quote:
Op zondag 10 april 2011 13:20 schreef richard_prf het volgende:[..]
Pijnlijk maar waar, dat komt omdat ik nooit heb geleefd maar altijd mezelf opsloot op mijn kamer omdat ik er zo kansloos uitzag . Daardoor heb ik alles overgeslagen en enkel school en werk deed en daarnaast niets.
Het enige geluk dat ik heb is dat mijn vrienden 18 - 20 zijn en dat ze nog graag uitgaan dus kan ik de tijd herbeleven dat ik heb overgeslagen. Het valt niet op dat ik 27 ben, ik word door heel veel mensen rond de 18 geschat.
Jij noemt het geluk maar ik noem het een extra handicap
In alles blijkt dat je je vast wilt blijven houden aan vervlogen tijden begin er eens mee om met leeftijdgenoten op te trekken, ik bedoel vrienden van 20 /21 hebben vaak maar 1 doel voor ogen en laat dat nou net dat doel zijn wat bij jou zoveel bevestiging van je denkwijze blijft opleveren....
Je vist in de verkeerde vijver zal ik maar zeggen...tuurlijk zullen die 20/21 jarige meer succes hebben bij de meisjes, daar deze veelal nog weer jonger zijn.
quote:
Op zondag 10 april 2011 13:26 schreef richard_prf het volgende:Ik merk het al weer de standaard reacties van mensen die niet beseffen dat ze een doorsnee uiterlijk bezitten.
Als je in mijn schoenen staat besef je dat het fucked up is als je een kansloos uiterlijk hebt.
Niemand wil in jouw schoenen staan, behalve misschien om je neus eens de goede en juiste richting op te zetten