abonnement Unibet Coolblue
pi_95130371
110203_255123_fokidols2011.png

De afgelopen 2 maanden had je de tijd om je inzending op te sturen, om mee te doen met FOK!Idols.
Maar liefst 24 inzendingen waren te vinden in de PM- en mailbox, welke dus nu kans maken om FOK!Idol 2011 te worden.

Vanaf nu is het dus de bedoeling dat je gaat stemmen op favoriet.
Wat hiervoor gedaan moet worden? Simpel.. je geeft jouw top 3, uit de inzendingen, door via PM of mail.
De daarbij behorende puntentelling is als volgt:

1. (3 punten)
2. (2 punten)
3. (1 punt)

-Je top 3 stuur je via/naar PM of door te e-mailen naar fokidols11@gmail.com (ovv je FOK!-username).
-Je hebt tot 23 april 23:59 de tijd om te stemmen.
-De top 3 na deze ronde zullen nog een keer aan de bak moeten, met een door de stemmers gekozen nummer.
-Alleen een top 3 telt, dus maar 1 naam insturen heeft geen nut.
-Deelnemers mogen stemmen, máár niet op zichzelf.
-Houd deelnemers geheim, ook als je het zelf bent.

Wie maakt er kans op geweldige de professionele EW G3 draadloze set van Sennheiser:



De inzendingen zijn hier te vinden: FOK!Idols: De inzendingen
Vorige topic is hier te vinden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Benny op 06-04-2011 18:56:25 ]
  woensdag 6 april 2011 @ 18:52:23 #2
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_95130536
Durfde 'em zelf niet aan te maken. ;( Dacht dat ik het topic vast over het hoofd zag. :P

Ben trouwens niet per se tegen het wildcard idee, maar echt nodig achtte ik het nu ook weer niet. Is alleen maar weer extra gedoe, terwijl een voorronde - finale ja ey logisch klinkt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_95130933
Op zich vind ik het idee van een wildcard wel leuk, maar als we dat doen ben je ook weer tijd kwijt aan het stemmen (en het stemmen onder de aandacht brengen).

Mocht er een wildcard komen zouden we dat met een jury kunnen doen, die gezamenlijk uit de (nieuwe) inzendingen nog 2 namen noemen om zo tegen de 3 -die direct door zijn- te strijden in de finale.
En dat(overhalen van de jury) zou dus kunnen met een nieuwe inzending(?)
pi_95131694
Ik wil wel in de jury 8-)
pi_95132506
Liever geen wildcard; ik heb geen zin om dan 21 inzendingen te gaan beoordelen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 6 april 2011 @ 20:30:57 #6
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_95136212
Jaaa! Wildcard met nog twee mensen! *O*
Don't come closer, I might hurt you
pi_95136418
quote:
Op woensdag 6 april 2011 20:30 schreef Lindytje het volgende:
Jaaa! Wildcard met nog twee mensen! *O*
Ja ik ben ook voor ;)
pi_95136464
Ow maar dan geen nieuwe nummers zingen, gewoon beoordelen op deze ingezonden nummers ;)
pi_95137599
Het lijkt mij ook heel leuk om nog een nummer te doen, ik kon de vorige keer niet kiezen :P
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_95139593
op zich is jury toch prima idee
pi_95139876
Je bent niet verplicht om dan nog te stemmen. En een jury klinkt idd wel verstandig. Het is juist leuk om een nieuw nummer in te zenden om de jury te overtuigen anders kunnen we ook nu wel direct 5 mensen door laten ja?

Mochten we zonder jury doen, kunnen zij bijv. een week hebben om te overleggen Dan hebben de andere finalisten de tijd om iets nieuws om te nemen?

Ik hoop wel dat het wildcard idee doorgaat want al die inzendingen zijn zo leuk en het is superleuk om nog meer te horen, want wachten op volgend jaar duurt echt lang :P
pi_95140923
En de jury laten kiezen uit de nieuwe inzendingen en die dus niet laten kijken naar de oude?

Dus:
-Nu gaan er 3 direct door.
-Als je wilt kun je nu (tot 23 april 23:59) een extra inzending insturen en uit die inzendingen moet de jury 2 winnaars kiezen.
-Daarna moeten er liedjes gekozen worden voor de 5 overgebleven kandidaten
-Uit die 5 komen de (3) winnaars naar voren.
Dat doen?
pi_95141214
quote:
14s.gif Op woensdag 6 april 2011 21:48 schreef iBenny het volgende:
En de jury laten kiezen uit de nieuwe inzendingen en die dus niet laten kijken naar de oude?

Dus:
-Nu gaan er 3 direct door.
-Als je wilt kun je nu (tot 3 april 23:59) een extra inzending insturen en uit die inzendingen moet de jury 2 winnaars kiezen.
-Daarna moeten er liedjes gekozen worden voor de 5 overgebleven kandidaten
-Uit die 5 komen de (3) winnaars naar voren.
Dat doen?
Leuk hoor! Maar tot 3 april? ;)
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_95141289
ik zou idd de top 3 bekend maken die sowieso door zijn en dan dmv jury welke 2 erbij komen en dan alle 5 nieuw nummer zingen
pi_95141379
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 21:52 schreef missyB het volgende:
ik zou idd de top 3 bekend maken die sowieso door zijn en dan dmv jury welke 2 erbij komen en dan alle 5 nieuw nummer zingen
Dat kan ook... is misschien wel het makkelijkst ook.
pi_95141606
idd even kwestie van een jury samen stellen en gaan
pi_95141804
is het niet veel leuker om iedereen een nieuw filmpje in te laten zenden?
Dan kan iedereen wat doen met het commentaar, want anders kunnen we nu ook wel direct 5 door laten gaan ja?

De jury kan dan uit alle nieuwe inzendingen, behalve die van de 3 die al door zijn, 2 nieuwe finalisten kiezen en de oude inzendingen negeren.
pi_95142340
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:00 schreef Lesterr het volgende:
is het niet veel leuker om iedereen een nieuw filmpje in te laten zenden?
Dan kan iedereen wat doen met het commentaar, want anders kunnen we nu ook wel direct 5 door laten gaan ja?

De jury kan dan uit alle nieuwe inzendingen, behalve die van de 3 die al door zijn, 2 nieuwe finalisten kiezen en de oude inzendingen negeren.
Nah, ik denk dat als het het beste is al het gewoon simpel wordt gehouden.
pi_95142665
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:00 schreef Lesterr het volgende:
is het niet veel leuker om iedereen een nieuw filmpje in te laten zenden?
Dan kan iedereen wat doen met het commentaar, want anders kunnen we nu ook wel direct 5 door laten gaan ja?

De jury kan dan uit alle nieuwe inzendingen, behalve die van de 3 die al door zijn, 2 nieuwe finalisten kiezen en de oude inzendingen negeren.
iedereen :o
  woensdag 6 april 2011 @ 22:19:49 #20
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_95143240
Ik hoor het wel als ik weer thee met honing moet gaan drinken ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_95143416
De jury? Wie zijn dat dan?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_95144670
jammer :(
maar dan snap ik eigenlijk ook niet het nut van de jury, want dan kunnen we net zo goed direct de top 5 naar de finale sturen ja..
Want het gaat om dezelfde inzendingen
  woensdag 6 april 2011 @ 22:40:08 #23
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_95144754
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:38 schreef Lesterr het volgende:
jammer :(
maar dan snap ik eigenlijk ook niet het nut van de jury, want dan kunnen we net zo goed direct de top 5 naar de finale sturen ja..
Want het gaat om dezelfde inzendingen
Eens :D Als het om dezelfde inzendingen gaat dan vraag ik me het nut ook af.
Bij idols heb je toch ook meerdere rondes met meerdere nummers en niet steeds het eerste nr wat je zong? ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 6 april 2011 @ 22:47:10 #24
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_95145316
Begrijp sowieso niet zo goed waarom er nu weer een noodzaak is voor wildcards. 't Is gewoon een eliminatieronde waarna het doorgaat naar de finale. Tussentijdse stemrondes en toestanden... pff. ;( Iedereen kan nu toch al z'n stem laten horen en dan gaan er democratisch 3 door naar de finale. Hup. Die zingen. Weer stemmen. 1 Winnaar en hulde! Hoera! *O*

Begrijp niet waarom daar iets mis mee zou zijn. :P Bovendien kon ik me eigenlijk een prima beeld van de stemmen vormen en had ik niet echt het idee dat het nummerkeuze veel invloed had op de beoordeling van de stemkwaliteit en potentieel van de kandidaat.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_95145676
Dan is het heel simpel... dan laten we het gewoon zo.

Hoor je niet bij de beste 3, dan kun je altijd nog wat van jezelf laten horen (in bijv. FMM)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')