abonnement Unibet Coolblue
  maandag 4 april 2011 @ 09:48:57 #1
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_95013440
Lees voordat je een vraag gaat stellen aub goed de OP, deze is er niet voor niets!

Met piercen wordt bedoeld: een doorboring maken in de huid met de bedoeling er een sieraad in te hangen.

Ben je er van overtuigd dat een bepaalde piercing bij jou past wees er dan zeker van dat je je piercing laat zetten bij een betrouwbare zaak die hygienisch werkt.
Ga nooit alleen maar naar een goedkopere piercingshop omdat het 10 euro in de kosten scheelt.
Laat je van tevoren goed informeren over hoe ze te werk gaan met het steken en schat alvast in hoe jou omgeving op jouw nieuwe piercing gaat reageren (dit hoeft nl. lang niet altijd positief tezijn).
Als je piercing ontstoken is schroom dan niet terug te gaan naar de winkel waar je gepierced bent of ga naar je huisarts. Haal je piercing er niet uit. Laat het zitten totdat iemand die er meer verstand van heeft naar gekeken heeft.

De prijzen per piercingshop willen nog wel eens verschillen. De prijzen bedragen gemiddeld tussen de 25 euro (bijv. oorlel) en 70 euro (bijv. intiem). Deze prijzen kunnen dus best lager of hoger liggen in de zaak waar jij heen gaat.

Indien je je piercingsieraad wilt verwisselen dien je er zeker van te zijn dat de piercing geheeld is.
Hou er rekening mee dat als je op vakantie (bv. Turkije) een nieuw sieraad koop de metaalwaarden anders kunnen liggen (denk aan bv. Nederlands goud en Turks goud, totaal verschillende kwaliteit) en je piercing kan gaan irriteren indien het nog niet genezen is.

***Let op!***- Een piercingshop mag geen (plaatselijke) verdoving toedienen. Geen zalf en ook geen spuitje. Dit is bij de wet verboden.

Het dragen van piercings is een grondrecht volgens de vakcentrale FNV.

Voor een piercing ga je nooit naar een juwelier maar naar een piercingshop. Laat nooit een gaatje in je bovenoor schieten als je een misvormd oor wilt voorkomen. De kans op infecties is een stuk groter omdat deze apparaatjes niet gesteriliseerd kunnen worden. Tevens kan je gaatje nooit exact geplaatst worden en doet het meer pijn.

De tijd dat een piercing nodig heeft om te helen of om dicht te groeien is verschillend per persoon.

Gebruik nooit producten met alcohol om je piercing tijdens het helen schoon te maken (tenzij aanbevolen door de piercer of arts).

Maak je sieraden regelmatig schoon.

De meeste piercingshops hanteren een minimale leeftijd van 16 jaar voor een navel- of gezichts- of oorpiercing. Voor genitale piercings is dit meestal 18 jaar. In sommige gemeenten (zoals Amsterdam) is vastgesteld dat je minimaal 18 jaar moet zijn voor een tattoo of een piercing.

Links met informatie over piercing guns:
bmeworld.com
encyc.bmezine.com

Enkele links naar websites waar je piercingsieraden kunt bestellen:
alloverpiercings.nl
alpha art jewelry
coldsteel.co.uk
crazy-factory.com
jewelsoffantasy.nl
mariebelle.nl
mypiercing.nl (favoriet: niet duur, snelle levering, mooi en netjes verpakt)
piercingworld.nl
roxy-shop.be
wildcat.de (favoriet: professioneel)
bodyartforms

Voorgaande delen:
Piercings #1
Piercings #2
Piercings #3
Piercings #4
Piercings #5
Piercings #6
Piercings #7
Piercings #8
Piercings #9
Piercings #10
Piercings #11
Piercings #12
Piercings #13
Piercings #14
Piercings #15
Piercings #16
Piercings #17
Piercings #18
Piercings #19
Piercings #20
Piercings #21
Piercings #22
Piercings #23
Piercings #24 Bijna Jubileum
Piercings #25 *O* Jubileum *O*
Piercings #26
Piercings #27
Piercings #28
Piercings #29
Piercings #30
Piercings #31
Piercingtopic # 32
Piercingtopic #33
Piercingtopic #34
Piercings #35
Piercings ende zo #36
Piercings & Zo #37
Piercings enzo #38
Piercings enzo! deeltje 39
Piercings enzo # 40
Piercings enzo #41
Piercings enzo #42
Piercings enzo #44
Piercings enzo #45
Piercings enzo #46
  maandag 4 april 2011 @ 09:53:23 #2
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_95013542
Het is weer lente en het kriebelt, mijn ex gaat nu in opleiding als prikkertje en ik zal en moet een nieuwe piercing nemen bij haar, maar ik zal niet weten wat of waar..
pi_95016514
O+ Mijn nieuwe piercing O+

  maandag 4 april 2011 @ 12:33:26 #4
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_95018492
quote:
14s.gif Op maandag 4 april 2011 09:53 schreef luciferist het volgende:
Het is weer lente en het kriebelt, mijn ex gaat nu in opleiding als prikkertje en ik zal en moet een nieuwe piercing nemen bij haar, maar ik zal niet weten wat of waar..
Hoeveel huid heb je nog over, en waar? :7 :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
  maandag 4 april 2011 @ 13:13:23 #5
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_95019776
quote:
6s.gif Op maandag 4 april 2011 12:33 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Hoeveel huid heb je nog over, en waar? :7 :D
Huid genoeg, alleen kan ik ivm mijn sector niks zichtbaars dragen.
Ik heb een septum, beide tepels en wat zooi intiem.
Ik heb een tongpiercing gehad, en 3 dermalls op mijn borstbeen, en die wil ik beide niet meer.. ondingen zijn het eigenlijk.

Ik heb al wel de suggestie navelpiercing gekregen; maar ivm buikje niet gedaan :')
  maandag 4 april 2011 @ 13:17:45 #6
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_95019949
quote:
10s.gif Op maandag 4 april 2011 13:13 schreef luciferist het volgende:

[..]

Huid genoeg, alleen kan ik ivm mijn sector niks zichtbaars dragen.
Ik heb een septum, beide tepels en wat zooi intiem.
Ik heb een tongpiercing gehad, en 3 dermalls op mijn borstbeen, en die wil ik beide niet meer.. ondingen zijn het eigenlijk.

Ik heb al wel de suggestie navelpiercing gekregen; maar ivm buikje niet gedaan :')
Ah, lastig.. Ik ken het. En iets in je oor, is dat nog een optie? :)
I never look back, darling. It distracts from the now.
  maandag 4 april 2011 @ 13:24:51 #7
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_95020172
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2011 13:17 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ah, lastig.. Ik ken het. En iets in je oor, is dat nog een optie? :)
Het is niet dat het er representatief moet uitzien, het liefst wel natuurlijk, maar ik hoop niet in een functie terecht te komen waarbij ik mijn onderzoek verder moet presenteren dan op papier :p

Ik werk met dieren, voornamelijk muizen, ratten en andere knaagdieren, en het probleem is dat de dieren er houvast op zoeken. Ook zijn werkgevers bang dat je er een infectie door op loopt.

Ik had ooit een rat die door mijn shirt zich vasthield aan mijn tepelpiercing.. ): gelukkig hebben ze nooit aan mijn dermalls gehangen :p
  maandag 4 april 2011 @ 13:58:56 #8
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_95021631
quote:
14s.gif Op maandag 4 april 2011 13:24 schreef luciferist het volgende:

[..]

Het is niet dat het er representatief moet uitzien, het liefst wel natuurlijk, maar ik hoop niet in een functie terecht te komen waarbij ik mijn onderzoek verder moet presenteren dan op papier :p

Ik werk met dieren, voornamelijk muizen, ratten en andere knaagdieren, en het probleem is dat de dieren er houvast op zoeken. Ook zijn werkgevers bang dat je er een infectie door op loopt.

Ik had ooit een rat die door mijn shirt zich vasthield aan mijn tepelpiercing.. ): gelukkig hebben ze nooit aan mijn dermalls gehangen :p
Ahh. Ik snap 'm :)
:o _O- Ernstig. Ja haha dus iets waar de ratten niet aan gaan hangen? :') Ik heb zelfs sinds kort een rook piercing in mn oor, is dat niet wat voor je?
I never look back, darling. It distracts from the now.
  maandag 4 april 2011 @ 14:00:33 #9
333833 spacer1
Vlekje op je scherm.
pi_95021714
Ik heb sinds vrijdag mijn side labret piercing, gister was m'n lip echt ongelofelijk dik en blauw en begon de piercing ook te snijden in de binnenkant van m'n mond.
Vandaag even terug gegaan voor de zekerheid maar de piercer kon me geruststellen het staafje was niet te kort wel vond ie het zelf ook wel heel erg blauw maar zei dat ik over het ergste punt heenzat.
Nu voelt het ook wel redelijk oke beetje blauw nog alleen maar volgens mij komt het wel goed :).
pi_95024601
quote:
14s.gif Op maandag 4 april 2011 09:53 schreef luciferist het volgende:
Het is weer lente en het kriebelt, mijn ex gaat nu in opleiding als prikkertje en ik zal en moet een nieuwe piercing nemen bij haar, maar ik zal niet weten wat of waar..
Heh-heh, een nieuw topic; ik dacht al dat 'ie nooit zou komen. (was er zelf te lam voor, schtt) Enfin; ik denk dat jouw ex (welke is het eigenlijk, hihi) hoopt op nog een intiempje. Prince Albert er maar bij dan? ;) Daar komen als het goed is in ieder geval geen ratten bij in de buurt. _O-
pi_95027867
Jippie -O- de binnenkant waar mijn labret zit is weer ontstoken. Vorige keer was het doordat het staafje te kort was toen hiel het om een langere er in te doen...
En nu? Nu weet ik niet wat ik verder nog kan doen....
Wel een labret stud gekocht met een kleinere disc en een bioplaststaafje... misschien dat dat helpt
pi_95028339
22 april tepelpiercingggggggggg
  maandag 4 april 2011 @ 16:51:05 #13
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_95028705
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 15:22 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Heh-heh, een nieuw topic; ik dacht al dat 'ie nooit zou komen. (was er zelf te lam voor, schtt) Enfin; ik denk dat jouw ex (welke is het eigenlijk, hihi) hoopt op nog een intiempje. Prince Albert er maar bij dan? ;) Daar komen als het goed is in ieder geval geen ratten bij in de buurt. _O-
Nou, eigenlijk heb ik het intiem nu ook wel goed genoeg behangen :P

Dilemma's...

Edit:
Die ex van de vorige pagina dus :p
  maandag 4 april 2011 @ 16:53:26 #14
333833 spacer1
Vlekje op je scherm.
pi_95028822
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
Jippie -O- de binnenkant waar mijn labret zit is weer ontstoken. Vorige keer was het doordat het staafje te kort was toen hiel het om een langere er in te doen...
En nu? Nu weet ik niet wat ik verder nog kan doen....
Wel een labret stud gekocht met een kleinere disc en een bioplaststaafje... misschien dat dat helpt
Hoe lang heb je je piercing al en welke lengte heeft het staafje dat je nu hebt?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 4 april 2011 @ 16:56:57 #15
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_95028989
quote:
14s.gif Op maandag 4 april 2011 16:44 schreef electronique het volgende:
22 april tepelpiercingggggggggg
Oeh spannend! Lijkt me best een pijnlijke; wat voor sieraad wil je erin?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_95029092
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:56 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Oeh spannend! Lijkt me best een pijnlijke; wat voor sieraad wil je erin?
ik ben ook echt doodsbang eigenlijk :')
ik denk gewoon een staafje, zoiets..

heb ook zo'n soort borsten dus ik denk dat het wel mooi gaat worden :)
  maandag 4 april 2011 @ 17:08:19 #17
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_95029506
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:58 schreef electronique het volgende:

[..]

ik ben ook echt doodsbang eigenlijk :')
ik denk gewoon een staafje, zoiets..
[ afbeelding ]
heb ook zo'n soort borsten dus ik denk dat het wel mooi gaat worden :)
Hai (:
pi_95029816
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:53 schreef spacer1 het volgende:

[..]

Hoe lang heb je je piercing al en welke lengte heeft het staafje dat je nu hebt?
Ik denk ruim een jaar nu... 16 maanden denk ik ...
Het staafje heeft de zelfde lengte als bij het zetten, 10mm ben toen overgegaan naar 8mm maar toen begon het aan de binnenkant van mijn lip dus te irriteren. Gespoeld met zeezout e.d. hielp niet en toen die van 10mm er weer in.
En nu zo uit het niets, weer geirriteerd... toch wel last van -O-
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 4 april 2011 @ 17:36:51 #19
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_95030590
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:58 schreef electronique het volgende:

[..]

ik ben ook echt doodsbang eigenlijk :')
ik denk gewoon een staafje, zoiets..
[ afbeelding ]
heb ook zo'n soort borsten dus ik denk dat het wel mooi gaat worden :)
Ja, is wel mooi inderdaad! Vind het ook mooier dan sommige die hele dingen erin hebben hangen :') .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_95031459
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:58 schreef electronique het volgende:
ik ben ook echt doodsbang eigenlijk :')
ik denk gewoon een staafje, zoiets..
[ afbeelding ]
heb ook zo'n soort borsten dus ik denk dat het wel mooi gaat worden :)
Als je ook nog zo'n soort mond hebt, word ik spontaan bi!!
pi_95032409
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 17:58 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Als je ook nog zo'n soort mond hebt, word ik spontaan bi!!
nee, hehe
pi_95032656
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 18:20 schreef electronique het volgende:
nee, hehe
fieuw
pi_95051074
Meh, tragus+anti-tragus eruit vanwege kleine operatie aan m'n oor. Hopen dat ze niet dichtgroeien oid :').
  dinsdag 5 april 2011 @ 13:43:40 #24
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_95067696
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
Eindelijk m'n side labret O+ O+
[ afbeelding ]
overigens ben ik ook begonnen met het stretchen van m'n oor.
Oehh gaaf O+ Ik heb 'm ook gehad, mooie piercing is het :Y
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 17:16 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik denk ruim een jaar nu... 16 maanden denk ik ...
Het staafje heeft de zelfde lengte als bij het zetten, 10mm ben toen overgegaan naar 8mm maar toen begon het aan de binnenkant van mijn lip dus te irriteren. Gespoeld met zeezout e.d. hielp niet en toen die van 10mm er weer in.
En nu zo uit het niets, weer geirriteerd... toch wel last van -O-
Wat raar.. :? -O- Al teruggegaan naar je piercer om advies te vragen?
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_95069077
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 april 2011 13:43 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Oehh gaaf O+ Ik heb 'm ook gehad, mooie piercing is het :Y

[..]

Wat raar.. :? -O- Al teruggegaan naar je piercer om advies te vragen?
die zit niet bepaald om de hoek, vorige keer ook gebeld, spoelen met zeezout of koude kamillethee wil ook nog wel eens werken... het is al niet zo irritant meer als gister, ik vraag me af of ik het even zo laat of dat ik het staafje moet verwisselen naar een bioplast staafje
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')