abonnement Unibet Coolblue
pi_5326186
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 01:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Maar Wishmaster is toch inferieur aan Oceanborn... volgens mij is daar iedereen het toch wel mee eens.... (of je moet al een speciale band met dat album hebben... )
Oceanborn vind ik ook beter dan Wishmaster. Jammer dat er niet echt progressie in hun muziek zit, want toen ik ze net leerde kennen was ik er echt in een keer weg van.
  zaterdag 10 augustus 2002 @ 02:36:56 #27
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_5326288
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 01:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Maar Wishmaster is toch inferieur aan Oceanborn... volgens mij is daar iedereen het toch wel mee eens.... (of je moet al een speciale band met dat album hebben... )

Ligt er natuurlijk wel aan welke cd je het eerste ooit luisterde...


Ik vind Oceanborn net iets leuker dan Wishmaster, terwijl ik met Wishmaster begonnen ben.
pi_5328054
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 02:36 schreef Summoner het volgende:

[..]

Ik vind Oceanborn net iets leuker dan Wishmaster, terwijl ik met Wishmaster begonnen ben.


dat maakt een verschil denk ik... Als je helemaal weg bent van een cd en dan op de opvolger wacht die dan tegenvalt...

Overigens zei iemand in Aardschok ooit eens dat het logischer was geweest als Wishmaster voor Oceanborn was uitgebracht... en dat ben ik met hem/haar eens...

pi_5328076
quote:
Op zondag 16 juni 2002 14:47 schreef RaZmIR het volgende:
OE!

nightwish heeft nieuw album!

Century child
[afbeelding]

en hij is flex!


ik krijg die vandaag
pi_5329515
ben ik dan de enige die AFF de beste NW cd vind?
[b]De oorlog is voorbij, tijd voor het proces. Chirac, Schroder en Putin in de beklaagdenbank in Den Haag[/b]
pi_5329572
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 16:03 schreef Graveworm het volgende:
ben ik dan de enige die AFF de beste NW cd vind?
bij de eerste vond ik ze nog te veel gathering/tiamat... bovendien zingt Tuomas enkele nummers, is de productie Onder het niveau van Oceanborn waardoor de energie van nummers als Elvenpath en Know why the Nightingale sings verloren gaat...
  maandag 12 augustus 2002 @ 09:06:18 #32
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_5347634
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 13:17 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:

[..]

ik krijg die vandaag


Mag ik langskomen?

Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_5348165
zie hier van de Nightwish pagina!

Nightwish will take a break of at least one year after this year's "Century Child" world tour. The reason is Tarja's opera studies in Germany. This should set an end to the rumors of Nightwish breaking up. However, this means that if you don't see Nightwish live this year, you will have to wait a long time for the next chance.

kortom Tarja blijft! Nightwish blijft! alles blijft zoals het is ze houden alleen een pauze

Wii nr: 6970 8782 3230 1449
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 12 augustus 2002 @ 10:44:08 #34
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_5348170
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 10:43 schreef metalheadBOC het volgende:
kortom Tarja blijft! Nightwish blijft! alles blijft zoals het is ze houden alleen een pauze
erg oud nieuws
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_5348921
pauze is meestal kappen.. want iedereen gaat andere projecten doen dan..
Listen to people... they can be right, Don't obay people... they can be wrong, www.50percentoff.nl
pi_5348963
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 11:57 schreef punksquad het volgende:
pauze is meestal kappen.. want iedereen gaat andere projecten doen dan..
Gelukkig zijn er ook nog voorbeelden zoals Stratovarius die alweer een hele tour gepland hebben.
  maandag 12 augustus 2002 @ 15:22:53 #37
31212 Gothic_Girlie
Brak Als Een Koekje
pi_5351322
Neeeeeeeeej Nightwish gaat niet stoppen! Tenminste, dat maggnie want ik ben megafan van zuh :S Ik vind Wishmaster de beste CD, daarna Oceanborn en Century Child. 0-)

Jammer dat op CC Marco zoveel zingt.. klinkt toch anders. Maar het is opzich ook wel vet want die gast heeft een brute stem.

Wie gaan er nog meer de 28ste naar Nightwish in Paradiso? MIJIES WEL! Nightwishie ruleeeeees

To Beer Or Not To Beer
  woensdag 11 september 2002 @ 15:09:12 #38
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_5754819
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 12:00 schreef Seborik het volgende:

Gelukkig zijn er ook nog voorbeelden zoals Stratovarius die alweer een hele tour gepland hebben.


idd. Wie gaan er naar de 013 in maart?
Ik wil dr heen, maar probleem is beetje dat er weinig mensen meewillen.. vinden het allemaal te snel enzow.. fuckers.

Ik moet trouwens wel ff kwijt dat ik idd oceanborn wel het sterkste nw album vind. Hun sterkste nummer imo staat alleen weer wel op wishmaster... nl 'dead boy's poem'...

Concert van 20/8 in hof ter lo was wel ongeveer het strakste concert dat ik heb mogen bijwonen in mijn bestaan... magoed, misschien heb ik er te weinig gezien

Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
pi_5754870
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 15:22 schreef Gothic_Girlie het volgende:
Neeeeeeeeej Nightwish gaat niet stoppen! Tenminste, dat maggnie want ik ben megafan van zuh :S Ik vind Wishmaster de beste CD, daarna Oceanborn en Century Child. 0-)

Jammer dat op CC Marco zoveel zingt.. klinkt toch anders. Maar het is opzich ook wel vet want die gast heeft een brute stem.

Wie gaan er nog meer de 28ste naar Nightwish in Paradiso? MIJIES WEL! Nightwishie ruleeeeees


Ga je in januari naar Hammerfall?
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  donderdag 12 september 2002 @ 17:11:15 #40
31212 Gothic_Girlie
Brak Als Een Koekje
pi_5771725
quote:
Op woensdag 11 september 2002 15:11 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Ga je in januari naar Hammerfall?


De wie en waar en wanneer????? :P:P
To Beer Or Not To Beer
pi_6121903
Eindelijk gisteren ook Century Child aangeschaft. Weer een juweeltje erbij in de collectie.

Die bassist die ook meezingt heeft echt een meerwaarde bij de band, het maakt het geheel allemaal wat kleurrijker. Ook vind ik de zang van Tarja ietsje beter dan op de vorige albums, het klinkt allemaal wat 'klassieker' maar tegerlijkertijd ook wat ruiger.

pi_6125905
quote:
Op zondag 16 juni 2002 16:56 schreef metalbazzz het volgende:
Overal stervensduur natuurlijk
behalve bij www.displeasedrecords.nl 13,50
minimaal voor ¤25 bestellen :/
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 15:37 schreef Seborik het volgende:
Die bassist die ook meezingt heeft echt een meerwaarde bij de band, het maakt het geheel allemaal wat kleurrijker. Ook vind ik de zang van Tarja ietsje beter dan op de vorige albums, het klinkt allemaal wat 'klassieker' maar tegerlijkertijd ook wat ruiger.
* veldmuis gaat es ff wat trackjes downloaden, denk dat ik het dan wel beter vind als de vorige cd's

* veldmuis post hier nog wel wat ik ervan vind ensow

pi_6125935
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 21:36 schreef veldmuis het volgende:

[..]

minimaal voor ¤25 bestellen :/


Gisteren ¤15 bij een concert en met een beetje goed zoeken in de platenzaken, kun je hem daar ook wel voor vinden.
pi_6126586
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 02:15 schreef Kipman het volgende:

[..]

Dan zal 41 wel het hoogste zijn. Leuk hoor, maar die hele WT-hype zal wel meegeholpen hebben, terwijl ik Nightwish toch echt anders vind klinken.


als ik eerlijk ben vind ik Nightwish toch een stuk anders klinken dan WT... allebei erg goed, maar weinig concrete overeenkomsten, zeker niet als je naar Mother Earth van WT kijkt. Enter lijkt er nog aardig op... de bands zijn ook allebei ongeveer gelijktijdig ontstaan d8 ik
Seriously!?
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 22:28:35 #45
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_6126670
quote:
Op donderdag 12 september 2002 17:11 schreef Gothic_Girlie het volgende:

[..]

De wie en waar en wanneer????? :P:P


HammerFall: moet je kennen
In 013, Tilburg
12 januari

[Dit bericht is gewijzigd door Witchfynder op 06-10-2002 00:05]

Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_6137788
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 22:28 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

HammerFall: moet je kennen
In 013, Tilburg
12 januari


1 x Hammerfall zien in je leven is meer dan genoeg. Het is mij toch iets te veel stenentijdperken, zwaarden, draken en bassdrums...
pi_6139672
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 22:28 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

HammerFall: moet je kennen
In 013, Tilburg
12 januari


Hammerfall wordt VERWACHT in 013. Kijk uit ik werd ook alweer teleurgesteld omdat Filter niet meer komt in 013
  maandag 7 oktober 2002 @ 00:57:14 #48
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_6144794
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 20:18 schreef Cazman het volgende:

[..]

Hammerfall wordt VERWACHT in 013. Kijk uit ik werd ook alweer teleurgesteld omdat Filter niet meer komt in 013


HammerFall komt wel. HammerFall komt altijd wel.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 oktober 2002 @ 01:24:16 #49
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_6144978
om even van een cheesy powermetal band terug naar een goeie powermetal band te gaan: van Nightwish komt er dus misschien nog een dvd uit, maar geen concertdvd. Wel wat backstage beelden, wat videoclips, dat soort dingen geloof ik.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_13178241
JAH!!!!! Nightwish Rulez!!!!! Net zoals HIM trouwens, maar Nightwish blijf ik toch altijd trouw met het luisteren en het kopen van cd's...het is gewoon super
Love me, and I love you too...perhaps
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')