abonnement Unibet Coolblue
pi_96285046
Jammer dit sfeertje. Laat iedereen lekker z'n ding doen.

Zijn er nog albums waarna uitgekeken moet worden? Group Therapy sowieso.

Ook wel leuk dat er nog setjes verschijnen van asot. :) Al het gemiste toch nog inhalen.
pi_96290672
Jammer idd...

Allure album?


_O_
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:32:07 #203
105311 Xantra
Cinematographer
pi_96304841
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 13:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je bent de enige die klaagt, de wereld draait niet om jou...
Ik denk dat Jackson vooral doelt op dat er maar van alles hier wordt gelinkt en dat hij vindt dat het grotendeel van de platen de moeite niet waard zijn om te linken/luisteren.

Hij heeft liever dat er 2 extreem goede/interessante/creatieve platen gepost worden dan 20 middelmatige platen :)

Dat heeft dan dus weer met smaak te maken welke platen hier wel goed genoeg voor zijn :)

Ik persoonlijk vind dat 5 youtubelinkjes in 1 post ook wat irritant/chaotisch oogt en vaak klik ik er dan maar 1 aan om af te spelen ipv alle 5.
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_96305096
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:32 schreef Xantra het volgende:
Hij heeft liever dat er 2 extreem goede/interessante/creatieve platen gepost worden dan 20 middelmatige platen :)

Dat heeft dan dus weer met smaak te maken welke platen hier wel goed genoeg voor zijn :)
Je geeft al zelf antwoord op je vraag. Niemand post ook 5 youtube video's in 1 post.
Maargoed klikken is niet verplicht en mensen mogen zelf weten of ze een nummer posten die ze zelf goed vinden en willen delen...

Zoals
_O_
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:34:18 #205
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_96308123
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:32 schreef Xantra het volgende:

[..]

Ik denk dat Jackson vooral doelt op dat er maar van alles hier wordt gelinkt en dat hij vindt dat het grotendeel van de platen de moeite niet waard zijn om te linken/luisteren.

Hij heeft liever dat er 2 extreem goede/interessante/creatieve platen gepost worden dan 20 middelmatige platen :)

Dat heeft dan dus weer met smaak te maken welke platen hier wel goed genoeg voor zijn :)

Ik persoonlijk vind dat 5 youtubelinkjes in 1 post ook wat irritant/chaotisch oogt en vaak klik ik er dan maar 1 aan om af te spelen ipv alle 5.
Voila O+
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 20:39:21 #206
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_96312009
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:32 schreef Xantra het volgende:

[..]

Ik denk dat Jackson vooral doelt op dat er maar van alles hier wordt gelinkt en dat hij vindt dat het grotendeel van de platen de moeite niet waard zijn om te linken/luisteren.

Hij heeft liever dat er 2 extreem goede/interessante/creatieve platen gepost worden dan 20 middelmatige platen :)

Dat heeft dan dus weer met smaak te maken welke platen hier wel goed genoeg voor zijn :)

Ik persoonlijk vind dat 5 youtubelinkjes in 1 post ook wat irritant/chaotisch oogt en vaak klik ik er dan maar 1 aan om af te spelen ipv alle 5.
Daar komt het ongeveer op neer ja. Blijft leuker om reacties op feesten te lezen of discussies over DJ's / producers is mijn mening. Helaas zit dat er hier blijkbaar niet in. Was vroeger anders naar mijn mening. Dat geeft ook niet maar had hier graag boeiende zaken gelezen in plaatst van allerlei links waar vervolgens door niemand reactie op komt.

Wanneer is het nog fatsoenlijk over DJ gear of iets gegaan? Ik kan het me niet herinneren. Zelf ben ik er aardig uit maar blijf het leuk vinden om er wat over te lezen / zien hier.

Waarschijnlijk druk ik de pret weer met deze post.... Nou, dan heb ik goed nieuws, het is de laatste hier :D. Tjoooo! :W
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_96318351
Zo eindelijk.
pi_96319725
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 22:22 schreef needakill het volgende:
Zo eindelijk.
Boehoe ik ben weg :'(
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:04:54 #209
105311 Xantra
Cinematographer
pi_96321179
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:39 schreef jackson het volgende:

[..]

Waarschijnlijk druk ik de pret weer met deze post.... Nou, dan heb ik goed nieuws, het is de laatste hier :D. Tjoooo! :W
Laat je me in de steek nu :')
De laatste der mohikanen :P

Jackson heeft wel een punt idd, vroegah ging het veel over feesten en dj-ing, scheelt ook wel dat iedereen die hier toen postte elkaar zeker wel 2x in de maand tegen kwam op feestjes :)

Ik vind opgenomen dj-sets verder wat interessanter dan losse tracks, maar ik vind het nog wel leuk om te lezen/horen waar trance heengaat :)
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_96321775
Ik ben relatief gezien een newbie, maar ik wil even zeggen dat ik mij wil distantiëren van (o.a.) post #194. Zonde als de oude garde weg gaat vanwege de nieuwe garde. In mijn ogen kunnen deze twee naast (door en met) elkaar communiceren in dit topic. Jackson heeft zich helemaal niet anti-newbie opgesteld, maar gewoon een vraag gesteld en daar is niets mis mee.

OT: Wie van jullie heeft contact (gehad) met producers / dj's? Hoeft niet per se real life, maar twitter kan ook. Zo ja, met wie en waarover? Ik heb wel eens een track aangevraagd aan Leon Bolier een dag van te voren dat ik hem zou zien. Helaas zei die dat hij z'n tracklist al af had. :{w :P (De track was Leon Bolier vs Kamaya Painters - Endless Ocean Wave (Leon Bolier Mashup). Zoek zelf maar op YT mits nieuwsgierig. :P)
pi_96323997
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:15 schreef FastFox91 het volgende:
Ik ben relatief gezien een newbie, maar ik wil even zeggen dat ik mij wil distantiëren van (o.a.) post #194. Zonde als de oude garde weg gaat vanwege de nieuwe garde. In mijn ogen kunnen deze twee naast (door en met) elkaar communiceren in dit topic. Jackson heeft zich helemaal niet anti-newbie opgesteld, maar gewoon een vraag gesteld en daar is niets mis mee.
Bedoel je nu met nieuwe garde mij :? Volgens mij kom ik hier al sinds ik op FOK! zit :? 2003 dus...

[ Bericht 0% gewijzigd door Dj_Day-V op 04-05-2011 00:03:33 ]
  woensdag 4 mei 2011 @ 00:35:48 #212
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_96325536
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:15 schreef FastFox91 het volgende:
OT: Wie van jullie heeft contact (gehad) met producers / dj's? Hoeft niet per se real life, maar twitter kan ook.
PM conversatie gehad met Ormatie op SoundCloud over een paar van z'n tracks, zitten babbelen over een Armada Night met Orjan Nilsen op trance.nu (erg sympathieke kerel btw :)), ooit nog een verneukte demo gestuurd naar Joost vd Vleuten (waar ik zelf nog feedback op kreeg :D) en keer Leon Bolier de hand geschud en kort gesproken na een Streamlined event.

Verder ook nog wel wat random chitchat met producers via YT/SC.
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
pi_96330920
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:58 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Bedoel je nu met nieuwe garde mij :? Volgens mij kom ik hier al sinds ik op FOK! zit :? 2003 dus...
Ik ben relatief een newbie, en ik weet niet precies wie hier al lang zit en wie nog niet. Maar hp22 zegt zo "dit is de nieuwe generatie". Sorry als je je aangevallen voelt.

@Icebeach Volgens mij mis je nog een verhaaltje met Dulac & Dubois. :+ Verder wel vet dat dit gewoon kan in deze scene.
  woensdag 4 mei 2011 @ 14:08:31 #214
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_96341073
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:46 schreef FastFox91 het volgende:
@Icebeach Volgens mij mis je nog een verhaaltje met Dulac & Dubois. :+ Verder wel vet dat dit gewoon kan in deze scene.
Ja, maar die kent niemand hier, denk ik. :P
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
  woensdag 4 mei 2011 @ 14:14:44 #215
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_96341335
ISOS 9 komt in juni uit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
  woensdag 4 mei 2011 @ 14:27:02 #216
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_96341786
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:39 schreef jackson het volgende:

[..]

Daar komt het ongeveer op neer ja. Blijft leuker om reacties op feesten te lezen of discussies over DJ's / producers is mijn mening. Helaas zit dat er hier blijkbaar niet in. Was vroeger anders naar mijn mening. Dat geeft ook niet maar had hier graag boeiende zaken gelezen in plaatst van allerlei links waar vervolgens door niemand reactie op komt.

Wanneer is het nog fatsoenlijk over DJ gear of iets gegaan? Ik kan het me niet herinneren. Zelf ben ik er aardig uit maar blijf het leuk vinden om er wat over te lezen / zien hier.

Waarschijnlijk druk ik de pret weer met deze post.... Nou, dan heb ik goed nieuws, het is de laatste hier :D. Tjoooo! :W
zonde, maar begrijpelijk. Vroeger was alles beter :Y ik post hier ook nauwelijks meer (dat was vroeger wel anders) maar toch probeer ik het een beetje te volgen. Via youtube gaat dat niet mijns inziens.

*gaat de discussie missen over Sensation ;(

en dan nog even een nutteloze melding in een trance-topic: 9 juli: Magnetic Man, en ik ben erbij *O*
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  woensdag 4 mei 2011 @ 14:29:55 #217
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_96341908
quote:
Dj Tiësto vrijgepleit van plagiaat

BREDA - Dj Tiësto (Tijs Verwest) uit Breda maakt met zijn nummer Elements of Life uit 2007 geen inbreuk op het auteursrecht van dj Michiel de Jong.

De rechtbank in Breda heeft dat woensdag geoordeeld in een zaak die de Limburgse dj had aangespannen tegen zijn wereldberoemde collega.
Tiësto krijgt geen schadevergoeding omdat niet is aangetoond is dat zijn reputatie zou zijn aangetast door de ongefundeerde beschuldigingen, bepaalde de rechter bovendien.

Michiel de Jong zegt dat hij in 2003 een demo van zijn nummer Swiwal heeft gestuurd naar de platenmaatschappij van Tiësto. De melodielijn uit dit nummer zou door Tiësto zijn gebruikt in Elements of Life.

De rechter concludeert dat het tonenschema van acht maten ook voorkomt in een klassiek muziekstuk van de Engelse componist van Duitse afkomst Georg Friedrich Händel uit het begin van de zeventiende eeuw. Dat werk hoort tot het publieke domein en is niet beschermd.
NU.nl
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 4 mei 2011 @ 14:32:59 #218
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_96342022
De rechter concludeert dat het tonenschema van acht maten ook voorkomt in een klassiek muziekstuk van de Engelse componist van Duitse afkomst Georg Friedrich Händel uit het begin van de zeventiende eeuw.

_O-
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_96345532
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:32 schreef Veersesmurf het volgende:
De rechter concludeert dat het tonenschema van acht maten ook voorkomt in een klassiek muziekstuk van de Engelse componist van Duitse afkomst Georg Friedrich Händel uit het begin van de zeventiende eeuw.

_O-
p0wned _O-

http://www.dumpert.nl/med(...)leegt_plagiaat_.html

Zielig mannetje ;(
  woensdag 4 mei 2011 @ 16:21:13 #220
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_96346307
Haha mooi filmpje. Kan me wel voorstellen dat hij zich een beetje genaaid voelt. Hij zag zichzelf al rijk natuurlijk ;)
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_96346351
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:14 schreef Mr_DG het volgende:
ISOS 9 komt in juni uit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik erg benieuwd naar :Y
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  woensdag 4 mei 2011 @ 17:26:37 #222
105311 Xantra
Cinematographer
pi_96348925
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:15 schreef FastFox91 het volgende:
Ik ben relatief gezien een newbie, maar ik wil even zeggen dat ik mij wil distantiëren van (o.a.) post #194. Zonde als de oude garde weg gaat vanwege de nieuwe garde. In mijn ogen kunnen deze twee naast (door en met) elkaar communiceren in dit topic. Jackson heeft zich helemaal niet anti-newbie opgesteld, maar gewoon een vraag gesteld en daar is niets mis mee.

OT: Wie van jullie heeft contact (gehad) met producers / dj's? Hoeft niet per se real life, maar twitter kan ook. Zo ja, met wie en waarover? Ik heb wel eens een track aangevraagd aan Leon Bolier een dag van te voren dat ik hem zou zien. Helaas zei die dat hij z'n tracklist al af had. :{w :P (De track was Leon Bolier vs Kamaya Painters - Endless Ocean Wave (Leon Bolier Mashup). Zoek zelf maar op YT mits nieuwsgierig. :P)
Heb best veel contact gehad met Peres van Peres & Petersky, Hello ladies () werd grijs gedraaid door Tiësto in die tijd en ik draaide vooral de b-kant (Silent Moment), had hem in een mix op me site gezet en kreeg toen mailtje van hem dat hij me bedankte voor het draaien van die plaat, toen heb ik veel met hem gechat over dj-ing en producing.

Verder Eelke Kleijn en Phynn contact via clubcharts wat nu ook weg is.
Heb James Holden ooit 'gesproken' omdat ik backstage werkte bij een feest als geluidstechnici samen met een toenmalig klasgenoot van me, was wel interessant wat die te melden had.

Jackson en voormalige user Tomaz organiseerden aantal jaren terug feestjes dus hebben heel wat dj's gesproken waaronder geloof ik Menno de Jong, Phynn, Galen Behr, Jonas Steur en nog een stel trancedjs, weet niet precies welke. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Xantra op 04-05-2011 17:43:04 ]
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  woensdag 4 mei 2011 @ 19:20:16 #223
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_96354342
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 17:26 schreef Xantra het volgende:

[..]

Heb best veel contact gehad met Peres van Peres & Petersky, Hello ladies () werd grijs gedraaid door Tiësto in die tijd en ik draaide vooral de b-kant (Silent Moment), had hem in een mix op me site gezet en kreeg toen mailtje van hem dat hij me bedankte voor het draaien van die plaat, toen heb ik veel met hem gechat over dj-ing en producing.

Verder Eelke Kleijn en Phynn contact via clubcharts wat nu ook weg is.
Heb James Holden ooit 'gesproken' omdat ik backstage werkte bij een feest als geluidstechnici samen met een toenmalig klasgenoot van me, was wel interessant wat die te melden had.

Jackson en voormalige user Tomaz organiseerden aantal jaren terug feestjes dus hebben heel wat dj's gesproken waaronder geloof ik Menno de Jong, Phynn, Galen Behr, Jonas Steur en nog een stel trancedjs, weet niet precies welke. :)
wat een videoclip plaat was dat ja O+

Jackson, is dat niet die user die... ;) Heb Menno de Jong gesproken op de Ocean Nova (wat een feest) en verder wat hardstyle dj's (Dana, Luna, Pavo etc.) weinig bijzonders verder, het zijn net echte mensen :Y
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_96381811
Het zijn echte mensen. Doen ook heel normaal als je tegen ze praat enz. Op Armin Only kwam ik Alex MORPH tegen net voordat Armin "Broken Tonight" inzetten. Dat was wel tof.
  donderdag 5 mei 2011 @ 12:22:32 #225
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_96382608
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 11:58 schreef needakill het volgende:
Het zijn echte mensen.
Zal nog wel even duren voordat robotDJ's hun intrede doen. :P

Meeste mensen in de scene zijn wel relaxt ja. Alleen Alex MORPH vind ik echt een heel vreemd figuur. Dude met wie ik daar was (weet alleen t event niet meer), wilde graag Walk The Edge ofzo horen en besloot 'em aan te vragen (was een kleine club). Alleen MORPH keek hem arrogant aan met een 'wtf, wie ben jij en waar bemoei je je mee'-blik.

Best wel een stevige attitude voor iemand die alleen met Ableton kan DJ-en en niet eens z'n eigen muziek maakt. :')
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')