abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 7 april 2011 @ 14:25:11 #1
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95167414
Het doel van deze meet:

Voor iedereen die het versieren op een latere leeftijd reeks heeft gevolgd, weet wat er hier wordt besproken. Veel van de mensen hier die regelmatig posten, hebben moeite met sociale contacten maken en vooral moeite met intieme contact maken. Sommige mensen hebben iets meer problemen dan de andere.

Er zijn hier veel persoonlijke dingen besproken, daarom hebben wij liever mensen die deze reeks heeft gevolgd. Als je de reeks niet heb gevolgd, maar toch misschien zin heb om naar de meet te komen, moet je vanaf nu beginnen te posten in de reeks, en je moet vooral bewijzen dat je serieuze betrouwbare advies geeft en/of je levensverhaal deelt en je moet dit consistent blijven doen. Als je dit doet, dan vraag ik wanneer we officieel een datum en tijd hebben afgesproken aan al de mensen die vanaf het begin dit topic volgden of ze jou wel erbij wil hebben. Je hebt nog genoeg tijd om te laten zien dat je betrouwbaar bent, want het zal wel een maand duren voor de meet plaats vind, waarschijnlijk zelfs langer. Je hebt in ieder geval tot 28 april om actief in dit topic mee te doen, mensen die later bijkomen kunnen niet naar de meet komen.

Zoals ik al zei, er zijn veel persoonlijke verhalen gedeeld hier en het zijn niet echt de meest prettige verhalen. Het doel van deze meet is om elkaar beter te leren kennen, kijken of het klikt en eventueel elkaar inzicht en advies geven IRL. Met enige geluk ontmoet je daar iemand waarvan je denkt dat je vaker mee zal willen spreken. We willen het natuurlijk gezellig houden, maar er wordt niks van niemand verwacht.

Er zijn wel wat basis regels die ik wil opstellen. Sommige mensen in deze topic zijn kwetsbaar en hebben moeite met mensen vertrouwen. Misschien zijn sommige niet bepaald sociaal vaardig, tenminste niet in het bijzijn van nieuwe mensen. Dus drie regels:

1. Je mag niet pesten, bewust kwetsen of uitlachen. Dit betekend geen harde opmerking, ook al mag je iemand niet. Je mag ook niet iemand uitlachen als jij vindt dat hij of zij vreemd doet. Je moet wel eerlijk blijven, maar blijf tactisch. Als je niks goed te zeggen hebt, zeg dan niks. Iedereen heeft recht om zijn verhaal te vertellen als hij of zij dat wil. Dit betekent ook als je alle aandacht opeist, dat dit tegen jou wordt vertelt.

2. Je mag niemand versieren. Er is een kans dat je mensen van de opposite sex tegen komt. Ga hen niet ongemakkelijk maken door bewust te gaan versieren. Als je merkt dat je een klik hebt met iemand, mag je gerust prive vragen of je contact gegevens kan uitwisselen. Maar ik zou aanraden om een andere keer wanneer je thuis komt voor contact gegevens vragen via PM.

3. Geen fakers en geen aapjes kijken. Als we erachter komen dat je hebt gelogen over wie je bent en wat je doel is, dan wordt je meteen vertelt dat je moet opkankeren. Letterlijk.

Eigenlijk kan je verwachten dat als je 1 van de regels blijft overtreden, er op een gegeven moment wordt vertelt dat je weg moet gaan. Je dan niet naar huis te gaan, maar je kan niet met ons blijven hangen.

Nog 1 regel, maar dit telt pas na de meet:

Niks dat op de meet besproken wordt of niks wat je merkt, mag hier op de forum terugkomen (tenzij toestemming). Dus stel je voor je ontmoet iemand die je hier ziet posten en je komt achter wat dingen die je eerst niet wist, mag je niet gaan door vertellen op het internet. Tenzij die gene geen probleem daarmee heeft.

Als er nog vragen zijn moet je die gewoon stellen.

NOTE 1: Alles wat hierboven staat kan veranderd worden. Als jij een ander idee hebt, moet jij dat melden.

NOTE 2: Als er nog mensen zijn die wil meeten uit het versieren op latere leeftijd topic, kunnen we dit hier in dit topic verder bespreken.

Mensen die zich hebben aangemeld:

Richard_prf (27)
Iwannabehigh (rond de 20)
Crutch (?)
Keep_walking (22)
Deelnemer2
Daalder82 (28/29)
Lipper (23)
Halcon (rond de 30)
Lanterfanteraar (18/19)
Mylifeisgrey (23)

Ik stel voor dat wij allemaal afspreken op centraal station om van daar naar een park te lopen en te gaan picknicken. We kunnen meteen in Hoog Catharijne onze lunch kopen en drank kopen, naar het park gaan een gezellig buiten zitten met dit lekker weer.

Als er andere ideeën of toevoegingen zijn, laat weten.

Dit topic gaat alleen over de meet. Niks anders. er mag geen SC plaatsvinden, geen advies gevraagd worden, alleen iets dat te maken heeft met de meet.

[ Bericht 34% gewijzigd door Keep_Walking op 10-04-2011 09:52:39 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_95167462
Hoe oud moet je zijn?
  donderdag 7 april 2011 @ 14:29:12 #3
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95167588
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:26 schreef -tape- het volgende:
Hoe oud moet je zijn?
Onder de 18 moet toestemming vragen van hun ouders. Boven de 18 maakt niet uit.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_95167662
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:29 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Onder de 18 moet toestemming vragen van hun ouders. Boven de 18 maakt niet uit.
Ooh, omdat er staat 'op latere leeftijd'. Ik neem aan dat de gemiddelde leeftijd niet 19 is dan?
pi_95167925
En wanneer dan??
  donderdag 7 april 2011 @ 14:56:28 #6
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95168897
quote:
Op donderdag 7 april 2011 14:36 schreef lipper het volgende:
En wanneer dan??
Wordt hier allemaal besproken.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_95171003
Zet mij maar op de lijst misschien, helemaal nu ik zie dat MLiG ook misschien komt. Top!

Overigens krijg ik 11 april te horen wanneer ik mijn oogoperatie ga krijgen maar ik verwacht dat dit pas in mei is.

[ Bericht 41% gewijzigd door richard_prf op 07-04-2011 15:55:52 ]
pi_95172658
En waar zal het over gaan dan??
Over eenzaamheid of versieren?
  donderdag 7 april 2011 @ 17:30:57 #9
341159 WinterBreeze
blaast zachtjes in je nek
pi_95175660
Een meet is iets anders dan een vergadering, lipper. Er is geen agenda, alleen maar een tijd, locatie en voorlopige deelnemerslijst.
Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
  donderdag 7 april 2011 @ 18:17:43 #10
336046 PlaceboEffect
Verwachtingseffect 150%
pi_95177326
Zet mij maar op de lijst, lijkt me wel leuk!
Woon overigens zelf ook erg dichtbij Utrecht!

-PE
Dit had ik niet verwacht.
pi_95178337
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:17 schreef PlaceboEffect het volgende:
Zet mij maar op de lijst, lijkt me wel leuk!
Woon overigens zelf ook erg dichtbij Utrecht!

-PE
WIe ben jij?
pi_95179112
zet mij ook maar op die lijst. Ik neem condo s mee, no worries.

Doen we eerst wat inkopen in de supermarkt en daarna lekker picknicken in een park of iets, leuk :)
dont get high on your own supply
pi_95179525
Wat is de bedoeling van die meet?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 7 april 2011 @ 19:16:00 #14
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95180069
Wanneer ik thuis kon schrijf ik het doel van het meet.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_95180784
Hoi ik ben pooier mogen ik en enkele dames van mij ook komen?
pi_95182786
Oke gaan er nu ook allemaal onbekende mensen zich aanmelden voor de meet met alle gevolgen van dien?
pi_95183071
Hoe oud zijn jullie allemaal eigenlijk?
Vind meeten wel eng hoor haha :@
pi_95184550
quote:
Op donderdag 7 april 2011 20:11 schreef julia22 het volgende:
Hoe oud zijn jullie allemaal eigenlijk?
Vind meeten wel eng hoor haha :@
25 en jij?
Ik vind het ook wel spannend kan me er weinig bij voorstellen en dat ander topic heb ik niet gevolgd. Ik heb juist alles op fok gezet omdat het anoniem is. Ik las al dat andere "gewone" mensen van plan waren te komen. Misschien moet plaats en tijd via pm geregeld worden?
pi_95184969
:')

Wie zijn die mensen. Het type ''haha een meet, nou ik kom wel lekker gezellie doen hoor!'' zeker.
Ron Paul 2012
pi_95185262
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 20:39 schreef Supersoep het volgende:
:')

Wie zijn die mensen. Het type ''haha een meet, nou ik kom wel lekker gezellie doen hoor!'' zeker.
Inderdaad...ik snap het ook niet helemaal, of hebben die mensen in het geheim de reeks gevolgd?
pi_95187308
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 20:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Inderdaad...ik snap het ook niet helemaal, of hebben die mensen in het geheim de reeks gevolgd?
Aapjes kijken.
pi_95188389
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:08 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Aapjes kijken.
Nou leuk, zoek een hobby of zo. Het is een serieuze meet.
pi_95191751
Waar woont iedereen ongeveer. Ia Utrecht wel makkelijk?
Misschien is konninginnedag wel een leuke dag.
Zo'n typische loner dag.
En dan op een rustige plek ofzo. Of staat Utrecht al vast?
  donderdag 7 april 2011 @ 23:09:38 #24
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95197306
Het doel van deze meet:

Voor iedereen die het versieren op een latere leeftijd reeks heeft gevolgd, weet wat er hier wordt besproken. Veel van de mensen hier die regelmatig posten, hebben moeite met sociale contacten maken en vooral moeite met intieme contact maken. Sommige mensen hebben iets meer problemen dan de andere.

Er zijn hier veel persoonlijke dingen besproken, daarom hebben wij liever mensen die deze reeks heeft gevolgd. Als je de reeks niet heb gevolgd, maar toch misschien zin heb om naar de meet te komen, moet je vanaf nu beginnen te posten in de reeks, en je moet vooral bewijzen dat je serieuze betrouwbare advies geeft en/of je levensverhaal deelt en je moet dit consistent blijven doen. Als je dit doet, dan vraag ik wanneer we officieel een datum en tijd hebben afgesproken aan al de mensen die vanaf het begin dit topic volgden of ze jou wel erbij wil hebben. Je hebt nog genoeg tijd om te laten zien dat je betrouwbaar bent, want het zal wel een maand duren voor de meet plaats vind, waarschijnlijk zelfs langer. Je hebt in ieder geval tot 28 april om actief in dit topic mee te doen, mensen die later bijkomen kunnen niet naar de meet komen.

Zoals ik al zei, er zijn veel persoonlijke verhalen gedeeld hier en het zijn niet echt de meest prettige verhalen. Het doel van deze meet is om elkaar beter te leren kennen, kijken of het klikt en eventueel elkaar inzicht en advies geven IRL. Met enige geluk ontmoet je daar iemand waarvan je denkt dat je vaker mee zal willen spreken. We willen het natuurlijk gezellig houden, maar er wordt niks van niemand verwacht.

Er zijn wel wat basis regels die ik wil opstellen. Sommige mensen in deze topic zijn kwetsbaar en hebben moeite met mensen vertrouwen. Misschien zijn sommige niet bepaald sociaal vaardig, tenminste niet in het bijzijn van nieuwe mensen. Dus drie regels:

1. Je mag niet pesten, bewust kwetsen of uitlachen. Dit betekend geen harde opmerking, ook al mag je iemand niet. Je mag ook niet iemand uitlachen als jij vindt dat hij of zij vreemd doet. Je moet wel eerlijk blijven, maar blijf tactisch. Als je niks goed te zeggen hebt, zeg dan niks. Iedereen heeft recht om zijn verhaal te vertellen als hij of zij dat wil. Dit betekent ook als je alle aandacht opeist, dat dit tegen jou wordt vertelt.

2. Je mag niemand versieren. Er is een kans dat je mensen van de opposite sex tegen komt. Ga hen niet ongemakkelijk maken door bewust te gaan versieren. Als je merkt dat je een klik hebt met iemand, mag je gerust prive vragen of je contact gegevens kan uitwisselen. Maar ik zou aanraden om een andere keer wanneer je thuis komt voor contact gegevens vragen via PM.

3. Geen fakers en geen aapjes kijken. Als we erachter komen dat je hebt gelogen over wie je bent en wat je doel is, dan wordt je meteen vertelt dat je moet opkankeren. Letterlijk.

Eigenlijk kan je verwachten dat als je 1 van de regels blijft overtreden, er op een gegeven moment wordt vertelt dat je weg moet gaan. Je dan niet naar huis te gaan, maar je kan niet met ons blijven hangen.

Nog 1 regel, maar dit telt pas na de meet:

Niks dat op de meet besproken wordt of niks wat je merkt, mag hier op de forum terugkomen (tenzij toestemming). Dus stel je voor je ontmoet iemand die je hier ziet posten en je komt achter wat dingen die je eerst niet wist, mag je niet gaan door vertellen op het internet. Tenzij die gene geen probleem daarmee heeft.

Als laatste ga ik wanneer de groep verdelen in advies gevers in advies nemers. Straks wanneer ik weet wie er allemaal zeker komt, dan meldt ik aan wie er komt als een advies gever en wie er komt als een advies nemer.

Als er nog vragen zijn moet je die gewoon stellen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_95197422
Heel goed. Lijkt me helder.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')