abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_94833270
Sommige streken flik je mensen gewoon niet uit respect voor de ander! mams wil en mag niks zeggen?? Kom op ze is 18 plus dus heeft gewoon het recht om te weten hoe het zit

Ik ben geen Jo fan :N Vindt wel dat Dennis even had kunnen wachten of hij moet nog meer andachts geil zijn dan Jo, dan begrijp ik het! 8-)
  woensdag 30 maart 2011 @ 22:35:04 #27
193335 DjinN
Hardcore carnivore
pi_94833613
Ik vind dat Joanna ook aandeel heeft hierin. Ze heeft niks anders gedaan als alleen maar negatief over Dennis lopen zeiken in het huis. Nee dat komt ff lekker aan als je je vriendin zo over je hoort praten op televisie :N :{w
En nu is Dennis ineenkeer de kwaaie pier omdat ie het uitmaakt ? :') Beetje krom of niet dan. Hij heeft tenslotte het bericht niet naar buiten gebracht, dat was Joanna's moeder.
Love all,
trust few,
everything is real,
but not everyone is true.
pi_94834206
Dennis had zich ook als een volwassen man kunnen gedragen en er voor te kiezen het prive te doen op het moment dat ze samen waren. Mams heeft weer aandacht voor haar kliniek........van wie denk je dat ze het IK IK IK IK gedrag heeft 8-)

Idd twee kijven twee schuld! Dennis blijft wel laf
  woensdag 30 maart 2011 @ 22:56:51 #29
193335 DjinN
Hardcore carnivore
pi_94834871
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 22:44 schreef Ikkemisjeel het volgende:
Dennis had zich ook als een volwassen man kunnen gedragen en er voor te kiezen het prive te doen op het moment dat ze samen waren. Mams heeft weer aandacht voor haar kliniek........van wie denk je dat ze het IK IK IK IK gedrag heeft 8-)

Idd twee kijven twee schuld! Dennis blijft wel laf
Misschien had ie het ook privé gedaan. Als mams haar botoxsnater niet voorbij gepraat had op Twitter, dan had niemand iets geweten nu ;)
Love all,
trust few,
everything is real,
but not everyone is true.
pi_94835057
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 22:56 schreef DjinN het volgende:

[..]

Misschien had ie het ook privé gedaan. Als mams haar botoxsnater niet voorbij gepraat had op Twitter, dan had niemand iets geweten nu ;)
Dat zeg ik!! Kind is opgevoed door der moeder : IK IK IK, maar ook Dennis had een keuze. Na 3.5 jr moet je toch wel weten hoe ma in spe in elkaar zit toch
pi_94839449
Joanna zei zelf dat ze niet goed weg was gegaan. Als ze echt zoveel van die Dennis hield, neem je toch op een normale manier afscheid? En ze was het er niet mee eens dat haar vriend alleen op vakantie ging, misschien dat ze zo kwaad was dat ze daarom het huis in is gegaan.
pi_94845027
Gadverdamme, die moeder gisteren.
Die heeft dezelfde dode arrogante blik in haar ogen als haar labiele dochter.
Ik hoor Joanna nog zeggen in het begin van SST: Ik heb een hele mooie moeder.
Raar idee van mooi heeft ze.
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
pi_94846043
Stem JO !! *G*
Queekt gy kinderen? queekt liever braadverkens, dan hebt gy alle zes weken geld.
pi_94847047
gedaan ;) ik denk dat vanavond om? 09:55 uur? het verlossende woord komt dat miss Barbie ( ex-Baja) exit is. :+ }) *O* en zelf zal ze ook wel opgelucht zijn denk ik. O-)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_94849721
Ik snap gewoon niet hoe je Joanna van de streams kan halen door haar op de geheime zolderkamer op te sluiten met Maik terwijl ze genomineerd is. -O-
--------------------------------------
  donderdag 31 maart 2011 @ 16:43:43 #36
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_94860022
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 00:01 schreef Little_Lunatic het volgende:
[ afbeelding ]

Bij gebrek aan botox ...........
Ze moet wel de stekker in het stopcontact doen..... >:)
pi_94864595
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 12:34 schreef akveor het volgende:
Ik snap gewoon niet hoe je Joanna van de streams kan halen door haar op de geheime zolderkamer op te sluiten met Maik terwijl ze genomineerd is. -O-
Idd zielig voor Maik dat die daar met Jo moet zitten. Ik zou zeggen Maik weer terug het huis in en Jo maanden laten zitten in haar eentje daarboven. Iedereen weg, crew weg en Jo moet blijven op de zolder, Daar horen ratten immers thuis.
pi_94864700
Egoïstisch wijf is dat die Jo
pi_94865736
Die moeder van haar! Wat ziet zij er vreselijk uit zeg! En die staat duidelijk niet achter joanne.... Ze neemt het eigenlijk nog meer op voor die dennis.....
What comes around, Go's around
pi_94892657
Ik las net al ergens dat het helemaal niet uit is met Dennis maar een publiciteitsstunt. En dat wil ik maar al te graag geloven.
pi_94893215
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 10:00 schreef daanpam het volgende:
Ik las net al ergens dat het helemaal niet uit is met Dennis maar een publiciteitsstunt. En dat wil ik maar al te graag geloven.
Ik ook. Kijk hoe het alleen nog maar gaat over die arme arme Jo.
Dat zou jij wel willen weten.
pi_94895960
haha nou weet ik waar Joanna die waanideeën van schoonheid vandaan haalt. Haar moeder is precies hetzelfde. Extreem opgemaakt nep gezicht, ze zouden zo uit hollywood kunnen komen.
  vrijdag 1 april 2011 @ 14:09:13 #44
337330 Chuckster
Kom dan... NU!
pi_94901461
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 11:36 schreef bambino82 het volgende:
haha nou weet ik waar Joanna die waanideeën van schoonheid vandaan haalt. Haar moeder is precies hetzelfde. Extreem opgemaakt nep gezicht, ze zouden zo uit hollywood kunnen komen.
Kijk, het is niet de schuld van Jo, maar van haar moeder die al vanaf jongs af aan haar kroost drilled tot, in haar ogen althans, de perfecte mensch, en daar hoort ook een shitload aan botox e.d. bij jammer genoeg -O-

Gok zomaar dat Jo dankzij die opvoeding zo para doet 23 uur per dag :Y
pi_94913290
Na die moeder van haar gezien en gehoord te hebben word me een hoop van het gedrag van Joanna duidelijk.
Haha moest wel lachen toen Bart zei : ik mag toch jij zeggen he? Zat ze daar met haar blote schouders te denken dat ze nog erg jong lijkt.
pi_94952057
Zo Tof is Tofs van Joanna:

http://kippenhok.fashionchick.nl/discussion/237/iemand-ervaring-met-the-online-fashion-store/

Lees de recensies en oordeel zelf.
  zaterdag 2 april 2011 @ 23:55:15 #47
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_94961528
Is ze er nu nog niet uit????
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_94987204
Joanna krijgt een brief
3 april om 17.10
De Stem heeft een bericht van haar moeder.
De brief mag ze in de slaapkamer lezen. Het is geen leuk bericht, haar relatie is voorbij. In de uitzending van maandag zie je wat Joanna te horen krijgt en wat haar reactie is.

Steun
3 april om 18.18
Joanna heeft het zwaar.
Ze is terneergeslagen door het nieuws dat haar vriend haar heeft verlaten. Op de rode vertelt Joanna over de hoogte- en dieptepunten van haar relatie. Gelukkig krijgt ze steun van haar medebewoners.
pi_94987400
ff los van alles vind ik wel dat die Joanna er gisteren in dat middeleeuws kostuum er eindelijk eens erg goed uitzag. *; Het zat haar ook als gegoten :Y O~)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_94988643
2iijwo0.jpg
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')