pi_95377848
registreer om deze reclame te verbergen
Dat is niet gek pze als ze zo hebben zitten wroeten. Lekker thuis blijven dus, dekentje op de bank en bijkomen! :*

Droomvrouwtje, je hebt helemaal gelijk (met alles of niets) en het is goed dat je je niet laat overhaasten! Hoe graag ik ook wilde, ik heb ook altijd heel rustig aan gedaan. Ik hoop op een wondertje voor je!
pi_95380125
Pze, lekker rustig aan doen vandaag!
Isla, balen zeg. Je hoopt toch altijd dat ze bij zo'n terugplaatsing zeggen dat het een topembryo is. Ik ga toch dapper voor je duimen.
droomvrouwtje :*

Kyara, maar 1 ei voor je eisprong is toch normaal? Heeft de gyn dat nog uitgelegd?

Ik ga in mei weer beginnen met spuiten en dan half juni weer een punctie. We hebben vorige week een goed gesprek gehad met de gyn en gaan het nu met andere hormonen proberen. Het is razend druk in het ziekenhuis dus we moeten even wachten. Ach het is niet slecht voor mijn lichaam om het heel even zonder extra hormonen te doen.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:56:02 #153
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_95396598
Lief van jullie dat jullie het begrijpen hoe ik er nu in sta :* En stiekem hoop ik ook nog steeds gewoon op dat wondertje

Kyara ik dacht ook dat 1 ei normaal is voor een eisprong. Als ik diep terug graaf in mijn geheugen en wat ik onthouden heb van school, kunnen het er soms 2 zijn. Dat is het moment dat je kans hebt op een 2eiïge tweeling..
Be happy with the little things in life
Blogsel
ons traject
pi_95411027
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 17:07 schreef IslaBonita het volgende:
PZE, mooie score hoor!! Ik hoop net als Mijsje dat ze alle 7 bevrucht worden!!! Rust lekker uit meid, goed gedaan!

Hier wat minder positief, TP gehad, één embryo was te slecht om terug te plaatsen, de ander was matig, was 8 cellig en had zich niet doorgedeeld sinds gister, maar is toch terug geplaatst. Maar we moeten niet teveel hoop hebben volgens de artsen... Dus die heb ik nu even helemaal niet. Damn, van de 9 emby's nu nog 3 over....het gaat wel hard zo.. ;(
Isla, bij mij is een 7-cellige cryo teruggeplaatst die ook niet verder gedeeld had na ontdooiing. Ze vertelden ons dat dat niet veel zei en ze hadden gelijk, want het was een plakker. Geef de hoop niet nu al op :*
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 13:43 schreef prinseszondererwt het volgende:
Even egopost voor de meelevers... :*
Er waren wat hobbels vandaag, maar uiteindelijk 7 eitjes. Was wel minder dan gehoopt na een half uur lang 15 keer aanprikken, maar op zich prima. Pijn viel tijdens mee, nu wel heel beurs. Chillen in de zon dus! Donderdag bellen ze en dan in de middag de tp als er bevruchtingen zijn.
PZE, fijn dat het voorbij is. Jammer dat het minder dan gehoopt is, maar zeven is nog steeds een mooie score. Nu hard duimen voor bevruchtingen :*
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 21:44 schreef Orea het volgende:
Wij hebben in mei het nieuwe intake gesprek. Wanneer een nieuwe tp is, weet ik nog niet. Dit zou in mei kunnen, maar dan zouden we de uitslag op vakantie krijgen, en dan ga ik toch liever onbezorgd op vakantie. Dus denk eind juni/ half juli ergens (afhankelijk van mijn cyclus, uiteraard).

Wij hebben nog 7 cryo's, verdeeld over 4 rietjes :) dus nog 4 kansen, en wij willen er graag 2 terug per keer!
:o Jullie gaan voor een tweede. Wat leuk O+ :*
Spannend!
Truus O+
Humor en geduld zijn de kamelen waarmee je door alle woestijnen kunt gaan.
The Answer to The Ultimate Question Of Life, the Universe and Everything!
pi_95413268
Spannend hè CP? ;) ik ben ook benieuwd hoe het zal gaan lopen!

Sproet!! *O* op naar de volgende ronde, hoop dat deze hormonen beter voor je werkt.. Dat wordt synchroon testen en dan 4 streepies piesen :P *O*
pi_95413781
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 09:50 schreef sproet-je het volgende:
Kyara, maar 1 ei voor je eisprong is toch normaal? Heeft de gyn dat nog uitgelegd?
Ik had de indruk dat ze het over de eitjes in de wacht had want ze zei hetzelfde over de linkereierstok en het ei zat rechts. Ze noemde het redelijk terloops maar vond het wel reden om in mijn bloed op hormonen te testen en dat wilde ze eerst niet doen. Heb er op dat moment eigenlijk verder niet bij stil gestaan maar nu vraag ik me wel af wat dat kan betekenen. Maar goed, maar even afwachten wat er uit het bloedonderzoek komt.

Vanavond verplicht klussen en dan morgenvroeg de samenlevingstest.
pi_95416279
PZE; fijn dat de punctie is meegevallen! Wel vervelend die hobbels en een half uur aanprikken. Hopelijk hebben jullie een aantal mooie bevruchtingen, ik duim voor je! Ik ben trouwens heel blij dat wij niet met eitjes/zaadjes onderweg moesten, er is vijf meter mee gelopen en toen waren ze in het lab. Ik heb de dag na de punctie ook niet gewerkt, kon niet eens rechtop lopen en het voelde ontzettend beurs. Ben toen ook lekker thuis gebleven. Ik hoop dat je je snel beter voelt! :*

Isla; wat ontzettend balen van de tp waar de arts al niet veel vertrouwen in had. Hopelijk is het gewoon een langzame deler en gaat het in jouw buik wel goed. Ik snap dat de hoop in je schoenen is gezakt, maar ik duim heel hard voor je! :* Wat een raar idee hè, dat ze er maar 1 willen terug plaatsen en er dus 1 embryootje in de prullenbak terecht komt! Wij hebben om die reden uiteindelijk ook gekozen om allebei de embryo's terug te laten plaatsen. We hadden maar 2 embryo's, dus de kans dat er 1tje ingevroren kan worden en goed ontdooit is klein, dus wij hebben gekozen voor de kans op een tweeling.

En wat ben je toch een schat! Ik word helemaal emo van je berichtje O+
Mijsje; ik duim heel hard voor je en heb je hand al vast om je mee te trekken naar Z&G! :*

Klumsy; actie voor jou, veel succes!

Drromvrouwtje; heel begrijpelijk dat je even afstand doet en wacht tot je klaar bent voor het hele mmm traject. Je moet er ook pas mee starten als je er echt klaar voor bent, anders wordt het erg zwaar denk ik. In ieder geval fijn dat je (8> achter je staat en je steunt. Geniet in ieder geval van de dingen samen en wellicht gebeurt er wel een wonder in de tussentijd! :*

Kyara; veel plezier vannacht ~O> en succes met de samenlevingstest morgen!

Hier gaat alles goed, ik voel me echt zwanger met bijbehorende kwaaltjes. Ik onderga het met alle liefde maar het is wel wennen hoor en het is echt heel erg onwerkelijk allemaal! Eind van de week ga ik beginnen met MvM. Ik heb me gelijk aangemeld omdat ik vind dat ik dat verplicht ben om te doen aangezien ik ook gebruik heb gemaakt van de pregnyl en alle beetjes helpen. Op deze manier kan bijdragen aan een wondertje voor alle meiden die wat hulp nodig hebben!
pi_95453660
@Isla: sjit.
Ik blijf wel voor je duimen, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. :*
Hopelijk krijg je wat extra hoop door het bericht vab Crazy_P.

@PZE: zeven stuks, goed joh. ^O^
Fijn dat de pijn meeviel.

@Mijsje: broed lekker rustig in stilte. :*

Wij mogen ons gaan opmaken voor IUI nummer 4. :{
pi_95453991
:* bedankt Koloon, doe ik... :*
-O- hè sjit meid, waardeloos... hebben jullie het al gehad met de arts over als op een gegeven moment IUInummer6 klaar is?

:* Poezebeest... Z&G staat je goed meid :D Als het mij mocht lukken om zwanger te worden en dan ook te blijven (ook niet onbelangrijk) dan wil ik ook meedoen met MvM... ik heb ook pregnyl gebruikt, en wil ook wat terugdoen, net als jouw insteek zeg maar... :Y

Kyara, hoe was de samenlevingstest bij jullie? :*

Droomvrouwtje, ik begrijp je wel. alles of niets was ook mijn instelling. met als verschil: ik ging voor alles, maar manlief twijfelde ook wel eens aan het tempo. toch wil ik door door door... en met alle gevolgen want het is inderdaad erg vermoeiend. wat dat betreft zijn die verplichte rustmaanden tussen de cryo-cyclussen wel prettig voor m'n lijf. (niet voor m'n geest, ik wil nog steeds door door door...)

PZE, bijna donderdag, jij ook bijna PUPO!!! (ik ga er gewoon vanuit dat er gewoon 7 bevruchtingen zijn :P ) :*
  woensdag 13 april 2011 @ 19:24:01 #160
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_95456412
@mijsje dat is dus de reden dat ik wacht, als ik dit doe wil ik ook door, geen rust maar door en ik weet van mezelf dat ik dat nu niet ga trekken, ik merk wel dat ik steeds sterker in mijn schoenen sta, dus gun ik mezelf die tijd om straks alles te kunnen geven. Als het trouwens aan manlief had gelegen waren we al terug geweest, hij is van het resultaat en doelgericht te werk gaan :)

@pze Oeh morgen is het zover *spannend* :*

@koloon :* :-( balen meis

[ Bericht 45% gewijzigd door droomvrouwtje op 13-04-2011 19:31:19 ]
Blogsel
ons traject
  donderdag 14 april 2011 @ 17:16:23 #161
342101 MissMuppet
Muppetational!
pi_95498743
Sorry dat ik zomaar binnenval hier :@ Maar ik heb een paar keer gepost in het miskramentopic en daar werd gezegd dat ik altijd hier mocht komen als ik vragen had of mee wilde kletsen, dus eh.. Hoi, denk ik.

Ik weet eigenlijk niet zo goed of ik hier (al) hoor, ik heb nu net een derde miskraam gehad en de verloskundige vertelde dat wij nu in aanmerking komen om een samenlevingstest te laten doen. Ik heb gezegd dat ik hier nog even over na wil denken. Maandag krijg ik een echo om te zien of ik schoon ben van binnen en dan zal ik dit ook verder bespreken. In het andere topic werd al gezegd dat een samenlevingstest misschien niet het handigste startpunt is voor ons, ik ben nu 4x zwanger geweest en 1 van deze zwangerschappen is ook goed verlopen,

Ik twijfel erg: het medische traject lijkt me zwaar en daar zie ik tegenop, maar ik ben ook al boven de 30 en dan is het misschien weer niet zo verstandig om het maar op zijn beloop te laten. Ik vraag me af of jullie nog tips of adviezen voor mij hebben: wat zou ik kunnen vragen aan de verloskundige maandag? Ik ben even aardig blanco, ik ben nog erg verdrietig van de miskraam en weet het allemaal even niet zo goed.

Dank jullie wel alvast!

En eh, ik wil jullie allemaal succes wensen, wat moeten jullie allemaal veel doorstaan zeg :*
pi_95499031
Pze; hoe is het vandaag gegaan? Ik hoop dat je pupo bent en een aantal mooie cryo's :*
pi_95499995
Kolonia... GVD... Echte sjipszooi :( -O- ...

Prinseszondererwt, hoe ging het vandaag?

MissMuppet, allereerst heel veel sterkte...
Ga je maandag alleen? Ik raad je wel aan om toch iemand mee te nemen. Twee horen altijd meer dan één zeg ik altijd.
En wat betreft het in gaan van het medische circuit: voor mij voelt het eigenlijk niet heel erg vreemd of eng o.i.d. Het lijkt heel (okee, stomme woordkeuze maar ik kan even niks anders vinden) natuurlijk te gaan. Maar ik had dan ook al vanaf dag 1 dat wij stopten met de anticonceptie het gevoel dat wij het niet cadeau zouden krijgen.
Hoe cliché het ook klinkt: ALS je er aan wil beginnen, laat het op je af komen. Je kunt de situatie niet veranderen.

Hier is het weer zover: Alle kwaaltjes associeer ik weer met zwanger zijn. Ik moet mezelf echt tot de orde roepen, want theoretisch gezien zou ik pas over 1,5 kunnen testen.
pi_95501856
Kolonia -O-

Mijsje, ik duim in stilte voor je :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_95502681
Kolonia balen zeg! :N

GGB spannende 1,5 week dus weer... ik zou niet te vroeg testen, mijn ervaring is dat je je zelf daar meer gek mee maakt dan nuttig.

@Missmuppet, ik ben het met GGB eens, je rolt in die medische malle molen en het voelt inderdaad eigenlijk best natuurlijk. Ik kan me voorstellen dat je het spannend vind, je wilt toch het liefst (denken) dat alles goed is, maar het kan je wel wat houvast geven in deze onzekere tijden misschien?

En wat is nou Pupo?

Ik moet morgen weer voor een follikelmeting en dan mogelijk maandag of dinsdag de SPM test.
pi_95503864
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 17:22 schreef Poezebeest het volgende:
Pze; hoe is het vandaag gegaan? Ik hoop dat je pupo bent en een aantal mooie cryo's :*
Jaja, ik ben pupo! Van de 7 eitjes waren er 4 bevrucht, 1 is er teruggeplaatst en 2 gaan er in de vriezer. Die andere was niet goed genoeg. Maar: joepie! O+

Mijsje, weet dat ik voor je duim! :*

Koloon.... :* -O-
  donderdag 14 april 2011 @ 19:28:19 #167
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_95504144
Oh wat spannend... Pze je bent gewoon PUPO *O*
En toch nog 2 in de vriezer.. Ik duim voor je dat je die pas nodig hebt voor een brusje
Blogsel
ons traject
pi_95504198
PZE, spannend! Ik duim voor je!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_95504779
:* MissMuppet, daar ben je dan. je moet maar kijken wat je wil en hoe je het wil voor je je erin stort. het is ook allemaal niet niks, en je moet er echt achter staan is mijn ervaring... ik weet wel dat ik (ook voor ik met de MMM begon) al heel veel steun en hulp had aan dit topic, gewoon door het te lezen en dus ook al aardig op de hoogte te zijn van wat er op m'n pad zou komen...
Ik hoop dat je alles op je eigen tempo kunt doen, en volgens hoe jij het het fijnst vindt... :*

Sylvers, spannend zeg, ook weer een stapje verder...
en PUPO betekent Pregnant Until Proven Otherwise... oftewel, zwanger tot het tegendeel is bewezen... :P

PZE!!! jaaaaa, PUPO!!! jammer dat er 1 niet goed was, maar toch nog 2 in de vriezer en 1 in de buik! *O* gaan we nu dan eindelijk samen door? :*
  donderdag 14 april 2011 @ 19:55:03 #170
342101 MissMuppet
Muppetational!
pi_95505751
GirlGoneBad, dat is alvast goed advies, dank je wel :* Mijn (8> heeft de middag vrijgenomen om met mij mee te gaan. Dat vind ik ook wel fijn, want ik denk dat ik na de echo ook nog wel even een schouder kan gebruiken om mijn snotneus aan af te vegen. Ergens heel diep van binnen hoop ik toch nog dat er een wonder uit die echo blijkt. Ook al weet ik dat de kans daarop echt heel erg klein is. Ik weet dat ik dat eigenlijk beter niet kan doen, maar ik kan het niet wegdenken. Ik wil het gewoon zo graag. Maarja, de kans is nihil, dat weet ik zeker.

Sylvers, ik denk dat het nu vooral de schok is. Dit hadden we niet verwacht. Als je al een kleintje rond hebt lopen en je hebt al een paar keer een positieve test in je handen gehad denk je niet zo snel na over een medische behandeling op dit vlak. Althans, wij niet. Als we eenmaal weten dat we dit willen verwacht ik wel dat het redelijk vanzelf zal gaan, om het maar zo te noemen. Dan is de keuze gemaakt. We zijn in elk geval al blij dat het bestaat, en dat de verloskundige ons erop heeft gewezen dat dit voor ons een optie is.

Mijsje, ja, daar ben ik dan :) Ik dacht dat ik best al wel iets wist van de medische mogelijkheden van tegenwoordig, maar ik sta toch nog perplex van al wat er hier staat. Er is veel wat mij weinig of niets zegt, maar ik ga gewoon meelezen :) Dank je wel!

PrinsesZonderErwt, als ik het goed begrijp heb jij een kindje terug in je buik gekregen? Wat spannend! Ik zal heel hard voor jou en dit kindje duimen!
  donderdag 14 april 2011 @ 19:58:29 #171
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_95505987
Missmuppet welkom, en wat mijsje zegt sluit ik me bij aan, volg je eigen en tempo en gevoel..
Blogsel
ons traject
pi_95506153
PZE en Mijsje ik duim voor jullie.
Hopelijk kunnen jullie snel doorschuiven
pi_95506360
MissMuppet, ik heb geen tips.. Enkel succes en sterkte van mijn kant! :)

PZE!!! *O* PUPO!! Jij gaat gewoon naar Z&G over 2 weken, dat MOET! Samen met Mijsje vind ik wel een erg goede deal :Y En nog 2 cryo's, voor kindje nr. 2 en 3 :P *O*

Geweldig!!

bison%20kit%202,5.jpgkurken.gifimages?q=tbn:ANd9GcTOqz8WoACVSXQepEg2uAcESgUeK_jYNvqCxWx4LLQ0y0D0iN10&t=1

Voor PZE en Mijsje! Hoppa!
pi_95508908
Hahaha Orea die Kerstmuts op dat PLAK-plaatje!
Als ik goed geteld heb zou vanaf nu de uitgerekende datum zo rond Nieuwjaar zijn... dus Prinseszondererwt en Mijsje gaan gewoon voor een Kerst- of Oud-op-Nieuw-kindje! *O* *O* *O*
Ik ook hoop ik...
pi_95509442
PZE pupo *O*

Jij ook mijsje? :o

Ik gun het iedereen hier, maar jullie twee staan nu wel echt bovenaan mijn gunlijstje. Het is nu echt eens jullie tijd hoor :(
Truus O+
Humor en geduld zijn de kamelen waarmee je door alle woestijnen kunt gaan.
The Answer to The Ultimate Question Of Life, the Universe and Everything!

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')