abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 30 april 2011 @ 09:44:26 #176
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_96169206
Maar nog steeds is de pvda niet de partij van de minder bedeelden / Islam / minderheden ?

quote:
De PvdA in de Tweede Kamer had moslims moeten raadplegen voordat zij zich uitsprak voor een verbod op onverdoofd ritueel slachten. Dat is niet gebeurd. Dit terwijl moslims een belangrijk onderdeel van de achterban van de partij zijn.

Dat zei Yassin Elforkani, jongerenimam en woordvoerder over dit onderwerp van meerdere moslimorganisaties, vrijdagavond. Hij deed zijn uitspraken tijdens een debat over het dreigende verbod op onverdoofd ritueel slachten, in moskee Ar-Rahman in Hoofddorp. Daar waren zo'n 150 moslims op afgekomen.
Het hele artikel op :
http://www.parool.nl/paro(...)tueel-slachten.dhtml
Wellicht kunnen ze het voor de rechter brengen, de sharia rechter dan he, dat kan in NL.
Scheiding van kerk en staat en zo hier......

[ Bericht 3% gewijzigd door fokthesystem op 30-04-2011 11:46:38 ]
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_96172125
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 09:44 schreef fokthesystem het volgende:
Maar nog steeds is de pvda niet de partij van de minder bedeelden / Islam / minderheden ?

[..]

Wellicht kunnen ze het voor de rechter brengen, de sharia rechter dan he, dat kan in NL.
Scheiding van kerk en staat en zo hier......
quote:
Clash in PvdA om slachtverbod

AMSTERDAM - PvdA'er Myriam Bergervoet dreigt haar partij te verlaten als de landelijke PvdA-fractie niet voor een verbod op onverdoofd ritueel slachten stemt. "De Amsterdamse fractie laat de oren teveel hangen naar onze religieuze achterban", zegt het woedende Amsterdamse raadslid.


Bergervoet is een dag nadat de partij discussieerde over de slacht nog steeds woedend op haar partijgenoten, zo laat ze weten tegenover AT5. Die woede gaat zo ver dat het raadslid er nu mee dreigt haar lidmaatschap in de wilgen te hangen. "Als de landelijke PvdA-fractie niet meestemt met een voorstel van de Partij van de Dieren om het ritueel slachten te verbieden zeg ik mijn lidmaatschap op."

Godsdienstvrijheid
Bergervoet vindt dat haar eigen PvdA 'selectief winkelt in het begrip godsdienstvrijheid.' Volgens het raadslid is de Amsterdamse PvdA-fractie alleen maar tegen het verbod op onverdoofd ritueel slachten omdat ze bang is voor de electorale gevolgen: "De Amsterdamse fractie laat de oren teveel hangen naar onze religieuze achterban."

Blanco
Bergervoet is niet de eerste PvdA'er die met 'sancties' dreigt. Het Limburgse Statenlid Selçuk Öztürk wilde blanco stemmen bij de verkiezingen voor de Eerste Kamer als de PvdA tegen een verbod zou stemmen.

Achterban
Volgens jongerenimam Yassin Elforkani had de PvdA in de Tweede Kamer moslims moeten raadplegen voordat zij zich uitsprak voor een verbod op onverdoofd ritueel slachten, omdat moslims een belangrijk deel uitmaken van de achterban.
Hij deed zijn uitspraken tijdens een debat over het dreigende verbod op onverdoofd ritueel slachten, in moskee Ar-Rahman in Hoofddorp. Daar waren zo'n 150 moslims op afgekomen. De grootste verrassing is dat de PvdA, die wij allemaal hoog hebben zitten, daarachter staat, aldus Elforkani. Het kan niet zo zijn dat de PvdA, die meestal stemmen krijgt van moslims en andere minderheden, zo'n wetsvoorstel steunt zonder de achterban te raadplegen.

Overvallen
Ook Gohdar Massom, PvdA-Statenlid in Noord-Holland, leverde kritiek op zijn Tweede Kamerfractie. Ik heb alle begrip voor uw teleurstelling, sprak hij de zaal toe. U heeft de PvdA altijd geholpen. Maar u bent niet de enige die zich overvallen voelt. Ook binnen de PvdA voelt men zich overvallen.
Ik ben tegen het voorstel, zei Massom verder. Ik vind vrijheid van religie heel belangrijk. Hij riep de Tweede Kamerfractie op om zich er sterk voor te maken een stemming over het onderwerp nog twee jaar uit te stellen.

Wetsvoorstel
In de Tweede Kamer ontstond onlangs een meerderheid die af wil van de uitzondering in de wet waardoor joodse en islamitische slachters dieren zonder verdoving ritueel mogen slachten. Ook de PvdA steunt een voorstel hierover van de Partij voor de Dieren. Dit heeft de fractie de nodige kritiek opgeleverd. Eerder uitte de PvdA in Amsterdam bijvoorbeeld al haar ongenoegen.
Ik hoop dat Koos wel weet waar Amsterdam ligt? ;)
Afijn, je ziet maar weer... de partij is bang voor zijn moslimstemmers en dat zijn er natuurlijk nogal veel. De achterban van de pvda zal zeer veel stemmen verliezen als ze het slachten afschaffen. Dat wil de pvda natuurlijk niet want ze hebben het al zo zwaar. Dus niet denken aan het leed wat de dieren meemaken, nee alles voor de stemmen, bah wat een vieze partij is het ook.
pi_96172163
"nogal veel" "zeer veel stemmen verliezen"

Klinkt leuk hoor, maar waar gaat het dan over? Hoeveel zetels heeft de PvdA bijvoorbeeld landelijk te danken aan die 'moslimstem'?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_96172254
quote:
5s.gif Op zaterdag 30 april 2011 12:18 schreef du_ke het volgende:
"nogal veel" "zeer veel stemmen verliezen"

Klinkt leuk hoor, maar waar gaat het dan over? Hoeveel zetels heeft de PvdA bijvoorbeeld landelijk te danken aan die 'moslimstem'?
Dat gaan we de volgende verkiezing zien als ze tegen het slachten stemmen ;).

Of wou je ontkennen dat de pvda een hele grote moslimachterban heeft? Gisteren nog de samenkomst gezien van de pvda achterban die hier over een debat hadden? Ik denk het niet.
pi_96172421
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 april 2011 12:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Dat gaan we de volgende verkiezing zien als ze tegen het slachten stemmen ;).

Of wou je ontkennen dat de pvda een hele grote moslimachterban heeft? Gisteren nog de samenkomst gezien van de pvda achterban die hier over een debat hadden? Ik denk het niet.
Ontkennen dat er moslims op stemmen doe ik niet maar dat "hele grote" trek ik nogal in twijfel. Zou dat gaan om meer dan 1 of 2 zetels in de kamer?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_96172474
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 april 2011 12:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

[..]

Ik hoop dat Koos wel weet waar Amsterdam ligt? ;)
Afijn, je ziet maar weer... de partij is bang voor zijn moslimstemmers en dat zijn er natuurlijk nogal veel. De achterban van de pvda zal zeer veel stemmen verliezen als ze het slachten afschaffen. Dat wil de pvda natuurlijk niet want ze hebben het al zo zwaar. Dus niet denken aan het leed wat de dieren meemaken, nee alles voor de stemmen, bah wat een vieze partij is het ook.
Slechte zaak, maar dat heb ik al eerder gezegd. Verder is de PvdA niet mijn partij dus ik zie verder niet in waarom je naar mij verwijst.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 30 april 2011 @ 12:43:22 #182
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_96172779
quote:
5s.gif Op zaterdag 30 april 2011 12:18 schreef du_ke het volgende:
Hoeveel zetels heeft de PvdA bijvoorbeeld landelijk te danken aan die 'moslimstem'?
Geen idee, vertel en vergeet de andere door mij reeds genoemde 2 groepen niet.

Want tja, crisis en zo. Ook zonder crisis is Nl minder voor meer geld en dus zijn deze groepen :
"Maar nog steeds is de pvda niet de partij van de minder bedeelden / Islam / minderheden ?"
de reden dat (al zijn het er minder dan voorheen) gemeenten pvda(-grootste partij) college's hebben.
Daarbij gaan veel mensen niet stemmen, maar net deze groepen juist wel, met aanhang en al + wel of niet 'omgekochte / gedwongen lieden'.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_96172947
quote:
3s.gif Op zaterdag 30 april 2011 12:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Slechte zaak, maar dat heb ik al eerder gezegd. Verder is de PvdA niet mijn partij dus ik zie verder niet in waarom je naar mij verwijst.
Puur omdat je van de week aangaf een bepaalde plaats niet te kennen en het dus ver van je bed was ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 12:28 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ontkennen dat er moslims op stemmen doe ik niet maar dat "hele grote" trek ik nogal in twijfel. Zou dat gaan om meer dan 1 of 2 zetels in de kamer?
We zullen het gaan meemaken. Hieronder wel al een voorproefje:

quote:
Allochtoon is gaan zweven

Massaal stemden allochtonen de vorige gemeenteraadsverkiezingen op de PvdA. Maar het automatisme om te stemmen op de Partij van de Allochtonen is eraf.

De verlokking van Wilders

De partij van Wouter Bos krabbelt sinds de val van Balkenende IV uit het dal, toch staat de PvdA nu nog maar op de helft van de score die behaald werd bij de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2006.
Dat komt deels doordat allochtonen de PvdA de rug toekeren. Ruim 40 procent van hen is weliswaar nog steeds van plan om PvdA te stemmen, maar dat is 20 procent minder dan vier jaar geleden, zo blijkt uit onderzoek van het instituut voor multiculturele ontwikkeling Forum.
De vorige keer stemde in steden als Amsterdam, Rotterdam, Breda en Arnhem gemiddeld rond de 80 procent van de allochtonen op de PvdA. Zes oorzaken waardoor de PvdA steeds minder de Partij van de Allochtonen is.

1. Allochtonen zijn teleur-gesteld in de PvdA
Dat Bos na de eclatante zege vraagtekens zette bij de kwaliteit van allochtone raadsleden en openlijk zijn zorgen uitsprak dat de PvdA de Partij van de Allochtonen zou worden heeft hen teleurgesteld.

Ook met de integratienota heeft de PvdA geen vrienden gemaakt. De nota zou te negatief zijn en bijvoorbeeld volgens PvdA-Kamerlid Paul Kalma lijden aan sloganesk taalgebruik à la Geert Wilders. De hardere lijn zette de verdeeldheid binnen de Partij van de Arbeid nog verder op scherp.

2. Allochtonen blijven thuis
Er zullen woensdag veel minder Antilliaanse, Marokkaanse, Surinaamse en Turkse Nederlanders naar de stembus gaan. Forum verwacht dat slechts 34 procent komt opdagen, terwijl dat in 2006 nog 44 procent was. |

Van de allochtonen onder 25 jaar zegt zelfs maar 27 procent zeker te gaan stemmen. Dat geldt ook voor de PvdA-kiezers van toen. Een op de acht geeft nu aan zeker niet te gaan stemmen. Hun vertrouwen in de politiek is laag en kiezen blijkt moeilijk. Dat het aantal allochtone kandidaten ook onder PvdAers voor het eerst in jaren is afgenomen, maakt het er niet makkelijker op. Omdat in 2006 het politieke klimaat rechtser en polariserender was, vonden allochtonen het volgens Forum destijds belangrijker om hun stem te laten gelden.

bron: http://www.depers.nl/binn(...)-is-gaan-zweven.html

En hier nog een stukje uit het Vrije Volk:

quote:
Ga vooral zo door, PvdA!

Steeds meer allochtonen hebben stemrecht en het overgrote deel van die allochtonen stemt op de PvdA. Toch heeft deze partij bij de laatste verkiezingen fors verloren. Hoe zou dat toch komen?

Deze jammerlijke uitslag is ongetwijfeld voor een groot deel te wijten aan de opportunistische politiek van partijleider Wouter Bos in de weken voor de ver-kiezingen. Toen hij weigerde uitsluitsel te geven over een eventuele preferentie voor een links kabinet tot de SP zoveel winst leek te maken dat het een reële optie werd. Toen hij een laffe knieval maakte voor de Turkse media in de hoop Turkse stemmers terug te lokken. De autochtone kiezers zullen ongetwijfeld ook een lesje hebben geleerd van de gemeenteraadsverkiezingen eerder dit jaar. Toen obscure allochtone lijstduwers door de eigen achterban in gemeenteraden werden gekatapulteerd (want Turken en Marokkanen stemmen niet op een partij, die stemmen alleen op hun eigen soort). En misschien hebben ze ook wel wat geleerd van de onverkwikkelijke toestanden in het door de PvdA gedomineerde Amsterdam, waar stuitende zelfverrijking en vriendjespolitiek door alloch-tone raads- en partijleden aan de orde van de dag zijn en kwistig met subsidies voor islamitische instellingen wordt rondgestrooid.

Ooit stond de A in PvdA voor arbeid. Het feit dat het langzamerhand bon ton is te spreken over de Partij van de Allochtonen onder leiding van Wouter Boslim had de PvdA-bonzen te denken moeten geven. Het is volstrekt duidelijk dat de belangen van de Nederlandse arbeiders bij de PvdA niet langer in goede handen zijn en die arbeiders deserteerden dan ook massaal naar de SP. De PvdA had lering kunnen trekken uit de ontwikkelingen die zich in het onderwijs hebben afgespeeld. Het volgende voorbeeld mag als representatief gelden.

In een klein provinciestadje ergens in Nederland werd in de jaren zestig een nieuwe wijk gebouwd. Dit hoogstandje van naoorlogse architectuur bestond uit een centrum van Bijlmerachtige flats omzoomd door merendeels weinig riante rijtjeshuizen. Er vestigden zich voornamelijk jonge gezinnen. Naar goed Hollands verzuilingsmodel werden er drie basisscholen gebouwd: een openbare, een rooms-katholieke en een protestants-christelijke. Die dijden in rap tempo uit, tot steeds meer kinderen de basisschoolleeftijd begonnen te ontgroeien. De doorstroming in de wijk was niet groot, maar de sociaal mobiele gezinnen die de flats de rug toekeerden werden hoofdzakelijk vervangen door allochtonen. Dat leek een meevaller, want een allochtone leerling is bij de bekostiging van het basisonderwijs bijna dubbel zoveel waard als de doorsnee autochtone leerling. Het hoofd van de rooms-katholieke school kreeg dan ook een lumineus idee om de terugloop van leerlingen en middelen tegen te gaan: hij leerde een beetje Arabisch en ging de flats langs om allochtone leerlingen te werven. Het experiment was een doorslaand succes. Het was zo'n succes dat het leerlingenaantal van de school nu tot ver beneden de honderd gezakt en het zoontje van de nieuwe directeur de enig resterende witte leerling is. De openbare school wierf niet actief allochtone leerlingen (men deed zelfs roerend zijn best om autochtone leerlingen aan te trekken en te behouden), maar ook daar steeg het percentage zwarte leerlingen gestaag, o.a. omdat een deel van de Marokkanen in de wijk een hekel had aan de landgenoten die hun kinderen naar de katholieke school stuurden. De openbare school heeft nu nog maar 20% van het aantal leerlingen dat ze op het hoogtepunt van haar bestaan telde. De enige die niets te klagen had was de christelijke school, al stond die bekend als stijf en saai. Deze instelling bleef trouw aan haar princi-pes en liet slechts een beperkt percentage 'ambitieuze andersdenkenden' toe (zoals een Afrikaans meisje dat van de openbare school werd gehaald omdat daar te veel allochtonen op zaten). Ook de christelijke school aan de rand van de wijk groeide tegen de klippen op. Zo wordt men dus van groot en wit klein en zwart.

Autochtone ouders willen het beste voor hun kinderen. Hoe zwarter een school wordt, des te meer heeft de kwaliteit van het onderwijs te lijden. Zodra het percentage zwarte leer-lingen boven een bepaald niveau komt, gaan witte ouders de school mijden. Autochtone kiezers willen het beste voor hun wijk, hun gemeente, hun land. Hoe hoger het percentage allochtonen in hun wijk, hun gemeente, hun land wordt, des te meer heeft de kwaliteit van de samenleving te lijden. Zodra een partij te afhankelijk wordt van zwarte stemmen, gaan witte kiezers die partij mijden.
Bron: http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=2112
pi_96173084
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 april 2011 12:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Puur omdat je van de week aangaf een bepaalde plaats niet te kennen en het dus ver van je bed was ;)

[..]

We zullen het gaan meemaken. Hieronder wel al een voorproefje:

[..]

bron: http://www.depers.nl/binn(...)-is-gaan-zweven.html

En hier nog een stukje uit het Vrije Volk:

[..]

Bron: http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=2112
dat zegt allemaal helemaal niets. Zeker omdat de opkomst onder allochtonen heel mager is en er landelijk lang niet zoveel stemrecht hebben. Je woordgebruik zou je dus wel wat mogen nuanceren.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_96173341
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 12:56 schreef du_ke het volgende:

[..]

dat zegt allemaal helemaal niets. Zeker omdat de opkomst onder allochtonen heel mager is en er landelijk lang niet zoveel stemrecht hebben. Je woordgebruik zou je dus wel wat mogen nuanceren.
Wat is je bron hiervoor?
  zaterdag 30 april 2011 @ 13:54:12 #186
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_96174462
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:

Wat is je bron hiervoor?
1 verklaring kan zijn dat hij net als vele pvda-autochtonen, ook wel-allochtonen, 'getint', maar MET o.a. een niet-NL PASPOORT, alleen als autochtoon zien wil, ook als ze NL verfoeien en het liefst hun vrouw, sharia, eten, satelliet beelden etc. uit eigen land hier integreren.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_96185478
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Wat is je bron hiervoor?
De diverse statistieken die er rond de verkiezingen gepubliceerd worden gecombineerd met gezond verstand.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:32:38 #188
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_96185699
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:54 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

1 verklaring kan zijn dat hij net als vele pvda-autochtonen, ook wel-allochtonen, 'getint', maar MET o.a. een niet-NL PASPOORT, alleen als autochtoon zien wil, ook als ze NL verfoeien en het liefst hun vrouw, sharia, eten, satelliet beelden etc. uit eigen land hier integreren.
Ik ben allochtoon, licht getint met maar 1 paspoort.
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:39:14 #189
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_96185980
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:32 schreef betyar het volgende:

Ik ben allochtoon, licht getint met maar 1 paspoort.
En ondanks die ogenschijnlijke natuurwet, die het niet is, zijn er zat die er 2 hebben, zo hebben we een marokkaanse burgemeester in NL ! En hij heeft tEvens een NL paspoort.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:42:21 #190
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_96186124
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:39 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

En ondanks die ogenschijnlijke natuurwet, die het niet is, zijn er zat die er 2 hebben, zo hebben we een marokkaanse burgemeester in NL ! En hij heeft tEvens een NL paspoort.
Ga je selecteren???
pi_96186451
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 12:28 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ontkennen dat er moslims op stemmen doe ik niet maar dat "hele grote" trek ik nogal in twijfel. Zou dat gaan om meer dan 1 of 2 zetels in de kamer?
5,5 % van de bevolking is islamitisch en alleen wie de Nederlandse nationaliteit heeft mag stemmen voor kamerverkiezingen...
"die hele grote achterban" is weer zo'n overtrokken 'waarneming' van de vreemdelingenhaters.. hun zoveelste zo'n mythe

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:54 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

1 verklaring kan zijn dat hij net als vele pvda-autochtonen, ook wel-allochtonen, 'getint', maar MET o.a. een niet-NL PASPOORT, alleen als autochtoon zien wil, ook als ze NL verfoeien en het liefst hun vrouw, sharia, eten, satelliet beelden etc. uit eigen land hier integreren.
nonsensverklaring....
als alle moslims landelijk kiesrecht hadden dan is dat nog maximaal 8 zetels.... en misschien gaan dan 3 of 4 zetels niet naar de pvda... dus maximaal 5 zetels kun je geen grote moslimachterban noemen .....

[ Bericht 18% gewijzigd door Bluesdude op 30-04-2011 21:58:10 ]
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:55:23 #192
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_96186665
Onderstaande tekst is een artikel uit het http://www.dvhn.nl/ mijn commentaar is voorzien van een : teken

Lot PvdA'ers Eemsmond in handen landelijk partijbestuur

: de franchisers komen er niet zelf uit? oh ja ze hebben ook nog een landelijke baas :-)

Uithuizen -
De vertrouwensbreuk binnen de PvdA-fractie in de gemeenteraad Eemsmond is definitief.

: vele pvda fracties in allerlei gemeenten gingen hen voor en meer zullen nog volgen....

Fractievoorzitter Willem de Boer en de raadsleden Gerda Omta (foto) en Ab Slagter hebben het vertrouwen opgezegd in hun fractiegenoten Heleen de Wit en Franco Siragna. Het landelijk partijbestuur buigt zich nu over de kwestie.

: heleen en ab zullen het vertrouwen in de boer ook wel kwijt zijn :-)

Het bestuur gaat volgens De Boer niet in het conflict bemiddelen, maar
gaat bepalen welke raadsleden straks hun biezen moeten pakken.

: aha de lange arm wordt strenger en zal bepalen wie moet buigen en wie moet barsten :-)

Degenen die in het ongelijk worden gesteld en weigeren hun raadszetel af te staan, worden als PvdA-lid geroyeerd. Ze moeten dan op persoonlijke titel in de gemeenteraad verder.

Raadslid Heleen de Wit uit Usquert wijt de vertrouwensbreuk aan persoonlijke betrekkingen. De Wit trok april vorig jaar fel van leer in een brief aan het afdelingsbestuur, waarin ze zich voor een ledenvergadering, fel van leer. "Ik kan in deze bijeenkomst onmogelijk iets anders zien dat de zoveelste rituele dans van de jaknikkers, die uitsluitend jaknikken op grond van machtsoverwegingen en stokdoof zijn voor inhoudelijke argumenten. Er is inmiddels een totale patstelling bereikt, doordat een klein aantal aan ernstige zelfoverschatting lijdende 'leiders' een groter aantal jaknikkers in zijn ban heeft."

: Die de wit past dus beter bij de SP, maar ja ex-pvda, da's geen pre...
: GL dan? pvv ?
: Afijn, alle verloren pvda stemmen hierdoor zijn... winst ! :-)

[ Bericht 0% gewijzigd door fokthesystem op 30-04-2011 23:23:23 ]
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  zondag 1 mei 2011 @ 14:47:29 #193
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_96206598
Zoooo ! is dit het echte, officiële, GW twitter kanaal?
http://twitter.com/#!/geertwilderspvv

Aldaar :

Gefeliciteerd Job met de 65e verjaardag van de PvdArabieren. Jullie gaven NL massa-immigratie en importeerden velen kanslozen en criminelen.

7 hours ago

Ook ik feliciteer de pvda, met name met de prestatie dat het ze nog zo lang lukt te veel mensen keer op keer een rad voor de ogen te draaien.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  zondag 1 mei 2011 @ 14:51:30 #194
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96206806
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 14:47 schreef fokthesystem het volgende:
Zoooo ! is dit het echte, officiële, GW twitter kanaal?
http://twitter.com/#!/geertwilderspvv

Aldaar :

Gefeliciteerd Job met de 65e verjaardag van de PvdArabieren. Jullie gaven NL massa-immigratie en importeerden velen kanslozen en criminelen.

7 hours ago

Ook ik feliciteer de pvda, met name met de prestatie dat het ze nog zo lang lukt te veel mensen keer op keer een rad voor de ogen te draaien.
Daar zeg je zowaar iets goeds.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  zondag 1 mei 2011 @ 15:25:19 #195
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_96208185

Die kunnen jullie in jullie zak steken :D
O)))
pi_96208260
PvdArabieren? For real? Hoe oud is die vent?

Daarnaast lijkt het mij een lekker gevoel als je als Arabier (of als je je daarmee verbonden voelt) zo wordt gebruikt in deze context. Dit is gelijk de demonisering van joden voor de Tweede Wereldoorlog; het zou weinig opvallen als in de jaren twintig en dertig een tegenstander de jodenpartij of iets dergelijks werd genoemd.

Kinderachtig kortom en daarnaast extreem en gevaarlijk walgelijk.
  zondag 1 mei 2011 @ 15:34:56 #197
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_96208604
Vind ik deze toch beter:

JobCohen
Geert, dank voor je gelukwens. Mooi dat je laat zien hoe we elkaar in ons land feliciteren, ondanks politieke verschillen. #inburgercursus?
40 minutes ago
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 1 mei 2011 @ 15:39:12 #198
165633 eriksd
The grand facade...
pi_96208818
Wat is een inburgercursus? Is het werkwoord "inburger"?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_96208982
Wilders diskwalificeert zich opnieuw, onbegrijpelijk dat iemand die keer op keer alle fatsoensnormen overschrijdt zo populair is.
She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.
  zondag 1 mei 2011 @ 15:43:18 #200
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_96209007
Geert laat duidelijk zien dat hij zijn pubertijd niet ontgroeid is
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')