quote: Op zondag 3 april 2011 22:30 schreef Barretje80 het volgende:ohh foto spam van onze proef fotosessie met de bruidsfotograaf: SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie foto's!!En weer een start van een nieuw financieel boekjaar....die maar even goed beginnen dan......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote: Op maandag 4 april 2011 09:38 schreef GotC het volgende:Zo, oor weer gefixt. Als t nu weer terugkomt heb ik een problem dan is t een fistel, waarvan ze niet weet waar t begin is Dokter is wel een schatje
quote:Op maandag 4 april 2011 10:04 schreef AirwiN het volgende:[..]Hoe heet je dokter?
quote: Op maandag 4 april 2011 10:06 schreef GotC het volgende:Dr. Haenen
quote: Op maandag 4 april 2011 10:08 schreef AirwiN het volgende:[..]Ah, ik heb morgen een afspraak met een andere vogel.
quote: Op maandag 4 april 2011 10:38 schreef WheeleE het volgende: Dr. Vogel
quote: Op maandag 4 april 2011 10:40 schreef admiraal_anaal het volgende:Alles beter dan mijn dokter Dr. Kakkenberg
quote: Op maandag 4 april 2011 10:41 schreef WheeleE het volgende:Ik had ooit een Dr IJspeerd...
quote: Op maandag 4 april 2011 11:09 schreef admiraal_anaal het volgende:http://www.dumpert.nl/med(...)/uh,_buurmeisje.htmlDat filmpje
quote: Op maandag 4 april 2011 11:26 schreef Atreidez het volgende:Mogge Vanmorgen ook al dubbel gelegen om dat filmpje AA Goed om te horen dat alles volgens plan is gegaan gotc En de foto's van Bar waren idd niet wat ik dacht, dus die foto's van dat bruidskorset hebben we nog tegoed?
quote: Op maandag 4 april 2011 11:54 schreef Lovechild het volgende:Leuke foto's, Bar! Het is wel allemaal heel echt he, proefbruidsfoto's enzo. Ik geloof dat mijn bruiloft een rommeltje was wat dat betreft Heb je al een betaalbare kapper gevonden?En GotC, hopen dat het nu klaar is met je oor idd!
quote: Op maandag 4 april 2011 12:00 schreef Barreltje het volgende:1e maandag van de maand!!das lang geleden die toeters!
quote: Op maandag 4 april 2011 12:41 schreef WheeleE het volgende:[..] Precies een maand geleden ja
quote: Op maandag 4 april 2011 13:30 schreef Barreltje het volgende:ik kan me de vorige keer niet meer herrineren hoor!