abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 19 april 2011 @ 21:40:35 #201
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_95735888
Mensen die zeuren dat er een sigaret gebruikt wordt :')

Dolph Ziggler :')
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_95740721
Ziggler heeft zichzelf nu wel een heel normaal uiterlijk gegeven.
Jammer,
Narf!
  dinsdag 19 april 2011 @ 23:45:35 #203
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_95743815
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 21:40 schreef Tazmaniac het volgende:
Mensen die zeuren dat er een sigaret gebruikt wordt :')

Dolph Ziggler :')
Je weet dat het tegen de wet is in Engeland om in een openbare gelegenheid te roken? Verder zijn ze wel steeds een beetje verder aan het gaan op Raw

Ik vind het Dolph niet eens gek staan, ik denk dat zn haar een beetje dood is van al het bleken. Ik vind hem er beter mee uitzien al had zn blonde haar ook wel iets
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_95747941
Stone Cold zag er uit alsof hij in de beste shape van ze leven is. Wat een speed en power zo uit het niets :o

Was natuurlijk maar kort, maar hij zag er het beste uit de hele show :+

Itching to get back in the ring :o?
  woensdag 20 april 2011 @ 08:25:28 #205
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_95749308
Zal vast maar worstelen gaat hij echt niet heeft hij zelf al meerdere malen gezegd, zn nek kan dat niet aan zoals Edge zn nek
Luck is for losers
  zaterdag 23 april 2011 @ 22:14:48 #206
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_95900251
quote:
I have been told by a couple (this time) really reliable sources that TNA settled one labor dispute yesterday through mediation.

And..
that there are more then a dozen current claims against them in Tennessee.

TNA is “crying broke” and Panda is cutting the current investments of money into the company drastically!

There is also a sexual harassment suit filed and Terry Taylor is named in this suit. I don’t know who yet has filed this one.
It should be noted as well that if Terry has done anything or not, with his past it won’t turn out well for he or the company.

Dixie Carter is currently on sabbatical and there is “major heat” on her, even though she is being told this is “temporary” it is not.

The word is Bischoff is the current “swinging dick” but, if the Panda monies are being cut drastically, this is not going to “bode well” because Hogan should be the first to go or at least be paid less.

And Bischoff LOVES to spend as he knows no other way!

If this is true, Russo’s days are numbered.

I hope that Andy Bartons $140K plus per year is evaluated based on his performance as well as Craig Jenkins and Steve Small’s $80-90K.

We’ll see??

On a really sad note;

I have heard that Nigel Mcguiness has hepatitis C and this is the reason he is not wrestling for TNA.

I like Nigel and I see him as a great talent. I sincerely hope this isn’t true but if you think about it, he was hired by WWE and the way it went down could only be from a bad blood test, injury, or dope.

Nigel had the torn biceps and WWE knew that so that can’t be it. And he started wrestling with TNA immediately.

If he does have “Hep C” I feel really bad for the ROH guys that bled with him in matches and here’s some more “food for thought” and how this may play out for TNA;

This would mean that they knew about Nigels possible health issue which put everyone and anyone that he has worked with in “harms way” which is borderline “un forgivable” and just may ruin TNA with all of the other current work and working condition issues.

I’ve heard they are going to give Nigel a job in the office so, they must be scared to fire him and would mean to me that they had this knowledge upon hiring him.

Again, I like Nigel and I hope it isn’t true and even though I feel “creepy” writing about it something tells me I needed to.
Luck is for losers
  zaterdag 23 april 2011 @ 22:24:27 #207
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_95900633
I have heard Nigel died.. oh nee toch niet
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
  zondag 24 april 2011 @ 00:10:58 #208
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_95904833
quote:
Originally Posted by http://www.gerweck.net/2011/04/22/tna-stars-in-ring-career-over/
The word is that former Ring of Honor champion and TNA star Desmond Wolfe (Nigel McGuinness) will be working in the TNA office soon as he wont be cleared to wrestle again.
Zo dan?

Komt al in meerdere bronnen voorbij, ik zet er alleen een artikel neer waar veel meer word verteld over de huidige situatie in TNA van Randy Ricci die daar heeft gewerkt en nog vele contacten heeft en veel van zijn artikelen blijken vaak waar te zijn.
TNA is up shitcreek, zeker als het scenario wat hij schetst waar is dat TNA het dus al wist toen hij tekende en ze dus bewust mensen in gevaar hebben gebracht

Aangezien Nigel door de WWE is afgekeurd toen is dit dus best plausibel
Luck is for losers
pi_95909120
quote:
Spinal stenosis, which has ended Edges career, is usually genetic and is what sped up the end of Steve Austins career. The condition is something a lot of people have but usually dont have troubles from it until they are in their 70s.

Odds are that as Austin and Edge get older, their problems will worsen but by getting away from in-ring action, they will able to ward those problems off. The risk of paralysis is greater with taking a bad bump in the ring and any type of consistent in-ring action would speed up the health problems and greatly decrease qualify of life.

Its safe to say that like Austin, Edge will be staying away from the ring for the most part.
Toch vreemd dat Austin toch wel wat redelijke bumps deed bij Tough Enough. Maar als dit dus helemaal waar is hoeft het van mij ook niet zo meer. Voor allebei. Hopelijk vinden ze nog iets om de pijn lichter te maken als ze ouder worden. Hebben ze allebei rond de 20+ jaar vol met pijn geworsteld en kunnen ze snel daarna weer pijn krijgen zonder er wat voor te doen.

quote:
In an interesting trivia note, the Christian vs. Alberto Del Rio Ladder Match at WWEs Extreme Rules pay-per-view is believed to be only the second time in company history where a match guarantees that someone will become World Champion for the first time.

Usually there is a defending champion and when there isnt, usually one of the contenders going for the vacant title have been champion before. The other match would be from March 27th, 1988 when Randy Savage beat Ted DiBiase in the title tournament finals at WrestleMania 4.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Dat is waar ja :o

Hoop op Christian, al is het maar een kleine reign. Echt wel verdiend.
  zondag 24 april 2011 @ 10:14:48 #210
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_95911270
Als Christian hem krijgt is het hooguit een week
  maandag 25 april 2011 @ 22:16:44 #211
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_95973122
Zou Batista terugkomen?

Hij gaf vandaag te kennen dat zijn MMA deal met Strikeforce niet doorgegaan is1
pi_95980101
quote:
ZackRyder Zack Ryder
WWE DRAFT tomorrow night. I'm hoping to get drafted from SUPERSTARS to either RAW or SMACKDOWN. WWWYKI.
:D!

Batista zou wel leuk (en nodig) zijn. Jericho ook trouwens.

Edge weg heeft natuurlijk best een groot gat achter gelaten. Vaarwel tour is nu wel voorbij denk ik zo, dus missen ze echt een main eventer waar hele shows om draaien bijna.
  dinsdag 26 april 2011 @ 08:25:47 #213
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_95983652
Batista hoeft wat mij betreft niet terug te komen. Er zijn legio wrestlers die ik velen malen liever in de ring zie.

Ik denk dat binnen nu en afzienbare tijd Jericho terugkomt.
Orton twitterde dat als mensen niet op Jericho zouden stemmen bij dancing with the stars, Jericho wellicht sneller terug zou komen. Waarop Jericho reageerde, dat wanneer hij dancing with the stars zou winnen, dat juist zou betekenen dat hij sneller zou terugkeren bij de WWE.
Dus ik denk dat hij wel terugkomt, alleen afwachten wanneer.
Laat Del Rio de titel maar winnen, en dat Jericho als face terugkomt. Net als met Orton toendertijd. Heel turn zou daarna ook mogen, Jericho beheerst zowel face als heel. Hoewel ik hem het liefst als heel zie.
  dinsdag 26 april 2011 @ 11:28:18 #214
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_95988008
Luck is for losers
  dinsdag 26 april 2011 @ 12:00:59 #215
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_95989109
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:28 schreef kidkash19 het volgende:
[ afbeelding ]
haha omg _O- !
pi_96006818
JOHN CENA _O_
pi_96007821
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 19:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
JOHN CENA _O_
Ik vond het een hele grote anticlimax...
  dinsdag 26 april 2011 @ 19:43:15 #218
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_96008508
Wat is er nou concreet gebeurd? :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Qua verhaallijn weer frisse wind, maar Smackdown is er niet sterker op geworden..
pi_96010658
Redelijke draft, maar dit is groter nieuws als het waar is:

quote:
Breaking: CM Punk May Be Leaving WWE

CM Punk has been offered a new long-term WWE contract, but at this time he has not signed and could be leaving the company when his current contract expires in a few months. There has been talk about the possibility for some time, but during the European tour, discussion of Punks exit heated up. As mentioned, Punk has not signed the new offer, citing burnout with being on the road for years and unhappiness with his position in the company over the last year. A WWE office source leaked the following information to PWInsider.com on the situation

When you look at how the company brands its characters, Punk is never among the top 5-8 names that are promoted or pushed. Its Cena, Orton, Miz, Undertaker, Rey, now Alberto, etc. these days and Punk is sort of floating right under there. He didnt fit into the youth drive a few months back but hes not treated like a top veteran either. Hes just there, doing his job and while everyone knows he delivers, hes never really treated like someone who does. Hes never dropped the ball but we dont give it to him really, either. Hes treated like a guy, but not THE guy. For a driven guy like him whos made wrestling his entire world, its got to drive him crazy. Now, the excuse will be dont push Punk because he might be leaving, but the reality is the environment and situation is what is probably making him want to leave to begin with. Either it gets fixed or it becomes a self-fulfilling prophecy, just like it did when Batista walked out.
pi_96013755
quote:
mikethemiz The Miz
Anyone else following the continued #WWEDraft on wwe.com some interesting picks thus far. Its amazing how out of the loop the superstars r.
quote:
mikethemiz The Miz
I remember when I got drafted from Smackdown to ECW I found out through wwe.com.
:D
  dinsdag 26 april 2011 @ 21:42:03 #221
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_96016536
IAmJericho
quote:
Happy to say that I just got drafted to FCW!
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:40:54 #222
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_96024715
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 19:43 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat is er nou concreet gebeurd? :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Qua verhaallijn weer frisse wind, maar Smackdown is er niet sterker op geworden..
Dat zul je pas over een paar weken zien wat er concreet is gebeurt, nieuwe feuds zullen worden opgestart, kijken wie er gepushed worden en wie er ontslagen worden.

Sin Cara is naar SD! omdat hij dé ster is in Mexico en de Latijnse markt en die markt ontvangt meer SD dan Raw.

Ik vind dit altijd erg leuk zo'n draft, de hele rosters zijn omgegooid. Sommige gasten hebben echt een betere omgeving gekregen

En het John Cena gebeuren vond ik weer briljant, heerlijk hoe ze de smarks en het internetpubliek bespelen :)

[ Bericht 4% gewijzigd door kidkash19 op 26-04-2011 23:49:12 ]
Luck is for losers
pi_96075173
Bestaat NXT nog :P ?
pi_96079165
Alleen op wwe.com nog. Kijkt echt niemand naar denk ik zo.

Schijnt wel dat William Regal daar heel goed commentaar geeft :)
  donderdag 28 april 2011 @ 09:32:28 #225
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_96079673
NXT begon zo verschrikkelijk goed op TV en toen verloren ze hun deal daar en ging het snel bergafwaarts, nu hebben ze een redemption seizoen waar vorige deelnemers weer een kans krijgen.

Om even een beeld te schetsen

Seizoen 1 daar zijn bijna alle deelnemers nog van op TV
Seizoen 2: Winnaar Kaval is snel gereleased, #2 McGillicutty hangt er een beetje bij in Nexus #3 Alex Riley heeft de meeste exposure gekregen maar is nu naar SD! gegaan en ik zie het niet echt hoopvol voor hem in

Seizoen 3: Winnares Kaitlyn is amper op TV en de rest vd deelnemers is geen spoor meer van te bekennen (FCW natuurlijk wel)

Seizoen 4: Winnaar Johnny Curtis zou een tag team title shot krijgen met zijn pro R-Truth, hebben ze nog niet gehad en Truth is nu een heel, de #2 heeft de meeste exposure gekregen.
Luck is for losers
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')