abonnement Unibet Coolblue
pi_94738920
Te koop! Een Zune HD 16gb. Uniek, hij is namelijk niet in de winkels hier te koop :P

Komt met de normale accesoires, en zelfs met doosje.
Het scherm is krasloos, dankzij het zogeheten ''Gorillaglass''. De rest van de Zune ziet er ook prima uit. Hij gaat weg omdat ik een MP3-speler heb gekocht met meer geheugen.

Ik doe hem niet weg omdat hij niet bevalt, zeker niet zelfs. Interface werkt erg soepeltjes, en de batterijduur is meer dan voldoende, ik hang hem alleen aan de PC als ik er muziek op zet en verder hoef ik hem niet op te laden.
Muziek er op zetten gaat via de Zune software welke je van de Microsoft site kan downloaden, deze werkt ook prettig en daarin kan je ook albumhoezen en de juiste tags etc. downloaden.

Reviews:
http://tweakers.net/price(...)ver.html#tab:reviews

Specs:
• 3.3 inch-oled Capacitive touchscreen (480x272 16:9 aspect ratio)
• Nvidia Tegra APX met 8 onafhankelijk programmeerbare processorkernen[1].
• Multi-touch technologie.
• Ingebouwde Accelerometer.
• HD Radio tuner.
• 720p High definition video ondersteuning en weergave (via optioneel Zune-Dock).
• Tot 33 uur muziek afspelen op een volle batterij (wireless uitgeschakeld), tot 8.5 uur video afspelen.
• Batterij: 3.7 volt, 730 mAh Lithium-ion Polymer batterij.
• Verkrijgbaar in 16GB (Zwart) en 32GB (Platinum).
• Gewicht: 74 gram.
• Maten: 52.7 mm x 102.1 mm x 8.9 mm.

De Zune HD draait net als zijn voorganger op het besturingssysteem Windows CE, dat ook als ondergrond dient voor Windows Mobile. Voor de Zune is echter wel een nieuwere (snellere) versie gebruikt van Windows CE.

Pics:





(Foto's zijn gejat van FOK!ker vogelkooi, aangezien ik deze Zune van hem heb gekocht).

Richtprijs:
¤130
pi_94741352
90 inclusief
pi_94744345
Mag ik misschien weten wat je nu hebt gekocht? Kan me herinneren dat je een tijdje geleden ook al een Cowon verkocht, ben benieuwd wat je dan koopt als je meer geheugen wilt.
I'm the motherfucking baboon
pi_94744481
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 23:45 schreef Fruitsalade het volgende:
Mag ik misschien weten wat je nu hebt gekocht? Kan me herinneren dat je een tijdje geleden ook al een Cowon verkocht, ben benieuwd wat je dan koopt als je meer geheugen wilt.
Je hebt helemaal gelijk :P Ik kan kennelijk niet goed inschatten hoeveel geheugen ik nodig heb, maar zeker nu ik >300GB aan muziek heb moet ik gewoon een MP3 speler met MicroSD-slot zodat ik geheugen kan bijstoppen.

Zune 30GB Brown -> Cowon S9 8GB -> Zune HD 16GB -> Cowon J3 32GB.

quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:49 schreef zoodan het volgende:
90 inclusief
Mooi begin.
pi_94746758
quote:
10s.gif Op maandag 28 maart 2011 23:49 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk :P Ik kan kennelijk niet goed inschatten hoeveel geheugen ik nodig heb, maar zeker nu ik >300GB aan muziek heb moet ik gewoon een MP3 speler met MicroSD-slot zodat ik geheugen kan bijstoppen.

Zune 30GB Brown -> Cowon S9 8GB -> Zune HD 16GB -> Cowon J3 32GB.

[..]

Mooi begin.
Toeval, ik wil ook een J3 gaan halen. Waar heb je hem gekocht?

laatste post, hierna zal ik niet meer je V&A topic vervuilen
I'm the motherfucking baboon
  dinsdag 20 maart 2012 @ 17:49:24 #6
22273 Dizer
Save the beard!
pi_109320000
Slotje
Friends don't let friends remain beardless...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')