abonnement Unibet Coolblue
pi_96983869
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:18 schreef sherezade het volgende:

[..]

nou daar wordt je ook niet vrolijk van, waarom zou je zoiets willen begaaien
grappig, duikt er iemand eens niet op een standaard jonge blonde snol is t weer niet goed :+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_96985308
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 12:08 schreef DarkElf het volgende:

[..]

grappig, duikt er iemand eens niet op een standaard jonge blonde snol is t weer niet goed :+
uhm van mij mag hij zelf weten wie hij sperminatort maar ik vind het gewoon apart dat hij vreemd is gegaan met niet bepaald een knappe vrouw
en daarbij zullen genoeg jonge knappe grietjes zijn die zich aan zijn voeten werpen ( uiteraard met een achterliggende gedachte)
als je dan toch wilt vreemdgaan doe het dan goed
maar waarom zou je zoiets pakken als je eigen vrouw 10x mooier is??
pi_96986591
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 12:46 schreef sherezade het volgende:

[..]

uhm van mij mag hij zelf weten wie hij sperminatort maar ik vind het gewoon apart dat hij vreemd is gegaan met niet bepaald een knappe vrouw
en daarbij zullen genoeg jonge knappe grietjes zijn die zich aan zijn voeten werpen ( uiteraard met een achterliggende gedachte)
als je dan toch wilt vreemdgaan doe het dan goed
maar waarom zou je zoiets pakken als je eigen vrouw 10x mooier is??
Dat magere scharminkel?
Hij wilde waarschijnlijk gewoon een beetje cushion for the pushin'. :P
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_96986975
naja ze is nu misschien iets aan de magere kant maar vroeger was het een leuke dame om te zien...
hij is in ieder geval niet erop vooruit gegaan
  † In Memoriam † woensdag 18 mei 2011 @ 14:17:50 #30
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_96988959
Ze zal wel goed kunnen koken.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  Moderator / Miss SHO woensdag 18 mei 2011 @ 15:10:16 #31
22592 crew  Ole
pi_96990971
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 09:15 schreef Lovechild het volgende:
AMSTERDAM - Nederlands Elftal-voetballer Eljero Elia is verlaten door zijn vriendin.

Sanne Hoogkamer heeft hun dochtertje Sael van 1 jaar meegenomen en is teruggegaan naar Nederland, schrijft Weekblad Privé.

Het stel woonde sinds 2009 samen in Hamburg, waar Elia momenteel speelt. Een goed ingevoerde bron: „Ondanks dat ze elkaar al zes jaar kennen, woonden ze pas in Hamburg voor het eerst samen. Reden daarvan was de geboorte van hun dochtertje."

"Overigens heeft Sanne eerst nog een poosje alleen met Sael gewoond. De zwangerschap was niet gepland en Eljero wilde er eerst niets van weten. Door tussenkomst van Sannes vader, die Eljero duidelijk maakte dat hij zijn verantwoordelijkheden moest nemen, gingen de twee toch samenwonen. Vanaf dat moment heeft Eljero zijn taak als vader serieus genomen.”

Het geluk is nu wreed verstoord. De bron: „Ze hebben een enorme ruzie gehad over iets. Het is opvallend dat Sanne per direct is vertrokken uit Hamburg
[..]

Hij zal toch niet zijn vreemdgegaan :?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 18 mei 2011 @ 15:34:41 #32
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_96992021
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:10 schreef Ole het volgende:

[..]

Hij zal toch niet zijn vreemdgegaan :?
Mmmm...eerder een gevalletje "moetje" en er dan achter komen dat het best lastig is om samen te wonen en een kindje te hebben. 8)7
Vreemdgaan kan natuurlijk ook O-)
  Moderator / Miss SHO woensdag 18 mei 2011 @ 15:38:47 #33
22592 crew  Ole
pi_96992185
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:34 schreef AnnaStesia het volgende:

[..]

Mmmm...eerder een gevalletje "moetje" en er dan achter komen dat het best lastig is om samen te wonen en een kindje te hebben. 8)7
Vreemdgaan kan natuurlijk ook O-)
Dit vraagt natuurlijk om speculaties :Y *O*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 18 mei 2011 @ 15:45:32 #34
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_96992504
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:38 schreef Ole het volgende:

[..]

Dit vraagt natuurlijk om speculaties :Y *O*
uiteraard!
w/
pi_96996336
quote:
6s.gif Op woensdag 18 mei 2011 14:17 schreef Skaai het volgende:
Ze zal wel goed kunnen koken.
_O- _O- _O-
  † In Memoriam † woensdag 18 mei 2011 @ 18:25:33 #36
240917 Mula
pi_96998111
Dit jongetje schijnt niet het enige buitenechtelijke kind van Arnie te zijn. Dit;
schijnt ook een van hem te zijn.
pi_97002403
Oeh, hoe kom je daar nou weer aan? :9
Don't you love her madly?
  Moderator / Miss SHO woensdag 18 mei 2011 @ 23:38:33 #38
22592 crew  Ole
pi_97014343
Wil ik ook wel weten :Y
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † woensdag 18 mei 2011 @ 23:49:44 #39
240917 Mula
pi_97014824
Van de amerikaanse versie van SHO! :P Ik kwam het tegen op een amerikaans forum. Die jongen zijn moeder schijnt ook bij Arnie te hebben gewerkt. Geen idee of het waar is. Ik vind hem trouwens wel wat van Arnie weg hebben.
  Moderator / Miss SHO woensdag 18 mei 2011 @ 23:51:01 #40
22592 crew  Ole
pi_97014885
even kijken of we een vergelijkingsfotootje kunnen vinden

-edit-
van gister!
quote:
Arnold Schwarzenegger's Baby Mama Revealed: Tammy Tousignant

So it turns out we're all idiots for not knowing about Arnold Schwarzenegger's love child. The Daily Mail revealed everything about the kid and the baby mama back in 2003. The staffer Arnold knocked up was Tammy Tousignant, a stewardess on his private jet. And the kid? A son named Tanner who by now is old enough to have graduated from high school. I guess Maria doesn't read the Daily Mail, or any of the American media outlets who picked up the story, which was released just before the recall election that made Arnold the Governator.

Okay, who else ain't buying that Maria didn't know about this? Of course Maria knew about this! But Arnold was about to become Governator and Maria didn't want to fuck that up for him, or her because wife of the Governator is a pretty good gig, so she pretended not to know about it. And now that Arnold's not Governator, she walked. And when she walked Arnold was forced to come clean. Must have sucked for Maria, keeping Arnold's secret all those years. No wonder she turned into the Crypt Keeper. Lying for your creep of a husband is damn stressful.
Posted by Melvin O'Crabbie
bron:http://www.thedailycrabbi(...)ggers-baby-mama.html

-edit #2- van vandaag :')
quote:
5.18.2011
Mildred Baena Is Arnold Schwarzenegger's Real Baby Mama

I blame those horrible pseudo-journalists at Gawker for leading me down the wrong path on the Arnold Schwarzenegger baby mama story. From now on I will only listen to the frauds at Radar! Apologies to Tammy Tousignant and her son Tanner. You should not have been identified as the baby mama and love child at the center of Arnold's divorce drama. Those distinctions belong rightfully to Mildred "Patty" Baena and her son, as revealed by Michael Lohan's favorite website. Again, apologies to Tammy and Tanner.

The Gawker story, a rehashing of an old Daily Mail story, is wrong, and the Radar story is right. Patty Baena is the real baby mama. Want more facts? Patty used to be Arnold's housekeeper. Her kid by Arnold is now ten or thereabouts and lives with a retired Patty and several siblings in a four bedroom house with pool outside of L.A. Draw your own conclusions about how a retired housekeeper can afford to live in a four bedroom house with pool. Arnold's a generous guy! He takes care of his baby mamas. Maybe Tammy Tousignant should claim baby mama status anyway, and score herself a new house.


[ Bericht 61% gewijzigd door Ole op 18-05-2011 23:56:43 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † woensdag 18 mei 2011 @ 23:56:49 #41
240917 Mula
pi_97015136
Ole, laat maar zitten... Er schijnt een dna-test geweest te zijn en de jongen is gewoon netjes van haar man.

http://www.whatsonchengdu(...)ild-says-lawyer.html

Zijn moeder heeft vroeger als stewardess op het prive-vliegtuig van Arnie geweest en volgens 'bronnen' hadden ze een relatie
en liep zij tegen mensen te vertellen dat het kind van Arnie was.
  Moderator / Miss SHO woensdag 18 mei 2011 @ 23:57:20 #42
22592 crew  Ole
pi_97015154
Zie edit# 2 :D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † woensdag 18 mei 2011 @ 23:59:29 #43
240917 Mula
pi_97015230
Ik zag het. Ik internet mobiel, dan gaat het allemaal even wat trager. ;)

Ik snap trouwens niet waarom vrouwen met Arnie in bed zouden willen duiken. Ik vind het zo'n ongelofelijke engerd.
  donderdag 19 mei 2011 @ 03:54:10 #44
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_97019109
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:59 schreef Mula het volgende:
Ik zag het. Ik internet mobiel, dan gaat het allemaal even wat trager. ;)

Ik snap trouwens niet waarom vrouwen met Arnie in bed zouden willen duiken. Ik vind het zo'n ongelofelijke engerd.
Typisch een vrouwenopmerking

Toen hij nog populair was: vrouwen stonden in de rij om het bed met Arnold te kunnen delen.
Nu hij van zijn voetstuk is gevallen: vrouwen snappen niet waarom iemand ooit het bed zou willen delen met Arnold.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_97109604
quote:
Faith Evans Pulls Trigger on Marriage

Faith Evans has filed for divorce ... TMZ has learned ... but it was a long time coming.

Faith -- who is married to record company exec Todd Russaw -- filed legal docs in L.A. County Superior Court, citing irreconcilable differences. Todd is also Faith's manager.

The couple married in 1997 and has two minor children. But according to the divorce petition, the couple separated in December, 2005. The 2005 date is curious, because one of their children was born in 2007.

Faith is asking for joint legal and sole physical custody. She wants Todd to have visitation rights.

Faith also wants the judge to reject any claim of spousal support.

Faith was married to Biggie Smalls when he was shot and killed in 1997.
pi_97326499
quote:

Levi van Kempen en Josje van K3 uit elkaar


De relatie tussen Levi van Kempen en Josje Huisman is voorbij. De 22-jarige acteur en de 25-jarige K3-zangeres waren sinds vorig jaar een stel.

(Novum) - De relatie tussen Levi van Kempen en Josje Huisman is voorbij. De 22-jarige acteur en de 25-jarige K3-zangeres, die sinds vorig jaar een stel waren, zijn in goede harmonie uit elkaar gegaan.

"Ze zijn alle twee jong en hebben het hartstikke druk", laat het management van Van Kempen weten. Daarnaast speelt ook de afstand een rol. De acteur woont in Amsterdam en Josje in Antwerpen. "Ze hebben besloten: dit heeft weinig zin."

Levi en Josje leerden elkaar kennen bij Studio 100, het Vlaamse bedrijf achter onder andere K3 en Mega Mindy. Van Kempen, die bekend werd met zijn rol in de soap Onderweg naar Morgen, speelde vorig jaar een rol in Mega Mindy en het Zwarte Kristal.
Don't you love her madly?
pi_97925776
quote:
Minnares ex Mariska van Kolck zwanger

door Colette Boegman
AMSTERDAM - Opnieuw een klap in het gezicht van Mariska van Kolck. De 47-jarige musicalactrice heeft dinsdagavond te horen gekregen dat haar even oude man Knut en zijn dertien jaar jongere vriendin een kindje verwachten. De Groningse Wia is al bijna vijf maanden zwanger.


Tijdens een etentje met vrienden in een restaurant kreeg Mariska een telefoontje van Knut, de man met wie zij in scheiding ligt. Vertelt een vriendin aan Pagina Privé.
„Knut had al aangegeven dat hij hun zoons Vincent en Christoph iets te vertellen had. Mariska zei nog: ’Misschien gaat Knut wel met Wia samenwonen in Groningen’. Maar dit had niemand kunnen bedenken.”
„Mariska barstte in tranen uit. Ze kon geen hap meer door haar keel krijgen en is meteen naar huis gegaan. Ze wilde thuis zijn voor haar zoons. Daar heeft ze nog urenlang gehuild.”
Mariska, die sinds maart gelukkig is met oud-wethouder Edgar Peer (49), bevestigt de zwangerschap. Aangeslagen zegt zij: „We dachten dat nu alle geheimen wel zo’n beetje boven tafel waren, maar er komt geen einde aan. Ik voel mij leeg en verslagen. De komende tijd gaan de kinderen en ik een manier proberen te vinden om hier mee om te gaa
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_97926521
Wow, die hadden haast zeker :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator / Miss SHO donderdag 9 juni 2011 @ 11:57:34 #49
22592 crew  Ole
pi_97931267
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 09:20 schreef Pisces29 het volgende:
Wow, die hadden haast zeker :D
met 34 schijnen de eierstokken nogal te ratelen.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO donderdag 9 juni 2011 @ 12:00:55 #50
22592 crew  Ole
pi_97931397
Oh wacht...5 mnd.. Hoe lang zijn ze uit elkaar?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')