quote:
Bethesda heeft inderdaad uitstekende leveldesigners. Dus de combinatie van die prachtig vormgegeven werelden + de soundtracks van Jeremy Soule/Inon Zur en je hebt voor mij al een reden om de games toch te spelen...
quote:
...en de gameplay is gewoon veel meer fun met echt epic momenten erin die ik in New Vegas niet zo kon ontdekken van hetzelfde kaliber.
Ik weet niet hoe je hierbij komt, want de gameplay is precies hetzelfde, alleen uitgebreider, zoals upgrades voor je wapens + ironsights, betere levelscaling e.d. Wat ik denk dat jij bedoelt, is dat de quests in F3 wat groter opgezet waren dan in NV, waar het veelal kleinere quests zijn.
quote:
Fallout 3 beloond ook meer om op verkenning uit te gaan met betere loot en random encounters.
Die loot is wat voor te zeggen; er zijn inderdaad minder 'unique weapons' in NV. Al wordt dat met de Gunrunner's Arsenal ruimschoots goed gemaakt.

En die random encounters, tja, het is niet dat zo'n spel het daarvan moet hebben. Wel leuk, maar niet zo zeer een minpunt.
Nb. Bethesda weet altijd wel de immersion te brengen d.m.v. al die notes/terminals, dus als dat genoeg is voor je en je wilt een spel met jou als speler als het middelpunt, dan is F3 voor jou. Wil je een spel met meer 'inhoud', qua karakters/verhaal/visies, dan is F:NV aan te raden.