abonnement Unibet Coolblue
pi_95242723






Dit is het topic voor alles wat met tennissen te maken heeft. Hier wordt de algemene info van het tennis besproken en de gewone toernooien. Maar natuurlijk wel van het

Mannentennis.


Het vrouwentennis bespreek je in het WTA Topic.

De Masters toernooien en de Grand Slams bespreek je hier niet. Die krijgen altijd een eigen topic.

Officiele Site ATP Tour Klik
Toernooien + Datums 2010: Klik
Informatie over toernooien: Klik
ATP Rankings: Klik
Spelers Profielen: Klik
NOS Teletekst: Pagina's 649 t/m 657

ATP Bracket: Klik









Australian Open
Roland Garros
Wimbledon
US Open



Indian Wells
Miami
Monte Carlo (niet verplicht)
Rome
Madrid
Montreal / Toronto
Cincinnati
Shanghai
Paris
London



















Poll: Wie is je favoriete speler?

Roger Federer
Rafael Nadal
Novak Djokovic
Andy Murray
Andy Roddick
David Nalbandian
Nikolay Davydenko
Lleyton Hewitt
Marat Safin
Mikhail Youzhny
Stanislas Wawrinka
Richard Gasquet
Radek Stepanek
Iemand anders, namelijk..
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier



Het grote Centrale Tennistopic
Het grote Centrale Tennistopic II
Het grote Centrale Tennistopic III
Het grote Centrale Tennistopic IV
Het grote Centrale Tennistopic V
Het grote Centrale Tennistopic VI
Het grote Centrale Tennistopic VII
Het grote Centrale Tennistopic VIII
Het grote Centrale Tennistopic IX
Het grote Centrale Tennistopicl X
Het grote Centrale Tennistopic XI
Het grote Centrale Tennis Topic Deel XII
Het grote Centrale Tennis Topic Deel XIII
Het Centrale Tennis Topic Deel XIV
Het Centrale Tennis Topic Deel XV
Het grote Centrale Tennis Topic Deel XVI
[Tennis] Het grote Centrale Tennistopic Deel XIX
[[Tennis] Het grote centrale tennistopic deel XXI
[Tennis] Het grote centrale tennistopic deel XXII
[Tennis] Het grote centrale tennistopic deel XXIII
[Tennis] ATP Tour #XXIV: Het 'nieuwe' Centrale Tennistopic
[Tennis] ATP Tour # XXV: Het Centrale Tennistopic !!
[Tennis] ATP Tour # XXVI: De doorbraak van Kei en Gaba
[Tennis] ATP Tour # XXVII: Op naar Rome
[Tennis] ATP Tour # XXVIII: US Hard and the road to Shanghai
[Tennis] ATP Tour # XXIX: To the Masters !
[Tennis] ATP Tour # XXX: Zonder God !
[Tennis] ATP Tour # XXXI: Going down under
[Tennis] ATP Tour # XXXII: Kredietcrisis leidt tot fixen
ATP Tour # XXXIII: Op naar de Masters
ATP Tour #XXXIV: De oudjes aan de Mickey Mouse!
ATP Tour #XXXV: Tennis is Fed!
ATP Tour #XXXVI Amerikaans Hardcourt
ATP Tour #XXXVII Op naar de ATP Tour Finals in Londen
[ATP Tour # XXXVIII] Waar 2010 van start gaat !
[ATP Tour # XXXIX] Het Centrale Tennistopic
[ATP Tour # XL] Het Centrale Tennistopic
[ATP Tour # XLI] Het Centrale Tennistopic
[ATP Tour # XLII] Het centrale tennistopic



Roger Federer
Rafael Nadal
Novak Djokovic
Andy Roddick
David Nalbandian
Andy Murray
Teimuraz Gabashvili
Robin Haase
Martin Verkerk
Matwé Middelkoop
Donald Young
Thiemo de Bakker
Michel Koning
Dick Norman
Juan Martin Del Potro
Radek Stepanek
Radek Stevanek
Hesse Huta Galung
Jan Silva



De OpeningsPost van dit topic is ---- hier ---- te vinden.

Game On!
pi_95242767
Kan een mod het cijfer veranderen in XLIX

Ik heb gefaald met Romeinse cijfers... :') :D .... het was ook een moeilijke :P
pi_95242772
Dit is wel komisch.
pi_95242832
Jezus, daar had Karlo toch wel geluk. Netband op zijn eerste BP.
pi_95242908
Hoe krijg je het voor elkaar :')
(isner dus)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_95243036
Wat zou de gemiddelde rally lengte zijn? :D
pi_95243115
En we gaan een derde tiebreak (set) krijgen!
pi_95243219
Geen Monte Carlo voor djoko!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_95245725
Derde TB *O*
pi_95246385
Karlovic pakt de tiebreak met 11-9 omdat er op matchpoint een bal van de lijn af schiet :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_95246390
Karlovic wint de tiebreak met 11-9
pi_95246398
GSM Karlovic 7-6(2) 6-7(2) 7-6(9)
pi_95246454
Epische laatste punten _O-

Eerst Karlovic die een DF slaat als hij MP heeft, daarna Isner die twee keer een vrij eenvoudige passeerbal mag slaan op MP en tot slot die bal die van de lijn afschiet, waar Isner hem uit ziet en de umpire laat komen die hem toch in geeft :')
  zaterdag 9 april 2011 @ 00:46:43 #14
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_95246814
Doctor Ivo _O_

1/1 op BP's, Isner 1/11 _O- Big John heeft ook gewoon 7 punten meer dan Karlovic :D
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_95247896
Ivo is gewoon een baas. _O_
  zaterdag 9 april 2011 @ 01:27:49 #16
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_95247917
Ivo _O_ :D
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  zaterdag 9 april 2011 @ 10:01:35 #17
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95251540
IL. :')
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_95252756
XLIX dus.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 9 april 2011 @ 15:21:00 #19
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_95261006
Een wildcard in Monte Carlo voor de nummmer 690 van de wereld :D
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_95262058
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 15:21 schreef Salamando het volgende:
Een wildcard in Monte Carlo voor de nummmer 690 van de wereld :D
Tja, die krijgt ie bijna elk jaar. Heeft ook best aardige partijen gespeeld al.
  zaterdag 9 april 2011 @ 15:55:29 #21
332366 San_Andreas
Begin your tour here!
pi_95262483
Wildcard's voor Murray en Berdych in Monte Carlo? Dat is dus omdat ze zich te laat hebben ingeschreven of zo?

Ik verwacht Fed wel in de finale, benieuwd of ferrer een leuke pot tegen hem kan neerzetten.
"Ik quote graag mezelf."
pi_95476959

De Turs _O_

Inmiddels ook weer ruim terug in de top-100 ^O^
  zondag 17 april 2011 @ 17:38:13 #23
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95628992
Nadals winning streak op gravel is inmiddels alweer 27 (MC, Barcelona, Rome, Madrid en RG 2010, MC 2011). *O* Hopelijk sweept hij het hele gravelseizoen weer. *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_95670107
Haase eenvoudig langs Cipolla :).
  maandag 18 april 2011 @ 16:56:43 #25
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95673387
Ik lees hier net dat Nadal waarschijnlijk gewoon speelt in Barcelona "even though the Spaniard has been complaining of fatigue", staat er in het stukje. Maar waarom speelt hij dan toch? Hij heeft tot en met RG maar één week rust.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_95673729
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:56 schreef Federer-fan het volgende:
Ik lees hier net dat Nadal waarschijnlijk gewoon speelt in Barcelona "even though the Spaniard has been complaining of fatigue", staat er in het stukje. Maar waarom speelt hij dan toch? Hij heeft tot en met RG maar één week rust.
waarschijnlijk omdat hij niet snapt dat in sommige gevallen rust gewoon beter is, al wil hij nog jaren meedraaien
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 18 april 2011 @ 21:14:29 #27
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95687106
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 17:04 schreef franklop het volgende:

[..]

waarschijnlijk omdat hij niet snapt dat in sommige gevallen rust gewoon beter is, al wil hij nog jaren meedraaien
Ja, inderdaad al lees ik net hier dat het (ook) is met het oog op zijn ranking. Dat snap ik nooit zo goed. Toernooien winnen lijkt me zoveel belangrijker dan nummer 1 zijn, maar goed, daar over hebben we het hier weleens gehad.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_95708857
Riba, speelt die jongen wel eens een wedstrijd uit? :')
That's all folks!
pi_95710078
Gasquet gaat er voorlopig hard af tegen Chela :')
pi_95710751
Hij is zich hard aan het herstellen nu :).

Schoorel van Chardy gewonnen, dat noem ik dan wel weer zeer netjes :).
pi_95710787
Chardy raakt al tijden geen pepernoot en Schoorel zet zijn Rome-winst dus door. :)
That's all folks!
pi_95711788
Echt Nadal is gestoord. Hoe dom kun je zijn? Ja, barcelona zijn de enige punten die ik niet hoef te verdedigen..chill als je 500 punten scoort en vervolgens 1000 punten verliest omdat je bijvoorbeeld RG niet meer wint vanwege vermoeidheid....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 19 april 2011 @ 14:13:39 #33
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_95712635
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 13:52 schreef Norrage het volgende:
Echt Nadal is gestoord. Hoe dom kun je zijn? Ja, barcelona zijn de enige punten die ik niet hoef te verdedigen..chill als je 500 punten scoort en vervolgens 1000 punten verliest omdat je bijvoorbeeld RG niet meer wint vanwege vermoeidheid....
Lame-ass blessures bij Nadal zijn ook vrijwel altijd terug te voeren op overbelasting. Als ie dan verliest kunnen zn fanboys dan zeggen dat het kwam door de blessure. Maar ja, in 8 van de 10 gevallen komt die blessure door Rafa zelf, dus tjah ...
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_95712720
Ik dacht dat ie vorig jaar eindelijk slim werd. Enige jaar dat ie niet Barcelona speelde, en prompt zette hij het ene record na de andere. En hij speelde toen Barca niet omdat het anders zo druk zou zijn... :') Tsja, kennelijk heeft hij een kort geheugen.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_95712860
Echt wel raar met zo'n begeleidingsteam.
That's all folks!
pi_95713017
Een week rust voor Roland Garros is ook wel genoeg.
pi_95713171
Ach als ie gewoon in Rome verliest ofzo dan is dat ook goed, maar het probleem is dat ie het wss dit jaar zwaarder dan ooit gaat krijgen (kijk maar naar MC) en dat hij dus extra vermoeid zal raken. Daar komt bij dat Miami en IW ook al megavermoeiend voor hem waren door zijn potten tegen Djoko en hij eigenlijk met MC al aan het klagen was over overbelasting. Het scenario is nu in werkelijk alle mogelijk manieren te absurd voor woorden. Hij zal echt een van de 3 masters of Barcelona moeten skippen hoor..anders krijg je zo'n RG 2009 verhaal daar ben ik van overtuigd. Zeker als hij weer van die krakers tegen Djokovic (en/of Murray) gaat spelen....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 19 april 2011 @ 14:31:16 #38
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_95713321
Van mij mag dit jaar ook wel iemand anders Roland Garros winnen.
Een Ferrer bijvoorbeeld.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_95713344
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 14:27 schreef Norrage het volgende:
Ach als ie gewoon in Rome verliest ofzo dan is dat ook goed, maar het probleem is dat ie het wss dit jaar zwaarder dan ooit gaat krijgen (kijk maar naar MC) en dat hij dus extra vermoeid zal raken. Daar komt bij dat Miami en IW ook al megavermoeiend voor hem waren door zijn potten tegen Djoko en hij eigenlijk met MC al aan het klagen was over overbelasting. Het scenario is nu in werkelijk alle mogelijk manieren te absurd voor woorden. Hij zal echt een van de 3 masters of Barcelona moeten skippen hoor..anders krijg je zo'n RG 2009 verhaal daar ben ik van overtuigd. Zeker als hij weer van die krakers tegen Djokovic (en/of Murray) gaat spelen....
Eens. Het zou wel heel stom zijn als hij Barcelona, Madrid en Rome gaat spelen. Maar daar ga ik totaal niet van uit.
pi_95713762
Maar skip dan Barca, en niet 1 van de masters :')
Maar goed, is het uberhaupt al helemaal zeker dat ie barca gaat spelen>? Hij moet donderdag pas zijn 1e pot geloof ik toch? Zal me niet verbazen dat ie misschien zich toch nog terugtrekt...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_95714055
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 14:41 schreef Norrage het volgende:
Maar skip dan Barca, en niet 1 van de masters :')
Maar goed, is het uberhaupt al helemaal zeker dat ie barca gaat spelen>? Hij moet donderdag pas zijn 1e pot geloof ik toch? Zal me niet verbazen dat ie misschien zich toch nog terugtrekt...
Barcelona is not just training for Roland Garros. I cant think about Roland Garros now. Ive got to play with more aggressiveness, serve better and finish off points with more authority and forcefulness, Nadal said Monday at the Real Club de Tenis Barcelona. This is the only week I dont have to defend points. You have to think about winning them.
pi_95714660
Ferrero wint bij zijn rentree met 6-4 6-2 van Xavier Malisse!
pi_95715170
Ach, jullie kunnen ook overdrijven met zijn allen. Nadal zijn schema is niet zo idioot hoor. In 2008 speelde hij MC, Barca, Rome en Hamburg, verloor weliswaar vroeg in Rome en won alsnog Roland Garros, Queens, Wimbledon.

Daarnaast heeft hij niet 1, maar 2 weken rust tussen nu en RG. Monte-Carlo-Barcelona, week rust Madrid-Rome, week rust, Roland Garros. Als hij ooit nog Barcelona wil spelen, komt dit jaar het beste uit.

Daarnaast kan hij beter Madrid dan Barcelona overslaan. Hij speelt liever in Barcelona, Barcelona is net als MC, Rome en RG ongeveer op zeeniveau en Madrid niet en Madrid is iets sneller dan hij graag heeft. Zeker aangezien zijn gravelspel nog niet helemaal is waar het hebben wil. Winst in Barcelona zou alsnog bijna evenveel punten zijn als een finale, stel dat hij die verliest van Federer/Soderling/Djokovic/Ferrer/Almagro.

En zo lang hij maar niet precies op Roland Garros te vermoeid/pijnlijk is om te winnen kan hij altijd nog Queens laten schieten en een weekje extra rust nemen.
  dinsdag 19 april 2011 @ 15:23:23 #44
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_95715461
Berdych zegt af voor Barcelona wegens griep.
Rui Machado neemt z'n plaats in.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 19 april 2011 @ 17:35:46 #45
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95721750
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 14:41 schreef Norrage het volgende:
Maar skip dan Barca, en niet 1 van de masters :')
[...]
Ja, precies.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 19 april 2011 @ 17:54:25 #46
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_95722596
Jaziri (wie kent deze vrolijke Tunesiër niet) wint ergens in Brazilië op een aftands graveltoernooitje van oud-Olympisch kampioen Massu (kennen we die nog wel?). 75 75. Op zich niet zo gek allemaal.

Wel dat het maar liefst 2 uur en 43 minuten moest duren _O-
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_95722744
Dat is bij Massu ook niet echt bijzonder volgens mij :D
  dinsdag 19 april 2011 @ 22:44:34 #48
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_95740200
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 14:27 schreef Norrage het volgende:
Ach als ie gewoon in Rome verliest ofzo dan is dat ook goed, maar het probleem is dat ie het wss dit jaar zwaarder dan ooit gaat krijgen (kijk maar naar MC) en dat hij dus extra vermoeid zal raken. Daar komt bij dat Miami en IW ook al megavermoeiend voor hem waren door zijn potten tegen Djoko en hij eigenlijk met MC al aan het klagen was over overbelasting. Het scenario is nu in werkelijk alle mogelijk manieren te absurd voor woorden. Hij zal echt een van de 3 masters of Barcelona moeten skippen hoor..anders krijg je zo'n RG 2009 verhaal daar ben ik van overtuigd. Zeker als hij weer van die krakers tegen Djokovic (en/of Murray) gaat spelen....
Weet je wat absurd is? Denken dat je van buitenaf een betere keuze kan maken dan Rafa&team.

Hoe arrogant moet je dan wel niet zijn?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_95740630
Nou, Rafa heeft veel fouten gemaakt met scheduling, en dat heeft ie ook wel eens toegegeven. En wellicht haalt ie die clay court streak wel, maar dan zie ik hem vast weer geblesseerd raken of wat dan ook aan het einde van het jaar....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 19 april 2011 @ 22:58:02 #50
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_95741128
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 22:50 schreef Norrage het volgende:
Nou, Rafa heeft veel fouten gemaakt met scheduling, en dat heeft ie ook wel eens toegegeven. En wellicht haalt ie die clay court streak wel, maar dan zie ik hem vast weer geblesseerd raken of wat dan ook aan het einde van het jaar....
Noem eens 3 spelers op in de top 20 die minder lang dan Rafa geblesseerd zijn geweest de afgelopen 5 jaar?

Hij zal vast wel eens geblesseerd raken ja. Erg makkelijk om nu alvast te roepen dat dat misschien komt doordat hij nu veel op gravel zal spelen.

Wanneer hij de afgelopen weken heeft geroepen dat hij eerder vermoeid is dan andere jaren, heeft hij ook gezegd dat de uren op de baan hem conditioneel sterker zullen maken. Dat zal die zelf toch wel een beetje kunnen aanvoelen? Vooral of hij daar op korte termijn (waarschijnlijk) een blessure door overmatige inspanning door zal oplopen.

Laat hem maar 5 graveltoernooien op rij winnen, dan wil ik nog wel eens zien of hij de nummer 1 plek kwijt raakt.

Rafa z'n doel is volgens niet om tm december gezond te blijven, hij wil zoveel mogelijk titels pakken. En dan kan die het beste op gravel. Na Wimbledon zijn er nog maar weinig toernooien waar die meer dan 80% kans heeft om de titel te pakken. Als hij dan nog op 3 toernooi'tjes (2 masters en US open) kan toppen heeft hij een zeer goed seizoen gedraaid.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_95741289
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 april 2011 22:58 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Noem eens 3 spelers op in de top 20 die minder lang dan Rafa geblesseerd zijn geweest de afgelopen 5 jaar?
Federer, Djokovic, Ferrer, Verdasco, Troicki, Querrey.
sig verwijderd door FA
  dinsdag 19 april 2011 @ 23:08:08 #52
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_95741729
Kijk, als Nadal en zn team aangeven dat het mogelijk is en dat hij zich er lekker bij voelt, waarom dan niet. Moet hij idd lekker zelf weten. Alleen ik heb er even 1 quote van je uitgepakt.

quote:
7s.gif Op dinsdag 19 april 2011 22:58 schreef jojomen4 het volgende:
Rafa z'n doel is volgens niet om tm december gezond te blijven, hij wil zoveel mogelijk titels pakken. En dan kan die het beste op gravel.
In feite zeg je dus dat Rafa zichzelf willens en wetens naar de kloten speelt voor wat titels en een herstelperiode in de 2e helft van het jaar.
Even voorbijgaand aan het feit dat dit ietwat overdreven gesteld is, is dit wel een indicatie dat Nadal blijkbaar bereid is roofbouw te plegen op zijn lichaam. En dat is volgens mij voor geen enkele sporter ooit lekker uitgepakt ....
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  dinsdag 19 april 2011 @ 23:09:56 #53
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_95741827
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 23:00 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Federer, Djokovic, Ferrer, Verdasco, Troicki, Querrey.
Die laatste 2 hebben natuurlijk veel minder wedstrijden gespeeld, die zijn veel minder belast. Anyway, m'n vraagstelling was niet correct en jij hebt keurige antwoorden gevonden. :)
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 19 april 2011 @ 23:15:45 #54
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_95742199
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 23:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kijk, als Nadal en zn team aangeven dat het mogelijk is en dat hij zich er lekker bij voelt, waarom dan niet. Moet hij idd lekker zelf weten. Alleen ik heb er even 1 quote van je uitgepakt.

[..]

In feite zeg je dus dat Rafa zichzelf willens en wetens naar de kloten speelt voor wat titels en een herstelperiode in de 2e helft van het jaar.
Even voorbijgaand aan het feit dat dit ietwat overdreven gesteld is, is dit wel een indicatie dat Nadal blijkbaar bereid is roofbouw te plegen op zijn lichaam. En dat is volgens mij voor geen enkele sporter ooit lekker uitgepakt ....
Als je het leest als "Boezelaar" dan zal ik dat vast zeggen. Als je het als objectief persoon leest zie je misschien wat anders. Ik zeg dat Rafa altijd heeft gezegd dat hij zoveel mogelijk toernooien wil winnen. Waar zeg ik dat hij ervoor kiest om zich nu naar de kloten te spelen? Ik zeg dat hij er voor kiest om nu zoveel mogelijk prijzen te pakken. Met de kennis die hij nu heeft zal hij toch wel een goede inschatting hebben kunnen maken van hoe z'n lichaam er over 4/5 maanden uit zal zien nadat hij nu zoveel op gravel speelt. Jij suggereert dat hij dan gegarandeerd kapot is, en dat hij dat nu op voorhand weet.

Hoe vaak hij heeft niet aangegeven dat z'n tennisjaar van April tm Wimbledon loopt. Dat dat de periode is waarin hij moet vlammen en de meeste punten/titels moet pakken. Wat erna bij komt, dat is mooi meegenomen.

Maar hij zal waarschijnlijk niet nu 2 toernooien overslaan om in Cincinnati of november zo fris als een vogel op de baan te staan.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 19 april 2011 @ 23:22:28 #55
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_95742610
Niemand lijkt btw rekening te houden met het feit dat Rafa z'n spel is aangepast i.v.m. z'n spel 4 jaar geleden. Hij heeft nu in het algemeen toch meer wapens waardoor hij niet elk punt een rally van 30 slagen probeert aan te gaan. Dit zal toch ook minder energie kosten.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_95742773
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 april 2011 23:22 schreef jojomen4 het volgende:
Niemand lijkt btw rekening te houden met het feit dat Rafa z'n spel is aangepast i.v.m. z'n spel 4 jaar geleden. Hij heeft nu in het algemeen toch meer wapens waardoor hij niet elk punt een rally van 30 slagen probeert aan te gaan. Dit zal toch ook minder energie kosten.
Toch duren ze partijen over het algemeen nog altijd een stuk langer dan die van de andere toppers.
sig verwijderd door FA
  dinsdag 19 april 2011 @ 23:29:30 #57
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_95743049
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 23:25 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Toch duren ze partijen over het algemeen nog altijd een stuk langer dan die van de andere toppers.
Dat wel, maar hij rekt ook meer tijd dan andere spelers. Wimderon heeft daar altijd mooie stats van. :)

Ik zeg niet dat hij de snelste is, ik zeg dat hij niet meer voor alle punten even hard moet werken als 4 jaar terug. Het is niet meer alleen maar verdedigen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_95743404
Ik vind het echt schofterig hoe sommige spelers met toernooien en hun organisatoren omgaan. Vorige week wilden Murray en Berdych ineens een WC in Monte Carlo, waardoor de organisatie min of meer genoodzaakt was om eerder beloofde wildcards in te trekken en ze aan die 2 toe te kennen terwijl ze dus niet waren ingeschreven. Nu hebben ze daar gespeeld en trekken ze zich allebei terug in Barcelona, waar ze wel big names waren en uiteraard gebruikt zijn in de marketing..Echt te belachelijk voor woorden.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_95743499
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 april 2011 23:36 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind het echt schofterig hoe sommige spelers met toernooien en hun organisatoren omgaan. Vorige week wilden Murray en Berdych ineens een WC in Monte Carlo, waardoor de organisatie min of meer genoodzaakt was om eerder beloofde wildcards in te trekken en ze aan die 2 toe te kennen terwijl ze dus niet waren ingeschreven. Nu hebben ze daar gespeeld en trekken ze zich allebei terug in Barcelona, waar ze wel big names waren en uiteraard gebruikt zijn in de marketing..Echt te belachelijk voor woorden.
Daar krijgen ze ook wel boetes voor toch? Al zullen ze niet wakker liggen van een beetje wisselgeld..
sig verwijderd door FA
  dinsdag 19 april 2011 @ 23:39:42 #60
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_95743545
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 april 2011 23:36 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind het echt schofterig hoe sommige spelers met toernooien en hun organisatoren omgaan. Vorige week wilden Murray en Berdych ineens een WC in Monte Carlo, waardoor de organisatie min of meer genoodzaakt was om eerder beloofde wildcards in te trekken en ze aan die 2 toe te kennen terwijl ze dus niet waren ingeschreven. Nu hebben ze daar gespeeld en trekken ze zich allebei terug in Barcelona, waar ze wel big names waren en uiteraard gebruikt zijn in de marketing..Echt te belachelijk voor woorden.
Berdych heeft griep, al is het maar de vraag wat er waar van is.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_95744566
En Murray had tegen Nadal al last van z'n arm natuurlijk.

Misschien levert het voor Berdych en/of Murray nog een 0-puntertje op voor de ranking.
  woensdag 20 april 2011 @ 08:50:16 #62
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95749735
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 april 2011 22:58 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Rafa z'n doel is volgens niet om tm december gezond te blijven, hij wil zoveel mogelijk titels pakken. En dan kan die het beste op gravel. Na Wimbledon zijn er nog maar weinig toernooien waar die meer dan 80% kans heeft om de titel te pakken. Als hij dan nog op 3 toernooi'tjes (2 masters en US open) kan toppen heeft hij een zeer goed seizoen gedraaid.
Bdoel je niet fit?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 20 april 2011 @ 08:51:36 #63
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95749765
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 april 2011 23:36 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind het echt schofterig hoe sommige spelers met toernooien en hun organisatoren omgaan. Vorige week wilden Murray en Berdych ineens een WC in Monte Carlo, waardoor de organisatie min of meer genoodzaakt was om eerder beloofde wildcards in te trekken en ze aan die 2 toe te kennen terwijl ze dus niet waren ingeschreven. Nu hebben ze daar gespeeld en trekken ze zich allebei terug in Barcelona, waar ze wel big names waren en uiteraard gebruikt zijn in de marketing..Echt te belachelijk voor woorden.
Ja, inderdaad.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_95758501
Monaco 3-6 *1-4 achter tegen Vagnozzi :')
pi_95766508
Trevisan wint na 3 uur 24 minuten van Munoz-De La Nava _O_.
pi_95768205
Kut Sport1.

Neem je een abo'tje, zenden ze gvd alleen maar dat ene kut-atp programmaatje uit van een half uur, back-to-back-to-back etc, en herhalingen van Monte Carlo, terwijl er live-wedstrijden zijn in Barcelona.

Kut Sport1.
pi_95768285
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 17:35 schreef Rorsach het volgende:
Kut Sport1.

Neem je een abo'tje, zenden ze gvd alleen maar dat ene kut-atp programmaatje uit van een half uur, back-to-back-to-back etc, en herhalingen van Monte Carlo, terwijl er live-wedstrijden zijn in Barcelona.

Kut Sport1.
Gewoon allemaal bekend hoor..pas vanaf de kwartfinale hebben ze rechten.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_95773154
Söderling heeft het nog niet. 2-6 0-1* achter tegen Dodig
  woensdag 20 april 2011 @ 19:32:32 #69
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_95773298
De Söd is hjet een beetje kwijt :').
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_95780314
Soderling falertje :'). Neem niet aan dat ie weer de RG finale gaat halen _O-.
  woensdag 20 april 2011 @ 22:12:28 #71
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95782571
Hoe lang is Nadals winning streak op gravel inmiddels? 28 ofzo? Ik had het laatst uitgerekend maar ik weet het niet meer. ;(
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_95783631
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:12 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe lang is Nadals winning streak op gravel inmiddels? 28 ofzo? Ik had het laatst uitgerekend maar ik weet het niet meer. ;(
30 geloof ik
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_95783684
Van Dodig verliezen... Was hij zijn armen vergeten?
That's all folks!
pi_95783807
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Van Dodig verliezen... Was hij zijn armen vergeten?
_O-

Vaduzert w/ :W !
  woensdag 20 april 2011 @ 22:38:56 #75
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95784092
Irritant dat dat scorebord blijft hangen bij Greul-Raonic. Is spannend daar, TB derde set.

Wel suf hoor, ben al een kwartier an het wachten tot het scorebord het weer doet. De wedstrijd is blijkbaar nog steeds bezig (op Betfair staat dat hij nog in play is) maar ik heb geen idee hoeveel het staat.

[ Bericht 54% gewijzigd door Federer-fan op 20-04-2011 22:48:13 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 20 april 2011 @ 23:00:03 #76
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95785284
Is niemand van jullie dit aan het volgen?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_95785320
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 23:00 schreef Federer-fan het volgende:
Is niemand van jullie dit aan het volgen?
Nee, want het scoreboard hangt.
pi_95785350
Raonic wint
  woensdag 20 april 2011 @ 23:02:09 #80
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95785411
;(
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 20 april 2011 @ 23:04:05 #82
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95785505
quote:
Bedankt. Vreemd hoor, dat je die scores eigenlijk nergens kunt volgen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_95785588
7-5 in de TB
pi_95797009
Denk dat Raonic vandaag wel onderuit gaat tegen Dodig. Service liep gisteren niet echt bij de Canadees.
pi_95812741
Sport 1 zend het vanaf vandaag uit :).
pi_95813632
Donkey van *5-3 naar 5-6* tegen Almagro :').
pi_95813949
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 17:43 schreef luckass het volgende:
Donkey van *5-3 naar 5-6* tegen Almagro :').
En uiteraard krijgen we een tiebreak.
pi_95815475
GSM Almagro.

Ferrer is ook half onder de rader een enorm goed jaar aan het draaien. Nummer 3 in de race-rankings op dit moment! _O_
pi_95830067
Dodig wint na 2,5 uur van Raonic met 7-6 (0) 4-6 6-3!
pi_95858201
Kijkt niemand ofzo??? Nadal en Ferrer door
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_95858685
Tenzij Djokovic roet in het eten gooit kunnen we nog wel heel veel Ferrer vs Nadal krijgen dit Gravelseizoen :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 22 april 2011 @ 19:43:04 #92
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95861168
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 18:24 schreef Norrage het volgende:
Kijkt niemand ofzo??? Nadal en Ferrer door
Moest helaas de hele dag werken. Anders had ik zeker gekeken.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 22 april 2011 @ 20:27:17 #93
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95863372
Ik keek net op Sport1 even naar een herhaling van Nadal-Monfils. Is 'ie afgelopen, gaan ze Nadal-Monfils uitzenden. :')
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_95878681
Haas maakt volgende week z'n comeback, in Munchen.
  zaterdag 23 april 2011 @ 08:59:38 #95
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95880328
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 april 2011 02:20 schreef wimderon het volgende:
Haas maakt volgende week z'n comeback, in Munchen.
Zijn hoeveelste comeback is dat inmiddels?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 23 april 2011 @ 13:11:36 #96
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_95885694
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 april 2011 02:20 schreef wimderon het volgende:
Haas maakt volgende week z'n comeback, in Munchen.
Haas _O_
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  zaterdag 23 april 2011 @ 14:04:35 #97
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_95887039
Het blijft toch mooi om te zien hoe Rafa elk jaar zo heerst op gravel. Er is gewoon niemand die bij hem in de buurt komt. _O_
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zaterdag 23 april 2011 @ 14:42:03 #98
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95887817
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 april 2011 14:04 schreef jojomen4 het volgende:
Het blijft toch mooi om te zien hoe Rafa elk jaar zo heerst op gravel. Er is gewoon niemand die bij hem in de buurt komt. _O_
Dan ben jij de finale van Roland Garros 2008 denk ik eventjes vergeten.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 23 april 2011 @ 15:31:35 #99
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_95888777
Ferrer in de finale, zal wel tegen Nadal worden :P
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  zaterdag 23 april 2011 @ 16:30:31 #100
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95890039
Nadal begon voortvarend tegen Dodig met twee lovegames maar het staat nu zowaar 2-2.

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 23-04-2011 17:03:28 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_95890848
6-3 1-0

De enige die rafa kan hebben dit jaar zal Djokovic zijn...of een blessure...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zaterdag 23 april 2011 @ 17:03:14 #102
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95890877
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2011 17:01 schreef Norrage het volgende:
6-3 1-0

De enige die rafa kan hebben dit jaar zal Djokovic zijn...of een blessure...
Ja, en misschien Murray op een hele goeie dag. En ik geloof dat ik Federer geen RG-finale tegen Nadal toewens. ;(
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 23 april 2011 @ 17:11:17 #103
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95891053
Net als in de eerste set breakt Dodig terug. 2-1* Nadal nu.

Veel breaks. Nadal brak opnieuw voor *3-1 maar heeft nu twee BP's tegen.

[ Bericht 41% gewijzigd door Federer-fan op 23-04-2011 17:22:22 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 23 april 2011 @ 17:41:21 #104
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95891778
Zoals ik al had voorspeld, wint Nadal van Dodig: 6-3 6-2. Morgen voor de tweede keer in acht dagen tegen Ferrer.

*O* *O* *O* Dit was Nadals 500e overwinning op de ATP World Tour. *O* *O* *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_95891816
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 17:41 schreef Federer-fan het volgende:
Zoals ik al had voorspeld, wint Nadal van Dodig: 6-3 6-2. Morgen voor de tweede keer in acht dagen tegen Ferrer.

*O* *O* *O* Dit was Nadals 500e overwinning op de ATP World Tour. *O* *O* *O*

Hopelijk houdt hij het bij die 500 :P
pi_95906279
lol nice :D
  zondag 24 april 2011 @ 09:28:58 #109
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_95910594
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 24 april 2011 @ 09:37:49 #110
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95910699
quote:
Heel leuk, maar al een tijdje oud toch?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_95911642
Ik kende hem niet iig:)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 24 april 2011 @ 11:02:22 #112
332366 San_Andreas
Begin your tour here!
pi_95912198
"Ik quote graag mezelf."
pi_95913534
quote:
13s.gif Op zondag 24 april 2011 11:02 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
stom :{w
wat een verrassende reactie :p
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 24 april 2011 @ 11:57:08 #115
332366 San_Andreas
Begin your tour here!
pi_95913704
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 11:51 schreef Norrage het volgende:

[..]

wat een verrassende reactie :p
waarom, die van air-guitar is wel leuk maar leg mij eens uit waar dit op slaat


_O_ wel leuk _O_
"Ik quote graag mezelf."
pi_95914775
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 11:57 schreef San_Andreas het volgende:

[..]

waarom, die van air-guitar is wel leuk maar leg mij eens uit waar dit op slaat


_O_ wel leuk _O_
Hij is gewoon redelijk gay, met dat mooie liedje erbij..en fed die eraan komt lopen....Gewoon zo droog :D

En die air guitar vind ik dan weer niet leuk. beetje kinderachtig, slaat nergens op, voorspelbaar... :N
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 24 april 2011 @ 12:57:31 #117
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_95915236
Het leuke van deze is toch dat ze alle drie in 2010 zijn afgeschreven? Daarom het liedje "Staying alive".
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_95915337
quote:
14s.gif Op zondag 24 april 2011 12:57 schreef jojomen4 het volgende:
Het leuke van deze is toch dat ze alle drie in 2010 zijn afgeschreven? Daarom het liedje "Staying alive".
Precies. Er zitten best veel dingen in dat clipje. Ook dat Fedje iets meer zelfvertrouwen heeft daar aan het einde dan de andere 2, want daar ging het pas echt kut mee :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_95916682
Toch knap dat ze in 2009 die vooruitziende blik al hadden toen ze dat spotje maakten.
pi_95917202
quote:
14s.gif Op zondag 24 april 2011 13:56 schreef wimderon het volgende:
Toch knap dat ze in 2009 die vooruitziende blik al hadden toen ze dat spotje maakten.
_O- _O- _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_95917299
Hmm :p ach toen ging het ook al redelijk slecht :p
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_95920252
Heeft er iemand een functionerende stream? Kan op de gebruikelijke kanalen niets vinden...
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
  zondag 24 april 2011 @ 16:06:12 #123
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95920829
De umpire en Ferrer bij het net, Nadal die rustig op zijn bankje zit en eruitziet alsof hij daar nog een kwartier blijft zitten.

Lijkt me leuk als hij daar een keer een tijdswaarschuwing voor krijgt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 24 april 2011 @ 16:07:02 #124
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_95920869
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:06 schreef Federer-fan het volgende:
De umpire en Ferrer bij het net, Nadal die rustig op zijn bankje zit en eruitziet alsof hij daar nog een kwartier blijft zitten.

Lijkt me leuk als hij daar een keer een tijdswaarschuwing voor krijgt.
Niet alleen leuk, gewoon terecht.
sig verwijderd door FA
pi_95920913
Niet op ons gratis sport 1 live??:(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_95920969
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
  zondag 24 april 2011 @ 16:09:33 #127
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95920983
Is Nadals winning streak op gravel nu 31 of 33? Op atoworldtour.com kwam ik 33 tegen, op tennis.com 31. Zelf dacht ik 31.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_95921218
Lock and load :)
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
pi_95921944
Ferrer pakt zijn BP niet. Nadal pakt die van hem wel...

*2-1 Nadal.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_95921964
Wtf was dat laatste punt? Struikelde Ferrer ofzo?
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
pi_95921997
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:29 schreef theSummoner het volgende:
Wtf was dat laatste punt? Struikelde Ferrer ofzo?
Volgens mij niet. Hij kon er gewoon nooit bij.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_95922023
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:09 schreef Federer-fan het volgende:
Is Nadals winning streak op gravel nu 31 of 33? Op atoworldtour.com kwam ik 33 tegen, op tennis.com 31. Zelf dacht ik 31.
"De Spanjaard boekte ten koste van Gaël Monfils zijn 32ste gravelzege op rij: 6-2, 6-2."

http://nos.nl/artikel/234991-nadal-laat-ook-monfils-kansloos.html

Dan is het nu 33 lijkt me.
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
pi_95922305
Dit gaat hard :'(
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
  zondag 24 april 2011 @ 16:37:27 #134
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95922333
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:30 schreef theSummoner het volgende:

[..]

"De Spanjaard boekte ten koste van Gaël Monfils zijn 32ste gravelzege op rij: 6-2, 6-2."

http://nos.nl/artikel/234991-nadal-laat-ook-monfils-kansloos.html

Dan is het nu 33 lijkt me.
Bedankt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_95922345
Holy fuck rafa is sterk :o
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 24 april 2011 @ 16:37:46 #136
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95922347
*4-1 Nadal. *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 24 april 2011 @ 16:37:54 #137
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_95922350
Wat een beest is het. *)
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 24 april 2011 @ 16:38:23 #138
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95922364
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:37 schreef Norrage het volgende:
Holy fuck rafa is sterk :o
Ja, en dan te bedenken dat Ferrer de op een na beste op gravel is op dit moment. :')
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_95922605
Uitstel van het onvermijdelijke?
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
pi_95922632
Moeha een ace op gravel 8-)
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
pi_95922639
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:38 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ja, en dan te bedenken dat Ferrer de op een na beste op gravel is op dit moment. :')
Dat is toch wel Djokovic verwacht ik.
pi_95922651
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:45 schreef wimderon het volgende:

[..]

Dat is toch wel Djokovic verwacht ik.
Of Murray? Die ging op zich lekker tegen Nadal in M-C
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
pi_95922714
Faal :')
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
  zondag 24 april 2011 @ 16:47:41 #144
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95922724
Ferrer. :')
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 24 april 2011 @ 16:48:22 #145
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95922742
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:45 schreef wimderon het volgende:

[..]

Dat is toch wel Djokovic verwacht ik.
Ja, potentieel wel, maar Djokovic heeft nog geeneen gravelpartij gespeeld dit jaar.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_95922777
Als Nadal opschiet is m'n groenteboer nog open
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
pi_95922901
Rafa _O_
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
  zondag 24 april 2011 @ 16:54:32 #148
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_95922925
6-2..
sig verwijderd door FA
  zondag 24 april 2011 @ 16:56:14 #149
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95922983
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:49 schreef theSummoner het volgende:
Als Nadal opschiet is m'n groenteboer nog open
We helpen je met z'n allen hopen dat jij nog op tijd bij je groenteboer bent.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_95923094
quote:
9s.gif Op zondag 24 april 2011 16:56 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

We helpen je met z'n allen hopen dat jij nog op tijd bij je groenteboer bent.
Dank, wordt gewaardeerd :P
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
pi_95923286
Wow wat een kanonskogel :*
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
pi_95923606
M'n stream wordt er opeens afgekickt, heeft iemand nog een goed werkende?
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
  zondag 24 april 2011 @ 17:21:59 #153
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95923722
Wat staat Ferrer toch te klooien zeg. :')

Maar een goeie volley om het BP mee af te weren.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 24 april 2011 @ 17:39:38 #154
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95924275
Huilende baby. S.v.p. geen bal naartoe slaan, Ferrer. o|O
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_95924325
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 17:39 schreef Federer-fan het volgende:
Huilende baby. S.v.p. geen bal naartoe slaan, Ferrer. o|O
Yes! Nu snap ik 'm :Y
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
pi_95924918
GSM Nadal. :O
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_95924950
Maar m'n groenteboer is wel net 5 minuten dicht :(

Vond het niet een heel boeiende wedstrijd, M-C was veel vetter.
What's next? Rome?
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
  zondag 24 april 2011 @ 19:13:14 #158
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95926709
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 18:05 schreef theSummoner het volgende:
Maar m'n groenteboer is wel net 5 minuten dicht :(
Balen zeg.
quote:
Vond het niet een heel boeiende wedstrijd, M-C was veel vetter.
What's next? Rome?
Madrid (de week na volgende week), dan meteen daarna Rome, dan een week niks en dan Roland Garros.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_95927044
Andersom fed-fan ;)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 24 april 2011 @ 20:03:18 #160
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95928014
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 19:28 schreef Norrage het volgende:
Andersom fed-fan ;)
Wat bedoel je?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_95931392
Eerst Rome dan Madrid ;)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 24 april 2011 @ 21:38:07 #162
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_95931716
Wat een saai toernooi zeg. Rafa heer en meester, niemand die het hem maar lastig kan maken op klei.

Dan zie ik toch altijd graag Fed in de finale staan, dan zien we misschien traantjes en kunnen we iig lachen als hij vernedert wordt.

Op naar Madrid, het lastigste gravel toernooi voor Rafa. *O*
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 24 april 2011 @ 21:39:46 #163
332366 San_Andreas
Begin your tour here!
pi_95931785
van wie heeft Rafa überhaupt verloren op gravel op de ATP tour? Kan me alleen Ferero, Fed en Soderling voor de geest halen.
"Ik quote graag mezelf."
  zondag 24 april 2011 @ 21:47:56 #164
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_95932199
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 21:39 schreef San_Andreas het volgende:
van wie heeft Rafa überhaupt verloren op gravel op de ATP tour? Kan me alleen Ferero, Fed en Soderling voor de geest halen.
15 wedstrijden verloren ofzo toch? Lijkt me dat hij dan van meer spelers heeft verloren.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_95933540
Andreev, gaudio, ferrer in 2004 ofzo hebben ook nog van hem gewonnen :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 24 april 2011 @ 22:15:47 #166
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95933669
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 21:31 schreef Norrage het volgende:
Eerst Rome dan Madrid ;)
Nee, dat is omgedraaid. Het was altijd eerst Rome dan Madrid. Maar wegens het hoogteverschil in Madrid is dat nu eerst omdat Rome meer lijkt op RG. Zie de kalender.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 24 april 2011 @ 22:17:15 #167
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95933744
quote:
7s.gif Op zondag 24 april 2011 21:38 schreef jojomen4 het volgende:
Wat een saai toernooi zeg. Rafa heer en meester, niemand die het hem maar lastig kan maken op klei.

Dan zie ik toch altijd graag Fed in de finale staan, dan zien we misschien traantjes en kunnen we iig lachen als hij vernedert wordt.
Ik denk dat Federer zes games wint in een RG-finale tegen Nadal.
quote:
Op naar Madrid, het lastigste gravel toernooi voor Rafa. *O*
Ja, hoop dat hij het wint.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_95935012
Serieus is het echt eerst Madrid? :o dat wist ik niet....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 24 april 2011 @ 22:41:20 #169
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95935100
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:39 schreef Norrage het volgende:
Serieus is het echt eerst Madrid? :o dat wist ik niet....
Is niet zo lang bekend hoor volgens mij. Op zichzelf wel een goeie beslissing. Komt dus door de hoogte, die de voorbereiding waarschijnlijk lastiger maakt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_95942617
quote:
9s.gif Op zondag 24 april 2011 19:13 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Madrid (de week na volgende week), dan meteen daarna Rome, dan een week niks en dan Roland Garros.
RG jeuj *O*

quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:41 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Is niet zo lang bekend hoor volgens mij. Op zichzelf wel een goeie beslissing. Komt dus door de hoogte, die de voorbereiding waarschijnlijk lastiger maakt.
Hoogte als in hoogte NAP vanwege zuurstof enzo? Houden ze daar serieus rekening mee met tennis?
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
  maandag 25 april 2011 @ 08:29:16 #171
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_95946384
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:57 schreef theSummoner het volgende:

[..]

RG jeuj *O*

[..]

Hoogte als in hoogte NAP vanwege zuurstof enzo? Houden ze daar serieus rekening mee met tennis?
Uiteraard, doen ze in bijna elke sport volgens mij wel :P
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  maandag 25 april 2011 @ 09:50:57 #172
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95947026
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 00:57 schreef theSummoner het volgende:

[..]

RG jeuj *O*
Ik heb er weer vrij voor genomen. *O*
quote:
[..]

Hoogte als in hoogte NAP vanwege zuurstof enzo? Houden ze daar serieus rekening mee met tennis?
Nou, in die zin dat de lucht heel ijl is en de bal daardoor veel sneller door de lucht vliegt dan in bijvoorbeeld Barcelona, Rome en Roland Garros.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_95952575
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 09:50 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Nou, in die zin dat de lucht heel ijl is en de bal daardoor veel sneller door de lucht vliegt dan in bijvoorbeeld Barcelona, Rome en Roland Garros.
Ligt Madrid heel hoog dan? :?
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
pi_95952603
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 13:07 schreef theSummoner het volgende:

[..]

Ligt Madrid heel hoog dan? :?
Ja.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_95997865
Gonzo in actie _O_
pi_95997938
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 16:01 schreef kevin_ het volgende:
Gonzo in actie _O_
*O* .
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_95999755
Haasse verliest in München van Gremelmayr..

Gaat lekker weer met de Nederlandse jongens *O*
Demain, on roule
pi_96004322
Del Potro verliest de 2e set :|W -O-
pi_96004654
Wawa verliest van Dustin Brown :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_96004709
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 18:30 schreef Tim86 het volgende:
Wawa verliest van Dustin Brown :')
Dat is niet zo erg, Brown is best wel een held 8-)
pi_96005550
En Fernando Gonzalez wint zijn 1e partij na zijn blessure!

*O* .
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_96006410
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 18:49 schreef TheGeneral het volgende:
En Fernando Gonzalez wint zijn 1e partij na zijn blessure!

*O* .
Eindbaas _O_

Wel schrikken dat hij dit echt zijn afscheidstoernee noemde :o
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_96006636
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 19:06 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Eindbaas _O_

Wel schrikken dat hij dit echt zijn afscheidstoernee noemde :o
Wat?? Is dit zijn laatste jaar?

-O- .
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_96006833
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 19:11 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Wat?? Is dit zijn laatste jaar?

-O- .
Nee, dat zei hij niet in die woorden, maar hij zei wel dat deze rentree aanvoelde als het begin van zijn afscheidstoernee en dat hij het einde voelde naderen..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_96020012
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 19:14 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Nee, dat zei hij niet in die woorden, maar hij zei wel dat deze rentree aanvoelde als het begin van zijn afscheidstoernee en dat hij het einde voelde naderen..
Hij wilde nog wel de OS halen toch?
  woensdag 27 april 2011 @ 18:39:10 #186
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_96054028
In München worden vandaag Youzhny (1), Baggy (4) en Stakhovsky (6) uitgeschakeld.
Gisteren viel Wawrinka (2) ook al weg.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_96054287
Gonzo verliest van Lopez ;(.
En Tsonga gaat eraf tegen Cuevas, 2-6 6-7 (0) :') !
pi_96072230
Kenden jullie deze al? _O-

De vraag is wel of ie nou wel in was.... :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_96072308
Ziet er ziek uit, maar hij leek me dus echt dik achter de lijn :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 27 april 2011 @ 23:36:01 #190
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_96072405
Als je die herhaling vanaf Monfils' kant bekijkt, lijkt ie meters uit :P
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_96072701
Ja die herhaling doet me dat ook denken, desalniettemin is ie wel mooi :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_96072803
Even het filmpje geslowmotioned, en hij is inderdaad uit. Die tegenstander (rochus toch? herken hem niet helemaal) stond voordeel in zijn servicegame kan je even zien op het scoreboard, en de game is duidelijk afgelopen na de misser van Monfils _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_96072880
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 23:43 schreef Norrage het volgende:
Even het filmpje geslowmotioned, en hij is inderdaad uit. Die tegenstander (rochus toch? herken hem niet helemaal) stond voordeel in zijn servicegame kan je even zien op het scoreboard, en de game is duidelijk afgelopen na de misser van Monfils _O-
Darcis, die is bijna 2 meter, Rochus net de helft.
sig verwijderd door FA
pi_96072933
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 23:45 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Darcis, die is bijna 2 meter, Rochus net de helft.
Darcis bijna 2 meter? Nee joh, die is ook echt niet groot. 1.75 ofzo?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_96072943
Het staat voordeel voor die andere gast. Monfils slaat en het punt is afgelopen. Bal is dik uit en ook zo beoordeeld. Hij wordt er niet minder mooi op :P.

Edit: spuit 11 :P.
pi_96072971
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 23:46 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Darcis bijna 2 meter? Nee joh, die is ook echt niet groot. 1.75 ofzo?
Verdomd, 1.77m idd, maar vanuit het oogpunt van Rochus is dat bijna 2 meter.
sig verwijderd door FA
  donderdag 28 april 2011 @ 07:31:29 #197
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_96078015
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 23:45 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Darcis, die is bijna 2 meter, Rochus net de helft.
:D
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_96089806
Gonzalez verliest in achtste finale Belgrado van Feliciano Lopez; 4-6 6-7.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  donderdag 28 april 2011 @ 14:42:39 #199
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_96089850
Wie moet Djokovic daar in godsnaam gaan verslaan?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_96118498
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:42 schreef Szura het volgende:
Wie moet Djokovic daar in godsnaam gaan verslaan?
Niemand. Dat is wel een beetje het idee van de Nole Open.
pi_96136179
Sinds wanneer kan Lalo ballen op gravel joh :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_96138176
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:21 schreef Tim86 het volgende:
Sinds wanneer kan Lalo ballen op gravel joh :')
Vroeg het me net ook af. 6-4 6-4 Montanes verslagen.

Ook een best goed resultaat in Barcelona trouwens.
pi_96139054
Dimitrov vind ik ook een potje overrated zeg... :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_96140189
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:20 schreef Norrage het volgende:
Dimitrov vind ik ook een potje overrated zeg... :')
Gast heeft wel degelijk talent, komt er alleen nog niet echt uit. Ook te wisselvallige resultaten dit jaar.

Zijn comeback tegen Baghdatis was wel knap, alhoewel Baghdatis soms ook een faalhaas 1e klas is.
pi_96140216
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:20 schreef Norrage het volgende:
Dimitrov vind ik ook een potje overrated zeg... :')
Is ie' ook. Maar ja, enkelhandige backhand en Federer-achtige stijl he.

Het best imiteert hij vooralsnog de afzwaaiers.
pi_96140374
Hij heeft zeker wel potentie, maar ik vind hem persoonlijk wel gewoon lelijk spelen. Ergens klopt iets niet aan die techniek..maar goed, wat weet ik....

maar hij is zo'n hype zeg....doe mij Dolgopolov maar...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 29 april 2011 @ 14:46:01 #207
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_96140545
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:38 schreef Alovenac het volgende:

[..]

Gast heeft wel degelijk talent, komt er alleen nog niet echt uit. Ook te wisselvallige resultaten dit jaar.

Zijn comeback tegen Baghdatis was wel knap, alhoewel Baghdatis soms ook een faalhaas 1e klas is.
Baggy faalt al het hele jaar
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_96141064
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:46 schreef Szura het volgende:

[..]

Baggy faalt al het hele jaar
Als het niet langer is inderdaad.

Dimitrov pakt de 2e set tegen Mayer met 6-3, door Mayer 2x te breaken. Eerste set verloor hij in de tiebreak.

Op alle fronten is hij ook beter als de Duitser en staat bij vlagen weer prima te spelen.

Spel van Dimitrov is inderdaad niet om aan te zien, maar who gives a fuck als het succesvol is?
pi_96141170
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:58 schreef Alovenac het volgende:

[..]

Als het niet langer is inderdaad.

Dimitrov pakt de 2e set tegen Mayer met 6-3, door Mayer 2x te breaken. Eerste set verloor hij in de tiebreak.

Op alle fronten is hij ook beter als de Duitser en staat bij vlagen weer prima te spelen.

Spel van Dimitrov is inderdaad niet om aan te zien, maar who gives a fuck als het succesvol is?
Nouja, iedereen zegt steeds juist dat het zo'n mooie tennisser is, de nieuwe federer en zo...

en trouwens faal bij de stream/uitzending...staat monaco boven :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_96141223
Mayer is ook een geval apart trouwens :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 29 april 2011 @ 15:02:57 #211
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_96141271
Söderling - Del Potro in Estoril, daar ben ik op zich wel benieuwd naar.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_96141284
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 14:42 schreef Norrage het volgende:
Hij heeft zeker wel potentie, maar ik vind hem persoonlijk wel gewoon lelijk spelen. Ergens klopt iets niet aan die techniek..maar goed, wat weet ik....

maar hij is zo'n hype zeg....doe mij Dolgopolov maar...
Ik vind het eigenlijk allemaal behoorlijk hype.

Dolgopolov is een leuke speler, maar ook al 22 jaar (of zoiets) en hij lijkt me niet uit het echte toptennis hout gesneden tot nu toe.

Wat ik mis is een jonge subtop generatie. Gasquet speelde goed op zijn 17/18, Nadal won RG in zijn tienerjaren. Murray en Djokovic deden mee vanaf 2005/2006 en braken door in 2007 en 2008. Ook een laatbloeier als Federer had al wat resultaten voordat hij 21 werd. Zelfs spelers als Monfils of Berdych lieten al wat zien in hun jonge jaren.

Del Potro is de enige echte doorbraak en Cilic is(of was) een jonge subtopper. Misschien dat Raonic wat kan doen, maar ik vind het verder karig.

Ondertussen komt Dimitrov wel van 6-7 0-2 terug naar 6-7 6-3, maar staat daarna weer 6-7 6-3 0-1* achter.
pi_96141292
Net nu Dimitrov eroverheen lijkt te gaan, slaat die Duitser toe bij de eerste de beste mindere game van Dimitrov.
pi_96142048
Dimitrov heeft trouwens al weer een paar geniale ballen geslagen de laatste games.
pi_96142317
Mayer heeft trouwens ook een uber lelijke slice backhand. Dubbelhandig ofzo :')?
pi_96142474
Mooie game dit hoor :) en die slice van Mayer idd :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_96143807
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:21 schreef Tim86 het volgende:
Sinds wanneer kan Lalo ballen op gravel joh :')
Alleen als ie puntjes nodig heeft voor de ranking. Als die weer binnen zijn kan hij zich de rest van het jaar concentreren op het mooiboy-zijn.
pi_96147023
Kugelschreiber :')

Hoe kan je nou voor eigen publiek met 4-6 0-6 van Radek verliezen op gravel :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_96167949
Delpo :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_96167963
Zijn Donkey en Pony terug? _O_
pi_96168028
Pony wel, Donkey nog niet echt. Soders echt helemaal de weg kwijt..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_96169193
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2011 03:59 schreef Tim86 het volgende:
Pony wel, Donkey nog niet echt. Soders echt helemaal de weg kwijt..
Bij elke gewonnen punt leek het wel of hij op matchpoint stond in de finale van RG _O-
pi_96176972
Raonic in de halve finale van Estoril, na een overwinning op Simon.
  zaterdag 30 april 2011 @ 16:10:01 #224
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_96177011
Tja, als ie blijkbaar op gravel ook van goeie spelers kan gaan winnen komt die top-15 wel heel erg snel in beeld voor Milos. Wat een doorbraakjaar zeg _O_
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_96179190
Tipsarevic geeft een walk-over in Belgrado, Djokovic dus in de finale na overwinningen op Ungur en Kavcic.
pi_96179534
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 april 2011 17:43 schreef wimderon het volgende:
Tipsarevic geeft een walk-over in Belgrado, Djokovic dus in de finale na overwinningen op Ungur en Kavcic.
:')
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_96182278
Nu bezig: Raonic vs Verdasco the Fiasco, oftewel, the grudge match.

Ben benieuwd of Verdasco op een "echte ondergrond" wel kan winnen. Helaas dat er niet echt fatsoenlijke streams te vinden zijn.
pi_96182706
Thiemo 3-1 voor 3e set maar hij heeft het moeilijk ...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_96182761
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 20:03 schreef Norrage het volgende:
Thiemo 3-1 voor 3e set maar hij heeft het moeilijk ...
ATP Masters Madrid 2011 #1: Ion Tiriac Open
sig verwijderd door FA
pi_96182776
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:49 schreef Rorsach het volgende:
Nu bezig: Raonic vs Verdasco the Fiasco, oftewel, the grudge match.

Ben benieuwd of Verdasco op een "echte ondergrond" wel kan winnen. Helaas dat er niet echt fatsoenlijke streams te vinden zijn.
Hij wint, omdat Raonic opgeeft na set 1.
sig verwijderd door FA
pi_96182890
Raonic had waarschijnlijk geen zin om te verliezen van Verdasco.
pi_96182980
quote:
Oh is die er al?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_96185041
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 20:13 schreef Norrage het volgende:

[..]

Oh is die er al?
Ja die is er al: ATP Masters Madrid 2011 #1: Ion Tiriac Open
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:56:54 #234
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_96186702
Ik heb nu al een paar keer gezien dat dat atpworldtour.com en tennis.com elke keer verschillen in hun statistieken. Op atpworldtour.com staat dat Djokovic in 2011 26-0 staat en op tennis.com (op de homepage) staat "Novak Djokovic, into his fifth final of 2011, plays Feliciano Lopez on Sunday. WIll he extend his winning streak to 26?"
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_96186757
quote:
15s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:56 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb nu al een paar keer gezien dat dat atpworldtour.com en tennis.com elke keer verschillen in hun statistieken. Op atpworldtour.com staat dat Djokovic in 2011 26-0 staat en op tennis.com (op de homepage) staat "Novak Djokovic, into his fifth final of 2011, plays Feliciano Lopez on Sunday. WIll he extend his winning streak to 26?"
De ene telt die walkover van vandaag mee en de andere niet?
sig verwijderd door FA
  zaterdag 30 april 2011 @ 22:05:00 #236
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_96186953
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:58 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

De ene telt die walkover van vandaag mee en de andere niet?
Zou kunnen ja, maar logisch is het niet om hem mee te tellen. Wat ik me wel afvraag is, wanneer is het een walkover en wanneer een opgave? Is het een opgave vanaf het moment dat de umpire heeft gezegd 'Play'? Dat lijkt mij het meest logisch. Als je tijdens het inspelen stopt, lijkt het me nog een walkover.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_96187206
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 22:05 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Zou kunnen ja, maar logisch is het niet om hem mee te tellen. Wat ik me wel afvraag is, wanneer is het een walkover en wanneer een opgave? Is het een opgave vanaf het moment dat de umpire heeft gezegd 'Play'? Dat lijkt mij het meest logisch. Als je tijdens het inspelen stopt, lijkt het me nog een walkover.
Eens. Zodra de eerste wedstrijdbal is geslagen is het een opgave, daarvoor een walkover.
sig verwijderd door FA
  zondag 1 mei 2011 @ 13:17:22 #238
194695 franklop
Fran knock
pi_96203622
Federer doet in 2012 mee aan ABN Amro toernooi. Mits hij niet afmeldt
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_96206697
Yes.

quote:
Federer neemt deel aan ABN Amro World Tennis Tournament
Uitgegeven: 1 mei 2011 13:01
Laatst gewijzigd: 1 mei 2011 13:18
MADRID - Toernooidirecteur Richard Krajicek van het ABN Amro World Tennis Tournament is erin geslaagd Roger Federer te strikken voor de editie van 2012.

© ANP
De huidige nummer drie van de wereld maakt na zeven jaar zijn rentree in Rotterdam.
Federer heeft een speciale band met het evenement. In 1999 kreeg hij op zeventienjarige leeftijd een wildcard van toenmalig toernooidirecteur Wim Buitendijk.

Het was een van z’n eerste toernooien op het hoogste niveau buiten Zwitserland. Federer stelde niet teleur en reikte tot de kwartfinales, waarin Yevgeni Kafelnikov te sterk bleek.
Het wordt de zevende deelname van de Zwitser in Rotterdam. Sinds 2005, toen hij het toernooi op zijn naam schreef, nam hij niet meer deel.
Het ABN Amro World Tennis Tournament is in 2012 toe aan de 39e editie. Het toernooi wordt tussen 13 en 19 februari gehouden.
© NUsport/Jasper Boks
  zondag 1 mei 2011 @ 16:22:10 #240
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_96210979
Lekker begin van de finale van Estoril tussen Verdasco en JMDP: *2-1 Del Potro na 3 breaks.
sig verwijderd door FA
pi_96211578
5-1* JMDP *O* .

quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 14:49 schreef Chule het volgende:
Yes.

[..]

*O*
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
  zondag 1 mei 2011 @ 16:38:19 #242
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_96211661
Davydenko en Florian 'De Eend' Mayer gaan een derde set spelen in de finale van München.
sig verwijderd door FA
  zondag 1 mei 2011 @ 16:43:47 #243
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_96211884
Antilliaanse homeboy Jean-Julien Rojer wint de dubbeltitel in Estoril.

Are you watching Rogier Wassen :')
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_96212369
Delpo veegt de vloer aan met fiasco
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_96212375
Lekker sportief publiek daar in Belgrado, wordt uitgebreid geklapt voor een dubbele fout van Lopez.
pi_96212740
Davydenko wint in 3 sets in Duitsland.
21-6 in finales (beste finale record van veelwinners (10+ titels)) _O_
Elk jaar sinds 2003 minstens 1 titel gewonnen. _O_
pi_96212760
Davy held! Nu hopen dat ie weer beetje echt terug is!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_96213209
Knap hoor, hoop dat hij terug is. Krijg het idee nog niet echt ondanks deze titel though.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_96213235
quote:
13s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:57 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Lekker sportief publiek daar in Belgrado, wordt uitgebreid geklapt voor een dubbele fout van Lopez.
Nole heeft het wel zwaar :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_96213306
En Mayer is nu 0-4 in finales. Dan zal je ook balen.

En GSM Del Potro! 6-2 6-2.

*O*
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_96213311
GSM Delpo, 6-2 6-2 :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_96213342
Djokovic - Lopez *5-5 30-40

Lopez mag smashen voor *6-5 maar Djokovic verdedigt fantastisch!!!

Deuce
pi_96213357
Lopez' is ook een van de weinige die het Djokovic al echt moeilijk maakte dit jaar, en toen was ie niet eens in vorm!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_96213999
7-6 Djokovic.

Djokovic is zeer matig.
De commentator is een enorme Djokovic fanboy. :')
  zondag 1 mei 2011 @ 18:08:24 #255
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_96214843
Juan Martin _O_
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_96215439
GSM Djokovic. Als hij zijn streak wil voortzetten zal hij een stuk beter moeten gaan spelen, anders komt hij niet voorbij Ferrer.

[ Bericht 1% gewijzigd door VerdwaasdeVogel2 op 01-05-2011 18:36:08 ]
pi_96215538
Dit toernooi had hij ook gewonnen als hij met links had gespeeld.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 1 mei 2011 @ 18:36:30 #258
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_96215595
Waarom zou je ook je best doen als je op deze manier zonder setverlies zo'n toernooitje voor het thuispubliek kan binnenharken inderdaad :P
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_96215758
quote:
14s.gif Op zondag 1 mei 2011 18:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Waarom zou je ook je best doen als je op deze manier zonder setverlies zo'n toernooitje voor het thuispubliek kan binnenharken inderdaad :P
Nou ja, dan hoef je minder te zeuren over van alles en minder te schreeuwen en zo.
  zondag 1 mei 2011 @ 18:43:14 #260
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_96215835
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 18:31 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
GSM Djokovic. Als hij zijn streak wil voortzetten zal hij een stuk beter moeten gaan spelen, anders komt hij niet voorbij Ferrer.
27-0 voor 2011. Geweldig zeg. Ik hoop dat hij het nog even volhoudt.

Ik zie het nog wel gebeuren dat ik voor Djokovic ben tijdens de komende toernooien. Ik hou altijd erg van records. Dat was ook een van de redenen dat ik destijds voor Nadal was wanneer hij tegen Federer speelde toen hij die enorme winning streak op gravel had (81 gravelpartijen op rij gewonnen dus).
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 1 mei 2011 @ 18:44:39 #261
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_96215894
Del Potro _O_
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 1 mei 2011 @ 19:46:26 #262
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_96218018
Djokovic heeft de laatste zes toernooien gewonnen die hij heeft gespeeld:

- Davis Cup (2010)
- AO
- Dubai
- Indian Wells
- Miami
- Serbia Open
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 1 mei 2011 @ 19:52:25 #263
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_96218236
Murray die zichzelf even wat druk oplegt:

quote:
Murray feeling fine, confident for Madrid Open

MADRID (AP)—Andy Murray says he feels “great again” after recovering from an elbow injury in time for the Madrid Open.

The fourth-ranked Brit hasn’t played since losing in the Monte Carlo Masters semifinals to Rafael Nadal on April 16. He withdrew from the Barcelona Open but says he was able to get back “into gradual training” after resting for five or six days.

Murray, the 2008 Madrid Open champion, has struggled since a straight-sets defeat to Novak Djokovic at the Australian Open to drop to 0-3 in Grand Slam finals.

Looking ahead to the French Open, Murray says “I don’t care what people say — I know I can win a major. I’m sure that I’ll get there.:')
Bron.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_96219351
Geen idee of het hier moet plaatsen maar,
Richard heeft Fedje gestrikt voor het ABN 2012!
pi_96219601
quote:
11s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:17 schreef senswal het volgende:
Geen idee of het hier moet plaatsen maar,
Richard heeft Fedje gestrikt voor het ABN 2012!
Mooie kans om hem eens bezig te zien _O_.
  zondag 1 mei 2011 @ 20:26:21 #266
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_96219796
quote:
11s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:17 schreef senswal het volgende:
Geen idee of het hier moet plaatsen maar,
Richard heeft Fedje gestrikt voor het ABN 2012!
Ja, maar was al gemeld op de vorige pagina.
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 13:17 schreef franklop het volgende:
Federer doet in 2012 mee aan ABN Amro toernooi. Mits hij niet afmeldt
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 14:49 schreef Chule het volgende:
Yes.

[..]

[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_96221022
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:26 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ja, maar was al gemeld op de vorige pagina.

[..]

[..]

Gosh, ik had nog gekeken, maar blijkbaar toch te snel overheen gelezen :(
Maar als ik zijn interview moet geloven is de kans toch wel vrij groot dat hij niet zo snel afmeldt!
  zondag 1 mei 2011 @ 20:54:28 #268
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_96221240
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:50 schreef senswal het volgende:

[..]

Gosh, ik had nog gekeken, maar blijkbaar toch te snel overheen gelezen :(
It's OK. ^O^
quote:
Maar als ik zijn interview moet geloven is de kans toch wel vrij groot dat hij niet zo snel afmeldt!
Welk interview bedoel je?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_96221382
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:54 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Welk interview bedoel je?
http://nos.nl/video/237155-federer-heeft-weer-zin-in-ahoy.html :)
  zondag 1 mei 2011 @ 21:03:51 #270
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_96221821
Wilde eigenlijk al posten dat de eerste afmelding van 2012 dan bekend was, maar hij heeft er echt, echt zin in :')
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  zondag 1 mei 2011 @ 21:14:21 #271
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_96222386
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wilde eigenlijk al posten dat de eerste afmelding van 2012 dan bekend was, maar hij heeft er echt, echt zin in :')
Ja, en ongeveer hetzelfde als Nadal die zegt: "This is one of my favorite tournaments no? I try my best if I want to have chance no?" :')
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_96222631
quote:
Daar is ie gewoon keihard aan het liegen. Federer heeft wel degelijk afgezegd met redenen als fatigue etc. Dubai 2010 en Halle 2009 bijvoorbeeld.
  zondag 1 mei 2011 @ 21:26:08 #273
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_96223029
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:18 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Daar is ie gewoon keihard aan het liegen. Federer heeft wel degelijk afgezegd met redenen als fatigue etc. Dubai 2010 en Halle 2009 bijvoorbeeld.
Ja, mee eens.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_96229140
quote:
10s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:14 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ja, en ongeveer hetzelfde als Nadal die zegt: "This is one of my favorite tournaments no? I try my best if I want to have chance no?" :')
Hij zei twee jaar geleden dat het altijd z'n droom was geweest om het ABN Amro WTT te winnen, dat was wel het toppunt.
  zondag 1 mei 2011 @ 23:31:04 #275
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_96229685
Ach, ze zeggen het al voor het toernooi en als het dan uiteindelijk winnen zeggen ze in het praatje op de baan nog eens, mag onderhand wel duidelijk zijn dat je hier doorheen moet prikken.
sig verwijderd door FA
pi_96232824
Blake wint warempel een Challenger.
pi_96232997
Toch wel tof dat hij zich daar dan niet te groot voor voelt :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 2 mei 2011 @ 01:24:55 #278
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_96234009
quote:
10s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:14 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ja, en ongeveer hetzelfde als Nadal die zegt: "This is one of my favorite tournaments no? I try my best if I want to have chance no?" :')
Ik las dit automatisch in de stem van Nadal :D
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_96238658


i`m very happy here...no?!
pi_96251618
Pere Riba wint gewoon een partij.
That's all folks!
pi_96252207
Jah hij won ook van Andreev en Marchenko in 2 sets in qualies!
pi_96252287
Andreev. Damn, wat heeft die gozer.
That's all folks!
  maandag 2 mei 2011 @ 17:24:53 #283
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_96256858
quote:
10s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Hij zei twee jaar geleden dat het altijd z'n droom was geweest om het ABN Amro WTT te winnen, dat was wel het toppunt.
Ja, inderdaad.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 2 mei 2011 @ 22:41:37 #284
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_96274622
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 2 mei 2011 @ 22:53:14 #285
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_96275386
quote:
Murray's former coach says he's best in world :')

Andy Murray’s former coach Pato Alvarez tells the BBC that the Scot is the best player he has ever worked with. Alvarez coaches at the he Sanchez-Casal Academy in Barcelona. "You can't go wrong with Murray. He's the best there is. He's a better player than Nadal and the other top guys. :') He's more explosive. :') He has a better backhand. He has a better serve."—Matthew Cronin
Bron. :')

:')

Hij heeft nog nooit een GS gewonnen, heeft zelfs nog geen set gewonnen in zijn drie GS-finales, is mentaal vrij zwak en heeft vanaf het moment dat hij in de finale stond van de AO vier partijen op rij in straight sets verloren maar hij is wel mooi de beste van de wereld. :')

Ik zou willen dat er een smiley was zoals deze *O* maar dan met dit gezichtje :') .

[ Bericht 11% gewijzigd door Federer-fan op 02-05-2011 22:59:47 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 2 mei 2011 @ 23:28:33 #286
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_96277519
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 22:53 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Bron. :')

:')

Hij heeft nog nooit een GS gewonnen, heeft zelfs nog geen set gewonnen in zijn drie GS-finales, is mentaal vrij zwak en heeft vanaf het moment dat hij in de finale stond van de AO vier partijen op rij in straight sets verloren maar hij is wel mooi de beste van de wereld. :')

Ik zou willen dat er een smiley was zoals deze *O* maar dan met dit gezichtje :') .
Als je ziet hoe hij sommige van die ATP1000 toernooien vorig jaar won kun je zien hoe top hij kan spelen. Het enige probleem is dat hij dit nooit in GS finales laat zien :').
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_96278301
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 22:53 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Bron. :')

:')

Hij heeft nog nooit een GS gewonnen, heeft zelfs nog geen set gewonnen in zijn drie GS-finales, is mentaal vrij zwak en heeft vanaf het moment dat hij in de finale stond van de AO vier partijen op rij in straight sets verloren maar hij is wel mooi de beste van de wereld. :')

Ik zou willen dat er een smiley was zoals deze *O* maar dan met dit gezichtje :') .
tsja....natuurlijk klopt het ergens, maar de prestaties zijn er nog niet naar..ooit...wellicht ooit zal het er misschien uitkomen. en ik ben ervan overtuigd dat dat wel een keer gebeurd.maar voor hetzelfde geld is/wordt hij een soort nalbandian of Ivanisevic (en nu is ie zelfs al een betere versie dan beide spelers)...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 3 mei 2011 @ 07:44:31 #288
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_96283459
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:28 schreef Salamando het volgende:

[..]

Als je ziet hoe hij sommige van die ATP1000 toernooien vorig jaar won kun je zien hoe top hij kan spelen. Het enige probleem is dat hij dit nooit in GS finales laat zien :').
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:44 schreef Norrage het volgende:

[..]

tsja....natuurlijk klopt het ergens, maar de prestaties zijn er nog niet naar..ooit...wellicht ooit zal het er misschien uitkomen. en ik ben ervan overtuigd dat dat wel een keer gebeurd.maar voor hetzelfde geld is/wordt hij een soort nalbandian of Ivanisevic (en nu is ie zelfs al een betere versie dan beide spelers)...
Natuurlijk, hij is een geweldige speler. Alleen mentaal is het niet echt top en inderaad staat hij er (nog) niet wanneer het er echt toe doet. Maar goed, je kunt toch moeilijk zeggen dat iemand de beste tennisser ter wereld heeft als diegene nog geen enkel belangrijk resultaat heeft behaald (GS, OS, TMC).
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 7 mei 2011 @ 15:32:13 #289
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_96474181
De draw van Rome is ook uit.

2e ronde mogelijk Nadal - Belucci, kwartfinale mogelijk Ferrer - Nadal.
Tsonga - Federer mogelijk in de tweede ronde.
Raonic - Verdasco in ronde 1.
Thiemo de Bakker tegen Volandri

Draws: http://www.atpworldtour.com/posting/2011/416/mds.pdf

[ Bericht 24% gewijzigd door Salamando op 07-05-2011 15:40:49 ]
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_96474396
pff, 1 keer per jaar wil je niet tegen Volandri spelen en dat is in Rome..ben benieuwd..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_96474784
Weer Verdasco - Raonic _O- _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_96475047
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 07:44 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

[..]

Natuurlijk, hij is een geweldige speler. Alleen mentaal is het niet echt top en inderaad staat hij er (nog) niet wanneer het er echt toe doet. Maar goed, je kunt toch moeilijk zeggen dat iemand de beste tennisser ter wereld heeft als diegene nog geen enkel belangrijk resultaat heeft behaald (GS, OS, TMC).
Precies. Een topspeler, maar de beste speler? Federer, Nadal, Djokovic schat ik allemaal hoger in.
pi_96475140
Wat mij betreft heeft Murray de laatste jaren, buiten de grand slams :'), het beste tennis gespeeld van de top 4 hoor. Djokovic was vorig jaar helemaal niks (tot het einde) en Murray heeft meerdere keren Fed en Rafa weten te deklasseren in hard court master toernooien. Het probleem is dat Murray zo wisselvallig is en een slechte mentaliteit heeft.
Dit jaar is het duidelijk dat Rafa en Nole beter zijn, maar de tijd zal het leren of Murray toch wat gaat presteren. Als hij gewoon weer zijn Toronto vorm van vorig jaar weet te halen in het HC seizoen zie ik hem wel weer de top 3 verslaan....
Maar Djoko is natuurlijk wel te fenomenaal bezig nu, maar voor hetzelfde geld had Murray ineens deze streak gehad...voor mij zijn Djoko en Murray het om het even...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_96475685
Nadal heeft voor de verandering eens de zo ongeveer moeilijkst mogelijke draw :o

Bellucci/Lopez/Ferrer/Federer/Djokovic.
pi_96475706
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:29 schreef wimderon het volgende:
Nadal heeft voor de verandering eens de zo ongeveer moeilijkst mogelijke draw :o

Bellucci/Lopez/Ferrer/Federer/Djokovic.
Ooeh das een mooie :D maar ze zullen wel allemaal opgeven
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_96478319
Gonzo opgegeven in de halve finales in Praag...
pi_96478456
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 17:59 schreef wimderon het volgende:
Gonzo opgegeven in de halve finales in Praag...
Hopelijk meer uit voorzorg.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_96478686
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:11 schreef Norrage het volgende:
Wat mij betreft heeft Murray de laatste jaren, buiten de grand slams :'), het beste tennis gespeeld van de top 4 hoor. Djokovic was vorig jaar helemaal niks (tot het einde) en Murray heeft meerdere keren Fed en Rafa weten te deklasseren in hard court master toernooien. Het probleem is dat Murray zo wisselvallig is en een slechte mentaliteit heeft.
Dit jaar is het duidelijk dat Rafa en Nole beter zijn, maar de tijd zal het leren of Murray toch wat gaat presteren. Als hij gewoon weer zijn Toronto vorm van vorig jaar weet te halen in het HC seizoen zie ik hem wel weer de top 3 verslaan....
Maar Djoko is natuurlijk wel te fenomenaal bezig nu, maar voor hetzelfde geld had Murray ineens deze streak gehad...voor mij zijn Djoko en Murray het om het even...
:Y

Voor hetzelfde geld had Andreev Nadals succes gehad, om het even.
pi_96478717
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 18:11 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

:Y

Voor hetzelfde geld had Andreev Nadals succes gehad, om het even.
Ga er alsjeblieft op een normale manier op in. :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_96478773
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 18:13 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ga er alsjeblieft op een normale manier op in. :')
Het slaat zo nergens op, ik denk niet dat het mogelijk is. Het eerste gedeelte van je post ook hoor, maar dit...
pi_96478896
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 18:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Het slaat zo nergens op, ik denk niet dat het mogelijk is. Het eerste gedeelte van je post ook hoor, maar dit...
;')
Volgens mij zijn wij het op het forum nog nooit eens geweest.
Mijn punt is gewoon dat niemand verrast zou zijn geweest als Murray de successen had gehad die Djokovic nu heeft...je kan ook gewoon de moeite doen posts te proberen te begrijpen. Ik zie je altijd zo achterlijk reageren....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')