abonnement Unibet Coolblue
pi_95115343
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 11:52 schreef lekzzz het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens want je kan veel aanpassen, ook op je persoonlijke voorkeur.
Er ontbreekt gewoon teveel. Slechts 3 agenda-items, geen fatsoenlijke klok (alleen stomme skins en een :') maankalender :') ), verjaardagswidget is overbodig want dat staat in m'n agenda, weergrafiek in 3D is onleesbaar, sms-app in 3D is slechts eye-candy zonder verder nut, om nog maar te zwijgen over de "doe niks met het toestel en kijk eens wat een mooie animaties in de carrousel" feature. Geen mailwidget, geen friendswidget. Voor die laatste twee zijn prima alternatieven beschikbaar, maar scrollbare widgets worden door SPB niet ondersteund dus dat gaat 'm ook niet worden.

En verder valt er helemaal niet veel aan te passen. Geen custom labels, geen custom iconen en dat soort dingen. 't Wordt gewoon volledig van de kaart geveegd door LauncherPro of ADWLauncher wat dat betreft.
pi_95116272
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 12:06 schreef beeklaan het volgende:

[..]

Je bedoelt aansluiten met HDMI op de TV? Dan schijnt ie maar 3,5 uur mee te gaan.
Waarschijnlijk bedoelt hij meer als mp3/video speler dan als telefoon. Je kan je telefoon dan idd op airplanemode zetten, en dan heb je inmiddels in principe (zonder gebruik van funties als scherm en muziek natuurlijk) een drain van bijna 0.
pi_95125106
godver... zit ik net te kukkten met de app inventor.. al moeilijk zat.. wat blijkt nu gewoon best veel apps foetsie van m'n telefoon
wtf!
pi_95125120
hmm en na een reboot zijn ze terug..
pi_95125453
Mijn vriendin heeft ook altijd dat apps verdwijnen en dan na een reboot ineens terug zijn. Soms bij installatie van een app of bij upgrades.

Met een Sony Ericsson Xperia X10 mini pro is dat trouwens.
pi_95125492
quote:
14s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:52 schreef o.us het volgende:
Als ik mijn toestel (LG Optimus 2X) als een mediaspelert gebruik, dan gaat de batterij veel en veel langer mee neem ik aan? De batterij gaat toch in principe leeg door 3G-gebruik?
Neuh, de batterij gaat gewoon leeg door zwaar gebruik van welke functie dan ook, dat kan het scherm zijn (video kijken), de antenne (veel bellen / internetten), maar bv. ook de CPU/GPU, die voornamelijk belast zal worden als je de HDMI out gaat gebruiken
  woensdag 6 april 2011 @ 18:38:30 #132
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_95129952
quote:
Op woensdag 6 april 2011 12:47 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Er ontbreekt gewoon teveel. Slechts 3 agenda-items, geen fatsoenlijke klok (alleen stomme skins en een :') maankalender :') ), verjaardagswidget is overbodig want dat staat in m'n agenda, weergrafiek in 3D is onleesbaar, sms-app in 3D is slechts eye-candy zonder verder nut, om nog maar te zwijgen over de "doe niks met het toestel en kijk eens wat een mooie animaties in de carrousel" feature. Geen mailwidget, geen friendswidget. Voor die laatste twee zijn prima alternatieven beschikbaar, maar scrollbare widgets worden door SPB niet ondersteund dus dat gaat 'm ook niet worden.

En verder valt er helemaal niet veel aan te passen. Geen custom labels, geen custom iconen en dat soort dingen. 't Wordt gewoon volledig van de kaart geveegd door LauncherPro of ADWLauncher wat dat betreft
Goed je mening is duidelijk 8)7
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 6 april 2011 @ 18:41:56 #133
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_95130113
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 16:51 schreef Sapstengel het volgende:
Mijn vriendin heeft ook altijd dat apps verdwijnen en dan na een reboot ineens terug zijn. Soms bij installatie van een app of bij upgrades.

Met een Sony Ericsson Xperia X10 mini pro is dat trouwens.
Sony Ericsson :').
pi_95130508
quote:
14s.gif Op woensdag 6 april 2011 18:41 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Sony Ericsson :').
Sony Ericson Arc :9~

Zonder gesloten bootloader *O*, Sony is met de Play en Arc heul heul goed bezig om eerlijk te zijn O+
pi_95131507
Het design blijft zo drama, en het is natuurlijk lekker makkelijk de bootloader maar niet gesloten te maken, ze kunnen ook niet anders aangezien ze qua updates de grootste drama fabrikant zijn die er is. De Xperia is net naar 2.1 ofzo? :')
pi_95131935
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 16:51 schreef Sapstengel het volgende:
Mijn vriendin heeft ook altijd dat apps verdwijnen en dan na een reboot ineens terug zijn. Soms bij installatie van een app of bij upgrades.

Met een Sony Ericsson Xperia X10 mini pro is dat trouwens.
heb ik ook een paar keer gehad met mn galaxy S ;( ook dat die onderste iconen opeens weg waren.
pi_95132201
quote:
2s.gif Op woensdag 6 april 2011 19:13 schreef Loveless85 het volgende:
Het design blijft zo drama, en het is natuurlijk lekker makkelijk de bootloader maar niet gesloten te maken, ze kunnen ook niet anders aangezien ze qua updates de grootste drama fabrikant zijn die er is. De Xperia is net naar 2.1 ofzo? :')
De Xperia krijgt alsnog een update na 2.3.3, ze hebben toegegeven dat ze updates onderschat hebben. Ze hadden de skin te diep geïntegreerd waardoor updaten lastig werd.

De schil is nu veel oppervlakkiger zodat ze makkelijk kunnen blijven updaten. Persoonlijk vind ik het design van de Xperia Arc echt bloedgeil. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. s
pi_95132507
Ik moet het nog zien, iedere fabrikant roept veel en dan uiteindelijk komt het vaak (als het nog komt) met maanden vertraging etc. Het zou een 'gat' in de markt kunnen zijn om de wat geavanceerdere Android gebruiker te lokken, volgens mij een doelgroep die ze nu een beetje missen. Maar het ook zo maar een makkelijke manier zijn om van update gezeik af te zijn, de gebruikers kunnen het nu immers 'zelf'. Maar goed, dan verliezen ze wellicht weer de 'simpele' gebruiker die al het 'gedoe' van custom ROM's niet wil hebben
pi_95132586
Dat gat word toch al vervuld door Nexus lijn?

Alhoewel de laatste Nexus wel teleurstelde :'(
pi_95132767
Mjah dat zijn 2 toestellen, ik kan me best voorstellen dat SE daar nog wat te winnen denkt te zien.

De Nexus S was sowieso idd al niet zo revelatie als de Nexus One was, hardwarematig niet echt een hoogvlieger en denk dat hij het helemaal niet bijhoudt als andere merken ook hun dualcores op de markt hebben binnen nu een maandje of 2 á 3
  woensdag 6 april 2011 @ 19:57:03 #141
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_95133914
Ik had na een week al een diepe, kleine, kras op mijn LG Optimus 2x scherm :(

Niet eens door in me zak bij iets te doen. Geen idee hoe het gekomen is...

Dacht dat zoiets wel tegen een stootje moest kunnen.
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!
pi_95134450
quote:
2s.gif Op woensdag 6 april 2011 19:36 schreef Loveless85 het volgende:
Mjah dat zijn 2 toestellen, ik kan me best voorstellen dat SE daar nog wat te winnen denkt te zien.

De Nexus S was sowieso idd al niet zo revelatie als de Nexus One was, hardwarematig niet echt een hoogvlieger en denk dat hij het helemaal niet bijhoudt als andere merken ook hun dualcores op de markt hebben binnen nu een maandje of 2 á 3
Ik denk eigenlijk dat Apple wel bewezen heeft dat systeem-eisen maar een klein argument zijn voor klanten.

Reactie-snelheid, stabiliteit, hoeveelheid apps, multimedia zoals scherm/camera, front-camera spelen allemaal een grotere rol.
pi_95138608
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 19:57 schreef beeklaan het volgende:
Ik had na een week al een diepe, kleine, kras op mijn LG Optimus 2x scherm :(

Niet eens door in me zak bij iets te doen. Geen idee hoe het gekomen is...

Dacht dat zoiets wel tegen een stootje moest kunnen.
Hij heeft gorilla glass, dus wat heb je er voor streken mee uitgehaald? :D
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 6 april 2011 @ 21:12:54 #144
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_95138756
quote:
2s.gif Op woensdag 6 april 2011 21:10 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Hij heeft gorilla glass, dus wat heb je er voor streken mee uitgehaald? :D
Zoiets heeft de iPhone 4 ook, en die is ook meteen kapot als je hem laat vallen, zoveel streken zullen dat niet geweest zijn :D.
pi_95140355
quote:
14s.gif Op woensdag 6 april 2011 21:12 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Zoiets heeft de iPhone 4 ook, en die is ook meteen kapot als je hem laat vallen, zoveel streken zullen dat niet geweest zijn :D.
Als je 'm laat vallen is-tie zo kapot ja, maar voor een kras moet je toch echt flink moeite doen hoor ;) . Dat lukt je iig niet met je sleutels o.i.d.
  donderdag 7 april 2011 @ 09:36:45 #146
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_95157128
Ik heb geen flauw idee. Tis wss nie eens in me zak gebeurd en heb em niet laten vallen :S
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!
  donderdag 7 april 2011 @ 13:16:16 #147
335310 Crashed_crush
Alles komt goed
pi_95164641
:( grrrrrrrrr mijn whatsapp crasht de hele tijd. wtf is er aan de hand!!
htc desire z
android 2.2 (maar wil wel updaten)
staat trouwens niet in de Mijn Apps in de Market...

Oh ja, hele foon blijft soms hangen... :(
Soulful feeling feels like smiling :-)
Soulful smiling feels like flying :-D
pi_95167629
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 13:16 schreef Crashed_crush het volgende:
:( grrrrrrrrr mijn whatsapp crasht de hele tijd. wtf is er aan de hand!!
htc desire z
android 2.2 (maar wil wel updaten)
staat trouwens niet in de Mijn Apps in de Market...

Oh ja, hele foon blijft soms hangen... :(
Gebruik je een taskkiller?
pi_95169817
Iemand ervaring met ontwikkeling voor Android? Is het framework etc een beetje makkelijk onder de knie te krijgen mits degelijke mastery van C(++)? Moet binnekort een applicatie voor een tablet gaan ontwikkelen die zeer waarschijnlijk Android gaat draaien, dus ben me beetje aan het oriëntieren.
Of toch du vader?
  donderdag 7 april 2011 @ 15:40:56 #150
335310 Crashed_crush
Alles komt goed
pi_95170942
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:30 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Gebruik je een taskkiller?
Eh...wat?
Soulful feeling feels like smiling :-)
Soulful smiling feels like flying :-D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')