abonnement Unibet Coolblue
pi_95121353
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 13:09 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Geen idee :p maar van die drijfplanten met lange wortels waar van die haartjes aan zitten.

Veel duidelijker kan ik het niet maken :D
Dit?

pistia stratiotes


Limnobium laevigatum
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
  woensdag 6 april 2011 @ 15:40:31 #27
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_95122468
pistia stratiotes die dus!! Die moet ik hebben *O*

Top dank je wel :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_95123357
quote:
6s.gif Op woensdag 6 april 2011 13:23 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat is het probleem idd. En als ik dan ga zagen hou ik minder dan een meter over. :'). Wat een faaldingen zijn dat toch ook.
Het is kut als je NET uitkomt. Maar daar gokken ze natuurlijk niet op. Of juist wel, dat je dus een extra ding moet kopen. Meer geld voor hen, en jij zit met driekwart achterwand waar je niets mee kunt. }:|
Je raekt an de dinge geweun.
pi_95145008
Check hoe ziek de Chinezen zijn.

http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-aan-je-sleutelbos/
pi_95145765
;( ;( ;( Bijzonder triest... Das letterlijk dieren op een niet leefbare manier vermoorden.

Dan krijg ik zin om alle vissen en schildpadden weg te halen daar, die vrij te laten in de natuur ofzo, en daarna de verkoper afslachten, om daarna bebloed naar zijn distributeur te gaan, en hetzelfde te doen. En zo door totdat de maker weg is.

Maargoed, dan bedenkt een andere malloot wel weer wat nieuws :{
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
  donderdag 7 april 2011 @ 12:13:05 #31
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_95162243
Het is echt ongekend! En hoe dom zijn ze als ze denken dat een schildpad zo kan overleven. Zegt ook wel wst over de personen die dit kopen!

Ik kan er niet over uit! Mensen die dit kopen mogen zich nooit voortplanten.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_95162427
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:43 schreef stoeltafel het volgende:
Check hoe ziek de Chinezen zijn.

http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-aan-je-sleutelbos/
Tja.. van een land waar ze mensen al niet met respect behandelen, kan je verwachten dat ze dieren al helemaal bizar behandelen.

Natuurlijk ben ik hier op tegen...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_95162777
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 17:38 schreef ook_gek het volgende:
A_A jij hebt toch de flora-grow co2 nano setje thuis staan? Bevalt die en gaan je planten er beter op.

Zit weer eens te twijfelen om zo setje te kopen :D

Ga binnen kort me aquarium weer opstarten :)
Ja heb het setje nog steeds en werkt perfect :D in het begin was het even moeilijk om af te stellen voor de juiste hoeveelheid maar als je eenmaal een balans hebt gevonden kan ik het zeker aanraden, planten groeien beter en voller, kleuren worden mooier :Y :D
  donderdag 7 april 2011 @ 12:35:26 #34
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_95162995
quote:
Op donderdag 7 april 2011 12:29 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Ja heb het setje nog steeds en werkt perfect :D in het begin was het even moeilijk om af te stellen voor de juiste hoeveelheid maar als je eenmaal een balans hebt gevonden kan ik het zeker aanraden, planten groeien beter en voller, kleuren worden mooier :Y :D
Mooi dan gaat ik die in de loop van de tijd ook halen. Prijs is prima te doen namelijk! En als ik moeite heb met instellen weet ik je te vinden ;)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_95163011
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 12:35 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Mooi dan gaat ik die in de loop van de tijd ook halen. Prijs is prima te doen namelijk! En als ik moeite heb met instellen weet ik je te vinden ;)
^O^
  donderdag 7 april 2011 @ 14:45:43 #36
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_95168376


Zo'n beestje gaat dan toch niet langer mee dan twee dagen?
Dieptriest. Hoe krijg je het verzonnen.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_95168672
quote:
8s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:45 schreef Staal het volgende:
[ afbeelding ]

Zo'n beestje gaat dan toch niet langer mee dan twee dagen?
Dieptriest. Hoe krijg je het verzonnen.
:N
Je raekt an de dinge geweun.
  donderdag 7 april 2011 @ 14:54:16 #38
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_95168798
Las het later pas goed. Was al verbolgen over de foto's.
Maar niet te veel over nadenken want er valt toch niets aan te doen.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  donderdag 7 april 2011 @ 20:09:11 #39
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_95182954
Vergeet het helemaal te posten maar mijn guppy's hebben jongen gekregen!

Nu weet dat het pas echt heel bijzonder zou zijn als je géén jongen krijgt van Guppen maar voor mij is het allemaal reuze bijzonder. O+ .

Gisteravond heb ik mijn bak verschoond. Grote verschoning en dat ging niet best. :@ . De zebra had ik als eerste gevangen en die ging op zijn kant hangen en een tetra ging drijven. Te warm water in de cementkuip. :{ . Dom om er gewoon niet even wat meer de tijd voor te nemen om het water op kamertemp te laten komen. Was er wel goed ziek van. Maar ja, ik had het kleed al opgerold, meubels aan kant etc. Sluier en Platy in de buitenbak.

Maar zo verkeerd als het ging heb ik de hele bak leeggehaald en wel even het tempmetertje in de speciebak gehangen. Inrichting apart in een emmer.

Te lang verhaal kort, de guppy's (recent aangeschaft vanwege de leegte in de bak) weer teruggezet.
Alles mooi schoon maar verrek! Een paar piepkleine oogjes zaten er achter het filter. De bovenlaag in het aquarium hangt nu vol met waterpest en heel kleine visjes. Stuk of achttien.

Heb er vanmiddag een paar gevangen en apart gezet want ook al heb ik weinig vissen de grootste vreters zijn de Platy (weer teruggezet want hij was buiten doodongelukkig) en de kikker en de laatste gaat gewoon in de waterpest zitten om te zonnen en te hapsnappen.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  donderdag 7 april 2011 @ 20:18:28 #40
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_95183485
Mijn vraag en ik hoop op de hulp van Perry want die heeft ervaring met levendbarende visjes.

Ik heb een paar baby's apart gezet met zand, waterpest met aquariumwater in een grote glazen vaas. (I know :') , maar anders worden ze allemaal levend voer.)
Heb er een piepklein beetje fijngewreven FD Artemia Shrimps van Sera bijgedaan. Er wordt naar gehapt. Dus ze zijn wrs. al een paar dagen oud.

Wat ik graag wil weten is hoeveel guppy's er in 100 liter mogen zitten.

De minigupjes staan op kamertemp maar zonder filter of verwarming. Ik heb de intentie om ze daar na veertien dagen bivakkeren terug in het aquarium te doen. Omdat ze dan kennelijk groot genoeg schijnen te zijn om niet meer opgegeten te worden.

Hoe kan ik de vaas verschonen en hoe kan ik dit het beste doen?
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  donderdag 7 april 2011 @ 21:13:53 #41
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_95187686
Bedankt!
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 8 april 2011 @ 08:55:35 #42
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_95207295
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 20:09 schreef Staal het volgende:
Vergeet het helemaal te posten maar mijn guppy's hebben jongen gekregen!

Nu weet dat het pas echt heel bijzonder zou zijn als je géén jongen krijgt van Guppen maar voor mij is het allemaal reuze bijzonder. O+ .

Gisteravond heb ik mijn bak verschoond. Grote verschoning en dat ging niet best. :@ . De zebra had ik als eerste gevangen en die ging op zijn kant hangen en een tetra ging drijven. Te warm water in de cementkuip. :{ . Dom om er gewoon niet even wat meer de tijd voor te nemen om het water op kamertemp te laten komen. Was er wel goed ziek van. Maar ja, ik had het kleed al opgerold, meubels aan kant etc. Sluier en Platy in de buitenbak.

Maar zo verkeerd als het ging heb ik de hele bak leeggehaald en wel even het tempmetertje in de speciebak gehangen. Inrichting apart in een emmer.

Te lang verhaal kort, de guppy's (recent aangeschaft vanwege de leegte in de bak) weer teruggezet.
Alles mooi schoon maar verrek! Een paar piepkleine oogjes zaten er achter het filter. De bovenlaag in het aquarium hangt nu vol met waterpest en heel kleine visjes. Stuk of achttien.

Heb er vanmiddag een paar gevangen en apart gezet want ook al heb ik weinig vissen de grootste vreters zijn de Platy (weer teruggezet want hij was buiten doodongelukkig) en de kikker en de laatste gaat gewoon in de waterpest zitten om te zonnen en te hapsnappen.
jij hebt je aquarium toch nog niet zo lang? je kunt de vissen prima laten zitten als je wat aan je bak werkt hoor. ik haal ze er eens in de 5 jaar uit, als ik echt het hele aquarium leeg ga halen om de bodem te vervangen oid.
  vrijdag 8 april 2011 @ 13:53:35 #44
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_95216238
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 09:47 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

jij hebt je aquarium toch nog niet zo lang? je kunt de vissen prima laten zitten als je wat aan je bak werkt hoor. ik haal ze er eens in de 5 jaar uit, als ik echt het hele aquarium leeg ga halen om de bodem te vervangen oid.
Paar jaar alweer. Eens per jaar haal ik alles eruit om echt goed schoon te maken.

Begin me nu toch wel een klein beetje zorgen te maken. Vanmorgen zag ik minstens vijftig babyguppen in de waterpest. Die ouders mogen wel een beetje dooreten nu want als ze over veertien dagen allemaal nog leven dan heb ik een groot probleem.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 8 april 2011 @ 18:24:55 #45
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_95227073
Iemand nog tips hoe je zon achterwand vast krijgt? Heb kit geprobeerd maar het blijft gewoon niet vastzitten omdat de ene wand net over de andere komt en daardoor niet goed contact maakt... Dubbelzijdige tape zal we losraken op den duur?
pi_95228960
Met aquarium kit krijg je dit vast.
Als het niet direct blijft zitten, moet je em zachtjes 'klemmen' met een stuk hout oid (wel ff een doek om het eindstuk heen doen ivm krassen), na enige tijd droogt de kit op, en zit je wand geplakt hehe

Dubbelzijdige tape zal wel loslaten icm water, en daarnaast zal die plak nog wel stoffen af geven in het water. Zal ook wel niet aquatisch verantwoord zijn denk ik zo..
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
  Official ESF Kreviewer zaterdag 9 april 2011 @ 11:31:06 #47
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_95253478
Mja, ik zal es kijken of ik ergens wat klemmen kan vinden. thx voor de tips
  Official ESF Kreviewer zaterdag 9 april 2011 @ 14:48:22 #48
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_95259998
Zo, dat was idd de truc Perry. Heb er wat blokken onder gelegd en wat latjes tegenaan gezet en nu lijkt het goed te gaan. Flink meer kit gebruikt ook deze keer. Hopelijk blijft het zitten als ik de steunen weghaal.
pi_95260485
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 april 2011 14:48 schreef Kreator het volgende:
Zo, dat was idd de truc Perry. Heb er wat blokken onder gelegd en wat latjes tegenaan gezet en nu lijkt het goed te gaan. Flink meer kit gebruikt ook deze keer. Hopelijk blijft het zitten als ik de steunen weghaal.
Gewoon 24 uur laten zitten, dan laat 't echt niet meer los ;)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_95269110


Het oerwoud.
Je raekt an de dinge geweun.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')