abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 7 april 2011 @ 15:20:55 #1
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_95170024

www.asos.com



Sinds kort kunnen bestellingen ook worden gedaan met Paypal in plaats van alleen maar met een creditcard.
Abonneer je op de mail voor een style-update twee maal per week met daarin nieuwe artikelen en tips.
Via deze mailinglist krijg je vaak ook kortingscodes toegestuurd.

FAQ:

Hoe lang duurt het verzenden van een bestelling?
Je kan zelf kiezen hoe snel. Er zijn twee opties, Express (2-3 dagen) of Standard (4-5 werkdagen). Tijdens de feestdagen kun je wel eens wat langer moeten wachten. De kosten voor Standard zijn 4,79 pond en voor Express 9,58 pond.

Ik krijg een vreemde weergave van mijn postcode bij mijn bestelling en account. Hoort dit zo?
Ja dit hoort zo, het wordt altijd weergegeven als: 123 456 CE

Hoe is de eigen lijn van Asos?
De maten vallen bij de kleding meestal iets groter uit. De kwaliteit is natuurlijk niet geweldig, maar voor basics is het goed genoeg. De schoenen vallen normaal uit qua grootte en met name van de duurdere collectie is de kwaliteit ook prima.

Hoe kan ik aan die kortingscodes komen?
Je kan je aanmelden voor een mailinglist, waar vaak ook tips voorbijkomen. Daar krijg je soms een kortingscode, of voor het invullen van een enquete. Help elkaar hier in ieder geval een handje door de code te posten als je er eentje gevonden hebt.

In welke valuta kan ik het beste betalen?
Omdat de britse pond op het moment laag staat haal je er een klein voordeel uit als je betaalt met ponden en dus niet je valuta verandert naar euro's.

Wij vinden het leuk wanneer je iets besteld, je ook even met wat plaatjes en/of linkjes aangeeft wat je hebt gekocht. Dit is natuurlijk niet verplicht, maar het brengt ons en misschien jou weer op leuke ideeën!

Vorig topic: Asos #11 Geen verzendkosten tot kerstmis O+

[ Bericht 47% gewijzigd door SEMTEX op 07-04-2011 18:27:22 ]
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_95170315
;( mijne ging een "beetje" verkeerd (reeksnummer etc)
Hoop dat daar snel een slotje op kan ofzo.

Maar OT : ik wacht dus af :) heb het gestuurd naar ze.
.
pi_95170554
Kan iemand me vertellen hoe de kwaliteit is van de asos broeken?
Ik wil er binnenkort 1 bestellen maar wil eerst ff weten of ze over het algemeen
binnen no time uit elkaar vallen of niet :P
pi_95170600
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:32 schreef eindbaasje het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe de kwaliteit is van de asos broeken?
Ik wil er binnenkort 1 bestellen maar wil eerst ff weten of ze over het algemeen
binnen no time uit elkaar vallen of niet :P
Jeans of?
  donderdag 7 april 2011 @ 15:34:04 #5
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_95170615
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:32 schreef eindbaasje het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe de kwaliteit is van de asos broeken?
Ik wil er binnenkort 1 bestellen maar wil eerst ff weten of ze over het algemeen
binnen no time uit elkaar vallen of niet :P
indeed, wil ik ook wel es weten.

Deze week komt er weer een pakje binnen 8-)
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_95170629
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:33 schreef Bobr het volgende:

[..]

Jeans of?
Yes, de jeans
pi_95170708
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:34 schreef eindbaasje het volgende:

[..]

Yes, de jeans
Heb laatst wel een Chino gehaald, niet heel bijzonder, best dun ook maar verder oke. De jeans weet ik niet, vind alleen die zakken totaal niet mooi.
pi_95171626
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:36 schreef Bobr het volgende:

[..]

Heb laatst wel een Chino gehaald, niet heel bijzonder, best dun ook maar verder oke. De jeans weet ik niet, vind alleen die zakken totaal niet mooi.
Beetje vergelijkbaar met die chino's van de h&m?
Iemand anders nog ervaring met asos jeans?
pi_95171739
ASOS is ook voor mannen hoor :D Nu alleen maar plaatjes voor de vrouwenafdeling ;(
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_95172045
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:36 schreef Bobr het volgende:

[..]

Heb laatst wel een Chino gehaald, niet heel bijzonder, best dun ook maar verder oke. De jeans weet ik niet, vind alleen die zakken totaal niet mooi.
heb er zojuist een binnen, straks thuis eens testen :)
pi_95172108
Met het mooi weer ga ik altijd weer op zoek naar wat lekkere zomerschoenen, iemand bekend met schoenen van River Island? Vind deze best mooi en voor de prijs hoef ik het niet te laten.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_95172396
quote:
7s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:05 schreef Seam het volgende:
Met het mooi weer ga ik altijd weer op zoek naar wat lekkere zomerschoenen, iemand bekend met schoenen van River Island? Vind deze best mooi en voor de prijs hoef ik het niet te laten.
[ afbeelding ]
heel erg mooi vind ik die.
Ik ken het merk wel, maar de schoenen durf ik niet te zeggen.
60 pond toch?
:)
pi_95172531
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:11 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

heel erg mooi vind ik die.
Ik ken het merk wel, maar de schoenen durf ik niet te zeggen.
60 pond toch?
:)

ja inderdaad is net binnengekomen :P , maar ik ben niet bekend met de kwaliteit van schoenen van RI, vind de kleren meestal wel goed. Alleen bij schoenen ben ik toch wel veeleisend.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_95176222

Ik heb vandaag deze jurkjes van Motel ontvangen. De maten vallen klein, maar gelukkig had ik mijn grootste maat besteld (ik ben een twijfelgeval tussen twee maten). Ze zitten precies goed. :D
pi_95176984
Nice ^O^
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 7 april 2011 @ 18:27:42 #16
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_95177718
quote:
12s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:57 schreef Seam het volgende:
ASOS is ook voor mannen hoor :D Nu alleen maar plaatjes voor de vrouwenafdeling ;(
quote:
12s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:57 schreef Seam het volgende:
ASOS is ook voor mannen hoor :D Nu alleen maar plaatjes voor de vrouwenafdeling ;(
Speciaal voor jou: added piccie.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_95180244
;( ;( ;( NOOOOOOOOOOO

quote:
Hello X,

Thanks for getting in touch, and Im sorry to hear youve not received your order.

After checking your order and confirming that youve not received it, I have processed a refund for you as unfortunately your required item were no longer in stock.

Depending on your card issuer, the money can take up to 10 working days to reflect in your account.

I hope this helps, but please get back in touch if you have any further questions.
All the best,

Joshua

ASOS Customer Care
.
pi_95180518
quote:
14s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:27 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

[..]

Speciaal voor jou: added piccie.
Wat de... die sjaal. :') :D
pi_95183126
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:47 schreef Ezell het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik heb vandaag deze jurkjes van Motel ontvangen. De maten vallen klein, maar gelukkig had ik mijn grootste maat besteld (ik ben een twijfelgeval tussen twee maten). Ze zitten precies goed. :D
Die rechter O+ O+ O+ Hoe duur zijn die/hoe is de kwaliteit? O+
pi_95220499
quote:
17s.gif Op donderdag 7 april 2011 20:12 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Die rechter O+ O+ O+ Hoe duur zijn die/hoe is de kwaliteit? O+
De stof is dun, maar het ziet er wel goed uit! Hij kostte 28 pond. (http://www.asos.com/Motel(...)-1&sort=-1&clr=Black)
pi_95220569
Dankjewel!
pi_95364088
ASOS noob hier en geïnteresseerd in dit product: http://www.asos.com/Diese(...)20&sort=-1&clr=Black Dit zou een Diesel zijn en die is serieus in prijs verminderd, maar ik vind nergens anders een voorbeeld van deze jas; enkel op Asos. Is dit betrouwbaar?

Oeh, in pond is het nog eens 40 euro minder!

Moet je bij de douane kosten betalen als je die van Engeland naar België laat komen?

[ Bericht 7% gewijzigd door El_Borracho op 12-04-2011 15:20:59 ]
the pleasure - the privilege is mine
pi_95364278
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:39 schreef El_Borracho het volgende:
ASOS noob hier en geïnteresseerd in dit product: http://www.asos.com/Diese(...)20&sort=-1&clr=Black Dit zou een Diesel zijn en die is serieus in prijs vermindert, maar ik vind nergens anders een voorbeeld van deze jas; enkel op Asos. Is dit betrouwbaar?

Oeh, in pond is het nog eens 40 euro minder!

Moet je bij de douane kosten betalen als je die van Engeland naar België laat komen?
Ja.

edit: antwoord op je eerste vraag dus, over de douane kosten heb ik geen idee.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_95364353
Hoezo douane? Het is toch de EU.
ASOS is echt wel betrouwbaar hoor, anders waren hier er nooit 12 delen van verschenen :P
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  maandag 11 april 2011 @ 21:43:36 #25
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_95364380
hoe betalen jullie. In euro's of???

had een tijd geleden een tablet gekocht. In euros 180 en de prijs van dollar omgerekend naar euro was deze 160.
Werkt dit truckje hier ook?
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')