abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 12 april 2011 @ 08:22:36 #1
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_95378118
Vorige topic: Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 34

Wie is die acteur?
Je weet het verhaal nog, maar wat was de titel van de film ook weer?
Leuke TV-serie, maar ik kan me de titel niet herinneren....
Vraag het in dit topic!


De volgende vragen staan nog open:

quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 22:51 schreef Raven_NL het volgende:
Ik ( als fervente SF fan) zoek een oude chinese of japanse sf film:

De aarde wordt aangevallen door buitenaardse wezens in scheepjes die er uitzien als (chinese?) lantaarns...

uiteindelijk gaat een groep wetenschappers ze telijf met een big bad battleship.. en dat schip heeft een revolver rol ( ja serieus) waarmee ie kan schieten EN schepen lanceren...

Ik weet het het klinkt te idioot om te verzinnen maar toch .. ;)
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 00:55 schreef Schenkstroop het volgende:
En nog eentje: een man ligt in het ziekenhuis en er wordt aan talloze amateuristische huurmoordernaars de opdracht gegegeven deze man te vermoorden. maar dit lukt maar steeds niet. De titel was een parodie op 'Kill Bill" Ik schat zo'n 1994-1997 ? film uit na 2003?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_95382969
het was idd short circuit! Ben benieuwd, films die vroeger indruk maakten vallen nu meestal tegen. Toch maar even kijken

Ik heb er trouwens nog eentje. De film die ik zoek speelt zich af in een woestijnachtig gebied, mensen die daar wonen worden aangevallen door ondergrondse wormen, enorme wormen om precies te zijn. Ik weet nog dat ze op een gegeven moment op een soort bunker staan met veel geweren en ik herinner me nog een scene waarin een groep mensen een kanaal oversteekt en een van de wormen tegen de betonnen fundering van dat kanaal botst en niet verder kan.

succes, jullie zijn helden.
  dinsdag 12 april 2011 @ 11:21:50 #3
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_95383552
Tremors.

Dat is trouwens een _O_ film met nog 3 niet al te vreselijke vervolgen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_95383894
Als die het niet is, is Dune ook nog een mogelijkheid.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_95384269
geweldig:D ja het is Tremors. Ik herinner hem als B-film maar als Kevin Bacon er in speelt en hij een 7 van imdb heeft gekregen denk ik dat hij zeker niet B is.

Toch ook maar even de vervolgen checken. Bedankt weer:)
  woensdag 13 april 2011 @ 14:37:42 #6
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_95443190
Hallo!
Ik zoek de naam van een horrorfilm die laatst op tv was. Het ging over een groep jongeren die een taakstraf hadden in een hotel. Dit hotel was half afgefikt en in het afgefikte gedeelte zat een psychopaat die aan het moorden was. Hij pakte de ogen van z'n slachtoffers en deed ze en glazen potjes.
Écht een ranzige film.

Iemand? :)

*edit
Heb m al gevonden, het was See no evil. :D
King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
pi_95447740
quote:
Op maandag 11 april 2011 22:51 schreef Raven_NL het volgende:
Ik ( als fervente SF fan) zoek een oude chinese of japanse sf film:

De aarde wordt aangevallen door buitenaardse wezens in scheepjes die er uitzien als (chinese?) lantaarns...

uiteindelijk gaat een groep wetenschappers ze telijf met een big bad battleship.. en dat schip heeft een revolver rol ( ja serieus) waarmee ie kan schieten EN schepen lanceren...

Ik weet het het klinkt te idioot om te verzinnen maar toch .. ;)
Space cruise Yamato?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_95484649
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 16:13 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Space cruise Yamato?
[ afbeelding ]
Nee het is geen anime... maar deze is wel leuk voor een sci fi marathon die nog op de planning staat. _O_
Wisdom is the art of using knowledge
pi_95489536
ik zoek een filmpje van die reclame van mc donalds waarin twee mannen op een onbewoond eiland twee hamburgers zien. en dan zeggen: 'heet.............pittig........'. Volgens is het die reclame van de hot 'n spicy chicken.

Iemand een link? ik ben al half uur aan het zoeken.
pi_95489750
Al op ster.nl gekeken? Volgens mij kun je daar gewoon per bedrijf zoeken.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_95490002
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 14:01 schreef FrankRicard het volgende:
Al op ster.nl gekeken? Volgens mij kun je daar gewoon per bedrijf zoeken.
inmiddels wel,, staat hij niet tussen. Wel goeie tip trouwens.
pi_95500355
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 13:56 schreef mistermysterion het volgende:
ik zoek een filmpje van die reclame van mc donalds waarin twee mannen op een onbewoond eiland twee hamburgers zien. en dan zeggen: 'heet.............pittig........'. Volgens is het die reclame van de hot 'n spicy chicken.

Iemand een link? ik ben al half uur aan het zoeken.
maak er maar burger king van en geen onbewoond eiland maar zaten ze niet in de woestijn? Tenminste, volgens mij zitten ze daar tijdens de reclame die op dit moment op tv is. Maar alle Mac-reclames spelen zich af binnen een Mac-filiaal, dus zal zich nooit op een onbewoond eiland/in een woestijn zijn
pi_95500731
en hij staat op de site van BK
Hot 'n spicy aanklikken en dan 'bekijk de tv spot'

Bedoelde je deze?

http://www.burgerking.nl/main
pi_95505698
Dit kwam langs bij een blu-ray reclame, weet iemand welke film dit is?

pi_95546600
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 18:15 schreef kvd het volgende:
en hij staat op de site van BK
Hot 'n spicy aanklikken en dan 'bekijk de tv spot'

Bedoelde je deze?

http://www.burgerking.nl/main
ja, die bedoelde ik ,, thanks a lot... stom van mij dat ik me vergist had. Dankjewel voor de moeite.
  vrijdag 15 april 2011 @ 18:58:03 #16
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_95552258
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 19:54 schreef Bot13 het volgende:
Dit kwam langs bij een blu-ray reclame, weet iemand welke film dit is?

[ afbeelding ]
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 19:21 schreef Patch het volgende:

[..]

Land of the Lost? Met Will Ferrell?
Wat je vindt, ...
pi_95552899
Dat is 'm! Geweldig, dankjewel :D
pi_95617402
Ik heb laatst op school een stukje van een film gezien.

Het stukje ging over een groep mensen in een auto die werden belaagd door allemaal zombies.
Het belangrijkste wat mij zo aanspraak is dat die hele scène in één shot is geschoten.

Weet iemand welke film ik bedoel?
pi_95617991
quote:
7s.gif Op zondag 17 april 2011 13:14 schreef Farmir het volgende:
Ik heb laatst op school een stukje van een film gezien.

Het stukje ging over een groep mensen in een auto die werden belaagd door allemaal zombies.
Het belangrijkste wat mij zo aanspraak is dat die hele scène in één shot is geschoten.

Weet iemand welke film ik bedoel?
28 weeks later?
pi_95624788
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 13:32 schreef Bot13 het volgende:

[..]

28 weeks later?
Nee dat was hem niet :)
Heb hem uiteindelijk zelf kunnen vinden:

Children of Men!
Dit stuk bedoelde ik!
pi_95700056


Dit is Steve Carell, maar uit welke film/serie?
pi_95701776
Ik heb een vraagje over een film. Ik zal hem zo goed mogelijk proberen te omschrijven.
Het gaat over een man die 's morgens wakker wordt met de wekker op 07:00 uur??? Deze dag maakt hij allemaal verschrikkelijke ongelukken mee.
De andere ochtend loopt weer zijn wekker af maar is het dus de dag van gisteren waar weer al die ongelukken gebeuren.
Hij probeert deze ongelukken te voorkomen.
Ik zal het nog wat duidelijker proberen uit te leggen.
Hij staat dus op dezelfde tijd op. Dan ziet hij een overval en omdat hij de volgende dag op dezelfde tijd opstaat kan hij deze overval voorkomen (omdat hij het de vorige dag al heeft gezien)
Ik bedoel dus NIET
Groundhog Day,
The Death of Ian Stone
12:01
If Only (2004)
The Butterfly Effect

Hopelijk kan iemand me helpen. Ik vond het zo een onwijs mooie film en ben er nu al maanden mee bezig. Degene die het weet krijgt van mij het respekt voor het leven.
Alvast bedankt voor het meedenken.

Lieve groetjes van OmaJaantje
pi_95702034
Er was trouwens ook een gecancelde tv serie met dezelfde opbouw weet die naam alleen niet meer
pi_95709371
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 08:42 schreef bierjoost het volgende:
Er was trouwens ook een gecancelde tv serie met dezelfde opbouw weet die naam alleen niet meer
day break

http://www.imdb.com/title/tt0801425/

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 08:40 schreef bierjoost het volgende:
Deja Vu (2006)
http://imdb.com/title/tt0453467
ik denk eerder dat de serie wordt bedoeld en niet een film. Deja-vu is idd wel hetzelfde principe, maar daarin staat hij volgens mij niet steeds op hetzelfde tijdstip op. En het lijkt me dat een van de belangrijkste dingen (het spelen met het verleden dmv briefjes, telefoontjes ed) wel zal worden beschreven in de vraag van Pacman58. Daarbij gaat het bij deja-vu toch maar om 1 ongeluk, die met de veerpont? Of zit ik er weer eens helemaal naast ;)
  dinsdag 19 april 2011 @ 16:02:08 #26
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_95717214
-nevermind-

[ Bericht 66% gewijzigd door Tazmaniac op 19-04-2011 16:39:12 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_95717704
quote:
Op zondag 10 april 2011 00:55 schreef Schenkstroop het volgende:
En nog eentje: een man ligt in het ziekenhuis en er wordt aan talloze amateuristische huurmoordernaars de opdracht gegegeven deze man te vermoorden. maar dit lukt maar steeds niet. De titel was een parodie op 'Kill Bill" Ik schat zo'n 1994-1997 ? film uit na 2003?
Duurde even omdat ik niet zo snel op de acteurs kon komen en in de verkeerde tijd zocht.

I Love You to Death (1990)
http://www.imdb.com/title/tt0099819/
pi_95736925
Deze heb ik bekeken en het zijn ze niet. Het was zeer zeker geen serie maar een film. Ik word nu langzaam aan echt gek. Op een ander forum had ik van iemand een antwoord dat hij precies wist wat ik bedoelde maar dat hij niet op de titel kon komen.

Er komt ook nog iets van een krant in voor? Een krant van de volgende dag die hij dus kan herschrijven omdat hij al die ongelukken heeft voorkomen. Omdat hij constant de dag opnieuw beleeft kan hij al die overvallen, ongelukken voorkomen, omdat hij die de dag ervoor heeft gezien. Oh hopelijk kan iemand me helpen.

Nogmaals veel succes van OmaJaantje
  dinsdag 19 april 2011 @ 22:22:14 #29
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_95738732
In Early Edition kreeg iemand altijd de krant van de volgende dag, waardoor hij probeerde allerlei misdaden tegen te houden, maar die herbeleefde de dag niet en dat was een serie.

Maar wel met een krant dus.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_95738866
Of Japans: Premonition
pi_95748625
Nee sorry het is echt GEEN serie. Ik weet 100% zeker dat het een film was. De Japanse Premonition heb ik na gekeken en die is het ook niet.
Fijn dat jullie allemaal zo meedenken. Nogmaals bedankt daarvoor.
  woensdag 20 april 2011 @ 07:22:51 #32
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_95748704
Die van Pakman58 moet haast wel Early Edition zijn...
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_95767157
weet iemand de naam van deze miniserie:

• ex-militair
• gewond aan zijn linkerschouder(10% minder kracht)
• werkt voor de SAS(dacht ik)
• doet verschillende missies in het buitenland, waaronder Afghanistan(waar hij tegen de taliban vecht, in zijn eentje. hier is hij op zoek naar software die gestolen/gekraakt is.)

alvast bedankt!

edit: al gevonden, "strike back"

[ Bericht 18% gewijzigd door gerco94 op 20-04-2011 19:27:05 ]
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  donderdag 21 april 2011 @ 12:19:47 #34
153229 Cuban-necktie
Confucius is confused
pi_95800617
Beste fokkers,

Ik zoek een filmtitel van een trailer die ergens dit jaar op Youtube heb gezien.
Het is een soort horror comedy uit 2011/2010 waarbij een groepje tieners gaan camperen ergens afgelegen in Amerika (platte land). Daar zien ze twee rednecks en denken dat het moordenaars zijn. Intussen sterven die tieners 1 voor 1 door eigen toedoen en denken die rednecks dat de teens soort suicide pact hebben afgesloten. Weet iemand hoe die heet? Het was iets met ted and randy and the teens ofzo...?

Tucker And Dale VS Evil...gevonden :)

[ Bericht 12% gewijzigd door Cuban-necktie op 21-04-2011 12:30:31 ]
By three methods we may learn wisdom:
First, by reflection, which is noblest;
Second, by imitation, which is easiest;
and third by experience, which is the bitterest.
  donderdag 21 april 2011 @ 14:42:34 #35
53191 STORMSEEKER
Waakt Voortdurend..
pi_95806401
Hey gaaf, ik wist niet dat dit topic bestond (want ik kom nooit in FT&R), maar ik zag het ineens in een ander topic.

Awesome. Hoe dan ook, ik zoek al een tijdje naar een film die ik jaren geleden heb gezien. Het is een (ietwat duistere?) komedie. Het plot is als volgt:

In het begin zie je een kerel, ergens in een woestijn in het midden-oosten en deze gast is een tovenaar die het nogal verprutst heeft. Als straf wordt hij in een lamp gestopt als geest.
Vervolgens gaat de film naar het heden (van 15 (+?) jaar terug :P) en we zien een jonge kerel die alles mee heeft, hij heeft een goede baan, veel geld, een leuke vriendin enz. Maar dan (waarom weet ik niet meer) gaat alles ineens fout, zijn vriendin gaat bij hem weg, zijn vrienden dumpen hem allemaal, hij wordt ontslagen en zijn vriendin neemt al zijn huisraad mee. Zowat het enige dat overblijft is die lamp en hij pakt dat ding en die malloot uit het begin verschijnt en hij krijgt de mogelijkheid om zowat alles te doen wat hij wil. De rest van de film kan ik me niet zo heel goed meer herinneren, maar hij neemt wraak en doet allerlei leipe shit. Op een gegeven moment sloopt hij bijvoorbeeld een aantal agenten, maar laat dan de tijd teruggaan en werkt dan vriendelijk mee.

Ik hoop dat iemand hier wat mee kan, want ik wil hem nog wel een keer zien. De filmzoekfunctie van IMDB heb ik ook al geprobeerd maar die is echt compleet nutteloos.
Bedankt alvast :)

[ Bericht 0% gewijzigd door STORMSEEKER op 21-04-2011 14:48:00 ]
-|-|- Peace Through Power -|-|-
pi_95824398
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 14:42 schreef STORMSEEKER het volgende:
Hey gaaf, ik wist niet dat dit topic bestond (want ik kom nooit in FT&R), maar ik zag het ineens in een ander topic.

Awesome. Hoe dan ook, ik zoek al een tijdje naar een film die ik jaren geleden heb gezien. Het is een (ietwat duistere?) komedie. Het plot is als volgt:

In het begin zie je een kerel, ergens in een woestijn in het midden-oosten en deze gast is een tovenaar die het nogal verprutst heeft. Als straf wordt hij in een lamp gestopt als geest.
Vervolgens gaat de film naar het heden (van 15 (+?) jaar terug :P) en we zien een jonge kerel die alles mee heeft, hij heeft een goede baan, veel geld, een leuke vriendin enz. Maar dan (waarom weet ik niet meer) gaat alles ineens fout, zijn vriendin gaat bij hem weg, zijn vrienden dumpen hem allemaal, hij wordt ontslagen en zijn vriendin neemt al zijn huisraad mee. Zowat het enige dat overblijft is die lamp en hij pakt dat ding en die malloot uit het begin verschijnt en hij krijgt de mogelijkheid om zowat alles te doen wat hij wil. De rest van de film kan ik me niet zo heel goed meer herinneren, maar hij neemt wraak en doet allerlei leipe shit. Op een gegeven moment sloopt hij bijvoorbeeld een aantal agenten, maar laat dan de tijd teruggaan en werkt dan vriendelijk mee.

Ik hoop dat iemand hier wat mee kan, want ik wil hem nog wel een keer zien. De filmzoekfunctie van IMDB heb ik ook al geprobeerd maar die is echt compleet nutteloos.
Bedankt alvast :)
Bernard and the Genie
  vrijdag 22 april 2011 @ 23:17:46 #37
53191 STORMSEEKER
Waakt Voortdurend..
pi_95873132
Ja, dat is hem!! Haha, bedankt hé! ^O^
-|-|- Peace Through Power -|-|-
pi_95880722
hoi hoi!

Ik heb laatst een film gezien op tv, waar ik de naam van kwijt ben. Ik dacht dat hij van Quentin Tarantino was, maar op IMDB staat hij niet tussen zijn lijstje :/ het gaat als volgt:

Een man zit ergens te wachten op een trein/metro/vliegtuig/boot (geloof dat laatste) en er komt een man in rolstoel aan die tegen hem begint te praten. Dan vraagt die man of hij weet wat een ... shuffle is en die man die wacht die weet dat niet. De man begint met uitleggen en dan is opeens die jongen wakker in een appartement van een vriend van hem. De buurvrouw komt binnen en die vind het vreem dat die vriend er niet is en wil hem gaan opsporen maar moet eerst naar haar werk toe. Terwijl zij weg is (en die jongen nog met handdoek rond z'n middel) in dat appartement is komen er 2 mannen aan die hem mee nemen.

en tijdens het typen kom ik er achter dat het Lucky number Slevin is,,, Goeie film! :D
  zaterdag 23 april 2011 @ 13:04:42 #39
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_95885474
Ik zoek ook een film, begin scene is een man die op een soort oefenterrein loopt met allemaal woningen. Dan ontploft er een bom en zijn redding is dat hij in een koelkast kruipt. Iemand?
  zaterdag 23 april 2011 @ 13:06:19 #40
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_95885530
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:04 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Ik zoek ook een film, begin scene is een man die op een soort oefenterrein loopt met allemaal woningen. Dan ontploft er een bom en zijn redding is dat hij in een koelkast kruipt. Iemand?
Dat lijkt me Indiana Jones 4: The Kingdom of the Crystal Skull...
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  zaterdag 23 april 2011 @ 13:07:29 #41
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_95885570
Thx, dat is hem idd!
pi_95901582
Ik ben op zoek naar de titel van een film.

Het gaat over een vrouw die de dagen van de week in een heel andere volgorde beleeft. De eerste dag (vrijdag ofzo) is de dag na het overlijden van haar man door een ongeluk. De tweede dag leeft-ie weer(maandag ofzo) en de mensen om haar heen maken zich zorgen over haar omdat ze daardoor psychisch niet helemaal in orde reageert enzo.
Uiteindelijk vallen alle kleine dingen die ze die dagen heeft gedaan gewoon op hun juiste plek en blijkt dat zij zorgt door haar gedrag dat hij een ongeluk krijgt met een vrachtwagen.

Het gaat om een Amerikaanse Romantische drama
pi_95902111
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:48 schreef iBenny het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een film.

Het gaat over een vrouw die de dagen van de week in een heel andere volgorde beleeft. De eerste dag (vrijdag ofzo) is de dag na het overlijden van haar man door een ongeluk. De tweede dag leeft-ie weer(maandag ofzo) en de mensen om haar heen maken zich zorgen over haar omdat ze daardoor psychisch niet helemaal in orde reageert enzo.
Uiteindelijk vallen alle kleine dingen die ze die dagen heeft gedaan gewoon op hun juiste plek en blijkt dat zij zorgt door haar gedrag dat hij een ongeluk krijgt met een vrachtwagen.

Het gaat om een Amerikaanse Romantische drama
Premonition
pi_95902145
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 23:02 schreef Xessive het volgende:

[..]

Premonition
Je bent gewelig! Dankjewel
pi_95902397
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 april 2011 23:03 schreef iBenny het volgende:

[..]

Je bent gewelig! Dankjewel
Het grappige is dat ik deze film van de week vond, toen ik aan het zoeken was voor de vraag van pakman58. Anders had ik het niet geweten. :P
  zondag 24 april 2011 @ 12:18:46 #46
151199 tinoz
Alter Reality
pi_95914307
Weet iemand nog wie een Boete voor belspel ? kreeg ? Ik kan er neit meer op komen ! Het is een tijd geleden in het nieuws geweest ...
Save Us From Fashion !
pi_95915148
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 21:54 schreef pakman58 het volgende:
Deze heb ik bekeken en het zijn ze niet. Het was zeer zeker geen serie maar een film. Ik word nu langzaam aan echt gek. Op een ander forum had ik van iemand een antwoord dat hij precies wist wat ik bedoelde maar dat hij niet op de titel kon komen.

Er komt ook nog iets van een krant in voor? Een krant van de volgende dag die hij dus kan herschrijven omdat hij al die ongelukken heeft voorkomen. Omdat hij constant de dag opnieuw beleeft kan hij al die overvallen, ongelukken voorkomen, omdat hij die de dag ervoor heeft gezien. Oh hopelijk kan iemand me helpen.

Nogmaals veel succes van OmaJaantje
deze?
heeft iig een vergelijkbaar plot als early edition
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_95935240
hey gasten

ik ben op zoek naar die film met die bries of bepaalde wind die door het land waait, en waar de bewoners helemaal krankzinnig worden of worden geinfecteerd.

wie o wie kan me aan de titel helpen??

alvast bedankt
  zondag 24 april 2011 @ 22:48:17 #49
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_95935425
The Happening?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_95935492
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:44 schreef ThomasKuiper het volgende:
hey gasten

ik ben op zoek naar die film met die bries of bepaalde wind die door het land waait, en waar de bewoners helemaal krankzinnig worden of worden geinfecteerd.

wie o wie kan me aan de titel helpen??

alvast bedankt
the happening
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_95951929
Nee sorry It Happened Tomorrow is hem ook niet.
Het was zeker weten GEEN komedie.

Dank voor jullie meedenken.
pi_95952052
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:48 schreef pakman58 het volgende:
Nee sorry It Happened Tomorrow is hem ook niet.
Het was zeker weten GEEN komedie.

Dank voor jullie meedenken.
weet die persoon nog wanneer de film ongeveer is uitgekomen? In de bios gezien of op tv? Misschien een hoofdrolspeler/-speelster of een omschrijving daarvan?
pi_95955922
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:48 schreef pakman58 het volgende:
Nee sorry It Happened Tomorrow is hem ook niet.
Het was zeker weten GEEN komedie.

Dank voor jullie meedenken.
Early edition had ook een kat die de krant kwam brengen en een blinde vrouw die hem hielp. Zegt je dat echt niets?
pi_95973467
Ik moet jullie helaas teleurstellen, Early Edition is dus niet wat ik bedoel. Deze ziet door de krant die door de rode kat wordt gebracht, wat er de volgende dag gaat gebeuren.
De film die ik bedoel is: hij staat elke dag op b.v. maandag op. Dan ziet hij een kind verongelukken. Dit kan hij de volgende dag voorkomen omdat het voor hem dan weer maandag is. Hij ziet op diezelfde maandag een overval en kan dit dus ook de volgende dag voorkomen, omdat het voor hem weer maandag is. Dit duurt een tijdje totdat hij alles heeft opgelost wat er die maandag is gebeurd. Op een gegeven moment wordt hij natuurlijk helemaal gek, omdat hij het zo druk krijgt met alles te vóórkomen.
Dus het blijft dagen lang voor hem steeds diezelfde maandag als hij op staat.
Sorry maar beter kan ik het niet omschrijven.
Dus blijf aub nog even met me meedenken.
pi_95976849
Oe handig dit topic.
Ik zoek ook een serie.. kan me helaas niets meer herhinneren haha handig!
Heb 1 aflevering gezien hiervan ik weet niet of er meerdere zijn uitgekomen. Het ging over een jongetje dat naar het werk van de ouders ging of iets.. en hier werden experimenten gedaan met zwaarte kracht enzo. Of dit was een school of iets.. Ze liepen daar ook door sommige muren en die jongen glipte daar stikem naar binnen..
Iemand een idee?
pi_95976915
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 23:28 schreef Heinzi het volgende:
Oe handig dit topic.
Ik zoek ook een serie.. kan me helaas niets meer herhinneren haha handig!
Heb 1 aflevering gezien hiervan ik weet niet of er meerdere zijn uitgekomen. Het ging over een jongetje dat naar het werk van de ouders ging of iets.. en hier werden experimenten gedaan met zwaarte kracht enzo. Of dit was een school of iets.. Ze liepen daar ook door sommige muren en die jongen glipte daar stikem naar binnen..
Iemand een idee?
Doet me een beetje denken aan de serie Better Off Ted, al ging het daar om een meisje.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_95977128
Dat rinkelt geen belletje.
Het was iets van fantasie of sf.. denk uit 2010.. had toen 1 aflevering gedownload van internet, maar kom hem nu echt nergens meer tegen.
pi_95977274
Volgens mij was het een lab.. niet op een school. Kom niet op de naam hahaha !
Dacht iets met experiment of project ofzo..
pi_95977490
Better off ted is een serie die zich afspeelde in een lab..Sci-fi comedy. Serie voor het eerst in 2009 uitgezonden..klinkt wel precies als wat je zocht.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_95977703
Ik hem em opgezocht en toch is het niet die ik bedoel:(
Die serie wat ik bedoel was sowieso geen comedy..
pi_95977822
Volgende poging: Eureka

Ook een tv-serie.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_95978091
nope..:(

Hij kwam ongeveer gelijk uit met unnatural history. Zegt je dat wat? Daar heb ik namelijk ook een paar afleveringen van gezien toen, maar was niet mijn ding.
pi_95978391
Nee, dat zegt mij weer niks haha. Meer suggesties heb ik helaas niet..zou het echt niet weten ;(
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_95978410
haha balen
Toch bedankt!
  dinsdag 26 april 2011 @ 07:01:33 #65
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_95982914
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 23:28 schreef Heinzi het volgende:
Oe handig dit topic.
Ik zoek ook een serie.. kan me helaas niets meer herhinneren haha handig!
Heb 1 aflevering gezien hiervan ik weet niet of er meerdere zijn uitgekomen. Het ging over een jongetje dat naar het werk van de ouders ging of iets.. en hier werden experimenten gedaan met zwaarte kracht enzo. Of dit was een school of iets.. Ze liepen daar ook door sommige muren en die jongen glipte daar stikem naar binnen..
Iemand een idee?
jongen, zwaartekracht, school, ouders, experiment, maar dan in een geheel andere context = My Secret Identity
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_95983064
@ pakman

Klinkt als groundhog day
I feel kinda Locrian today
pi_95995250
Van een film die ik volgens mij 2x gezien heb of zo, probeer ik de titel en de hoofddrolspeler, een redelijke bekende acteur voor de geest te halen. Weet zo niet hoe, maar dacht er opeens weer aan, alleen kan ik de titel en de naam van die acteur zo niet meer voor de geest halen. Ik weet het einde van de film redelijk in detail te beschrijven, maar om die einde maar niet verklappen doe ik het in een spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas, na het typen van deze (veel te lange) spoiler is bij mij nog steeds niet duidelijk om welke film het ging (hoe die heet) en door wie de hoofdpersonage gespeeld wordt (ik zit met wesley snipes in gedachte, maar heb op IMDB al zijn films al nagelopen). Voor wie de film kent hoop ik dat hij een "O ja, je bedoelt die film met die acteur" moment krijgt en het hier wil delen :P Want zodra ik met dit soort dingen in gedachte zit wordt ik een beetje gek (figuurlijk gesproken) van de missende puzzelstukjes die ik maar niet kan vinden :)
  dinsdag 26 april 2011 @ 16:41:15 #68
178114 Digipack
Daar zitten DVD's in.
pi_95999542
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 14:48 schreef Cornelis83 het volgende:
Van een film die ik volgens mij 2x gezien heb of zo, probeer ik de titel en de hoofddrolspeler, een redelijke bekende acteur voor de geest te halen. Weet zo niet hoe, maar dacht er opeens weer aan, alleen kan ik de titel en de naam van die acteur zo niet meer voor de geest halen. Ik weet het einde van de film redelijk in detail te beschrijven, maar om die einde maar niet verklappen doe ik het in een spoiler.

...

Helaas, na het typen van deze (veel te lange) spoiler is bij mij nog steeds niet duidelijk om welke film het ging (hoe die heet) en door wie de hoofdpersonage gespeeld wordt (ik zit met wesley snipes in gedachte, maar heb op IMDB al zijn films al nagelopen). Voor wie de film kent hoop ik dat hij een "O ja, je bedoelt die film met die acteur" moment krijgt en het hier wil delen :P Want zodra ik met dit soort dingen in gedachte zit wordt ik een beetje gek (figuurlijk gesproken) van de missende puzzelstukjes die ik maar niet kan vinden :)
Dit is Assassins, met Sylvester Stallone en Antonio Banderas.
pi_96000877
Weg ge-edit!

Het is Assassins ja :)
pi_96011003
Thank you! Dat was idd de film die ik zocht :P Had alleen niet gedacht dat Sylvester Stallone de hoofdrol speelde. Het gezicht van Antonio Banderas kon ik me nog wel vaag herinneren.
pi_96173357
Ik zoek ook een film. Volgens mij was het een horror, het ging over een huis waarvan later bleek dat in de kelder indianen (ofzo) waren geofferd. Op een gegeven moment breken ze ook zo'n muur open in die kelder volgens mij... Maar dat weet ik niet meer zeker. Gaat er bij iemand een belletje rinkelen?
  zaterdag 30 april 2011 @ 13:50:49 #72
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_96174382
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:09 schreef vleestoeter het volgende:
Ik zoek ook een film. Volgens mij was het een horror, het ging over een huis waarvan later bleek dat in de kelder indianen (ofzo) waren geofferd. Op een gegeven moment breken ze ook zo'n muur open in die kelder volgens mij... Maar dat weet ik niet meer zeker. Gaat er bij iemand een belletje rinkelen?
Poltergeist misschien?
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_96175697
Wellicht Poltergeist ja. Voldoet deze film aan de indianen offers-in-kelder scene? Of zijn er nog andere indianenofferende films
  zaterdag 30 april 2011 @ 16:47:11 #74
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_96177748
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:57 schreef vleestoeter het volgende:
Wellicht Poltergeist ja. Voldoet deze film aan de indianen offers-in-kelder scene? Of zijn er nog andere indianenofferende films
Zullen er vast wel meer zijn.
Wellicht iets van Wes Craven.
Maar de essentie van de Poltergeist-films is een gezin/huis op een indianen-massagraf
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_96178762
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:09 schreef vleestoeter het volgende:
Ik zoek ook een film. Volgens mij was het een horror, het ging over een huis waarvan later bleek dat in de kelder indianen (ofzo) waren geofferd. Op een gegeven moment breken ze ook zo'n muur open in die kelder volgens mij... Maar dat weet ik niet meer zeker. Gaat er bij iemand een belletje rinkelen?
is het niet 'The Amityville horror"? Was ook iets in een huis en met indianen
pi_96182853
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 17:29 schreef kvd het volgende:

[..]

is het niet 'The Amityville horror"? Was ook iets in een huis en met indianen
Nee, Amityville horror is het niet. Deze heb ik laatst gezien en ik vond het toen lijken op die film die ik al eerder heb gezien, waar ik de naam niet van wist. Het zal dan wel Poltergeist geweest zijn.
pi_96183863
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 april 2011 20:08 schreef vleestoeter het volgende:

[..]

Nee, Amityville horror is het niet. Deze heb ik laatst gezien en ik vond het toen lijken op die film die ik al eerder heb gezien, waar ik de naam niet van wist. Het zal dan wel Poltergeist geweest zijn.
Kijk dan ook even naar Poltergeist 2. Daar zit dat stuk met opgesloten mensen in.
pi_96233356
Ben op zoek naar een horrorfilm, hij speelt zich af in de (waarschijnlijk) de 1e wereldoorlog. Het gaat om een groepje soldaten in de loopgraven en er zit ook een kwaad iets, één voor één gaan er mensen dood etc. Lang geleden eens gezien, schat dat hij rond 1998-2000 is uitgekomen, misschien ietsje later.
Pauperz
pi_96233404
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 00:58 schreef Mojo-Jojo het volgende:
Ben op zoek naar een horrorfilm, hij speelt zich af in de (waarschijnlijk) de 1e wereldoorlog. Het gaat om een groepje soldaten in de loopgraven en er zit ook een kwaad iets, één voor één gaan er mensen dood etc. Lang geleden eens gezien, schat dat hij rond 1998-2000 is uitgekomen, misschien ietsje later.
The Bunker
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_96233646
Deze is misschien lastig, begin jaren '90 zond de BBC een comedyserie uit, over 2 mannen en 1 meid, van in de 20, die samen een appartement deelden. Ik weet eigenlijk alleen nog dat zij in de serie Amanda heette. Het speelde rond de zelfde tijd als "Men behaving badly" maar die was het dus niet.
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
pi_96241418
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 01:10 schreef De_Melkboer het volgende:
Deze is misschien lastig, begin jaren '90 zond de BBC een comedyserie uit, over 2 mannen en 1 meid, van in de 20, die samen een appartement deelden. Ik weet eigenlijk alleen nog dat zij in de serie Amanda heette. Het speelde rond de zelfde tijd als "Men behaving badly" maar die was het dus niet.
Game on?
  maandag 2 mei 2011 @ 18:13:09 #82
341488 fietsdopje
Ai, die is lek
pi_96258984
Serie die 4 jaar gelden op veronica was over mensen die bij een meer woonden waar een octopus achtig oranje monster inzat.
Hup, daar gaat weer een miljard!
pi_96261383
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:25 schreef xibalba het volgende:

[..]

Game on?
Jaaaaah, helemaal, bedankt
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
pi_96261874
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:13 schreef fietsdopje het volgende:
Serie die 4 jaar gelden op veronica was over mensen die bij een meer woonden waar een octopus achtig oranje monster inzat.
surface?
http://www.imdb.com/title/tt0452718/
  maandag 2 mei 2011 @ 19:44:53 #85
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_96263805
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:13 schreef fietsdopje het volgende:
Serie die 4 jaar gelden op veronica was over mensen die bij een meer woonden waar een octopus achtig oranje monster inzat.
dat lijkt me The Beast van Peter Benchley
http://www.imdb.com/title/tt0115109/
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_96267290
Een film over een coca cola flesje wat uit een vliegtuig valt in het dorp van een stam die nog nooit met andere mensen in contact is geweest.
Flesje veroorzaakt onrust en iemand krijgt de opdracht om een reis te maken en het flesje over de rand van de wereld te gooien.
Schijnen 2 delen van te zijn.
pi_96267412
The gods must be crazy
I feel kinda Locrian today
pi_96268559
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:46 schreef starla het volgende:
The gods must be crazy
Thanks :Y
en zo snel :o
  maandag 2 mei 2011 @ 22:15:54 #89
114460 Muzzie
Klein zijn lijkt me reuzefijn
pi_96272968
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 april 2011 20:08 schreef vleestoeter het volgende:

[..]

Nee, Amityville horror is het niet. Deze heb ik laatst gezien en ik vond het toen lijken op die film die ik al eerder heb gezien, waar ik de naam niet van wist. Het zal dan wel Poltergeist geweest zijn.
Misschien bedoel je de oorspronkelijke versie uit 1979, of 1 van de vervolgen (heb hem héél lang geleden gezien, weet alleen nog dat er veel vliegen in voorkwamen)?
Mens sana in corpore sano
pi_96280297
Ik ga een poging doen tot de vaagste omschrijving tot nu toe. Wie weet doet het bij iemand een belletje rinkelen...

Ik herinner me een Engelstalige film (of wellicht miniserie?) in een Middeleeuwse wereld (bestaande uit eilanden?) met een standaard verhaal: er is iets slechts dat al jaren opgesloten zit (geesten, krachten?) en dat dreigt te ontsnappen. Onze held is een jongen die als enige krachten heeft om dit tegen te houden. De hoofdslechterik is de leider van een of ander leger en wil die slechte dingen vrij hebben.

Het enige enigszins kenmerkende dat ik nog weet is een scene in een vrouwenklooster - de priesteressen daar hielden het slechte tot nu toe tegen - met een doolhof onder dat klooster waarin iets belangrijks opgeborgen lag.

Ik gok dat de productie na 1990 is, omdat het er niet te oud uitzag. Daarnaast is wat ik me van het verhaal herinner (erbarmelijk weinig, zoals blijkt) zo simpel dat het me niets zou verbazen als het om een kinderfilm ging. Dit lag er echter niet overduidelijk bovenop. Ik heb de film een jaar of 5 geleden gezien, dus erg nieuw is het ook niet.

Wie durft een gok te wagen?
"Slechts diegene mag slopen die iets beters kan bouwen."
pi_96284118
Klinkt als Earthsea, miniserie
http://www.imdb.com/title/tt0407384/

[ Bericht 64% gewijzigd door DragonFodder op 03-05-2011 10:07:47 ]
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 09:07:44 #92
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_96284370
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 01:00 schreef Tim86 het volgende:

[..]

The Bunker
Ik denk eerder Deathwatch
http://www.imdb.com/title/tt0286306/
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_96289177
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 08:52 schreef DragonFodder het volgende:
Klinkt als Earthsea, miniserie
http://www.imdb.com/title/tt0407384/
Dat is 'em inderdaad. _O_ Dank je wel.
"Slechts diegene mag slopen die iets beters kan bouwen."
  dinsdag 3 mei 2011 @ 21:25:53 #94
341488 fietsdopje
Ai, die is lek
pi_96314668
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 19:08 schreef kvd het volgende:

[..]

surface?
http://www.imdb.com/title/tt0452718/
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 19:44 schreef Patch het volgende:

[..]

dat lijkt me The Beast van Peter Benchley
http://www.imdb.com/title/tt0115109/
volgens mij allebei niet al klinkt het wel als surface maar het monster zat in het plaatselijke meer en als er iemand door het monster werd gepakt stopte hij zijn tentakels in diegene.
Hup, daar gaat weer een miljard!
pi_96439139
Een lange tijd geleden had ik een trailer gezien van een film over gemuteerde beesten/mensen op één of ander eiland. Weet iemand de naam van deze film? Het woord Island kwam er volgens mij in voor, maar weet ik niet zeker.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2011 16:36:21 ]
pi_96439615
W8, het zou deze kunnen zijn, maar weet het niet zeker: Mutants (2009)
  vrijdag 6 mei 2011 @ 16:48:34 #97
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_96439769
Nee, het is een best wel recente film. Waarschijnlijk na 2007 of 2008.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2011 16:50:56 ]
pi_96440143
Hier soort van andersom..
vroeger (8-9 jaar geleden) was er een hele goede semi-geanimeerde Alice in Wonderland.. maar het was volgensmij van een serie die allemaal sprookjes deed..
Buiten Tim Burtons Alice in Wonderland vind ik alleen maar hele slechte (qua beeld/geluid/acteurs) versies..
wie kan mij helpen?
pi_96443406
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 16:59 schreef linpunt het volgende:
Hier soort van andersom..
vroeger (8-9 jaar geleden) was er een hele goede semi-geanimeerde Alice in Wonderland.. maar het was volgensmij van een serie die allemaal sprookjes deed..
Buiten Tim Burtons Alice in Wonderland vind ik alleen maar hele slechte (qua beeld/geluid/acteurs) versies..
wie kan mij helpen?
Voor een mooie dame als jij wil ik wel even zoeken. :D

Uhmm, waarschijnlijk niet deze, maar? Alice in Wonderland (TV 1999)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2011 18:37:10 ]
pi_96443425
Oh wacht je zei serie. -_-
pi_96443846
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 18:42 schreef Mark94 het volgende:
Of dit? O.o

Adventures in Wonderland
het ziet er allemaal niet uit zoals ik het me herriner.. mhmmm...
volgensmij was het wel amerikaans..
pi_96444018
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 16:59 schreef linpunt het volgende:
Hier soort van andersom..
vroeger (8-9 jaar geleden) was er een hele goede semi-geanimeerde Alice in Wonderland.. maar het was volgensmij van een serie die allemaal sprookjes deed..
Buiten Tim Burtons Alice in Wonderland vind ik alleen maar hele slechte (qua beeld/geluid/acteurs) versies..
wie kan mij helpen?
Ik dacht eerst Tin Man, maar die is niet zo oud en niet semi-geanimeerd.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 15:18:37 #105
341726 Pieteer024
Nimma Nijmegen 024
pi_96473830
Film gezocht:

Ik zoek een film dat gaat over een jongen die verhuis vanuit een stad naar een andere stad en als hij daar op school komt, ontmoet hij een meisje maar dat meisje is de vriendin van een straat vechter / bokser. Dan word hij uitgenodigt op een feest wat eigenlijk een valstrik was om die met hem te vechten. Daar word hij in elkaar geslagen en vanaf dat moment gaat hij oefenen vechten bij een boks school. Uiteindelijk mag hij op een toernooi komen met alle kampioenen dan gebeurd er iets waardoor hij de finale niet kan afmaken ofzo, En dan buiten vecht die met die kampioen en uiteindelijk wint hij.
Want ik nog goed kan herinneren is dat het liedje; Stronger van Kayne west er in voor komt.
Weet iemand over welke film ik het heb?
pi_96474096
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:18 schreef Pieteer024 het volgende:
Film gezocht:

Ik zoek een film dat gaat over een jongen die verhuis vanuit een stad naar een andere stad en als hij daar op school komt, ontmoet hij een meisje maar dat meisje is de vriendin van een straat vechter / bokser. Dan word hij uitgenodigt op een feest wat eigenlijk een valstrik was om die met hem te vechten. Daar word hij in elkaar geslagen en vanaf dat moment gaat hij oefenen vechten bij een boks school. Uiteindelijk mag hij op een toernooi komen met alle kampioenen dan gebeurd er iets waardoor hij de finale niet kan afmaken ofzo, En dan buiten vecht die met die kampioen en uiteindelijk wint hij.
Want ik nog goed kan herinneren is dat het liedje; Stronger van Kayne west er in voor komt.
Weet iemand over welke film ik het heb?
http://www.imdb.com/title/tt1023111/

Never back down?

edit: ik weet het zeker, Stronger zit er ook in :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 7 mei 2011 @ 15:29:34 #107
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_96474124
Never back down

Tim was me voor ;)
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 7 mei 2011 @ 15:36:11 #108
341726 Pieteer024
Nimma Nijmegen 024
pi_96474287
Aaah hartelijk dan dat was hem!
  zaterdag 7 mei 2011 @ 15:36:51 #109
341726 Pieteer024
Nimma Nijmegen 024
pi_96474308
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 15:28 schreef Tim86 het volgende:

[..]

http://www.imdb.com/title/tt1023111/

Never back down?

edit: ik weet het zeker, Stronger zit er ook in :)
Ja deze was het!
pi_96512721
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 07:01 schreef Patch het volgende:

[..]

jongen, zwaartekracht, school, ouders, experiment, maar dan in een geheel andere context = My Secret Identity
Helaas.. dit is em niet. T was een veel nieuwere serie.
Adere ideeen?
pi_96531347
Tijd terug een film gezien waarbij telkens een voiceover kwam die allerlei willekeurige dingen vertelde, die niet echt wat met het verhaal te maken hebben.

Dus echt tussen een scene in ''Toen zij dat deden was het 16:54. Op datzelfde moment was mevrouw Janssen bezig met het gras maaien''.

Ik kijk nu namelijk Y Tu Mama Tambien en daar gebeurt het ook een soort van in.
  maandag 9 mei 2011 @ 00:03:53 #112
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_96531433
die trend (voorzover je het een trend kunt noemen) is volgens mij ingezet met le fabuleux destin d'amelie poulain
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_96531854
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 00:03 schreef Waaghals het volgende:
die trend (voorzover je het een trend kunt noemen) is volgens mij ingezet met le fabuleux destin d'amelie poulain
Die bedoelde ik ja. Al denk ik niet dat deze film (Y Tu Mama Tambien) het gejat heeft aangezien deze en Amelie tegelijk uitkwamen.
pi_96556434
Ik ben op zoek naar een film maar kan me de titel niet meer herinneren en de film zelf ook niet zo goed. Wat ik nog weet;

Een neger gaat naar de gevangenis, komt er daarna weer uit en ziet zijn zoon terug bij zijn vrouw alleen die wil hem niet meer zien. Hij krijgt telkens geld van de overheid want volgens mij zat er iemand achter hem aan.

Er was ook een achtervolging dat zijn broer een porsche had gejat en hem kwam ophalen en werden daarin achtervolgt en auto raakte helemaal total loss.

Hij werkte voor een paar maffia guys die heb daarvoor geld gaven, zei waren met zijn 2e maar hij heeft ze veraden. Hij komt ze later in de film ook weer tegen.

Deze film is een paar maanden geleden, niet veel langer, uitgezonden op TV =/

Iemand een idee?
pi_96575250
Wie weet welk programma een tijdje geleden een test deed in een snackbar, waarbij ze een psychologisch verkooptest deden. Daarbij werden mensen in de snackbar eerst wat vragen gesteld waarop ze (meestal) ja antwoordden (Vindt u het milieu belangrijk?) om ze vervolgens te vragen of ze eens een keer een vegetarische snack willen proberen. Je zou, omdat je al eens ja gezegd hebt, eerder geneigd zijn om vervolgens weer ja te zeggen.

Iemand enig idee welk programma?
pi_96614954
Ik zoek een paar bijbel films die vroeger altijd op TV kwamen. Zo waren er een aantal goeie... o.a. bijvoorbeeld over iemand die was verraden door z'n broer en in een put gegooid waarna hij terugkeerde, samson mozes iemand die de juiste titels voor me kan opnoemen???
pi_96625755
The ten commandments?
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_96627186
hello people,

Hoe heet zo'n film nou, waarin je in 1 shot bijvoorbeeld door een gebouwloopt, en er van alle kanten mensen voor je camera springen, die dan hun kunstje doen? Ik hoop dat iemand weet wat ik bedoel en mij verder helpt. alvast bedankt mvg Henk
pi_96627664
Een Lipdub bedoel je?
  woensdag 11 mei 2011 @ 08:24:31 #121
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_96636144
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:26 schreef Dale. het volgende:
Ik zoek een paar bijbel films die vroeger altijd op TV kwamen. Zo waren er een aantal goeie... o.a. bijvoorbeeld over iemand die was verraden door z'n broer en in een put gegooid waarna hij terugkeerde, samson mozes iemand die de juiste titels voor me kan opnoemen???
Dikgedrukt is Joseph (met of zonder technicolor dreamcoat), Mozes zie je o.a. in The Ten Commandments en in de Dreamworks tekenfilm The Prince of Egypt
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  woensdag 11 mei 2011 @ 15:15:13 #122
114460 Muzzie
Klein zijn lijkt me reuzefijn
pi_96650838
Waarschijnlijk bedoel je deze Bijbel serie. In Nederland uitgegeven door A-film.
Mens sana in corpore sano
pi_96733792
Hey, ik zoek al jaren lang een film, en schiet mij nu weer te binnen, het enige wat ik mij nog kan herinneren is dit:

Het gaat over (politie) lui op een afgelegen bebouwd eiland, een scene die ik mij nog goed herinner is dat een verslaafde roker een pakje sigaretten uit een zo'n 'vending machine' haalt, en dan een sigaret opsteekt, en blijkt dat die vol met chemische rotzooi zit, en dan smelt ie weg door een rooster onder hem ofzo.

Als iemand mij de titel kan geven, thanks alot <3
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_96736916
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 00:22 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Hey, ik zoek al jaren lang een film, en schiet mij nu weer te binnen, het enige wat ik mij nog kan herinneren is dit:

Het gaat over (politie) lui op een afgelegen bebouwd eiland, een scene die ik mij nog goed herinner is dat een verslaafde roker een pakje sigaretten uit een zo'n 'vending machine' haalt, en dan een sigaret opsteekt, en blijkt dat die vol met chemische rotzooi zit, en dan smelt ie weg door een rooster onder hem ofzo.

Als iemand mij de titel kan geven, thanks alot <3
Mindhunters? http://www.imdb.com/title/tt0297284/
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  vrijdag 13 mei 2011 @ 07:23:02 #125
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_96736919
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 07:22 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Mindhunters?
dacht ik ook
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_96748929
Ik zal hem downloaden, Mindhunters, hartstikke bedankt.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_96749324
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 14:12 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Ik zal hem downloaden, Mindhunters, hartstikke bedankt.
Downloaden is uit den boze!
pi_96766785
Dit is een film die ik al jaren zoek en hij gaat zo,

Amerika, de film is denk ik eind midden jaren 90

Een man woont in een straat en is de enige van die straat die niet in het leger heeft gezeten.
Zijn zoon schiet met pijl en boog bij een oude zieke man naar binnen en raakt deze man in zijn schouder. Deze man heeft kanker en gaat dood, om boete te doen moet die jongen van zijn vader deze man helpen en gezelschap houden. Hij leert belangrijke dingen van deze man.

Op het einde van de film durft de jongen op een water toren te klimmen, waar hij in het begin van is afgevallen hij heeft ook groot gedeelte van de film gips om zijn arm. De vader wordt ook nog een keer nageroepen in de straat omdat hij met een leger shirt loopt wat hij heeft geleend van de buurvrouw. Een van de opmerkingen is: people died fore those stripes
pi_96853802
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:26 schreef Dale. het volgende:
Ik zoek een paar bijbel films die vroeger altijd op TV kwamen. Zo waren er een aantal goeie... o.a. bijvoorbeeld over iemand die was verraden door z'n broer en in een put gegooid waarna hij terugkeerde, samson mozes iemand die de juiste titels voor me kan opnoemen???
De rooie draad?
pi_96856097
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 20:07 schreef Ciske- het volgende:

[..]

De rooie draad?
posaidon, anticarlaf dat zijn leuke titels
pi_96866927
Ik ben heeeeul lang geleden (zeker niet meer dan 5 jaar) een keer naar de bios geweest en bij de trailers zat een film die ik wilde zien maar de titel gewoon niet heb meegekregen.

Het was een horror, ik dacht een chick in een huis, en dus allemaal mensen met jute zakken over hun hoofd die ineens overal vandaan leken te komen.. beetje standaard horror I guess..

Wie weet de titel?
Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
pi_96867235
quote:
5s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:22 schreef Bizznitch het volgende:
Ik ben heeeeul lang geleden (zeker niet meer dan 5 jaar) een keer naar de bios geweest en bij de trailers zat een film die ik wilde zien maar de titel gewoon niet heb meegekregen.

Het was een horror, ik dacht een chick in een huis, en dus allemaal mensen met jute zakken over hun hoofd die ineens overal vandaan leken te komen.. beetje standaard horror I guess..

Wie weet de titel?
The Strangers
http://www.imdb.com/title/tt0482606/
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_96868785
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:27 schreef Tim86 het volgende:

[..]

The Strangers
http://www.imdb.com/title/tt0482606/
Held :D! Dat is em O+!
Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
pi_96931094
Ik heb ongeveer een jaar of 6 geleden een skandinavische film gezien, die ik graag nog een keer zou willen zien. Het gaat over twee mannen met een laag IQ die in een inrichting zitten. Dan worden ze samen in woning geplaats om zo weer langzaam terug te keren naar de maatschappij.
Ik weet nog dat ze het eigenlijk eng vonden en dat de ene dan verliefd wordt op een vrouw. Volgens mij ramde de een ook regelmatig zijn hoofd tegen de muur.

Leuke film trouwens, maar wie weet hoe hij heet?? Thanks
pi_96958555
Er komt een documentaire uit van een nederlandse film/documaker. Hij heeft meegereisd in Afghanistan met Nederlandse Special Forces o.a. op deze clip te zien:
Ben alleen de naam kwijt hoe doe docu gaat heten, hij was pas bij Pauw & Witteman of de Wereld draait door maar kan met geen mogelijkheid meer op de naam komen van de documenaire.

Iemand?
pi_96958687
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:36 schreef Flyingdutchman het volgende:
Er komt een documentaire uit van een nederlandse film/documaker. Hij heeft meegereisd in Afghanistan met Nederlandse Special Forces o.a. op deze clip te zien:
Ben alleen de naam kwijt hoe doe docu gaat heten, hij was pas bij Pauw & Witteman of de Wereld draait door maar kan met geen mogelijkheid meer op de naam komen van de documenaire.

Iemand?
Sorry al gevonden......

http://www.vikfranke.com/php/index.php?page=33
pi_96959551
Ik zoek een oudere film, die on-ge-veer iets ging van;

mensen hebben een ondergrondse fabriek gebouwd om robots te produceren, maar deze gaan op hun eigen denken en keren zich tegen de mensen. Mensen schuilen blabla en x jaren later gaan ze op zoek naar andere overlevenden. Ze komen bij een groot kamp waar de poorten wagewijd openstaan. In dit kamp vinden ze 1 overlevende: een kind. Blijkt dit achteraf een machine te zijn die infiltreert en de poorten openzet.

En het is niet de matrix
graag verwijderen
pi_96959944
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:52 schreef fyah het volgende:
Ik zoek een oudere film, die on-ge-veer iets ging van;

mensen hebben een ondergrondse fabriek gebouwd om robots te produceren, maar deze gaan op hun eigen denken en keren zich tegen de mensen. Mensen schuilen blabla en x jaren later gaan ze op zoek naar andere overlevenden. Ze komen bij een groot kamp waar de poorten wagewijd openstaan. In dit kamp vinden ze 1 overlevende: een kind. Blijkt dit achteraf een machine te zijn die infiltreert en de poorten openzet.

En het is niet de matrix
Terminator: Salvation? :o
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_96960104
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:58 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Terminator: Salvation? :o
heb 'm al; screamers :D
graag verwijderen
  donderdag 19 mei 2011 @ 01:33:54 #140
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_97017948
Hello,

Ik heb twee verzoeken:

Op de publieke omroep heb ik, ik gok een jaar of twee geleden, een Nederlandstalige docu/repo gezien over kleur, het ontstaan van kleur en de geschiedenis daarvan.
Onder andere werd besproken de herkomst van rood en groen, dat terug te vinden was in de oudheid van Marokko, waar ze smaragd, of in ieder geval stenen kapot sloegen om een fijn pigment te verkrijgen. Dat deden ze ook met rozenblaadjes, verpoederen voor de kleur rood. Ook waar je verscheidene kleuren tegen kon komen in verschillende culturen tijdens verschillende gebeurtenissen, door de geschiedenis heen. Wie onderzoek deden naar het verkrijgen van kleur en ook hoe het tegenwoordig geproduceerd wordt. Ook werd de herkomst van pastel besproken.

Verder weet ik niet echt heel veel informatie over die docu, wie het gemaakt heeft of iets van productie, het was in ieder geval een vermakelijke en interessante docu.

De volgende is één van NGC.

Ze hadden daar een keer een docu over feiten en weetjes. Het duurde een standaard 50minuten en in de chronologie ging het ongeveer zo van productie, consumptie, afval, gedrag, behoeftes, sex, slaap, etc.

Concreet: "Per jaar gaan we ongeveer 400x naar het toilette voor een grote boodschap waar we per keer ongeveer zo veel produceren." In een scene waar een normaal formaat troon onder gedumpt wordt met een vrachtwagenlading feces.

Of het aantal keren dat we sex gehad hebben, geïllustreerd door een volgehangen boom met aan elke tak een volgespoten condoom in een semi-sprookjesachtige wereld waar de camera nog al vloeiend doorheen ging.

Het was oogstrelend, grappig en informatief. Echter heb ik nooit de herkomst kunnen achterhalen. Ik weet alleen dat de titel iets was in de trant van "Facts of Life" maar op de website van NGC was er niks over te vinden.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_97031985
Weet iemand hoe deze film heet:

Het is een horror, en het speelt of in een kelder ofzo en daar kunnen mensen mensen kopen om die te martelen enzo, er is zon proffesor bij die een autopsie doet terwijl een mens bij bewijstzijn is.
Op de voorkant staat volgens mij een foto van een boor ofzo iets :S
pi_97032024
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 14:51 schreef MrPsyph het volgende:
Weet iemand hoe deze film heet:

Het is een horror, en het speelt of in een kelder ofzo en daar kunnen mensen mensen kopen om die te martelen enzo, er is zon proffesor bij die een autopsie doet terwijl een mens bij bewijstzijn is.
Op de voorkant staat volgens mij een foto van een boor ofzo iets :S
Klinkt als Hostel?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_97033053
jaaa danku echt super bedankt!
pi_97129851
zoek de naam van een belgisch tv-programma, volgens mij met een paar van de gasten die ook Basta deden. ik dacht dat t de kazakken heette maar daar vind ik geen info over. iemand enig idee?
pi_97130515
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 22 mei 2011 @ 12:35:04 #146
39237 crew  H_T
2733
pi_97149897
Ik heb een keer wat op tv gezien (weet niet meer of het een film of serie was). Daarin had een man ruzie met zijn vriendin en wilde het op een romantische manier goed maken. Hij had voor haar flat op het gras een of andere opstelling neergezet, dat eerst per ongeluk in brand vloog en daarna omviel in de vorm van een hakenkruis. Juist op dat moment zag een donkere buurman wat er aan de hand was en moest hij maken dat hij weg kwam. Enig idee wat het is?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 22 mei 2011 @ 13:21:45 #147
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_97151446
quote:
hm vaag dat ik dan op kazakken niets kon vinden. Thanks.
pi_97167347
Ik ben op zoek naar een nederlandse film die ik een tijdje geleden heb gezien! de film gaat over een gabber/skinhead die in de loop van de film steeds extremer word met zijn racistische gedachten. hij sluit zich aan bij een nazigroep. aan het begin van de film heeft hij een vriend (een neger die in een kapperszaak werkt) waar hij veel mee optrekt maar waar hij later dus ruzie mee krijgt. volgens mij is de vader van de gabberjongen joods. aan het eind van de film komt de jongen nog in de gevangenis.

weet iemand hoe deze film heet ik ben er al een hele tijd naar op zoek?
  zondag 22 mei 2011 @ 21:00:35 #149
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_97172116
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 19:38 schreef biggyb0y het volgende:
Ik ben op zoek naar een nederlandse film die ik een tijdje geleden heb gezien! de film gaat over een gabber/skinhead die in de loop van de film steeds extremer word met zijn racistische gedachten. hij sluit zich aan bij een nazigroep. aan het begin van de film heeft hij een vriend (een neger die in een kapperszaak werkt) waar hij veel mee optrekt maar waar hij later dus ruzie mee krijgt. volgens mij is de vader van de gabberjongen joods. aan het eind van de film komt de jongen nog in de gevangenis.

weet iemand hoe deze film heet ik ben er al een hele tijd naar op zoek?
Skin
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  zondag 22 mei 2011 @ 21:33:15 #150
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_97174616
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 12:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb een keer wat op tv gezien (weet niet meer of het een film of serie was). Daarin had een man ruzie met zijn vriendin en wilde het op een romantische manier goed maken. Hij had voor haar flat op het gras een of andere opstelling neergezet, dat eerst per ongeluk in brand vloog en daarna omviel in de vorm van een hakenkruis. Juist op dat moment zag een donkere buurman wat er aan de hand was en moest hij maken dat hij weg kwam. Enig idee wat het is?
Was dat niet There Is Something About Mary ? Ik weet dat het uit een comedyfilm komt...
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  zondag 22 mei 2011 @ 21:35:44 #151
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_97174805
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:33 schreef MrManiak het volgende:

[..]

Was dat niet There Is Something About Mary ? Ik weet dat het uit een comedyfilm komt...
nee dacht t niet.
pi_97177908
ik keek vroeger altijd in het weekend op ik geloof villa achterwerk, sowieso nederland 1, 2 of 3 een kinderserie(?) over een vuilnisbelt of waar ratten en marmers en zo leefden en die volgde je dan, en er was een uil. Verder weet ik er niet zo heel veel meer van. Ik weet alleen nog wel dat het vrij donker was en volgens mij niet zo erg geschikt voor kinderen, al was het wel een kinder programma. Is al wel zo'n 12-17 jaar geleden.
  zondag 22 mei 2011 @ 22:18:41 #153
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_97178055
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 22:16 schreef GeertJan88 het volgende:
ik keek vroeger altijd in het weekend op ik geloof villa achterwerk, sowieso nederland 1, 2 of 3 een kinderserie(?) over een vuilnisbelt of waar ratten en marmers en zo leefden en die volgde je dan, en er was een uil. Verder weet ik er niet zo heel veel meer van. Ik weet alleen nog wel dat het vrij donker was en volgens mij niet zo erg geschikt voor kinderen, al was het wel een kinder programma. Is al wel zo'n 12-17 jaar geleden.
Ik Mik Loreland? Met Karbonkel enzo? :)
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_97178974
Nee helaas :( lijkt er qua stijl wel wat op. Er was ook een soort van toren en daar zat die uil volgens mij in. Volgens mij draaide het om die toren
pi_97179450
Heb ook een mail naar villa achtwerk gestuurd. Moet nu echt een keer weten welke serie dit was.
pi_97243397
Al weken probeer ik me de naam van een film te herinneren die ik al eens eerder heb gezien. Ook speurtochten via google en imdb helpen me niet verder. De omschrijving van wat ik nog weet van de film is als volgt:

Een werkeloze huisman wacht op zijn vrouw, wanneer het stadsalarm afgaat en het nieuws bericht over een aanslag in het centrum van de stad. Niemand komt te weten wat er precies is gebeurd, wel raadt de overheid aan binnen te blijven en de huizen dicht te tapen. Tijdens de film zien we patrouilles gehuld in gasmaskers e.d. mensen met grof geweld van straat plukken. De man wacht tijdens de gehele film op zijn vrouw, nooit te weten komend wat er allemaal aan de hand is.

De film is van 1-2 jaar terug, redelijk recent, vrij onbekende acteurs voor zover ik weet. Kan iemand me hiermee verder helpen?
  dinsdag 24 mei 2011 @ 12:50:41 #158
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_97243437
Right at your door?
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  dinsdag 24 mei 2011 @ 13:12:29 #159
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_97244123
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 12:50 schreef Waaghals het volgende:
Right at your door?
Je was me net voor.
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_97245179
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 12:50 schreef Waaghals het volgende:
Right at your door?
JAAA, die is het! Bedankt!
pi_97257453
Oke, ik zoek niet echt een serie/film/programma, maar ik had ook geen zin om een topic hiervoor te openen dus dit is de eerste beste plek. :@

Ik zoek een youtube filmpje/channel van een aantal van die Jappen in pak die heel mooi ritmisch, strak allemaal rare 'moves' doen. Ze lopen bijvoorbeeld door een stad, perfect synchroon, soms even in slow motion, daarna weer een stap normaal, dan weer half in slow motion. Als iemand weet waar ik het over heb en een link heeft, oneindige props. _O_
Of toch du vader?
pi_97259980
Je hebt het dus al gevonden begrijp ik, want de poster van dat filmpje is degene van het kanaal volgens mij. Wel tof zeg :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 24 mei 2011 @ 19:36:15 #164
310990 Granduppaaaaah
Dolfijnen Reiki Specialist
pi_97260591
Een serie met een clown en een acrobaat, clown in het rood, acrobaat in het blauw, clown maakt niet al te snuggere indruk.
pi_97260708
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 19:36 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Een serie met een clown en een acrobaat, clown in het rood, acrobaat in het blauw, clown maakt niet al te snuggere indruk.
:')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_97260740
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 19:36 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Een serie met een clown en een acrobaat, clown in het rood, acrobaat in het blauw, clown maakt niet al te snuggere indruk.
Ernst, Bobbie en de Rest. Of was het Sesamstraat?
Of toch du vader?
  dinsdag 24 mei 2011 @ 20:23:50 #167
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_97263415
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 19:36 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Een serie met een clown en een acrobaat, clown in het rood, acrobaat in het blauw, clown maakt niet al te snuggere indruk.
Bozo the Clown
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_97263502
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 19:36 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Een serie met een clown en een acrobaat, clown in het rood, acrobaat in het blauw, clown maakt niet al te snuggere indruk.
Bassie en Adriaan? :')
Ze hadden de serie, de boeken en de films.. :')
pi_97263663
Ik zoek een film met een Franse naam die deels Amerikaans was..
hoofdpersoon is een IRL ook een documantairemaker, ze heeft blond krullerig haar en draagt een woody allen bril, haar vriendje is een Amerikaanse gozer met een rock-and-roll uiterlijk.
Ze gaan naar Frankrijk omdat hij haar ouders moet ontmoeten. De film is nog niet zo oud. 5 jaar max.
  donderdag 26 mei 2011 @ 04:19:17 #170
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_97324834
Ik zoek een film waarbij er een experiment gedaan wordt tussen twee groepen mensen, waarbij die twee de taak krijgen een gevangenis te simuleren. De ene groep zijn gevangene de andere groep bewakers, wat uiteindelijk in chaos uitloopt.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  donderdag 26 mei 2011 @ 06:27:15 #171
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_97324972
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 04:19 schreef MOD het volgende:
Ik zoek een film waarbij er een experiment gedaan wordt tussen twee groepen mensen, waarbij die twee de taak krijgen een gevangenis te simuleren. De ene groep zijn gevangene de andere groep bewakers, wat uiteindelijk in chaos uitloopt.
Das Experiment is de originele Duitse versie, is ook nog amerikaanse remake van
Die zal wel The Experiment heten ofzo, weet niet zeker
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_97325208
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 04:19 schreef MOD het volgende:
Ik zoek een film waarbij er een experiment gedaan wordt tussen twee groepen mensen, waarbij die twee de taak krijgen een gevangenis te simuleren. De ene groep zijn gevangene de andere groep bewakers, wat uiteindelijk in chaos uitloopt.
Goede film ja, ik kan nu ook niet op de naam komen, terwijl ik m 2x heb gezien :')
pi_97325478
Anders kijk je even een post boven jou.
I feel kinda Locrian today
pi_97325603
quote:
[img]http://i.fokzine.
net/p/99s.gif[/img] Op dinsdag 24 mei 2011 20:28 schreef linpunt het volgende:
Ik zoek een film met een Franse naam die deels Amerikaans was..
hoofdpersoon is een IRL ook een documantairemaker, ze heeft blond krullerig haar en draagt een woody allen bril, haar vriendje is een Amerikaanse gozer met een rock-and-roll uiterlijk.
Ze gaan naar Frankrijk omdat hij haar ouders moet ontmoeten. De film is nog niet zo oud. 5 jaar max.
2 Days in Paris (2007)
http://imdb.com/title/tt0841044
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:59:58 #175
168007 Chulaa
Kroketten regeren de wereld!
pi_97339560
Ik zoek een kinderprogramma, ik denk van villa achterwerk.. Een jongetje die heeft een levende pluche staart in zijn tas :') en die gaat mee op de bus en naar een bejaardentehuis..
Weet iemand welk programma dit was?
-Was going to takeover the world today but instead decided to spin on chair shouting WEE!!!
-From Belgium
pi_97354118
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2011 07:25 schreef Lesterr het volgende:

[..]

Goede film ja, ik kan nu ook niet op de naam komen, terwijl ik m 2x heb gezien :')
Das expiriment
pi_97354163
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 20:40 schreef draude het volgende:

[..]

Das expiriment
Correctie, das experiment
pi_97393399
http://img810.imageshack.us/img810/1421/57211995.png (copy/paste deze link)

iemand die weet hoe deze film heet. Kan niet op de naam komen en het irriteert mij alweer.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 20:57:15 #179
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_97398783
Ik zoek een actiefilm van ergens tussen 2000 en 2007 (waarschijnlijk 2003-2006)

Er was een scene met een boot, en het ging over iets van ex-soldaten/mariniers/huurlingen. Op een gegeven moment zegt de een tegen de ander "herinner je je x?" x was een bepaalde tactiek die ze gebruikten om mensen uit te schakelen (of de plaats waar ze dat deden) en tevens de titel van de film.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  vrijdag 27 mei 2011 @ 22:15:36 #180
346292 BOkh30
...sue me
pi_97402721
Daar gaat ie dan. Ik heb me een ongeluk gezocht op Google en ik kan m niet vinden.

Ik zoek een Franse film over een stel verveelde jongeren in een Noord Frans dorpje. Ik heb de film een lange tijd geleden gezien en herinner me nog dat 1 van die jongens de hele tijd op een brommer rondreed. Ik weet t, t is niet veel info. Maar dat is ook de reden dat ik de film nog niet weer heb gevonden..

Toi-toi-toi
  vrijdag 27 mei 2011 @ 22:28:39 #181
346292 BOkh30
...sue me
pi_97403407
Ik zoek ook nog een tweede en een derde..

nummero 2 is een wat oudere film, volgens mij een keertje heel laat op nederland 2 gezien, over een hittegolf in amerika. Volgens mij ging de film over 1 dag uit het leven van verschillende personen en gezinnen. Het was snikheet, elektriciteit was uitgevallen en in de film zit de hele tijd een voelbare spanning. Weet niet zeker of t zo is, maar volgens mij zou de wereld na die dag ook vergaan of zou er een ramp plaatsvinden...

De derde is een film over t leven van een gast die een beetje ellendig is, depressie ofzo, en die gaat op een gegeven moment naar een houseparty. Speelt zich af in een Oostblok land of in scandinavie. De film was een beetje een kruising tussen Human Traffic en Requiem fo a Dream maar dan was het meer een onbekende film en meer filmhuis-achtig.

Tips?
  vrijdag 27 mei 2011 @ 22:36:26 #182
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_97403742
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 22:28 schreef BOkh30 het volgende:
Ik zoek ook nog een tweede en een derde..

nummero 2 is een wat oudere film, volgens mij een keertje heel laat op nederland 2 gezien, over een hittegolf in amerika. Volgens mij ging de film over 1 dag uit het leven van verschillende personen en gezinnen. Het was snikheet, elektriciteit was uitgevallen en in de film zit de hele tijd een voelbare spanning. Weet niet zeker of t zo is, maar volgens mij zou de wereld na die dag ook vergaan of zou er een ramp plaatsvinden...

Tips?
Do the right thing?
http://www.imdb.com/title/tt0097216/
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  vrijdag 27 mei 2011 @ 23:52:45 #183
346292 BOkh30
...sue me
pi_97406907
Volgens mij is dat m niet. T ging meer over gewone gezinnen en mensen, niets met bendes e.d. Centrale thema was meer hoe mensen in alledaagse situaties door de totale hitte en (ik denk) de gedachte dat het de laatste dag van hun leven is tot ruzies en fricties.

concreter heb ik t niet in mn hoofd :)
pi_97411846
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 22:36 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Do the right thing?
http://www.imdb.com/title/tt0097216/
Ik weet denk ik welke je bedoelt, iets met een rare buurman die een gezin terroriseert?
pi_97412655
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 22:28 schreef BOkh30 het volgende:
Ik zoek ook nog een tweede en een derde..

nummero 2 is een wat oudere film, volgens mij een keertje heel laat op nederland 2 gezien, over een hittegolf in amerika. Volgens mij ging de film over 1 dag uit het leven van verschillende personen en gezinnen. Het was snikheet, elektriciteit was uitgevallen en in de film zit de hele tijd een voelbare spanning. Weet niet zeker of t zo is, maar volgens mij zou de wereld na die dag ook vergaan of zou er een ramp plaatsvinden...
Last night?
I feel kinda Locrian today
pi_97422838
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 22:36 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Do the right thing?
http://www.imdb.com/title/tt0097216/
Category 6: Day of Destruction?
http://www.moviemeter.nl/film/30401/info/
pi_97423973
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 22:28 schreef BOkh30 het volgende:
Ik zoek ook nog een tweede en een derde..

nummero 2 is een wat oudere film, volgens mij een keertje heel laat op nederland 2 gezien, over een hittegolf in amerika. Volgens mij ging de film over 1 dag uit het leven van verschillende personen en gezinnen. Het was snikheet, elektriciteit was uitgevallen en in de film zit de hele tijd een voelbare spanning. Weet niet zeker of t zo is, maar volgens mij zou de wereld na die dag ook vergaan of zou er een ramp plaatsvinden...
Tips?
Bedoel je Shortcuts van Robert Altman?
http://www.imdb.com/title/tt0108122/
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
  zaterdag 28 mei 2011 @ 17:55:01 #188
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_97425852
Ik zoek een reclame spotje!

Ik zag het vandaag voor het eerst en ik kan het niet vinden op youtube o.i.d. Ik weet ook niet zeker of ik de naam goed heb van de product of niet.

Het speelt zich af in Nieuw Zealand en gaat over een drankje. Volgens mij heet het drankje: Raw Fruit, maar dat weet ik niet zeker. Het is een drankje dat gemixt is. Kiwi en Banaan door elkaar heen..

Any help please?
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_97426770
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 17:55 schreef rakotto het volgende:
Ik zoek een reclame spotje!

Ik zag het vandaag voor het eerst en ik kan het niet vinden op youtube o.i.d. Ik weet ook niet zeker of ik de naam goed heb van de product of niet.

Het speelt zich af in Nieuw Zealand en gaat over een drankje. Volgens mij heet het drankje: Raw Fruit, maar dat weet ik niet zeker. Het is een drankje dat gemixt is. Kiwi en Banaan door elkaar heen..

Any help please?

;)
  zaterdag 28 mei 2011 @ 18:33:51 #190
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_97427252
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 18:20 schreef SLP_ het volgende:

[..]


;)
Hartelijk dank _O_
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  zaterdag 28 mei 2011 @ 19:44:05 #191
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_97429736
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 20:57 schreef Tanin het volgende:
Ik zoek een actiefilm van ergens tussen 2000 en 2007 (waarschijnlijk 2003-2006)

Er was een scene met een boot, en het ging over iets van ex-soldaten/mariniers/huurlingen. Op een gegeven moment zegt de een tegen de ander "herinner je je x?" x was een bepaalde tactiek die ze gebruikten om mensen uit te schakelen (of de plaats waar ze dat deden) en tevens de titel van de film.
Déjà vu (met Denzell Washington) ?


Moment, ik zoek het even op
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  zaterdag 28 mei 2011 @ 20:19:14 #192
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_97431338
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:44 schreef MrManiak het volgende:

[..]

Déjà vu (met Denzell Washington) ?


Moment, ik zoek het even op
Das een brilliante film (op het einde na, dat is wat minder), maar dat is hem niet. Dit was veel meer een dertien in een dozijn film.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  zondag 29 mei 2011 @ 03:26:03 #193
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_97447194
Ik zoek een tekenfilmserie waarbij mannetjes in het lichaam allemaal dingen gaan doen.
wat is dit
  zondag 29 mei 2011 @ 04:13:24 #194
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_97447708
Iets meer omscrhijving bij de hand? Op welke zender werd het uitgezonden? Er zijn twee series op Fox Kids geweest waar ze in sommige afleveringen het menselijk lichaam in gingen. De ene is "The Magix Schoolbus" en de ander heette volgens mij "Hysteria" ging over een hele familie (inclusief dinosaurus) die een superslimme baby van alles gingen uitleggen. Pa was astronaut, ma ingeneur, oma hield van plantjes, dino was geoloog en er waren ook 2 neven ofzo die het menselijk lichaam lieten zien.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  zondag 29 mei 2011 @ 04:25:22 #195
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_97447803
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 03:26 schreef Dhaha het volgende:
Ik zoek een tekenfilmserie waarbij mannetjes in het lichaam allemaal dingen gaan doen.
Vechten tegen boos kijkende bacteriën en dergelijke?
http://www.kindertv.net/series/2248-er-was-eens-het-leven
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
  zondag 29 mei 2011 @ 11:04:03 #196
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_97450037
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 04:25 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

Vechten tegen boos kijkende bacteriën en dergelijke?
http://www.kindertv.net/series/2248-er-was-eens-het-leven
Die zou ik ook gegokt hebben op de korte beschrijving.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  zondag 29 mei 2011 @ 11:15:45 #197
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_97450276
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 03:26 schreef Dhaha het volgende:
Ik zoek een tekenfilmserie waarbij mannetjes in het lichaam allemaal dingen gaan doen.
Fantastic Voyage?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zondag 29 mei 2011 @ 11:37:19 #198
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_97450739
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 04:25 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

Vechten tegen boos kijkende bacteriën en dergelijke?
http://www.kindertv.net/series/2248-er-was-eens-het-leven
Dat is hem ja, bedankt :D
wat is dit
  zondag 29 mei 2011 @ 12:09:27 #199
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_97451566
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 22:15 schreef BOkh30 het volgende:
Daar gaat ie dan. Ik heb me een ongeluk gezocht op Google en ik kan m niet vinden.

Ik zoek een Franse film over een stel verveelde jongeren in een Noord Frans dorpje. Ik heb de film een lange tijd geleden gezien en herinner me nog dat 1 van die jongens de hele tijd op een brommer rondreed. Ik weet t, t is niet veel info. Maar dat is ook de reden dat ik de film nog niet weer heb gevonden..

Toi-toi-toi
Weet je er iets meer over? Genre bijvoorbeeld.
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
pi_97452005
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 22:15 schreef BOkh30 het volgende:
Daar gaat ie dan. Ik heb me een ongeluk gezocht op Google en ik kan m niet vinden.

Ik zoek een Franse film over een stel verveelde jongeren in een Noord Frans dorpje. Ik heb de film een lange tijd geleden gezien en herinner me nog dat 1 van die jongens de hele tijd op een brommer rondreed. Ik weet t, t is niet veel info. Maar dat is ook de reden dat ik de film nog niet weer heb gevonden..

Toi-toi-toi
Deze misschien?

pi_97493646
Vroeger, heel vroeger, ik denk een jaar of 15 geleden, misschien nog iets langer was op zondag avond, ik denk op Belgie 1 of 2 een programma. Ik weet niet meer wat voor programma het precies was, maar mijn broertje en ik keken dat elke zondag avond. Volgens mij was het programma ook op kinderen gericht, maar niet kinderachtig zo ver ik me kan herinneren. Het was ook een belgische serie en er was zo een man die wel eens 'snappie tappie' zei.
Ik heb regelmatig op youtube naar video's zitten zoeken van verschillende Belgische series, maar niet kunnen vinden. Weet iemand waar ik het over heb? :P
pi_97552704
Ik heb ongeveer 5 jaar geleden een film gezien op tv.
Het ging over een ballet danseres die kanker krijgt, waardoor ze niet meer kan dansen.
Ik had altijd in m'n hoofd dat de titel iets met time to dance of in ieder geval iets met dance was, maar daar kan ik hem niet mee vinden dus dat zou ook net zo goed niet zo kunnen zijn.
Ik weet dat het heel breed is, maar iemand ?:)
  dinsdag 31 mei 2011 @ 19:34:53 #203
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_97553088
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 19:26 schreef x-utrecht het volgende:
Ik heb ongeveer 5 jaar geleden een film gezien op tv.
Het ging over een ballet danseres die kanker krijgt, waardoor ze niet meer kan dansen.
Ik had altijd in m'n hoofd dat de titel iets met time to dance of in ieder geval iets met dance was, maar daar kan ik hem niet mee vinden dus dat zou ook net zo goed niet zo kunnen zijn.
Ik weet dat het heel breed is, maar iemand ?:)
A Time for Dancing
pi_97557360
Ik heb een aantal jaren geleden (rond 2007-2009) een serie gezien op nederland 1/2/3, ik geloof een amerikaanse, maar kan ook nieuw-zeelandse o.i.d. zijn. Het ging over een samengesteld gezin, moeder met 2 dochters en vader met 2 zonen. De oudste dochter en zoon konden elkaar niet uitstaan, maar op het einde van de serie werd dat wat minder geloof ik. Die jongen had geloof ik ook n naam als chad of brad ofzo, en altijd leren jasjes aan, veel vriendinnetjes, speelde voetbal dacht ik. Het jongste meisje deed iets van ballet. Het gezin was heel chaotisch, en de kinderen werden ook vaak vergeten van school te halen ofzo. Ik kan me herinneren dat t ook zo'n serie was dat er rechtstreeks tegen de camera werd gepraat. Nou, lang verhaal, maar ik kan er niks van terug vinden. Alvast bedankt!
pi_97561199
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 19:34 schreef penny-wise het volgende:

[..]

A Time for Dancing
thanks! wel slecht dat ik hem zelf niet kon vinden...
  donderdag 2 juni 2011 @ 01:32:50 #206
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_97609648
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 20:57 schreef Tanin het volgende:
Ik zoek een actiefilm van ergens tussen 2000 en 2007 (waarschijnlijk 2003-2006)

Er was een scene met een boot, en het ging over iets van ex-soldaten/mariniers/huurlingen. Op een gegeven moment zegt de een tegen de ander "herinner je je x?" x was een bepaalde tactiek die ze gebruikten om mensen uit te schakelen (of de plaats waar ze dat deden) en tevens de titel van de film.
Volgens mij heb ik hem gevonden:

Sahara (2005): http://www.imdb.com/title/tt0318649/
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_97609737
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 21:00 schreef Verosa het volgende:
Ik heb een aantal jaren geleden (rond 2007-2009) een serie gezien op nederland 1/2/3, ik geloof een amerikaanse, maar kan ook nieuw-zeelandse o.i.d. zijn. Het ging over een samengesteld gezin, moeder met 2 dochters en vader met 2 zonen. De oudste dochter en zoon konden elkaar niet uitstaan, maar op het einde van de serie werd dat wat minder geloof ik. Die jongen had geloof ik ook n naam als chad of brad ofzo, en altijd leren jasjes aan, veel vriendinnetjes, speelde voetbal dacht ik. Het jongste meisje deed iets van ballet. Het gezin was heel chaotisch, en de kinderen werden ook vaak vergeten van school te halen ofzo. Ik kan me herinneren dat t ook zo'n serie was dat er rechtstreeks tegen de camera werd gepraat. Nou, lang verhaal, maar ik kan er niks van terug vinden. Alvast bedankt!
Klinkt als Malcolm in the Middle?
  donderdag 2 juni 2011 @ 08:31:25 #208
319567 HilarityEnsues
Drowning in pussy
pi_97612368
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 21:00 schreef Verosa het volgende:
Ik heb een aantal jaren geleden (rond 2007-2009) een serie gezien op nederland 1/2/3, ik geloof een amerikaanse, maar kan ook nieuw-zeelandse o.i.d. zijn. Het ging over een samengesteld gezin, moeder met 2 dochters en vader met 2 zonen. De oudste dochter en zoon konden elkaar niet uitstaan, maar op het einde van de serie werd dat wat minder geloof ik. Die jongen had geloof ik ook n naam als chad of brad ofzo, en altijd leren jasjes aan, veel vriendinnetjes, speelde voetbal dacht ik. Het jongste meisje deed iets van ballet. Het gezin was heel chaotisch, en de kinderen werden ook vaak vergeten van school te halen ofzo. Ik kan me herinneren dat t ook zo'n serie was dat er rechtstreeks tegen de camera werd gepraat. Nou, lang verhaal, maar ik kan er niks van terug vinden. Alvast bedankt!
Er klopt eigenlijk te veel niet, maar misschien Microsoap.

Brits, samengesteld gezin, vijf kinderen, oudsten die elkaar niet mogen, praten tegen de camera, zusje op ballet en ultieme chaos.
  donderdag 2 juni 2011 @ 11:25:02 #209
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_97615102
ik zoek een horrorfilm van eind jaren '90, begin deze eeuw.. ouders en 2 (of wellicht 3 of 4) kinderen zijn met een auto onderweg. Vader besluit (gedwongen?) en andere afslag te nemen. Daar krijgen ze een ongeluk ofzo en daarna gebeuren er allemaal vreemde dingen die eigenlijk niet kloppen. Uiteindelijk blijkt de zoon (?) van het gezin in coma te liggen en speelt het hele gedeelte na het ongeluk zich in zijn hoofd af.

Bovenstaande is iig wat nog in mijn hoofd speelt en het kan natuurlijk zijn dat ik er naast zit, maar als iemand een idee heeft....
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  donderdag 2 juni 2011 @ 11:39:32 #210
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_97615504
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 11:25 schreef 3rdRock het volgende:
ik zoek een horrorfilm van eind jaren '90, begin deze eeuw.. ouders en 2 (of wellicht 3 of 4) kinderen zijn met een auto onderweg. Vader besluit (gedwongen?) en andere afslag te nemen. Daar krijgen ze een ongeluk ofzo en daarna gebeuren er allemaal vreemde dingen die eigenlijk niet kloppen. Uiteindelijk blijkt de zoon (?) van het gezin in coma te liggen en speelt het hele gedeelte na het ongeluk zich in zijn hoofd af.

Bovenstaande is iig wat nog in mijn hoofd speelt en het kan natuurlijk zijn dat ik er naast zit, maar als iemand een idee heeft....
Het klopt niet helemaal met je beschrijving, maar ik moest meteen aan Reeker denken..
Trailer zal wel te vinden zijn op youtube
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  donderdag 2 juni 2011 @ 14:46:42 #211
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_97620701
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 11:39 schreef Patch het volgende:

[..]

Het klopt niet helemaal met je beschrijving, maar ik moest meteen aan Reeker denken..
Trailer zal wel te vinden zijn op youtube
nee, die is het niet. die titel komt me niet bekend voor. als ik de titel lees is het waarschijnlijk zo'n o-ja-moment :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_97621088
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 11:25 schreef 3rdRock het volgende:
ik zoek een horrorfilm van eind jaren '90, begin deze eeuw.. ouders en 2 (of wellicht 3 of 4) kinderen zijn met een auto onderweg. Vader besluit (gedwongen?) en andere afslag te nemen. Daar krijgen ze een ongeluk ofzo en daarna gebeuren er allemaal vreemde dingen die eigenlijk niet kloppen. Uiteindelijk blijkt de zoon (?) van het gezin in coma te liggen en speelt het hele gedeelte na het ongeluk zich in zijn hoofd af.

Bovenstaande is iig wat nog in mijn hoofd speelt en het kan natuurlijk zijn dat ik er naast zit, maar als iemand een idee heeft....
Identity
http://www.imdb.com/title/tt0309698/
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_97621943
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 11:39 schreef Patch het volgende:

[..]

Het klopt niet helemaal met je beschrijving, maar ik moest meteen aan Reeker denken..
Trailer zal wel te vinden zijn op youtube
Ik moest aan Soul Survivors denken, maar dat zal hem ook wel niet zijn....?
  donderdag 2 juni 2011 @ 16:10:59 #214
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_97623096
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 13:36 schreef Chaos-Zero het volgende:
Vroeger, heel vroeger, ik denk een jaar of 15 geleden, misschien nog iets langer was op zondag avond, ik denk op Belgie 1 of 2 een programma. Ik weet niet meer wat voor programma het precies was, maar mijn broertje en ik keken dat elke zondag avond. Volgens mij was het programma ook op kinderen gericht, maar niet kinderachtig zo ver ik me kan herinneren. Het was ook een belgische serie en er was zo een man die wel eens 'snappie tappie' zei.
Ik heb regelmatig op youtube naar video's zitten zoeken van verschillende Belgische series, maar niet kunnen vinden. Weet iemand waar ik het over heb? :P
Postbus x?
  donderdag 2 juni 2011 @ 17:32:03 #215
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_97625452
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 15:01 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Identity
http://www.imdb.com/title/tt0309698/
nope, die is het niet. wel een vette film in mijn ogen :)

quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 15:31 schreef xibalba het volgende:

[..]

Ik moest aan Soul Survivors denken, maar dat zal hem ook wel niet zijn....?
nee, komt me niet bekend voor, maar 't lijkt me wel wat :)

dank voor de moeite iedereen!
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  donderdag 2 juni 2011 @ 17:33:39 #216
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_97625500
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 17:32 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

nope, die is het niet. wel een vette film in mijn ogen :)

[..]

nee, komt me niet bekend voor, maar 't lijkt me wel wat :)

dank voor de moeite iedereen!
Titel ligt op het puntje van mijn tong, maar ik heb iets meer nodig om het eruit te persen. Weet je nog 1 of 2 gedenkwaardige zaken die gebeuren na het nemen van de routewijziging?
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
  donderdag 2 juni 2011 @ 17:37:20 #217
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_97625603
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 17:33 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

Titel ligt op het puntje van mijn tong, maar ik heb iets meer nodig om het eruit te persen. Weet je nog 1 of 2 gedenkwaardige zaken die gebeuren na het nemen van de routewijziging?
ja, ik heb een belangrijke aanwijzing....de film heet Dead End: http://www.imdb.com/title/tt0308152/ dankzij de voorgaande tips kwam ik wat dichter bij. reuzebedankt iedereen!
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  donderdag 2 juni 2011 @ 17:42:20 #218
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_97625744
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 17:37 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

ja, ik heb een belangrijke aanwijzing....de film heet Dead End: http://www.imdb.com/title/tt0308152/ dankzij de voorgaande tips kwam ik wat dichter bij. reuzebedankt iedereen!
Dat was niet degene die op het puntje van mijn tong lag om eerlijk te zijn. Maar dit is wel een goede film, die ik in mijn hoofd had, was later ook nog een deel 2 van uitgekomen. Maar goed, is nu niet zo belangrijk meer. :)
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
  donderdag 2 juni 2011 @ 17:48:54 #219
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_97625947
quote:
14s.gif Op donderdag 2 juni 2011 17:42 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

Dat was niet degene die op het puntje van mijn tong lag om eerlijk te zijn. Maar dit is wel een goede film, die ik in mijn hoofd had, was later ook nog een deel 2 van uitgekomen. Maar goed, is nu niet zo belangrijk meer. :)
Wrong Turn of Jeepers Creepers toevallig?
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  donderdag 2 juni 2011 @ 17:53:12 #220
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_97626095
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 17:48 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

Wrong Turn of Jeepers Creepers toevallig?
Wrong turn zou kunnen. Ik heb de laatste jaren geprobeerd alle horrorfilms te zien die er te zien zijn. Dit is vast niet helemaal gelukt, maar ben wel een end gekomen hoor. :D
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
pi_97637186
Ik zoek een Franse film waarin de hoofdpersonen filmscènes naspelen, iemand?
Als ik me niet vergis waren de hoofdpersonen een Franse broer en zus en een buitenlandse student die samen in een huis woonden.
  donderdag 2 juni 2011 @ 22:53:35 #222
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_97638077
The Dreamers?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_97638434
quote:
5s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Dreamers?
_O_
pi_97638483
quote:
15s.gif Op donderdag 2 juni 2011 08:31 schreef HilarityEnsues het volgende:

[..]

Er klopt eigenlijk te veel niet, maar misschien Microsoap.

Brits, samengesteld gezin, vijf kinderen, oudsten die elkaar niet mogen, praten tegen de camera, zusje op ballet en ultieme chaos.
Hmm, nee helaas niet:( Kan me ook goed herinneren dat het geen brits was dat gesproken werd, ik dacht Amerikaans, maar daarmee kan ik me ook vergissen omdat er op nederland 1/2/3 ook vaak series worden uitgezonden uit bijvoorbeeld Canada.

Malcolm in the middle is het ook niet nee, het is geen bekende serie, hij is hier ook maar kort op tv geweest, half jaartje denk ik?
pi_97639617
oke, ik zoek een film en had het hier al eerder gevraagd, helaas was dat het antwoord niet toen, dus probeer het nog eens:

een film waarin geen muziek gemaakt mag worden, dat is verboden. Ik geloof me ook te herinneren dat hard praten enzo ook niet mag. Het vorige antwoord was footloose, dus die is het niet. Het is al een oude film, maar zo ver ik weet was het niet Land without music, want het was al in kleur. Iemand toevallig een idee nog?
  vrijdag 3 juni 2011 @ 00:49:04 #226
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_97643476
Ik zoek een film, een aantal studenten opent een eigen universiteit.

Wat ik nog weet is dat ze een oud gebouw kraken en allerlei studenten zich aanmelden. Film is hoogstens 6 jaar oud.
pi_97643700
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 00:49 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek een film, een aantal studenten opent een eigen universiteit.

Wat ik nog weet is dat ze een oud gebouw kraken en allerlei studenten zich aanmelden. Film is hoogstens 6 jaar oud.
http://m.imdb.com/title/tt0384793

Ik heb het idee dat ik die ook heb gezien..
  vrijdag 3 juni 2011 @ 00:55:16 #228
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_97643748
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 00:54 schreef picodealion het volgende:

[..]

http://m.imdb.com/title/tt0384793

Ik heb het idee dat ik die ook heb gezien..
Ja dit is ´m.

Bedankt. :*
pi_97662595
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 16:10 schreef Zonnetje1981 het volgende:

[..]

Postbus x?
Ik heb die inderdaad al vaker voorbij zien komen op YT toen zelf aan het zoeken was. Ene kant komt de intro me bekend voor, aan de andere kant de personen weer helemaal niet.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 23:57:20 #230
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_97681442
Ik zoek de naam van een film die nog uit moet komen of net uit is. Het gaat over fotojournalisten in (Zuid) Afrika. Heb de trailer onlangs gezien maar de titel niet genoteerd.
pi_97702851
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 23:57 schreef andre347 het volgende:
Ik zoek de naam van een film die nog uit moet komen of net uit is. Het gaat over fotojournalisten in (Zuid) Afrika. Heb de trailer onlangs gezien maar de titel niet genoteerd.
http://www.imdb.com/title/tt1173687/

?
  zaterdag 4 juni 2011 @ 19:12:43 #232
346449 King-Ernie
Ernie is baas!
pi_97705217
Weet er niet zo veel meer van, kan me vaag herrineren dat het een soort american pie film was, maar dan op een boot, ik heb me er toen stuk om gelachen, maar het is 5 jaar geleden dus ik weet niet meer hoe die ging. iemand ideeen?
  zaterdag 4 juni 2011 @ 19:49:54 #233
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_97706726
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 23:28 schreef Spacekitten het volgende:
oke, ik zoek een film en had het hier al eerder gevraagd, helaas was dat het antwoord niet toen, dus probeer het nog eens:

een film waarin geen muziek gemaakt mag worden, dat is verboden. Ik geloof me ook te herinneren dat hard praten enzo ook niet mag. Het vorige antwoord was footloose, dus die is het niet. Het is al een oude film, maar zo ver ik weet was het niet Land without music, want het was al in kleur. Iemand toevallig een idee nog?
In 1984 mag ook geen muziek gemaakt worden toch? Kan me voorstellen dat hard praten ook niet mag in die film, maar ik heb m lang gelee 1 keer gezien, dus dat weet ik niet zeker.
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
pi_97716530
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 19:12 schreef King-Ernie het volgende:
Weet er niet zo veel meer van, kan me vaag herrineren dat het een soort american pie film was, maar dan op een boot, ik heb me er toen stuk om gelachen, maar het is 5 jaar geleden dus ik weet niet meer hoe die ging. iemand ideeen?
Dorm Daze 1 of 2 is op een boot..die wellicht?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 4 juni 2011 @ 23:06:26 #235
346449 King-Ernie
Ernie is baas!
pi_97716976
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 22:59 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dorm Daze 1 of 2 is op een boot..die wellicht?
Nee, dat is hem niet. aan de trailer te zien, is deze film iets ouder.
pi_97717205
Ik zoek een film waar ik ooit eens een stukje van heb gezien... Het gaat over een kleine jingen met haren op zijn voeten die een ring moet verbranden in een vulkaan. En er is ook een tovenaar met lange witte haren....
  zaterdag 4 juni 2011 @ 23:15:55 #237
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_97717561
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 23:09 schreef draude het volgende:
Ik zoek een film waar ik ooit eens een stukje van heb gezien... Het gaat over een kleine jingen met haren op zijn voeten die een ring moet verbranden in een vulkaan. En er is ook een tovenaar met lange witte haren....
:D
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
pi_97717710
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 23:15 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

:D
Welke film is dit, ik ben hier al heel lang naar op zoek...
  zaterdag 4 juni 2011 @ 23:20:31 #239
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_97717813
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 23:18 schreef draude het volgende:

[..]

Welke film is dit, ik ben hier al heel lang naar op zoek...
Is een southpark-aflevering.
http://nl.wikipedia.org/w(...)ng_to_the_Two_Towers
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
pi_97717876
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 23:20 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

Is een southpark-aflevering.
http://nl.wikipedia.org/w(...)ng_to_the_Two_Towers
Nee dat was geen tekenfilm, maar een film...
  zaterdag 4 juni 2011 @ 23:24:51 #241
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_97718045
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 23:21 schreef draude het volgende:

[..]

Nee dat was geen tekenfilm, maar een film...
Troll 2
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  zaterdag 4 juni 2011 @ 23:26:03 #242
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_97718108
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 23:24 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Troll 2
Ja, maar goed in het extreem onwaarschijnlijke geval dat het niet zo zou zijn:
The lord of the rings-trilogie.
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
  zaterdag 4 juni 2011 @ 23:36:46 #243
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_97718645
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 23:06 schreef King-Ernie het volgende:

[..]

Nee, dat is hem niet. aan de trailer te zien, is deze film iets ouder.
Boat trip?
Er zijn best veel comedy films die iets met boten te maken hebben trouwens...
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
pi_97719189
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 23:26 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

Ja, maar goed in het extreem onwaarschijnlijke geval dat het niet zo zou zijn:
The lord of the rings-trilogie.
Ja dat is hem yhnx :D
  zondag 5 juni 2011 @ 06:07:32 #245
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_97726644
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 23:46 schreef draude het volgende:

[..]

Ja dat is hem yhnx :D
Snel opgelost! _O_

Zo zie je maar weer hoe handig dit topic is.
pi_97749304
Ik zoek ook een film:

Een lerares op school krijgt sex met een leerling (volgens mij een engelse jonge jongen),
en er is een oudere lerares die dat niet goedkeurt, maar die oudere vrouw
wordt zelf ook verliefd op die lerares.

Het is een film die niet ouder is dan 5 jaar maar kan niet meer op de naam komen.

Misschien dat iemand hem zo weet..
pi_97752101
Ik zoek de volgende film, op een boot leert een meisje een arme jongen kennen, zij is reik of gaat met een rijke vent trouwen. Op het einde van de film zinkt de boot, omdat deze tegen een ijsschots aan vaart. Iemand enig idee welke film dit is?
pi_97752267
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 19:53 schreef draude het volgende:
Ik zoek de volgende film, op een boot leert een meisje een arme jongen kennen, zij is reik of gaat met een rijke vent trouwen. Op het einde van de film zinkt de boot, omdat deze tegen een ijsschots aan vaart. Iemand enig idee welke film dit is?
1x is het leuk, nu niet meer :')
pi_97752384
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 19:56 schreef BobW het volgende:

[..]

1x is het leuk, nu niet meer :')
Hoe bedoel je 1e keer is leuk? Ik heb ooit een stukje van die film gezien en wil gewoon graag weten welke film het is :)
  zondag 5 juni 2011 @ 20:02:27 #250
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_97752563
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 19:58 schreef draude het volgende:

[..]

Hoe bedoel je 1e keer is leuk? Ik heb ooit een stukje van die film gezien en wil gewoon graag weten welke film het is :)
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_97752870
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 19:58 schreef draude het volgende:

[..]

Hoe bedoel je 1e keer is leuk? Ik heb ooit een stukje van die film gezien en wil gewoon graag weten welke film het is :)
Toch weet je best veel van de film, zelfs het einde al :')
  zondag 5 juni 2011 @ 23:35:54 #252
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_97766658
Ik zat vanavond komt een vrouw te kijken, en ik had het met mijn moeder over Nederlandse films van vroeger. Nu konden we dus allebei niet op de naam van een film (NL) komen uit ik denk eind jaren 70 begin jaren 80.

De film gaat over een motorgroepje, wat lekkere meiden en volgens mij ook een frietkraam?

Iemand ideetje? :)
Drinking for the motherland, thinking for myself.
  zondag 5 juni 2011 @ 23:47:17 #253
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_97767219
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:35 schreef Bonzoo het volgende:
Ik zat vanavond komt een vrouw te kijken, en ik had het met mijn moeder over Nederlandse films van vroeger. Nu konden we dus allebei niet op de naam van een film (NL) komen uit ik denk eind jaren 70 begin jaren 80.

De film gaat over een motorgroepje, wat lekkere meiden en volgens mij ook een frietkraam?

Iemand ideetje? :)
Spetters natuurlijk! met maarten spanjer, renee soutendijk, rutger hauer en de veel te vroeg overleden hans van tongeren.

http://www.moviemeter.nl/film/1036
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  zondag 5 juni 2011 @ 23:50:35 #254
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_97767382
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:47 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

Spetters natuurlijk! met maarten spanjer, renee soutendijk, rutger hauer en de veel te vroeg overleden hans van tongeren.

http://www.moviemeter.nl/film/1036
Juist, dankje man :)
Drinking for the motherland, thinking for myself.
  maandag 6 juni 2011 @ 02:16:40 #255
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_97772595
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:47 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

Spetters natuurlijk! met maarten spanjer, renee soutendijk, rutger hauer en de veel te vroeg overleden hans van tongeren.

http://www.moviemeter.nl/film/1036
Net gekeken, wat een goede en mooie film zeg, zo worden ze tegenwoordig niet meer gemaakt! :)
Drinking for the motherland, thinking for myself.
pi_97784475
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 19:07 schreef Wouter2006 het volgende:
Ik zoek ook een film:

Een lerares op school krijgt sex met een leerling (volgens mij een engelse jonge jongen),
en er is een oudere lerares die dat niet goedkeurt, maar die oudere vrouw
wordt zelf ook verliefd op die lerares.

Het is een film die niet ouder is dan 5 jaar maar kan niet meer op de naam komen.

Misschien dat iemand hem zo weet..
Notes on a Scandal

http://www.imdb.com/title/tt0465551/

Is trouwens uit 2006 :)
You're dead to me!
I'm eating all your sandwiches,
Dead people don't need them...
pi_97803365
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 14:10 schreef Selyn het volgende:

[..]

Notes on a Scandal

http://www.imdb.com/title/tt0465551/

Is trouwens uit 2006 :)
ja idd! dat is hem, thanks!
  woensdag 8 juni 2011 @ 19:59:43 #258
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_97901754
Kerel loopt McDonalds binnen en wil graag ontbijt, kan niet het is net 12 uur geweest, hij boos, machinegeweer erbij, schieten, krijgt toch lunch.

Die dus, ligt op het puntje van mijn tong, weet het zo even niet meer.
UI Made bij VanilleKwark.
  woensdag 8 juni 2011 @ 20:09:58 #259
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_97902244
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:59 schreef RingBewoner het volgende:
Kerel loopt McDonalds binnen en wil graag ontbijt, kan niet het is net 12 uur geweest, hij boos, machinegeweer erbij, schieten, krijgt toch lunch.

Die dus, ligt op het puntje van mijn tong, weet het zo even niet meer.
Michael Douglas in Falling Down
pi_97902261
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:59 schreef RingBewoner het volgende:
Kerel loopt McDonalds binnen en wil graag ontbijt, kan niet het is net 12 uur geweest, hij boos, machinegeweer erbij, schieten, krijgt toch lunch.

Die dus, ligt op het puntje van mijn tong, weet het zo even niet meer.
Zie hierboven. :P
  woensdag 8 juni 2011 @ 20:14:21 #261
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_97902470
Super dankje!!!!!
UI Made bij VanilleKwark.
  woensdag 8 juni 2011 @ 21:19:43 #262
346292 BOkh30
...sue me
pi_97907152
Iemand misschien nog ideeën? Ik had eerder al gevraagd maar heb ze nog niet gevonden..

1.
Daar gaat ie dan. Ik heb me een ongeluk gezocht op Google en ik kan m niet vinden.

Ik zoek een Franse film over een stel verveelde jongeren in een Noord Frans dorpje. Ik heb de film een lange tijd geleden gezien en herinner me nog dat 1 van die jongens de hele tijd op een brommer rondreed. Ik weet t, t is niet veel info. Maar dat is ook de reden dat ik de film nog niet weer heb gevonden..

Toi-toi-toi

2.

Ik zoek ook nog een tweede en een derde..

nummero 2 is een wat oudere film, volgens mij een keertje heel laat op nederland 2 gezien, over een hittegolf in amerika. Volgens mij ging de film over 1 dag uit het leven van verschillende personen en gezinnen. Het was snikheet, elektriciteit was uitgevallen en in de film zit de hele tijd een voelbare spanning. Weet niet zeker of t zo is, maar volgens mij zou de wereld na die dag ook vergaan of zou er een ramp plaatsvinden...

3.
De derde is een film over t leven van een gast die een beetje ellendig is, depressie ofzo, en die gaat op een gegeven moment naar een Houseparty. T was een soort rave feest.. Toen nam hij volgens mij ook XTC. Speelt zich af in een Oostblok land of in scandinavie. De film was een beetje een kruising tussen Human Traffic en Requiem fo a Dream maar dan was het meer een onbekende film en meer filmhuis-achtig.

...

De reacties tot nu waren ze helaas niet..

Thx voor de reacties alvast
  woensdag 8 juni 2011 @ 23:33:18 #263
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_97917269
Die tweede doet me vaag denken aan The Trigger Effect, al kloppen er best een hoop details dan niet :P.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_97928206
Ok, maar eens een poging wagen. Het moet ongeveer een jaar of 20? geleden zijn dat ik het heb gezien, volgens mij is het een miniserie die gaat over een inbraak bij een bank. Voornamelijk de voorbereiding (samenstelling van het team e.d.) komen heel erg ter sprake, verder kan ik me nog herinneren dat de uiteindelijke inbraak gepleegd wordt vanuit een naastliggend pand en volgens mij komen ze er nog mee weg ook.

Ik weet dat het nogal een vaag verhaal is, maar na zo'n lange tijd kan ik me er niet veel meer van herinneren. Hoop dat iemand suggesties heeft.
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pacman affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.”
Kristian Wilson, Nintendo Inc, 1989
  donderdag 9 juni 2011 @ 10:30:55 #265
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_97928261
Er zijn heel veel films met dat plot Bertje
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_97946897
Hoi!
Ik zoek een film die ik al een tijd geleden gezien hebt, maar nog een keertje wil gaan kijken.

Het was geen hele oude film, maar ik heb hem op tv of dvd gezien..
Het ging over een vliegtuig waar iets mee aan de hand was want ze moesten zo snel mogelijk landen. Ze vlogen boven een stad en moesten landen in de rivier (hudson) omdat ze niet verder konden vliegen. Ze konden toen nog net op tijd een brug ontwijken en landden idd in de rivier. Alle mensen werden gered met bootjes...

Ik zou echt heel graag weer de titel van deze film willen weten...of zou het iets anders geweest zijn?

Groetjes :)
  donderdag 9 juni 2011 @ 18:21:19 #267
112251 314
gimme pie!
pi_97946899
voor melliejj0201 alvast >> http://www.imdb.com/title/tt1862849/
pi_97949329
Ik zoek een titel van een hele slechte jaren 90 film. Het gaat dacht ik over een neger in een groen pak die de superheld uithing. Metro Man ofzo, of Mars Man, iets in die trend... ik dacht dat hij een grote M op z'n torso had. Iemand een idee?
  donderdag 9 juni 2011 @ 20:07:29 #269
319567 HilarityEnsues
Drowning in pussy
pi_97951323
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juni 2011 19:22 schreef pberends het volgende:
Ik zoek een titel van een hele slechte jaren 90 film. Het gaat dacht ik over een neger in een groen pak die de superheld uithing. Metro Man ofzo, of Mars Man, iets in die trend... ik dacht dat hij een grote M op z'n torso had. Iemand een idee?
Ik dacht eerst aan Blankman, maar het lijkt me eerder The Meteor Man.
pi_97951399
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 20:07 schreef HilarityEnsues het volgende:

[..]

Ik dacht eerst aan Blankman, maar het lijkt me eerder The Meteor Man.
Ha, geweldige find _O_.
  donderdag 9 juni 2011 @ 21:55:36 #271
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_97957036
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:29 schreef Bertje_NL het volgende:
Ok, maar eens een poging wagen. Het moet ongeveer een jaar of 20? geleden zijn dat ik het heb gezien, volgens mij is het een miniserie die gaat over een inbraak bij een bank. Voornamelijk de voorbereiding (samenstelling van het team e.d.) komen heel erg ter sprake, verder kan ik me nog herinneren dat de uiteindelijke inbraak gepleegd wordt vanuit een naastliggend pand en volgens mij komen ze er nog mee weg ook.

Ik weet dat het nogal een vaag verhaal is, maar na zo'n lange tijd kan ik me er niet veel meer van herinneren. Hoop dat iemand suggesties heeft.
Oceans 11?
pi_97957084
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:55 schreef Zonnetje1981 het volgende:

[..]

Oceans 11?
Point Break?
  donderdag 9 juni 2011 @ 21:57:58 #273
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_97957179
quote:
6s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:56 schreef pberends het volgende:

[..]

Point Break?
Die zou het ook kunnen zijn idd
  donderdag 9 juni 2011 @ 23:08:42 #274
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_97961665
Ik zoek een film.
Twee politie mensen in opleiding krijgen de opdracht om een gevangene te transporteren naar een andere gevangenis. Eén van de twee is sowieso een neger als ik het goed herinner.

Ik weet niet wat voor genre, we kregen hem te zien tijdens het vak film-analyse een jaar geleden of zo. Ik zit niet meer op die school.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 06:30:26 #275
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_97969159
16 blocks?
  vrijdag 10 juni 2011 @ 18:54:37 #276
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_97991970
of Assault on Precinct 13misschien?
  vrijdag 10 juni 2011 @ 18:56:26 #277
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_97992059
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 23:08 schreef MOD het volgende:
Ik zoek een film.
Twee politie mensen in opleiding krijgen de opdracht om een gevangene te transporteren naar een andere gevangenis. Eén van de twee is sowieso een neger als ik het goed herinner.

Ik weet niet wat voor genre, we kregen hem te zien tijdens het vak film-analyse een jaar geleden of zo. Ik zit niet meer op die school.
Zou SWAT kunnen zijn, maar dan zijn het er wel ietsje meer dan twee.
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
  vrijdag 10 juni 2011 @ 20:33:16 #278
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_97996570
Alle drie niet. Het is misschien ook een te vage beschrijving, ik heb alleen de eerste 20 minuten gezien geloof ik. Twee jonge gasten, aangewezen door hun chef, die per trein een gevangene moeten overplaatsen. Verder dan dit kom ik niet helaas. Bedankt voor de tips.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_98015686
ik zoek een film... tis al best wel lang geleden dat ik deze heb gezien....en kan het me nog vaag herinneren maar ik zal alles vertellen wat ik nog weet..

Het gaat over een meid die wordt gebeten door een wolf en op een of ander manier neemt ze langzamerhand het gedrag van een wolf over...

dan vindt ze een soort van tegengif dat haar helpt om het gedrag dat ze onbewust leert tegen te houden...

de tegengif wordt een soort van verslaving dus wordt ze in een afkickkliniek gedumpt...

maar de wolf die haar gebeten heeft is nog steeds op zoek naar haar dus ontsnapt ze uit het afkickkliniek samen met een vriendin...

uiteindelijk grootgevecht met de wolf en de 2 dames :{ de wolf is uiteindelijk wel dood..

maar dan.... de vriendin die ze heeft ontmoet...die sluit de wolf en dat andere meid die werd gebeten in een kelder op terwijl dat andere meid nog gewoon leeft...dus die ene vriendin is een psycho freak... :{w

dat laatste stuk klinkt moeilijk he :O :O :O tis nog vroeg :@
PSN:Vkashhh
  zaterdag 11 juni 2011 @ 08:04:32 #280
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_98016175
klinkt een klein beetje als Ginger Snaps..
  zaterdag 11 juni 2011 @ 19:31:52 #281
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_98035140
Haai,

Ik zoek een Western die eindigt met dat de hoofdpersoon (tenminste ik denk dat hij de hoofdpersoon is) een stadje binnen rijdt / loopt en dan vanaf de daken kapot geschoten wordt...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zaterdag 11 juni 2011 @ 23:09:29 #282
321658 SirShagalot
rararararoar
pi_98045055
hey,
weet niet of dit hier thuishoort maar soit
ik zoek dus de naam van een film, een al iets oudere
ik schat 70'
het is een franse film over een familie die verhuist naar een plattelandsdorpje
hij erfde het huis (denk ik) en wil er konijnen/fruit kweken.
het probleem is echter dat er geen waterbron in de buurt is, waardoor alles steeds mislukt
maar 2 andere dorpbewoners zijn gebrand op het domein, aangezien ze een waterbron ontdekt hadden op het domein, maar dit dichtgegoten hebben met cement
ze willen dus dat de man het domein verkoopt voor heel weinig
het is dus een tragedie
er is ook een vervolg op, dan keert de dochter van de man terug aangezien ze op het einde van de eerste film het geheim ontdekt van de bron..

ik dacht eerst dat een van die 2 dorpbewoners gespeeld werd door louis de funes, maar ik ben wrsl wel mis
"Woah look at that dude his poo ring looms like a brown crusty donut"
  zaterdag 11 juni 2011 @ 23:16:03 #283
321658 SirShagalot
rararararoar
pi_98045421
nvm, gevonden
jean de florette
dikke aanrader!
http://www.imdb.com/title/tt0091288/
en het vervolg
manon des sources
http://www.imdb.com/title/tt0091480/
"Woah look at that dude his poo ring looms like a brown crusty donut"
pi_98049576
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 04:09 schreef 2xuq773pps het volgende:
ik zoek een film... tis al best wel lang geleden dat ik deze heb gezien....en kan het me nog vaag herinneren maar ik zal alles vertellen wat ik nog weet..

Het gaat over een meid die wordt gebeten door een wolf en op een of ander manier neemt ze langzamerhand het gedrag van een wolf over...

dan vindt ze een soort van tegengif dat haar helpt om het gedrag dat ze onbewust leert tegen te houden...

de tegengif wordt een soort van verslaving dus wordt ze in een afkickkliniek gedumpt...

maar de wolf die haar gebeten heeft is nog steeds op zoek naar haar dus ontsnapt ze uit het afkickkliniek samen met een vriendin...

uiteindelijk grootgevecht met de wolf en de 2 dames :{ de wolf is uiteindelijk wel dood..

maar dan.... de vriendin die ze heeft ontmoet...die sluit de wolf en dat andere meid die werd gebeten in een kelder op terwijl dat andere meid nog gewoon leeft...dus die ene vriendin is een psycho freak... :{w

dat laatste stuk klinkt moeilijk he :O :O :O tis nog vroeg :@
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 08:04 schreef Zonnetje1981 het volgende:
klinkt een klein beetje als Ginger Snaps..
Ja, maar klinkt heel erg als Ginger Snaps: Unleashed in ieder geval.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zondag 12 juni 2011 @ 10:37:13 #285
345721 spierbal
Tricepbal
pi_98056263
Hee weet iemand hoe deze film heet ?

Het verhaal gaat over een man, ik weet niet zeker of hij een undercover agent was oid.
Maar hij is tijdelijk een leraar op een school in de ghetto, om en een of andere groep op te sporen.
Wat mij heel erg is bijgebleven in de film is, op een moment was de groep in een grote ruimte daarvoor was er al een vuurgevecht met hun alle maar toen ging de leraar omhoog en had door middel van een laser en spiegels net de illusie gewekt of ze allemaal onder schot werden gehouden.

Hopelijk kan iemand mij helpen dit was echt zo goeie film !
En qua verhaal lijkt het ook wel een beetje op de substitute.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_98099160
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 00:43 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

[..]

Ja, maar klinkt heel erg als Ginger Snaps: Unleashed in ieder geval.
neh lijkt er wel heel veel op..maar dat afkickkliniek gedeelte mis ik

had de volgende deel niet gezien

[ Bericht 3% gewijzigd door 2xuq773pps op 13-06-2011 01:48:45 (Jullie hebben gelijk) ]
PSN:Vkashhh
  maandag 13 juni 2011 @ 21:50:19 #287
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_98133721
waar komt deze UI vandaan? http://www.last.fm/user/P0pk1ller

ik dacht dat het uit Scrubs kwam, maar kan het niet vinden...
Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
  maandag 13 juni 2011 @ 22:36:34 #288
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_98137147
quote:
17s.gif Op maandag 13 juni 2011 21:50 schreef Muchachooo het volgende:
waar komt deze UI vandaan? http://www.last.fm/user/P0pk1ller

ik dacht dat het uit Scrubs kwam, maar kan het niet vinden...
Volgens mij is dat toch die vriendin van die john dorian een tijdje?
Drinking for the motherland, thinking for myself.
  maandag 13 juni 2011 @ 22:37:37 #289
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_98137222
Weet iemand hoe de film heette die zaterdagnacht op sbs 6 was rond 2 uur.
Ging over een flat waarin mensen woonden en er een vent was die iedereen in de gaten hield met camera's. Er zat ook een lekkere chick in.
Drinking for the motherland, thinking for myself.
  maandag 13 juni 2011 @ 22:41:50 #290
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_98137539
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 22:36 schreef Bonzoo het volgende:

[..]

Volgens mij is dat toch die vriendin van die john dorian een tijdje?
Nee die heeft korter haar.
Shiznuts heeft het al gevonden, het clipje komt uit Click (die film met Adam Sandler)
Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
pi_98138985
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 22:37 schreef Bonzoo het volgende:
Weet iemand hoe de film heette die zaterdagnacht op sbs 6 was rond 2 uur.
Ging over een flat waarin mensen woonden en er een vent was die iedereen in de gaten hield met camera's. Er zat ook een lekkere chick in.
Dat is wel heel lui in een tijd van tv-gidsen op internet ;)

http://www.tv2day.nl/programma/11_juni_2011/sbs+6

Sliver en de chick was Sharon Stone dan denk ik?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 13 juni 2011 @ 23:07:46 #292
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_98139281
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 23:03 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat is wel heel lui in een tijd van tv-gidsen op internet ;)

http://www.tv2day.nl/programma/11_juni_2011/sbs+6

Sliver en de chick was Sharon Stone dan denk ik?
Thanks man, ik wist niet dat die dingen ook terug in de tijd gingen, nouja weer wat geleerd.
Drinking for the motherland, thinking for myself.
pi_98142300
Oke, ik zoek een film.
Ik heb hem al gezien, alleen weet niet precies meer hoe het ging.
Mensen maken in een bepaalde stad/dorp de zelfde verschijningen mee, ze zien in de nacht allemaal een uil als ze wakker worden en vertellen aparte dingen.

Een paar van hen gaan onder hypnose, waaruit blijkt dat het aliens/ buiten aardsen zijn.
Ze brengen de hypnose inbeeld via een simpele camera, zodat het lijkt echt te zijn.
Sorry voor de korte info die ik verder heb,maar het zit maar vaag in mijn geheugen.
-
Nou ik er toch ben.
Kan iemand zich nog een serie/show voor de geest halen wat begon met Rik Mayall zittende in een grote stoffen stoel, elke aflevering begon zo.

Hij las dan voor uit een boek, en dat liep later tijdens het vertellen over in een film/show/serie.
Ik dacht eerst dat het The Storyteller was. maar dat is het niet.

Zelf gevonden!
Grim Tales

[ Bericht 16% gewijzigd door schommelstoel op 14-06-2011 00:21:48 ]
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_98142455
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 00:07 schreef schommelstoel het volgende:
Oke, ik zoek een film.
Ik heb hem al gezien, alleen weet niet precies meer hoe het ging.
Mensen maken in een bepaalde stad/dorp de zelfde verschijningen mee, ze zien in de nacht allemaal een uil als ze wakker worden en vertellen aparte dingen.

Een paar van hen gaan onder hypnose, waaruit blijkt dat het aliens/ buiten aardsen zijn.
Ze brengen de hypnose inbeeld via een simpele camera, zodat het lijkt echt te zijn.
Sorry voor de korte info die ik verder heb,maar het zit maar vaag in mijn geheugen.
The Fourth Kind?
http://www.imdb.com/title/tt1220198/
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_98142580
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 00:11 schreef Tim86 het volgende:

[..]

The Fourth Kind?
http://www.imdb.com/title/tt1220198/
Yes, dat is hem ;)
Dank!
:)
Misschien ook een idee wat het geen is dat ik wat later erbij schreef?
Zelf gevonden!
Grim Tales
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 00:18:38 #296
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_98142658
http://www.imdb.com/title/tt0177448/ ?

Zoja, zoek dan volgende keer even zelf op IMDB onder acteur }:|
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_98142736
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 00:18 schreef Tanin het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0177448/ ?

Zoja, zoek dan volgende keer even zelf op IMDB onder acteur }:|
Ga mij niet vertellen hoe dat werk wijsneus.
En dat is het niet, wat jij poste.
Dit is voor het eerst dat ik hier wat vraag,en waarom denk jij dat dit topic er is ;)
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 00:22:53 #298
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_98142793
Voor mensen die niet genoeg informatie hebben om een korte lijst met films/series door te werken, dacht ik. Maargoed, je hebt het gevonden.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  dinsdag 14 juni 2011 @ 01:14:59 #299
321658 SirShagalot
rararararoar
pi_98143971
zoek nog een film
een iets oudere ook
waar een man experimenten uitvoert voor de amerikaanse regering (iets met de zon ofzo)
en het gaat fout, maar plots (na wat geflits) is die man alleen op de wereld
of dat denkt ie toch
na tijdje komt hij nog een vrouw tegen, en daarna nog een man
en blijkbaar zijn zij nog in leven omdat op het moment van die flits ze net dood gingen
(de man pleegde net zelfmoord denk ik)
uiteindelijk moet een van hen zich opofferen om iets te vernietigen en dat doen ze door met een brandstoftruck in het gebouw (of iets anders) te rijden
het is me allemaal maar een beetje vaag
iemand?
"Woah look at that dude his poo ring looms like a brown crusty donut"
  dinsdag 14 juni 2011 @ 21:54:25 #300
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_98177373
quote:
9s.gif Op woensdag 8 juni 2011 21:19 schreef BOkh30 het volgende:
nummero 2 is een wat oudere film, volgens mij een keertje heel laat op nederland 2 gezien, over een hittegolf in amerika. Volgens mij ging de film over 1 dag uit het leven van verschillende personen en gezinnen. Het was snikheet, elektriciteit was uitgevallen en in de film zit de hele tijd een voelbare spanning. Weet niet zeker of t zo is, maar volgens mij zou de wereld na die dag ook vergaan of zou er een ramp plaatsvinden...
Dat zou Last Night moeten zijn.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 21:56:55 #301
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_98177521
Ik ben op zoek naar een film die zich afspeelt in Barcelona, het gaat over een aantal personen waarvan de levens met elkaar kruisen. Wat ik me nog herinner ervan is dat een jongen seks heeft met een oudere vrouw. Die jongen werkt ook in een supermarkt volgens mij. Volgens mij is die een paar maanden geleden op de publieke omroep geweest. Alvast bedankt! :)

Ik weet niet hoe ik een nieuw deel moet openen! :')
Drinking for the motherland, thinking for myself.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')