abonnement Unibet Coolblue
  zondag 27 maart 2011 @ 21:03:09 #51
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_94687056
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:02 schreef Holyme het volgende:
Puckzzz, gaaf kleurtje en mooi op de foto gekregen!

Debsterr, vooral de 2e mani vind ik mooi, die glitters doen 't 'm :)

AmyGrace, :9~

Sprouts, wat een leuke lakjes, en die essence ligt hier hopelijk snel in de winkel!

Sokkepok, je french is goed gelukt ^O^ en je andere 2 manis zijn ook leuk, vooral de streepjes!

[ afbeelding ]
Pebble Beach met Zweedse krant :P
nice
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_94688764
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:02 schreef Holyme het volgende:
Puckzzz, gaaf kleurtje en mooi op de foto gekregen!

Debsterr, vooral de 2e mani vind ik mooi, die glitters doen 't 'm :)

AmyGrace, :9~

Sprouts, wat een leuke lakjes, en die essence ligt hier hopelijk snel in de winkel!

Sokkepok, je french is goed gelukt ^O^ en je andere 2 manis zijn ook leuk, vooral de streepjes!

[ afbeelding ]
Pebble Beach met Zweedse krant :P
wat een mooie lange nagelbedjes,of hoe je het ook maar noemt haha, heb jij!
ik wil ook graag van die rechte nagels en ook niet zo lang maar dan lijken t echt kleine vierkantjes :P
pi_94688856
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 20:14 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Wauw, prachtig kleurtje!:D

[..]

Je hebt indd de kleuren mooi op de foto gekregen. :P

Ik heb laatst eens geprobeerd om french manicure te doen met een kwastje+aceton i.p.v. die stickertjes.
Ging echt onwijs veel beter xD

[ afbeelding ]
Ik kon alleen niet wennen aan de look alsof ik met m'n nagels door de modder had zitten wroeten, dus ik had het de ochtend erna er weer af gehaald. ^^'
wat gebruik je als basis voor de french? ik zit altijd zo te dubben wat ik daar nou voor moet halen. gewoon iets van essence of catrice voor french manicure in een roze tint?
pi_94690021
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:32 schreef expiratorial het volgende:

[..]

wat een mooie lange nagelbedjes,of hoe je het ook maar noemt haha, heb jij!
ik wil ook graag van die rechte nagels en ook niet zo lang maar dan lijken t echt kleine vierkantjes :P
Dank je :) Die had ik eerst ook niet hoor, jarenlang gebeten, 't waren echte stompjes! Nu worden ze nog steeds een beetje langer, vooral m'n duimen, volgens mij komt 't door het niet agressief schoonmaken door met dingen eronder te pulken enzo.
pi_94692332
Oeh ik sta in de OP :~

tvp.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  zondag 27 maart 2011 @ 23:48:54 #56
330954 Sokkepok
Echt waar.
pi_94696541
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:33 schreef expiratorial het volgende:

[..]

wat gebruik je als basis voor de french? ik zit altijd zo te dubben wat ik daar nou voor moet halen. gewoon iets van essence of catrice voor french manicure in een roze tint?
Nja, niet veel eigenlijk.
Heb Colorclub - Wild at heart gebruikt voor de tips en daaroverheen een blanke lak. :)
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
  maandag 28 maart 2011 @ 08:32:44 #57
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_94702451
@ IJsdraakje: Pretty O+ die wil ik ook allebei nog
@ Puckzzz: Mooi hoor, toch wel erg handig als je dat zelf kunt
@ Debsterr: Leuk met die accentnagel zo, ik ben ook wel benieuwd hoe het er uit ziet als je alle nagels sponst met die glitter
@ Amygrace: Ja wat kan ik nog zeggen tegen jou :9~
@ Sprouts: Mooi die duochroom, goed op de foto gekregen ook. Hoe heet die zwarte van Sephora, die is echt O+
@ Sokkepok: Toffe French, ziet er echt niet uit als modder hoor :D
@ Holyme: :D de zweedse ja? Erg leuk iig

Niemand vergeten hoop ik :)
Knoei
pi_94702961
Mooie nagels weer! Moet ik toch eens proberen, met die krant..
pi_94704385
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 22:09 schreef AmyGrace het volgende:

Nou ja.. Nu op: China Glaze Cowgirl Up

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Oh my god wat een sexy kleur!! :9~

hier mijn laatste creaties.. :)





(ja ik ben een slechte lakster en clean up-ster :P

[ Bericht 2% gewijzigd door Blizzie op 28-03-2011 10:29:24 ]
Tsubasa o hirake..
pi_94704461
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 10:11 schreef Blizzie het volgende:

[..]

Oh my god wat een sexy kleur!! :9~

hier mijn laatste creaties.. :)

Uploaded with http://imageshack.us (copy/paste deze link)(ja ik ben een slechte lakster en clean up-ster :P
Je linkje moet je even aanpassen want het is niet goed gegaan :)
pi_94704481
Gelukt na wat geklooi!

[ Bericht 78% gewijzigd door Blizzie op 28-03-2011 10:29:43 ]
Tsubasa o hirake..
pi_94705909
Tip voor de clean-up: Het kan simpel met een kwastje met acceton, maar ik ben daar ook regelmatig te lui voor. Daar heb ik een oplossing voor. Ik lak m'n nagels meestal 's avonds. De ochtend erna spring ik onder de douche. Als je even eronder staat, kan je de foutjes er makkelijk af krabben. Ik deed dat voorheen met mijn nagels, maar dan loop je het risico dat je je lak beschadigd. Dus nu doe ik het met iets van een randje, de achterkant van een bokkepoot of een pincet. Helemaal correct zal het wel niet zijn, maar het is wel effectief.


Catrice I wear my sunglasses at night. (nieuwe collectie)
Zag er in het potje leuker uit dan op de nagels. Vond de structuur ook niet prettig, geen aanrader.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_94709770

Nubar Indigo Illusion. Groen, blauw, lila en goud. Gek trouwens dat ze het indigo noemen, dat is nou de kleur die ik er niet in terug zie. Meer een groenige blauw.

Over cleanuppen, ik doe niets meer met aceton sinds mijn moeder zo flipte. :') Valt ook wel mee, maar ze wou persé niet dat ik het gebruikte. Mijn nagelriemen werden er ook geweldig droog van.

Ik haal het er gewoon af met een nagel als het nog nat is. Zit het er wel lekker onder, maar goed, op die nagel komt toch dezelfde kleur, en 's avonds haal ik het weer onder mijn nagel vandaan.
  maandag 28 maart 2011 @ 14:17:37 #64
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_94712934
ja wat mooi allemaal!

Zilver (Jitterbug) met een rouwrandje:

Ben er niet helemaal tevreden over, dat komt door de hobbelige french... het wilde niet echt lukken. :{

Ik vind die duo van Essence echt gaaf. Van het weekend nog gekeken, maar ben 'm nog niet tegen gekomen.
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
pi_94714378
ik wou gewoon t kruidvat ff bellen maar is alleen een algemeen nummer voor. om er nou de hele tijd heen te vliegen.....ben ik te lui voor :')
pi_94716044
Skittle nagels met een skittle french :9 Hoe gebruik je zo veel mogelijk lakjes in één keer, Les 1. :P


Voor wat ik heb gebruikt (en meer foto's) verwijs ik je graag door naar m'n blog, want moe. :O
pi_94716554
Bedankt voor de reacties :*

@Puckzzz, _O_ Wat doe je dat toch altijd netjes, wat een verschil! Ocean is best pretty trouwens!

@Debsterr, vooral de 2e mani vind ik lievv. O+

@Sprouts, ikwillumoohook ;( Mooi!

@Sokkepok, strakke french ^O^ En die holo van Essence is yummie!

@Holyme, dat wil ik ook een keer gaan proberen, dan het liefst met Japanse of Arabische tekst. Ff op zoek naar internationale kranten dus!

@Blizzie, haha, die laatste foto :P Wel een hele toffe kleur zeg!

@Nagelschaartje, ik ga je advies negeren en koop hem toch. :') (Als dat slome Kruidvat hier es wat nieuws in de schappen zet, grmbl)

@RenRen, O+ O+ O+ Bij hele droge huid/nagels is aceton idd geen aanrader.

@Miss_V, ik had het zonder de french mooier gevonden denk ik!
pi_94718193
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 15:44 schreef AmyGrace het volgende:
Bedankt voor de reacties :*

@Puckzzz, _O_ Wat doe je dat toch altijd netjes, wat een verschil! Ocean is best pretty trouwens!

@Debsterr, vooral de 2e mani vind ik lievv. O+

@Sprouts, ikwillumoohook ;( Mooi!

@Sokkepok, strakke french ^O^ En die holo van Essence is yummie!

@Holyme, dat wil ik ook een keer gaan proberen, dan het liefst met Japanse of Arabische tekst. Ff op zoek naar internationale kranten dus!

@Blizzie, haha, die laatste foto :P Wel een hele toffe kleur zeg!

@Nagelschaartje, ik ga je advies negeren en koop hem toch. :') (Als dat slome Kruidvat hier es wat nieuws in de schappen zet, grmbl)

@RenRen, O+ O+ O+ Bij hele droge huid/nagels is aceton idd geen aanrader.

@Miss_V, ik had het zonder de french mooier gevonden denk ik!
Nah, opzich valt het wel mee, maar op het moment door de vele stressfactoren vergeet ik te smeren en verzorgen en zit ik veel met mij handen in mijn mond. Dus dat alles bij elkaar :')
  maandag 28 maart 2011 @ 16:17:43 #69
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_94718296
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 15:32 schreef AmyGrace het volgende:
Skittle nagels met een skittle french :9 Hoe gebruik je zo veel mogelijk lakjes in één keer, Les 1. :P

[ afbeelding ]
Voor wat ik heb gebruikt (en meer foto's) verwijs ik je graag door naar m'n blog, want moe. :O
:9~ maak jij je French gewoon met de hand of met een sjabloontje ofzo?

Ik heb net deze gelakt
Gutsy van Teeez

Knoei
pi_94723896
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 16:17 schreef Loqi het volgende:

[..]

:9~ maak jij je French gewoon met de hand of met een sjabloontje ofzo?

Ik heb net deze gelakt
Gutsy van Teeez
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met de hand. Ik heb te vaak met sjabloontjes of tape de onderlaag meegetrokken. }:|

Wat een superpretty lakje! Ik wil ook Teeez lakjes, dus de store locator erbij gepakt.. Blijken ze bij mij om de hoek verkocht te worden. Ik erheen, winkel dicht op maandag. ;(

Maar morgen: *O*
pi_94723964
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 16:15 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Nah, opzich valt het wel mee, maar op het moment door de vele stressfactoren vergeet ik te smeren en verzorgen en zit ik veel met mij handen in mijn mond. Dus dat alles bij elkaar :')
Ik snap. Maar zelfs zonder stressfactoren is het al rotspul. :{
pi_94725264
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:17 schreef AmyGrace het volgende:

[..]

Met de hand. Ik heb te vaak met sjabloontjes of tape de onderlaag meegetrokken. }:|

Wat een superpretty lakje! Ik wil ook Teeez lakjes, dus de store locator erbij gepakt.. Blijken ze bij mij om de hoek verkocht te worden. Ik erheen, winkel dicht op maandag. ;(

Maar morgen: *O*
Houdt er met dit lakje rekening mee dat hij vrij dik is. Ik vond hem iig een beetje stroperig. Met de holo had ik daar geen last van...

Je mani is leeuukkk :D Wordt er vrolijk van :)
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_94727403
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:48 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Houdt er met dit lakje rekening mee dat hij vrij dik is. Ik vond hem iig een beetje stroperig. Met de holo had ik daar geen last van...

Je mani is leeuukkk :D Wordt er vrolijk van :)
Okido, thanks voor de tip! Een beetje verdunner doet vast wonderen. :)

Dank je wel! O+
pi_94727498
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 08:32 schreef Loqi het volgende:

@ Sprouts: Mooi die duochroom, goed op de foto gekregen ook. Hoe heet die zwarte van Sephora, die is echt O+
Hij heet Sparkling Nightbird. En hij is inderdaad O+

Zojuist ook m'n invoice/verzendbericht van TD ontvangen. Toch spannend, zo'n eerste bestelactie.
If you open your mind too much your brain will fall out
  maandag 28 maart 2011 @ 19:56:21 #75
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_94729096
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:48 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Houdt er met dit lakje rekening mee dat hij vrij dik is. Ik vond hem iig een beetje stroperig. Met de holo had ik daar geen last van...

Je mani is leeuukkk :D Wordt er vrolijk van :)
Dat was ie bij mij niet hoor ;)
Knoei
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')