tv kijker nog een touw aan vast te knopen. Ik hoor niks meer over geheimen raden enzo, of is alles al geraden?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 20 april 2011 @ 10:14:43 #175
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_95752066
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 09:34 schreef Je_Psychiater het volgende:
Maar goed Secret Story omvat natuurlijk meer dan de dagelijkse tv uitzending.
Niet voor Alfphons, die wordt afgerekend op de tv uitzendingen.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 20 april 2011 @ 10:17:26 #176
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95752167
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 10:13 schreef Stefan het volgende:
Is er uberhaubt voor de tv kijker nog een touw aan vast te knopen. Ik hoor niks meer over geheimen raden enzo, of is alles al geraden?
Als ik niet af en toe een beetje meelees in de COS, zou ik het niet kunnen volgen. Secret Story gaat nu vooral over kusjes geven en daten, geheimen zijn niet aan de orde.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 20 april 2011 @ 10:22:44 #177
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_95752349
quote:
9s.gif Op woensdag 20 april 2011 10:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als ik niet af en toe een beetje meelees in de COS, zou ik het niet kunnen volgen. Secret Story gaat nu vooral over kusjes geven en daten, geheimen zijn niet aan de orde.
Precies, zo komt het op mij ook over, ik lees hier en pak per dag 10 minuten Ziggo mee en ik zie mensen alleen maar hangen en achter elkaar aanlopen. Die Phillip loopt achter dat wijf aan of ze honing aan dr reet heeft, Gerard geilt vooral op zichzelf en ziet zichzelf al doorbreken met SST. Ik hoor en lees niks meer over geheimen.

Ook de video's die NET5 op facebook zet bevat alleen maar liefdesspul.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 20 april 2011 @ 10:24:00 #178
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_95752391
Over die streams, Phillip en dinges gaan douchen, dan schakelen ze over naar de keuken waar je die 2 ineens hoort ruziemaken maar niet terugschakelen. Heb sowieso het idee dat de regie meer buiten zit te roken dan zit te regiseren,
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_95752458
quote:
9s.gif Op woensdag 20 april 2011 10:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als ik niet af en toe een beetje meelees in de COS, zou ik het niet kunnen volgen. Secret Story gaat nu vooral over kusjes geven en daten, geheimen zijn niet aan de orde.
En dat terwijl er nog steeds twee geheimen in het huis zitten. :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  woensdag 20 april 2011 @ 13:57:09 #180
2018 PC eend
relativist
pi_95759764
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 08:34 schreef spapaars het volgende:

[..]

Zelf niets gezien maar, als het maandag slecht was, heeft dat gevolgen voor de dinsdag, want niemand weet vooraf of het een redelijke of mindere uitzending wordt.
Ik had juist vewacht dat de dinsdag altijd een beetje zou pieken omdat er een vaste schare fans is die nu wel binding met het programma heeft en de nominaties willen zien.

Maar zo werkt het dus kennelijk ook niet ;)
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 20 april 2011 @ 14:05:13 #181
2018 PC eend
relativist
pi_95760076
Wie weet kan JdM er nog wat aan doen ;)
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 20 april 2011 @ 15:14:40 #182
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_95762469
Ik plaatste hem eerder maar ik plaats hem nu weer, want hij is WÉÉR van toepassing.

Let op, hij is wel een tikkeltje gedateerd, uit de tijd dat we nog hoorden dat FOK inspraak zou krijgen bij SST. :')
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_95763007
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik plaatste hem eerder maar ik plaats hem nu weer, want hij is WÉÉR van toepassing.
[ afbeelding ]
Let op, hij is wel een tikkeltje gedateerd, uit de tijd dat we nog hoorden dat FOK inspraak zou krijgen bij SST. :')
_O_
Verbazend accuraat idd, hoewel de show niet gecancelled zal worden omdat het niet zoveel kost om er mee door te gaan. :')
  woensdag 20 april 2011 @ 16:05:12 #184
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_95764332
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 10:13 schreef Stefan het volgende:
Is er uberhaubt voor de tv kijker nog een touw aan vast te knopen. Ik hoor niks meer over geheimen raden enzo, of is alles al geraden?
Ik geloof niet dat een show als deze nog midden in de looptijd nog nieuwe kijkers trekt. Ik zapte gister langs en bleef even hangen. Komt een mens uit een kamer, gaat een beetje giebelig en quasi interessant op de bank zitten en begint een of ander lied te zingen.
Zelf zap ik dan meteen door, en ik kan mij niet voorstellen dat iemand die de show niet kent iets anders doet.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  woensdag 20 april 2011 @ 21:46:22 #185
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_95780940
Hebben ze iets nieuws bedacht voor de streamlock. 2 camerastanden in de keuken zodat het lijkt alsof er geen streamlock is maar intussen zie en hoor je niks?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  Admin donderdag 21 april 2011 @ 07:53:40 #186
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_95793243
1829 MASTERCHEF THE PROFESSIONALS 0,9 4,1 130.000
1929 SECRET STORY 1,0 3,3 145.000
2030 FUGITIVE 1,9 5,2 293.000
2310 GELUK OVER DE GRENS 0,7 2,7 103.000
2348 COLD CASE 0,4 2,8 56.000
2440 SECRET STORY 0,2 5,1 34.000
2539 BIG LOVE 0,2 7,7 31.000

_O-
diepterecord geloof ik?

edit:
jup
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 april 2011 11:55 schreef Zixon het volgende:

- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin donderdag 21 april 2011 @ 07:54:53 #187
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_95793254
Als dit Japan was geweest had Alphons ws een zwaard in z'n buik geramd.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_95793427
quote:
14s.gif [b]Op donderdag 21 april 2011 07:53 schreef Danny het volgende:

1929 SECRET STORY 1,0 3,3 145.000
2440 SECRET STORY 0,2 5,1 34.000

_O-
diepterecord geloof ik?

edit:
jup

[..]

OMG! Ha net goed. :')
  donderdag 21 april 2011 @ 08:10:11 #189
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95793433
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 07:54 schreef Danny het volgende:
Als dit Japan was geweest had Alphons ws een zwaard in z'n buik geramd.
Nee, een dolk. en dan mag jij 'm onthoofden met een katana.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_95793628
quote:
14s.gif Op donderdag 21 april 2011 07:53 schreef Danny het volgende:
1829 MASTERCHEF THE PROFESSIONALS 0,9 4,1 130.000
1929 SECRET STORY 1,0 3,3 145.000
2030 FUGITIVE 1,9 5,2 293.000
2310 GELUK OVER DE GRENS 0,7 2,7 103.000
2348 COLD CASE 0,4 2,8 56.000
2440 SECRET STORY 0,2 5,1 34.000
2539 BIG LOVE 0,2 7,7 31.000

_O-
diepterecord geloof ik?

edit:
jup

[..]

Wow! Hoe dat zo opeens? :D
pi_95794136
Tja, kan een lang verhaal ophangen maar dat doe ik niet. Ze zijn het zelf schuld.

Ik wil een RLS zien, geen namaak RLS gebeuren gecombineerd met Op Goed Geluk en Ron's Honeymoonquiz. Ze hadden zelfs het RHQ spelletje in de liveshow!

zucht. Jammer dit. En dan bedoel ik het hele programma eigenlijk.
net niet te oud
  donderdag 21 april 2011 @ 09:08:16 #192
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95794391
Wow, dat is even heel hard afgestraft. Geen wonder, na die slechter dan slechte afleveringen deze week. Het enige wat helpt bij het kijken is een hoop lachgas en een hang naar surrealisme.

Zou Alphons bij de SBS NL koop zijn inbegrepen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Admin donderdag 21 april 2011 @ 09:09:25 #193
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_95794423
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 08:57 schreef dasaliz het volgende:
Tja, kan een lang verhaal ophangen maar dat doe ik niet. Ze zijn het zelf schuld.

Ik wil een RLS zien, geen namaak RLS gebeuren gecombineerd met Op Goed Geluk en Ron's Honeymoonquiz. Ze hadden zelfs het RHQ spelletje in de liveshow!

zucht. Jammer dit. En dan bedoel ik het hele programma eigenlijk.
True. Het is geen rls meer, het is de grote liefdesshow. Een kruising tussen love letters, de honeymoonquiz, take me out, all you need is love en nog dertig datingprogramma's, en een realityshow rondom Djoon. Geen zin in, geen behoefte aan.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin donderdag 21 april 2011 @ 09:10:16 #194
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_95794441
quote:
11s.gif Op donderdag 21 april 2011 09:08 schreef Copycat het volgende:
Wow, dat is even heel hard afgestraft. Geen wonder, na die slechter dan slechte afleveringen deze week. Het enige wat helpt bij het kijken is een hoop lachgas en een hang naar surrealisme.

Zou Alphons bij de SBS NL koop zijn inbegrepen?
De afstandsbediening om weg te zappen blijkt ook effectief, getuige de kijk-anything-but-sst-cijfers.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 21 april 2011 @ 09:10:28 #195
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95794446
En dan met de stem van Carry Tefsen: Op Goed Geluk!!!!

Helaas verkeerd gegokt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Admin donderdag 21 april 2011 @ 09:14:01 #196
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_95794542
quote:
2s.gif Op donderdag 21 april 2011 08:25 schreef iBenny het volgende:

[..]

Wow! Hoe dat zo opeens? :D
Ik betwijfel of het dieptepunt al bereikt is. Het kutte is dat ze het zelf compleet verziekt hebben. Niet alleen voor SST, maar voor reality in het algemeen. Ik denk niet dat er ook nog maar één zender is die z'n vingers gaat branden aan reality. En dat is primair de schuld van Net 5/SBS en de redactie van SST.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_95794584
quote:
14s.gif Op donderdag 21 april 2011 07:53 schreef Danny het volgende:
1829 MASTERCHEF THE PROFESSIONALS 0,9 4,1 130.000
1929 SECRET STORY 1,0 3,3 145.000
2030 FUGITIVE 1,9 5,2 293.000
2310 GELUK OVER DE GRENS 0,7 2,7 103.000
2348 COLD CASE 0,4 2,8 56.000
2440 SECRET STORY 0,2 5,1 34.000
2539 BIG LOVE 0,2 7,7 31.000

_O-
diepterecord geloof ik?

edit:
jup

[..]

:o

Komt door het mooie weer O-)
Ben nog steeds van mening dat een RLS in okt/nov/dec moet plaatsvinden :+
  Admin donderdag 21 april 2011 @ 09:17:42 #198
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_95794652
quote:
17s.gif Op donderdag 21 april 2011 09:15 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

:o

Komt door het mooie weer O-)
deels denk ik

quote:
Ben nog steeds van mening dat een RLS in okt/nov/dec moet plaatsvinden :+
eens. ik zit komend weekend gewoon op de camping en ik ga dan echt niet SST kijken als ik ook buiten kan zitten met een biertje...
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_95794658
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 09:14 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik betwijfel of het dieptepunt al bereikt is. Het kutte is dat ze het zelf compleet verziekt hebben. Niet alleen voor SST, maar voor reality in het algemeen. Ik denk niet dat er ook nog maar één zender is die z'n vingers gaat branden aan reality. En dat is primair de schuld van Net 5/SBS en de redactie van SST.
Nja, het was de laatste tijd wel enigszins stabiel, maar nu de kijkcijfers binnen 2 dagen gehalveerd.
Ik denk overigens wel dat er nog een RLS komt :Y . Over een jaartje proberen we het gewoon opnieuw... :s)
  Admin donderdag 21 april 2011 @ 09:19:45 #200
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_95794707
quote:
2s.gif Op donderdag 21 april 2011 09:18 schreef iBenny het volgende:

[..]

Nja, het was de laatste tijd wel enigszins stabiel, maar nu de kijkcijfers binnen 2 dagen gehalveerd.
Ik denk overigens wel dat er nog een RLS komt :Y . Over een jaartje proberen we het gewoon opnieuw... :s)
'we'?
De FOK!kers:
100 dagen, 15 FOK!kers, 14 pc's, 1 lan-party
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_95794754
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 09:19 schreef Danny het volgende:

[..]

'we'?
De FOK!kers:
100 dagen, 15 FOK!kers, 14 pc's, 1 lan-party
nja, 'we'.. over een jaartje zal het wel weer opnieuw geprobeerd worden.

:D _O-
Ik zeg doen...
pi_95794793
Ik vind trouwens ook nog steeds dat het niet bij Net5 past. Net5 was tot SST gewoon een zender met een duidelijk profiel en daar past SST(en uberhaupt een RLS) wat mij betreft niet tussen.
  Admin donderdag 21 april 2011 @ 09:25:07 #203
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_95794833
quote:
2s.gif Op donderdag 21 april 2011 09:23 schreef iBenny het volgende:
Ik vind trouwens ook nog steeds dat het niet bij Net5 past. Net5 was tot SST gewoon een zender met een duidelijk profiel en daar past SST(en uberhaupt een RLS) wat mij betreft niet tussen.
Het is gewoon fout op fout op fout op fout. Alphons dacht; ik koop SST en dan is het klaar. Dat blijkt niet op die manier te werken.
Verkeerde presentatie, verkeerd uitgewerkt, klote-casting, kut-tijdstip, foute zender, kutregie, liegen tegen kijkers (er komen écht geen streamlocks! :')), verneuken van het concept etc.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_95794856
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 09:25 schreef Danny het volgende:

[..]

Het is gewoon fout op fout op fout op fout. Alphons dacht; ik koop SST en dan is het klaar. Dat blijkt niet op die manier te werken.
Verkeerde presentatie, verkeerd uitgewerkt, klote-casting, kut-tijdstip, foute zender, kutregie, liegen tegen kijkers (er komen écht geen streamlocks! :')), verneuken van het concept etc.
Nou, dat dus... en gewoon té hard schreeuwen dat het écht niet kan mislukken.
pi_95795030
Terecht, de hele week is er al geen ruk aan. Ik ben niet snel negatief en haak niet zo snel af, maar 't begin is er echt nu....
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_95795289
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 09:19 schreef Danny het volgende:

[..]

'we'?
De FOK!kers:
100 dagen, 15 FOK!kers, 14 pc's, 1 lan-party
Ik doe mee ^O^

(ow en zonder pc en lan-party)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2011 09:47:25 ]
  donderdag 21 april 2011 @ 09:43:20 #207
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95795330
Een Ian party? Dat is toch iets heel nerdy's, of is dat een party on Ian_Nick?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_95795521
quote:
11s.gif Op donderdag 21 april 2011 09:43 schreef Copycat het volgende:
Een Ian party? Dat is toch iets heel nerdy's, of is dat een party on Ian_Nick?
Gaan we WOW-en op Ian.
Go hard or go home
pi_95795577
quote:
14s.gif Op donderdag 21 april 2011 07:53 schreef Danny het volgende:
1829 MASTERCHEF THE PROFESSIONALS 0,9 4,1 130.000
1929 SECRET STORY 1,0 3,3 145.000
2030 FUGITIVE 1,9 5,2 293.000
2310 GELUK OVER DE GRENS 0,7 2,7 103.000
2348 COLD CASE 0,4 2,8 56.000
2440 SECRET STORY 0,2 5,1 34.000
2539 BIG LOVE 0,2 7,7 31.000
Netjes... Alphons wil nog voor de 100.000 gaan voordat het is afgelopen?
  donderdag 21 april 2011 @ 09:53:14 #210
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95795628
quote:
14s.gif Op donderdag 21 april 2011 09:50 schreef Noek het volgende:

Gaan we WOW-en op Ian.
Hell yeah!
w/

Ben je al een beetje verliefd op Mondo bij Project Runway?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_95795690
quote:
17s.gif Op donderdag 21 april 2011 09:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hell yeah!
w/

Ben je al een beetje verliefd op Mondo bij Project Runway?
Ja. O+
Zullen we project runway ook op Ian kijken?
Go hard or go home
  donderdag 21 april 2011 @ 09:57:19 #212
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95795746
quote:
17s.gif Op donderdag 21 april 2011 09:55 schreef Noek het volgende:

Ja. O+
Zullen we project runway ook op Ian kijken?
Ruimte zat!
En Gretchen is een bitch.
Hoe zijn de kijkcijfers van PR eigenlijk?
:+
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 21 april 2011 @ 10:00:22 #213
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_95795833
Jongens, jullie kunnen wel zeiken op Alphons maar de bottom line is dat ie gewoon een bonus van 10 miljoen van Sanoma/Talpa krijgt voor het devaluseren van de marktwaarde van de SBS Group. Beau van Erven en Doorns en Alphons Martens hebben de nieuwe eigenaren zeker een half miljard euro bespaard.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  Moderator donderdag 21 april 2011 @ 10:15:01 #214
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_95796330
quote:
14s.gif Op donderdag 21 april 2011 09:50 schreef Noek het volgende:

[..]

Gaan we WOW-en op Ian.
Asjemenou! *O*
Vuige ramptoeriste! }:| O+
145.000... O.. M...F..G :')
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_95796438
Alles wat jij vindt is een realiteit
pi_95796615
Hoe krijgen ze het voor elkaar...
Alles wat jij vindt is een realiteit
pi_95796940
quote:
10s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:15 schreef Gert het volgende:

[..]

Asjemenou! *O*
Vuige ramptoeriste! }:| O+
145.000... O.. M...F..G :')
Nee joh, geen ramp of geen toeristos. Ik zag alleen Cc maar staan.
Maar 145.000 is toch best goed voor zo'n kut programma. w/
Go hard or go home
  Moderator donderdag 21 april 2011 @ 10:52:27 #218
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_95797467
quote:
10s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:36 schreef Noek het volgende:

[..]

Nee joh, geen ramp of geen toeristos. Ik zag alleen Cc maar staan.
Maar 145.000 is toch best goed voor zo'n kut programma. w/
Ja! Eigenlijk is dat nog best wel een prestatie. Hoor Fons! 8-)

En het wordt met de dag slechter. En dan niet hilarisch slecht, maar "sterf met je rotzooi" slecht.
Dat gaat nog wel een keer onder de 100K komen.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_95797720
Wat jammer nou :D
pi_95802568
145k :')
pi_95802843
Dit kan niet waar zijn. _O- :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  † In Memoriam † donderdag 21 april 2011 @ 13:24:55 #222
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_95803137
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 09:09 schreef Danny het volgende:
True. Het is geen rls meer, het is de grote liefdesshow. Een kruising tussen love letters, de honeymoonquiz, take me out, all you need is love en nog dertig datingprogramma's, en een realityshow rondom Djoon. Geen zin in, geen behoefte aan.
De 'Honeymoonquiz' en 'All you need is love' hadden vaak zeer goeie kijkcijfers, hoor. :Y
Zou Alphons gedacht hebben dat je die kijkcijfers op mag tellen als je van alles wat pakt? :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator donderdag 21 april 2011 @ 13:30:57 #223
249559 crew  Lavenderr
pi_95803403
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 13:18 schreef Ferdo het volgende:
Dit kan niet waar zijn. _O- :')
Oh, but it is :Y Kijk jij er van op dan?
  donderdag 21 april 2011 @ 13:32:26 #224
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_95803472
Hoe krijg je het verneukt... :')
En dan zit Hummie nog wel in Portugal. :|W
  Admin donderdag 21 april 2011 @ 13:33:41 #225
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_95803523
't is dat ik 't weekend lekker buiten zit met een biertje + laptoppie, anders hadden ze vanavond en morgen misschien al één kijker meer gehad. Met dit weer en een lang weekend gaan de kijkcijfers denk ik alleen nog maar dalen.

edit: tenzij heel Nederland aan de buis gekluisterd zit om te horen of mo nou wel of niet is dikgeneukt en wie Karim's nieuwe vlam wordt. Dat is op zich een geloofwaardig scenario (anders had alphonse hier niet op ingezet natuurlijk)
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_95803862
quote:
18s.gif Op donderdag 21 april 2011 13:32 schreef dieenebart het volgende:
Hoe krijg je het verneukt... :')
Het is alsof ze het met opzet doen.
quote:
En dan zit Hummie nog wel in Portugal. :|W
Op vakantie of zo?
  donderdag 21 april 2011 @ 13:45:25 #227
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_95804014
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 13:33 schreef Danny het volgende:
't is dat ik 't weekend lekker buiten zit met een biertje + laptoppie, anders hadden ze vanavond en morgen misschien al één kijker meer gehad. Met dit weer en een lang weekend gaan de kijkcijfers denk ik alleen nog maar dalen.

edit: tenzij heel Nederland aan de buis gekluisterd zit om te horen of mo nou wel of niet is dikgeneukt en wie Karim's nieuwe vlam wordt. Dat is op zich een geloofwaardig scenario (anders had alphonse hier niet op ingezet natuurlijk)
Dat zit heel Nederland niet, dat weet je best ;) Er is sowieso weinig belangstelling voor SST, dat gaat niet ineens veranderen omdat er weer mensen aan het neuken zijn op tv. Alweer, voor de zoveelste keer in SST.
En nu is het in Nederland ook nog eens even lekker weer, met beter bier. Dat wordt niets meer, de komende week. w/
  donderdag 21 april 2011 @ 13:51:10 #228
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_95804272
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 13:41 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Het is alsof ze het met opzet doen.

[..]

Op vakantie of zo?
Er werd al geopperd dat Fons expres de waarde van Net5 heeft laten kelderen, zodat John de Mol het goeiekoper zou kunnen krijgen. Leuk bedacht, maar vergezocht.
Hummie is daar naar toe gegaan/gestuurd/gevraagd. Of ze er nog steeds zit weet ik niet, maar ze heeft er wel aan de teugels moeten/mogen trekken.

Op zich wel aardig bedacht, die streamlocks. Er zijn vast wel twee of drie momenten per dag die leuk genoeg zijn voor de uitzending, en daarom een stramlock rechtvaardigen. Maar niet uren lang, als je er in de uitzending vervolgens maar 5 minuten van terugziet.

Er zit hier een duif op het dak. Met een vleugel uitghespreid en de ander opgevouwen. Zit gewoon te zonnen, heel relaxed. Leuk om naar te kijken (hint hint)...
pi_95804361
:o
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  † In Memoriam † donderdag 21 april 2011 @ 13:56:55 #230
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_95804537
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_95804695
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:00 schreef Stefan het volgende:
Jongens, jullie kunnen wel zeiken op Alphons maar de bottom line is dat ie gewoon een bonus van 10 miljoen van Sanoma/Talpa krijgt voor het devaluseren van de marktwaarde van de SBS Group. Beau van Erven en Doorns en Alphons Martens hebben de nieuwe eigenaren zeker een half miljard euro bespaard.
_O-.
pi_95804974
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 13:51 schreef dieenebart het volgende:

Hummie is daar naar toe gegaan/gestuurd/gevraagd. Of ze er nog steeds zit weet ik niet, maar ze heeft er wel aan de teugels moeten/mogen trekken.

Wel lekker voordelig, ze kon er gewoon op haar eigen bezem heen vliegen.
  Admin donderdag 21 april 2011 @ 14:39:29 #233
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_95806285
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 13:45 schreef dieenebart het volgende:

Dat zit heel Nederland niet, dat weet je best ;) Er is sowieso weinig belangstelling voor SST, dat gaat niet ineens veranderen omdat er weer mensen aan het neuken zijn op tv. Alweer, voor de zoveelste keer in SST.
Je was wel een trendsetter op dat gebied idd ^O^
quote:
14s.gif Op donderdag 21 april 2011 14:06 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Wel lekker voordelig, ze kon er gewoon op haar eigen bezem heen vliegen.
_O-
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_95808946
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 13:51 schreef dieenebart het volgende:
Op zich wel aardig bedacht, die streamlocks. Er zijn vast wel twee of drie momenten per dag die leuk genoeg zijn voor de uitzending, en daarom een stramlock rechtvaardigen. Maar niet uren lang, als je er in de uitzending vervolgens maar 5 minuten van terugziet.
Niets rechtvaardigt een streamlock anders dan gebrek aan inzicht, toezicht en het niet verantwoordelijk willen zijn voor je daden.
Het is een zwaktebod.
Daarnaast leven we niet in 1999 maar zijn we twaalf jaar verder.

[ Bericht 0% gewijzigd door BobdeStreamer op 21-04-2011 18:12:33 ]
Alles wat jij vindt is een realiteit
pi_95809139
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 13:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh, but it is :Y Kijk jij er van op dan?
Na alweer drie afleveringen die met behulp van de blender gemonteerd moeten zijn kan ik er niet van opkijken, nee. :P
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  Moderator donderdag 21 april 2011 @ 16:05:04 #236
249559 crew  Lavenderr
pi_95809495
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 15:56 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Na alweer drie afleveringen die met behulp van de blender gemonteerd moeten zijn kan ik er niet van opkijken, nee. :P
Het zal mij benieuwen wat ze ons vanavond gaan voorschotelen. Hutspot met een ratje-toe ;)
pi_95809731
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 16:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het zal mij benieuwen wat ze ons vanavond gaan voorschotelen. Hutspot met een ratje-toe ;)
Dan zullen de fragmenten vast ook zó door elkaar worden gehusseld dat ik het gevoel zal krijgen dat ik dement word. :o
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  Moderator donderdag 21 april 2011 @ 16:13:46 #238
249559 crew  Lavenderr
pi_95809886
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 16:10 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Dan zullen de fragmenten vast ook zó door elkaar worden gehusseld dat ik het gevoel zal krijgen dat ik dement word. :o
Focussen Ferdo, focussen :Y . Op het ongetwijfeld korte rokje van Renaat bijvoorbeeld :P En drank, dat helpt ook c_/
  Moderator donderdag 21 april 2011 @ 16:20:32 #239
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_95810220
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 16:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Focussen Ferdo, focussen :Y . Op het ongetwijfeld korte rokje van Renaat bijvoorbeeld :P En drank, dat helpt ook c_/
Ik zie nu al op tegen die lange zit. De regulier sla ik sowieso over. Verder ga ik de fles wijn die bij het eten al opengaat, niet onderbreken voor koffie. Misschien heb ik er tegen half negen dan wel zin in. Goede tip. ^O^
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 21 april 2011 @ 16:20:52 #240
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_95810241
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 15:52 schreef BobdeStreamer het volgende:

[..]

Niets rechtvaardigd een streamlock anders dan gebrek aan inzicht, toezicht en het niet verantwoordelijk willen zijn voor je daden.
Het is een zwaktebod.
Daarnaast leven we niet in 1999 maar zijn we twaalf jaar verder.
Nee, dat vind ik niet. Soms zijn er zaken die je echt eerst op tv wil (moet) vertonen, al was het alleen maar om de sponsors tevreden te houden. Die zijn uiteindelijk best belangrijk, of je het nu leuk vindt of niet.
Daarnaast gaf ik ook criteria mee, waaraan een streamlock zou moeten voldoen. Twee of drie keer per dag; zendt uit wat je hebt gelockt; niet te lang, zeg vijftien minuten.

In het begin van de streamlock-periode zijn ze veel te enthousiast geweest met beelden blocken. Gaf ze natuurlijk wel de tijd om ff rustig met de bewoners te overleggen, en ze te vertellen dat iedereen aan het einde gewoon een zak geld meekrijgt als ze de domme spelletjes meespelen. ;)

Het programma had absoluut wel potentie, maar een stroom aan verkeerde beslissingen hebben een voortijdig einde gemaakt aan SST. De deelnemers zijn niet ondernemend genoeg of zijn teveel bezig met acteren; de redactie zit te slapen waar het gaat om confrontaties goed aanpakken; de verschillende elementen in het huis worden te weinig en/of verkeerd gebruikt, zoals de telefoon en de slaapkamers.
Streamtechnisch had het meer potentie dan als tv-programma, denk ik. De vrouwenzender en het presentatieduo was bij voorbaat al niet uitdagend genoeg. (Misschien hadden ze Beau en Ruuddewild.nl moeten vragen, ghehe.)
pi_95810307
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 16:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Focussen Ferdo, focussen :Y . Op het ongetwijfeld korte rokje van Renaat bijvoorbeeld :P En drank, dat helpt ook c_/
Helpt ongetwijfeld. Dat van dat rokje gaat paddy alleen niet zo leuk vinden, denk ik. :o
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_95811472
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 16:20 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Nee, dat vind ik niet.
We verschillen dan van mening en dat kan ^O^

Naar mijn mening hou je sponsors enkel tevreden met een mooie uitzending waar veel kijkers naar kijken.
Streamlocks op het internetprogramma dragen daar in mijn visie niet aan bij en anders moet je geen internetprogramma willen ambiëren.

Als je wil weten wat er onder andere mis is gegaan kun je op je gemak de topicreeksen op dit forum en andere fora lezen ;)
Alles wat jij vindt is een realiteit
  donderdag 21 april 2011 @ 16:50:24 #243
342897 Albertino80
- Just in... but here! -
pi_95811585
Ik denk persoonlijk dat -met of zonder Hummie- het grootste deel van de redactie niets te verwijten valt. Ze deden het goed bij de Kooi en goed bij Big Brother. Ik ken wel 10 oud collega's die aan dit programma mee werken en allemaal zeggen ze hetzelfde: de belangrijkste (en domste) beslissingen komen vanaf het Rietlandpark (Net5) en niet vanuit Amsterdam ZO of Portugal.
Now it's my time to comment!
  donderdag 21 april 2011 @ 16:52:13 #244
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95811678
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 16:50 schreef Albertino80 het volgende:
Ik denk persoonlijk dat -met of zonder Hummie- het grootste deel van de redactie niets te verwijten valt. Ze deden het goed bij de Kooi en goed bij Big Brother. Ik ken wel 10 oud collega's die aan dit programma mee werken en allemaal zeggen ze hetzelfde: de belangrijkste (en domste) beslissingen komen vanaf het Rietlandpark (Net5) en niet vanuit Amsterdam ZO of Portugal.

eigen straatje schoonvegen. kutgeluid (kippenhok) en slechte samenstelling van de show komen echt niet van Net5.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator donderdag 21 april 2011 @ 16:54:46 #245
249559 crew  Lavenderr
pi_95811786
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 16:21 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Helpt ongetwijfeld. Dat van dat rokje gaat paddy alleen niet zo leuk vinden, denk ik. :o
It's all in a good course, dat begrijpt Paddy vast wel :Y
  donderdag 21 april 2011 @ 16:55:04 #246
342897 Albertino80
- Just in... but here! -
pi_95811795
quote:
eigen straatje schoonvegen. kutgeluid (kippenhok) en slechte samenstelling van de show komen echt niet van Net5.
Zoals ik al zei: "de belangrijkste (en domste) beslissingen" komen vanuit de zender. Er zit niemand op de bok die deze beslissingen neemt.
Now it's my time to comment!
pi_95814522
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 16:20 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Nee, dat vind ik niet. Soms zijn er zaken die je echt eerst op tv wil (moet) vertonen, al was het alleen maar om de sponsors tevreden te houden. Die zijn uiteindelijk best belangrijk, of je het nu leuk vindt of niet.
Daarnaast gaf ik ook criteria mee, waaraan een streamlock zou moeten voldoen. Twee of drie keer per dag; zendt uit wat je hebt gelockt; niet te lang, zeg vijftien minuten.

In het begin van de streamlock-periode zijn ze veel te enthousiast geweest met beelden blocken. Gaf ze natuurlijk wel de tijd om ff rustig met de bewoners te overleggen, en ze te vertellen dat iedereen aan het einde gewoon een zak geld meekrijgt als ze de domme spelletjes meespelen. ;)

Het programma had absoluut wel potentie, maar een stroom aan verkeerde beslissingen hebben een voortijdig einde gemaakt aan SST. De deelnemers zijn niet ondernemend genoeg of zijn teveel bezig met acteren; de redactie zit te slapen waar het gaat om confrontaties goed aanpakken; de verschillende elementen in het huis worden te weinig en/of verkeerd gebruikt, zoals de telefoon en de slaapkamers.
Streamtechnisch had het meer potentie dan als tv-programma, denk ik. De vrouwenzender en het presentatieduo was bij voorbaat al niet uitdagend genoeg. (Misschien hadden ze Beau en Ruuddewild.nl moeten vragen, ghehe.)
Mee eens, ^O^
Hoewel ik die tweede alinea nog weiger te geloven bij mensen als Karim en Gerard, zouden die zich echt zo verlagen... nee toch? :{w :?
En ook over die lange streamlocks waar je maar 5 minuten van terugziet in de knip-en-plak-dailies, terwijl dat juist de intressante zaken zijn zoals bv de heftige emoties vlak na exit's.

En ik houd m'n hart vast voor de volgende truc uit de hoge hoed om de kijkcyfers weer te proberen op te vijzelen, en dan heb ik het nog niet eens over de dikke vinger van MamaJo.. eigelijk wil ik het niet eens weten maar we zullen zien. 8)7

[ Bericht 1% gewijzigd door Urb op 21-04-2011 19:18:21 ]
  donderdag 21 april 2011 @ 20:46:14 #248
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_95822643
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 13:24 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

De 'Honeymoonquiz' en 'All you need is love' hadden vaak zeer goeie kijkcijfers, hoor. :Y

Omdat daar symphatieke mensen aan meedoet. Bij SST is niemand symphatiek.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_95836934
De shows van vandaag, en dan met name de liveshow, verdienen gewoon minder dan 100.000 kijkers :')
pi_95837643
Dus volgens de mensen van Endemol (wij van wc eend) ligt het niet aan hun. Die geven, heel chique, de schuld aan de klant.

Ongetwijfeld zal Net5 nu rare sprongen maken maar daar heeft Endemol ze ook wel alle aanleiding toe gegeven. Als die gewoon hadden gezorgd voor een topshow direct vanaf de kick-off, dan was Net5 zich er vast niet zo tegenaan gaan zitten bemoeien. Maar de kick-off was een drama en de eerste twee weken was het bijna onvoorstelbaar hoe er geblunderd werd en leek het of er helemaal niemand had nagedacht over wat voor programma het moest worden. Maanden later is het nog niet veel beter met telefoons die blijven rinkelen ook al zijn ze al lang opgenomen, deuren die niet open gaan en opdrachten en verzinsels die niet erg doordacht lijken voor ze uitgevoerd worden. Als die ex-collega's van Albertino echt zo goed zijn dan lijkt het erop dat het hen ook allemaal niet zoveel meer kan schelen.

Ik denk niet dat ze onder de 100.000 kijkers zullen duiken maar echt erg zou ik dat niet vinden. Het programma is toch al geflopt, laat het nu nog maar even pijn doen ook. })
pi_95840431
1930 SECRET STORY 1,1 4,2 175.000
2027 SECRET STORY LIVESHOW 1,5 4,0 231.000
  vrijdag 22 april 2011 @ 07:54:13 #252
342897 Albertino80
- Just in... but here! -
pi_95840432
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 01:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus volgens de mensen van Endemol (wij van wc eend) ligt het niet aan hun. Die geven, heel chique, de schuld aan de klant.

Ongetwijfeld zal Net5 nu rare sprongen maken maar daar heeft Endemol ze ook wel alle aanleiding toe gegeven. Als die gewoon hadden gezorgd voor een topshow direct vanaf de kick-off, dan was Net5 zich er vast niet zo tegenaan gaan zitten bemoeien. Maar de kick-off was een drama en de eerste twee weken was het bijna onvoorstelbaar hoe er geblunderd werd en leek het of er helemaal niemand had nagedacht over wat voor programma het moest worden. Maanden later is het nog niet veel beter met telefoons die blijven rinkelen ook al zijn ze al lang opgenomen, deuren die niet open gaan en opdrachten en verzinsels die niet erg doordacht lijken voor ze uitgevoerd worden. Als die ex-collega's van Albertino echt zo goed zijn dan lijkt het erop dat het hen ook allemaal niet zoveel meer kan schelen.

Ik denk niet dat ze onder de 100.000 kijkers zullen duiken maar echt erg zou ik dat niet vinden. Het programma is toch al geflopt, laat het nu nog maar even pijn doen ook. })
Ik blijf bij mijn punt dat de belangrijke beslissingen genomen worden van bovenaf en je daar het hard werkende team in Portugal niet de schuld van kan geven. En ter info: telefoons die blijven rinkelen en deuren die niet open gaan is allemaal voor rekening van de Portugese crew.
Now it's my time to comment!
  vrijdag 22 april 2011 @ 07:55:34 #253
342897 Albertino80
- Just in... but here! -
pi_95840440
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 07:54 schreef MargrietV het volgende:
1930 SECRET STORY 1,1 4,2 175.000
2027 SECRET STORY LIVESHOW 1,5 4,0 231.000
Ik denk dat dit de slechtst bekeken liveshow is van een RTL ooit.. ze kunnen net zo goed de kijkers een dvd'tje sturen. Scheelt weer in de kosten.

Een herhaling van de A-team trekt meer kijkers.
Now it's my time to comment!
pi_95840756
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 07:55 schreef Albertino80 het volgende:

[..]

Ik denk dat dit de slechtst bekeken liveshow is van een RTL ooit.. ze kunnen net zo goed de kijkers een dvd'tje sturen. Scheelt weer in de kosten.

Een herhaling van de A-team trekt meer kijkers.
A- team blijft leuk, net als Mash, Secret Story is een meltpot van tig programma's en dan nog in slecht format met onzinnige geheimen.
  vrijdag 22 april 2011 @ 09:11:09 #255
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_95841136
Weer weinig secret in de story, gisterenavond.
  vrijdag 22 april 2011 @ 09:17:27 #256
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_95841227
Ja maar gisteren was secretaressedag dus die zijn allemaal mee uit eten genomen of geneukt door de baas
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_95842099
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 07:54 schreef MargrietV het volgende:
1930 SECRET STORY 1,1 4,2 175.000
2027 SECRET STORY LIVESHOW 1,5 4,0 231.000
Weer tienduizend van de daily af, en de liveshow komt nu aardig in de buurt van de daily. Gaat goed. :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_95842118
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 01:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus volgens de mensen van Endemol (wij van wc eend) ligt het niet aan hun. Die geven, heel chique, de schuld aan de klant.

Ongetwijfeld zal Net5 nu rare sprongen maken maar daar heeft Endemol ze ook wel alle aanleiding toe gegeven. Als die gewoon hadden gezorgd voor een topshow direct vanaf de kick-off, dan was Net5 zich er vast niet zo tegenaan gaan zitten bemoeien. Maar de kick-off was een drama en de eerste twee weken was het bijna onvoorstelbaar hoe er geblunderd werd en leek het of er helemaal niemand had nagedacht over wat voor programma het moest worden. Maanden later is het nog niet veel beter met telefoons die blijven rinkelen ook al zijn ze al lang opgenomen, deuren die niet open gaan en opdrachten en verzinsels die niet erg doordacht lijken voor ze uitgevoerd worden. Als die ex-collega's van Albertino echt zo goed zijn dan lijkt het erop dat het hen ook allemaal niet zoveel meer kan schelen.

Ik denk niet dat ze onder de 100.000 kijkers zullen duiken maar echt erg zou ik dat niet vinden. Het programma is toch al geflopt, laat het nu nog maar even pijn doen ook. })
Goeie analyse. ^O^
Ik vind het oprecht jammer, want ik denk dat het echt wel een hit had kunnen worden, net als in Portugal en Frankrijk als ze het goed aangepakt hadden. En daarbij helpt het het RLS genre om zeep. -O-
Maar ik ben best benieuwd naar de kijkcyfers van vanavond, vrijdagen zijn zowieso al dramatisch dus dit kan nog wel eens heel zwaar tegenvallen. Zeker aangezien Karim niet is blijven slapen bij Bianca. En dan nog het mooie weer/feestdagen etc :')
  vrijdag 22 april 2011 @ 10:10:35 #259
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95842339
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 07:54 schreef Albertino80 het volgende:

Ik blijf bij mijn punt dat de belangrijke beslissingen genomen worden van bovenaf en je daar het hard werkende team in Portugal niet de schuld van kan geven. En ter info: telefoons die blijven rinkelen en deuren die niet open gaan is allemaal voor rekening van de Portugese crew.
Dus die enorm geskillde krachten in Portugal kun je nergens de schuld van geven, buiten de rinkelende telefoons en niet openende deuren? Of is dat weer de schuld van de Portugezen in die crew?
Al die slechte camerabewegingen, rug-shots, gebrekkig geluid, andere regie-ongein, om maar even wat te noemen, dat ligt allemaal op het bordje van Net5 in Nederland?
Goh.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 22 april 2011 @ 10:12:45 #260
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_95842390
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 09:59 schreef Urb het volgende:

. En daarbij helpt het het RLS genre om zeep. -O-
Ik heb mn twijfels of het RLS genre in 2011 nog wel bestaansrecht heeft, de laatste RLS van DGK en dat liep ook niet zoals had gemoeten.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_95842807
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 10:12 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ik heb mn twijfels of het RLS genre in 2011 nog wel bestaansrecht heeft, de laatste RLS van DGK en dat liep ook niet zoals had gemoeten.
Tsja wellicht, maar waarom werkt dit programma dan wel in andere landen. 8)7
  vrijdag 22 april 2011 @ 10:54:55 #262
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_95843664
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 10:28 schreef Urb het volgende:

[..]

Tsja wellicht, maar waarom werkt dit programma dan wel in andere landen. 8)7
Waarom kijken tien miljoen Italianen elk weekend naar een spelshow die 4 uur duurt en waarin niks gebeurt, waarom kijken 30 miljoen Japanners naar spelshows waarin het zo extreem mogelijk aan toe gaat.

Je kan landen niet zomaar met elkaar vergelijken. Show Me The Money scoort ook in andere landen.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  Licht Ontvlambaar vrijdag 22 april 2011 @ 11:03:05 #263
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_95843969
Loopt het programma nog steeds?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 22 april 2011 @ 11:08:43 #264
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95844199
quote:
5s.gif Op vrijdag 22 april 2011 11:03 schreef Sjeen het volgende:
Loopt het programma nog steeds?
Lopen is een groot woord, het kreupelt gehavend door.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_95844573
Het is dus allemaal de schuld van:

1. Net5
2. De Portugezen
3. De kijkers

Van nummer 3 ben ik niet zeker maar wel zeker is dat de mensen van Endemol wel heel goed zijn volgens de mensen van Endemol.
  vrijdag 22 april 2011 @ 11:20:55 #266
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95844681
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2011 11:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is dus allemaal de schuld van:

1. Net5
2. De Portugezen
3. De kijkers

Van nummer 3 ben ik niet zeker maar wel zeker is dat de mensen van Endemol wel heel goed zijn volgens de mensen van Endemol.
En om dat eventjes duidelijk te maken, registreren ze zich zelfs op FOK!. Maar wat weten wij nou, jij voorop?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_95844839
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 10:54 schreef Stefan het volgende:

[..]

Waarom kijken tien miljoen Italianen elk weekend naar een spelshow die 4 uur duurt en waarin niks gebeurt, waarom kijken 30 miljoen Japanners naar spelshows waarin het zo extreem mogelijk aan toe gaat.

Je kan landen niet zomaar met elkaar vergelijken. Show Me The Money scoort ook in andere landen.
Klopt maar Big Brother werkt ook overal, en dit is in feite hetzelfde.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 22 april 2011 @ 11:26:14 #268
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_95844903
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 april 2011 11:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

Lopen is een groot woord, het kreupelt gehavend door.
ahhh, ok... wanneer is de grote finale?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_95844961
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 11:26 schreef Sjeen het volgende:

[..]

ahhh, ok... wanneer is de grote finale?
13 Mei geloof ik.
  vrijdag 22 april 2011 @ 11:29:08 #270
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95844994
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 11:27 schreef Urb het volgende:

13 Mei geloof ik.
Een vrijdag zeker?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 22 april 2011 @ 11:30:43 #271
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_95845059
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2011 11:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

En om dat eventjes duidelijk te maken, registreren ze zich zelfs op FOK!. Maar wat weten wij nou, jij voorop?
Pfff, dat doen wel meer 'programmamakers' :{w :')
Ik denk dat het aan wel meer factoren ligt dan de crew ter plaatse alleen. Maar je maakt mij niet wijs dat de crew geen verantwoordelijkheid heeft. 8)7

Als er inderdaad een stel oud-DGK medewerkers zitten, hebben ze vanaf de eerste dag zitten slapen. Maar zelfs als je de tent zou laten runnen door vrijwilligers, alcoholisten, drugsverslaafden en kinderen, zou je nog steeds kwalitatief gezien iets beters neer kunnen zetten. w/

De slechtere cijfers van gisteren t.o.v woensdag zitten ook niet in het mooie weer. Het marktaandeel is ook gewoon een heel punt lager. :')
pi_95845078
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 april 2011 11:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Een vrijdag zeker?
Ahja, 12 Mei dan I guess, hoewel het zelfs voor de bewoners ook niet helemaal duidelijk lijkt te zien.
  vrijdag 22 april 2011 @ 11:32:14 #273
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_95845107
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 11:24 schreef Urb het volgende:

[..]

Klopt maar Big Brother werkt ook overal, en dit is in feite hetzelfde.
BB werkt overal, maar ook niet meer in Nederland. De kijkcijfers zijn over zes edities alleen maar gedaald, terwijl in andere landen BB juist steeds populairder werd.
  vrijdag 22 april 2011 @ 11:32:46 #274
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_95845129
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 11:31 schreef Urb het volgende:

[..]

Ahja, 12 Mei dan I guess, hoewel het zelfs voor de bewoners ook niet helemaal duidelijk lijkt te zien.
Niets is wat het lijkt... :')
  vrijdag 22 april 2011 @ 11:33:17 #275
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95845145
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 11:31 schreef Urb het volgende:

Ahja, 12 Mei dan I guess, hoewel het zelfs voor de bewoners ook niet helemaal duidelijk lijkt te zien.
Ik doelde op het excuus dat dan gebruikt zou kunnen worden: "Ja, maar die finale werd op vrijdag de dertiende gehouden, dus dan heb je het geluk al tegen. En in Portugal is vrijdag de dertiende echt een groot iets!"
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_95845234
quote:
12s.gif Op vrijdag 22 april 2011 11:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik doelde op het excuus dat dan gebruikt zou kunnen worden: "Ja, maar die finale werd op vrijdag de dertiende gehouden, dus dan heb je het geluk al tegen. En in Portugal is vrijdag de dertiende echt een groot iets!"
Ah zo. 8)7
Gerard zegt nu net dat er nog 20 steentjes liggen, dus nog 20 dagen. Maar ik begreep ook dat ze allemaal al in Nederland zouden zijn voor de finale, wat ook logisch is, dus ze zullen minstens nog een dag korter in het huis zitten, maar welicht meer? We zullen zien. :')
  vrijdag 22 april 2011 @ 11:36:00 #277
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95845244
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 april 2011 11:30 schreef dieenebart het volgende:
Pfff, dat doen wel meer 'programmamakers' :{w :')
Ik denk dat het aan wel meer factoren ligt dan de crew ter plaatse alleen. Maar je maakt mij niet wijs dat de crew geen verantwoordelijkheid heeft. 8)7

Als er inderdaad een stel oud-DGK medewerkers zitten, hebben ze vanaf de eerste dag zitten slapen. Maar zelfs als je de tent zou laten runnen door vrijwilligers, alcoholisten, drugsverslaafden en kinderen, zou je nog steeds kwalitatief gezien iets beters neer kunnen zetten. w/

De slechtere cijfers van gisteren t.o.v woensdag zitten ook niet in het mooie weer. Het marktaandeel is ook gewoon een heel punt lager. :')
Het is een optelsom van meerdere falende factoren, dat moge duidelijk zijn. En dan krijg je zo'n grote faal, dat je door de fouten de mogelijke oplossing niet meer kunt zien. Het is daarbij natuurlijk makkelijker de schuld af te schuiven op anderen. Maar gedeelde faal is nog steeds een hele faal.

Ik droomde vannacht dat jij een hippe telefoon had. Ik werd badend in het zweet wakker :D .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 22 april 2011 @ 11:41:20 #278
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_95845407
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2011 11:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het is een optelsom van meerdere falende factoren, dat moge duidelijk zijn. En dan krijg je zo'n grote faal, dat je door de fouten de mogelijke oplossing niet meer kunt zien. Het is daarbij natuurlijk makkelijker de schuld af te schuiven op anderen. Maar gedeelde faal is nog steeds een hele faal.

Uiteindelijk zal er iemand op worden afgerekend. Ik neem aan dat Fons' kop gaat rollen. Maar misschien zijn er wel minions om te offreren. Hoe dan ook valt er weer eens wat te solliciteren voor PW ;)

Ik droomde vannacht dat jij een hippe telefoon had. Ik werd badend in het zweet wakker :D .
(ik heb ook een nieuwe foon. wel de oudste die je nog kunt krijgen met knopjes, maar toch een redelijk hippe, met camera en al!)
  vrijdag 22 april 2011 @ 11:43:55 #279
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_95845478
En de rest van m'n tekst is verdwenen... :{

Ik denk dat er koppen gaan rollen na dit programma. Het voordeel van zo'n commerciele flop is wel, dat je de verantwoordelijken niet meteen (zoals binnen de publieke omroep of de landelijke overheid) weer terugziet in een andere faalbaan met verantwoordelijkheid. Fons gaat gewoon zijn eigen bedrijfje opzetten en lekker freelancen. :W
pi_95845531
quote:
12s.gif Op vrijdag 22 april 2011 11:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik doelde op het excuus dat dan gebruikt zou kunnen worden: "Ja, maar die finale werd op vrijdag de dertiende gehouden, dus dan heb je het geluk al tegen. En in Portugal is vrijdag de dertiende echt een groot iets!"
:D

Dat is gewoon zelfs niet te Skypen.
  vrijdag 22 april 2011 @ 11:46:34 #281
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95845584
quote:
13s.gif Op vrijdag 22 april 2011 11:43 schreef dieenebart het volgende:
En de rest van m'n tekst is verdwenen... :{

Ik denk dat er koppen gaan rollen na dit programma. Het voordeel van zo'n commerciele flop is wel, dat je de verantwoordelijken niet meteen (zoals binnen de publieke omroep of de landelijke overheid) weer terugziet in een andere faalbaan met verantwoordelijkheid. Fons gaat gewoon zijn eigen bedrijfje opzetten en lekker freelancen. :W
Je hebt 'm in mijn tekst gepropt. Ik dacht al: zo uitgebreid heb ik toch niet geschreven?
Maar ik ga eens nadenken wat te doen met die voorspellende dromen van me. Daar valt een slaatje uit te slaan.
Kan Pw ook bij mij komen solliciteren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 22 april 2011 @ 11:49:19 #282
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_95845678
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 april 2011 11:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je hebt 'm in mijn tekst gepropt. Ik dacht al: zo uitgebreid heb ik toch niet geschreven?
Maar ik ga eens nadenken wat te doen met die voorspellende dromen van me. Daar valt een slaatje uit te slaan.
Kan Pw ook bij mij komen solliciteren.
Ah, lekker wakker, die Bart :')

Kun je niet iets voorspellends dromen over m'n project? Dat van dat 'voor het zingen de kerk uit' enzo.

Anyway. Moet Fons weg? Of mag hij het bij RTL4 proberen? (Die zender zou ik graag zien floppen... -O- )
  vrijdag 22 april 2011 @ 11:52:32 #283
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95845794
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 11:49 schreef dieenebart het volgende:

Ah, lekker wakker, die Bart :')

Kun je niet iets voorspellends dromen over m'n project? Dat van dat 'voor het zingen de kerk uit' enzo.

Anyway. Moet Fons weg? Of mag hij het bij RTL4 proberen? (Die zender zou ik graag zien floppen... -O- )

Dit weekend effe bellen?


Ik gok wel dat Alphons het veld moet ruimen. Heeft Omroep Max nog iets lopen? Bestaat Het Gesprek nog?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 22 april 2011 @ 11:58:39 #284
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_95846029
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2011 11:52 schreef Copycat het volgende:

[..]


Dit weekend effe bellen?


Ik gok wel dat Alphons het veld moet ruimen. Heeft Omroep Max nog iets lopen? Bestaat Het Gesprek nog?
Beter naar Omroep Maxime, dan. Voor onbedoelde hilariteit. :{

(ff bellen goed idee!)

[ Bericht 2% gewijzigd door dieenebart op 22-04-2011 11:59:15 (ff bellen) ]
pi_95846518
Reality op een goede manier maken is bijzonder ingewikkeld en niet in de laatste plaats voor al die medewerkers die hun ziel en zaligheid geven om proberen een zo mooi mogelijk programma te maken. Het is zwaar voor kandidaten maar ook voor medewerkers die zich 24 uur per dag met het programma bezighouden. Omdat de cijfers te wensen over laten is de druk om te presteren ongetwijfeld zeer hoog om aan enige ambitie te kunnen voldoen.

Zowel Endemol als Net5 hebben inschattingsfouten gemaakt.

Een houding van naar elkaar wijzen zonder hand in eigen boezem te willen steken is niet de basis voor de oplossing.

Niet willen investeren in oplossingen is een zonde.
Alles wat jij vindt is een realiteit
  vrijdag 22 april 2011 @ 14:05:25 #286
2018 PC eend
relativist
pi_95849982
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 12:15 schreef BobdeStreamer het volgende:
Reality op een goede manier maken is bijzonder ingewikkeld en niet in de laatste plaats voor al die medewerkers die hun ziel en zaligheid geven om proberen een zo mooi mogelijk programma te maken. Het is zwaar voor kandidaten maar ook voor medewerkers die zich 24 uur per dag met het programma bezighouden. Omdat de cijfers te wensen over laten is de druk om te presteren ongetwijfeld zeer hoog om aan enige ambitie te kunnen voldoen.

Zowel Endemol als Net5 hebben inschattingsfouten gemaakt.

Een houding van naar elkaar wijzen zonder hand in eigen boezem te willen steken is niet de basis voor de oplossing.
[ afbeelding ]
Niet willen investeren in oplossingen is een zonde.
Vergeet de streamers niet ;)
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  Admin vrijdag 22 april 2011 @ 14:42:26 #287
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_95851271
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 07:54 schreef MargrietV het volgende:
1930 SECRET STORY 1,1 4,2 175.000
2027 SECRET STORY LIVESHOW 1,5 4,0 231.000
Ik heb gisteren zitten kijken hoe gras groeit. Dat was boeiender dan de afgelopen weken SST. En gezien de kijkcijfers hebben meer mensen zitten kijken hoe gras groeit.
Dat joanna zou blijven wist toch iedereen al, dus was er geen enkele reden om te kijken.
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2011 11:20 schreef Copycat het volgende:

En om dat eventjes duidelijk te maken, registreren ze zich zelfs op FOK!
serieus? :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 11:32 schreef dieenebart het volgende:

BB werkt overal, maar ook niet meer in Nederland. De kijkcijfers zijn over zes edities alleen maar gedaald, terwijl in andere landen BB juist steeds populairder werd.
Ik weet niet in hoeverre ze het format van BB in de andere landen hebben aangepast, maar hier hebben ze het zelf om zeep geholpen door elke editie weer te veranderen tov de vorige wmb. En ook de casting werd er niet beter op.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  vrijdag 22 april 2011 @ 14:45:49 #288
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_95851399
In het buitenland zijn ook steeds variaties aangebracht: winnaar waren zogenaamd verliezers en gingen dus steeds naar een ander huis zodat je 2 huizen had, een met de verliezers en in met winnaars. En ergens was een BB met 2 identieke verdiepingen boven elkaar zonder dat men het doorhad.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  Admin vrijdag 22 april 2011 @ 14:47:09 #289
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_95851444
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 14:45 schreef Stefan het volgende:
In het buitenland zijn ook steeds variaties aangebracht: winnaar waren zogenaamd verliezers en gingen dus steeds naar een ander huis zodat je 2 huizen had, een met de verliezers en in met winnaars. En ergens was een BB met 2 identieke verdiepingen boven elkaar zonder dat men het doorhad.
dan hoor je toch mensen lopen boven je?
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  vrijdag 22 april 2011 @ 14:56:02 #290
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_95851814
Lijkt mij ook maar Laurens van Endemol vertelde het me.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  vrijdag 22 april 2011 @ 14:58:01 #291
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95851896
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 14:47 schreef Danny het volgende:

[..]

dan hoor je toch mensen lopen boven je?
niet als je een systeemplafond oid hebt :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 22 april 2011 @ 14:59:33 #292
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95851970
Albetino's eerste FOK!post was er eentje om zijn ex-collega's te verdedigen. Die doen heus goed werk in Portugal, Net5 verneukt alles.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 22 april 2011 @ 15:19:15 #293
2018 PC eend
relativist
pi_95852666
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 14:45 schreef Stefan het volgende:
In het buitenland zijn ook steeds variaties aangebracht: winnaar waren zogenaamd verliezers en gingen dus steeds naar een ander huis zodat je 2 huizen had, een met de verliezers en in met winnaars. En ergens was een BB met 2 identieke verdiepingen boven elkaar zonder dat men het doorhad.
Dat vind ik wel een leuke mindfuck, alle bewoners die overblijven denken dat ze kans hebben om de finale te halen en blijken gewoon in het loser-huis te zitten _O-
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  vrijdag 22 april 2011 @ 19:15:30 #294
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_95860027
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 april 2011 14:59 schreef Copycat het volgende:
Albetino's eerste FOK!post was er eentje om zijn ex-collega's te verdedigen. Die doen heus goed werk in Portugal, Net5 verneukt alles.
Juist. En wie zijn wij dan, als kijker, om te zeggen dat het niet leuk is om naar te kijken. }:|
Terwijl we weten dat er door bijzonder kundige mensen heel hard wordt gewerkt.

Dan lul je toch niet meer. :')
pi_95860142
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 11:49 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Ah, lekker wakker, die Bart :')

Kun je niet iets voorspellends dromen over m'n project? Dat van dat 'voor het zingen de kerk uit' enzo.

Anyway. Moet Fons weg? Of mag hij het bij RTL4 proberen? (Die zender zou ik graag zien floppen... -O- )
Je ziet in Alphons een omgekeerde koning Midas? :+
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  vrijdag 22 april 2011 @ 19:19:22 #296
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_95860153
quote:
Ik weet niet in hoeverre ze het format van BB in de andere landen hebben aangepast, maar hier hebben ze het zelf om zeep geholpen door elke editie weer te veranderen tov de vorige wmb. En ook de casting werd er niet beter op.
Mwoah. Voor zover ik weet zijn er in bijvoorbeeld Engeland een heel aantal verschillende versies geweest. Tot en met BB 10 nog wel (toen werd ik weer eens gebeld :') ).
En veel users hebben hier in de loop der jaren laten weten dat ze BB3 het leukst vonden. Arm en rijk, Kelley en Andries, Battles, het zwembad en ga zo maar door. Qua entertainment is het niet per se slechter geworden, maar dat de casting steeds slechter werd, klopt wel.
Nou is het wel zo dat er steeds minder authentieke mensen zich aanmelden. Het kunstje is nu wel bekend.
  vrijdag 22 april 2011 @ 19:21:03 #297
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_95860209
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 19:18 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Je ziet in Alphons een omgekeerde koning Midas? :+
Nou, dat weet ik nog niet. Weet niet wat hij verder heeft gemaakt, maar in dit geval klopt het wel. Een succesvol programma om zeep helpen door nagenoeg geen inspanning te leveren - ik vind het knap. Goud in shit veranderen. Hulde. :')
  vrijdag 22 april 2011 @ 23:36:23 #298
2018 PC eend
relativist
pi_95874115
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 april 2011 14:59 schreef Copycat het volgende:
Albetino's eerste FOK!post was er eentje om zijn ex-collega's te verdedigen. Die doen heus goed werk in Portugal, Net5 verneukt alles.
Even ter verdediging, huub zei dacht ik ook dat hij daar veel mensen van het team kent en dat het zeker niet aan hun ligt, en die werkt nog wel bij de concurrent ;)
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  Moderator zaterdag 23 april 2011 @ 00:56:44 #299
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_95877096
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 19:19 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Mwoah. Voor zover ik weet zijn er in bijvoorbeeld Engeland een heel aantal verschillende versies geweest. Tot en met BB 10 nog wel (toen werd ik weer eens gebeld :') ).
En veel users hebben hier in de loop der jaren laten weten dat ze BB3 het leukst vonden. Arm en rijk, Kelley en Andries, Battles, het zwembad en ga zo maar door. Qua entertainment is het niet per se slechter geworden, maar dat de casting steeds slechter werd, klopt wel.
Nou is het wel zo dat er steeds minder authentieke mensen zich aanmelden. Het kunstje is nu wel bekend.
BB3 was ook echt mazel met de cast en/of goed gecast.
En dan die hilarische dronken tor Patty nog, elke week. Het was smullen!
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zaterdag 23 april 2011 @ 01:03:29 #300
2018 PC eend
relativist
pi_95877248
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:56 schreef Gert het volgende:

[..]

BB3 was ook echt mazel met de cast en/of goed gecast.
En dan die hilarische dronken tor Patty nog, elke week. Het was smullen!
Het had met aldrico nog zoveel beter kunnen zijn :+
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_95880010
1930 SECRET STORY 1,2 4,0 190.000
2409 SECRET STORY 0,7 7,1 109.000
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')