PZE; fijn dat de punctie is meegevallen! Wel vervelend die hobbels en een half uur aanprikken. Hopelijk hebben jullie een aantal mooie bevruchtingen, ik duim voor je! Ik ben trouwens heel blij dat wij niet met eitjes/zaadjes onderweg moesten, er is vijf meter mee gelopen en toen waren ze in het lab. Ik heb de dag na de punctie ook niet gewerkt, kon niet eens rechtop lopen en het voelde ontzettend beurs. Ben toen ook lekker thuis gebleven. Ik hoop dat je je snel beter voelt!
Isla; wat ontzettend balen van de tp waar de arts al niet veel vertrouwen in had. Hopelijk is het gewoon een langzame deler en gaat het in jouw buik wel goed. Ik snap dat de hoop in je schoenen is gezakt, maar ik duim heel hard voor je!

Wat een raar idee hè, dat ze er maar 1 willen terug plaatsen en er dus 1 embryootje in de prullenbak terecht komt! Wij hebben om die reden uiteindelijk ook gekozen om allebei de embryo's terug te laten plaatsen. We hadden maar 2 embryo's, dus de kans dat er 1tje ingevroren kan worden en goed ontdooit is klein, dus wij hebben gekozen voor de kans op een tweeling.
En wat ben je toch een schat! Ik word helemaal emo van je berichtje
Mijsje; ik duim heel hard voor je en heb je hand al vast om je mee te trekken naar Z&G!
Klumsy; actie voor jou, veel succes!
Drromvrouwtje; heel begrijpelijk dat je even afstand doet en wacht tot je klaar bent voor het hele mmm traject. Je moet er ook pas mee starten als je er echt klaar voor bent, anders wordt het erg zwaar denk ik. In ieder geval fijn dat je

achter je staat en je steunt. Geniet in ieder geval van de dingen samen en wellicht gebeurt er wel een wonder in de tussentijd!
Kyara; veel plezier vannacht

en succes met de samenlevingstest morgen!
Hier gaat alles goed, ik voel me echt zwanger met bijbehorende kwaaltjes. Ik onderga het met alle liefde maar het is wel wennen hoor en het is echt heel erg onwerkelijk allemaal! Eind van de week ga ik beginnen met MvM. Ik heb me gelijk aangemeld omdat ik vind dat ik dat verplicht ben om te doen aangezien ik ook gebruik heb gemaakt van de pregnyl en alle beetjes helpen. Op deze manier kan bijdragen aan een wondertje voor alle meiden die wat hulp nodig hebben!