abonnement Unibet Coolblue
pi_95357984
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 11 april 2011 @ 22:52:35 #127
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_95369372
Yay voor dikke kittens *O*
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_95387933
Photobucket ligt eruit. }:|

quote:
Images and videos may continue to serve during this short maintenance.
Short my ass, het is al prijs vanaf zeker 9 uur vanmorgen. En ik wil schetige verse kitten foto's en een fillumke uploaden!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 12 april 2011 @ 13:03:46 #129
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_95387959
Stomme emmert }:|
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_95390728
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:56 schreef Oognip het volgende:
http://nl.tinypic.com/ :Y
Ik ken hem, maar heb geen zin om de helft van dit nest op PB en de andere helft op tinypic te hebben. Ik wacht nog maar even door.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_95391077
Photobucket doet het wel gewoon bij mij

De kleine katjes gaan echt als een speer he
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_95391652
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:05 schreef WinnieWana het volgende:
Photobucket doet het wel gewoon bij mij
Wat raar! Hier krijg ik nog steeds de onderhoudsmelding en al mijn plaatjes in dit topic zijn ook weg.
quote:
De kleine katjes gaan echt als een speer he
Zeker, ze doen het echt lekker. :Y
Ik heb net voor Libyy een date afgesproken: op bevrijdingsdag wordt ze bevrijd van een aantal organen. :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:27:40 #134
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_95392172
Photobucket hier is ook gewoon in orde. Plaatjes in dit topic niet, daar zijn ze nog aan het sleutelen, blijkbaar. Vreemd wel. Ik wil foto's zien :(!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_95392542
PB hatezzzz me. :'(

En ik ben nog wel zo'n frequente gebruiker. ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_95394023
Die van Poeke doet het ook nog gewoon: Gastgezin RedCat: Poeke's 5e, 6e en 7e nestje! - Druk!
pi_95398114
Homepage doet het nog wel maar daarna is het weer onderhoud. :{

Maar Tombo kan trots zijn: Sawyer heeft als eerste (en enige tot dusver) zijn eerste waggeltjes buiten de mand gewaagd. *O* Volgens mij vond hij er niks aan. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_95410256
Die Sawyer! Lekkere dikkie O+.

Ik vind RedCat zo'n goed initiatief ^O^ . Ik zou graag ook wel eens een mamapoes willen opvangen, maar dit jaar gaat het sowieso niet lukken ivm renovatie. Volgend jaar maar eens vriend voor proberen te porren ;)
And so the lion fell in love with the lamb
  dinsdag 12 april 2011 @ 22:52:30 #139
119091 Glesse
Nachtbakker
pi_95421604
Nou in afwachting van PB dan maar even een rekenvraag voor cat: ik heb de topics wel grofweg doorgenomen, maar hoeveel moeders/kittens hebben via Fok! een huisje gevonden?
Niet dat ik daarvoor een eigen topic in de reeks geopend heb hoor, maar ik ben benieuwd...
pi_95422365
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:52 schreef Glesse het volgende:
Nou in afwachting van PB dan maar even een rekenvraag voor cat: ik heb de topics wel grofweg doorgenomen, maar hoeveel moeders/kittens hebben via Fok! een huisje gevonden?
Niet dat ik daarvoor een eigen topic in de reeks geopend heb hoor, maar ik ben benieuwd...
Dan moet ik zelf even tellen (en hopen dat ik niemand vergeet :@ ).
Op zich valt dat best mee. Of tegen, net hoe je er tegenaan kijkt.

Feitelijk is dat er maar eentje tot op heden (Tom, van nestje 4) . En nu dus Sawyer door Tombolafan. O+

Van het nestje van Yoko zouden Satsu en een broertje naar een fokster gaan, maar dat ging niet door omdat één van de kittens overleed, ik Satsu toen koos om te houden en zij graag twee broertjes wilde en de rest al vergeven was aan mensen die ik via een ander forum kende.
Leuk is dat iemand wel via Fok haar uit het asiel gehaalde poes herkende als moeder van één van mijn nesten. Leuk voor hen om haar verhaal te lezen, leuk voor mij om in haar definitieve huis op bezoek te gaan.

Probleem is dat veel fokkers zeer gecharmeerd zijn van Redcat maar een behoorlijk eind uit de buurt wonen. En dan is 130 euro, een eind op en neer rijden en - door de reisafstand- alsnog de tweede enting en castratie zelf betalen wel wat veel gevraagd. Kunnen ze net zo goed bij een opvangorganisatie bij hen in de buurt kijken. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_95422426
En PB doet het hier nog steeds niet. }:| Als het morgen nog zo is ga ik mailen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_95454245
Ik ben blijkbaar heel speciaal. O+
Ik hoor bij 'that small percentage of users that is experiencing problems accessing their Photobucket account during maintanance'.

Maar ik moet niet vrezen, ze werken heul hard om het op te lossen. Al anderhalve dag. }:|
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_95471260
Ja en wij blijven gewoon klagen en om foto's zeuren, dat begrijp je wel ;)
pi_95484990
Stomme PB wij willen foto's zien
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 april 2011 @ 12:10:50 #145
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_95485064
Zet je ze zolang op tinypic of zo O-) Beetje creatief zijn :P
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_95507198
Mijn plaatjes lijken het weer te doen maar uploaden mag ik nog niet. En omdat ik mijn foto's liever niet over 2 sites verspreid moeten jullie het nog even met een foto van Libby doen. Want ze staat op de site. :)

Inmiddels leren de kittens steeds meer bij. Kate maakt al flinke expedities buiten de mand en dan wordt Sawyer ook nieuwsgierig. Juliet vindt de mand nog steeds prima. En dat mag, ze zijn immers pas 3 weken (vannacht).
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_95507288
Ik dacht een foto update
Wat een tegenvaller
pi_95514199
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:18 schreef Cat22 het volgende:
Mijn plaatjes lijken het weer te doen maar uploaden mag ik nog niet. En omdat ik mijn foto's liever niet over 2 sites verspreid moeten jullie het nog even met een foto van Libby doen. Want ze staat op de site. :)

Inmiddels leren de kittens steeds meer bij. Kate maakt al flinke expedities buiten de mand en dan wordt Sawyer ook nieuwsgierig. Juliet vindt de mand nog steeds prima. En dat mag, ze zijn immers pas 3 weken (vannacht).
Wat gaat dat snel met de kleintjes O+
Een vraagje, waarom staat Libby bij de kittens, ik dacht dat de moederpoezen bij het asielsite kwamen te staan.
Want als iemand kittens zoekt pakken ze niet zo snel een oudere kat en ik gun Libby snel een baasje O+
De poes Kootje van het andere topic staat ook bij het asiel erbij.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_95514520
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:46 schreef indaha het volgende:

[..]

Wat gaat dat snel met de kleintjes O+
Een vraagje, waarom staat Libby bij de kittens, ik dacht dat de moederpoezen bij het asielsite kwamen te staan.
Want als iemand kittens zoekt pakken ze niet zo snel een oudere kat en ik gun Libby snel een baasje O+
De poes Kootje van het andere topic staat ook bij het asiel erbij.
Da's apart. Normaal stonden moederpoezen nooit op de asielsite tot hun kittens de deur uit waren en zij naar het asiel moesten. Misschien dat Kootje erop staat omdat ze nog niet bevallen is? Want ik ben all for adverteren op meerdere plekken. Libby heeft nu nog geluk, omdat er weinig kittens op de site staan, maar als we 2 maanden verder zijn dan vallen moederpoezen weg tegen al het jonge grut wat in de aanbieding is.
Ik ga eens bij Redcat informeren wat nu precies de afspraken zijn.
Kootje bij het asiel erop: Libby ook! :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_95515151
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:49 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Da's apart. Normaal stonden moederpoezen nooit op de asielsite tot hun kittens de deur uit waren en zij naar het asiel moesten. Misschien dat Kootje erop staat omdat ze nog niet bevallen is? Want ik ben all for adverteren op meerdere plekken. Libby heeft nu nog geluk, omdat er weinig kittens op de site staan, maar als we 2 maanden verder zijn dan vallen moederpoezen weg tegen al het jonge grut wat in de aanbieding is.
Ik ga eens bij Redcat informeren wat nu precies de afspraken zijn.
Kootje bij het asiel erop: Libby ook! :P
Ja dat is precies wat ik bedoel, we willen niet dat Libby vergeten wordt O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')