abonnement Unibet Coolblue
  maandag 12 maart 2012 @ 11:02:47 #251
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_109003833
Ik heb een mini-spy-cam:

Was eigenlijk bedoeld voor m'n kat, maar dan film ik alleen d'r voorpoten, dus ik heb hem nu met klittenband op m'n helm geplakt. De beeldkwaliteit is volledig naar z'n prijs, maar wat irritanter is, is dat-ie na een random aantal minuten stopt met filmen. Dan maakt-ie nog een keer een korter filmpje en dan is-ie uit. M.a.w. vrij waardeloos. Ik weet niet of ik gewoon een slecht exemplaar heb, of dat al die goedkope dingen het doen.
Als ik hem thuis gewoon stil wegleg, blijft-ie wel 45 minuten filmen om vervolgens alsnog te stoppen.
Meer mensen ervaring met dit ding?
censuur :O
  maandag 12 maart 2012 @ 11:11:01 #252
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_109004034
quote:
3s.gif Op woensdag 7 maart 2012 06:14 schreef r_one het volgende:
Vandaag dagaanbieding bij de MM

http://www.mediamarkt.nl/(...)daag+-+dagaanbieding

[ afbeelding ]
ELRO DVRCAR24 voor 44 euro
http://www.elro.eu/en/pro(...)te_verkeers_recorder

Is het wat?
Zelfde model via ebay gekocht, in ้้n woord: ruk. Heeft het 3 weken gedaan.
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
pi_109029374
Is de, waarom heb je een dashcam, vraag al geweest?
pi_109043172
Ja, voor de fun, en evt als bewijs, mocht je n ongeluk krijgen...
pi_109326016
Eindelijk maar eens m'n eerste fatsoenlijke filmpje met de MD80 gemaakt, ik vind het nog best redelijke kwaliteit voor de ค3? die ik er toen voor betaald heb op een eBay veiling.
Het enige nadeel is dat hij niet opgeladen kan worden onder het rijden, ik moet hem er dus steeds uit halen. Net al even de behuizing open gehad, batterij los gesoldeerd en rechtstreeks een usb kabel er aan gesoldeerd maar dit ging niet, hij begon te stinken toen ik hem in de usb poort deed, maar snel weer losgekoppeld en de batterij er terug aan gehangen, maar hij doet het nog :D.
  FOK!fotograaf dinsdag 20 maart 2012 @ 20:18:33 #256
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_109327026
En waar is het leuke/opvallende/maffe stukje? Heb geen zin een kwartier door een autoruit te kijken.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_109327297
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 20:18 schreef Pizza_Boom het volgende:
En waar is het leuke/opvallende/maffe stukje? Heb geen zin een kwartier door een autoruit te kijken.
Hmm niks speciaals gebeurd, is eigenlijk gewoon een test voor mij en een video voor anderen om indruk te krijgen van de kwaliteit.
Alleen in het begin stuk misschien bij de verkeerslichten waar ik denk door te kunnen rijden maar een auto die links af wil gaan gaat remmen voordat hij op de strook voor naar links te gaan is. niks speciaals verder.
pi_109331319
Er zit wel wat woble in de video... martijn
Donderdag rij ik bijna dezelfde weg
niet naar venray noord.
Ga bij venray zuid van de baan en ga via de middenpeelweg naar vliegbasis volkel.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_109334628
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 21:23 schreef -CRASH- het volgende:
Er zit wel wat woble in de video... martijn
Donderdag rij ik bijna dezelfde weg
niet naar venray noord.
Ga bij venray zuid van de baan en ga via de middenpeelweg naar vliegbasis volkel.
Woble? :@
pi_109336977
kijk maar eens vanaf min.12 naar de auto voor je en de vrachtwagens rechts.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
  donderdag 22 maart 2012 @ 08:45:39 #261
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_109376852
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 21:43 schreef lipper het volgende:
Is de, waarom heb je een dashcam, vraag al geweest?
Ben vorige week omgetikt door een vrachtwagen. Schuldvraag is wel duidelijk en is ook gezamenlijk aangegeven op het schadeformulier, maar het ging zo snel dat ik niet meer 100% zeker weet wanneer ik wat heb geraakt. :P
Dus ik zou het graag terug willen kijken als dat kon. Vandaar dat ik me weer ga ori๋nteren (op een betere) dashcam. Mijn issue blijft dat ik de powerkabel op een nette manier moet zien te laten lopen. In een leasewagen ga ik liever niet het dashboard oid loshalen.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_109398366
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 08:45 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ben vorige week omgetikt door een vrachtwagen. Schuldvraag is wel duidelijk en is ook gezamenlijk aangegeven op het schadeformulier, maar het ging zo snel dat ik niet meer 100% zeker weet wanneer ik wat heb geraakt. :P
Dus ik zou het graag terug willen kijken als dat kon. Vandaar dat ik me weer ga ori๋nteren (op een betere) dashcam. Mijn issue blijft dat ik de powerkabel op een nette manier moet zien te laten lopen. In een leasewagen ga ik liever niet het dashboard oid loshalen.
Ik heb het dashboard niet hoeven te slopen.
je kon de kabel er gewoon in wegduwen.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
  maandag 26 maart 2012 @ 22:16:57 #263
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_109549741
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 11:02 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik heb een mini-spy-cam:
[ afbeelding ]
Was eigenlijk bedoeld voor m'n kat, maar dan film ik alleen d'r voorpoten, dus ik heb hem nu met klittenband op m'n helm geplakt. De beeldkwaliteit is volledig naar z'n prijs, maar wat irritanter is, is dat-ie na een random aantal minuten stopt met filmen. Dan maakt-ie nog een keer een korter filmpje en dan is-ie uit. M.a.w. vrij waardeloos. Ik weet niet of ik gewoon een slecht exemplaar heb, of dat al die goedkope dingen het doen.
Als ik hem thuis gewoon stil wegleg, blijft-ie wel 45 minuten filmen om vervolgens alsnog te stoppen.
Meer mensen ervaring met dit ding?
Ik had er eentje voor gebruik op de fiets maar inderdaad, soms stopt ie ineens met filmen en gaat dan na een tijdje weer verder. Misschien heeft de snelheid van de SD card er iets mee te maken, buffer vol ofzo? Ik weet het niet, dacht dat het wellicht aan de koude rijwind lag. Ben hem helaas kwijtgeraakt dus heb een andere besteld:

http://dx.com/720p-wide-a(...)-sd-av-2-5-lcd-59283

Eens zien of dat wat is, zo op de voorbeeld filmpjes lijkt het nog wel aardig voor die prijs.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_109550928
heb nu een klein halfjaartje zo'n "goedkope"

Ging me vooral om de beelden,.. voor 't geval er eens een keer wat zou gebeuren. ik heb hem strak weg kunnen werken achter de zonneband.. je ziet alleen van de voorkant de camera als je 't weet.. vanaf de achterkant zie je niets..

Filmpjes op joetjoep wel op 480 zetten.



Die resonatie in 't 2e filmpje heb ik ondertussen verholpen..
Als iemand foto's van de cameraplaats wil zien hoor ik het wel.
pi_109551311
Hmm je hebt me wel benieuwd gemaakt welke 'goedkope' camera je hebt, en hoe je hem bevestigd hebt. kwaliteit valt me niet tegen.

Ik vraag me wel af wat die man/vrouw in het 1e filmpje denkende was...
pi_109552109
Ik heb zo'n 50 a 75 euro camera die je vaker te koop ziet op marktplaats e.d.

Ik wilde hem hier ergens in de buurt halen bij een lokale autoshop dat als het echt niets zou zijn dat ik hem meteen terug kon brengen. daar was ie iets duurder..
Die beugel van de houder naar de camera heb ik zelf gemaakt, zo komt ie hoger en dichter bij het raam te hangen. zo wil ik het.

Foto's:





spiegel hangt nu iets hoger.






pi_109552751
Bedankt voor de foto's ziet er goed uit! Weet je toevallig ook het merk en type van de camera?
Alvast bedankt! (iemand anders die iets van dezelfde kwaliteit weet ook prima natuurlijk)
  maandag 21 mei 2012 @ 21:38:07 #268
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 00:23:34 #269
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_111860833
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 23:11 schreef garnage-patrick het volgende:
Ik heb zo'n 50 a 75 euro camera die je vaker te koop ziet op marktplaats e.d.

Ik wilde hem hier ergens in de buurt halen bij een lokale autoshop dat als het echt niets zou zijn dat ik hem meteen terug kon brengen. daar was ie iets duurder..
Die beugel van de houder naar de camera heb ik zelf gemaakt, zo komt ie hoger en dichter bij het raam te hangen. zo wil ik het.

Foto's:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

spiegel hangt nu iets hoger.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Netjes weggewerkt! Die van mij hangt iets provisorischer achter de spiegel, maar ook zodanig dat ik er geen last van heb. Van de zomer maar eens de bedrading netjes wegwerken (hangt nu los omdat de camera er van de zomer nog een tijdje uit moet).
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_111866499
ik zag gister toevallig bij mediamarkt een wat goedkopere GoProHD achtig systeem.. Billet ofzo? Iemand ervaring mee?
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_111972687
Was al een tijdje op zoek naar een dashcam - ook voor het geval dat -, kwam er gister eentje tegen en heb 'm maar gekocht, 49 euro; een CarcamOne. Zo van mocht het niks zijn dan valt de prijs nog wel mee.
Het is eentje die begint zodra hij stroom krijgt via de sigarettenaansteker en weer uitgaat als de stroom wegvalt. Met audio en heeft zelfs een 'spy mode', waarbij hij begint met opnemen bij beweging.
Wel een spartaanse interface, een 2 letterig LCD schermpje en 1 menuknop. En geen Mac ondersteuning.
De tijd instellen moet bijvoorbeeld via het vullen van een clock.txt bestand op de (lege) SD-card, die hij dan eenmalig inleest bij het aanzetten.
Maar na wat prutswerk heb ik zowaar iets kunnen opnemen en verschijnt dat als een AVI bestand op de SD-card. En 't valt me mee, de kwaliteit. Straks bij de eerstvolgende rit maar eens wat opnemen, kijken of het wat is.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 19:50:40 #272
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_112029291
Ik denk er over om toch maar een dashcam te nemen. Vandaag ben ik weer eens bijna van de weg af gereden door een klever die zijn auto zonder kijken naar rechts gooide toen bleek dat hij niet meer op tijd kon remmen voor zijn op de rem staande voorganger. Je moet dan maar zien te bewijzen dat hij jou ramt i.p.v. andersom.

Heeft iemand een idee voor een zo klein mogelijke camera (scherm niet nodig) met een goede kwaliteit? (leesbare kentekens). Mag wel iets kosten als ie echt goed en klein is.

quote:
Zijn die schoenen bedoeld om aan die binnenspiegel te hangen?

[ Bericht 8% gewijzigd door Dromer op 25-05-2012 19:55:56 ]
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_112037057
quote:
12s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 19:50 schreef Dromer het volgende:
Ik denk er over om toch maar een dashcam te nemen. Vandaag ben ik weer eens bijna van de weg af gereden door een klever die zijn auto zonder kijken naar rechts gooide toen bleek dat hij niet meer op tijd kon remmen voor zijn op de rem staande voorganger. Je moet dan maar zien te bewijzen dat hij jou ramt i.p.v. andersom.

Heeft iemand een idee voor een zo klein mogelijke camera (scherm niet nodig) met een goede kwaliteit? (leesbare kentekens). Mag wel iets kosten als ie echt goed en klein is
Go-pro cameras. Gebruikt in oa topgear.

Google er maar ff naar. Ben je de camera beu, raak je m ook gemakkelijk op marktplaats kwijt!
pi_112037873
quote:
12s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 19:50 schreef Dromer het volgende:
Ik denk er over om toch maar een dashcam te nemen. Vandaag ben ik weer eens bijna van de weg af gereden door een klever die zijn auto zonder kijken naar rechts gooide toen bleek dat hij niet meer op tijd kon remmen voor zijn op de rem staande voorganger. Je moet dan maar zien te bewijzen dat hij jou ramt i.p.v. andersom.

Heeft iemand een idee voor een zo klein mogelijke camera (scherm niet nodig) met een goede kwaliteit? (leesbare kentekens). Mag wel iets kosten als ie echt goed en klein is.

[..]

Zijn die schoenen bedoeld om aan die binnenspiegel te hangen?
Geen idee, dat was een andere foto! en heb niet zo'n foto geupdated!
  zaterdag 26 mei 2012 @ 11:39:53 #275
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_112047046
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 22:54 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Go-pro cameras. Gebruikt in oa topgear.

Google er maar ff naar. Ben je de camera beu, raak je m ook gemakkelijk op marktplaats kwijt!
Hm ja. Mooi klein inderdaad, maar net zoals de Bullet niet auto-start voor zover ik kan zien. Als je 'm zelf aan moet zetten vergeet ik het vast net wanneer ik 'm nodig heb.
Ik heb nog naar de DOD GS600 gekeken, maar die is niet meer leverbaar. Zijn opvolger lijkt weer wat groter te zijn, maar is wellicht een optie.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zaterdag 26 mei 2012 @ 18:41:57 #276
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_112057462
quote:
3s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 18:41 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Hij had de andere kant op moeten sturen? Volgens mij stuur je er dan zo omheen..
pi_112057561
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 18:43 schreef GX3 het volgende:

[..]

Hij had de andere kant op moeten sturen? Volgens mij stuur je er dan zo omheen..
Captain Hindsight! :P

Ik begrijp wat je bedoelt hoor, maar zoiets verwacht je als bestuurder ook niet. Daarnaast zijn de beelden zwaar vertraagd. Als reactie zou ik mijn auto ook naar rechts hebben gegooid denk ik.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 23:20:31 #279
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_112070468
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 18:46 schreef exaCtly het volgende:

[..]

Captain Hindsight! :P

Ik begrijp wat je bedoelt hoor, maar zoiets verwacht je als bestuurder ook niet. Daarnaast zijn de beelden zwaar vertraagd. Als reactie zou ik mijn auto ook naar rechts hebben gegooid denk ik.
Uiteraard. Op het moment dat dat ding op je af komt stormen weet je niet hoeveel hij gaat doorschuiven jouw kant op.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zondag 27 mei 2012 @ 11:32:25 #280
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_112082990
Ik denk dat ik ga voor de CarcamOne HD. Van deze vind ik mooie beelden op youtube. Niet zo klein als ik zou willen, maar met de gewenste autostart en loop. Wel even uitkijken waar ik 'm koop omdat er vast wel Chinese namaak van bestaat. Voor de prijs van zo'n 120 - 130 euro durf ik wel een gokje te nemen.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  Moderator dinsdag 29 mei 2012 @ 11:05:23 #281
45833 crew  Fogel
pi_112159261
DIY Dashcam... een ipod die ik met een duimstok tegen de ruit aanduw zodat ie niet achterover valt (duimstok in een "boog" tussen armleuning en ipod zodat ik beide handen vrij heb).
Filmpje van een rit van gister, ca 16 minuten en 1.2GB.

[ Bericht 15% gewijzigd door Fogel op 29-05-2012 11:12:31 ]
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  dinsdag 5 juni 2012 @ 22:26:17 #282
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_112498305
Eerste testvideo. De kwaliteit vind ik redelijk (wel even kwaliteit naar HD zetten in Youtube).
Borden zijn leesbaar en kentekens van dichtbijzijnde auto's ook wel aardig. (in dit voorbeeld niet btw :P)
Ik moet ook nog wat studeren op het editten en overzetten naar Youtube, want de kwaliteit lijkt wat verminderd te zijn in het proces.



[ Bericht 10% gewijzigd door Dromer op 05-06-2012 22:54:05 ]
I am just a dreamer, but you are just a dream
  woensdag 6 juni 2012 @ 00:07:28 #283
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_112504091
Waarmee bewerk je je videootjes, Dromer?
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  woensdag 6 juni 2012 @ 10:04:52 #284
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_112510269
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 22:26 schreef Dromer het volgende:
Eerste testvideo. De kwaliteit vind ik redelijk (wel even kwaliteit naar HD zetten in Youtube).
Borden zijn leesbaar en kentekens van dichtbijzijnde auto's ook wel aardig. (in dit voorbeeld niet btw :P)
Ik moet ook nog wat studeren op het editten en overzetten naar Youtube, want de kwaliteit lijkt wat verminderd te zijn in het proces.

Die mag je wel eens naar z'n werkgever sturen. ;)
pi_112510814
Debiele inhaalactie langs een rij wachtende auto's bij het stoplicht.

  woensdag 6 juni 2012 @ 10:25:54 #286
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_112510861
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:24 schreef pvdplanet het volgende:
Debiele inhaalactie langs een rij wachtende auto's bij het stoplicht.

Geval asociaal die weet hoe de verkeerslichten daar zijn afgesteld...
  woensdag 6 juni 2012 @ 10:57:00 #287
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_112511920
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 00:07 schreef Mikkie het volgende:
Waarmee bewerk je je videootjes, Dromer?
Dit is gedaan met Videpad editor. Camera maakt .mov bestanden, dus heb een editor nodig die deze als bron kan gebruiken en gratis is. (eerst converteren kost meer tijd)
Ik moet bron en resultaat nog eens vergelijken of er echt verschil in kwaliteit is, want de bron was ook niet overal fantastisch. Het blijft een erg klein lensje en bij weinig licht, tegenlicht of schaduwen heeft ie het moeilijker.


quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:04 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Die mag je wel eens naar z'n werkgever sturen. ;)
Eigenlijk wel, maar ik betwijfel of ze onder de indruk zullen zijn.
De plek (na het tunneltje) waar hij over de vluchtstrook gaat is overigens een plek waar regelmatig vrachtwagens en auto's staan aangezien er op die plek vaak aanrijdingen plaatsvinden. (vrachtwagens die te snel naar rechts gaan en auto's raken)
Ook was ik er niet echt blij mee dat hij naar links kwam zweven op het moment dat ik 'm in wilde halen. Gelukkig was dat maar een klein stukje.

[ Bericht 38% gewijzigd door Dromer op 06-06-2012 11:09:59 ]
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_112566033
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 18:51 schreef starla het volgende:
Hoi,

Ik ben van plan om een dashboard cam aan te schaffen. Lijkt me leuk om ritten op te nemen met mooi weer, of lekker rijden in een dikke storm met onweer aan de hemel :P Enfin...

Heeft hier iemand zo'n cam? Wat zijn een beetje goede?

Thx! :*
Nu lees ik heel veel verschillende meningen op amazon.

Waar ik tussen twijfel:
CarProCam voor 150$
DOD GS 600 voor 250$
Car blackbox camera + nachtzicht voor 250e

Welke hebben jullie? Wat is de beste qua kwaliteit/prijs ratio? Ik neig naar de laatste:
Goede kwaliteit. Audio-opnames mogelijk. TV+USB aansluiting. Aardige kwaliteit bij nacht etc.
I feel kinda Locrian today
  donderdag 7 juni 2012 @ 23:08:04 #289
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_112591377
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 13:55 schreef starla het volgende:

[..]

Nu lees ik heel veel verschillende meningen op amazon.

Waar ik tussen twijfel:
CarProCam voor 150$
DOD GS 600 voor 250$
Car blackbox camera + nachtzicht voor 250e

Welke hebben jullie? Wat is de beste qua kwaliteit/prijs ratio? Ik neig naar de laatste:
Goede kwaliteit. Audio-opnames mogelijk. TV+USB aansluiting. Aardige kwaliteit bij nacht etc.
Ik heb de CarCamOneHD.
Ik denk niet dat het de beste is, maar ik wilde een kleine cam voor niet teveel geld die in NL te koop is en geen namaak is.

Over de DOD die je noemt heb ik goede verhalen gelezen. Heeft goed beeld en GPS. Dit model is overigens inmiddels opgevolgd door een ander model. (zie DOD site)
Wel uitkijken dat je geen Chinese namaak koopt. (geldt voor alle DOD camera's)

Die met night vision lijkt me helemaal mooi, maar in die prijsklasse heb ik niet gezocht. Wellicht kan iemand anders daar meer over vertellen.

Zie ook dit topic op Flitsservice. De daar genoemde Visiondrive schijnt ook erg goed te zijn.

Denk ook goed na over je eisen. Voor mij was het bv. belangrijk dat hij automatisch start zodra hij stroom krijgt/de auto start. Vooral cams die eigenlijk voor sport of in de helm bedoeld zijn doen dat niet.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  woensdag 11 juli 2012 @ 08:29:25 #290
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_114048640
Leuke filmpjes TS, sowieso goede reeks.

Ik heb ze alle 3 een beetje doorgelezen en ben verbaasd over de prijs. Dacht dat zulke dingen toch wel een paar 100 waren maar ze zijn er blijkbaar al voor 50 euro.

Alleen spreken de modellen bij niet echt aan.

Ik heb al wat gegoogled voor 'hidden dashcams' maar je komt niet verder dan een camerapen bij een spywebshop en dat kost ook gelijk weer stukken meer

Ik wil namelijk ook een dashcam maar ik hoef niet zo'n enorm ding achter m'n spiegel, dus ik wilde het liefst een camera en een recorder met een draad ertussen, zodat ik hem helemaal onzichtbaar kon inbouwen aan de bovenkant van mijn ruit en dak en dan de recorder gewoon in mijn dashboard kastje kan laten om maar wat te noemen.

Eigenlijk wil ik niet dat de camera te zien is.

Iemand enig idee waar ik zoiets kan halen? Of is zo'n ding uit elkaar schroeven en verlengen een idee of kom je dan in de knoei met signaalsterkteverlies etc?
Mijn nieuwe ondertitel
pi_114064363
Niet om te spammen, maar Click-to-buy heeft vandaag leuke deals:

http://www.clicktobuy.nl/(...)-car-recording-techn

  woensdag 11 juli 2012 @ 16:38:55 #292
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_114067983
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 15:32 schreef GuitarJJ het volgende:
Niet om te spammen, maar Click-to-buy heeft vandaag leuke deals:

http://www.clicktobuy.nl/(...)-car-recording-techn

[ afbeelding ]
Die rechter heb ik ook gehad. Welgeteld 2 weken, daarna was ie verrot.
:') chinees prul
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 16 juli 2012 @ 09:31:29 #293
19529 Fendy
True Spirit
pi_114260124
Worden mensen met zo'n constructie aan- of bij de binnenspiegel ook wel eens aangezien voor polizei?

Als ik te hard rij en een auto inhaal en ik zie zo'n ding aan de spiegel hangen zou dat het eerste zijn waar ik aan denk namelijk.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  maandag 16 juli 2012 @ 09:35:55 #294
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_114260190
quote:
2s.gif Op maandag 16 juli 2012 09:31 schreef Fendy het volgende:
Worden mensen met zo'n constructie aan- of bij de binnenspiegel ook wel eens aangezien voor polizei?

Als ik te hard rij en een auto inhaal en ik zie zo'n ding aan de spiegel hangen zou dat het eerste zijn waar ik aan denk namelijk.
Dat lijkt mij ook. Ik troll wel eens mensen onderweg als ze te hard rijden door erachteraan te rijden en af en toe met m'n hand te binnen spiegel aan te raken. Je ziet ze dan altijd vaart minderen en achterom kijken. Leuk wel. Moet je nagaan als er zo'n ding aan hangt.

Verder ziet het er niet uit en denk ik ook dat het diefstalgevoelig is om zo'n ding te hebben in het zicht.

Daarom zou ik graag nog steeds antwoord willen op mijn vraag als iemand zo vriendelijk zou willen zijn:

quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 08:29 schreef sinepedraap het volgende:
Leuke filmpjes TS, sowieso goede reeks.

Ik heb ze alle 3 een beetje doorgelezen en ben verbaasd over de prijs. Dacht dat zulke dingen toch wel een paar 100 waren maar ze zijn er blijkbaar al voor 50 euro.

Alleen spreken de modellen bij niet echt aan.

Ik heb al wat gegoogled voor 'hidden dashcams' maar je komt niet verder dan een camerapen bij een spywebshop en dat kost ook gelijk weer stukken meer

Ik wil namelijk ook een dashcam maar ik hoef niet zo'n enorm ding achter m'n spiegel, dus ik wilde het liefst een camera en een recorder met een draad ertussen, zodat ik hem helemaal onzichtbaar kon inbouwen aan de bovenkant van mijn ruit en dak en dan de recorder gewoon in mijn dashboard kastje kan laten om maar wat te noemen.

Eigenlijk wil ik niet dat de camera te zien is.

Iemand enig idee waar ik zoiets kan halen? Of is zo'n ding uit elkaar schroeven en verlengen een idee of kom je dan in de knoei met signaalsterkteverlies etc?
Mijn nieuwe ondertitel
  maandag 16 juli 2012 @ 09:48:24 #295
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_114260396
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 16:38 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Die rechter heb ik ook gehad. Welgeteld 2 weken, daarna was ie verrot.
:') chinees prul
Zelfde gehad, zelfde ervaring. Idd dubbelruk.
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
pi_114278083
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 08:29 schreef sinepedraap het volgende:
Leuke filmpjes TS, sowieso goede reeks.

Ik heb ze alle 3 een beetje doorgelezen en ben verbaasd over de prijs. Dacht dat zulke dingen toch wel een paar 100 waren maar ze zijn er blijkbaar al voor 50 euro.

Alleen spreken de modellen bij niet echt aan.

Ik heb al wat gegoogled voor 'hidden dashcams' maar je komt niet verder dan een camerapen bij een spywebshop en dat kost ook gelijk weer stukken meer

Ik wil namelijk ook een dashcam maar ik hoef niet zo'n enorm ding achter m'n spiegel, dus ik wilde het liefst een camera en een recorder met een draad ertussen, zodat ik hem helemaal onzichtbaar kon inbouwen aan de bovenkant van mijn ruit en dak en dan de recorder gewoon in mijn dashboard kastje kan laten om maar wat te noemen.

Eigenlijk wil ik niet dat de camera te zien is.

Iemand enig idee waar ik zoiets kan halen? Of is zo'n ding uit elkaar schroeven en verlengen een idee of kom je dan in de knoei met signaalsterkteverlies etc?
Ga eens bij MM kijken. ik heb er een paar mooie klene gezien.
Maar of je het kan aansluiten op een recorder :?
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_115126311
Hallo allemaal,

Ben van plan om een dashcam aan te schaffen na wat er vandaag is gebeurd.

Eerst werd ik rechts ingehaald door een motorrijder met bijrijder met hoge snelheid (120km/pu en Ik reed dan op de rechterrijstrook).

Vervolgens iemand die het niet kon hebben dat hij achter mij moest ritsen en bij de volgende stoplicht mij op hoge snelheid af snijd.
pi_115130385
Lief dagboek.
I feel kinda Locrian today
pi_115134441
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:24 schreef starla het volgende:
Lief dagboek.
Mijn dagboek heet geen starla.
pi_115719738

Waarom zo'n ding handig en of leuk is
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')