quote:
Op zondag 10 april 2011 11:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:[..]
Je eigen douche is goud waard

Maar ik heb alleen ff gemist wat er mis mee is.... helemaal naar de kloten??
Douchen

Binnenkort kan ik ook op mijn werk gaan douchen... hoe lekker is dat!
We hebben echt al zeker een jaar of 2 last van lekkage. Bij de beneden buren druppelt het door het plafond als we hebben gedouched. Eigenlijk sinds ze hier aan de straat hebben gewerkt, dus in het begin dachten we misschien is de bak los getrild dus alles opnieuw gekit enzo. Dan was het probleem weer opgelost. Na een paar maanden weer lekkage, weer opnieuw gekit, d'r lieten wat voegen los dus opnieuw gevoegd. Maar iedere keer was het opgelost en na een paar maanden begon het weer.
Dus gisteren was het weer feest, wij mn oom/aannemer gebeld en hij kijken...alles is dicht gekit en gevoegd, geen speling in de bak dus die snapte er ook niets meer van. Toen ging ie ff de afvoer controleren en toen stroomde het langs de muren bij de benedenburen...oftewel de afvoer is naar de klote. De hele douche mag er weer uit en tot er een nieuwe douche in zit kan ik hier niet douchen

Enig voordeel van het hele verhaal is dat er nu een mooie nieuwe inloopdouche gaat verschijnen....maar daar moet ik dus nog even op wachten