abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 14 april 2011 @ 21:28:35 #126
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_95512654
Het valt niet eens op dat het een zespitter is. Wat een ruimte. Ziet er mooi uit.
Hoop dat het die man motivatie geeft om door te zetten.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  Moderator / Miss SHO donderdag 14 april 2011 @ 21:28:47 #127
22592 crew  Ole
pi_95512679
Maar de garantie op de apparatuur is inmiddels verlopen :P
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_95512858
We zijn eerst in de slaapkamer bezig geweest :r
  donderdag 14 april 2011 @ 21:31:31 #129
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_95512955
quote:
10s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:27 schreef pberends het volgende:
die keuken :o. Wat een golddigger.
Wat was haar aandeel dan in het geheel? Mijn kritiek op die wijven is doorgaans echt wel terecht.
Want die mogen eerst hun kerel lekker voor lul zetten op televisie en na een knuffeltje een week in een hotel om daarna in een gespreid bedje terecht te kunnen.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  Moderator / Miss SHO donderdag 14 april 2011 @ 21:31:46 #130
22592 crew  Ole
pi_95512980
Ik vind haar niet zo blij eigenlijk
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 14 april 2011 @ 21:32:08 #131
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_95513010
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:31 schreef Ole het volgende:
Ik vind haar niet zo blij eigenlijk
Het hele huis ik ook nog niet af.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_95513028
quote:
Op donderdag 14 april 2011 21:31 schreef Staal het volgende:

[..]
Wat was haar aandeel dan in het geheel? Mijn kritiek op die wijven is doorgaans echt wel terecht.
Want die mogen eerst hun kerel lekker voor lul zetten op televisie en na een knuffeltje een week in een hotel om daarna in een gespreid bedje terecht te kunnen.
En garderobe kasten :r
  Moderator / Miss SHO donderdag 14 april 2011 @ 21:33:12 #134
22592 crew  Ole
pi_95513098
quote:
10s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:32 schreef pberends het volgende:
Help mijn man heeft een hobby!
Wanneer begint dat weer? Of komt dat hiervoor in de plaats?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_95513125
quote:
11s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:31 schreef Staal het volgende:

[..]

Wat was haar aandeel dan in het geheel? Mijn kritiek op die wijven is doorgaans echt wel terecht.
Want die mogen eerst hun kerel lekker voor lul zetten op televisie en na een knuffeltje een week in een hotel om daarna in een gespreid bedje terecht te kunnen.
Nou sorry, maar als je een vent hebt die niet wil dat je helpt, niet luistert als je dingen vraagt en zelf ook niets uitvoert heb je echt wel recht van klagen.
compact en kleverig.
  donderdag 14 april 2011 @ 21:34:30 #137
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_95513190
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Nou sorry, maar als je een vent hebt die niet wil dat je helpt, niet luistert als je dingen vraagt en zelf ook niets uitvoert heb je echt wel recht van klagen.
Heb je dan nog een gelijkwaardige relatie?
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_95513240
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:33 schreef Ole het volgende:

[..]

Wanneer begint dat weer? Of komt dat hiervoor in de plaats?
Geen idee, maar Help mijn man is Klusser is ook al 6 weken bezig... meestal zijn er maar 8 afleveringen.
pi_95513361
quote:
5s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:34 schreef Staal het volgende:

[..]

Heb je dan nog een gelijkwaardige relatie?
Wat heeft dat te maken met of je recht van klagen hebt?
Als je een ongelijkwaardige relatie hebt, mag je niet klagen?
compact en kleverig.
  donderdag 14 april 2011 @ 21:39:24 #140
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_95513615
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:36 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Wat heeft dat te maken met of je recht van klagen hebt?
Als je een ongelijkwaardige relatie hebt, mag je niet klagen?
Het heeft met de volgende vragen te maken:

quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Nou sorry, maar als je een vent hebt die niet wil dat je helpt, niet luistert als je dingen vraagt en zelf ook niets uitvoert heb je echt wel recht van klagen.
Heb je dan een gelijkwaardige relatie? Denk het niet he.
Met klagen schiet nooit niemand wat op. Waarom zou je sowieso klagen?
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_95513871
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:39 schreef Staal het volgende:

[..]

Het heeft met de volgende vragen te maken:

[..]

Heb je dan een gelijkwaardige relatie? Denk het niet he.
Met klagen schiet nooit niemand wat op. Waarom zou je sowieso klagen?
Als er in je huis geen zak gedaan wordt omdat je man niet wil en jij zelf niet mag, niemand mag helpen en het eruit ziet als een treinwrak, mag je dan niet klagen, of vragen of hij ajb iets wil gaan doen, eindelijk? Moet je dan weg gaan? Wat?

Sommige mensen hebben nou eenmaal een relatie waarin de een duidelijk de broek aan heeft, gelijkwaardig: Nee, ws niet, maar dan nog mag je wel dingen verwachten van je partner.
compact en kleverig.
  donderdag 14 april 2011 @ 21:46:29 #142
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_95514226
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:42 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Als er in je huis geen zak gedaan wordt omdat je man niet wil en jij zelf niet mag, niemand mag helpen en het eruit ziet als een treinwrak, mag je dan niet klagen, of vragen of hij ajb iets wil gaan doen, eindelijk? Moet je dan weg gaan? Wat?

Sommige mensen hebben nou eenmaal een relatie waarin de een duidelijk de broek aan heeft, gelijkwaardig: Nee, ws niet, maar dan nog mag je wel dingen verwachten van je partner.
Klagen kun je enkel op het weer. De rest daar kun je gewoon zelf verantwoordelijkheid voor nemen.

En hoezo niet mag? We zitten hier verdomme niet in Dubai.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_95514661
quote:
Op donderdag 14 april 2011 21:46 schreef Staal het volgende:

[..
Klagen kun je enkel op het weer. De rest daar kun je gewoon zelf verantwoordelijkheid voor nemen.

En hoezo niet mag? We zitten hier verdomme niet in Dubai.
stoere praat vanachter je pc-tje :)
pi_95514769
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:46 schreef Staal het volgende:

[..]

Klagen kun je enkel op het weer. De rest daar kun je gewoon zelf verantwoordelijkheid voor nemen.

En hoezo niet mag? We zitten hier verdomme niet in Dubai.
Ja, fijn dat jij dat zo vindt, maar zo werkt het dus lang niet in alle relaties, je kunt gewoon niet altijd zelf verantwoordelijkheid nemen. Misschien als je het op een gegeven moment echt heel erg zat bent, maar voor sommige mensen duurt dat heeeel erg lang, die vergoelijken heel lang en dan eindelijk besluiten ze dat het genoeg is. Vaak zit je dan al jaaaren in die situatie.

Ja, ook niet slim en/of handig en je stelt de ander wel in de gelegenheid om het zo ver te laten komen. Dat deze vrouwen uiteindelijk naar dit programma stappen is de stap die zij zetten omdat het echt genoeg is geweest. Op deze manier krijgen ze hulp van buitenaf om hun man zover te krijgen dat ze eindelijk iets doen. Wat hen zelf niet eerder is gelukt.

Deze stap is niet iets wat ze 'zomaar' even doen omdat ze wel zin hebben in een weekje hotel en een nieuwe keuken, het is vaak iets waar zij zich ook voor schamen en wat hen heel veel pijn doet en stress bezorgt en vaak die mannen ook, die zijn achteraf meestal blij dat ze geholpen zijn en hebben ook weer het gevoel dat ze verder kunnen.
compact en kleverig.
pi_95514993
Voor iedereen die net zo stom is als ik en het gemist heeft.
Uitzending Help, Mijn Man Is Klusser van donderdag 14 april 2011:
http://iptv.rtl.nl/IPadXL(...)jn_Man_Is_Klusse.mp4

tot zover mijn pberends imitatie :@
  donderdag 14 april 2011 @ 21:56:41 #146
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_95515222
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:52 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ja, fijn dat jij dat zo vindt, maar zo werkt het dus lang niet in alle relaties, je kunt gewoon niet altijd zelf verantwoordelijkheid nemen. Misschien als je het op een gegeven moment echt heel erg zat bent, maar voor sommige mensen duurt dat heeeel erg lang, die vergoelijken heel lang en dan eindelijk besluiten ze dat het genoeg is. Vaak zit je dan al jaaaren in die situatie.
Dan ben je net zo schuldig als dat ventje die het zover heeft laten komen. Maar het zielige vrouwtje mag dan lekker een week in een hotel en is overal van verschoond.

quote:
Ja, ook niet slim en/of handig en je stelt de ander wel in de gelegenheid om het zo ver te laten komen. Dat deze vrouwen uiteindelijk naar dit programma stappen is de stap die zij zetten omdat het echt genoeg is geweest. Op deze manier krijgen ze hulp van buitenaf om hun man zover te krijgen dat ze eindelijk iets doen. Wat hen zelf niet eerder is gelukt.
Maar dat geeft dan toch aan hoe verknipt zo'n relatie eigenlijk is? Nergens teamgevoel en wat mij betreft is dat wel zoals een gezonde relatie moet zijn. Samen problemen oplossen.

quote:
Deze stap is niet iets wat ze 'zomaar' even doen omdat ze wel zin hebben in een weekje hotel en een nieuwe keuken, het is vaak iets waar zij zich ook voor schamen en wat hen heel veel pijn doet en stress bezorgt en vaak die mannen ook, die zijn achteraf meestal blij dat ze geholpen zijn en hebben ook weer het gevoel dat ze verder kunnen.
Ja, maar bijna al die vrouwen steken nooit hun handen uit de mouwen. Toevallig begreep ik van Ole dat deze vrouw de kamer van haar dochter geschilderd had en het plafond had vervangen.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  donderdag 14 april 2011 @ 21:58:59 #147
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_95515413
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:51 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

stoere praat vanachter je pc-tje :)
Ja, tuuk. Dat zal het zijn.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_95515565
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:56 schreef Staal het volgende:

[..]

Dan ben je net zo schuldig als dat ventje die het zover heeft laten komen. Maar het zielige vrouwtje mag dan lekker een week in een hotel en is overal van verschoond.

Maar dat geeft dan toch aan hoe verknipt zo'n relatie eigenlijk is? Nergens teamgevoel en wat mij betreft is dat wel zoals een gezonde relatie moet zijn. Samen problemen oplossen.

[..]
Prima, de relatie is niet goed, dat maakt toch niet dat je niets mag zeggen over het huis? :')
Ik begrijp gewoon niet wat het een met het ander te maken heeft.
quote:
Ja, maar bijna al die vrouwen steken nooit hun handen uit de mouwen. Toevallig begreep ik van Ole dat deze vrouw de kamer van haar dochter geschilderd had en het plafond had vervangen.
Joh, ik ken ook zo'n verhaal, elke keer als die vrouw iets had gedaan (kozijnen geschilderd omdat ze het zat was, of de tegeltjes vast afgebikt), kreeg ze ruzie met haar man, dan laat je het ook wel op een gegeven moment hoor.
Ik durfde ook niet te schilderen thuis omdat mijn ex schilder was en het toch veel beter kon dan ik en dat zou hij me ook wel gezegd hebben.
Maar buiten dat, ik begrijp niet waarom je niet zu mogen klagen als hij zegt: ik ga dat doen en het gebeurt nooit, dan mag je daar toch gewoon iets van zeggen. Zeker in een gelijkwaardige relatie lijkt me.
compact en kleverig.
pi_95519684
En nu we toch bezig zijn...

Uitzending Bouwval Gezocht van woensdag 13 april 2011:
http://iptv.rtl.nl/IPadXL(...)_Gezocht_s4_a6.M.mp4
  donderdag 14 april 2011 @ 23:00:09 #150
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_95520263
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:01 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Prima, de relatie is niet goed, dat maakt toch niet dat je niets mag zeggen over het huis? :')
Ik begrijp gewoon niet wat het een met het ander te maken heeft.

[..]

Joh, ik ken ook zo'n verhaal, elke keer als die vrouw iets had gedaan (kozijnen geschilderd omdat ze het zat was, of de tegeltjes vast afgebikt), kreeg ze ruzie met haar man, dan laat je het ook wel op een gegeven moment hoor.
Ik durfde ook niet te schilderen thuis omdat mijn ex schilder was en het toch veel beter kon dan ik en dat zou hij me ook wel gezegd hebben.
Maar buiten dat, ik begrijp niet waarom je niet zu mogen klagen als hij zegt: ik ga dat doen en het gebeurt nooit, dan mag je daar toch gewoon iets van zeggen. Zeker in een gelijkwaardige relatie lijkt me.
Je ex. ;).

En ergens iets van zeggen is wat anders dan klagen. Wat heb je aan klagen? Niks.
Ergens iets van zeggen krijgt binnen een relatie gevolg. Klagen nooit.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')